ישיבת רש"י  מצעד הגאווה  משפחתונים  נדל"ן
תאריך:  כ"ד בתשרי תשעט 2018-10-03
אורך: 10:24
הקרע החריף בין 'דגל' ו'אגודה' הגיע לנקודת רתיחה בשל התפלגות בבחירות בי-ם. כעת, יוצא חבר ועדת הרבנים של 'דגל' הגר"ב סולובייצ'יק בנאום חריג בו מסביר את השתלשלות העניינים (חרדים)
דוא"ל שלך: דוא"ל של החבר:
הערות:
 הוסף תגובה+
הוסף תגובה+
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
137
82
נאום חשוב לכל המזלזלים
מתלמידי הגר''ב
07/10/2018
אין לאף אחד זכות דיבור על אדם כזה

( מי שלא רוצה גהינם)
מתלמידי הגר''ב | 07/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
81
הלוואי כל 15 שנה!
יאיר
06/10/2018
אני חושב שהריצה מדי פעם בנפרד- רק מועילה; זה הסוף לוויכוחים האין סופיים "כמה אנחנו שווים" "מה מגיע לנו" וכו';

כל רשימה תראה את כוחה- וזה יהיה הבסיס לחלוקת תפקידים וכד' ל- 15 שנים הבאות!

אם זה המבט- אין כלל מניעה להכריז כבר עכשיו- על איחוד מלא לאחר הבחירות; וד"ל...
יאיר | 06/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
80
ומה נאמר אנחנו הספרדים אשרבקצה שרשרת המזון
מאור
05/10/2018
את הקולות שלנו אתם מבקשים ובפועל שהילדה צריכה סמינר אתם אומרים לנו תדאגו לעצמכם שהמננים הספרדי מתפלל בקווראן רעוע ולידו נבנה בניין ענק תוך 3 חודשים ושהיה רק לבריאות למרות שהתורם הוא בוזגלו איפה אהבת ישראל -שאלת השאלות ,האחדות הדאגה לאחר איננה
מאור | 05/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
79
עד לא מזמן לא הכרתי פולטיקה
180 בני תיירה
05/10/2018
המילים הכי מדויקות בנאום התוכחה, היה אפשר להמשיך כך
180 בני תיירה | 05/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
78
גם בחרדים הכל פוליטיקה
אלי
05/10/2018
זה פשוט הזוי המצב. כולם נגד כולם. ובגלל מה בשביל כמה כסאות וקצת כבוד? מה הילדים שלנו יראו?
אלי | 05/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
77
הפעם כולנו רק שס בלבד אין אלטרנטיבה אחרת, תנועתו של מרן הרב עובדיה יוסף זצל שהבטיח גן עדן למי שיצביע
מוטקה בלוי
05/10/2018
שס
מוטקה בלוי | 05/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
76
זה ראש שיבה?!
תושב ירושלמי
04/10/2018
לא נעים לי לדבר עליו אבל זה נאום שמתאים לפוליטיקאי ולא לבן תורה אני פשוט המום
תושב ירושלמי | 04/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
עוד חסיד גור המום. וואו... ל"ת
יענטע
11/10/2018
יענטע | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
75
תהיו בוגרים וענייניים
נודניק
04/10/2018
בחירות לגבאות בבית כנסת זה לא מחלוקת

בחירות לועד בית זה לא מחלוקת

בחירות לועד כיתה זה לא מחלוקת

רצון לדאוג לאינטרסים, זה דבר ליגטמי כשאתה בצד המרויח אבל זה נשאר כך גם אם אתה מפסיד.

מחלוקת זה רצון להיות השולט תוך כדי מאבקי כח, הנובעים בד"כ מחוסר בטחון עצמי ופחד קיומי או סתם הפרעה נפשית

אשמח לתגובה עניינית אם אני טועה
נודניק | 04/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
כמה שאתה צודק!
רפאל
05/10/2018
במשך שנים ניצלו את התמימות שלנו. לא עוד!
רפאל | 05/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
74
ראש העיר
אליהו
04/10/2018
למה לא מצביעים ליוסי דייטש. הכל כסף ועוד כסף איפה הערכים
אליהו | 04/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
73
משצריך אתכם
אליהו
04/10/2018
לנציגי דגל ובמיוחד תושב הר נוף. מה עשית עבור השכונה שלנו במשך חמש שנים. הלכלוך התברואה התחבורה. משלמים ארנונה כמו רחביה והשכונה נראת כמו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אליהו | 04/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
72
אני חוזר בי מהתגובה הקודמת ומבקש
בני תורא
04/10/2018
למוחקה שלא תישמע כזלזלול ברב סולובייציק חלילה ומבקש מחילתו
בני תורא | 04/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
71
לא בני תורה
בני תורא
04/10/2018
פוליטיקה פוליטיקה ועוד פוליטיקה
בני תורא | 04/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
70
מתשמט ועד היום
דגל התורה נלך
04/10/2018
תשמ"ט לא רלוונטית כיוון שבבחירות אחרי שהלכו ביחד היה רק 4מנדטים (ביחד) מוכח שכל הקולות שהובאו ע"י אגודה היו חד פעמיים מחילונים.ושל דגל היו כולם חרדים
דגל התורה נלך | 04/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
69
הכל שלכם
דגל התורה נלך
04/10/2018
לפי הלחץ והפחד של אגודה מובן כמה המהלך חכם מצד דגל התורה, הם פוחדים מבדיקת הכח האמיתי . שלש שבועות לניצחון.
דגל התורה נלך | 04/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
68
מצביעם ליאון כי כך רוצה שלאף
משה
04/10/2018
ואם מרטין אמר מי יחלוק עליו

הרי הוא יפסיק את המזומנים לאריה
משה  | 04/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  -1 
67
רבותי האמת ורק האמת
יוכבד מרקוביץ
04/10/2018
אז ככה דגל התורה הוקמה בגלל שקופחה עד בלי גבול על ידי חוגים כוחניים באגודת ישראל, בדיוק כמו בגלל מה קמה שס כי אגודת ישראל קיפחה את הספרדים, חסידות בעלזא הלכה בהתחלה עם דגל התורה לאור רשימת קיפוחים ועוולות שנגרמו לה ולציבור הלטאי ועוד ציבורים קטנים,שלא הייה להם את האומץ לעשות זאת כמו סטריקוב ועוד, מעולם לא הייה לחסידות בעללזא משהו נגד חבד.... ההיפך האדמור מבעלז הייה כל השנים בידידות עם האדמור מחבד.

