עו"ד דב הלברטל
תאריך:  י"ג באייר תשעד 2014-05-13
אורך: 02:36
אנשי "תג המחיר" מיצבו את האידיאולוגיה הדתית לאומית כהשתקפות ראי אידיאולוגית של הפלגים המוסלמים הקיצונים ביותר. כשם שאלו אינם מוכנים לויתור כלשהו על אדמתם בשם הדת, גם במחיר דמים מופלג, כך גם אלו (דעות, חרדים)
דוא"ל שלך: דוא"ל של החבר:
הערות:
תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
אוהב עמו. | 07/11/201464
הכותב הוא שמאלני רדיקלי עם כיפה. אל תתבלבלו עם הכיפה. הוא מסיט גדול נגד ציבורים גדולים בעם. הוא יכול להתחרות עם הכותבים של הארץ בשנאה היוקדת שלו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
הם הלוחמים האמתיים על ארץ ישראל ויישר כח לנוער תג מחיר "לעשות נקמה בערבים" כן יאבדו כל אויבך ה'
▾ דווח על תגובה זו  0 
והציונות הדתית
▾ דווח על תגובה זו  0 
יפה יוסף | 26/05/201461
צודקים .הערבים לא מסוגלים לעשות שלום.יו"ש שלנו כי כך כתוב בתורה וכל מי שמנסה לעשות שלום ולהחזיר שטחים לא מצליח ולא יצליח כי יו"ש חלק בלתי נפרד מא"י.הערבים יכולים לקבל אוטונומיה עם צבא ישראל.נכון שתג מחיר לא מתאים לנו היהודים.אנחנו לא גנבים .מה שמגיע לנו לוקחים לאור היום .
▾ דווח על תגובה זו  +1 
מועתז | 23/05/201460
טמבל, אלו רודפי התדמית ה"נאורה" כמוך שמוכנים להקריב מחיר דמים מטורף למען מה שהם קוראים ה"שלום". אתה? אתה ושכמותך חיים את חייכם המעונגים רק הודות למתנחלים שסופגים את האש הערבו נאצית במקומכם ומגנים עליכם במו עצמם ובגופם ממש. זה הרי הוכח אין ספור פעמים. כל פעם שהערבים כאן קיבלו מאיתנו משהו, כספים, אדמות, נשק, כח, שליטה.. תמיד אבל ת מ י ד זה הופנה להגברת הטרור ורציחת יהודים. איש הזוי מצומצם וצר מוחין
▾ דווח על תגובה זו  0 
ב | 21/05/201459
דב הלברטל אוהב להשמיץ כול דבר אתה צריך ללכת דחוף

לסדנא של רעיית הטוב קצת בלי קשר לכתבה הזאת

כול דבר אתה משמיץ

זה לא תורם כלום כול השנאת חינם הזאת
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי | 19/05/201458
עו"ד דב הלברטל, מקורבו של הגרי"ש אלישיב מוסיף לעורר סערה: במהלך תוכנית ששודרה בערוץ הראשון, הוא התעמת עם ח"כ הרב ישראל אייכלר וקרא להתיר גיור רפורמי, לאפשר תחבורה ציבורית בשבת וגידול חזיר. אייכלר תקף אותו: "תוציא את הכיפה ותגיד את האמת. אל תרמה עם הזקן שלך" (חדשות)הלברטל אמר: "הבעיה של היהדות החרדית שהיא צרת אופקים, מתנשאת ונתפסת כסחטנית. אנחנו לא יכולים להסתפק בפתרונות קצרי טווח, צריכים משהו רדיקלי. הדבר היחיד שייתכן: להפריד דת מהמדינה".אייכלר: "אתה שם לב שאתה מצטט בדיוק את שולמית אלוני? תגיד לצופים שעברת למחנה האויב. אתה מדבר כמו האויב של היהדות. כל מה שאמרת הוא שקר וכזב. אתה הולך לעיתון הארץ, ומפרסם שם מאמרים נגד הרבנים והדת. זה מעשה של בגידה, אתה פשוט בוגד בציבור. אתה משמש כלי להסתה ועלילות נגד הציבור החרדי".
▾ דווח על תגובה זו  +1 
נמאס ממך. | 19/05/201457
אתה דוחף את השטויות שלך לכל מקום אפשרי. נימוקיך מופרכים ושיקריים. אין ולו נקודת אמת אחת בכל דבריך. איך מקום מכובד כזה מזהם את עצמו בדברי הבלע הדביליים שלך. כולנו נגד תג מחיר. אתה בא ותולה את כל הצרות של עם ישראל מאז קום המדינה בכך? חצוף. הדבר הזה התחיל לא מזמן בסך הכל.איזה דם יזע ודמעות בראש שלך הם גרמו חתיכת דביל. אתה בעזות מצח מערבב בצורה מטומטמת בין כל נושא ההתנחלויות של אנשים מוסרי נפש שבזכותם המחבלים לא מסתובבים אצליך בחצר בסיפור של תג מחיר שהתחיל רק לאחרונה? אני אישית נגד כמובן פעולות תג מחיר. לא זו הדרך. אינני מתנחל וגם לא קרוב לזה. כיפתי שחורה אם זה מעניין אותך.אך אני איש אמת.דברי הבלע שלך והאשמותיך הם לא פחות מדברי השינאה של אנשי השמאל הכי גרועים. עוד מעט תגיד שקיבלת אישור מגדולי ישראל להאשמות השקר שלך.
▾ דווח על תגובה זו  0 
סתם יהודי | 18/05/201456
דבר ראשון תוריד את הבלורית ותתחיל להיראות כיהודי. אח"כ תעבור לדבר כיהודי ואח"כ אולי גם תתחיל לחשוב כיהודי.

