הראשל"צ הגר"י יוסף
תאריך:  י"ט בטבת תשעח 2018-01-06
אורך: 02:19
פרסום ראשון: לאחר שחכ"י ש"ס הצביעו בעד, הראשון לציון הגר"י יוסף יצא במהלך שיעורו השבועי נגד חוק 'עונש מוות למחבלים'. החששות: יחול על יהודים והסכנה שתהיה ליהודים בעולם (חרדים)
דוא"ל שלך: דוא"ל של החבר:
הערות:
תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
אוראור | 25/04/201935
לשתוק לנבלות החלאתיים האלו - מי שמרחם על מחבלים - מתאכזר לקורבנות שלהם - ומי שלא מבין את זה הוא עיוור , טיפש או תמים - אין מה לעשות!
▾ דווח על תגובה זו  0 
אוראור | 19/06/201834
בסכנה גדולה - אם ל א יהיה עונש מוות למחבלים - והמבין יבין.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שאול | 09/01/201833
אני בעד עונש מוות, כמה כבר יש מחבלים יהודים? מעטים, אתה אמרת! לעומת זאת הרבה מחבלים ערבים כל מי שעשה מעשה נתעב ופגע על רגץקע לאומני באזרחים בשביל לפגוע במדינה או בשל הגזע או הדת שלהם צריך למות. בעיקרון אני מסכים שרק אויבי ישראל צריכים לעבור מיתה אבל מצד שני כאשר יהודים רוצחים סתם כנקמה ילדים ונשים ואנשים שחפים מפשע אז מגיע להם גם למות. כמובן שאם אנשים הרגו כנקמה מישהו שבאמת הוא רוצח או מחבל אז דינם של ההורגים אותו יהיה סתם עבודות שירות או שנה מאסר מקסימום כי בכל זאת הרגו מחבל! גם אם עבר זמן מאותו פיגוע שהוא עשה ונם הורגים אותו כעבור חצי שנה כפעולת נקם. מכאן שאלאור בכלל היה אמור לצאת זכאי כי זה היה בזירה! ולא נקם בו לאחר כמה ימים.

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
אוראור | 16/05/2019 
▾ דווח על תגובה זו  0 
אברך | 07/01/201832
הוא רודף את עם-ישראל, ברור שהוא מסכן את כולנו, והאפשרות היחידה להציל לצערנו היא בנפשו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אוראור | 27/05/2019 
▾ דווח על תגובה זו  0 
חילוני | 07/01/201831
חוק עונש מוות למחבלים זה חוק אמוציונאלי, לא פרקטי ולא מועיל.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלמוני  | 07/01/201830
אני חושב שעדיף להוציא את המחבלים להורג מאשר להסתכן עם האפשרות שישחררו אותם בעוד עסקת חילופי שבויים
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אוראור | 07/03/2019 
▾ דווח על תגובה זו  0 
בן תורה | 07/01/201829
לא מינה את כבודו להחליט מי רבנים אמיתיים ומי לא.

לא כל רב שחושב אחרת מכבודו - הופך להיות בור ועם הארץ
▾ דווח על תגובה זו  0 
הגאון | 07/01/201828
מי אני שאסכים עם גדול הדור?- ואני ממש מסכים.

כדי למנוע מצבים של גזר דין מות בבית משפט, עם כל ההשלכות השליליות כמו שתאר כבוד הרב, יש פשוט לשנות את הוראות הפתיחה באש ולהחליט שמחבל שבא להרוג לא יצא חי מהזירה! כך אין רעש בעולם ואין בתי משפט ואין תיק אלאור עזריה.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אלמוני | 10/01/2018 
▾ דווח על תגובה זו  0 
איש יהודי | 07/01/2018 
▾ דווח על תגובה זו  0 
מאיר קליין | 07/01/201827
השיקול צריך להיות תורני, הלכתי ולא שקול מקצועי בטחוני שזה לא תפקיד שלו. וכי על פי התורה אפשר להרוג גוי בבית משפט.

ועוד אין מחבל יהודי!!!!!!!!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
anon | 07/01/2018 
היה מחבלים יהודיים אבל...