ואף הייה אצלו פעמיים ביחידות.

לשקר אין רגליים. ושקר שחוזרים עליו מספר רב של פעמים תחת זהות של טוקבקיסט ללא זהות, וכנראה כי כך ראה באיזה פשקוויל, או כי כך הכניס בכבודו ובעצמו לאתר הביבין של שאולזון. האדמור מבעלז מעולם לא השתתף באירוע שבו הרב שך תקף ואפילו ברמז את האדמור מחבד ההיפך הוא הנכון האדמור מבעלז התנה את תמיכתו בדגל התורה, בתנאי שלא יאמרו מילה וחצי מילה נגד האדמור מחבד. והדברים ידועים. ויש על כך עדויות מאנשים שחיים עימנו, אבל השקר אין לו רגליים אבל יש לו גולשים באתרים ,והאדמור מבעלזא לא קם משום כנס של הרב שך שכאילו דיבר נגד הרבי מחבד, כי מעולם הוא לא השתתף בכזה כנס וזה כמו לומר למה האדמור ממכנובא ז'וריק

לא קם באמצע הכנס? אותה התשובה כי הוא פשוט לא הייה שם ...חסידות בעלז מעולם לא בגדה בחסידויות אחרות או באגודת ישראל,אלא עזרה לכולם בכך שלא יפחדו ויעשו את שצריך להם ולדורות, כמו ששלומי אמונים לא בגדו בחסידות כזו או אחרת או באגודת ישראל כשהקימו את עיתון המבשר. וכמו שלגור הייה מותר לתמוך במחלל שבת כשהייה מועמד חרדי לראשות עיריית ירושליים ושמו מאיר פרוש, וכמו שלאגודת ישראל מותר לתמוך ביונה יהב לראשות עיריית חיפה אפילו שהוא מתנכל לציבור הלטאי והחסידי ואפילו שהוא לא חרדי ואפילו שביקשו מהם שלפחות לא יתמכו בו בפרהסייה הם עושים זאת בנמוק ,

נהרא ונהרא ופשטיה ככה הייה וככה יהא
יוכבד מרקוביץ  | 04/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
אם כן, מה התרעומת על הפלג הירושלמי?
רפאל
07/10/2018
"דגל מנשלים אותם בכל מקום. אז מה הפלא שהם מתארגנים כדי לדאוג לעצמם?
רפאל | 07/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
66
ניכרים דברי הכאב בדברי הרב. אבל גם הסיפור על איזה רבה אם 25 חסידים וכו' חבל שנסחף. מישהו יאמין לו ?  ל"ת
חסיד אומר
04/10/2018
חסיד אומר | 04/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
עיין ערך הקצאה למנדל הגר מויזניץ
פרנקל מושי
04/10/2018
אשר אין לו 10 אנשים ורוצה הקצאה של 800 מטר
פרנקל מושי | 04/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
65
אגודת ישראל צבועים
ריאלי
04/10/2018
ועל זה אמרו חכמינו היזהר מן הצבועים

מי אלו שהעלו את מחלל ומחלן ירושלים כשהיה מולו מועמד חרדי?

מי היו אלו שהעלו אותו נגד מועמד דתי בשביל שטח נדלני?

מי אלו שבחיפה הלכו ללא התחשבות באחרים?

מי אלו שהיה מותר להם לרוץ בנפרד בבית שמש כשהשתלם?

ועוד ועוד

והצבועים הם גרועים יותר מהרשעים
ריאלי | 04/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
היה רצוי שתסתכלו בראי ל"ת
04/10/2018
משה רוזנפלד | 04/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
64
דגל נגד כולם
לוי
04/10/2018
מר גפני חמום מוח וחצוף ביום הבחירות הוא יקבל תשובה על ההיתנהגות שלו אין לדגל בעלות על התורה והיראה
לוי | 04/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  -1 
 
דגל תמיד הניפו את דגל האחריות !!!
04/10/2018
ולא רק על עצמם

התחשבו באחרים ודאגו לאחרים

לאידשקייט וליהדות בכלל !!

ולא שמו את יהבם על שטחים נדלניים

או השתמשו ביהדות כדי לרדוף את מתנגדיהם !
מגידו | 04/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
ברור שכן,
חיים
04/10/2018
לא היה גדול הדור (מפורסם) חסידי מאז הרב מטשעבין
חיים | 04/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
63
''ניכרים דברי אמת''
שיניתי דעתי!!!
04/10/2018
רציתי להצביע אגודה כי כעסתי על דגל שהביאו את ליאון, בגלל הסרטון הזה אצביע אולי דגל ודייטש.[ואם דיטש בסוף לא ירוץ אז פתק לבן]

''ניכרים דברי אמת''
שיניתי דעתי!!! | 04/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
62
"אנו בעלי מחלוקת?"
04/10/2018
אנא, יאמר כבוד הגר"ב דברים אלו "לנו אסור להביע דעה, אנו בעלי מחלוקת?" לגר"י סילמן. או זיל לאידך גיסא, ויהיו אנשי דגה"ת בירושלים השומרים על זכותם לחשוב אחרת כמורדים בגדו"י כדברי הגר"י סילמן.
אברך פשוט | 04/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
61
הגמ"ח נסגר
דגל התורה
03/10/2018
זכור לי שליצמן איים לפני כחודש שאם נלך לבד בירושלים הם ילכו בנפרד בכל הארץ. למה זה לא קרה

אני אגיד לכם . אין להם כח לעבוד קשה הם התרגלו לשבת במטה ולאכול סנדוויצים ולקבל נציגים על חשבון דגל
דגל התורה  | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
חוששים מקטנותם ל"ת
ואולי כי הם
04/10/2018
ואולי כי הם  | 04/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
60
מתשמט ועד היום
דגל התורה
03/10/2018
בואו נעשה סדר בדברים : בתשמט כולם פה היו ניצולי שואה שהיה להם קצת קשר לחסידות , או הונגרים שנטו לאגודת ישראל (שאגב הקים אותה מרן החפץ חיים שלא היה חסיד)היום כל צאצאיהם הם אנשי דגל התורה . בירושלים לבד עשו בדיקה פשוטה :רמות,רמת שלמה נווה יעקב בית וגן הר נוף מטרסדורף פנים מאירות . ועוד ועוד כמה חסידים יש בהר נוף אולי 100 משפחות ויזניץ 10 משפחות סוואראן וכדומה. לא לבלבל את המוח. כשאגודה רוצים ללכת בנפרד זה בסדר ... אף אחד לא חתם לאגודה שנלך איתם תמיד . גם ככה חבל על העבר
דגל התורה  | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
תשמ"ט, אז והיום
אגודאיסט
04/10/2018
גם בתשמ"ט טענתם שמגיע לדגל חצי חצי

