תאריך:  כ"ה בתמוז תשעד 2014-07-23
אורך: 00:59
אלפי חיילי צה"ל ממשיכים לפעול כנגד ארגוני הטרור ברצועת עזה. מאות מחבלים חוסלו, עשרות נלכדו, בורות שיגור ומפקדות טרור הופצצו ועשרות מנהרות נחשפו. צפו (צבא)
דוא"ל שלך: דוא"ל של החבר:
הערות:
תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
שטיגלמן | 24/07/20145
▾ דווח על תגובה זו  0 
אוהב ישראל | 24/07/20144
אנחנו בזמן שהדינים שולטים זמן קשה שצעירים קדושים נהרגים על קידוש השם והקדוש ברוך הוא רוצה שנלמד זכות עכשיו על עם ישראל ליטאים חסידים חילוניים ודתילונים מחלוקת בית שמאי ובית הלל בית הלל אומרים כלה נאה וחסודה בית שמאי אומרים כלה כמו שהיא תאמת כידוע כנסת ישראל זו הכלה והקב״ה קידש אותנו החתן כביכול והלכה לפי בית הלל אפילו אם יש איזה פגם לכאורה לדעת החתן היא מוצאת חן בעיניו לכן אומרים כלה נאה וחסודה ולגבי מקח שאדם קנה אסור להגיד לו שקנה מקח רע אחרי שקנה אז הקדוש ברוך הוא מלך מלכי המלכים שקנה את עם ישראל להיות לו לעם לא ידע מה לקח ? ודאי ידע ראה בנו רק את הטוב מאמינים בני מאמינים זרע קודש

וזה שהקדוש ברוך שומר מציל ומגן עלינו ועל החיילים זה לא סותר שהם נהרגים על קידוש השם והמקום שלהם בשמיים מקום גבוה עם הצדיקים

צה״ל - צ דיקים ה ולכים ל מלחמה

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
רחל | 23/07/20143
אֵין לָנוּ עַל מִי לְהִשָׁעֵן אַך וְרַק עַל אָבִינוּ שֶׁבַּשָׁמַיִם, כָּל אוּמוֹת הָעוֹלָם נֶגְדֵנוּ כְּמוֹ שֶׁנֶאֱמַר "לְכוּ וְנַכְחִידֵם מִגּוֹי וְלֹא יִזָּכֵר שֵׁם יִשְׂרָאֵל עוֹד" וְעַכְשָׁיו נוֹעֲצוּ לֵב יַחְדָּו כָּל אוּמוֹת הָעוֹלָם לְלֹא יוֹצֵא מִן הַכְּלַל מִאַמֶרִיקָה וְעַד רוּסְיָה מֵאֵירוֹפַּה וְעַד אַפְרִיקָה (כולל גם הציונים) כוּלָם בְּלֵב אֶחָד וּבְמַחֲשָׁבָה אַחַת - לֹא לְהַשְׁאִיר זֵכֶר מִכָּל עַם יִשְׁרָאֵל ח"ו. וְכָעֵת אֵין לָנוּ עַל מִי לְהִשָׁעֵן אַך וְרַק עַל אָבִינוּ שֶׁבַּשָׁמַיִם ולא על צה"ל או שום ד"א. על כולנו רחמים מבעל הרחמים שיזכה את כולנו לחזור בתשובה שלמה במהרה.