אתה קשקשן במסווה של "למדן". אני חי בתוך המזרחי ומה שאתה כותב זה פשוט שטויות. הנזק האמיתי מן המזרחי הוא בהחדרת הלאומיות הישראלית המזויפת לאנשים יראי שמים וצינונם מתומ"צ עקב כך.

הם כלל לא עוסקים במשיח וקובבשק"ו שלא בגוג ומגוג. ובורותם בנושא היא זו שמאפשרת את הפצת שקר ה"אתחלתא".

אני מתחנן אליך שתחדול מהפצת מחלוקת מיותרת. גם גדולי הליטאים בדורנו כבר מדברים בגלוי על ביאתו הקרובה של משיח צדקנו שאותו אנו מזכירים עשרות פעמים ביום בתפילות בקדישים ובברכות המזון. במקום לצנן ולהכניס ספקות בדברי רוב ככל גדולי ישראל בכל הדורות ובפרט בדורות האחרונים, תחפש איך להגביר את הציפייה והתשוקה והאמונה הטהורה שהנה זה מלך המשיח בא וגואל את (כל!) עם ישראל ובפרט את אחינו הרחוקים מתומ"צ שלא זכו לקבל חינוך יהודי והם אסורים כפשוטו ממש במ"ט שערי טומאה ממש כמו אבות-אבותינו במצרים ובקרוב יתקיים בהם ובנו "כימי צאתך מארך מצרים אראנו נפלאות". אמן.
▾ דווח על תגובה זו  0 
דוד הספרדי | 15/05/201455
איזו רמה רדודה. אתה פועל מלב מלא טינה. לא מאהבת הבריות. חבל על נפשך, טינפת אותה יותר מידי.
▾ דווח על תגובה זו  0 
צחי | 15/05/201454
דב הלברטל ועוד כמה לבלרים אף ת"ח לא אמר אי פעם שארץ ישראל אינה מצוה מרכזית
▾ דווח על תגובה זו  0 
ניסים | 14/05/201453
▾ דווח על תגובה זו  -1 
דב"ש | 14/05/201452
ברק והסתמכות על הציונים שיקריבו את חייהם בשביל המתים באוהלה של תורה. שהרי כידוע חיינו באירופה המזרחית בשלום ובמישור, בלי פרץ ובלי צווחה, כמובן בגלל שלא התגרינו באומות

נ.ב. גם אם זו תגובה דומה לאלו של דן סגל, דעו לכם שאין כל קשר בינינו
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסף | 14/05/201451
▾ דווח על תגובה זו  -1 
תחשוב - תבין | 14/05/201450
"הרב" הלברט,

קח ממני המלצה - עוף מיד לפסכיאטר המחוזי באזור מגוריך.

כבר הוכחת לכל אדם שפוי את רמת משכלך בשידור אצל טוקר.