וראה איזה פלא, דגל קיבלו 2 מול 5 של אגודה

תוסיפו את הפלג ותקבלו אולי 2-3 נציגים לעומת6-7 לאגודה ואז נראה מי צודק
אגודאיסט | 04/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  -1 
 
לשמחתי תופתע ובגדול
חסיד
04/10/2018
לפי מידע פנימי קצת יותר מ 60% ממצביעי ג' יתמכו שוב בג' כי דגל נתפסת כתנועה של הרב שך זצ"ל ולא של כלל הליטאים

וזה אומר שאנו נקבל סוף סוף את הייצוג המגיע לנו ללא מלחמות מיותרות עם דגל כפויי הטובה
חסיד | 04/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  -1 
 
הבושה הוא שדגל לא ידעו להצביע יחד לראש עיר מוכשר כמו יוסי דייטש
דודי
04/10/2018
כשם שכולנו הצבענו לאורי לופוליאנסקי בזמנו
דודי, IL | 04/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  -1 
 
מה עם הסיכונים ? ל"ת
חיים
04/10/2018
חיים | 04/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
59
איש מתוק
james
03/10/2018
עם טונה חוש הומור :)

אני מצביע דגל !!
james | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
תפסיק להיתמם
איש פשוט
04/10/2018
הפלס וכל הקווים שלכם מלאים בדברי בוז ליצנות ושיטנה מרושעים נגד אישיותם ודעתם של גדולי ישראל לזה קוראים אפיקורסות ולכן כל מי שמבזה תלמידי חכמים אין לו חלק לעולם הבא כמובן שיש מעטים אצלכם ששומרים על עצמם ורק נשמעים לדרך הגרש ועליהם אין שום טענה
איש פשוט, IL | 04/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
58
הרב אלישיב אמר שיצביעו פרוש כי זה
שרגי
03/10/2018
הרב אלישיב אמר שיצביעו פרוש כי זה חילול השם לא להצביע למועמד חרדי

לברקת הייתה אגנדה חילונית אבל ברור לי שאם ג היו מבטיחים לו תמיכה בבחירות שעברו היה נותן להם כל מה שהצדיק ליאון הבטיח להם
שרגי | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
נכון אנחנו קיבלנו מגרש בשנלר
שמואל
04/10/2018
ושיחללו שבת בירושליים ואחרינו המבול.
שמואל | 04/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
(הולילנד) הבנו ל"ת
תודה אולמרט
04/10/2018
תודה אולמרט | 04/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
טעות
יודע
03/10/2018
בהחלט נכון ברקת הסכים להביא לדגל בבחירות שעברות ה כ ל !!!! סגנים משכורות ה כ ל חוץ משני דברים שכונות מעורבות ושבת וזה הסיבה היחידה שלא הלכו איתו היו כאלה צבועים שכן הלכו איתו כי להם לא איכפת משני הדברים האלו ......והם כידוע גור בעלזא והפלג..... על גבם כל החילולי שבת והחילון שירושלים עברה בשנים האחרונות!!!!!
יודע, IL | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +2 
57
אוי לנו שכך עלתה בימינו
צבי
03/10/2018
שראש ישיבה חבר ועדת הרבנים של תנועה שמתיימרת לייצג את התורה דיבר ככה [דיבור סטנדרט של פוליטיקאי שכל פעם מדבר בהתאם למה ששווה לו מתעלל בכל העולם וכשלוקחים לו צועק גנבים ופושעים וכו' וד"ל]
צבי | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  -1 
56
חילול ה' כל הנאום הזה
צבי
03/10/2018
כך מדבר מנהיג התנועה התורנית בירושלים

מציג את הצד שלו מעוות את הצד השני

מציג את עצמו כצודק ונרדף ואת השני כפושע

כשאתמול ומחר הוא מציג טענות הפוכות כי הוא בצד ההפוך

אוי לנו שכך עלתה בימינו
צבי | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  -1 
55
הסיבה שהם חייבים לתמוך בדייטש
יוני
03/10/2018
כי גם הם מודים שכל הסיבה לתמיכה בליאון למרות שאין לו סיכוי בגלל דיל יענקי - דרעי וכלף בשביל לקבל את אלעד כשדרעי עצמו מכיר בכך שאין לליאון סיכוי וכל הסיבה לתמיכה בגלל החנופה למרטין שלאף

וכששיקולים כאלו מסכנים את ירושלים ואת הפלתה בידי ברקוביץ מובן שצריך לתקוף את דגל בכל תוקף
יוני | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  -1 
 
תכלס הכל מתחיל ונגמר בשלאף
צבי
04/10/2018
הוא מסובב פה את כל הפוליטיקה החרדית

מה לעשות שאריה אוהב כסף
צבי | 04/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  -1 
54
הפאדיחה שהוא רצה את דייטש
זעליג
03/10/2018
ויענקי החליט אחרת
זעליג | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  -1 
53
מה עם המכתב של רובינשטיין
ש
03/10/2018
קוראים לשלום ומרימים נאומים תוקפניים נגד אגודה ואם מישהו מאגודה יחזיר נאום באותו סגנון שוב יצעקו שבאגודה עושים מחלוקת

מ-ג-ו-ח-כ-י-ם צ-ב-ו-ע-י-ם
ש | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
אתה לא מתבייש לדבר על צביעות... ל"ת
יוסי
04/10/2018
יוסי | 04/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  -1 
52
להתראות
אבי
03/10/2018
חסידים יקרים להתראות בקלפי