בזריזות ותיכף ומיד, צריכים חברי הכנסת "החרדים" לעשות חוק חדש, שכבר אסור ע"פ תורתינו הקדושה, דהיינו להפסיק "מצעדי תועבה" באשדוד, תל אביב, חיפה, וירושלים, וכו' אפילו אם הוא לא יוסכם משאר חברי כנסת החילונים, אבל לפחות לא יחשבו אותנו בשמיים לטומאה הנוראה הזו בפלטר של מלך מלכי המלכים הקב"ה. ככתוב בתורה "כי הוא הנותן לך כח לעשות חייל", אבינו מלכנו נקום נקמת דם עבדיך השפוך, אבינו מלכנו פתח שערי שמים לתפילתנו. אֵין לָנוּ מִבַּלְעַדֵי ד' שׁוּם גוֹאֵל וּמוֹשִׁיעַ וְצִפִּיָּתֵנוּ הָבֶל לְעֶזְרַת אוּמוֹת הָעוֹלָם וְנֶהֱפַכְנוּ בְּעֵינֵי כוּלָם לְלַעַג וּלְקֶלֶס מוֹאָב עַמּוֹן גְּבָל וַעֲמָלֵק פְּלֶשֶׁת עִם יֹשְׁבֵי צוֹר כוּלָם לְלֹא הֶבְדֵל גֶזַע וּמִין רוֹצִים אַך וְרַק לְהַכְחִידֵנוּ מֵעַל פְּנֵי הָאֲדָמָה וְלֹא יִזָכֵר שֵׁם יִשְׂרָאֵל מֵעַל פְּנֵי [הָאֲדָמָה] ר"ל.

ולאחיינו החרדים הלטאים יש לתקן: השחתת הזקן וגידול הבלורית ופיאות מאחורי האוזניים יש בזה כמה איסורים חמורים ביותר עיין באורחות יושר של ר' חיים שליט"א, וחזו"א וח"ח ז"ל.... להתלבש כך זה ממש בגדר, ויחזק ד' את לב פרעה. יה"ר מלפני אבינו שבשמים, שיִתְקַיְמוּ בָּנוּ בקרוב הַפְּסוּקִים, כִּי הִנֵּה אֹיְבֶיךָ ד' כִּי הִנֵּה אֹיְבֶיךָ יֹאבֵדוּ יִתְפָּרְדוּ כָּל פֹּעֲלֵי אָוֶן, וַתָּרֶם כִּרְאֵים קַרְנִי בַּלֹּתִי בְּשֶׁמֶן רַעֲנָן, וַתַּבֵּט עֵינִי בְּשׁוּרָי בַּקָּמִים עָלַי מְרֵעִים תִּשְׁמַעְנָה אָזְנָי, צַדִּיק כַּתָּמָר יִפְרָח כְּאֶרֶז בַּלְּבָנוֹן יִשְׂגֶּה, שְׁתוּלִים בְּבֵית ד' בְּחַצְרוֹת אֱלֹקֵינוּ יַפְרִיחוּ, עוֹד יְנוּבוּן בְּשֵׂיבָה דְּשֵׁנִים וְרַעֲנַנִּים יִהְיוּ, לְהַגִּיד כִּי יָשָׁר ד' צוּרִי וְלֹא עַוְלָתָה בּוֹ.

אני גם מזועזעת! תגידו לי מה עם הדרת נשים בצה"ל: אני בכלל לא מבינה, למה לא מרשים להם-לחיילות, להיכנס לעזה, איפה "ההדרת נשים" - איך זה שרק חיילים נכנסים ונהרגים, איפא החיילות החזקות הפרוצות של צה"ל.... כך מתנהגים בעת צרה בזמן שיהודים בסכנה? אין שנאה כמו שנאה עצמית!! זה פוגע בכל העם הישראלי. "עת צרה היא ליעקב" וככה אתם מתנהגים נגד נשי הצה"ל? בכלל לא מבינה למה לא מרשים להם (לחיילות) להיכנס לעזה, היכן אבירי הצדק היכן מגיני הנשים למיניהם למה כעת כולם שותקים ???????

בבקשה, תנו מיד לחיילות הפרוצות של מדינת ישראל להיכנס לעזה להראות לעולם שקיים "צבא שוויוני אמיתי" במדינת ישראל. פשוט אם לא, יאומרו כך מתנהגים שונאי ישראל. ///"צה"ל = צרעת היא לישראל"\

תודה רבה לבורא עולם על הניסים, כולנו קוראים תהלים. שבעזרת השם ית' שמו, רק יגמר הכל מהר בבשורות טובות.
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אמא איזה... | 23/07/20142
▾ דווח על תגובה זו  0 
אושר נתן | 23/07/20141
אין עליהם! ה' ישמרם ויצילם!!!
▾ דווח על תגובה זו  +1 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"