נתניהו. ארכיון
תאריך:  ו' בתשרי תשעח 2017-09-26
אורך: 01:49
ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בפתח ישיבת הממשלה כי הוא מצפה שאבו מאזן ייגנה את הפיגוע והודיע כי בית המחבל ייהרס וכי שוללים את כל היתרי העבודה של משפחתו (חדשות)
דוא"ל שלך: דוא"ל של החבר:
הערות:
תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
ביבי=שמאל | 27/09/201712
מלא על השטחים כל השנה לא רק בחגים.

יש סגר יש שקט.

מאפשרים למחבלים להיכנס לעבוד בישראל, למה?

יש לעודד אותם לחפש עבודה בירדן-לעודד הגירה.

מה ישראל השמאלנית עושה? מעודדת אותם להשתקע פה, עכשיו מביאים סינים לבנות אז שהיו במקום ערבים מחבלים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודה | 26/09/201711
שלום עכשיו!!!!!

כן ליוזמת ז'נבה תומכים ביוזמת השלום
▾ דווח על תגובה זו  0 
חנה אייזנמן | 26/09/201710
הוא מצפה שאבו מאזן יגנה מעשה, שהוא שמח בו. אנו היינו רוצים לצפות שמדינת הדמים והזדון הזו תרים באויר את קן הצפעונים שהוציא מקרבו מפלצת כזו, אבל, אנו יודעים, שאין שום סיכוי למכות באויב.

בשעתו, כשהותקף האוטובוס במעלה עקרבים ונוסעיו נטבחו, הגישה "מדינת ישראל" תלונה למועצת הבטחון של האו"ם.

אין בעולם מדינה שעומדת על דם אזרחיה כמדינה שיסדו גדולי שונאי ישראל בכל הזמנים - הציונל סוציאליסטים, אשפת האנושות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אסתר | 26/09/20179
ראש הממשלה חייב לתת הוראה לשר הבטחון שנראה לי שהתפקיד להיות שר הבטחון לא מתאים לליברמן.צריך אדם עם עבר בכיר ועשיר בצבא.וצריך להחזיר את הבטחון לחיילים לתת להם גיבוי.להיכנס לכפר ולא לתתלהם לישון כולם לקחת את הנשק מכל הכפר.ויש להם הרבה נשקים.וכן לא לתתלהם להיכנס לארצנו.לעבוד.חהביא מסין עובדים.בנוסף להרוס את הביית של המחבל.ןלשלוח את הילדים שלו ואת משפחתו לירדן או למצריים.הם לא שייכים לארצנו.הגיע הזמן שראש הממשלה לא יחפש שאבו מאסן יגנה.הגיע הזמן שראש הממשלה בנימין נתניהו ימנה שר בטחון למדינה.דלחם ויודע ללחום.אין לנו בטחון בליברמן.וגם לחיילים אין בטחון.גיי להיות יפה נפש תהרסו את ביתו של המחבל.תגרשו את המשפחה שלו.ות.חילו לעבוד ותנו ללוחמים שלנו את הבטחון.כל מה שנעשה בליאור אזרייה גרם להרבה לוחמים למות סתם כך ללא תגובה מצידם.הם פחדו.הם מתו מתוך פחד לא לירות במחבל.כי אליאור אזריה נשפט על לו עוול בכפו.כי המשפט והסבל שנגרם ללוחם מצטיין גרם לאי תגובה של הלוחמים שלנו.ממש כאב לב.שר הבטחון חייב להיות איש צבא.עם עבר בכיר בצבא.כמו שרון זל.וכמו רבין זל.אנשים חזקים שנותנים בטחון ללוחמים שלנו.

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
חחח | 26/09/20178
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי מודאג | 26/09/20177
כל עוד לא ייפסקו ההפגנות נגד היועץ המשפטי לממשלה כל מוצאי שבת הפגנה שלצערנו נערכים אליה כבר בשבת לא יהיה שקט בעם ישראל בשביל שקט אנחנו חייבים להיות מאוחדים ולא שהשמאל הישראלי יהיה כח עזר לפלסטינאים שמבחינתם רק רוצים להשמיד אותנו מי יתן ואנשי השמאל יקבלו שכל ויבינו שביבי והימין והדתיים הם לא הבעיה במדינה לא רק השנאת חינם שהם גורמים
▾ דווח על תגובה זו  0 
חוי | 26/09/20176
▾ דווח על תגובה זו  0 
יאיר | 26/09/20175
כל פיגוע זה מה שיש לך לומר???? תתבייש לך!!!!!

תתחיל לעשות משהו ימייאש...

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
דוד | 26/09/20174
בושה, חשבתי שהוא הולך להילחם בטרור כמו שצריך. כמו שתמיד הוא מפטפט. כולו רק דיבורים. מעשים כלום. ואיפה ליברמן המצחיק? אין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
בית המחבל... | 26/09/20173
ראש הממשלה ה..

ישראלים נרצחים הלא עוול בכפם אנשי עוולה גודעים את חייהם בלי סיבה.ומה שיש למדינת ישראל לעשות זה להרוס את ביל המחבל בזה ממש איימתם עלהים.

תתעוררו הם רוצים להשתלט ולרצוח כל יהודי שיהיה בדרכם ואתם רק נכנעים לבקשות שלהם פחדנים בטח תשחררו את הגופה באיזה עסקת מחבלים כדי שלא יעשו רעש חס וחלילה...

אנחנו החבלי משיח נראה שקים אאש ממשלת קוראיה היה יודע על כך שאמריקה רצחה אזרחים במקום היו מגיבים ןמה אתה עושה???

הורס את בית המחבל ווואוווו...

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
.יהודי. | 26/09/20172
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסאלע | 26/09/20171
ואם הוא יגנה מה יקרא האם הנרצחים ייקומו לתחיה? האם הערבים יפסיקו לרצוח עוד יהודים? העולם יתחילו להבין מה הבעיה אלצנו עם הרוצחים השפלים אלו ?
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"