האמת והצדק יצאו לאור

וזה יהיה יפה כל כך כדרך שאמיתויות נראות בדרך כלל
אבי | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
51
הפעם כולנו רק שס בלבד אין אלטרנטיבה אחרת, תנועתו של מרן הרב עובדיה יוסף זצל שהבטיח גן עדן למי שיצביע ל"ת
מוטקה בלוי
03/10/2018
מוטקה בלוי | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
50
לכל המגיבים בביזוי: כל המבזה תלמיד חכם אין רפואה למכתו( מסכת שבת קיט:) ל"ת
ירושלמי שפוי
03/10/2018
ירושלמי שפוי | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
49
דגל התורא
גדעון
03/10/2018
חבל שרבנים לא שמים לב שהם (מרצון טוב , בלי לדעת )מכשירים דילים מסריחים של דרעי+יענקוש
גדעון | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  -1 
48
באלעד שרים לפינדרוס ולירושלים עירך
יוסי
03/10/2018
ברחמים תשוב
יוסי | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
בגן עדן שרים אמר אביי ל"ת
שירה
04/10/2018
שירה | 04/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
47
כשתצטרך משהו ישלחו אותך לליצמן ל"ת
תיזהר מאנשי...
03/10/2018
תיזהר מאנשי דגל | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  -1 
46
כשתצטרך משהו אורי מקלב ישלח אותך לליצמן ל"ת
תיזהר מהם
03/10/2018
תיזהר מהם | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  -1 
45
כשתצטרך משהו ראוכברגר ישלח אותך לליצמן ל"ת
תיזהרו מהם
03/10/2018
תיזהרו מהם | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  -1 
44
לא פלא שהבריסקערס עסוקים בפילפולים
עמנואל
03/10/2018
אם כך מדבר המנהיג פלא שכולם מטומטמים?
עמנואל | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
ממתי הוא מנהיג בריסק?
דב
03/10/2018
הוא אפילו לא צאצא של הרב מבריסק ולא משקף את עמדת זקני הדור בני מרן הרב מבריסק שדעתם ידועה לכל
דב | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +2 
 
בריסק זה דווקא בית הגרי"ז?
בער
04/10/2018
בריסק זה בית מרן הגר"ח וממנו יצאה פיצול בנו הג"ר משה סאלאווייציק ונכדו הגרי"ד סאלאווייציק וצד שני בית הגרי"ז ששניהם בריסק אך דעות שונות. ר' ברוך הוא נין של ר' חיים אך לא כל כך בשיטה הידועה דדרך הלימוד (לא כעוילם הישיבעס היום שבדרכו של ר' גדלי' נדל)
בער | 04/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
43
מנין ההנחה ההזויה שלו שהם הרוב??!!
ירושלמי
03/10/2018
בפרט לאחר הפילוג????
ירושלמי | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
חכה בסבלנות ותיווכח לראות. ל"ת
משה
03/10/2018
משה | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
42
וואאאווו אני בהלם
גילי
03/10/2018
שטח בבהירות את הטענות של עץ מהבחירות הקודמות ממש אחד לאחד
גילי | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
41
איך יבוא משיח עם המחלוקות האלה :(
אדיר
03/10/2018
צריך פשוט להושיב את גדולי הדור יחד - לבד, הם יחליטו הכל ויגידו לממונים מה לעשות. זה הכל.

למה זה כל כך קשה להגיע לשלום בקרב ייראי השם ?? אני לא מבין
אדיר | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
אנחנו בשלום, יש חילוקי דיעות
דודי
03/10/2018
ו
דודי, IL | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
40
אשכנזים יכולים בלי פיצולים? אין מצב ל"ת
RAFI
03/10/2018
RAFI | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
צודק, שס יחד, יותר טוב???? ל"ת
יש מצב
03/10/2018
יש מצב | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
39
הריני מתחייב בזאת לרב הדובר!
ירושלמי
03/10/2018
אם אתה מביא לי את ה'רבה' הזה, שיש לו 20 חסידים וקיבל הקצאה לפני קהילת הליטאים אני מצביע לדגל

אבל אם לא, ואם אין משהו כזה, הגהינום כלה ואתה אינך כלה

(והיות בדקתי ובעשור האחרון לא הייתה שום הקצאה לחסידות קטנה הרי שחשפתם את קלונכם ומצבכם גרוע מאד מאד ברוחניות וגשמיות)
ירושלמי | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
הזהרו בדברי חכמים
ירושלמי אמיתי
03/10/2018
הוא התכוון ברעיון ולאו דווקא שהיה מעשה ספציפי. זה לעצם העניין, אבל לדבר על ראש ישיבה תלמיד חכם ענק בצורה כזו הזהר והישמר!!!!היזהר בגחלתן וכו'

ממתי כל דובר מדבר על ראש ישיבה כאילו הוא אחד מהבסטות!!!! צריכים לעת להיזהר גם אם אתה חושב שהוא טועה
ירושלמי אמיתי | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  -1 
 
לא חדש. זה השיטה של הרב שך
03/10/2018
לשקר ועל סמך זה להתקיף, אולי זה עוד ממלחמת המתנגדים בחסידים
משה רוזנפלד | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
כל מילה אמת ל"ת
צארום א
04/10/2018
צארום א | 04/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
38
יענקי מנע כניסה מרבני רכסים לגר"ח
יונתן
03/10/2018
רבני הקהילה הליטאית הגיעו ביום חמישי האחרון לבני ברק וביקשו להיכנס למעונו של הרב חיים קניבסקי בכדי לקבל את אישורו וברכתו לריצה נפרדת, אך לא הורשו להיכנס וישבו רק עם יענקי קניבסקי, למחרת נסעו רבני הקהילה שוב לבני ברק ונכנסו למעונו של הרב גרשון אדלשטיין בכדי לקבל אל אישורו לריצה נפרדת לאחר שלא קיבלו אישור מביתו של הרב קניבסקי וזאת לאור התיאום ההדוק בין יענקי קניבסקי ליור שס אריה דרעי.
יונתן | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
לא טוב
איש פשוט
04/10/2018
מה לא טוב שב"ה ברכסים אין בחירות ואין מצב להשמצות ורכיליות מה לא טוב בעניין
איש פשוט | 04/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
37
הלוואי שהייתי בירושלים מת לעבוד
ליטאי מהשדות
03/10/2018
בכל הכוח. כמו בימים הטובים

בדגל התורה נלך באש ובמים !!!
ליטאי מהשדות | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
36
"לקבל את מה שמגיע לנו...
אבי
03/10/2018
הכל מגיע לכם הכל...רק מגיע לנו..ומגיע לנו ומגיע לנו
אבי | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
גם לבן אמר ליעקב די לומר מגיע לי
יהושע בן נון
03/10/2018
יש כאלה שלוקחים לאחרים, ויש שעומדים על זכותם לקחת את שמגיע להם ביושר.
יהושע בן נון | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
35
מה ששס עשתה מראש נזכרים כעת בדגל
תלמיד מרן
03/10/2018
גם לכנסת כל אחד יילך בנפרד שס תיהיה המפלגה הגדולה ביותר תמידדד עם שני אחיות קטנות ומזעריות בכל הארץ וגם בכנסת.

