תאריך:  כ"ז באלול תשעד 2014-09-22
אורך: 00:55
שנה טובה: יו"ר הכנסת יואל (יולי) אדלשטיין שיגר הבוקר (שני) ברכה מצולמת לאזרחי ישראל לקראת השנה החדשה • בברכה, מציג אדלשטיין מוצרים מתוצרת ארץ ישראל וההתנחלויות • לסיום הוא מנסה לשבור את הרימון. האם הצליח? • צפו בוידאו (פוליטי)
דוא"ל שלך: דוא"ל של החבר:
הערות:
תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
.יהודי. | 22/09/20142
▾ דווח על תגובה זו  0 
dfse | 22/09/20141
עומדים אנו בזמנים קשה בעת מלחמה שטופה בדם ישראל אשר כמים נשפכים ואין איש שם על לב, כאשר יד ד' היתה בנו ובאבותינו ונתקיימה בנו המכה אשר לא כתובה בספר התורה, התוה"ק מלמד אותנו על מה עשה ד' ככה לארץ הזאת מה חרי האף הגדול הזאת על עזבם את ברית ד' אלוקי אבותם אשר כרת עמם ויש לכם אל ארץ אחרת, ומוכיחינו הכתוב והנגלות לנו ולבנינו עיר"ש. חל"ק אבל הנגלות לנו ולבנינו לבער הרע מקרבינו ואם לא נעשה דיו בהם יענשו את הרבים .

מסתובבים בינינו שפלים המתחזים באיצטלא חרדית (חופרי קברי ישראל) ולהם מטרה נוקבת לעקור את התורה מאת שומרי' ונוטר׳' בטהרה והמזהירים על קיומה ולרודפם ולירד לחייהם רח"ל ואשר כי אומנות עמלק בחיקם וחרב עשו בידיהם עוקרים בזדון ובשאט נפש את האמונה הצרופה בחלקלקות לשון ליצנותם בנסותם לדחות התוכחות המשמיעים יראי ד' החרדים על דברו.

מדבריהם נראה כי לדעתם הטמאה אין לתורה מקום אצלם ואת התורה הם מסלפים בצל עת ועונה והזדמנות לכן אף כאן שנשבע הקב"ה לאברהם ליצחק וליעקב אבותינו הקדושים שלא יחליף את זרעם באומה אחרת מצאו להם הזדמנות פז להתכחש לתורה ולהכריז ולצעוק כי קדמונינו שוכני עפר אבותינו ורבותינו נ"ע תנאים ואמוראים זקנים ושופטים, כי כולם כאי הקבורים בארה"ק הוחלפו באומה אחרת רח"ל (עפ"ל) ובכך לעקור את האמונה הצרופה במי שאמר והיה העולם ולעשותם קרדום לחפור בהם לגזול את מנוחתם ולטחון את האמונה ביחד עם עצמותיהם הקדושים ולתנם כדומן ע"פ השדה רח"ל

אך המאמינים בדברי תורתו הק' שואפים מכאן מלא חפניים חזוק נגד עוקרי הדת (חופרי קברי ישראל בית שמש) שהרי השביענו שלא להחליפו באומה אחרת וע"כ בואו ונחשוב חשבונו של עולם מש"כ רש"י לעיל שלנו ולבנינו לבער הרע מקרבינו וכך להסיר החרון אף הגדול שלא יענשו הכשרים הבו ונתחזק לכבוד ד' ותורתו הק' ולמחות בעושי הפשע ולבער את הפושעים מקרבינו ונזכה לכל הברכות בקרוב ממ"ש.
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"