תאריך:  י"ז באלול תשעה 2015-09-01
אורך: 21:33
הרב שלמה מיארה, אב לנערה שלא התקבלה לסמינרים באלעד, בראיון דומע וקורע לב: "נחרב לנו הבית. הם רוצחים! למה להתעלל בנו? ילדות יושבות ובוכות, איפה עם ישראל?" • צפו בכאב (בארץ)
דוא"ל שלך: דוא"ל של החבר:
הערות:
תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
התאחדות | 11/10/2016235
חייבים לאחד את העם הספרדי ולנסות להעלות את הרמה של הלימודים למצויינות ואז לא ניצול את חסדם של אחינו האשכנזים, אני אישית לומד באמריקה בישיבה אשכנזית ושם זה לא קיים.... תיצמדו מאמריקאים....
▾ דווח על תגובה זו  0 
בני ברקית | 06/10/2016234
הרב מאירה, אולי הקב"ה נתן לך להרגיש את הטעם הזה בכדי שתגיע להחלטה לפתוח לבד סמינר? תתפלל לה' שזו תהיה כפרת עוונות שלכם ולא בגוף ובנפש, ב"ה שאתה ואנחנו לא עומדים בהחלטות את מי לקבל, אני חוששת יותר על ההקפדות של האנשים עליהם, שה' יסלח להם, נהננית לקורא כמה אתהם מתחשבים ומבינים את הבת, יש לכם כעת ניסיון גדול, שה' ייתן לכם כוח.בהצלחה רבה וכו"ט!
▾ דווח על תגובה זו  0 
תהילה | 05/10/2016233
תמיד עושים רעש על בנות שלא התקבלו לי יש אח פשוט מדהים בחור מיוחד במינו רק פשוט אנחנו ספרדים ואין לנו יותר מדי קשרים לכן אין לו ישיבה כבר שנתיים הוא מחזיק את עצמו נורא חזק כמעט ללא מסגרת...
▾ דווח על תגובה זו  0 
שליחת חבד | 18/04/2016232
הנשמה אין על חבד בעולם תרוצו תירשמו את ילדכים למוסדות חבד הם יצאו פרח אחד אחד תאמינו לי
▾ דווח על תגובה זו  0 
חני | 30/09/2015231
...הרי הבורא לא רוצה שבנותיך האהובות לא יהיו בסימנר חרדי

כי הבורא לא חרדי ולא מתנהג בחוסר אנושיות...

הבורא הוא טוב ומטיב ולכן הוא מיטיב איתך...
▾ דווח על תגובה זו  0 
ש. | 12/09/2015230
ללכת לסמינר, מי שרוצה להתחזק תתחזק בכל מקום, כי גם בסמינרים יש המון פרכות וברוב הסמינרים אין בכלל אווירה של התחזקות, אפילו להפך! תגידו מה שאתם רוצים אני שם בגלל שהרב אמר, אבל זאת האמת.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יצחק | 12/09/2015229
הרב מיארה תפתח סמינר יש לך את זה
▾ דווח על תגובה זו  0 
רחלי | 08/09/2015228
לא צריכים שום טובה מהאשכנזים

אנחנו מסתדרים יופי לבד צריך רק לזקוף את הגב
▾ דווח על תגובה זו  0 
אחד שמבין | 06/09/2015227
בגלל זה הסמינרים הספרדיים לא הצליחו.

או שתקבלו את כולן או שלא תקבלו בכלל!

ואז פתאום הספרדים התמימים יבינו שהם יכולים לדאוג לעצמם!

יבינו שיש להם מורשת מפוארת!

אחר כך הם גם יבינו למה יש אשכנזיות שבאות אליהם.. יקח קצת זמן.

רק בעיה אחת עלולה להישאר: מצע בחירות לש"ס.

לא יהיו שקופים, מקופחים, וכו'..

ולזה אין פתרון.

לכן לאף אחד אין מספיק יכולת לעשות כזאת מהפכה..

אם ש"ס לא תרים את הכפפה היא תהפוך מפתרון לבעיה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים | 06/09/2015226
תראה אותם אוספים כסף בחו"ל מהספרדים יעלה לך קצת הבטחון העצמי פספווס למי שלא ראה זה ממש אטרקציה שווה לנסוע במיוחד
▾ דווח על תגובה זו  0 
אורה | 06/09/2015225
למה כל כך קשה לך להבין שהשם רוצה שתלך למקום אחר לטובתך? עזוב את הדרמה ותחפש מקום מתאים איפה שהבת תרגיש רצויה לכתחילה לא שעושים לה טובה..
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוחקה | 06/09/2015224
אוי להם ואוי לראשם למנהלות ולמנהלים שלא מקבלים מילדה פרח הופכים אותה לקוץ דוקרני מרררררר. גם המבחני קבלה זה משחק מכור מראש כדיי שיהיה להם עילה לומר לא התקבלה. גם לי קרא כך.עברת מסכת יסורים עם הסמינרים ובערב תשעה באב מנהלת אשת אדמו"ר עשתה לי ולבת לינץ' אחרי שקיבלה אותה לסמינר קיבלה לשון הרע והתנהגה נגד החינוך ונגד ההלכה היום יש לי בת חילונית ששומרת שבת בלבד וזה כי היא בבית.כל המנהלים והמנהלות עשויים מאותו חומר ומשמים יקבלו את העונש גם בעולם הזה וגם בבא אין להם מחילה רוצחי נשמות רשעים ארורים
▾ דווח על תגובה זו  0 
איןשם | 05/09/2015223
הוו זהירים ברשות נראים כאוהבים בשעת הנאתם ואין עומדים לאדם בשעת דוחקו זה המצב עכשיו תדעו כמה חשוב יום הבחירות
▾ דווח על תגובה זו  0 
מסעוד | 04/09/2015222
חברי כנסת פי 2 מהאשכנזים

תורמים פי 200 מהאשכנזים כל מקסיקו. כל ניו יורק החלבים. פנמה.

כל המולטי מיליונרים הספרדים כן ירבו

אז כסף יש

נציגות פוליטית יש

אז מה אתם רוצים מהאשכנזים
▾ דווח על תגובה זו  0 
זה רב זה? | 03/09/2015221
מנהל הסמינר מאוים ע"י האשכנזים שאם יקבל ספרדיות הם יעזבו.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
רב זה זה | 04/09/2015 
אם יקבלו את כל הספרדים גם הספרדים יעזבו
▾ דווח על תגובה זו  0 
ספרדי מפוכח | 03/09/2015220
הגזענים הספרדים חייבים להפסיק לשלוח את הבנות למוסד אשכנזי.

כן, כל הורה ספרדי שמעונין לשלוח את בתו למוסד אשכנזי, הוא בעצם גזעני וטוען שאין בנמצא מוסד ספרדי באותו רמה!

וכמובן שהאשכנזים מקבלים זאת!

הפתרון מוסדות לכל מגזר ומגזר "ועשו כתות כתות ועסקו בתורה"

כמובן שאינני מכליל, וליבי על האב שבוכה, אינני מכיר את הסיפור שלהם, וברור שצריך לעזור להם, גם אם הם גזענים ומזיקים לאיטרס הספרדי.

לספרדים יש מסורת נפלאה, וכו' וכו' אין לנו מה להתבייש!
▾ דווח על תגובה זו  +1 
ספרדייה גאה! | 03/09/2015219
השתלטו על קרקעות של כולנו!! פשוט מגעיל!!

רק להיכנס בהם כנראה צריך עוד כמהיויואב ללום!!

עוד ננקום בהם גדלתי מגן ועד סמינר במוסדות אשכנזיים "יוקרתיים" נמשיך להיכנס למוסדות כי הם לא "שלהם"!!!!!!!!

עוד יבואו ימים יפים יותר!!

כואב לי לשמוע אותו ממש...וכל האשכנזים שמטקבקים כאן אתם אנשים חסרי אמפתיה...ואף אכזריים יותר מהמנהלים והפוליטיקאים..
▾ דווח על תגובה זו  +1 
ללא ללוםםם | 03/09/2015218
איפה הייתה שעו"ד ללום נלחם נגד כולם בטח אמרת מחלל שם שמים . יוצא נגד רבנים. שיתבייש לו וכו' וכו'...

פעם הבאה תהיה גם אתה רגיש לאחרים!!!!

בהצלחה!
▾ דווח על תגובה זו  0 
חנה | 03/09/2015217
ומאוד נהנתי,למה בכח להכניס את עצמכם למקומות שלא מעונינים לא חסר סמינרןם ספרדים טובים תפסיקו כבר להיות מה שאתם לא זה רק מוריד מהכבוד שלכם

וכל המפגרים למיניהם שאומרים "שלא יבכו שהייתה להם שואה" תתבישו לכם איך אתם יכולים להשוות בכלל ממש חוסר רגישות שתזכו לחזור בתשובה שלמה באמת .
▾ דווח על תגובה זו  0 
אברך צעיר | 03/09/2015216
שחיתות! יש דין ויש דיין הסוף כולם ישלמו עלזה. המציאות הוכיחה שכל מי שהיה שותף לגזענות בסוף כולם ראו במפלתו.. זה לא מה שאני מאחל להם אבל זה מה שהם גורמים.

בושה לציבור החרדי. חילול ה'
▾ דווח על תגובה זו  0 
ספרדי שפוי | 03/09/2015215
אני כמוך כועס ופגוע מהגזענות ומהיחס של כולם!!!

אבל אותך אני לא מבין מדוע ביתך התחנכה בבית שללמוד בסמינר ספרדי זה אקלים שונה,

מה אנחנו הספרדים כל כך גרועים? כזה בכי? כזה הרס של בית? אני מכיר הרבה מאוד אשכנזים שחלמו ונלחמו להיכנס למוסד מסוים, ולא התקבלו, אבל לא היה לא להם ולא לבנותיהם צד לא להתחיל שנה!!!

אם אתה חושב שאנו כל כך גרועים, אז מה אתה מצפה שהם יחשבו?!?!?!
▾ דווח על תגובה זו  0 
תא | 03/09/2015214
▾ דווח על תגובה זו  0 
תא | 03/09/2015213
על מה כל המריבות האלו???? מה זה משנה ספרדי/אשכנזי???

כולם אחים... בגלל שהמנהגים שונים קצת לכן יש שנאה???

למה לא לכבד כל אדם בדרך שלו????

לא חייב להסכים עם הדרך אבל לפחות לכבד!!!!!!!

זו לא חכמה שמנהלי סמינרים עומדים ומרצים לבנות על יראת שמים ואהבת ישראל והם הכי גרועים!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
אזרחית | 03/09/2015212
על מה להתחנן ולבקש חינוך אשכנזי??? מה רע במסורת הספרדית הטהורה והחמה??????? כל ילדיי מתחנכים במוסדות ספרדיים ואין מאושרת ורגועה ממני!!! גם אם יהיה סמינר ספרדי ממוצע וסמינר אשכנזי מעולה, לא ארשום לאשכנזי בעזרתו יתברך!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
שירה  | 18/04/2016 
▾ דווח על תגובה זו  0 
הארי | 03/09/2015211
▾ דווח על תגובה זו  0 
ש | 03/09/2015210
יש 2 אופציות והם:

1-הם מאמינים בכך ושותקים

2-הם מפחדים ושותקים

מה שהבין מר"ן עובדיה יוסף לפני שנים והקים את ש"ס היום כולם יודעים,תלמידי חכמים "אל תעלם אוזנך" .

ולכל הספרדים אני מזדהה אתכם,אבל די אל תספרו אותם ....

תאמינו לי הם עוד ירדפו ......

יהדות התורה-4 מנדטים

ש"ס-11 מנדטים אז קדימה בכל הכוח
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוני | 03/09/2015209
הצבעתם לנתניהו ?

ליהדות התורה ?

לש"ס ?

הם שדופקים אתכם פעם אחר פעם
▾ דווח על תגובה זו  -1 
מוטי | 02/09/2015208
אבל אל תדון את האדם וכו'
▾ דווח על תגובה זו  0 
דוד | 02/09/2015207
רוב המגיבים כאן מתלוננים שהאשכנזים גזענים. אבל מצד שני זוחלים על הרצפה שיקבלו אותם!

