תאריך:  ל' בתשרי תשעט 2018-10-09
אורך: 01:16
בצה"ל משיבים לטענות כביכול אבדה ההרתעה וכי המחבלים בעזה פגעו בגדר המערכת וטוענים כי מדובר בגדר ישנה ולא פעילה הנמצאת כעת בתוך עזה. "לא יצא משליטה" (ביטחון)
דוא"ל שלך: דוא"ל של החבר:
הערות:
תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
שלומן | 09/10/20182
נתניהו מפחד לפגוע במחבלים העזתים מתוך פחדנות נטו. כי תמיד היה פחדן. עכשיו כל ההרתעה שהיתה לישראל בדרום נעלמה כלא היתה. צה"ל כנראה בהוראה מלמעלה לא עושה כלום, והמחבלים עושים בדרום כבשלהם, ותושבי הדרום שנתונים לחסדם של המחבלים שהם המחליטים שם פשוט מסכנים. אם עד לא מזמן מטוסי צה"ל היו פועלים בעזה. אם מישהו שם לב זה הפסיק! מפחד של נתניהו מהתגובות של המחבלים. הדרום שרוף פגוע וכל רגע נוחתים שם בלוני נפץ, והממשלה שותקת מתוך פחדנות. נתניהו רק מדבר שלא ינסו אותנו וכו' שטויות במיץ, והעזתים צוחקים לו בפנים. ואם מישהו חושב שביגלל המצב בצפון לא פועלים בדרום, הרי זו תפיסה מעוותת, מפני שהמחבלים בצפון מביטים ורואים איך הממשלה לא מסוגלת על כמה מחבלים עזתים וצוחקים. וליברמן זה שהיה נתפס תמיד כמין חזק מתברר כקרטון, ואין מאחרי הבטחותיו ודיבוריו ולא כלום. רחמנות על תושבע הדרום ועל צה"ל שקושרים לו את ידיו. האם מחכים לפיגוע בשביל לצאת לפעולה? החכמה היא למנוע את הפיגועים כן גם במחיר פעולה חזקה, כי זה התפקיד של הממשלה והצבא. אחרת בשביל מה יש צבא? אין לנו על מי לסמוך אלא על אבינו שבשמים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יצחק | 09/10/2018 
▾ דווח על תגובה זו  0 
sonenatig | 09/10/20181
הגדר פעילה ונפרצה ע"י מחבלי החמאס.

זה קורה, כפי שכבר כתבתי, באשמתו הישירה של הרמטכל איזנקוף וכן התובע ובשופטים במשפטי אלאור עזריה, שהבהירו לחיילים כי מוטב שישמרו על ראש קטן ולא יפגעו בערבים, פן יבולע להם, גם אם ברור שאותו ערבי הנו מחבל ובא להרוג.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"