יניב בן..  יוני z  ישי ריבו  www.kyoook..
תאריך:  כ"ד בניסן תשעח 2018-04-09
אורך: 02:46
בעקבות הסרטון שמופץ בשעות האחרונות בו מסביר כתב כיכר השבת ישראל כהן את עמדת החרדים שלא עומדים בצפירת יום הזכרון, מביא נח טוניק את העמדה שלטענתו רווחת יותר (חרדים)
דוא"ל שלך: דוא"ל של החבר:
הערות:
 הוסף תגובה+
הוסף תגובה+
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
137
94
זה נבלה וזה טריפה ל"ת
יהודי אמיתי
20/04/2018
יהודי אמיתי | 20/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
93
כל הכבוד !!!
נסיה
19/04/2018
יישר כח.
נסיה | 19/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
92
כפייה חילונית
רחלי
18/04/2018
יש כאן כפייה חילונית, והיא לא מוסווית בכלל.

כחרדים אנו לא תופסים את העמידה בצפירה, וכשאנו לא בפרהסיה, ממש לא נעמוד, בעיקרון, זה נוגד את הדרך שלנו לציון זיכרון. אבל בפרהסיה, נעמוד, ונדרוש זאת מכולם, ועל זה יהיה הרבה שיח. להתחשב ברגשות וכו'.

לעומת זאת, בנושא השבת, והחמץ בפסח, והצומות, אצל החילוני שאינו שומר מסורת, אין אצלו עיקרון, אלא מטעמי נוחות, ובכל זאת, הוא לא יתאמץ לשמור בפרהסיה, ולו כדי להתחשב ברגשות, וגם אם במקום העבודה יהיו שומרי מצוות, הוא לא ירגיש לא נעים לספר איך נסע בשבת, או מה אכל ביום כיפור, ואיזה חמץ היה לו. כאן אין התחשבות ברגשות, ואין לי כשומר מצוות, הזכות להעיר. אבל ליהפך, אם חרדי מספר שבצפירה לא עמד, אלא אמר תהילים, או לא חשוב מה, יפערו עליו עיניים, ויאמרו שזה לא בסדר. ויהיו כתבות על החרדי שלא מעניין אותו האבל, וכו' וכו'. זו זכותי להצהיר במה אני לא מאמין. ואם זה לא מקובל עליך, קבל אותי, לפחות כמו שאני נאלץ לקבל אותך, אחי.

זו הכפייה בהתגלמותה.
רחלי | 18/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
91
תתבייש לך!!!!
אורה
18/04/2018
אין לך על מה להתאבל????? חיילים יהודים שנהרגו כדי שאתה ומשפחתך תוכלו לחיות פה. אין לך בושה??

הזדעזעתי.

אין לך מה להתהדר שאתה לא עומד בצפירה. אתה יכול לכבד ולקרוא תהילים בזמן הצפירה. למה הדוקא הזה? להגביר שנאה?

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אורה | 18/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
90
אין על הברוקס ברודרס ל"ת
ניוח
18/04/2018
ניוח | 18/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
89
בדיוק=רק להרבות אהבת ישראל
RAFI
17/04/2018
והזבל שמחפשת להשניא ולשנוא לא חסר לצערנו

וה' יטפל בהם אמן
RAFI | 17/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
88
כל הפוסל-במומו פוסל(תגובה ל86)
בת של מלך
15/04/2018
אם היית בעל I.Q תקין(אפילו קצת פחות מהממוצע), לא היית נזקק לכמות מטאורית כזאת של שפה מטונפת, כדי להביע את עמדתך בכל נושא שהוא.

נחמתי היחידה היא, שרבניך לא יקראו את שכתבת כאן, שאילולי כן, צערם מכך הי'ה נוראי.

ס"ה הנך מתנגד לדעתו של נח טוניק ומסכים לדעתו של ישראל כהן, שניהם הביעו עמדתם בלשון נקיה ומכובדת, כראוי לבני תורה, בשונה ממך.

בהצלחה עם החזרה בתשובה!

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בת של מלך | 15/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
חזזזזזזק ל"ת
22/04/2018
אליה1 | 22/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
צודקת 100% ל"ת
RAFI
19/04/2018
RAFI | 19/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
אהבתי... אחלה בת של מלך! ל"ת
בן של מלך
17/04/2018
בן של מלך | 17/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
87
אין כמה סוגי חרדים!
יהודי לא מתחנף
15/04/2018
יש חרדי ויש מי שלא!!!

על מה הוא מדבר הבן אדם הזה????

אולי גם החילונים עם טיפה מסורת גם סוג של חרדים?????
יהודי לא מתחנף | 15/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
86
נח טוניק טיפש
בני
14/04/2018
אני שם לב יותר ויותר שחרים עובדים מאבדים מהאיי קיו שלהם. נח תסלח לי אבל אתה ממש ממש טיפש. אין לך איי קיו גבוה. תראה איזה סלט עשית מהדברים שלו . אתה ערבבת בין יום השואה ליום הזיכרון. תגיד , אתה שפוי? עשית סלט כזה הזוי שכמעט ולא ניתן לקרוא את הדברים שלך באופן רציונלי . אז בא קבל שיעור בלוגיקה אידיוט ואנאלפבית. אין ספק שבאשר ליום השואה שאין לזה שום קשר 'לאנשים שמתו על המדינה' שצריך לזכור אותם. אבל מה העניין לעמוד בצפירה? זה הדבר הכי טיפשי שיש. ובוודאי שזה נכלל בחוקות הגויים כי אין בזה שום טעם. זה רק דבר שחילונים ואנשים טיפשים כמוך עושים. זה הדבר הכי מטמטם שיש. באשר ליום הזיכרון זה כבר שאלה אחרת לגמרי פה מלבד שאין בזה שום טעם בעמידה בצפירה פה מתווסף עוד טעם על כך שאין לנו קשר עם הציונות.

אגב, אני לא אומר לעשות חילול השם שלא לעמוד בפרהסיה אבל אני רק מעיר על הטמטום שבעניין. כדאי ש"חרדים עובדים " לא יעשו פדיחות לכל החרדים. זה שיש לכם איי קיו נמוך לא אומר שלעילויים בתפרח ופונוביז יש איי קיו זהה לשלכם. לחרדים איי קיו גבוה לכם איי קיו נמוך.