אז אולי תחליטו. מוסד אשכנזי טוב או לא טוב?
▾ דווח על תגובה זו  0 
אזרחית  | 03/09/2015 
הלוואי שכל הספרדים יבינו שבהחלט אפשר להתגאות במוסדות הספרדיים... הבעיה היא שמקובל לצערנו שרק המוסדות האשכנזים הם הטובים, ולכן כולם שולחים לשם, וזוחלים על ארבע כמו שכתבת עמ"נ להתקבל... וזאת טעות! על הספרדים לפתוח מוסדות ספרדיים איכותיים ולדאוג למלא אותם במשפחות ספרדיות איכותיות. וכך לא נצטרך לזחול ולהתחנן מאף אחד...
▾ דווח על תגובה זו  0 
YEUDA.Z | 03/09/2015 
תתבייש לך תורה אחת היא ויהדות אחת היא ואנחנו רוצים לשלוח את הבנות שלנו להיכן שאנו נרצה ואתם לא תעשו סלקציה.. חתיכת אשכנזי מקולל
▾ דווח על תגובה זו  -1 
ישראל | 02/09/2015206
מה אתם מחפשים אצל הארורים האלה ??????

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
נתי | 02/09/2015205
חברה בואו ונהיה ריאלים אתם הספרדים החברה הכי טובים שיש דברים כאלה קורים הרבה וטוב שקורים להראות לכם שאל תלכו ותתחננו לאשכנזים האלה אנשים קרים שכמותם לא סתם באה להם השואה בסופו של דבר יש דין וחשבון אל כל דבר שאתם עושים אז לתצומת ליבכם תדעו שיש בורא לעולם ועל כל מעשה יביא האלוקים במשפט אנחנו עומדים פחות משבועיים לפני יום הדין את העיר הפסדנו בגלל אי האחדות שיש בתוכנו אז אם זה קרה לפחות עכשיו שיפול לכם האסימון ספרדי שסניק גאה בעצמי שכואב לי על הציבור שלנו
▾ דווח על תגובה זו  0 
אזרחית | 03/09/2015 
אמת לאמיתה!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
נתי | 02/09/2015204
▾ דווח על תגובה זו  0 
מאיר | 02/09/2015203
בציונות הדתית יש אהבת ישראל!!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני  | 02/09/2015202
שיסגרו בספרדיות שלהם מלכתחילה ואז לא יצטרכו להתחנן על נפשם..

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
רחל | 02/09/2015201
חזק ואמץ,אתה לא לבד. מי שמאמין באמונה שלמה שבורא עולם עומד לימינו, ד' יבקש את הנרדף, יראה ישועה גדולה. כגודל הניסיון- הישועה.

עוד נקודה, מהלכות מלחמה לרמב"ם: מי שיוצא למלחמה כדי לקדש את שמו , זוכה לסיעתא דשמייא מיוחדת. חזקו ואמצו, בשורות טובות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוני | 02/09/2015200
חשבת לרגע שנאמין לך,מה שאני בטוח זה שאתה עוד איזה זוכמיר שמנסה לתפוס את הwifi של השכן בזמן שלילדים שלך אתה אוסר לקנות קלמרים של דורה הפרוצה .

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
הרב אליהו עצור | 03/09/2015 
צער נורא לראות ולשמוע את האבא היקר הזה.

אני מכיר אותו אישית מדובר בת"ח מופלג אני מעיד שמים וארץ בכל שעות היו והלילה הוא שוקד על תלמודו.

אני לא מבין את ראש העיר היכן הוא נעלם ניסתי ליצור עמו קשר באופן אישי שלחתי לו מכתב הוא ממש מתעלם נורא ואיום.

כל אותם שמגיבים לשמצה, עצה טובה שמרו על עצמכם כי לאף אחד אין ארובה ובטחון מה יהיה עמו בחיים והקב"ה ב רחמן מקנא על דמעות בניו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
דני | 02/09/2015199
תשלח אותה למוסד לימודים אחר, עזוב אותך להלחם עם האשכנזים גזענים, עזוב אותך מהחרדים לך לדתי לאומי, אין גזענות מקבלים כל יהודי באשר הוא, זה עדיף מאשר שהבת שלך תעזוב את הדת בגלל דברים כאלה שהחרדים מתנהגים!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
ספרדי שהתעורר | 02/09/2015198
מה לכם ולדבר המבחיל הזה? האם יש שם יראת שמים בחרדיות, ממש אין.

אדון מיארה, האם אבותיך במרוקו חבשו את הכובע המצחיק הזה שאתה חובש? מדוע אתה מחקה את האשכנזים? עזוב את הכת הזו שאליה השליך אותכם החנ"ס המרן.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שחר | 02/09/2015197
כשאתם לובשים בגדים של פולנים מהמאה שעברה ומדברים בהגייה אשכנזית - נחמץ ליבי.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חסום | 02/09/2015196
אולי מי שמכיר את אותו אברך יכול להגיד שבימנו לא חסר שום בית ספר יש סמינר מעולה בעיר בני ברק שנותן מעל ומעבר לכל תלמידה קוראים לו עטרת רחל והוא ספרדי במקור מנהלת ספרדית שמבינה לבבות
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעקב אלימלך  | 02/09/2015195
יש אפליה גדולה

אפליה של אכזריות בלב

יש כאן אפליה של אכזריות בלב
▾ דווח על תגובה זו  0 
רז | 02/09/2015194
מספיק עם ההסברים הגרועים הללו על רדיפה וכו'.

אם כל הנורמלים היו מפסיקים לרדוף אחרי סמינרים אשכנזים, היו סמינרים ספרדים לתפארת.

תראו איך זה בישיבות ספרדיות, בעשור האחרון עברו מהפך מהקצה אל הקצה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
דליה  | 02/09/2015193
כאשר ראש הממשלה הוא אשכנזי גזען, הביטוח לאומי גזען, משרדי הממשלה גזעניים ובעיקר מדיניות הממשלה גזענית והמזרחיים 67 שנים לאחר קום המדינה יושבים בשקט, כנראה שהיטלר היה פראייר לעומת האשכנזים . השואה ארכה בגרמניה 3 שנים. השואה ל המזרחיים בארץ נמשכת כבר 67 שנים. ולא רואים את הסוף. נהפוך הוא , השואה של בני עדות המזרח מתעצמת, ובכל חברי הכנסת הערבים , משתמשים לנגח את המזרחיים
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני | 03/09/2015 
▾ דווח על תגובה זו  0 
שושי | 02/09/2015192
אני לא מקנאה בעולם הבא של אותם מנהלים/ות. ולדעתי צריכים כל הספרדים להתאחד ולהוציא את הבנות שלנו מאותם סמינרים ואז נראה אם הם ישרדו. אודות לילדות שלנו יש להם תקנים. הגיע הזמן לא ללקוט בשדותיהם ,אלא להכניס את הבנות לסמינרים ספרדיים ובעזרת השם אותם מנהלים ירדפו אחרי כל בת לרישום אחרת יאלצו לסגור את המוסד ללא תקנים.

והיו דברים מעולם.. ואין חכם כבעל הנסיון.
▾ דווח על תגובה זו  0 
ה | 02/09/2015191
ל105 תראה את ההתנהגות האשכנזית המזוהמת ותבין מה יוצא לכם בחוצות העיר.

בושה לכם שאתם מסתובבים כמו פרחחים ברחובות ושוכחים מי אתם.

מה לא אמרו וכתבו עליכם והכל אמת
▾ דווח על תגובה זו  0 
הפטיש | 02/09/2015190
תגובה ל

דת"ל האשכנזי מס 126.

כמי שבא מאותו מגזר אשיב לך,באולפנות ובישיבות תיכוניות של הדל יש אותם מנהלים ומורים ואנשי חינוך המתנהגים באותו אופן.בשנאה, בגזענות. באפליות.ובדרך המרושעת הזו.לא חסרים אצלכם אנשים כאלה . האמן לי זו אותה גברת בשינוי אדרת אך לא בחשיבה ובהתנהגות.גם שמתגאים בתורת הרב קוק זצ"וקל רחוקים הם ללמוד ולהבין קל וחומר שלקיים.

בזויים לא חסר במחצתכם..ולסיכום

מי שזורע קוצים שלא יצפה לקצור שושנים.זו התמורה לחינוך של שנאת חינם.יש ממי ללמוד.מלחמת עולם לא עשתה לכם בלב כלום.

חכו כל יום יוצאים עוד עכברים מהחורים
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעקב החרדי | 02/09/2015189
השתיקה של גדולי ועסקני החרדים זוהי שיא הבושה כי מה יש לחלק מהאנשים האלו חוץ מלהתגאות על צבע כלום ,
▾ דווח על תגובה זו  0 
מה זה? | 02/09/2015188
נוראים!
▾ דווח על תגובה זו  0 
ה' ישמור... | 02/09/2015187
לאן הגענו???? למה לענות את האנשים???
▾ דווח על תגובה זו  0 
אזרחית | 02/09/2015186
הוא לא בא לומר שום דבר על מי שעובד או בעל תשובה.. אלא הוא בא להגיד שאם יש איזושהי טענה שאולי יכולה להיות שבגללה לא יקבלו את הבת שלו, (כמו שקורה לצערנו הרב בבתי הספר החרדיים...) כגון בעל תשובה או עובד... אז הוא לא נמצא במקום הזה... הוא אברך לכל דבר, ועדיין זה לא מספיק למנהלי הסמינרים... יש מבין????????
▾ דווח על תגובה זו  0 
הפטיש | 02/09/2015185
לך אברהם,

זה שאתה אשכנזי ולא מרחם אומר שהלב שלכם חסר רגישות ואולי כמוך כמו רבים ומכוערים כמו פורוש.

הרי אתה יודע וגם כולם כי על הגב שלנו אתם מתנפחים ומסתדרים.מהיד שלנו אוכלים ויורקים.

לא כבוד להיות כמוך או להתחקות לאנשים כמוך.

יש לי לשאול אותך הרי גם בינכם האשכנזים אחד אוכל את השני .החסדויות והחצרות מתלהמות על כל צעד שאחרים עושים.

לכן לפני שאתה טוען שרוכבים עליך תבין על מי רוכבים.

ולסיום תקרא את הכתבה שבאנגליה טוענים שהחרדים מתחנכים שהגויים רעים.מה הפלא גם בישראל הם מתחנכים שהספרדים רעים.אבל מה בטוח רעים כמוכם יש בכל מקום.כמה זה אופיני לכם למדתם מגדול השונאים שהביאו מלחמה על העולם.

די לכם.תתבישו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
צבי | 02/09/2015184
אשתי למדה בבית יעקב בשכונת בית ישרא'ל בירושלים לפני 53 שנים חוץ מאשתי היתה עוד 2 ילדות אשכנזיות והיתר רק ספרדיות ושלושת הילדות האשכנזי ואת היו מקבלת כל יום מכות רצח אז היום אני לא הייתי רוצה שהנכדות שלי תילמדנה ספרדית

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  -1 
נכון מצויין | 02/09/2015 
▾ דווח על תגובה זו  0 
אם בישראל | 02/09/2015183
בתור אמא ספרדיה שהבנות למדו רק בבתי ספר בית יעקב אשכנזים ומשפחה טובה בשכונה אף פעם לא היו לנו בעיות עד.... שיצאנו לסמינרים ששם שמו עלינו איקס אחד גדול ושקרים וחוסר יחס החלטנו שהכרית רטובה מידי בשבילם והלכנו למקומות ששם אנחנו לא הנעליים שלהם אלא הראש כמו הסמינר שבילי בית יעקב בירושלים או אורחות לאה סמינרים נהדרים עם צוות מעולה ואני מאמינה שלא חסר כאלה והבטחון העצמי של הבת שלי והשמחת חיים שלה לא ירדה רק גדלה אנחנו לא מושפלים אנחנו מורמים ותראו שמאתנו יצא מלך המשיח בהצלחה לכולם ושנוציא תמיד רק דמעות של שמחה ותפילה אמן
▾ דווח על תגובה זו  0 
ירושלמית | 02/09/2015182
לכל ההורים שמחפשים פתרון- פנו לשליח של אלעד והוא יפתח לכם סמינר חב"ד מקסים באלעד. זה הפתרון הכי טוב. השליח ישמח מאוד שיהיה סמינר חב"ד באלעד עם קבוצת בנות מגובשות בניהן. אין על חינוך חב"ד.
▾ דווח על תגובה זו  0 
איציק | 02/09/2015181
הליצנים ממזרח אירופה - אוסטיודן?
▾ דווח על תגובה זו  0 
איתמר | 02/09/2015180
להקים סמינר מקצועי!!!!

חדש ושונה מכל הנהוג עד היום, סמינר שיוציא את הבנות עם תואר ראשון במגוון תחומים, וכמובן שיהיה חזק ברמה הדתית ובלימודי קודש.

שהקבלה אליו תהיה לפי ציונים ומבחנים, וכמובן תנאים של בני תורה .

שהעדה לא תהיה בכלל משהו שקשור לקבלה, וכך גם הצוות שילמד שם יהיה מורכב ממורות מכל העדות, לפי רמה מקצועית ואישית.

ואז תראו שבאמת לעניין העדתי אין משמעות.