רוב הציבור אינו רואה בך אדם הראוי לבטא את המגזר החרדי.

ובפן האישי - "בור ששתית ממנו אל תזרוק אבן בתוכו".
▾ דווח על תגובה זו  +2 
אלי | 14/05/201449
אני בעד שהמתנחלים יגשו טביעה יצוגית על לשון הרע כנגד האיש המחפיש הזה , אם הוא הכן כתב את כל מה שקראתי עכשיו באמת יש כאן עילה משמעותית לתביעה! בנוסף נראה שיש כאן גם עילה להגשת תלונה במשטרה על הסתה

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  +4 
שלום זגורי | 17/05/2014 
ואני מבקש לשלוח אותך ללמוד לכתוב בלי שגיאות
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי | 14/05/201448
האלימות של תלמידי ישיבת פוניבז', שלא מתביישים לנקוט באלימות כנגד ישישים וחכמים, היא שיקוף של השקפת העולם החרדית.

הרי פוניבז' היא לא איזה גידול פרא. פוניבז' היא אם הישיבות הליטאיות, ממנה תצא תורה.

ואם שם מותר להשליך אוכל אחד על השני, להשליך שולחנות וספסלים, לגלשו לקטטות עד שנדרשת התערבות המשטרה - ברור שזאת תוצאה ישירה של השקפת העולם החרדית.

מה, לא??
▾ דווח על תגובה זו  +2 
חיים | 14/05/201447
חלס לך לכפר שאול שמה יטפלו בך טוב טוב...
▾ דווח על תגובה זו  +2 
חברונר ותיק | 14/05/201446
אין גבול לשטויות שאתהב מוכן לכתוב בשביל לקבל כותרת.

על הדרך אתה מלבה שנאת חינם בינינו לבין הציבור הדתי לאומי.

די, צא לנו מהוורידים.
▾ דווח על תגובה זו  +2 
שימי | 14/05/201445
▾ דווח על תגובה זו  +1 
ישראל מאיר | 14/05/201444
לא לשכוח מר הלברטל גם הוא גדל בציונות הדתית תשאלו איפה למד?

שנית האם לופיאנסקי ורבין מה דינם? הם גידוליה המפוארים של "חברון" ו "קול תורה"?

מי שפוסל במומו פוסל
▾ דווח על תגובה זו  +2 
ע | 14/05/201443
כל פעם כשהגרי"ש אלישיב זצ"ל אמר סתם "הרב" - זה היה הראי"ה קוק זצ"ל
▾ דווח על תגובה זו  +2 
יאהוד | 14/05/201442
איך מכלילים תוך כדי הצהרה שלא מכלילים. איך משמיצים ומיתממים בעת ובעונה אחת. כך מסלפים את השקפות הציונות הדתית, כדי להצדיק במשהו את ההתנהגות של מגזרך שלך.

אז הנה הבהרה והצהרה מציוני דתי (או כפי שאתה אוהב להגיד בחצי חיוך מיתמם ד"ל): אנשי תג מחיר הם עבריינים לכל דבר. הם גידולי פרא שיש להוציא אל מחוץ למחנה ולא לתת להם אפילו בדל לגיטימציה, להשליך אותם לכלא ולשכוח איפה המפתח.

עכשיו בוא נראה אותך אומר אותו דבר על אנשי משמרות הצניעות שלכם.
▾ דווח על תגובה זו  +2 
איש אמת | 14/05/201441
זה עו"ד דב הלברטל
▾ דווח על תגובה זו  +2 
י. | 14/05/201440
יחד עם ה"רבנים" שלהם על הנסיון הנואל להרס גמור של עולם התורה, אסור ליהודי ירא שמים להאשים אותם ללא שמץ ראיה לכך שהם אחראים על המעשים. מאוד יתכן כי ערבים תוך שיתוף פעולה של שמאלנים הם האחראים למעשים ( כפי שנמצא לא פעם כאשר האשימו מתנחלים בכריתת עצי זית ).

ציבור זה נרדף שנים ע"י התקשורת לחינם, ולמרות שהם נוהגים ברישעות ע"י כך שמנסים לשאת חן בעיניי החילונים ע"י מציאת קורבן חליפי להם- קרי החרדים, אל לנו לנהוג כמותם ולהאשימם רק עקב חשדות !