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בני | 14/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
85
צודק!!!! כל מילה נכונה!!!!!!!!!!!!! ל"ת
חרדי שפוי
11/04/2018
חרדי שפוי | 11/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
84
כן
ג
11/04/2018
לכל המגיבים התומכים בלשמוח,על המדינה היהודית בישראל שאין לך יום שאין שמה פיגועי טרור ממש הצלחה של מדינה,ואם אתם באמת מאמינים בצבא ישראל האמא לכו תתגיסו , צריך להיות עיוור כדי לא לראות שהשם שומר עלינו בדרך נסית ולא בזכות אף כוחי ועוצם ידי ואתם יודעים מה ,כתוב כימי צריך מארץ מצרים אראנו נפלאות ,ששמונים אחוז מכלל ישראל לא יצא משם ובאמת נדהמתי כמה תגובות ציוניות יש כאן ורואים באמת שהנבואה מתקיימת ועושים ברור מי חרדי אמיתי ומי לא אלא רק עם הלבוש ,אלא רק בגלל שלא קיבלו את ילדיו למוסדות מסיבה מובנת או שלא ,כבר נוטש את כל האידיאולוגיה שלו

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ג | 11/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
83
החנופה לחילוניות תוליד אסון, די ללק ל"ת
חרדית נורמלית
10/04/2018
חרדית נורמלית | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
82
יום הזכרון
פנחס
10/04/2018
ישראל כהן מי שמך לייצג אותי

קצין קרבי וגם חרדי מאוד

שנפלו חברים בכל מיני קרבות

ויום הזכרון הוא קדוש לזכרם

היה רצוי שיהיה לך קצת צניעות

וכדאי שתתנצל ומהר

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פנחס | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
81
אולי במקום להצטעצע במילים,פשוט נגיד
אביגיל
10/04/2018
היי חילוני נאור, כאן עבדך הפחות, המסכן שנולד במגזר הנחשל הקרוי "חרדי". לא כדי להתנצל על עצם קיומי באתי,אלא להוכיח לך שגם מתוך אותו מגזר חשוך, ישנם כמה נאורים כמוני. אני בעצם חושב, פועל ורוצה כמוך בדיוק, אלא שמזלי לא שפר עלי כמוך, ואני נאלץ לכבול את עצמי לשורת חוקים וכללים. אבל אל תטעה לחשוב! זה ממש לא מונע ממני להשאר בנאורותי ובליברליותי. ואם חלילה יש כמה ממנהגי אשר לא לגמרי נעמו לעיניך הענוגות, אפסיק מיד לנהגם בפומבי.

מעריצך בלב ובנפש, הקטן שבקטנים,

החרדי בחולצה הפתוחה
אביגיל | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
80
גם מהערבים הם דורשים לעמוד דום? ל"ת
יצחק
10/04/2018
יצחק | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
79
אני חושבת שצריך לתת כבוד לחיילים ל"ת
אנונימי
10/04/2018
אנונימי | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
78
שנינו עם חולצה לבנה, אולי שלך קצת יותר סגורה...
דתי
10/04/2018
תגיד לי אדון נויח בשביל מה כתבת את המשפט המטומטם הזה, אה?? בשביל להרגיש מודרני? להרגיש פחות חרדי? אז בשביל מה באת לייצג את הציבור שאתה מנסה כל כך לברוח ממנו?

יתכן ויש בדבריך דברי טעם, אבל הצורה של ההתרפסות והכניעה לא מתאימה למי שבא לייצג מגזר!!!

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דתי, IL | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
77
טוניק לא מגיב לגופו של עניין
חי
10/04/2018
ישראל כהן דבריך נכונים

אך מוטב שלא היו נאמרים וד"ל
חי | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
76
יפה רבי נח!
יוסי
10/04/2018
ביג לייק!
יוסי | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
75
כבוד לחללים
loash
10/04/2018
החיילים שנפלו על הגנת עם ישראל וכן שנפלו עקב יהדותם נקראים קדושים ואף אחד לא יכול לחלוק על כך! ובגלל זה עלינו להבין שלקדושים שמתו על יהדותם לא ראוי ואף אסור לעשות סמלי אזכרה כשל גויים ! ועמידה בצפירה זהו סממן צבאי גויי. הרי אנו מאמינים ולכן נכבד את זכרם בדרך יהודית קדושה כיאה לקדושתם!!!

כמובן מי שנמצא ברחוב חייב לעמוד כדי שלא לפגוע ברגשות אנשים שכולים שיכולים להמצא ברחוב באותו זמן.

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
loash, IL | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
לידיעתך אנשים שכולים קוראים עיתונים ל"ת
שכול
10/04/2018
שכול | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
74
והנה ההסבר האמיתי למנהג לכבד הנופלי
חרדי אותנטי
10/04/2018
אם אתם רוצים לכבד את הנופלים/נפטרים, הרי שאתם מאמינים בהישארות הנפש ועולם הבא ותחיית המתים.

ממילא כבוד הנפטרים הוא, שיעשו עבורם משהו שיועיל לנשמתם שהגיעה לבי"ד של מעלה.

עמידה בצפירה, הנחת פרחים, שירה וכד' - אולי יתן קצת התייחסות לחיים, אך לא למתים...

זה הכי קל שבעולם להקדיש דקה לעילוי נשמת, אבל זה לא עושה כלום, ולהיפך, מנהג הגויים כך לכבד מתיהם.

החילונים מנסים לפטור עצמם בטקסיות קלה ולחזור לביזנס או לאייפון...,

כאשר הדתיים/חרדים מקדישים זמן רב ומחשבה וממון לאורך כל השנה כדי ללמוד משניות, גמרא, קדיש, צדקה ועוד ועוד כדי להועיל לנשמת הנפטר. יש כאלו כנראה שזה קשה להם...דור האינסטנט.

איך לכבד נשמות נפטרים, את זה לא תלמד אותנו המדינה שנולדה רק לאחרונה, עם חוקי ערב רב עותומניים ואחרים, קומבינות של דילים של "שמור לי ואשמור לך", וכפי שניתן לקרוא בהרחבה בעיתונות ובמדורי הפלילים...

את זה נלמד מתורת אמת של אלפי שנים מאז נבראנו לעם, לפני שקמה המדינה...

אנו עם נרדף שכל האומות נפעמות כיצד אנו מחזיקים מעמד ואף מתעצמים, שבע פעמים יפול צדיק - וקם. גם אחר השואה הנוראה.

החזקנו ומחזיקים ונחזיק בע"ה מעמד גם ללא מדינה, למרות שאנחנו ה"ציונים" האמיתיים, שמתפללים 3 פעמים ביום "ותחזינה עינינו בשובך לציון"... זו ה"ציונות" האמיתית, ואנו משתוקקים לארץ הקדושה, אך לא זו שמכניסה את כל תועבות המערב לארץ הקודש שנטמאת ועלולה להקיא את יושביה ח"ו...

כל זה כתוב במקורותינו, בחז"ל, זה אלפי שנים, ולא נפל מהם דבר.

כך שאנחנו האחרונים שלא נצטער בצער הנופלים, כי אנו מכירים מה משמעות מיתתם ועד כמה צריך להועיל לנשמתם, אולם לא בדרך שתכתיב לנו מדינה שהרבה ממנה נוגד את חוקי התורה.

יתכן שרבנים אלו ואחרים פסקו והציעו שמי שמתהלך בחוץ בצפירה, לא יפרוש מהציבור, אך זה לא בכדי לכבד את הנופלים שודאי לא מתכבדים בזה, כמו שציינתי, אלא בכדי שלא לפגוע בחיים במרחב הציבורי. אבל כל אחד בביתו, שיגיד תהילים/משניות/נרות, וכך באמת יעזור להם להתכבד בבית דין של מעלה.