חזונו של מרן.................
תלמיד מרן | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
34
למה רצית לעשות שלום בכל מחיר? ל"ת
יענקי רשב"ם
03/10/2018
יענקי רשב"ם | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
33
יש איזה רבה,,כמה התנשאות....חח קלאס
אבי
03/10/2018
יש איזה רבה,,כמה התנשאות....חח קלאס
אבי | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
32
הקצאות הקצאות הקצאות
אבי
03/10/2018
יש דברים יותר חשובים מעוד שתיים וחצי בתי כנסת לעוד קבוצה של אברכים..., זה שכל בנאדם צריך שיהיה בית כנסת שכל המתפללים שלו נראים כמוהו וחושבים כמוהו ומתלבשים כמוהו זה בדיוק הבעיה...אנשים השתגעו לגמרי
אבי | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
כן כן וכן
שפוי
03/10/2018
מה עדיף עוד שורת אוטובוסים ליד גור במוצאי יום כיפור ולקיחת כל האוטובוסים לעצמם תוך דאגה עצמית וכל זה על חשבון הישבישער שגם רוצה לחזור לבני ברק גם לו יש זכויות, ולא נדבר על קו 422 שנעשה במיוחד לשכונת הצפון והנה החוצפה זה נכנס לתוך הקסבה שלהם ולשכונת הצפון נשאר אולי לחכות לאוטובוס הבא שאולי יהיה להם מקום בעמידה!!!!!!!
שפוי | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
31
יש לי דמעות בעינים, כח האמת!!! ל"ת
אני שלו לנצח!
03/10/2018
אני שלו לנצח! | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
30
לקחתם לנו את הזכות הבסיסית לבחור
איציק
03/10/2018
מי ינקה לנו את העיר וידאג לתשתיות, כמו לדוגמא באלעד [שזה מנוגד גם לדעת ראשי ישיבת סלבודקה והגרי"ג לפני שכפו עליהם... ] וב"ב, אין כאן עניינים של אידישקייט כמו לכנסת, תנו לנו לבחור אנחנו מספיק חכמים, לכפות פרנסים על הציבור מנוגד להלכה ולמוסר, הצורך האובססיבי שלכם לנהל אותנו גם בחיים האישיים יגרום בסוף למרידה מוחלטת בהנהגה שנשלטת היום ע"י עסקנים ונכדים.
איציק | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
הדבר הכי אמיתי שנאמר כאן ל"ת
בחור שיודע
03/10/2018
בחור שיודע | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
29
תסביר לי מה הפלג לא הוריד להם רק לג
צ
03/10/2018
זה צביעות ושקר של אחד עפ פראק
צ | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
28
אמת . ל"ת
משה
03/10/2018
משה | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
27
המצב בירושלים
אלעזר
03/10/2018
בירושלים רואים שהרבנים הם שקובעים לפוליטיקאים של דגל התורה הלוואי שכל יהיה בשאר המקומות בארץ. חיזקו ואימצו.
אלעזר | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  -1 
26
זכור לי שבני תורה טענו בדיוק ככה!
אחד שאיכפת לו
03/10/2018
להביע דעה - זה מחלוקת?!?

לפתע זה טענה לגיטימית, רק לאנשי עץ אסור להגיד אותה.

במה הרב אויערבך פחות מהרב שטינמן שאסור לו להביע דעה, במה?

במה הרב אדלשטיין יותר מהרב עזריאל אויערבך, במה?

כי הם יותר זקנים?!?!?!?!?!
אחד שאיכפת לו | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
אחד שמאוד איכפת לו
לבני קורח
03/10/2018
זה שרודפים את הרבנים ולכפות עליהם דעת מיעוט,

זה שמתקשרים ומטרידים אנשים באמצע הלילה.

זה ששולחים בחורי ישבות קטנות לריב עם שוטרות.

זה שמבלים באילת ומחללים שם שמים וחוסמים את המדינה
לבני קורח  | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
אינך צודק
יעקב
03/10/2018
אכן יש זכות לרבני הפלג להביע דעה, אך לא זה מה שעושים אנשי הפלג, אלא בדיוק להיפך, הם זועקים ללא הרף בעיתונים פשקווילים חוברות וכו' וכו' שרבני דגל התורה פשרנים ומזרוחניקים ומחלנים וכו' וכו', ולכן אסור לתת להם במה, כי הם פשוט מחוצפים.

אילו היו רק שומעים לרבם בלי לתקוף כל הזמן את הצד שכנגד בדברי חוצפה נגד גדולי התורה, לא היתה לנו שום בעיה איתם.
יעקב | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
25
האמת לאמיתה בפנים. כנסו -
יוסי3
03/10/2018
אני לא יודע בכלל מה האינטרסים פה של האנשים. אני יודע שאף אחד לא מדבר מנסיון על בשרו. ואני מדבר מנסיון על בשרי. אני אומר לכם בודאות - שהנציגים של דגל לא בהכרח עוזרים יותר מהנציגים של אגודה. אני חייב לומר לכם שאני בעצמי ליטאי מבטן ומלידה וכל משפחתי ליטאים יודעים. כשהייתי צריך עזרה בתכנון ובניה היחידים שבאמת עזרו לי זה קלרמן ודיטש. הם באמת מראים נכונות. וכמה שהתחננתי לנציגים אחרים - לא עזרו לי. שתדעו לכם שזו האמת. אני לא באמת חושב שיוסי דיטש צריך להתמודד לראשות העיר - כי אין לו סכוי - אבל לגבי הנציגות - ממש לא משנה איזה מגזר אתה בוחר - העיקר שהנציגים עצמם יהיו אנשים ראויים ושעושים עבודה כמו שצריך. אני חושב שמי שבאמת עובד כמו שצריך - הם - קלרמן - דיטש - ראוכברגר - ותו לא. גם בש''ס יש את אברהם בצלאל - שמי שיודע - אין כמוהו בעזרה לפרט. תודה לכולם.
יוסי3 | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
אתה צודק. אמרת שלוש שמות.
ימבמבם
03/10/2018
ומתוכם שתי נציגים של דגל מתוך שלוש, כלומר רוב האנשים של דגל, וכל שאר הארבעה של אגודה לא עוזרים בכלל, אלא אם כן אתה מהחסידות שלהם.
ימבמבם | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
24
עולם הפוך ראיתי
צבי
03/10/2018
הוא תוקף את אגודה על כך שהחליטו שצריך לתמוך בדייטש כאילו לדגל אין דעה והוא שוכח שבפעם הקודמת שדגל החליטה לבד על תמיכה בליאון ואגודה חלקה עליה דגל ואנשיה תקפו את אגודה כאילו הם גויים
צבי | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  -1 
 