כותב הכתבה כבר הוכיח לא מעט פעמים כי אין רוח חרדית מצויה בקרבו, וחבל ששוב ושוב נותנים לו במה..
▾ דווח על תגובה זו  +1 
נחמן148 | 15/05/2014 
המזרוחניקים שמשתפים פעולה עם מחריבי הדת, אין להם קשר כלל למתנחלים

ובטח שלא למתנחלים מיצהר החשודים בתג מחיר, שרבים מהם חרדים לכל דבר ועניין
▾ דווח על תגובה זו  0 
nhavu | 14/05/201439
אנשים שכחו שאנחנו החרדים תמיד היינו יותר קרובים כביכול לשמאל הפוליטי מבחינה מדינית... אנשים תתחילו ללמוד השקפה תתחילו ללמוד ויואל משה... שכל גדולי ישראל אמרו על דבריו שהם אמת... רק שאנו נוקטים התנגדות למדינה באופן שונה... אנשים תתחילו להבין אנו החרדים לא שונים מהשקפה שלנו מסטמר... מי שחושב אחרת כנראה אף פעם לא היה חרדי באמת... או שלא לא קרא קובץ מאמרים של רבי אלחנן וסרמן. ויואל משה , או את דברי הרב אלפנדרי או כף החיים שדיברו נגד המדינה והחיבור לרשעים .... חברה תתחילו ללמוד את דעות גדולי ישראל... תתחילו ללמוד תורה.
▾ דווח על תגובה זו  -1 
איתי | 20/05/2014 
בעוד שסאטמר ואנשי העדה אכן מחזיקים בהשקפת רבותיהם בגאון במשך שנים ולא מוכנים לזוז ממנה מילימטר ועל כך מגיע להם כל הכבוד שבעולם אנשי אגודת ישראל בצביעותם כי רבה אמנם טוענים שהם סאטמר בהשקפתם אבל נהנים מכל מנעמי השלטון ומכל הזכויות בעוד שאינם מוכנים לקחת על עצמם אפילו לא חובה אחת שנדרשת מכל אזרח בכל מדינה נורמלית ודרך כל הקשקושים על התגרות באומות יעלמו בבחירות הבאות כאשר החרדים יזחלו לממשלה על ארבע בתמורה לכסף כמובן

ועוד משהו הניסיון להציג תמונה כאילו כל גדולי ישראל הסכימו עם הרבי מסאטמר היא לא יותר ממגוחכת
▾ דווח על תגובה זו  0 
בן אריה | 18/05/2014 
הכותב צודק במאת האחוזים. והדברים חמורים פי כמה ממה שכתב חבוררת הפרחחים של תג מחיר הם רודפים ממש. מעשיהם חסרי האחריות עלולים להביא לפגיעה ח''ו ביהודים ברחבי העולם ע''י אנטישמים שלצערנו אינם חסרים. כמו כן יכול להוביל לפגיעה בבתי כנסת או בתי קברות בעולם וחלילה לפגיעה בנפש. המתמיה הוא שמעשים טפשיים אלו פוגעים לא בערבים אשר יוצאים נרדפים בעיני העולם אלא במתנחלים עצמם. וכשם שיגאל עמיר פגע בטיפשותו ורשעותו בעיקר בציבור הסרוגים. ולא מן הנמנע שיום אחד יתברר שאנשי תג מחיר הם דוקא ערבים שרצו להזיק לשם הטוב של היהודים. פלא הוא שרבני הציונות הדתית אינם יוצאים נחרצות כנגד אותם נערים חסרי אחריות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אבי | 14/05/201438
מדבריך ניכר שמעולם לא למדת (כמו רוב הציבור החרדי ) ולא שמעת את משנת הציבור הדתי-ציוני. קודם תלמד אחר-כך תגיב בהתאם לדעותיך.

ולגבי מרידה באומות (סתם אנקדוטה) רוב חכמי ישראל (אני יודע שמציגים זאת שלא כך, אך כמובן שממילא אינכם מתחשבים בפוסקי עדות המזרח...) פסקו כי "סר פחד השבועות" בהקמת מדינת ישראל. אז מחילה אבל קודם הס ואחר כך כתת.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
נחמן | 15/05/2014 
ששלושת השבועות בטלו
▾ דווח על תגובה זו  0 
בני סופר | 14/05/201437
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אריק | 14/05/201436
אתה הלברטל, איש נחות טינופת מלאת קנאה ושנאה ימח שמך ושם זכרך
▾ דווח על תגובה זו  +2 
יהודי | 14/05/201435
מעולים בלראות את פגמי הזולת.