אני לומד בקריה האקדמית אונו, ושם כולם כולם שווים בין שווים, הנושא העדתי לא עולה בהקשר של אפליה או שוני.

ואפילו ניגשים להתפלל יחד, ומי שניגש מתפלל בנוסח שלו, ותתפלאו כולם מבינים אותו, וכולם עונים אמן!!!!!

פתרון פשוט ואפשרי
▾ דווח על תגובה זו  0 
יואב | 02/09/2015179
מחכים לכם בידיים פתוחות עם חינוך ערכי ותורני
▾ דווח על תגובה זו  0 
עילוי | 02/09/2015178
פשוט לתפוס צד, מה קשה לגלות אמפתיה מבלי לשפוט, אבל לא אצלנו החרדים הכל פשוט אם הוא לא חרדי בדיוק מאותו מוצא/ אידיאולוגיה , אז מבחינתי הוא נגדי ואם נגדי, אז אני נגדו... בקיצור תרפו , תגלו קצת רחמים בלי לקבוע מה צריך להעשות
▾ דווח על תגובה זו  0 
אחת שהיתה במצב | 02/09/2015177
כן גם אותי לא קיבלו לאחד הסמינרים "הטובים" האשכנזים למרות שנחשבתי הבחורה חכמה ומוכשרת בכיתה...

ברגע שקיבלתי תשובה שלילית, הוריי החליטו שזהו רצון ה'! ולא נלחמו להכניס אותי.

למדתי בבי"ס של ש"ס. נכון שהרמה הרוחנית הייתה פחותה, אבל בסופו של דבר קיבלתי הרבה אהבה, דרך ארץ ואמונה!!!

ובחרתי בדרך התורה ומצוות מבחירה אמיתית ולא בגלל שהוריי כאלה..

היום אני אמא לילדים, מפרנסת את משפחתי בכבוד (בעלי הוגה בתורה יום ולילה).

אני רוצה להגיד לך שאת הבת שלך כבר לא כדאי להכניס למקום כזה, הנשמה שלה לא תוכל להכיל מקום שדחה אותה.

אם חשוב לך חינוך בתך לך למקום בו היא רצויה מלכתחילה.

היא עלולה במקום זה להפסיד את כל הרוחניות שלה וחלילה לזרוק הכל מאחוריה (מדברת מתוך כאב, מכירה אישית מישהי שעזבה את הדת בעקבות משבר דומה)

אל תלך נגד רצון ה' - זה לא מנהל הסמינר שלא רוצה להכניס את הבת שלך ולא ראש העיר, זה ה' שהחליט שבתך לא תלמד שם והוא יודע בדיוק מה הכי טוב לילדה!!!!! (אל תשכח שהם רק השליחים)

בהצלחה לנערה המקסימה, שתדע שזהו ניסיון שה' מעמיד אותה והיא בעז"ה תעמוד בו ותמצא את מקומה בהקדם האפשרי.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
לא משנה | 02/09/2015176
▾ דווח על תגובה זו  0 
טובה ריה | 02/09/2015175
אני לו מבינה את האבא הזה שיקח את הבת שלו סמינר ספרדי והיא תפרח שם שיפסיק לקשקש
▾ דווח על תגובה זו  0 
חבדניקית | 02/09/2015174
כמעט לא קיימת והשאיפה שם היא לקיים את אהבת ישראל אמיתית.אני ספרדיה אך חבדניקית מקובלת שחשה כי מקבלים את ילדי במוסדות חבד ללא כל אפליה.הרבי זעק מקירות ליבו על כך שכל יהודי הוא יהלום ולא משנה העדה ממנה הגיע.

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
y | 02/09/2015173
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
תומר | 02/09/2015172
בזמנו ש"ס הוקמה למטרה זו - היינו שתתן מענה לעדות המזרח ע"י הקמת מוסדות עצמאיים ולא להתחנן לאשכנזים שיקלטו את ילדיהם .

אבל לצערי עם הזמן "האליטה " הספרדית שלחו את ילדיהם דווקא למוסדות אשכנזים כי זה נחשב קידמה, אליטה וכו'. כך החזון של הרב עובדיה זצ"ל נזרק לפח ע"י פושעים שמתיימרים להיות אשכנזים .
▾ דווח על תגובה זו  0 
אברהם | 02/09/2015171
מה אתה מחניף להם כל אלו שנתנו יד בתוך האשכנזים עונשם גדול על שלא מיחו בידם
▾ דווח על תגובה זו  +1 
בוגרת... | 02/09/2015170
אל תשלח למוסדות חרדים

מנסיוני הם מפלים באיצטלה של צדיקות והילדים קולטים את השקר הזה ובורחים מהדת כי חושבים שאלה נציגי השם .

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודיה... | 02/09/2015169
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
תתבייש | 02/09/2015168
תוכן

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודיה עובדת... | 02/09/2015167
תוכן

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
אשכנזיה... | 02/09/2015166
תוכן

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
שירה | 02/09/2015165
מתביישת להיות שייכת לציבור השקרן

אין בושה

הכול מתנעל ממה יגידו

ואין אמת

פלא שחוזרים בשאלה

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעקב | 02/09/2015164
בכיתי איתו. פשוט בכיתי

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
אשכנזי מתספרד | 02/09/2015163
כביכול אי אפשר להיות ספרדי בן תורה.

האם חייבים להגות 'בן תירה'.

אם הספרדים היו מכירים בכוחותיהם ובמעלתם-האשכנזים היו דופקים על דלתות הסימנרים שלהם שיקבלו אותם!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
צורי קריספל | 02/09/2015162
לא רציתם לבחור בי, חשבתם שפרוש יציל אתכם, וכעת....
▾ דווח על תגובה זו  0 
אתה ודרקי=זבל | 03/09/2015 
אתה חבר לאיש משחית ומושחת

אל תייצג הספרדים הס''טים לך לכלא שם מקומך עברין דפוק
▾ דווח על תגובה זו  0 
ישראל פרוש | 02/09/2015161
כל היום אתם מדברים עלי לשון הרע, אל האמת שכולי לב טוב.

האב הזה שבכה כאן בראיון אינו צודק כלל, כי לא צעקתי עליו אחרי המקווה אלא לפני המקווה!
▾ דווח על תגובה זו  0 
דניאל | 02/09/2015160
תתביישו לכם העיקר מדברים על ציונים אתם חילול השם גדול.. והאבא? חסר מסגרות ספרדים???
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודיה | 02/09/2015159
אשריך צדיק!

איזה דיבור מלא אמונה אני בטוחה שהקב"ה בוכה איתך ובזכות האמונה הזאת ולימוד התורה תזכה לראות את הבת שלך מתעלה מעל כולם,על ברכי התורה והיראה

ישועת השם כהרף עין.תמשיך להיות חזק.זה יקרה בעז"ה

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים | 02/09/2015158
▾ דווח על תגובה זו  0 
עם ישראל | 02/09/2015157
קודם כל משתתפים בצערך אבל עם כל הכבוד קום ותעבור מקום ואתה כתה ספרדי דחיל רבאק

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
משתתף | 02/09/2015156
▾ דווח על תגובה זו  0 
חסוי | 02/09/2015155
▾ דווח על תגובה זו  0 
פרענק מקופח | 02/09/2015154
ישלחו את ילדם רק למקומות אשכנזים, החגיגה הזו לא תיגמר, וישאירו את הפרענקים הלא מיוחסים להתחנן לאשכנזים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אבא מזועזע | 02/09/2015153
בושה וחרפה האבא נשמע אברך רציני ואם את הבת שלו לא מקבלים אז את מי כן?????

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
אודל | 02/09/2015152
כדי לא להגיע למצבים כאלה
▾ דווח על תגובה זו  0 
. .Q | 02/09/2015151
שלא להיצטרך לאשכנזים!
▾ דווח על תגובה זו  0 
ישי | 02/09/2015150
שלמה זלמן מיארה או כמו שקראו לו בעבר כפיר מיארה הספרים שחיבר זה אינצקלופדיות על משפחות של רבנים ושנגע במשפחת אבוחצירא עשה כמה ש שטויות

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
למה בחרתם... | 02/09/2015149
תוכן

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
בעלת תשובה | 02/09/2015148
בעלי תשובה זה בסדר לא לקבל?!?!?!?!?!?

אברך צדיק שעובד חצי יום ולומד חצי יום, זה בסדר לא לקבל?!?!?!?!
▾ דווח על תגובה זו  0 
עטרה | 02/09/2015147
ב"ה

למה כאשר כותבים תגובה צריך לקלל ולהשפיל????

למה כיכר השבת לא עושה צנזורה ????

הוא לא דיבר נגד בעלי תשובה בכלל ,הקריין שאל אותו ,במטרה לבדוק האם זו הסיבה? וברור שזה לא בסדר אם זו הסיבה.

יש מקרים שאנשים מתקרבים ליהדות ,כאשר עדיין בבית מנשבת רוח חולין חזקה ויתכן שמוסדות לימוד לא רוצים לקבל מסיבה זו. אין ספק שהמצב גרוע ...נפתחים סמינרים כמו פטריות אחר הגשם וזה יוצר תחרות של מליוני סגנונות של חרדים...

עצוב ממש...

לדעתי כדאי לעת עתה אם בנות אלו לא התקבלו בשום מקום ,לגייס מורות פרטיות במימון העירייה -חסר לה לא לממן !!! פלוס לימוד מקצוע , תאמינו 12 בנות יכולה להיות חוויה נהדרת וגאוות יחידה .

אפשר לשלב סעודות משותפים ,הלימודים בכל שבוע בבית אחר

אם חלילה לא תהיה ברירה...
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלי | 02/09/2015146
חבל ללכת למוסדות האלו בכלל אבל זה ברור שצריך עוד ללום שיעשה בית ספר לאשכנזים
▾ דווח על תגובה זו  0 
מיכה | 02/09/2015145
זאת לא יהדות ואין כאן אהבת ישראל יש כאן מסעי הצלב ורדיפת שררה אכזרית ו מרושעת וחרדתית... אני ברחתי מכל זה ושלחתי את בנותי לדתי לאומי מלא שימחה וערכים אמיתיים ואת הבנים גם...

נמלטתי כל עוד נפשי בי

זה מה שצריך לעשות!

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
בתאל | 02/09/2015 
צריך להימלט מהגזרות של המגזר!

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
וחבל שכך | 02/09/2015144
התוצאה:

הבן שלי מוכה ע"י תלמידים מזרחיים. ולא רק הוא.
▾ דווח על תגובה זו  0 
באמת חבל שכך | 02/09/2015 
עושים. מה חשבת שילדים לא רואים שאת האחיות שלהם לא מקבלים לסמינרים.

שנאה לא באה סתם!
▾ דווח על תגובה זו  0 
ספרדי גאה | 02/09/2015143
תפסיקו להתנהג כאנשים ללא זהות . אתם באתם מזרע הקודש וילדיכם גם.

תראו לאלה שלא רוצים אתכם את כל התודה שהם מראים לכם את פרצופם האמיתי , שתורתם גזענית , עניים בחוכמתם , אין להם במה באמת להתגאות , דלים ביופיים ואישיותם . !

תפסיקו להראות לידכם שאתם חסרי אונים וחרב עולמכם !. איזה מוסר השכל אתם מעבירים להם . ?

אתם הורסים את אופי וכול ילדיכם בידכם , קומי אורי כי בא אורך וכבוד ה׳עליך זרח .

בהצלחה בזכות אבותכם הקדושים

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
מימי | 02/09/2015142
אני גם בצרה הזו ואני אומרת לכל הבנות אל תתיאשו בסוף האמת תצא לאור והסמינר שלא קיבל אותכם יראה שהם הפסידו את הבנות הכי מוצלחות ופשות אל תתיאשו
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודה | 02/09/2015141
הלכתי לעשות טסט לאוטו והכשילו אותי על מליון דברים רק בגלל שאני אשכנזי גם התרבות של הספרדים היא איך לדפוק את האשכנזי הזה

אז אל תשחקו אותה תמימים

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
הכללה זו מחלה | 02/09/2015 
זו סתם תחושה.

לא ייאמן אשכנזי עם רגשי נחיתות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלעד | 02/09/2015140
תוכן

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
mm | 01/09/2015139
יספרדים נחיתים תפסיקו ללכת לאשכנזים!!!!! תפסיקו ללקק להם. מה חסר לנו הספרדים???? תתגאו במה שאתם!!!!!!!!!!!