צריך להבין, שזה ילדותי וחוסר הבנה לחשוב, שאפשר ל"כבד" נפטרים באותה הצורה שמכבדים אנשים חיים...וכמו משחק כדורגל לזכרו...הפרמטרים שונים לחלוטין !!!

תקראו פעמיים ושלוש - ותבינו את השקפת החרדים.
חרדי אותנטי | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
73
תודה לנח שהביא את דעת הרב החרדי השפוי !!
חרדית שעומדת...
10/04/2018
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חרדית שעומדת בצפירה בכאב ובגאוה | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
72
אני חרדי ואני שמח היום העצמאות ל"ת
דוס
10/04/2018
דוס | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
71
אני לא הצבעתי לאף אחד...
ברי
10/04/2018
שכל אחד יעשה מה בראש שלו כי לכל אחד יש דרך אחרת, ובסוף היא זו שתוביל אותו לאיפה שהוא פונה..!!
ברי | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
70
תנו לי להרגיע אתכם
חילוני
10/04/2018
אנחנו יודעים שאתם לא עומדים בצפירה ,ואנחנו יודעים גם למה ,וזה בסדר ,הגענו למצב שלא אכפת לנו מה אתם עושים או לא .....

רק כשתגיע המלחמת אחים יום אחד ,אל תתפלאו הרווחתם אותה ביושר ובעמל רב .
חילוני | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
חחחהחחחהה מצחיק! ל"ת
10/04/2018
ערשי | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
69
מה שחשוב זה שאת יום העצמאות
שמעון רומח
10/04/2018
החרדים חוגגים כל יום .......

מי חלם על חיי תורה מלאים בארץ ישראל כשהכל פורח ומשגשג מסביב וחילונים דואגים לכל מחסור וברמה גבוהה..

גן עדן, שאבותינו לא חלמו גם לא בדמיון הפרוע ביותר

התסכול מהצורך להמשיך עם המנטרות הישנות הוא הגורם לניגוח ימי הזיכרון
שמעון רומח | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
68
אני לא דוסית אבל התרשמתי מההסבר
תמר
10/04/2018
אני לא דוסית אבל התרשמתי מההסבר ההגיוני והרהוט. אני מעלה אותו לשידור בגלי צהל בערב יום הזיכון לתת תשובה לכל הפרופסורים שם...
תמר | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
תמר, כמאה אחוז חרדים מאמינים
פרופסר
10/04/2018
כי כל חייל שנפל במערכות ישראל הוא קדוש נשגב ונעלה ואין ערך לדמיין גודל נחלתו בשמים,

אלא לצערנו מיעוט שבמיעוט הבועט ומבזה מחלל ופוגע בדת ישראל בכל פרט, מצא עילה לבוא ולצעוק כי חוקת הגוים היא הצפירה והעמידה, ולכן מנסה לדאבונינו כל פעם מחדש לרמוס בפומבי העמידה.

וחבל בכלל להתחשב במיעוט טפשים רדודים קיצונים ולהביא את סיפוקם המחכים בכליון עינים לפרסמם בתקשורת
פרופסר | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
חמוד. ל"ת
א
10/04/2018
א  | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
67
נח היקר, כתבת מצוין! מדויק ואמיץ!!
שלמה
10/04/2018
נח, יגידו לך מי אתה ומה אתה חושב לך ולעצמך ושכמותך, יזכירו את גדולי ישראל ואיך אתה מעז לכתוב משהו שהם לא הסמיכו אותך וכו וכו.

נח כתבת ותמשיך לכתוב בבקשה את מה שהרוב ששומר מצוות ושומר פחות חושב. אל תפחד מאף קשקשן מפחידן מקצועי. לא יודע ולא שאלתי אבל נראה לי שאם אתה וישראל הייתם עומדים לפני גדולי ישראל הם היו אומרים לך יישר כול ואותו היו משליכים לחייידער ללמוד ולא לצאת ב-100 שנה הקרובות.

כתבת באומץ ובדיוק - "בא תכיר - חרדים עובדים, כמוך אגב, שאת הילדים שלהם לא מקבלים לחיידרים, ספרדים מעיירות פיתוח שאינם מתקבלים לסמינרים, חרדים מקורבים שיתקבלו לאן שרק ירצו, ומפגיני הפלג הירושלמי שברגעים אלו מטנפים עליך ואת רחובות ירושלים. אז לאיזה חרדים בדיוק התכוונת כשאמרת חרדים?"

כן חרדים יכולים להיות גזענים ששומרים לעצמם ולקרוביהם ואם אתה לא שייך לקליקה (זרם/חצר/עדה/קהילה וכו) שהילדים שלך ילמדו בסילוואן מבחינתם. ולא אתה ובטח לא החיילים ולא אילו שנפלו מעניינים אותם לא מרוע אלא תרבות וחינוך שמדכא את הרגש והאמפתיה הבסיסייים והטבעיים שהולכים ונשחקים עם השנים בתוך חברות סגורות מדכאות שחושבות שהאמת שייכת להם!?

עם ישראל אחד הוא, חיילי צה"ל ובחורי ישיבה אהובים בשמים.

אני מצפה מהציבור שמגדיר עצמו חילוני ומשרת בצבא לאהוב את בחורי הישיבה ואת התורה ולכבד את הסמלים היהודים דתיים ומצפה מחרדים לאהוב את חיילי צהל ולכבד את הסמלים ודקת דומייה כי זה רק מרבה אהבת חינם. והכותב ישראל מדגיש את המפריד המחלק והמפלג.

לכן יישר כוח לטוניק שקולו הינו קול ההגיון המאחד והמגדיל אהבת חינם!
שלמה | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
66
כהן ענה יפה ל"ת
מנחם
10/04/2018
מנחם | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
ענה יפה?כל חמאסטאש עונה ככהן,
בושה וחרפה
10/04/2018
מה לכהן לנגוע במתי קודש הקדשים צדיקים וטהורים הי"ד אשר נפלו במסירות נפשם למען עם ישראל
בושה וחרפה | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
65
אין כאן תגובה,לא עונה לעניין ל"ת
מנחם
10/04/2018
מנחם | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
64
לכל המגיבים שלום, כל מי שדרך במפתן
א
10/04/2018
בית המדרש החרדי, יודע שלא מדברים על זה בכלל. יחד עם זה אין חינוך להתריס. כולם מאמינים שזה לא עוזר לנפטר, כולם יודעים שמקימי המדינה נלחמו בדת, [יהודי באנגליה מודה לחייל האנגלי?, אולי כן!, אבל זה לא מעסיק את מוחו.. ואף אחד לא שואל למה? והנמשל מובן] ומי שלא קרא את החוברות של הרב וייסמנדל, ומאמרי הסופר שיינפלד, ואפי' יתד למשל של היום על התיחסות המדינה לספרדים. איך הוא 'חשוך', שלא שומע צד שני, מדבר בכלל?
א  | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
63
אין כאן תגובה לעניין מה הקשר של הת
לוי
10/04/2018
אין כאן תגובה לעניין

מה הקשר של התגובה?