וכבר אמרו: כל הנגעים אדם רואה חוץ - מנגעי עצמו.

הגיע הזמן להסתכל על מה אנחנו צריכים לתקן בחינוך ובנפלטים שלנו במקום להסתכל על אחרים (ויש הרבה מה לתקן...)
▾ דווח על תגובה זו  +2 
אורח | 14/05/201434
קשקשן, יפה שתיקה לחכמים ק"ו לטיפשים. עו"ד אינו חותמת לחכמה. זורק רפש על ציבור שלם, מנפח ומוסיף הגזמות פרועות על המציאות הדימיונית שמשרתת את הפסבדו-אידיאולוגיה בגרוש בה הוא מחזיק. הכללות חסרות בסיס, ופרשנות מגוחכת של המציאות. לך תעסוק במה שאתה מבין, במקום לבלבל במח ולדבר לשון הרע ברבים. מה עם לא תעמוד על דם רעיך.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יוסף | 14/05/201433
▾ דווח על תגובה זו  +1 
כ | 14/05/201432
(וגם בעד דוד הנחלוואי) מספיק להשמיץ את המתיישבים

מי שהרביצו לו ביד אחת (הישיבות)

לא מעניש את היד השניה(ארץ הקודש)
▾ דווח על תגובה זו  +1 
ידין בדד | 14/05/201431
שנאה ליהודים, ידועה מאז אברהם אבינו... עלילות דם ידועות לאורך כל ההיסטוריה.... ובדרך כלל היו אלו אחינו, בשר מבשרנו ששיסו בנו את האומות! לא שונה הוא העו"ד המכובד, המשפיל עצמו לשאול תחתיות.

ללא עובדות, ללא הרשעות ובידיעה ברורה שהשלטון עומד מאחורי פעילות זו... הואמשתלח באחיו, מתיר את כבודם ודמם, כאחד משונאי ישראל!

לא שמעתי אותו משתלח באוייב התוקף יום יום, לא בשלטון המתיר דם ורכוש, גם לא בתקשורת המציגה שווא ומדוחים.... ועל מה יצא מגדרו? על דמיון שגם אם היה מציאות, אינו בר דיון מול דם ויזע!

ולבסוף.... מי התיר לך למכור את מכורתנו? בזויי האומות נלחמים על אדמתם, חטא המרגלים עוד נושף בערפנו, ואתה תכתוב תורה חדשה? האם תורת משה אינה כמידותך?

באהבה ובתודה
▾ דווח על תגובה זו  +2 
בנימין | 14/05/201430
שימו לב איך בהנף יד הוא ביטל את גדמבחינתו אם בכלל לא גדולים הרב קוק הרב חרלפ הרציה והרשימה ארוכהולישהורו ליישב את הארץ לכל חלקיה
▾ דווח על תגובה זו  +1 
ימח שמך אמן | 14/05/201429
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יהודי | 14/05/201428
הכיעור של הציונות הדתית בבלבול ובסתירת המוסגים ציונות-האמיתית ->אמונה בה' וקיום כל מצוות התורה להבדיל מה("ציונות") של הרצל לשמצה -> זה שקר, מינות ואפיקורסות וחילול עם ישראל וארץ ישראל הקדושה
▾ דווח על תגובה זו  0 
ללי | 13/05/201427
בפעם האחרונה שבדקתי, יהודים נהרגו במלחמות על כיבוש הארץ בתקופת התנ"ך, כך שכנראה שיש לארץ ישראל ערך ששווה למות עליו, יש כמובן את העניין של המצוות התלויות בארץ ובכלל את הדעות ההלכתיות שאומרות שמי שמקיים מצוות בחו"ל דינו כמי שמקיים מצוות לפני בת/בר מצווה.