שקר גמור! גם אגודה תמכו בליאון.
ימבמבם
03/10/2018
חוץ מגור ובעלז, גם פרוש וגם ויזניץ וכל שאר החיסדויות תמכו בליאון זה לא סתם שהוא הגיע למאה אלף קולות.

וחוץ מזה הצד השני היה מחלל שבת שמחלן את העיר.

ופה ליאון יהיה בובה של החרדים כי בלעדיהם הוא......
ימבמבם | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  -1 
 
ההבדל צועק
סס
03/10/2018
שם תמכו בעקיפין בניר ברקת שחילן את ירושלים
סס | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  -1 
 
אבל היה מותר להם לחשוב אחרת ל"ת
צבי
03/10/2018
צבי | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
23
דברים אמתיים
ישראל ישראלי
03/10/2018
מאיש אמת. אני מכיר את הגר"ב סולובייציק שליטא והוא איש אמת בגל רמח ושסה. תשאלו את מי שמכיר ולמד אצלו. לפני שתלכלכו...
ישראל ישראלי  | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  -1 
22
החצי חצי הוא חוצפה. המקור הוא 2:5 ל"ת
פוי
03/10/2018
פוי | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
21
דיבורים חסרי רמה מתחילה ועד סוף
דוד
03/10/2018
חשבתי שהוא מוכשר האיש הזה וגיליתי שהוא מדבר כמו כל פוליטיקאי שמעוות טענות לטובת הצד שלו

ואח"כ יגידו לי לקבל את האנשים האלו
דוד | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
20
אנשים חיים בעוני בירושלים והנושא היחיד זה "הקצאות" מה עם מקומות עבודה לציבור החרדי? מה עם תחבורה טוב ל"ת
Guedalia
03/10/2018
Guedalia | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
19
ניכרים דברי אמת
משה
03/10/2018
ככה נשמע שמדברים באמת מהלב
משה | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  -1 
18
גם אם הליטאים 50℅
משה בן אברהם
03/10/2018
הרי הם מחולקים לשנים דגל ופלג, יוצא שדגל הם 25℅
משה בן אברהם | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
וואלה, אתה אלוף בחשבון...
דני כהן
03/10/2018
הליטאים הם לפחות חצי מיהדות התורה שקיימת היום בירושלים, דהיינו מינימום 4 נציגים. חוץ מזה ישנה קבוצה נוספת המונה נציג אחד שקוראת לעצמה: בני תורה. ז'תמרת שבירושלים הפלג הוא לא יותר מאשר 20% מהליטאים
דני כהן | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
17
אש להבה
נאמן לרבותינו
03/10/2018
כמשתייך למחנה דגל התורה אינני מבין מדוע אין אש בעיניים ואווירה של מאבק אצל אברכים בני התורה, הרי מדובר במלחמה ממש על כבודם של רביותינו הנתון למרמס בידי אגודת ישראל. צאו להלחם!!!
נאמן לרבותינו | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  -1 
 
נציגים לא טובים
ירושלמי אמיתי
03/10/2018
אני יצביע לדגל התורה כיון שלימדו אותי ללכת בדרכי רבותיי גם אם אני לא מרוצה ממשהו,אבל חבל שאין לי השפעה עליהם להסביר שחלק מהנציגים מבלי לנקוב בשמות שלא יהיה לשון הרע צריכים להיות מוחלפים הם לא עוזרים בשום דבר רציני ומורכב אלא רק אם זה משהו קל ואפשר לקבל עליו כבוד . כואב מאוד אבל לדעתי זה המצב וכך הרבה חושבים ולכן אין רעל בעיניים!!! שהייתי צעיר זה היה אחרת. חבל , בתקווה שנזכה לשינוי המצב אולי אם הרבה יצטרפו לקריאתי יחפשו נציגים יותר רציניים!!!
ירושלמי אמיתי | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
16
כל דבריו אמת וצדק ל"ת
אפשטיין חרדק
03/10/2018
אפשטיין חרדק | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  -1 
15
להקשיב
אחד העם
03/10/2018
מי שיקשיב ישמע ומי שיסתום אוזניו לא ישמע

דברים כדורבנות
אחד העם | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
14
מדבר כמו פוליטיקאי ולא כמו רב
חיים
03/10/2018
תמצאו לי אדמו"ר אחד שידבר כזו פוליטיקה קטנה וזולה

והוא יהיה עוד כמה שנים מנהיג הדור, ויגידו כל המהרהר אחריו כמהרהר אחרי השכינה
חיים | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
כמו פוליטיקאי לא מוכשר ל"ת
ש
03/10/2018
ש | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
13
מה שמורינו ורבינו שליט"א
א. קליין
03/10/2018
מה שמורינו ורבינו שליט"א אומר עושים הפעם מצביעים ד"ת בדרך התורה נקדש שם שמים באש ובמים ננצח
א. קליין | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
12
יש איזה רבה...איזה זלזול לא יאומן תארו לכם
יוסי
03/10/2018
שאם אדמור היה אומר יש איזה ראש הישיבה עם עשרים תלמידים..מה היו אומרים אז אני כבר רואה את הכותרת ביתד״מחאה על בזיון כבוד התורה״אני מדגיש אני לא חסיד ולא אבותי היו חסדים
יוסי | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
צוציץ אל תיפגע.. כן יש אדמורים
תרגע ממי
04/10/2018
שנולדו אתמול ועדיין לא יכלו להצביע בבחירות הקודמות כי היו ילדים..וכבר רוצים הקצאות דיייי תתבגרו עם השטויות
תרגע ממי | 04/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
אתה כנראה עצני או
סס
03/10/2018
בוגר שעף מסולוביציק?
סס | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
11
נכרים דברי אמת ל"ת
יעקב
03/10/2018
יעקב | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
10
איזה ביטויים?:״יש איזה רבה(אדמו)”כך מתבטא
משה
03/10/2018
בן תורה? ראש ישיבה?ככה מחנכחים את הדור הצעיר?יש איזה רבה..למה לזלזל למה??!!!כך אנו נראים....
משה | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
רק איך אתה רוצה שהוא יגיד
נחום
04/10/2018
יש איזה כבוד קדושת אדוננו וכו'