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
קשקשן | 01/09/2015138
הוא לא כלל דוגמא

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
חראדים | 01/09/2015137
שלא ישאל איפה עם ישראל כי כת החראדים הם המשך של כוזרים
▾ דווח על תגובה זו  0 
צבי | 01/09/2015136
אני מכיר אותו באופן אישי. אדם מיוחד וירא שמים. מוציא ספרים לאור. עסוק בתורה כל היום. אם הוא לא התקבל אז מי כן התקבל???
▾ דווח על תגובה זו  0 
אחד | 01/09/2015135
אין לי כח לקום בבוקר לעבודה

אישתי עובדת אבל זה לא מספיק

אנא יהודים רחמנים בני רחמנים

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
ד"ל  | 01/09/2015134
הציבור שמינה את דרעי שהוא עבריין מורשע שלא יתפלא על מה שהוא עובר.

הלב ממש בוכה שינאת ישראל טהורה. שהשם ישלח רפואה במהרה.

מה בכל מקרה יש ליהדות ספרד העשירה לחפש אצל האשכנזים שיודעים רק גמרא ?
▾ דווח על תגובה זו  -1 
דרעיסט | 02/09/2015 
שילך לסמינר מזרחי
▾ דווח על תגובה זו  0 
אשכנזי | 01/09/2015133
התשובה לשאלה הזאת לא רצינית
▾ דווח על תגובה זו  0 
רפאל | 01/09/2015132
כל המחלל שם שמים בצנעה סופו שנפרעים ממנו בגלוי.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אזרח | 01/09/2015131
בראיון הוא אומר "אני לא חוזר בתשובה ולא עובד

אם לדעתו חוזר בתשובה זה בסדר שלא יקבלו

ואם חלילה האבא עובד בשביל לא לעשות את התורה קרדום לחפור בה

אז הבת לא צריכה להתקבל גן אם היא בת טובה וצדיקה

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  -4 
חסום  | 02/09/2015 
הוא לא התכוון שדווקא בת של חוזר בתשובה היא לא טובה פשוט רצה להגיד שהוא לא כזה אז אנא לפני שאתה מדבר לא יקרא כלום אם תדון לכף זכות
▾ דווח על תגובה זו  0 
מאור הלר | 02/09/2015 
ברור שבעלי תשובה זה סיכון לקבל אותם,אני בעל תשובה 10 שנים ואישתי גם ועכשיו היא בירידה ברוחניות,למה שהם יקחו סיכון איתנו?!?!?!?אני בעל תשובה ואני בעד הפליות כי זה נכון
▾ דווח על תגובה זו  0 
איציק | 02/09/2015 
אני גם אשכנזי אבל אתה מהזן של היטלר
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלעזר | 02/09/2015 
הוא נשאל שאלה וענה תשובה לפי השאלה

טעם מאוד פשוט שהראיון רוצה לומר שמילא אם היה בעל תשובה או עובד והבת לא כמו שצריך איך שהוא אפשר להבין מה הטענה שהיא אינה מתקבלת אבל כאן מה הטענה תגיד אתה
▾ דווח על תגובה זו  0 
דן פרסטר | 02/09/2015 
גם לי זה הפריע, אך יכול להיות שהוא רוצה להדגיש שגם לדבריהם אין לזה תשובה חוץ מ....
▾ דווח על תגובה זו  0 
. | 01/09/2015 
שאין להם את התירוץ שלא קיבלו מהטעמים הנ"ל שהסמינר חושש להם ...
▾ דווח על תגובה זו  0 
אברהם | 01/09/2015130
-ם הזה.

אל תחכה אותי. אל תגיד הקב"ה במבטא שלי. אל תעשה לך לרב את הרב אוירבך. אל תהיה טרמפיסט על הגב שלי ותחשוב שכל החיים אני יכול להקים מוסדות ולקבל אותך.

יש לך רבנים משלך, תלמידי חכמים לא פחות ואפילו יותר מהרבנים שלי, יש לך מסורת מפוארת, יש לכם ציבור ענק ואיכותי, תתאפסו על עצמכם תדברו במבטא שלכם, תתפארו ברבנים שלכם, תתגאו במסורת שלכם, תקימו מוסדות מלשכם, ותפסיקו להתאבד ולהתבזות בשביל להיות טרמפיסטים על הגב שלי.

בתקוה להבנה לכל הפרענקים.
▾ דווח על תגובה זו  -2 
אברהם | 02/09/2015 
ראיתי שהרגזתי כאן הרבה אנשים, אז הנה פרצופי האמיתי: אני ספרדי, כן ספרדי גאה מאוד במוצא שלי, ולא שונא אף יהודי משום עדה או מוצא אם הוא לא שונא יהודים אחרים.

הסיבה שכתבתי את הדברים בצורה שכתבתי היא מפני האהבה שלי לאחי הספרדים הסובלים. לאותו שאיחל לי צער: חויתי על בשרי גזענות ולכן כיום אני מאופס על עצמי, ועל אף שאני אבא ל-3 ילדים לא מתכוין להתחנן לאף אשכנזי לא כי אני שונא אותם אלא כי הציבור הספרדי איכותי מאוד וצריך להפסיק להתחנן לאחרים.

לכל אלו שאיחלו לי גיהנום ושאר תופינים אני אומר: מחול לכם.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חים | 04/09/2015 
▾ דווח על תגובה זו  0 
אברהם חיים | 02/09/2015 
תפסיקו כבר עם ההתנשאות ......והאשכנזים והספרדים מספיקקקקקק זה נמאססססס.

אני יהודי ואתה יהודי שנינו מאותה המשפחה.

ואתה פשוט מתנשא ופשוט לא מתנהג כיהודי ולא מתמידיו של אברהם אבינו.

"כל מי שיש בו שלושה דברים הללו, הרי זה מתלמידיו של אברהם; וכל מי שאין בו שלושה דברים הללו, הרי זה מתלמידיו של בלעם: תלמידיו של אברהם--עין טובה, ונפש שפלה, ורוח נמוכה; אבל תלמידיו של בלעם--עין רעה, ונפש רחבה, ורוח גבוהה. מה בין תלמידיו של אברהם לתלמידיו של בלעם: תלמידיו של בלעם יורדין לגיהינם, ונוחלין באר שחת--שנאמר "ואתה אלוהים, תורידם לבאר שחת--אנשי דמים ומרמה . . ." (תהילים נה,כד); אבל תלמידיו של אברהם יורשין גן עדן, שנאמר "להנחיל אוהביי, יש; ואוצרותיהם אמלא" (משלי ח,כא).
▾ דווח על תגובה זו  0 
אורי | 02/09/2015 
המבטא שלך והתורה שלך לא שווה כלום אם רק אתה יכול ללמוד אותם וככה אתה מדבר על אנשים מעם ישראל, חלק מהתורה היא גם כלל עם ישראל!
▾ דווח על תגובה זו  0 
יצחק | 02/09/2015 
▾ דווח על תגובה זו  0 
יצחק | 02/09/2015 
▾ דווח על תגובה זו  0 
דן  | 02/09/2015 
אל תחקה אותי. אל תחפש רופא מודרני כמו הרופאים שלי ( חפש לך רופא עם ידיעות מלפני המהפכה התעשייתית). אל תיהנה מפלפונים שנוצרו על ידי מהנדסים שלמדו הנדסה במוסדות מעורבים. אל תהיה טרמפיסט על הגב שלי ותחשוב שכל החיים אני יכול ללמוד, לפתח מכשירים חדשים, מוצרים חדשים, רפואה מודרנית ואתה שלא מבין כלום בזה תיהנה מזה.

אל תחשוב שאתה יכול לבלות, לאכול, לשתות, לקבל שירותי רפואה בזמן שאני בצבא מגן על החיים שאני עצמי ממן לך עם המסים שלי.

יש לך "מהנדסים" משלך, "רופאים" משלך הרבה פחות מהרופאים שלי. אין לך מהנדסים ? אז תתחיל להכשיר אותם בכוחות עצמך. אין לך רופאים שאתה נזקק לבוא לרופאים שלי ? אז תכשיר אותם בכוחות עצמך. אפילו תלמידי חכמים ופוסקים אני לא צריך ממך. יש לי מספיק משלי. אין לך כלום להציע לי ואתה בכל זאת בא אליי לתקצוב מהמיסים שלי, לידע הרפואי וההנדסי שאני מפתח. יש לכם ציבור ענק ואיכותי עם ידיעות במדעים כמו במאה ה 17 ? תתאפסו על עצמכם, ותשתמשו ברפואה שאתה יכול לספק לעצמך כמו לפני 300 שנה. תסתפק בטכנולוגיה של לפני 300 שנה ( למה אתה צריך פלאפון,

טלפון, MRI CT צילומי רנטגן, גז, שרותים בבית וכו תשאר ברמה הטכונלוגית של פעם) תקימו מוסדות השכלה משלכם, ותפסיקו להתאבד ולהתבזות בשביל להיות טרמפיסטים על הגב הכלכלי הביטחוני וההשכלתי שלי.

בתקוה להבנה לכל החרדים

( בקיצור, רשע להכעיס. אם היית באמת חושב שיהדותם מפוארת משלך ואתה רוצה את טובתם, היית מבין שיש אנשים שאולי גם רוצים דברים אחרים, היית מדבר בכבוד ובוודאי לא היית כותך כך. אך אתה, מישהו שחונך על שחצנות וזלזול, שלפי תגובתך חש בלא מעט רגשי נחיתות בהקשרים רבים אחרים, בז להם, מזלזל בהם, ושואב תחושת ערך עצמי רק מהורדת האחר. ואם תחושת ערך העצמי שלך נובעת רק מזה שהסבים שלך נולדו באירופאה, זוהי ההצהרה הברורה ביותר שאין לך שום דבר אחר בו אתה חש בעל ערך. אולי אתה לא מרחם עליו. אני בוודאי מרחם עליך )
▾ דווח על תגובה זו  0 
אזרחית | 02/09/2015 
פרענקיייםםםםםם?????

לא פלא למה נחרב בית המקדש.... עם כזאת שנאת חינם וריחוק למה שהמשיח יבוא?????
▾ דווח על תגובה זו  0 
א.ל. | 02/09/2015 
▾ דווח על תגובה זו  0 
ייי | 02/09/2015 
חתיכת גזען זבל זכותו להתבטא איך שהוא רוצה
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני  | 02/09/2015 
אולי אז תבין ותתחרט על דיבורך.

שנה טובה.

יהודי אשכנזי
▾ דווח על תגובה זו  0 
איתמר | 02/09/2015 
1. החתימה שלך אומר את הכל עליך.

2. רבנים שלכם רבנים שלנו, תורה שלכם תורה שלנו?

כסף שלכם, כסף שלנו?

3. זה לא משנה אם האבא הנוכחי מטומטם או לא, אתה מסיט את הנקודה.

4. אז למה בדיוק הייתה בעיה עם זה שלא הייתה כניסה לחנויות באירופה לכלבים ויהודים??? גם שם היית אומר חנויות שלנו חנויות שלכם.

לא יאומן 24,000 תלמידים של ר' עקיבא מתו על דברים הרבה פחות חמורים...

אני בטוח שאם היה חי בימינו הרמב"ם, הוא לא היה סובר כמוך.

לשמחתנו יש לנו תורה שמנחה אותנו מה אסור ומה מותר, וזה בהחלט אסור.

ואגב לקרוא לציבור שלם בשם שכתבת בכינוי הוא דבר אסור על פי החזו"א שהוא לכאורה מהרבנים שלך/שלכם.

אל תשכח

"על דאטפת אטפוך"
▾ דווח על תגובה זו  0 
ציקאבר | 02/09/2015 
גם אני אשכנזי .איך אתה לא מרחם?
▾ דווח על תגובה זו  0 
שנאת חינם... | 02/09/2015 
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני | 02/09/2015 
חתיכת מנוול.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודה | 01/09/2015129
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי טוב | 01/09/2015128
כאחד שעבר את זה לפני שנתיים יש לי רק לומר דבר אחד המערכת רקובה כן רקובה באישית איבדתי את האמון במערכת אין להם לא יר"ש ולא לב

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
אשכנזי ד"ל  | 01/09/2015127
▾ דווח על תגובה זו  0 
גבריאל | 01/09/2015126
הרב מיארה אברך תלמיד חכם עצום וירא שמיים, הבית שלו מתנהל על אדני התורה, הרב מיארה איש יקר, שקט ועדין הליכותיו נעימות ומיוחדות.

אגב הרב מיארה מחבר ספרים תורניים רבים, כתיבתו מאלפת ומיוחדת, עדינותו לשם דבר וכך גם משפחתו.

צר לי עליך הרב מיארה את ליבך הרחום אני מכיר היטב, איש מדהים.

אם בארזים נפלה השלהבת מה יאמרו איזובי הקיר.

כל הכבוד לך על התעוזה אתה איש אמת חף מפוליטיקה שימשת פה לרבים וטובים שנפשם בצר ובמצוקה דומה.