עוד אציין שיש לגבי חלק מהערבים את העניין של 'הקם להורגך השכם להורגו' וכן את העניין של המדרון החלקלק, שכן, המוסלמים טוענים שוב ושוב שהם יילחמו ואף ימותו בכדי להשיג את כל ארץ ישראל ואם אנחנו נמשיך להישאר אנמיים בתגובה שלנו, בני-ברק וביתר עלית יהיו הבאים בתור בשלב כלשהו, המלחמה הזו היא המלחמה של כולנו ואם כבר בקטע של חיי אדם, ראינו איך הושמדנו פיזית מיותר מידי מדינות בעולם, זה רמז עבה מהשמיים לבוא לגור דווקא כאן! ואני לא מצדיקה כמובן אף פעיל ימין שאצלו זה בא על חשבון ההלכה, אבל אסור לזלזל ביהודים שנלחמים על שלימות הארץ בגבולותיה ההלכתיים תוך שאנחנו מאמצים מונחים כמו 'התנחלויות' או 'קו ירוק', רק התנ"ך יקבע את הגבולות, ורק הוא אמור לעניין אותנו!

מה רע בלמרוד באומות העולם? כמובן בגבול הסביר, לא כמטרה אלא כאמצעי לשמור על ארצנו..

צריך לשרש את הסיבה לתג מחיר וזה התסכול על האכיפה הסלקטיבית של בנייה רק כלפי יהודים זה גורם לתסכול וחוסר אונים ואלו התוצאות!!!
▾ דווח על תגובה זו  +2 
אודי | 13/05/201426
נו באמת מי אתה בכלל
▾ דווח על תגובה זו  +2 
יוסף חיים | 13/05/201425
אתה לא מתבייש??

כמה שטויות??

להזכיר ש3 חרדים הולכים למאסר בגלל שוחד?

האם זה האידאולגיה של החרדים? רק כסף כסף כסף?
▾ דווח על תגובה זו  +2 
תתביש לך... | 14/05/2014 
וכך אתה (("יהודי"))? מכפה על פשעיך !
▾ דווח על תגובה זו  +1 
א | 14/05/2014 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 | 13/05/201424
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
456 | 13/05/201423
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יהודי | 13/05/201422
צריך מידה גדושה של עזות מצח כדי לכתוב את ההבלים האלה.

ראשית, בני הציונות הדתית אכן מתחנכים להודות לקדוש ברוך על גאולתנו. לכבוד הוא לנו. מי שחי בדור הזה ואינו עושה זאת הרי הוא מחציף פניו כלפי שמיא. בשל גדולי הדור כמובן.

נערי הגבעות הם אכן גידולי פרא.

לבוא ולומר שכל הציבור הדתי ציוני הוא כזה זה כמו לומר שכל הציבור החרדי הוא השבאב. או מחבלי פוניבז׳. או אולי פושעי פוניבז׳ (סליחה על הבורות, אבל אין לי מושג איך הם מכנים זה את זה שם בישיבה הקדושה).
▾ דווח על תגובה זו  +2 
מואיז | 13/05/201421
תודה על אומץ הלב לומר את הדברים.

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  -2 
מתנחל  | 13/05/201420
שא נא עיניך וראה מה מתרחש באשקלון באר שבע ובנותיהן מאז היציאה מעזה, ומתוך כך אולי יבין ה'כזית מח' שלך כמה ההתנחלות היא היא המגן ליישוב היהודי בארץ.

אתה פשוט חוטא בחטא המרגלים (דהיינו מחליש את הציבור שאין להלחם בשביל הארץ כי מחיר הדמים יהיה גבוה) פשוטו כמשמעו- בלי שום הסתייגות!!
▾ דווח על תגובה זו  +2 
צ. פרידמן | 13/05/2014 
קראתי את הספר עליו והתפללתי שאזכה גם אני ליישב את הארץ בכזה אומץ ובכזו מסירות..
▾ דווח על תגובה זו  +1 
צבי אריה מונק | 13/05/2014 
האתר הזה צריך פשוט להתבייש שכתב דברים בגנותכם בצורה כ"כ בוטה ומשמיצה.

אני כחרדי מתבייש שיש אצלינו עשבים שוטים כמו הלברטל.
▾ דווח על תגובה זו  +3 
בני ברקי בנשמה | 13/05/2014 
דב הלברטל מיצג רק את בדל שפתיו.

אנו מעריכים אתכם ואת מסירות הנפש שלכם ומצפים ליום בו נזכה כולנו לאחד את תורת ישראל בשלמותה ייחד עם ארץ ישראל בשלמותה.