צר לנו מהרג של יהודים,חיילים מתגייסים לא בשביל הציונות ולא בשביל ההפקרות,השם של הקב"ה לא נכתב במגילת העצמאות,חרדים מתגייסים בשביל אחווה הדדית ועוד סיבות, ולא לתפארת הציונות

עמידה היא חוקת הגויים,אין כאן לכבד

אדם שלא מעלה נשמה על ידי תהלים ומשניות פשוט לא נקרא שמכבד,עמידה לא פועלת

לתורה יש דרכים ברורות

כל הכבוד להסברה של כהן סוף סוף הסברה שיבינו

אלו פעולות לעומת דרכי הציונות שרצתה תחליף לאומי ליהדות:

ברוך השם ,בדור האחרון יותר קירוב לתורה ומצוות,יותר הזכרת השם,יותר אמונה במשיח

יותר חיזוק בבניין ולחימה על מסירת שטחים לאוייבים

זה יהודי,זה דתי ,זה חרדי
לוי | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
62
הגרש''ז אוירבך זצ''ל הורה לתלמידו ש
יאיר
10/04/2018
ששאל האם לעלות לקברי צדיקים שקבורים במקום רחוק בארץ או קבורים בחו''ל האם זה ביטול תורה או שביטולה זהו קיומה?הרב ענה לו שעדיף לשבת ללמוד,והוסיף,שאם רוצה להתפלל בקברים שיעשה כמותו(!),שילך להר הרצל [הקרוב] ויתפלל על קברי חיילים קדושים שנהרגו במלחמות על קידוש השם.כמו שהוא היה נוהג לעשות.

אז וודאי שאנחנו צריכים להיות אבלים ביום זה ובטח ביום הזיכרון לשואה.
יאיר | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
61
הסרטון של ישראל כהן לא עולה לי.
יאיר
10/04/2018
אפי' שאני חושב כמו נח טוניק.
יאיר | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
60
חברה שאין לה הכרת הטוב שלא יתפלאו ש
טורצקין
10/04/2018
היא חברה חולה

ושלא יתפלאו שכל כך הרבה נושרים ממנה
טורצקין | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
שכחת לחתום דתי, שכידוע אין שם
א
10/04/2018
נושרים.
א  | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
59
ישראל כהן לא מייצג אפחד. דיבר שטויות!
יצחק
10/04/2018
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יצחק | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
אתה חרדי איפה למדת?
א
10/04/2018
ומה לימדו אותך שם.
א  | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
מה שבטוח-לכתוב ללא שגיאות הוא לא למ
יאיר
10/04/2018
ד.
יאיר | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
58
דבריו של ישראל מוטב שלא היו נאמרים ל"ת
דוד
10/04/2018
דוד | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
יכול להיות, אבל הם די צודקים,
א
10/04/2018
גם נח טוניק אם תשים לב לא ממש חולק.
א  | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
57
שניהם לא דייקו אבל נח ממש קונצנזוס
טע
10/04/2018
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
טע | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
56
ישראל כהן משחק לידם
משה
10/04/2018
הוא לא מבין שהוא "עושה מטעמים" לתקשורת הכללית, וחבל

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
55
לייייייק אחד ענק
...
10/04/2018
טוב שיש חרדים כמוך....
... | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
למה? כי הוא חושב כמוכם הדתיים. ל"ת
א
10/04/2018
א  | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
54
מועצת גדולי התורה עמדו דקת דומיה
אגודיסט
10/04/2018
אני לא זוכר את הפרטים, ואשמח אם מישהו ישלים אותם. אבל באחד הכינוסים של מועצת גדולי התורה של אגו"י בקום המדינה ואולי אפילו לפניה (ייתכן שזה היה אפילו בכנסיה הגדולה), עמדו דקת דומיה לזכר אחד מגדולי הדור שנפטר (אולי רבי מאיר שפירא).

שוב, אני לא זוכר את כל הפרטים, ואשמח אם מישהו ישלים את המידע. מה שבטוח זה שגדולי הדור על עברו על חוקות הגויים...
אגודיסט | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
אני לא חושב שכהן לא עומד בצפירה
א
10/04/2018
ברחוב חילוני.
א  | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
53
עמידה בצפירה זו כפייה חילונית !!!
דוד
10/04/2018
לי כואב שחילוני נוסע בשבת ,נכון הוא במקום ציבורי לא לעשות חילול השם
דוד | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
52
העמידה בצפירה
ללא שם
10/04/2018
כאחת גאה שבעלה גם עובד וגם משרת בצבא אני מתביישת שככה אמר מר כהן.

נח, טוב מאד שדיברת כי אתה צודק במליון אחוז. ומי שהולך או נוסע בשעת הצפירה פשוט עושה חילול השם ענק... נח, תודה רבה על שהגבת בענק.

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם, IL | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
גם הוא יעמוד, הוא לא טמבל, הוא
א
10/04/2018
רק רצה להעביר את נקודות החילוק.
א  | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
51
שינוי
חבר ישן
10/04/2018
נח אתה תותח תמיד ידעתי שיהיה שינוי מבסוט שאתה נותן חלק בשינוי הזה

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חבר ישן, IL | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
50
האמת ההיסטורית
חרדי עובד
10/04/2018
אמת, איננו חייבים לעמוד בדקת הדומיה כי התורה היא נר לרגלינו. ואכן איננו חלק מהאתוס הציוני גם אם התאהבנו בישראליות!!!
חרדי עובד | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
49
עמידה בצפירה
אושרה
10/04/2018
דומני שכדאי שיביט ויתבונן אדם בתנועותיו דבורו ויקשיב אליהם יראה מה הם רוחשים

אלו מחשבות רגשות עולות לו עם עצמו חבריו ואנשים "סתם" בעולם.

כמו כן כדאי שיתן אדם את דעתו להבין מהותו של כל מעשה שיעשה כפי שהוא מצווה ללמוד ולדעת כל טפח שגלה ויגלה לו הקב"ה בתורתנו הנפלאה ויקשר כל הנ"ל באמונתו ואהבתו יתברך לבניו

אך טרם יגש לכל הנ"ל מוטב נעשה אם "נצמצם" את עצמנו קודם שהרי כדי להגיע לאמת עלנו קודם לדעת חכמה וכדי להבין אמרי בינה צריך ש"יבלעו" דברי החוכמה והדעת ברמ"ח איברנו ושס"ה גידנו כי אז נשכיל ונצליח

אני מזמינה אתכם בית ישראל להציג אמרי חכמה ודעת מבוססים על אדני פז

וביחד "חץ תשועה לד"

אגב כדאי לעשות פה הבדלה בין עניין התקומה של ארץ ישראל וכך נקראת בפי משה רבנו רועה ישראל ואין לשנות

ובין משמעות ההנצחה של הנפטרים ויעילות הפעולות לנפטרים ולעצמנו ע"י הנצחה

אין לקשר בין פעילות ציבורית למען הכלל שוודאי זכותה לאין ערוך לבין יחודיותו של כל נפטר הכלול בנשמת האומה ואנו חלק ממנו

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אושרה | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
48
מוחה בתוקף!!
ה
10/04/2018
ישראל כהן- איך אתה יכול להגיד שאנחנו לא מתאבלים על החיילים שנפלו למען המדינה?? זה אחים שלנו!! הם נהרגו בשבילנו!!