היו לא כמו מספר של המוסלמים אבל היו
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני | 07/01/2018 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
מאיר קליין | 07/01/2018 
מותר לכל אחד להביע את דעתו. רק כשהיתה החלטה של סנהדרין, אי אפשר
▾ דווח על תגובה זו  -1 
גור אריה | 07/01/201826
הראשון לציון לא מניח לרגשות הכעס והנקמה לפרוץ בלי מחשבה, אלא חושב בהיגיון על התוצאות ההרסניות שהחוק של ליברמן יכול להביא, אבל הבעיה היא שכולם "תלמידים" שלו רק איפה שהם מזדהים עם הדעות שלו - אבל כשלא נוח לשמוע - אז פתאום "שוכחים" שהוא גדול הדור..

על זה אמרו חז"ל "פני הדור כפני ה... " שהולך לפני האדון שלו וד"ל.
▾ דווח על תגובה זו  0 
מר | 07/01/201825
אם הוא ידע האמת חייב להגיד בפעם ראשון. אין זה חכמה אלא חנופה.

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
אוראור | 19/06/2018 
לכתוב לו תגובה בפני עצמה -אבל לא משנה..
▾ דווח על תגובה זו  0 
צור | 07/01/201824
יש באמריקה מספר ארצות שיש שם עונש מוות

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
צור | 07/01/201823
אז מה הפתרון?

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
א | 07/01/2018 
מוטב לרסס מלמעלה שכונה שמגיעה ממנה מחבל/לשלוח טיל למקום שיורים ממנו רקטות ומי שימות ימות כמו במלחמה

ולא לתת דין וחשבון בבתי משפט.

כשנהיה בטוחים שזו הארץ שלנו כי ה' נתנה לנו

המסר הזה יעבור ברור מאוד
▾ דווח על תגובה זו  0 
דן סגל | 07/01/201822
שופך דם האדם באדם דמו לא ישפך כי עוד דמים ישפכו.
▾ דווח על תגובה זו  -2 
תסתכל | 07/01/2018 
חצוף -תזהר
▾ דווח על תגובה זו  0 
james | 07/01/201821
אריה , אני ממתין להנחיות נוספות!!

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
trhv | 07/01/2018 
וכדי שלא יראה שמאלני, הוא שולח את הרב הראשי, שיעשה את העבודה במקומו!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
נפתלי | 07/01/201820
יש לחסל מחבלים על המקום ואז לא צריך לדבר על עונש או משפט.וגם לקבור אותם עם עור של חזיר כך שלא יהיה להם גן עדן של מוסלמים
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אוראור | 07/01/2018 
▾ דווח על תגובה זו  0 
א | 07/01/2018 
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה | 07/01/201819
דרעי הפושע והגזען תמיד אומר שכל מה שעושים בש"ס זה מה שאומרים לו לעשות ממועצת גדולי התורה. אז מה קרה הפעם הוא הצביע בעד עונש מוות ולא התייעץ. בקיצור הוא עושה מה שהוא רוצה מתי שהוא רוצה
▾ דווח על תגובה זו  0 
חוסר הבנה | 07/01/201818
החוק הזה אין בו כלום-הוא בסך הכל קובע שתיהיה אפשרות לדון על עונש כזה במקרים מסוימים ובתכלס זה היה עד היום.

הרב חושש שישתמשו בזה נגד יהודים-הרי הרבה פעמים הפילו על יהודים והאשימו אותם שהם מחבלים כי הם פגעו כביכול בערבים.

רק אל דאגה לא ישתמשו בחוק הזה נגד אף אחד.

ליברמן למד מביבי לחוקק חוקים שעושים הרבה רוח בתקשורת אבל אין בהם כלום-כמו חוק המואזין שכבר קיים חוק נגד רעש רק שלא נאכף או חוק הלאום-סתם חוקים חסרי משמעות, והציבור בתמימותו אוכל את הלוקשים של ביבי וליברמן. דרעי שבקיא בסעיפים יודע במה מדובר-כך שחבל יהיה להשמיץ סתם. הרב כפי הבנתו ודאי שצודק ואין חולק על זה, אבל דרעי פשוט יותר בקיא.
▾ דווח על תגובה זו  0 
נפתלי | 07/01/201817
▾ דווח על תגובה זו  -1 
פט | 07/01/201816
בושה וחרפה

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אוהב קודם את... | 07/01/201815
הרי המחבלים הולכים לבצע את הפיגוע על דעת מוות. א''כ מה הואילו המחוקקים בתקנתם?? והלא בטוח שלא יועיל וספק שיכול להזיק. וחשש פיקוח נפש דוחה חק שכזה.