ככה מדברים וזה לא זלזול בפרט שלא מוזכר שם
נחום | 04/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
הוא לא התכוון בלשון זלזול
יוסי
03/10/2018
אלא הכוונה, שכל חסידות קטנה מקבלת יותר מקהילות גדולות
יוסי | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
כן, ככה הם מחנכים את הדור הצעיר ל"ת
כן!
03/10/2018
כן! | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
ועל זה נאמר
משה
03/10/2018
הדג מסריח מהראש
משה  | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
9
האמת
אחד
03/10/2018
כשהדברים דברי אמת הם ניכרים מאליהם הא לכם דוגמא מצוינת לכך ירושלים הולכת אחרי הגר"ב והגר"ד ללא עוררין חזקו ואמצו
אחד | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
8
האמת ל"ת
אחד
03/10/2018
אחד | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
7
כל מילה בסלע ל"ת
אלי
03/10/2018
אלי | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
6
תפתחו!!!!
שקשק
03/10/2018
כל מילה בסלע כ"כ דברים נכונים ליצמן די לחזירות דגל התורה מניפה דגל ואומרת אנחנו לא פרירים לא ירמסו אותנו יותר ואת ירושלים אחרי 10 שנים שאתה בגלל הקצעות בשנלר מכרתה את ירושלים,"ירושלים הייתה לשממה ולביזה",הגיע עידן חדש הרב ליצמן חשב מסלול מחדש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שקשק | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  -1 
 
לפי תוכן הכתבה גם עכשו
שוקי
04/10/2018
בגלל הקצאות לא תומכים במועמד חרדי רק בחבר של ליברמן.אז למה רק כשגור עושים את זה זה חילול ה ועכשו זה קידוש ה?
שוקי | 04/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
5
תפסיקו לרמות - ל'דגל התורה 50 אחוז
חזקי
03/10/2018
הגיע הזמן להפשיל שרוולים ולהעמיד את מי שצריך במפלגה הליטאית על מקומו, לא יתכן שיבואו בטענות שוא שוב ושוב ויתעלמו מן האמת המרה, כי בלי בעלזא 'דגל התורה' לא הייתה קיימת, כשהם התמודדו בבחירות בעלזא בגדה בחסידים הם היו היחידים אשר הרימו יד על חסידים וחסידות ותמכו במי שלחם בחסידים מלחמת חרמה, עד כדי כך שכאשר הרב שך נאם נאום חרמה נגד החסידים הרבי מבעלזא נשאר לשבת ואף נשא נאום בחירות שם, במקום שיקום ויעזוב את המקום במחאה, הוא המשיך לבגוד בחסידים. 'דגל התורה' בקושי עברו את 'אחוז החסימה' הם נאלצו להיאבק בבית המשפט והיו בחירות חוזרות בכמה קלפיות ובזכות קולות בודדים הם נכנסו לכנסת. היו אלו אז קולות הערבים ובעלזא שהכניסו את 'דגל התורה' לכנסת

בעלזא היתה מחוץ למחנה במשך הרבה זמן, הם האמינו כי מאחר והם בגדו בחסידים והלכו יחד עם הליטאים יושיבו את הרבי מבעלזא לצד הרב שך והם יהיו מספר שניים במפלגה הזו, אבל למדו מהר מאוד שמיד אחר הבחירות כשכבר לא היו צריכים אותם דחקו אותם הצידה וכלל לא התחשבו בהם, הם בקושי היו במקום העשירי בסדר ההתחשבויות לא לקחו אותם ברצינות בכלל, ובבושות ממש הם פרשו מ'דגל התורה' ונותרו בחוץ התחננו לאגודת ישראל שתכניס אותם, ובכך גרמו עוול גדול לחסידים. מפני שאם בעלזא היתה מלכתחילה הולכת עם אגודת ישראל ולא עם הליטאים, החלוקה הייתה 70 לחסידים ורק 30 לליטאים ויתכן כי החלוקה היתה כמו היום בין השונאים למחבלים של 80 לחסידים ו-20 לליטאים

עד היום, בהרבה מקומות בעלזא משובצת על חשבון דגל התורה מפני שבבחירות הראשונות הם התמודדו יחד, רק בכנסת עשו את העיוות הזה, של כאילו אייכלר מייצג את החסידים. אין זה נכון, סדר החלוקה נקבע על פי אותן בחירות שבעלזא היו חלק מן הליטאים, ולכן כשאנו עושים היום את חשבון החלוקה המעשית, היא של 50 לכל צד, אייכלר הוא תוצר 'דגל התורה' ולכן תפסיקו עם ההתבכיינות שאין לכם מספיק ייצוג. כאשר היה 7 היה לכם רוב גדול מפני שעם אייכלר הייתם ארבע ורק שלשה היו לאגודת ישראל

אם רוצים אתם סדר חדש בייצוג בבקשה, לכו לבחירות פנימיות אם אתם אוהבים את זה או לא, ואין להתחשב במי שלא רוצים. נכון, בעלזא וויזניץ לא רוצים בחירות פנימיות מפני שהם ייאלצו לוותר על הנציגות שלהם בכנסת, אבל אין להתחשב בהתנגדותם, מפני שטובת הציבור הוא אחת ולתמיד לדעת את מספרי האמת, ולהפסיק להתבכיין על עיוות בנציגות. אני מסכים שהנציגות מעוותת אבל לאו דוקא מאותו נימוק של 'דגל התורה' לדעתי בבחירות כאלו המספרים יפתיעו
חזקי | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
כל מילה פנינה  ל"ת
בכיכר
03/10/2018
בכיכר | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  -1 
 