תדייק- אנחנו מתאבלים. אך לא זו הדרך.
ה | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
47
טל סוף קצת שכל
טליה
10/04/2018
נח היקר,

אני ככ שמחה לקרוא את הטור שלך. פתחתי הבוקר מאקו וחשכו עיני. חילול ה עצום. אין הרבה חרדים שיסכימו עם הדעה שלו. יישר כח

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
טליה | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
46
ל5 אלו שטויות מבני ברק. יום העצמאות הוא יום לפחות הצלת עם ישראל
10/04/2018
מי שלא רואה את זה חי בהזיות.

לזה שהגיב ל6 לא הבנתי. קסטנר מכר את יהודי הונגריה לאייכמן עבור רכבת מיוחסים ביניהם הרב'ה מסאטמאר . אתה תופס את החבל משני הקצוות זה מגוחך. אתה טוען נגד קסטנר שעשה זאת ו אתה אומר שר' יואל עשה בסדר . אתה טוען ש1000 היהודים כמדומני ניצלו בדרך לא טובה ורק ר' יואל כן שהרי ברור שלא יעשה בדרך אסורה אבל הוא כמו כולם שם עשה. זה לתפוס חבל משני הקצוות

למעשה ברור שקסטנר היה פושע לכאורה. וכל היהודים שניצלו על גבי מאות אלפי יהודי הונגריה שניספו עבורם מה נאמר? רח'"ל

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
 | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
לגבי נוסעי רכבת קסטנר - אתה טועה
מישו
10/04/2018
אם הם לא היו שם אז היו אחרים, קסטנר בין כך לא התכוון להציל את כלל יהדות הונגריה אלא רק את משפחתו ועוד כמה שנתנו לו כסף
מישו | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
תודה שהגבת.  ל"ת
א
10/04/2018
א  | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
45
ישראל "כהן" בשם מי אתה מדבר?
ירא ה'.
10/04/2018
מי הסמיך אותך להוציא שם רע ולטנף את הציבור החרדי?

איזה ציבור חרדי אתה מייצג? האם את שומעי לקחו של הרב שלמה זלמן אוירבך זצוק"ל שהפנה עולים לקברות צדיקים, לקברותיהם הקדושים של אחינו הי"ד שמסרו נפשם למען עם ישראל?

אם אינך יודע היה רב צדיק אוהב ישראל שגם היה כהן וקיים בדבקות "לברך את עמו ישראל באהבה", הרב ישראל מאיר הכהן "החפץ חיים" על הכתוב " מי האיש החפץ חיים נצור לשונך מרע ומדבר מרמה".

אתה ישראל "כהן" עשית ההפך ולמרבה הצער בפרהסיה.
ירא ה'. | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
44
לא חושב לפני שמדבר ,,,,,,,,,,,,,
ירושלמי
10/04/2018
ראשית כל לעמוד בצפירה זה לא חוקות גויים , כי בשום מדינה בעולם אין דבר כזה צפירה וכולם עומדים ,דבר שני אף אחד לא כופה את השני לעמוד בצפירה ,,,,,,, אך אם אתה נמצה במקום ציבורי - אל תעשה חילול ה ,,,,,,אתה טוען שאתה לא כופה אף אחד לומר משניות או תהלים ולכן אתה לא רוצה שיכפו עליך לעמוד בצפירה ,,,,,,,,, אתה צריך להבין דבר אחד המטרה של הצפירה היא להזכיר ולהקדיש מספר רגעים במרוצת החיים לכלל תושבי מדינת ישראל ולזכור את כל היהודים שנהרגו על היותם יהודים ,נכון שהמעלה של למוד המשניות היא חשובה מאוד לעילוי נשמתם וכלל הציבור מאמין בזה ,,,,,,,, מאידך גיסא אתה לא מוותר על שום זכות שיש לך לקבל מהמדינה - לימודים ,או הלוואות כספיות ,או עבודות ומשרות ממשלתיות ,, לפחות חצי מהחברה החרדית מתפרנסת מכספי מדינת ישראל ,,,,,, מורות ,,,גננות ,,,בתי ספר וכל מיני עמותות שניזונות מכספי המדינה ,,,,,,, נכון שזה זכותך כי אתה משלם מיסים ומגיע לך לקבל זכויות ,,,,, אך אל תשכח שהמדינה מאפשרת לך להנות מכל האופציות שקיימות בחברה ,,,,,,, וכשם שאתה עושה השתדלות בכל דבר בחיים - לפרנסה או לשידוכים או לרכישת דירה וכו,,,,,, כך צריך לעשות השתדלות לא לעשות חילול ה
ירושלמי | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
43
מסכן, ממש מסכן. ל"ת
dudidu
10/04/2018
dudidu | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
למה מסכן?? ל"ת
מיסי
10/04/2018
מיסי | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
42
סוף סוף יש חרדי שמעז לומר מה שרוב החרדים חושבים
izi
10/04/2018
רוב החרדים חושבים כך, ורק מהפחד שלא יקבלו אח"כ את הילדים לסמינרים/ישיבות/חיידרים כולם שותקים, לאט לאט קמים מוסדות לימוד פתוחים יותר ולא פחות טובים ונראה עוד ועוד אנשים מסוגו של נח,

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
izi | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
41
נח מלך.
משה
10/04/2018
בוז לשני
משה | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
40
פעמיים הלל ביום העצמאות למה?
גפילטע פיש
10/04/2018
תשמעו סיפור,

ביום העצמאות אייזה צ'למר אחד אמר פעמיים הלל,

מה זה הדבר הזה שאלו אותו,

אני יסביר לכם הוא עונה,

בן גוריון הקים מדינה "הלל" תודה לה',

עכשיו תארו לעצמכם שהחרדים היו מקימים את המדינה,

עוד פעם "הלל"............
גפילטע פיש  | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
39
השיג את שלו
ישראל
10/04/2018
יושב כעת מדושן עונג בתכנית הבוקר של ניב רסקין בערוץ12. הייתי נותן לו להופיע באל ג׳אזירה טיפש מטופש.

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראל , IL | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
38
הרכת אותי...
ואיך אמרה לי...
10/04/2018
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ואיך אמרה לי פעם אישה חכמה. אם יש שתי תירוצים לשאלה אחת. שתיהם לא נכונים....וואלה ראית שבאבניקים.. | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
37
אסור לעמוד בצפירה מדאורייתא
האמת
10/04/2018
ובחוקותיהם לא תלכו.

הציונים הם הגלגול של הפרנקיסטים - שרידי השבתאים. דוגמא קטנה - חפשו: לואי ברנדייס.