אשריכם ואשרי חלקכם.
▾ דווח על תגובה זו  +3 
יהודה | 13/05/201419
▾ דווח על תגובה זו  -1 
השוו קטון... | 13/05/201418
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אני | 13/05/201417
אמר שחרדי ירצח את לפיד,

הוא בעצמו מטיף לרצח
▾ דווח על תגובה זו  +1 
למדינה | 13/05/201416
הם למדו מהחרדים להתייחס למדינה כשלטון זר שאין לו שום משמעות הלכתית. מורם ורבם הוא הרב גינצבורג החרדי.

הגידול המכוער של הציונות הדתית הוא מר הלברטל בעצמו... (בוגר מוסדות ציוניים דתיים למהדרין)
▾ דווח על תגובה זו  +2 
ולא שום רב ! | 14/05/2014 
->"הם למדו מהחרדים להתייחס למדינה כשלטון זר שאין לו שום משמעות הלכתית." ->>> ואכן תתפלא ההלכה היא אומנם כך ! ->>> האים כב' "ת"ח, וגם עוד זקוק להסברים נוספים ?!

לא, לא מורם ורבם ורק זו היא תורתנו הקדושה ->>> ולא שום רב החרדי !

ולא שום רב החרדי !
▾ דווח על תגובה זו  +1 
עופר | 13/05/201415
כל מילה אמת חצובה בסלע.ניתוח וראיה נכוחה של הנושא.אשריך הרב אמסלם.

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  -1 
חיים | 13/05/201414
▾ דווח על תגובה זו  +2 
שלויימי | 13/05/201413
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  +2 
דביר | 13/05/201412
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יורם | 13/05/201411
ראינו בטלוויזיה כמה פעמים ששאלו אותו שאלות והוא התחיל לגמגם הוא לא מייצג אותנו החרדים

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יעקב | 13/05/201410
לא נמאס לך לרדם על כולם כל הזמן

שמור קצת על הפה שלך

על כבודך כאדם

שב בבית ותעזוב אותנו בשקט - אתה רק מלבה מריבות
▾ דווח על תגובה זו  +1 
מ | 14/05/2014 
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודית | 13/05/20149
▾ דווח על תגובה זו  +2 
בולשיט | 13/05/20148
בולשיטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט טטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט טטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט טטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט טטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט טטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
חרדי מפוקח | 13/05/20147
החרדיים צריכים ללמוד לשתוק ולא להביע את דעתם בכל עת ובל שעה ובנוגע לכל דבר ועניין שבעולם. על החרדים ליטול קורה מבין עיניהם!!!

אומנם בציבור המיזרוחניקי קיימות בעיות לרוב אך הבין אדם לחבירו עולה על זה החריידי עשרות מונים (מספיק לעיין בחדשות היום ר"ל) אם יש איזושהי פגיעה היא בדרך כלל (99.99999%) כנגד גויים וודאי שראויה לגינוי ולהוקעה ובלי להמעיט מחומרת העניין אך מכאן ועד להתנשאות החריידית המעוותת (דל גאה) הדרך ארוכה ובעזה"י אף אחד לא יגיע לשם. אחינו החרידיים חיזרו בתשובה!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
הרבי המברבר | 13/05/20146
שלנו,החרדים?

היום התחזק המנין במעשיהו בעןד כמה עטורי זקן...
▾ דווח על תגובה זו  +2 
אתה... | 14/05/2014 
אתה מעשיגינער גוי שונא יהדות
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שלום | 13/05/20145
חולי נפש הבן אדם
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אורי ברקוב | 13/05/20144
דב הלברטל מוציא לעז ושמץ נגד ציבור שלם, שמקדש שם שמיים ברבים שבזמן שהוא מקשקש ורוצה אייטם תקשורתי ציבור המתיישבים ביהודה ושומרון נאחז בקרקע של ארץ ישראל ועוסק בהוראת שעה.

הלברטל מסית ומדיח ומוציא לעז וקלס נגד מלח הארץ. בושה.
▾ דווח על תגובה זו  +3 
אורי | 13/05/20143
הגידול הוא מי שגדל בתוך הציבור הדתי לאומי, החליף כיתה ופוער את פיו נגדו
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יהודה | 13/05/20142
רחמנות להתפלל עליו
▾ דווח על תגובה זו  +3 
גל | 13/05/20141
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  +2 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"