תיעוד הירי בשוטרים, בשידור חי בפייסבוק
תאריך:  ב' בתמוז תשעו 2016-07-08
אורך: 02:52
במהלך הפגנת שחורים בדאלאס נגד ירי של שוטרים על אזרחים נרצחו חמישה שוטרים ועוד שבעה נפצעו בירי צלפים נגדם. שלושה חשודים נעצרו • צפו בתיעוד מרגעי האימה (בעולם)
דוא"ל שלך: דוא"ל של החבר:
הערות:
תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
חגי | 08/07/20162
שנהנים לרצוח שחורים.הם הולכים לעבודה כדי לפרנס את משפחותיהם ,הם יודעים של 80 מליון אזרחים יש אקדח חוקי ,הם יודעים שכמה מאות שוטרים כל שנה נורים למות ע,י עבריינים בעת נסיון מעצר ,יש להם ילדים בבית והם רוצים לחזור הביתה ,אז הם עצבניים, מפוחדים ועם אצבע קלה על ההדק .ואז מגיע אדם תמים וחף מפשע שעושה תנועה לא נכונה ואז מפחד ועצבנות הם יורים. הכל מתחיל מתרבות הנשק האמריקנית .אבל הימין האמריקני לא יוותר על תרבות זו וזו התוצאה.וגם 8 שנות שלטון נשיא שחור לא שינו דבר .
▾ דווח על תגובה זו  +1 
משה | 08/07/2016 
חוץ מהפיגועים שנגרמים בגלל שיש נשק

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  +1 
צביקה | 08/07/20161
בארה"ב הרגו השוטרים מאות אזרחים ולבסוף לא מעמידים אותם לדין ברוב המקרים ואילו אצלנו,חייל אחד הרג מחבל.שימו לב-מחבל שבא להרוג ואף פצע במקום חייל וראו זה פלא-כל הצבא והמשטרה הצבאית עומדים על הרגליים אל מול חייל מצטיין שנקלע לסיטואציה קשה ועל רקע של טרור מתמשך.אנחנו רוצים למצוא חן בעיני העולם

ומצפים ל"הוקרה" והערכה מהעולם המושחת ומהשמאלנים אצלנו בבית. אני מאד מקוה שהחייל לא יושלך לכלא.אם זה יקרה חלילה-צה"ל הוא צבא לא מוסרי.חד משמעי.
▾ דווח על תגובה זו  +2 
משה | 08/07/2016 
מדהים ברמות. איך שתוך כדי קריאת האמירות הנכונות שלך, בדיוק סיימתי לכתוב את רוח הדברים שלך, בכתבה של "משפחת אזריה מבקשת תרמו.... מעניין איך חשבנו אותו דבר. יישר כח.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"