תאריך:  כ"ד באייר תשעה 2015-05-13
אורך: 01:36
הבוקר התקיים בבג"ץ דיון בעתירה הדורשת לאפשר הצבת תעודות כשרות שלא מטעם הרבנות הראשית. השופטים תקפו את החלטת היועמ"ש לממשלה יהודה וינשטיין שלא לאפשר לרבנות להשמיע את עמדתה "ההתנהלות בעניין זה כולו אינה מקובלת עלינו". עמדת הרבנות תשמע בדיון הבא (חדשות, חרדים)
דוא"ל שלך: דוא"ל של החבר:
הערות:
תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
ריאלי | 14/05/20155
▾ דווח על תגובה זו  0 
א | 13/05/20154
הנה עוד דוגמא שהרשות השופטת לא רק מחליטה לתפוס מקום של רשות מבצעת אלא אף מונעת אפשרות להציג עמדה ....
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסף | 13/05/20153
אם היה אכפת לו מה מגישים לו..לא היה מעביר חוק כזה... לפי שיטתו גם אוכל חזיר יכול להנפיק תעודת כשרות

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
עו"ד אורי... | 13/05/20152
בתקופת כהונתי , כיועץ המשפטי לבתי הדין הרבניים , היו נושאים חשובים , מאד , הקשורים לסמכויות בתי הדין הרבניים ,שבהם - מחלקת הבג"צים בפרקליטות המדינה , התייעצה עימי , קבלה לידיה את חוות דעתי , אולם בפועל - המדינה הציגה עמדה הפוכה לחלוטין מהעמדה שהגשתי לה ( לאחר התייעצויות ממושכות עם הדיינים) . בחלק מהמקרים , הצד שהצדק היה עמו - טען את אותם הנימוקים שכתבתי עבור הפרקליטות , וזכה כמובן בדין . בחלק אחר , בו לצד השני - לא היו את הנימוקים שהועברו לפרקליטות - הוא " זכה " לדעת מיעוט יפה ונכבדה בבג"ץ שקלעה לחוות דעתי , ו " הלכה כדעת הרוב " . דרך אגב - ראש הממשלה המנוח , מר יצחק רבין ז"ל , כן זכה לייצוג פרטי בבג"ץ , בצד הייצוג הממשלתי .
▾ דווח על תגובה זו  0 
צבי | 13/05/20151
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"