שולח לך חיבוק חזק ואוהב ודע לך שדבריך עוררו אותי לאהבת חינם באלול.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אשכנזי ד"ל  | 01/09/2015125
בטענות
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעקוב רוקח | 01/09/2015124
בס"ד

לכל המורים והמחנכים בעם ישראל ובסמינרים בפרט דמעות של האבא זועקים בעליונים עלכם עוד מעת יום הדין ... תזהרו לכם רשעים לא יעמדו במישפט העולם הזה והעולם הבא שלכם בסכנה אוי לכם ולנישמתכם הטועה

עוד מעת הוא יגיע אתם יודעים מי ואתם וכל הזרע שלכם

ירד לשעול תחתית עים הגוף כמו קורח ועדתו ראו אוזהרתם ...👹👹👹
▾ דווח על תגובה זו  0 
עמו אנוכי בצרה | 01/09/2015123
מזעזע, אחר כך הרבנים רוצים קירוב רחוקים, הדיוטות תקרבו קרובים
▾ דווח על תגובה זו  0 
אשכנזייה | 01/09/2015122
לאיפו הגענו !!למה להרוס משפחות שלמות למה ???

דיייי

תפתחו את העינים מדובר בבנות איכותיות אבות אברכים

למה לאטום אוזנים תפתחו את הלב תרגישו את זה כאילו זה קורה לכם

מה הקושי לפתוח עוד כיתה זה שווה הכל לללל

חסר סמינרים שפתחו כיתות נוספות העיקר שיהיה שלום

והכי מסריח בסיפור הזה שאת הבנות שמגיעות ממשפחות מקולקלות הם מתקבלות ברגע כי הסבא תורם או שהאבא רם בישיבה

למה ??

רק שתראו אותם בשולי הדרך אז תתחרטו אבל אז יהיה כבר מאוחר תפתחו עכשיו את הענים די לאפליות כולנו אחיםםםםםםם
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעקב  | 01/09/2015121
תוכן

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
חרדי למהדרין | 01/09/2015120
טוב מאוד שלא קיבלו אותכם מחבלים בכרמים
▾ דווח על תגובה זו  0 
תלמיד של הרב... | 03/09/2015 
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
מישו | 02/09/2015 
אם הוא "עצניק" זה סיבה לבד לא לקבל אפילו אם היה אשכנזי
▾ דווח על תגובה זו  0 
רפאל | 02/09/2015 
איפה נאבד צלם האנוש שלך?
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני | 01/09/2015119
הבושה היא שיש צורך להצהיר שהבנאדם לא עובד ולא מפרנס את משפחתו וחלילה גם אינו בעל תשובה. בושה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
מאור הלר | 02/09/2015 
אני בעל תשובה ואישתי בעלת תשובה,ואני בעד הפלויות,הנה רדית 7 שנים ועכשיו התקלקלה,,למה בתי יעקב יקחו תסיכון אם הבעלי תשובה שאי אפשר לסמוך עליהם,
▾ דווח על תגובה זו  0 
"יהודי" | 01/09/2015118
לא רק לבעלי חיים יש סמני טהר? גם ליהודי... "לא תשנא את אחייך בלבבך" כן אחייך... זה שמחר יציל אותך,זה שהוא יהודי בדיוק כמוך, אני אדם לא דתי שראיתי "בכם הדתיים" מודל יפה ולצערי טעיתי.

החזיר-מרים את רגליו ואמר "כשר אני למאכל " פרסה יש לי. סימן טהרה של יהודי זה לא זקן שמגדלים בחינם,וכיפה שעולה 5ש"ח,וללכת שחורים,להסתכל על הרצפה ,אלה אהבת ישראל.

האר"י ז"ל היה מתחיל את תפילתו בכל יום "הריני מקבל על עצמי מצוות עשה !!!! של ואהבת לרעך כמוך ,לאהוב כל יהודי". האר"י שהיה רואה את כל עונותיו של האדם גם אם היה רשע ,פשוט לאהוב. לדעתי את גזענים והלוואי שאני טועה זה מוכך גנטית,ומה שעבר לכם בתורשה ,את לא צריכים את "עשרת ימי תשובה" אתם צריכים את עשרת הדיברות" די די מספיק "ונמצא שם שמים מיתחלל " ולסיום: לכל הספקנים אם ישנה משפחה "אשכנזית" אם ילד בעייתי היה מתקבל הוא לא? מה אומרים?... כל מי שרואה זאת ולא עושה כפי יכולתו אינו מזרע ישראל, .... בשוט מתבייש בכם במשרין ובעקיפין
▾ דווח על תגובה זו  0 
שושי | 01/09/2015117
הקהילות הספרדיות הם הכי מפוארות של בני תורה ספרדים תתאחדו ותכניסו בנותיכם למוסדות ספרדים !!

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודה | 01/09/2015116
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים | 01/09/2015115
איך אתה והמראיין בשקל מעזים בכלל לדון או אפילו רק לציין שאתה ״זך וטהור״ ולא חוזר בתשובה או בלעבת חס וחלילה, תן לי דקה אני מארגן לך צץ רץ שיהיה לך יותר קל לנגב את הדמעות שכחתי לשאול את כבודו צץ רץ של חוגלה מתאים לך או שזה אקלים שונה ואתה מנגב רק בחוגלובסקי.

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
בלעבת | 02/09/2015 
בנוסף לזה שאתה צודק גם הצלחת להצחיק

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני | 02/09/2015 
▾ דווח על תגובה זו  0 
ישראל | 01/09/2015114
כול אותם אנשים ונשים כאחד שגרמו וגורמים לדמעות להמשיך לרדת ...אין ספק שיתנו על זה את הדין...העולם הזה בסה''כ זמני ( מקווה שאותם אלה מאמינים ביכלל ..
▾ דווח על תגובה זו  0 
ניצול שואה | 01/09/2015113
המנהלים מזכירים לי את הגיסטאפו.

ה צ י ל ו ו ו ו ו ו ו ו ו

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
בלעבת | 01/09/2015112
אתה הרי לא חוזר בתשובה גם לא בלעבת אתה בטוח שאתה יותר טוב, אתה מלקק תאנים מקצועי, בשלב מסויים הלשון מתייבשת בגלל האקלים הקיצוני וכנראה שגם הכובע שמקובע לראשך כבר לא עוזר, במקום להתעורר אתה יושב ובוכה בזמן שהבת שלך יושבת בבית בגלל הטעויות שלך, מה שנשאר לי לאחל לך זה המשך בכי נעים.

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
שוגי | 01/09/2015111
מוכנה לבוא לאותם רבנים ולתלוש להם את הזקנים והפאות

פשוט בושה!
▾ דווח על תגובה זו  0 
מישו | 02/09/2015 
אני בטוח שם הרבנית שנירר ע"ה הייתה פה היום היא גם לא היתתה מקבלת הספרדים של היום זה לא מה שהיה פעם...
▾ דווח על תגובה זו  0 
דתי | 01/09/2015110
הוא אמר שהוא לא בעל תשובה ולא עובד ולכן אפשר שביתו תיכנס לסמינר.

אבל גם אם הוא היה בעל תשובה אז לא יכניסו את הבת שלו?

ממש לא העיקר כולם (במגזר החרדי) אומרים שכל עם ישראל צריך לחזור בתשובה .ואז שהם חוזרים בתשובה ורוצים שילדיהם יכנסו למסגרות של חרדים

הופכים אותה לסוג ב"
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני | 02/09/2015 
גם אחרי 40 שנה בנים בישייבות מעולות בנות בוגרות סמינרים טובים קוראים לי בעל תשובה!! עצוב מאד! למדו אותם שבמקום שבעלי תשובה עומדים..
▾ דווח על תגובה זו  0 
שלמה | 01/09/2015109
גזענים בזויים דמעות של תלמיד חכם לא שבות ריקם..
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה. | 01/09/2015108
סליחה אבל אתם ממש מזכירים לי את המנטליות של הערבים. כל הזמן רק בוכים ומייללים. "אכלו לי שתו לי". המנהיגים הספרדים חוץ מלעשות קופה על הראש שלכם, לא סופרים אתכם בכלל.

אם יש כאן גזענות. מדוע אתם יורדים על הברכיים שיקבלו אתכם? אתם אשמים במצב. אם היו מקבלים יותר ספרדים לא היית רוצה להכניס את הבת שלך!

במילים אחרות אתה אומר שהספרדים נחשלים ופרימיטיביים. ולכן הבת שלך לא מתאימה לשם. מה השטויות האלו?

מה קרה בבית התחלתם לדבר יידיש, אוכלים קוגעל, ושרים שירים חסידיים? הבת חונכה בבית ספרדי וזה מה שילווה אותה.

אם אתם לא רוצים להיות עם עצמכם. מדוע אתם רוצים שיקבלו אתכם? אתם במעשיכם מצהירים שאתם סוג ג. אז תגידו תודה שהסכימו לקבל חלק ממכם.

תלמדו מהחסידים שברגע שהרגישו שהם מאבדים את המסורת שלהם, ולא התחשק להם לקבל זלזול מהליטאים. הם הקימו לעצמם מוסדות לתפארת. מבלי להתבכיין. "אכלו לי שתו לי.

וזה נכון לכל המגיבים המייללים על גזענות. אדרבא תעשו מעשה ותעזבו את הגזענים החשוכים האלו. אין לכם טיפת כבוד עצמי!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
דן | 02/09/2015 
העולם החרדי מתבכיין שהעולם הלא חרדי לא מקבל אותו לעבודה.

שקשה לחרדים להתקבל לחברות הייטק וכו.

הלוא אם ינהגו כמו שאתה מבקש, לא היית מצליח למצוא כמעט רופא אחד. כמה רופאים חרדים יש ? ולא היה לך חשמל בבית, כי כמה מהנדסים חרדים יש ? גם אתה בהקשר הזה נחשל ביחס לעולם הלא חרדי אך אתה דורש ממנו דרך הסכמים קואליציונים שיממן אותך. איפה הכבוד העצמי שלך ? למה אתה לא אומר, בלי תקציבים ייחודיים לישיבות, בלי סחטנות כספים דרך ועדת הכספים שאני מתעקשים להיות שם ( מעניין למה ? ) בצורך שלך להסתמך על אנשים לא חרדים אתה מצהיר קבל עם ועדה שהקהילה החרדית לא מסוגלת לקיים את עצמה בלי קהילה לא חרדית. ז"א בהשקפת העולם שלך - חייבים להיות יהודים שאינם חרדים. מה זה אומר על השקפת העולם שלך
▾ דווח על תגובה זו  0 
איתמר | 02/09/2015 
יש המון כבוד עצמי,

כולנו רוצים להתערות בכל הקהילה החרדית, זה דבר אדיוטי שבכלל יש מוסדות נפרדים.

כולם צריכים להיות מעורבים ומעורים.

רק אצלנו החרדים יש גישה מטופשת של הפרדה בין גזעים, ללא תוכן ללא שום הצדקה מהותית.

אין באף ציבור אחר כזאת מנטליות דורסנית, אצלנו באמת אדם לאדם זאב, ולא רק בין ספרדים לאשכנזים אלא בין כל זרם ופלג.

ראה ערך פוניביז, גרודנא, ושאר הישיבות שמפרקות אחת אחרי השניה.

הדור שיבוא אחרינו כבר לא יהיה מטומטם שהולך כמו עדר וזה רק עניין של זמן עד שהשטויות שקיימות היום יהיו רק בשולי החברה.

אנשים שמדקדקים בארבעת המינים שוכחים את הדברים הבסיסיים ביותר.

וזה לא אכלו לי שתו לי ובכיינות, זה פשוט מטורף ההפרדה לפי גזעים זה מטופש!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
מזרוחניקית | 01/09/2015107
ממש לא ברור לי למה מפלים? מה זה משנה אשכנזי או ספרדי? אני שואלת באמת כי זה נראה למי שלא מכיר את העולם החרדי די הזוי..

אשמח לתשובה
▾ דווח על תגובה זו  0 
דוד | 01/09/2015106
שום דבר לא יעזור אלא כנראה כבר הגיע מצב שרק פירוק על ידי הקדוש ברוך הוא!

מגיע לכם שואה!

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
אשכנזי | 01/09/2015105
איזו שפה רחובית זולה ומלוכלכת,

בדיוק לכן אנחנו לא רוצים אתכם אצלינו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אשכנזי בל... | 03/09/2015 
▾ דווח על תגובה זו  0 
רק זה יודעים | 06/09/2015 
▾ דווח על תגובה זו  0 
איש | 02/09/2015 
להזכיר לך מה היה בפונוביץ?