תפתחו!!!!
שקשק
03/10/2018
רק בגלל המלל הארוך והמטופש שלך בדיוק בגלל זה דגל התורה הולכת לבד בירושלים ובעוד מקומות כדי להוכיח לכם על כל הטענות המופרכות!!!!!!!!!!!!!!!!!
שקשק | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  -1 
 
כרגיל , רק חצי מהעובדות
חכמים הזהרו
03/10/2018
לאגודה היה את חב"ד

ללא חבד היו נשארים קטנים מדגל התורה
חכמים הזהרו | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
4
וויכוח מתנהל שנים בין דגל לאגודה
אשר
03/10/2018
ככה זה כשאין בחירות פנימיות, ברוב המקומות בארץ גם לעיריות מתמודדים יחד, כך שאין כמעט דרך כלשהי לברר כמה יש לכל צד, כולם טוענים שלהם יותר ולך תדע את האמת, כשבמשך של שלשים שנה לא היתה הזדמנות כלשהי להוכיח למי יש את הכח, וכשהיתה הזדמנות כזו לפני שלשים שנה, גם בבחירות הפנימיות וגם בבחירות לכנסת בתשמ"ט כשהתמודדו בנפרד הוכח כי לאגודת ישראל כמעט פי שלש מאשר ל'דגל התורה. בבחירות לכנסת בתשמ"ט קיבלה אגודת ישראל 5 מנדטים ודגל בקושי 2 לאחר משפטים ובחירות חוזרות בקלפיות ערביות ומאבק עם 'התחיה' על המנדט השני של דגל, ובבחירות הפנימיות הרשימה הליטאית זו שנתמכה על ידי הרב שך והסטייפלר קיבלו 21 אחוז בלבד, כך שלדגל התורה קשה לטעון כי הם חמישים אחוז, למרות שהם מנסים להוכיח כי במוסדות שלהם הרבה תלמידים ומתעלמים מכך שלומדים אצלם ספרדים תומכי ש"ס וחלק מבני החסידים שהם תומכי אגודת ישראל
אשר | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
בדגל טוענים שהם רוב בירושלים
דודי
03/10/2018
נחיה ונראה
דודי, IL | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
עובדות
מבין עניין
03/10/2018
נתונים פשוטים אתה לא יודע. שוטה מופלג
מבין עניין | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
3
האדמורי"ם של גפני דב חנין ויחימוביץ
שמעון
03/10/2018
כל כך טוב היה כשישבו באופוזיציה אז זכרו כי הם מייצגים ציבור חרדי וכי יש לדאוג לו, ברגע שרק חדרו לקואליציה הם שכחו מהכל, מכל מה שאמרו וטענו כשישבו באופוזיציה, הם הפכו לאנשים אחרים עד כדי שהם דואגים לאינטרסים ועניינים לא על מה שנשלחו על ידי ציבור בוחריהם, ועד כדי שנושאים כלליים שאין לזה דבר וחצי דבר עם החרדים עומדים הים בראש מעייניהם, וכשעוסקים אנו במשה גפני, ראו במה הוא עסוק בכל, חוץ ממה שקשור לחרדים

אבל לא על כך אני כותב כרגע אלא על משהו אחר שזעזע אותי ועוד מאות ואלפים אחרים ששמעו זאת, משה גפני ללא שמץ של בושה הכריז והצהיר היום כי יש לו 2 אדמורי"ם האחד דב חנין שהוא האדמו"ר שלו לעניינים סביבתיים והאדמו"ר השני היא אדמור"ה ושמה שלי יחימוביץ שהיא אדמו"רתו לענייני גז

אתם שומעים, משה גפני עם אדמורי"ם חדשים, האדמורי"ם החסידים פסולים אצלו מפני שהוא מייצג היום את המתנגדים שאינם מכירים באדמורי"ם אז אין לו אדמו"ר יש לו 'גדולים' הוא לחם עשרות משנות חייו בגדולי ענקי האדמורי"ם למען ההתנגדות, עתה הוא הפך אדון לעצמו הוא יושב בועדת הכספים ומרגיש למעלה וחזק אז הוא מינה לעצמו אדמורי"ם, ומי הם, לא הרבי מגור ולא הרבי מלאכסנדר ולא כל רבי פולני אחר - גפני הוא פולני - אלא דב חנין ושלי יחימוביץ - רחמנא לצלן

ככה זה כשמתדרדרים אז עד לתהום, לא להתבייש להשתמש במילה 'אדמו"ר לענינים כאלו, זה מוכיח עד כמה הוא הרחיק ביחס שלו לאדמורי"ם, והגיע הזמן לעשות הרבה חושבים כיצד להתייחס ליצור כזה, כשאינו שומר על כבודם של אדמורי"ם יתכן והגיע הזמן לחנך אותו בתחום של ה'גדולים', ולא חלילה שרצוננו בכך, אבל אסור בשום פנים ואופן לאפשר חד צדדיות, מי שיעשה מאדמורי"ם שלי יחימוביץ ודב חנין, נעשה ממנו את מה שצריך לעשות מאחד כזה

ככה זה כשמתחברים עם חברים רשעים גנבים ופושעים, מי שהרב עובדיה יוסף קבע כי הוא גנב ופושע הפך להיות חבר טוב של משה גפני, וכשמתדרדרים אז עד לתהום

משה גפני חזור בך ומהר, ולך למקוה לטהר את לשונך שצריך היה לעבור בגחלים על מילים כאלו
שמעון | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
טאמבל
,
03/10/2018
למה כזאת תגובה ארןכה מי נראה לך יקראה אותה
,, IL | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
כמה כיתות דילגת לפי השגיאות?? ל"ת
חחח
03/10/2018
חחח | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
2
דברים אמיתיים
תגובה
03/10/2018
הגר"ב היה מעורב בהכל ויודע הייטב מה שאומר שהכל אמת ..

כן , אגודה גורמים לזה שצריכים להזכיר להם מי כאן אנשי השלום ומי בעלי המחלוקת....

למה כשרוצים לבדוק כוח בצורה אמיתית הם צועקים מחלוקת??? ממה הם פוחדים???

כנראה שיש להם ממה לפחד .. וא"כ זה רק מראה כמה זה חשוב....
תגובה, IL | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  -1 
1
יהודי חכם ל"ת
מני
03/10/2018
מני | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
זה נין של ר' חיים מבריסק פשיטא ל"ת
טוביה
03/10/2018
טוביה | 03/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"
סקר
 תוצאות