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
האמת | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
לך תלמד שולחן ערוך ל"ת
יואב
10/04/2018
יואב | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
אסור לישב בא"י מתורת הקנאות,
אמת שבאמת
10/04/2018
וכל הדר בה מודה ומשתחוה מהלל ומשבח מפאר ומרומם לד' על ניסיו ונפלאותיו עם עמו ישראל במדינתו לעד ולנצח נצחים,

סיקריק,

בתורתכם כתיב שמדינת היהודים תהא ארבעים שנה, וב"ה שעמ"י מגיע בששון ושמחה באהבה והודאה לשבעים שנה של אמונה בד' שבזמן כזה עוד לא היה מבריאת העולם להפריח ולהצמיח שממה ודממה ולעשותו כממלכה ומעצמת על שבעל בכל המובנים ובכל המישורים וניסי ניסים בנצחונות ונפלאות, אשר כל עמי העולם יאמרו ויודו כי מאת ד' היתה זאת
אמת שבאמת | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
36
אשה חכמה
בן כספית
10/04/2018
החברה של גדליה היא לא אשה חכמה

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בן כספית, IL | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
של אבינועם.. ל"ת
צ
10/04/2018
צ | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
35
אתה "משחק" יפה נפש ל"ת
רחלי
10/04/2018
רחלי | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
34
לעמוד בצפירה
משה סימן טוב
10/04/2018
שתי דקות עמידה בצפירה אין לשון הרע אין שניאת חינם לעמוד ולהגיד פסוקי תהילים!

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה סימן טוב, IL | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
יפה דיברת!
פלונית
10/04/2018
שתי דקות שאפשר לומר בהן תהילים לעילוי נשמת הנופלים. שתי דקות כל עמ"י מתאחד בו למשהו. שתי דקות של התבודדות. רק שתי דקות.
פלונית | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
33
מעודד לראות שמתחילים להכיל מורכבויות בציבור הזה
לא חרדי
10/04/2018
לא הכל שחור לבן. ירבו כתבות ותגובות מהסוג הזה!!

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לא חרדי | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
32
תגובה 14 היחידה שעונה לעניין
חושב
10/04/2018
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חושב | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
31
דברי חכמה
בנצי
10/04/2018
תודה שהעליתם, דברים נכונים ופשוטים, והאמת תורה דרכה והמה ביקשו חשבונות רבים
בנצי | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
30
נח צודק. חילול השם מוחלט
מרדכי
10/04/2018
לא כל מה שנכון אומרים ולא כל מה שאומרים נכון ולא כל מה שאומרים ונכון נכון לומר מה שנכון נכון אבל המשכיל בעת ההיא ידום

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מרדכי | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
29
לא חייבים לעמוד בצפירה נקודה
דעה אמיתית
09/04/2018
יפה כתבת מס'11 לא צריך לנפנף ולהגיד שאתה הולך לעמוד ולא צריך לבוא ולהתחנחן לאחינו החילונים היקרים פשוט זה לא מעניין אותי הצפירה שזה חוקות גויים כמו שאותם לא מעניין הרבה יותר דברים שהם באמת הרגשות של העם היהודי כמו שבת וכ'ו ואם פה מישהו מעוניין לקרוא משניות ולהגיד תהילים יכול ומוזמן כל השנה הרי זה לא יום שחז"ל קבעו (כי אם רבותינו היו קובעים אז היו אומרים לשבת וללמוד ולא לעמוד כמו בולי עץ ולהסתכל לראות מי עומד ומי לא

ודי למבין

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דעה אמיתית | 09/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
חבל.. חבל.. חבל..
סתם אחת
10/04/2018
סוף סוף היתה לחרדים הזדמנות להסביר, לגשר, והתפספס ביג טיים, וחבל. כל מה שהעיתונאי ישראל כהן היה צריך להסביר, שהחרדים מתפללים לעילוי נשמת מתי ישראל מדי שבת, ולא רק פעם בשנה.. וכן, להסביר, שעמידה בזמן צפירה לזכר מתים זה מנהג של גויים, לא של יהודים. זה הכל!!! שתי סיבות נכונות, מוצדקות וקלות לעיכול קיבת החילונים, ואני חילונית אדוקה!! חבל, כבר אמרתי??
סתם אחת | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
28
חזק!! ישראל כהן בושה!
חחדי
09/04/2018
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חחדי | 09/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
27
טוניק, הרב מילצקי מתבייש בך
רש"י
09/04/2018
לאן התדרדרת? דיעות ציוניות!

שמחה ביום העצמאות על מדינת שכופרת בתורה ובמצוות רח"ל

תוריד את הכיפה!
רש"י | 09/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
מה אתה מערבב דברים  ל"ת
חיים
10/04/2018
חיים | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
26
לא מתאבלים נח טוניק
זאביק
09/04/2018
אמנם אתה עם חולצה לבנה ואיני יודע למה הרי זה לא משנה לך הרבה מי שמך לסנגר על זה או להוכיח את השני?

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
זאביק | 09/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
25
חח כמה בילבולי מול כל אחד נהיה מאן שאמר מי שאל אותך את דעתך ביכלל גם את זה אל תפרסמו כרגיל תסנזרו
עזרא
09/04/2018
אני לא מבין אז מה אם אתה חבר באתר מי נתן לך ליסתור את גדולי הדור הם אמרו את דעתם מותר לעמוד רק במקום שיש חילול השם חוץ מזה לא .אז מה אתה מקשקש .ומי אמר שכל מישלובש לבן לשחור הוא חרדי ?

חרדי זה אחד שמקיים את שולחן ארוך ולא כל אחד שלובש לבן שחור .אז תבדוק את עצמך עם אתה בקי לפני שאתה בא להסביר את דעתם של החרדים שנישמעים לגדולי הדור. חוץ מי זה דעתך לא מעניין ליד דעתם של גאוני הדור. ואתם האתר החרדי שקורא לעצמו חרדי תפסיקו לצנזר את ההודעות שלא מוצא חן בעיניכם .כולם יודעים את שאתם לא נותנים חופש ביטוי תגובה.

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עזרא | 09/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
כמה שגיאות כתיב! לא סיימת גן?! ל"ת
עוד אחד...
10/04/2018
עוד אחד... | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
24
שקר אסור לומר, אמת - לא חייבים לומר
קובי
09/04/2018
לתשומת ליבך ישראל כהן.

קצת חכמה - לא תזיק.
קובי | 09/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
23
.
אשר רוט
09/04/2018
צודק בכל מילה!