את גביע הלבן שנזרק לעבר ראש הישיבה,

את הסטנדרים שעפו,

את הפגנות העדה-אשכנזית בירושלים

את המחלוקת האיומה של עץ וג'

את הזלזול המחפיר ברבנים חשובים

כל ילד ברחוב מדבר על גדול"י כמו על 'חבר מהשכונה'

מעולם לא שמעתי שהציבור הספרדי הגיע לרמת שפל כנ"ל.

ואילו אצל אשכנזים הכל 'דיפלומטי' בעוד שמתחת לפני השטח, הדברים נראים אחרת...

מצאת לך מקום מושלם לבדוק את הציבור הספרדי-תורני: באינטרנט?!
▾ דווח על תגובה זו  0 
וואו!! | 03/09/2015 
היו כאלו דברים וגם לא יהיו ...תתגיירו אשכנזים ..
▾ דווח על תגובה זו  0 
שונא חרדים | 02/09/2015 
▾ דווח על תגובה זו  0 
מיכל | 01/09/2015104
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
דמעות תנין | 01/09/2015103
אבל ספרדי נולדת וספרדי תמות.

כל אחד צריך לשמור על מסורת אבותיו, מנהגיו, מנטליות וניואנסים שלו.

מה רע ב"אל המעיין"? מה רע במוסדות ספרדיים? אה, שיש שם בנות ספרדיות? והרי הבת שלך היא אחת מאלה!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
א | 02/09/2015 
הציבור הספרדי מתחלק ל2 קטגוריות עיקריות:

1.ציבור תורני (לרוב נוטה 'לליטאיות', 'מרביצי', הקפדה על כובע וחליפה, לא עובדים, יעדיפו להכניס ילדיהם למוס' אשכנזים)

2.ציבור כללי (לרוב מורכב מבעלי תשובה, שסני"קים, קנאים למסורת, הרבה עובדים, מתחככים עם משפחתם החילונית, לכן יש המון נשירה, הרבה גרים באיזורים לא חרדים בפריפריה)

הציבור 'התורני' לרוב סולד מהציבור 'הכללי' המתחנך במוסדות ספרדיים ולכן יעדיפו להכניס את ילדיהם למוסדות 'אשכנזים'. חלקם ישנו את מנהגם, שמות משפחתם, נשותיהם תלך בפאות, ילדיהם ידמו לליטאים וכו'

הטעות של הציבור 'התורני' זה שהם לא מקימים מספיק מוסדות, ברגע שהם יקימו מוסדות איכותיים ממילא הם יתנתקו מהליטאים והשסניקים יחנכו ילדיהם באל המעיין והכל יבוא על מקומו בשלום.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני | 02/09/2015 
לא של תנין.
▾ דווח על תגובה זו  0 
מנשה | 01/09/2015102
האמת צריכה להאמר. מנהלי הסימינרים יירשו גהנם זה נכון אבל אתה האבא תבין שפה תלויים חייה של ביתך . שכנע אותה שגם הסימינר המכונ ה אצלך תאנה גם טוב ובכך תציל לפחות את יבנה וחכמיה והבת שלך תסתגל למקום וחייה יהיו לה לשלל ולא תשב ללא מעש ולבכות שיקבלו אותה ותהיה תמיד סוג ה ובמקום שלא רוצים אותה . אמנם הם יילכו לשאול תחתית אבל לפחות תנסה להציל את מה שנשאר ולא תדרדר איתם יחד עם הבת לשאול . גם אני הייתי כמוך וכך הציעו לי רבנים שמבינים בעניין ואני מודה להם עד היום

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
אהרון  | 01/09/2015101
מטיבעי אני אדם רגיש ואני רוצה שיהיה לך טוב חבל מאוד שאתה מנסה להיכנס דווקא אליהם ולא פונה לעדת הספרדים ואני תקווה שתתעשת מהר ותצא מכל המושג להיות משתכנז תשמח במה שאתה אחי!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
תהילה | 01/09/2015100
מי צריך אותם

תשמענה אזנך מה אתה אומר יעלה שלח אותה לסמינר אחר תאמין לי הכל משמים את הצער והכאב כך לתפילה שיהיה לה שידוך טוב

עברתי את הסרט הזה לפני 8 שנים תאמין רציתי אך הקב"ה רצה משהוא אחר

בכיתי בדמעות על השידוך שלה והקב"ה שמע לתפלתי ועוד יותר ב"ה שלא קיבלו אותה כי איפה ששלחתי אותה זה היה מקומה!!!!!!!!!!!!!!!!!!

בהצלחה והרבה כח
▾ דווח על תגובה זו  0 
אשכנזיה טהורה | 01/09/201599
▾ דווח על תגובה זו  0 
kt jauc | 01/09/201598
בס"ד

אוי לכל לעושי הבידול מיום הדין של מעלה אוי אוי ה'שם רואה לב וכליות ואתם לא לכן שמרו נפשותיכם חודש אלול זה חודש של תיקון מידות ושינוי אוי לכם מפגוע מאחיכם היהודים בעיני ה'שם כולםםםםםםםםם צדיקים כולם חכמים כולם אהובים לאן הגענווווווווווווווווווווווווו
▾ דווח על תגובה זו  0 
אא | 01/09/201597
אם אעבור לציבור המזרחי הכל בגלל הגזענות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
רחל | 01/09/201596
ה' הוא ארך אפיים, 'אבל ביום פקדי ופקדתי'. איפה דרעי? שקרנים! את האשכנזיות שלא קיבלו זה בגלל שהן מתחת לסטנדרד, כדי להצדיק אי קבלת בנות טובות ספרדיות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
לא מרחם בכלל | 01/09/201595
אם זה היה קורה לספרדי שלא סופר אשכנזי היה כואב לי

אבל כאן מדובר בספרדי שכל כולו משוכנז רצח, כל החיים ליקק לאשכנזים, וכל ספרדי שהולך בדרך הזאת חב לאחריני (לשאר הספרדים).

הגיע הזמן שהספרדים יפנימו ויפרשו מהאשכנזים וכך ירווח לנו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
דוד | 01/09/201594
אחר כך בוכים למה שואה!

עם מידות ומעשים מושחתים כאלה, אני יכול לכתוב ספר מיין קאמפ בעצמי!

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  +1 
מישו | 02/09/2015 
נאצי תקרא לבן הבכור שלך על שם אבא שלו
▾ דווח על תגובה זו  -1 
שתמות אמן | 06/09/2015 
▾ דווח על תגובה זו  0 
מנדי | 01/09/201593
הוא ס"ה ילדון קטן צריך ראש העיר גבר !!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלף | 02/09/2015 
יש לנו ראש עיר תינוק!!!

מיד להחליף אותו!!!

אם לא ........
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיה | 01/09/201592
אני משתתפת בצערך על אי קבלת בתך לסמינר אבל יחד עם זאת אין לי ספק שאם זאת היתה ביתי לא היתי נותנת לה יום לשבת בבית . ברגע שהבנת שאין לך סיכוי היית צריך לרוץ לרשום אותה לסמינר ספרדי כדי שתשאר בריאה בנפש .

אני חיבת לצין שיש לי ברחוב הרבה בנות שהלכו לספרדי והן פאר של בנות,ילדות נהדרות, מרשימות,אצילות וצנועות.

בבקשה ממך עדין לא מאוחר רד מהעץ הגבוה שעלית עליו שלא תצטרך לרדת קרוע בגדים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני | 02/09/2015 
יש סמינר מצויין, בנות יראות שמים, צוות מעולה - דע עקא ספרדי. בית מרגלית
▾ דווח על תגובה זו  0 
י | 01/09/201591
בושה וחרפה!

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
2 | 01/09/201590
▾ דווח על תגובה זו  0 
חח | 01/09/201589
▾ דווח על תגובה זו  0 
תתבייש | 02/09/2015 
▾ דווח על תגובה זו  0 
מיכאל | 01/09/201588
אוי לנו צועקים על פלפונים מחשבים וכו' אבל לרצוח בידיים נשמה טהורה בגלל מוצאה לא אכפת לכם ? איך תעמדו למשפט ביום הדין איזה זכויות .

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
דוד | 01/09/201587
מי שרוצה סמינר אשכנזי שידע לו שהוא הולך לסבול תפסיק לבכות ותתחיל להתעורר ברוך ה למדתי בישיבה אשכנזית ושלחתי את בנותיה למוסדות של בני תורה ספרדים ואין יותר טוב מזה

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלי | 01/09/201586
אתם חברה חולה גזענית אטומה רגשית וכל הריקבון הזה יוביל להתפררותכם ברגע שהחילונים יעמדו מולכם ויסרבו לממן את החוליים שלכם

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
מאיר | 01/09/201585
▾ דווח על תגובה זו  0 
ישראל א | 01/09/201584
לא מגיע שיקבלו ואת הבת שלך

קודם כל אתה לא אברך

ודבר שני מגיע לך על כל מה שביזתה ועקצתה את כל משפחת אבוחצירא הנכבדה

העולם לא הפקר------

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעל | 01/09/201583
את הבת שלו יותר מזה שלא התקבלה לסמינר
▾ דווח על תגובה זו  0 
אבי | 01/09/201582
האבא הזה ספרדי ובחר בפורוש אז שיאכל מה שבישל עם כל הספרדים הטיפשים שבחרו פורוש ולא שמעו לגדולי התורה הספרדים

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
פיני | 01/09/201581
פעם אחת שמעתי לא יודע אם זה נכון, אבל הרב שטיינמן אמר שאם אברהם אבינו היה חי בדור שלנו והיה רוצה להכניס את הבת שלו לסימינר היא לא הייתה מתקבלת ולמה? כי היא עירקית
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי | 01/09/201580
למה הספרדים מנסים להכנס בכוח לאשכנאצים ששונאים כול דבר שהוא לא לבנבן כמוהם.הכול בגלל שההנהגה שלכם ממשיכה לזחול ולהכניס את הילדים למדסדותולהם. ברחו משם כול אתם יכולים כדי שלא תהיו טמאים כמוהם

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
א | 01/09/201579
תוכן

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
r | 01/09/201578
איפה אבא פורוש מתחבא?הבן עושה בושות,

זה החינוך שנתנתם ההורים לבן שלכם?כמה שנאה הוא ינק?כמה רוע הוא ספג?באיזה בית הוא גדל? כל ילדכם ככה?מי הוא חושב את עצמו? לא חינכתם לאהוב?לעזור ?לתת? מה רק לקחת ולבלוע ולבעוט?מי שמו להיות זה שיחליט היכן ילמדו?ראש?עכשיו מבינים למה אומרים הדג מסריח מהראש.

יש דין ויש דיין
▾ דווח על תגובה זו  0 
לא מובן!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
לראשי הפעור  | 01/09/201576
למישהו שאומר שאכפת לו שיתבייש,

תגובה בלי רגש.

ולכם ההורים כאבכם הוא כאבינו,ואתם לא היחידים,וזו לא נחמת רבים.

אותם אנשים שהרעו ופוגעים בתלמידות צריכים להבין גם להם יש ילדים ,וכמו שיושבים הורים ותלמידות שבוכות ואין מי שיענה להם כך בצרה שלהם שתקרה בילדיהם שיזעקו לה" תפילתם וזעקתם לא תענה.

אט אט מגלים מאיזה חומר קורצו אשיותם של מנהלים אלו ומאיזה זרע השתייכו.

אוי לכם מיום הדין.

ועכשיו כאשר תקראו בתפילת הסליחות ה" ה" אל רחום וחנון זכרו מה אתה רחום אף אני רחום.זוכר חסד לאלפים נושא עוון על פשע וחטאתכם לא ינקה.

עוון אבות על בנים על שלשים ורבעים.

אכזרים זו מילה פשוטה לאנשי הפשעים הללו.