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
אוראור | 07/06/2018 
תעשה טובה..............
▾ דווח על תגובה זו  0 
ספרדי | 07/01/201814
הצביע בעד החוק בקריאה ראשונה כדי שלא יגידו שהוא שמולני ובקריאה שניה ושלישית הוא יתנגד בהוראת הרבנים ביחד עם יהדות התורה

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
אחד | 07/01/201813
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמעון | 07/01/201812
מישהו חושב אחרת?
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אוראור | 26/04/2018 
▾ דווח על תגובה זו  0 
צמח שניאור | 06/01/201811
אין שום צורך בחוק הזה הוא מיותר לחלוטין אלא מאי הפתרון קל ופשוט לביצוע מחבל צריך למות על המקום הבא להורגך השכם להורגו

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
ANTI PC | 06/01/201810
הרצח בדומא לא בוצע ע"י יהודי!!! זה שיש יהודי שיושב במעצר מנהלי ללא משפט על ההצתה זו הוכחה ניצחת לעובדה!! וחוץ מזה יהודי שרצח שלא בהגנה עצמית אלה בכוונת טרור ורצח לא שונה מערבי מחבל ומקובל שיענש בעונש מוות בינתיים רק הם רוצחים ולא מקבלים עונש אז מה ההיגיון לא להחיל עונש מוות בגלל מיקרה תיאורתי שאולי יקרה? הלו בסוף באמת יקומו יהודים חו"ח ויעשו מעשה כי לא מענישים את הרוצחים הערבים והם זוכים לזכויות יתר ממדינת ישראל בכלא. סתם דוגמה ראו את תנאי הכליאה של המחבלים שרצחו משפחות שלמות לבין יהודי(יגאל עמיר) שכביכול רצח אדם אחד (יצחק רבין) ותבינו.

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
א | 07/01/2018 
זו מדינה שפלה שמפלה יהודים לרעה
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים | 06/01/20189
מכבד כל אדם באשר הוא. אבל כבוד הרב אני בטוח שהיתה משנה את דעתך .אם מישהו מבני ביתך

נרצח על ידי מחבל . לא ניסינו עד היום בעניין זה אולי יעבוד.

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
א | 07/01/2018 
▾ דווח על תגובה זו  0 
פנחס | 06/01/20188
במחילה רבה מכבוד הראשון לציון, אבל דווקא מתוקף גדולתו של הרב והערכתנו אליו היה קשה לי לשמוע שהרב קורא ליהודים בשם "מחבלים"! איך אפשר להשוות בין רוצחי יהודים, ליהודים? אפשר ואולי ראוי לחלוק על המעשים ולומר שמעשים כאלו צריכים להיעשות בהחלטה של הגופים הממונים על הגנת מדינתנו, אבל מפה ועד לקרוא להם מחבלים וכן לברך שתבוא עליהם המחלה הנוראה הדרך עוד רחוקה. ואולי זו כוונת חכמים במשנה "חכמים היזהרו בדבריכם".
▾ דווח על תגובה זו  0 
ס | 08/01/2018 
▾ דווח על תגובה זו  0 
▾ דווח על תגובה זו  0 
David | 06/01/20187
If we will hang a Muslim terrorists ...Jews will be killed but if you kill the terrorist insted of arresting him no one care

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
פנחס | 06/01/20186
▾ דווח על תגובה זו  0 
מר | 06/01/20185
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
פרופ יש פתרון | 06/01/20184
מי קובע מי הוא רב אמיתי ומי לא?

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  -1 
יוסי | 06/01/20183
ישתמש בזה לטובתו. כמו חוק כבוד האדם וחירותו, שאף אחד לא דמיין איך הבג"ץ יהרוס את כל העולם החרדי באמצעות החוק הזה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אוראור | 12/02/2020 
וואלה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 06/01/20182
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעקב | 06/01/20181
צודק לגמרי

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  +1 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"