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אשר רוט  | 09/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
22
יפה אמרת בנח, תשובה ניצחת לפנים.
המגידמאשדוד
09/04/2018
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
המגידמאשדוד | 09/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
21
כל הכבוד נח  ל"ת
חיים
09/04/2018
חיים | 09/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
20
יישר כח
שקד
09/04/2018
דברים היוצאים מהלב נכנסים אל הלב אשרייך שאתה בוחר בדרך זו בעזרת השם שהרבה אנשים מכל מגזר יבינו את המורכבות ויפעלו מהמקומות שאתה בוחר לפעול בהם יישר כח ענק

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שקד | 09/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
19
תירוצים טיפשיים
יואל
09/04/2018
תשובה יפה ונכונה אין סיבה אמיתית ומוצדקת ללא לעמוד בצפירה והתירוץ של חוקות הגויים הוא תרוץ עלוב שאין שום קשר להלכה או לתורה והכי גרוע זה שהתירוץ הזה בא להסביר למה אנחנו כפיי טובה בשם הדת וכמו שאמר כבר אחד הצדיקים שהעבירות הכי גרועות שאדם עושה הם העבירות שהוא עושה בשם הדת אז בואו לא נהיה כפיי טובה ונתאבל על החיילים ונשמח ביום העצמאות לא צריך לעשות חגיגה גדולה אבל לפחות לעשות משהו לכבוד היום הגדול הזה שבזכותו ניצלו המון יהודים מרצח של אנטישמים אירופים

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יואל | 09/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
18
וואוו, ענק ל"ת
היימישער
09/04/2018
היימישער | 09/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
17
כל מילה בסלע
יצחקי ראש...
09/04/2018
נח טוניק

כל מילה שלך בסלע

כל הכבוד לך...

אתה צודק במליון אחוז

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יצחקי ראש העין  | 09/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
16
ישנם כמה נקודות הנצרכות להבהרה
Judy
09/04/2018
ישראל כהן אומר ואמר דברים נכונים ביותר!!

זה נכון שאנחנו לא כופים על אף אחד שום דבר וזכותנו לבקש כך-דבר שממש לא סותר את זה שאנו אבלים על ההרוגים-דבר שניתן להוכחה ממלחמת יוהכפ בה ישבו בחורי ישיבת פונביז׳ ולמדו להצלחת החיילים וכל זה בהוראתו הישירה של הרב כהנמן.

בנוסף לזאת, בנושא חוקות הגויים עולה מדברי הכתוב דברים שנוגדים לדעת התורה האומרת ומדברת באמת על דברי פריצות וכדומה כפי שאמר דובר כיכר השבת

מקווה ומחכה ליום בו לא יהיו פיצולים ומחלוקות במהרה בימנו אמן

היום 10 ימים בעומר

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
Judy , IL | 09/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
בזמן מלחמת שלג כשאני נלחמתי בלבנון
רפול
10/04/2018
השכנים החרדים שלי התעסקו בלקנות מגבעת וחליפה ואיזו וכד'.בדידי הווא עובדה
רפול | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
15
ר' נח משיב לישראל בצדק וחכמה וביושר
יהודי אמיתי
09/04/2018
בתקופה אחרונה יש חלק קטן מהוגי דעות בעיתונאות החרדית להראות פיקחותם העיוולת בשילוב דעות קיצוניות מלאי ארס ושנאה אכזרי וכפרני,

גם אתה ישראל כהן שאינני יודע עד כמה אתה בקי קצת בהיסטוריה של א"י, נביא סיפור אחד לדוגמא,

רק לפני כ-150 שנה שררה בא"י שממה חרוכה ברו"ג המצב היתה מזעזע ומושפל כי המעט היהודים שגרו בארץ אבותיהם, הצליח לדאבונינו המנזר הקתולי לשכנע כשליש מהיהודים באותו זמן להמיר דתם ולהתנצר [שמות מפורטות בארכיון],

אבל מהיכן נובע הטפשות לזלזל ח"ו בצדיקים קדושים וטהורים אשר נפלו במערכות ישראל ומסרו נפשם למען עמ"י הי"ד,

ומהיכן ההפקרות להכחיש במליוני ניסים אשר ד' מיטיב ויטיב לעד ולנצח נצחים במדינת היהודים גלויים ונסתרים,

ומהיכן הרדידות לכפור שעמ"י יושב בא"י שבעים שנים וענן ד' לשומרו לא ימיש ממנה, וקמה וגם נצבה אלפי ישיבות בתי כנסת תלמודי תורה, ומלאה בחכמים וסופרים,ורבבות ת"ח בכוללים מתוקצבים, ועמ"י ב"ה צומחת ופורחת ברו"ג בשבעים שנים במדינתו אשר לא היתה כמהו מאז היתה עמ"י לגוי
יהודי אמיתי | 09/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
אמת ויציב אמת ונכון אמת וישר ל"ת
בני ישראל
10/04/2018
בני ישראל | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
מסכים עם כל מילה!!
דוד
10/04/2018
לא לכפור בנסים, לא להיות כפויי טובה, להודות להשם. יש הרבה נסים שקרו וקורים בכל יום במסגרת מדינת ישראל

ולא לזלזל בנופלים שנפלו ואפשרו לנו במותם לחיות כאן.
דוד | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
14
מבלבל בשכל
רשי
09/04/2018
סתם חרדק שמבלבל בשכל. מעניין לאיזה רבנים שלך התכוונת

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רשי | 09/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
13
נטיית הלב לדברי טוניק
העגלון של פראג
09/04/2018
העקשנות להתנגד לכל דבר שלא הומצא על ידי עיתון חרדי כלשהו, לפעמים עוברת את הגבולות.

אני אמנם לא אעמוד בצפירה מכיוון שאני חושב שזה אקט חסר משמעות, אלא אם כן יהיה שם מישהו בסביבה שיסתכל על כך בעין רעה, ואז אעמוד משום חילול ה'.

אבל כן הגיע הזמן שגם היהדות החרדית תמצא יום מתאים לאבל על השואה, ושנזכור אותם על ידי משניות וכדו'..
העגלון של פראג | 09/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
הרבנות קבעה את יום עשרה בטבת ל"ת
חיננית
09/04/2018
חיננית | 09/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
אז למה אף אחד לא יודע מזה???
העגלון של פראג
10/04/2018
צריך יום מיוחד בשביל זה!
העגלון של פראג | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
איך תדע אם קוראים לך העגלון של פראג ל"ת
שירה
10/04/2018
שירה | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
12
חזק וברוך ל"ת
michael
09/04/2018
michael | 09/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
11
מתרפס
קח נקודה...
09/04/2018
תכתוב יפה מתבטא יפה אבל בסוף בסוף זה מתרפס לא שאני מסכים עם ישראל כהן אבל איתך גם לא זה כתבה שכולה התנצלות כאילו הסביבה שאתה מסתובב בחברתה זה סביבה חילונית ולא היה לך נעים שיגידו יש חרדי קיצוני שהוא גם חרדי ובדיוק כמוך(רק חולצה סגורה) אז רצת להתנצל תפסיק להתנצל כן אנחנו לא עומדים כי אין ענין זה מיותר וכמובן שאם ניהיה ברחוב כן נעמוד אבל גם אז לא ננפנף בדגל ההזדהות או הכבוד לנופלים או כל שטות אחרת נעמוד כדי לא לפגוע ברגשות אבל בטח שאנחנו לא מסכימים לזה

ותיודע מה אולי מחשבה שניה ככה החילונים יעריכו אותנו יותר כי זה רק בשבילם ובמחשבה שלישית למי אכפת שלא יעריכו אני חרדי ואני גאה בזה

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
קח נקודה למחשבה | 09/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
כל הכבוד! מי שחושב כמו הכותב
אבי
10/04/2018
הוא גם חרדי וגם מסכן.
אבי | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
10
אני גם חוגג את יום העצמאות
אברהם
09/04/2018
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אברהם | 09/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
9
צודק
לובה
09/04/2018
יישר כח, גישה נפלאה.