מביט ה" ממעל ואוסף את אותם דמעות.מנהלים ואנשי חינוך מה אתם עושים לשלי אני עושה לשלכם.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חרדים???... | 01/09/201575
לעשות אך ורק רישום אזורי.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
מזעז | 01/09/201574
▾ דווח על תגובה זו  0 
נו באמת | 01/09/201573
זה אכן כואב ואני לא מזלזל אבל בתור אבא ספרדי כשראיתי שאין סיכוילשלב את בתי במוסד אשכנזי אמרתי תודה להשם ואמרתי לה שמי שלא רוצה אותך אל תרצי אותו לא צריך טובות

העולם לא נחרב והכל בסדר

קצת אמונה חברים

קצת דעת רבנו נחמן לא תזיק

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלחנן | 01/09/2015 
צודק וגם לי כאשכנזי קרה שאמרו לי 'לא' והמשכתי הלאה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
מנשה | 01/09/2015 
תוכן

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
הפתרון הסופי | 01/09/201572
איפה ערבות הדדית תגייסו שיבאו מאלעד השכנים שלך ויעשו סדר .לא מדובר בעיר שאין שם אנשים שמתנגדים להנהלה הגזענית .פריארים .מגיע לכם להמשיך לסבול.לא יודעים להתאגד לעשות בלאגן שם בבית ספר . מגיע לכם .חתיכת בכיין .מדבר כמו אשכנזי ובוכה כמו ספרדי נחית .תענוג לראות אותך בוכה .ממחיש דעת תורה אמיתית .פסיכאיטר עוד לא כתב את המחלה שם. התרון זה לא אחוזים הפתרון זה הנהלה מעורבת חיצונית שנשלטת עי וועדה קרועה ... כמו זה שרצח את המקובל אבוחצירה הוא גם היה גר בעלעד והוא למד ספר מוסר לפני שדקר .איזה שקרררר כל מה שמלמדים שם בין אדם לחברו החפץ חיים וכו כל זה נאמר רק בין אשכנזי לאשכנזי .יאאלללה אברבנאל דחוף .זריקות וחשמל .דק פולגרנהיעןןעחן.אומר שעדין הוא מסופק עם יעזור נגד האנטישמיות האשכנזית .ספרדי עם מבטא אשכנזי יהווו איזה בלבלה .
▾ דווח על תגובה זו  0 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
משה  | 01/09/201570
מגעיל הרב הזה שלו קיבל אותה מה עדיף שהיא תילך לרחוב הכול היה על הראש שלו איכסס מגעיל עלק רב
▾ דווח על תגובה זו  0 
אברהם | 01/09/201569
כואב לראות אבא בוכה בשידור וא כל העליהום

אבל חברה תעצרו הוועדות בסמינרים לא אטומות ולא רשעים

יש מגבלות של כמות ערכים תוכן זה מאד קל למצוא את הסיפור שעובר מסך

לרוב ההחלטות שלהם צודקות לסמינרים האשכנזיים יש מנטליות אחרת והם רוצים לשמר אותם וזו זכותם הפיתרון היחיד שמגן השקופים דרעי וחבר המושחתים פשוט יתחילו לבנות סמינרים איכותיים ויפסיק להיטפל ולשחק כל היום קוזק ניגזל ימי הפנתרים השחורים חלפו הם כבר בשלטון ועל השיברים מספיק שנים כדי להביא תוצאות יותר מהנחה בחשמל לזכאים
▾ דווח על תגובה זו  0 
שטיגניסט | 02/09/2015 
הבנות האיכותיות?
▾ דווח על תגובה זו  0 
ספרדי גאה | 01/09/2015 
נמאס מכל הבכיינים האלה. כל שנה אותו סיפור רע חוזר על עצמו... איפה שס הייתה כל השנים??? איפה דרעי הרברבן שכיהן שנים רבות כיו"ר שס לא עשה דבר.

על אלי ישי אין לי טענות כי הוא לא יזם במהותו וגם לא התרברב בנושא כמו דרעי...
▾ דווח על תגובה זו  0 
שטרן אליעזר | 01/09/201568
כואב הלב בגלל דברים כאלו באות על עם ישראל צרות ומי יתן אן הדין על כך?

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
חצי אשכנזי | 01/09/201567
הבכי והדמעות רק מחזקות את הסמינרים האשכנזיים שחושבים לעצמם שהם שווים משהו. ברגע שהספרדים ילכו ללמוד בסמינרים ספרדיים אז כל "היוקרה" במרכאות של הסמינרים האשכנזיים תרד לגמרי.

מתי הספרדים יבינו את זה??!!! מתי כבר הם יפנימו את זה?!?!?!?
▾ דווח על תגובה זו  0 
מישו | 02/09/2015 
באמת חבל שיש בך חצי אשכנזי.........באמת הגיע הזמן שיפתחו הספרדים לעצמם רק מעניין מה תהיה הסיבה אז להאשים את האשכנזים .....והיוקרה תמיד תישאר זה המציאות שהאשכנזים יותר מחונכים אחרת הספרדים היו שולחים למוסדות שלהם ולא הופכים את העולם לשלוח למוסדות אשכנזיים
▾ דווח על תגובה זו  0 
9090 | 01/09/201566
ונדהמתי לשמוע אותה אחרי היום הראשון ללימודים שואלת אותי מה יהיה עם הסמינר אני יתקבל? ואז נפל לי האסימון שכנראה כמוה יש עוד אלפי בנות שכבר חוששות לשנה הבאה, לדעתי המדינה צריכה להלעים את כל הסמינרים ולממן אותם ומי שרוצה סמינר פרטי שיממן את עצמו במאה אחוז בלי שקל מהמדינה.
▾ דווח על תגובה זו  +3 
רפאל | 01/09/2015 
הדרך היחידה לעצור את הנטישה המסיבית של החינוך החרדי לכיוון חב"ד ומזרחי היא הקמת חינוך ממלכתי חרדי.

שלא תגידו שלא הזהרתי!
▾ דווח על תגובה זו  0 
אברך אשכנזי | 01/09/201565
שומו שמים....

אני בהלם שצריך לדבר ולשפוך דם הורים וילדים ובשטח עדיין יש בנות שאינן מסודרות...
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודיה | 01/09/201564
לא חסר לנו איכות במוסדות שלנו,

הרב עובדיה כאב על זה מאד
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלעד | 01/09/2015 
נכדיו ונכדותיו לומדים במוסדות אשכנזים
▾ דווח על תגובה זו  0 
יצחק | 02/09/2015 
▾ דווח על תגובה זו  0 
יצחק | 01/09/201563
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה | 02/09/2015 
▾ דווח על תגובה זו  0 
ש"ס צריכה | 01/09/201562
▾ דווח על תגובה זו  0 
נחיתיים... | 01/09/201561
למה אתם רוצים דווקא אשכנזי ?.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעל | 01/09/2015 
תוכן

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
שי | 01/09/201560
מחריד מרתיח וקורע את הלב! בודאי גם השכינה בצער!

לאבא היקר אנחנו עמך בצערך בקרוב בס"ד ישועה קרובה. והיה ראשיתך...

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלעד | 01/09/201559
עצוב וכואב ליבי עם הבנות המסכנות

ולא רק באלעד בכל הסמנרים החרדים הגזענים השונאים לכו לר עקיבא ותלמדו משפט אחד

נימאסתם עסקניייייים מגעלים
▾ דווח על תגובה זו  0 
אבי | 01/09/201558
▾ דווח על תגובה זו  0 
שון | 01/09/201557
עצוב, עצוב, עצוב. אצל חילוניים זה לא קורה אז מסתבר שהית שלישי יקום בזכותם חחחח
▾ דווח על תגובה זו  0 
שר הכיכר | 01/09/201556
למה ש"ס רוצים לגנוז את החוק של רישום איזורי? אתם זורים חול על הציבור שלכם
▾ דווח על תגובה זו  +6 
דוד | 01/09/201555
אחח נס שחב"ד זה לא קורה!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
ישי | 01/09/201554
קוראים לו שלמה זלמן מיארה

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
רועי כהן  | 01/09/201553
שילכו לעזאזל אחרזי אומרים למה בנות ירדות לשולים

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
ללה | 01/09/201552
ההורים ,

שפיכות דמים לשמה

ערבים זה לזה???

ואהבת לרעך כמוך????

היכן הערכים??

יש דין ויש דיין!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
הר נוף | 01/09/2015 
החודש נשים בבנק
▾ דווח על תגובה זו  0 
טייר בעולם | 01/09/201551
אשקרה מקוללת אנשים מתים לעבור מיפה

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
מיכל | 01/09/2015 
עברתי לאלעד ואני נהנית מכל רגע.

בית חדש, טיילת, גינות ,שלווה ,יפה יש את זה בבב

נכון אפלייה זה דבר רע אבל זה קורה רבות לצערינו. לחשוב בבקשה טוב על המילים לפני ששולחים אות םלמקלדת
▾ דווח על תגובה זו  0 
מימי | 01/09/201550
▾ דווח על תגובה זו  0 
מישהי שחטפה... | 01/09/201549
פרוש יאלה אתה כזה אכזרי שאין מילים לתאר יכלב טיפש אבל אני מאמינה שה׳

ישלם לך כפל כיפלים כאב אבל כאב ... בגלל זה ככה זה האשקנצים יש בהם את השורש של הגרמנים הנאצים אין פלא שככה הם מיתנהגים

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  +1 
דוס אחד | 02/09/2015 
לא פלא שלא רוצים אתכם בסמינרים אשכנזים

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
מישו | 02/09/2015 
תתביישי לך על המילים שאת מעיזה לכתוב....
▾ דווח על תגובה זו  0 
לא מבין מה יש  | 01/09/201548
אצל החרדים הבלאגן חוגג
▾ דווח על תגובה זו  0 
עופר | 01/09/201547
לא עדיף לבחור בקידמה? הרי אצל החילונים אפליה על רקע דתי אסורה...

איש מסכן - מהשמים נתנו לך בחירה - ואתה בוחר ברוע במקום בטוב.

מסכנה הילדה שלך, סובלת מהבחירה הנוראית שלך.
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה | 01/09/2015 
אצל אדם לא מאמין אין מושג כזה "אסור"

לך תמכור ת'חארטות שלך במקום אחר
▾ דווח על תגובה זו  0 
1 מימי | 01/09/2015 
▾ דווח על תגובה זו  0 
מאיר | 01/09/201546
תוכן

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
ימח שמך אמן | 02/09/2015 
היהודים טובים ניספו בשואה הי''ד

אינשאלה תמות בידי סודנים אמן

אתה ''מאיר'' בטח צאצא של איזה ערב רב נאצי שהיה משת''פ של הנאצים כדי לאכול עוד חתיכת חזיר
▾ דווח על תגובה זו  0 
זיבלון  | 01/09/2015 
שע לגרמניה הכרטיס עלינו
▾ דווח על תגובה זו  0 
שאול  | 01/09/201545
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 01/09/201544
אם חסיד לא מתקבל לישיבה ליטאית הוא הולך לישיבה לסידית . אבל הספרדים לאאא כל ספרדי ששולח למוסד אשכנזי נזי גזען. נקודה

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
מזוחיסט מצוי | 01/09/201543
כל היום בכינו, יאיר לפיד מתנכל לציבור החרדי, למוסדות החינוך, לחינוך הטהור, הוא כל היום יושב ומתכנן איך לזהם את פך השמן הטהור.

פתאום המכה הגדולה בפרצוף. אנחנו רודפים את הציבור החרדי.

עוד לא שמענו על חרדי שהתאבד בגלל הגזרות של לפיד, עוד לא שמענו שבתי ספר וישיבות נסגרו בגלל לפיד, עוד לא שמענו שלפיד השתלט בכח ואיומים על איזשהו מוסד חרדי, עוד לא שמענו שלפיד מינה מנהל למוסד חרדי בניגוד לרצון המנהל הקיים, עוד לא שמענו שאדם זקן וחולה היה צריך לצעוק אל לפיד ממיטת חוליו תן לי לנהל את בנות הסמינר שלי. עוד לא שמענו שיאיר לפיד לא קיבל חרדים למוסדות שלו, או לצבא שלו, או להייטק שלו, או למקום עבודה כלשהו.

יש לנו מחלה אוטואימונית.

אנחנו נלחמים בעצמנו, שונאים את עצמנו, מחריבים את עצמנו, עד כלות.

ובזה אנחנו מצליחים ומוצלחים הרבה יותר מיאיר לפיד.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים | 01/09/2015 
מזוחיסט יקר. אני מסכים עם כל מילה שלך, אבל תציע לנו, מה יעשו אלו שלא בא להם על המזוחיזם הזה. אנחנו תקועים
▾ דווח על תגובה זו  0 
תהילה | 01/09/2015 
תוכן

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
בת מלך | 01/09/2015 
▾ דווח על תגובה זו  0 
יונה  | 01/09/201542
אם הוא לא אז מי כן

חברה תעשו הרבה כסף רק כך יסתכלו עליכם
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שלומי | 01/09/201541
תוכן

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
רבי בבר  | 01/09/201540
שהעומד בראשה חרדי עם זקן ארוך ארוך ארוך

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
א | 01/09/201539
לא צריך את הטובות של אף אחד... אומרים על הנאצים שעשו סלקציה... זה קורה גם בינינו.. בושה .. אני אדם דתי לאומי ויש המון ללמוד מאיתנו... תתביישו..

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
הרסתם את... | 01/09/201538
▾ דווח על תגובה זו  0 
איפה דרעוש  | 01/09/201537
▾ דווח על תגובה זו  0 
איפה דרעוש  | 01/09/201536
למה לא מפנים את הנושא לרבי מכלוף מלך המשיח הוא יפתור את זה בצ'יק....
▾ דווח על תגובה זו  0 
אמא | 01/09/201535
תוכן

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
אנונימי | 01/09/201534
תאמת כבחור חרדי ספרדי בן 19 שמדמין את עתידו כאברך עושה חשק להתנצר כל האפליה הזאות

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יעקב | 01/09/2015 
תוכן

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
דורון | 01/09/201533
רציתם ראש עיר אשכנזי?! זה מה שקיבלתם אטימות לב וביזיון העיקר הכובע שלו והמעיל!

לפני יום הדין עושים כזה עוול.. ה' ירחם על הבנות וההורים וישלח ישועה אמן.

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  +1 
ספיר | 01/09/201532
בושה וחרפה לדתיים שזה המצב חילולל השם גמור! בושה לכל הסמינרים העושים אבל לבנותת פשוט תתביישו שה' ישלם לכם על כל הצער הזה! אני פשוט בשוק שזה המצב ומזה האפליות האלה בין אשכנזים לבין ספרדים כולנו עם אחדד כולנו אחים ילדים של מלך מלכי המלכים מזה משנה מה העדה כולן צריכות יחס שווה

אני פשוט מזועזעתת! זה נוראי!! יותר מידי עפים על עצמם האשכנזים האלה!

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
מידת הדין | 01/09/201531
▾ דווח על תגובה זו  0 
מידת הדין | 01/09/201530
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה | 01/09/201529
שהקב"ה ישמע קול צעקתכם ויושיעכם במהרה אמן ואמן

וכל הרשעים יתנו את הדין

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
שקוף | 01/09/201528
▾ דווח על תגובה זו  0 
מידת הדין | 01/09/201527
▾ דווח על תגובה זו  0 
וואו | 01/09/201526
את הרמבם לא היו מקבלים!!

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
מידת הדין | 01/09/201525
▾ דווח על תגובה זו  0 
יניב קריספין  | 01/09/201524
לצערי העולם החרדי פשט את הרגל מזמן. בושה !!! צריך להתחיל להיות יהודים

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
משיח בן דוד | 01/09/201523
▾ דווח על תגובה זו  +1 
משיח בן דוד | 01/09/201522
▾ דווח על תגובה זו  0 
יניב  | 01/09/201521
העולם החרדי לצערי הרב פשט את הרגל מזמן בושה צריך להתחיל להיות יהודים לפני הכל

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים | 01/09/201520
האשכנזים לוקחים את הטובים והטובות שבבני הספרדים ועדות המזרח, ומשאירים את הפחות טוב שילכו ללמוד אצל ספרדים...

או שיקבלו 100% או 0% ואז סוף סוף יהיה פתרון הולם.

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
יאיר | 01/09/201519
מזעזעעעע!!!!

אכ שואלים למה יש צרות מספיק שינאת חינםםםםםםם

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
מכלוף | 01/09/201518
שדרעי ואספסופו משתמשים בו לצרכיהם הפוליטים כי אם הכל בסדר שם אז אין סיבה שלא יקבלו אותם ואל תקשקשו לי שבגלל הגזע וכו'
▾ דווח על תגובה זו  0 
הלל | 01/09/201517
רצוי שהחרדים יבואו וילמדו מאחיהם הדתיים הלאומיים ויבינו שאין הבדל בין אדם לאדם, ספרדי, אשכנזי, כולנו בני עם אחד. כדאי שהחרדים יתחילו לחזור בתשובה כי על בין אדם לחברו יום הכיפורים לא מכפר!!! !!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
בעל תשובה | 01/09/201516
יש לי ילדה בת שנתיים, שניסו להחזיר אותי בתשובה הראו לי מאור פנים וקבלת פנים מדהימה , אייך אני יביט לבת שלי בעיינים במצב כזה ? מי מבטיח לי שהבת שלי כן תכנס למוסד לימודים ראוי? מי? פשוט מפחיד מאוד!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהיה בסדר | 02/09/2015 
לסמינרים גזעניים ותתחנך על טהרת הגזע, בשביל זה חזרת בתשובה?
▾ דווח על תגובה זו  0 
בעלת תשובה | 01/09/2015 
בדיוק כמו שלך, ואיך הוא אמר בראיון ״אני לא בעל תשובה״ שכאילו שאנחנו ״נמוך יותר״ אם לו ככה קשה להתקבל מה יהיה על הילדים שלנו??

הם יותר טובים/צדיקים/אכותיים מאיתנו הבעלי תשובה?? לא מבינה מה קורה במגזר הזה ולאט לאט אני מתחילה להבין שלא נצליח להתמטע בניהם וכל החיים נהנה בקטגוריה של בעלי תשובה (גאים כמובן ב״ה), למרות שאנחנו רוצים לחנך ולגדל את הילדים שלנו בבית חרדי לכל דבר ובבית של תורה.

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
אין מקום לפחד | 02/09/2015 
כבעלת תשובה ותיקה בעצמי, תושבת אלעד, ספרדיה, ועם בן זוג עובד (בעל תשובה גם) וחסרת כל קשרים..אני מרשה לעצמי להרגיע אתכם.

אין כל מקום לפחד כל עוד תהיו מחוברים לאמת, ולא תלכו שולל אחר חיצוניות.

הקב"ה לא נתן את התורה רק לאשכנזים, וגם לא רק ל"בני אברכים" או "חניכי" או "ישיביש".

יש לי 3 אחים שחזרו בתשובה, שלושתם אברכים.

ראיתי את המאבקים שלהם להכניס את הילדים למוסדות "הכי הכי".

אני הכנסתי את ילדי, בקלות, למוסד ספרדי שלא מתייחס לעובד/לומד/בעל תשובה, אלא ליראת שמיים נטו. משפחות פשוטות, אבל טובות, מוסד עם פחות נצנצים, אבל עם חינוך למידות ודרך ארץ. אני מרוצה עד הגג. והאחים שלי, במוסדות הנוצצים שלהם, הרבה פחות מרוצים. יש אלימות, ומכות, וילדים לא מחונכים, הרבה יותר מהמוסד של ילדי שלי.

אחרי הרבה סבל, אחי הבין את זה, והעביר את בנו, מיוזמתו למקום פחות נוצץ, שיכול להשקיע בחינוך, במקום בלהצדיק את השם שלו.

מי שמחפש אמת ומחובר ל"מה הקב"ה רוצה מעימך", ימצא אותה. מי שמחפש להגיד שהבן שלו לומד ב..., יצטרך לבכות עוד הרבה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
דינה | 01/09/2015 
בא לחב"ד, שם מובטח לך שיקבלו אותך במאור פנים ובשמחה, בחום ואהבה!!!

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
מישו | 02/09/2015 
עדיף לשלוח לסמינר ספרדי דפוק מאשר לחב"ד
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלי | 01/09/201515
לראות כמה אבא שחשוב לו חינוך ילדיו ואין לו במה להושיע אותה ,

ברור שיש מי שיתן את הדין על השפיכות דמים הנוראה הזו והחילול ד' שזה עושה .
▾ דווח על תגובה זו  0 
אליעזר | 01/09/201514
בסד. בושה וחרפה! זהו חילול שם שמים. איפה החשש , ויראת השם.

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
רפי | 01/09/201513
אתם רוכבים על ההשתכנזות של הציבור הספרדי ומתעקשים להמשיך עם זה ובכך להחריב את החינוך והזהות של הילדים שלכם.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חרדי גאה | 01/09/201512
▾ דווח על תגובה זו  0 
ברקוביץ | 01/09/201511
מזעזע מה קרא לך מר פרוש

אני מוכן לעלות עם כולם להפגין מול הבית שלו, חורבן

מה פשעו הילדות בגלל פוליטיקאים

ה' יסלח לנו
▾ דווח על תגובה זו  0 
אורית | 01/09/201510
באמריקה היו סוגרים את הבית ספר בגלל

גועל נפש וחוצפה שרק הקבה יפתור לגיזענים את השנאה העצמית שלהם. הם לא ראויים ללמד ועושים מהתורה פלסתר יזענות.

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעקב דינור | 01/09/20159
1. למה הספרדים מתעקשים להירשם למקומות גזעניים שלא מקבלים אותם על רקע גזעי

2. איך אתה מסביר שיש בנות ספרדיות שהתקבלו וההורים שלהם עומדים בצד ולא מזדעזעים מהגזענות בבית הספר בו הבת שלך לומדת

3.גם אתה גזען לא קטן (לא חוזר בתשובה, לא עובד) כאילו הבנות שלך שוות יותר? קיבלת תשובה שלא.

כנראה שאתה חושב שהאפליה הגזעית היא בסדר. מה שמפריע לך שבמקרה הבת שלך לא התקבלה. אתה מוכן שהבת שלך תתקבל והבת של ספרדי אחר לא תתקבל.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי  | 02/09/2015 
צודק לחלוטין

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני | 01/09/2015 
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
מנשה | 01/09/2015 
תוכן

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
מישל אזרו ואל | 01/09/20158
למה לא בוכה על כל הרמאות והגזל של משפחות צדיקים וגנבות וגזלות , העונש משמים , יהי רצון שירחמו עליך, כמה קפידות של צדיקים יש עליך בשמים ובארץ
▾ דווח על תגובה זו  0 
שושנה ברקוביץ | 01/09/20157
אני חושבת שהרב מיארה צודק בכל מילה! כולם צריכים להתאגד מול הבית של ראש העיר
▾ דווח על תגובה זו  0 
שולמית | 01/09/20156
בושה שעדיין יש בינינו ספרדים ואשכנזים. בושה. אנחנו נהרסים במקום להיבנות ולהביא משיח. בושה
▾ דווח על תגובה זו  0 
המהפך | 01/09/20155
רשאי אדם ללמוד בכל מקום שליבו חפץ אתם הסימנרים האשכנזים מקבלים את הספרדיות הכי טובות ולכן הספרדים לא מתקדמים אל תקבלו אף אחת או תקבלו את כולם אתם מושכים בחוטים מכל הכיוונים
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יפה יוסף | 01/09/2015 
הספרדים צריכים לפתוח סמינרים לכבוד ולתפארת. לאשכנזים יש תורת כפירה אז למה הולכים אליהם. בני ישראל היו במדבר 40 שנה ואכלו את המן ללא עבודה וזו היתה קללה .הברכה היתה רק מאז שנכנסו לארץ ואכלו מתבואת הארץ ביגיע כפיהם.כעת אין נחלות ולא שבטים ולא לווים .כולם שווים בימות המשיח דמוקרטיה ברוך השם.גם הלווים שקיבלו תרומות הם לא ישבו .

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
mike | 01/09/20154
. התחיל בזאת שצריך לחסל את ש`ס לחלוטין.להקים מפלגה ספרדית שתלחם בשררה האשכנזית שמקורה מגרמניה. דרעי נלחם רק למען כיסו נקודה. במקום לבכות צריך לארגן הפגנה של עשרות אלפי ספרדים ,לעלות על פורוש וחבריו בנוסח הסיקרקים...ותראו שהבעיה תיפטר מייד
▾ דווח על תגובה זו  +1 
דן סגל | 01/09/20153
ידוע כי בני אברהם אבינו רחמנים בני רחמנים, ואתה מבקש רחמים אצל גויים כוזרים שהתגיירו בהמוניהם, שעליהם נאמר קשים גרים לישראל כספחת.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אהרן | 01/09/2015 
התחלת יפה ונאה וסיימת בדיבור אסור חבל!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
א.נ | 02/09/2015 
אתה כנראה לא מקומי....
▾ דווח על תגובה זו  0 
רר | 01/09/20152
או שיעיפו את האייפונים
▾ דווח על תגובה זו  -2 
אלי | 02/09/2015 
מעניין זה נשמע שאצלכם אין אייפונים בכלל
▾ דווח על תגובה זו  0 
חילוני | 02/09/2015 
▾ דווח על תגובה זו  +2 
a yid | 01/09/2015 
rabbi,du bist an idiot.go to the yosef's seminars.why do you look in the ashkenazi seminars,a marokaner has nothing to do with polishers. you are a ruches leaker,so u deserve such a pacha.you have no dignity,nothing,
▾ דווח על תגובה זו  0 
כל | 01/09/20151
קורה לכם כי אתם מזלזלים בבעלי תשובה, אתם עושים אנשים זוג ב' גזענים חשוכים שזה קורה על הבשר שלכם איך המרגש? שיהיה לכם יותר גרוע, תפסיקו עם הגזענות והפוליטיקה, היום הפוליטיקה זה התורה שלכם, כל מי שפותח מפלגה יש לו תורה אחרת תתביישו לכם פושעים אתם תשלמו על הפשעים שלכם מול הקב"ה
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"