חייל זה לא מוקצה, בזכותו ובזכות לימוד התורה ''יחד'' אנחנו זוכים לגדל דור שומר תורה ומסורות בא''י.

צריך לכבד את החיילים ואת רצונם.

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לובה, IL | 09/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
8
חילול ה ל"ת
שמעון
09/04/2018
שמעון | 09/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
7
ישראל כהן רק רצה פרסומת זהו.... ל"ת
אבי
09/04/2018
אבי | 09/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
6
היאך אנו חוגגים ביום ההצלה?
חסיד סאטמר
09/04/2018
כל ימי חגגתי ביום ההצלה של האאדמור מסאטמר זצ"ל. עד שנודע לי שבעד דמו ושל עוד מיוחסים. קאסטנר מכר לשטן 800000 יהודי הונגריה. מורי ורבי מסאטמר אמרו לי שאני שמחים רק על הטוב שביום ההצלה- שהוא הצלת האדמור. אבל על היהודים שמתו שם- אנו לא שמחים.

מאז התחלתי לשמוח ביום העצמאות כמובן על החלקים הטובים שמדינת ישראל...

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חסיד סאטמר | 09/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
הרב וויסמנדל הסביר מה שחברך הציונים
א
09/04/2018
מנסים לטאטא מתחת לשטיח את התנהלות הציונות בשואה

קרא בספריו. [מופץ בריכוזים החרדים]

מה זה קשור שהרבי מסטמר ניצל

להרוגים, הרבי וודאי לא היה מציל את עצמו באופן האסור על פי ההלכה.
א  | 09/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
אתה יודע שבתורת הקנאות מובא שמדינת
א.א.
09/04/2018
ישראל הוקמה לארבעים שנה??????.

סיקריק בכלל אתם כופרים בשואה, ומסבירים שכל יהדות אירופה שהגיע לא"י אחרי הקמת מדינת היהודים היא אך ורק שהסתנוורו מגודל הניסים ונפלאות והאמינו באתחלתא דגאולה,

ולכן עליכם סיקריקים אסור עפ"י תורתכם לישב בא"י ובישיבתך אתה מודה ומאמין רח"ל בניסים ונפלאות,
א.א. | 09/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
מותק, תחלוק על שיטה שאתה
א
10/04/2018
מכיר, אני לא קנאי, אני אגודאי, אין כזה ספר שמדינת ישראל הוקמה ל40 שנה, ולא הבנתי מה אתה מקשקש תשים לב לטיעוניך, יהדות אירופה הגיעה מגלל הניסים? נפלת על המוח.

תש"ח זה שלוש שנים אחרי השואה.
א  | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
5
יום העצמאות זה יום עקירת הדת יום אבל ליהודים
דניאל
09/04/2018
כל ציבור יראי השם עצובים ביום עקירת הדת, ציוני זה יהודי מסוג חדש בלי תורה, והמזרחי זה עבודה זרה בשיתוף.

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דניאל, IL | 09/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
למה ?????
ירושלמי
10/04/2018
האם הקמת המדינה מנעה ממך לקיים תורה או מצוות אדרבא יש בארץ תורה יותר מכל הזמנים בתמיכת המדינה
ירושלמי  | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
טיפש
ח
09/04/2018
נמאס לשמוע אנשים בעלי דעות שלא מוכנים לקבל את המדינה שהם חיים בה ..

מה לעשות וזה מדינה חילונית ליברלית ובכול זאת הם לא מנסים לכפות עליך להוריד את הכיפה

הדבר הכי גרוע אצלך זה שאתה לא מכיל דעות אחרות

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ח, IL | 09/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
שבעים שנה להרמת התורה ופריחת עמ"י
סיקריק=עמלק
09/04/2018
במליוני ניסים גלויים ונסתרים אשר עשה ד' לעמו במדינת היהודים וכן יעשה לעולמי עד ולנצח נצחים, על אפם וחמתם של כל צוררי ישראל,

כל ציבור יראי השם יודעים מאמינים ומודים לד' על נס הקמת מדינת היהודים הנפלאה אחרי מאות שנים אשר עמ"י היתה למרמס ולטבח בכבשני אירופה ותחת מגפי הצארים, היטיב ד' ברחמיו וחסדיו, והצילנו מצפרני הרצחניות האיסלמסטי כהסיקריק לשמצה המופתי אלחוסיני שרצה להשמיד כל יהודי היושב בפלסטינה,

סיקריק מי התיר לך לשבת בא"י ולהתגרות באחיך הפלסטיני ולהכריז לכל העולם שא"י שייכת לעמ"י ח"ו, לתורתכם אתה עובר כל יום עבירות בזה שאתה יושב בא"י, ובישיבתך אתה מודה לד' ומאמין בניסים ונפלאות יום יום למדינת היהודים, עליך לעזוב תיכף ומיד
סיקריק=עמלק | 09/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
4
הציטוט בשם אישה חכמה
דוד
09/04/2018
זאת שירה החברה של אבינועם מהסידרה שאבאבניקים

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד | 09/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
חחחחחחחח....
צ
10/04/2018
ומעניין מתי היא דיברה עם נויח

חי חי חי.....

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
צ, IL | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
גם אני ישר חשבתי כך.... ל"ת
י
10/04/2018
י | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
ציטוט טיפשי ביותר
עלאק אישה חכמה
10/04/2018
יתכן בהחלט כמה תשובות לשאלה אחת (כמו שרואים בגמרא ובראשונים), אבל החרדי החדש הרי לא יודע גמרא, המקורות שלו זה מהשאבאבניקים.
עלאק אישה חכמה | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
חזקקקק
חח
09/04/2018
מעניין כמה זמן לקח לך ללמד בע"פ את הנאום חוצב הלהבות....
חח | 09/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
3
ישראל כהן תפסיקו לייצג אותנו תייצגו את עצמכם
יאיר
09/04/2018
כל איזה כתב מרגיש שליח של הציבור החרדי יאלהה

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יאיר | 09/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
2
סוף סוף
james
09/04/2018
בא חרדי עם ביצים!!

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
james | 09/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
1
שניכם מפטפטים עצמכם לדעת בלי שום הגיון
חיים
09/04/2018
העיקר לתת לשונאי הדת והיהדות במה להיתפס

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים | 09/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
התגובה הכי חזקה ותורנית פה בתגובות
נכון מאוד!
10/04/2018
חרדים(אמיתיים) צריכים להוריד פרופיל ולהתרחק בימים המועדים לפורענות האלה בלוח השנה מכל התבלטות ו/או משיכת תשומת לב. סייג לחכמה שתיקה. כשם שיש מצווה לומר דבר הנשמע כך יש מצווה שלא לומר דבר שאינו נשמע.
נכון מאוד! | 10/04/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"
סקר
 תוצאות