משה חבושה  נאום..  ניסים  סגל
תאריך:  א' בחשוון תשעט 2018-10-10
אורך: 19:41
מטה הבחירות של תנועת דגל התורה בירושלים נפתח, על הרקע הפילוג המקומי בינה לבין אגודת ישראל. צפו בראיונות ופרשנות מהאירוע המסקרן, ובנאום יו"ר התנועה הליטאית (חרדים)
דוא"ל שלך: דוא"ל של החבר:
הערות:
 הוסף תגובה+
הוסף תגובה+
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
146
73
זו התורה החדשה של מפלגת הדת החדשה! ל"ת
אלי פרידמן
15/10/2018
אלי פרידמן | 15/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
72
שאלה קשה מאוד מאוד
14/10/2018
הרב בניהו שמואלי שליט"א והרב דוד בצרי שליט"א תומכי ש"ס

הרבנים הנ"ל הודיעו לפני כשלשה חודשים שלא יתמכו במועמד שלא יסדיר את נושא שוק מחנה יהודה

מדובר בשניים מגדולי הרבנים הספרדים שמוסדותיהם נמצאים בקרבת שוק מחנה יהודה וזה מפריע לאווירה הרוחנית באזור

המועמד לראשות העיר מטעם ש"ס משה ליאון הבהיר בעימות הטלוויזיוני בערוץ 2 בתוכנית פגוש את העיתונות מול כל שאר המתמודדים שבנושא שוק מחנה יהודה הכל יישאר על כנו כמו שזה עכשיו ולא ישנה שום דבר לגבי מרכזי הבלוי

אז תגידו לי אתם מי מוביל הרבנים או הפוליטיקאים כמו דרעי וכו'

מצביע ש"ס שאני ביניהם בכ"א חשוון הולכים לקלפי ומכניסים שני פתקים: פתק אחד עבור מפלגת ש"ס למועצה ופתק שני עבור המועמד יוסי דייטש שכאמור בעימות הודיע שיסדיר את העניין כפי רצון הרבנים שדעותיהם שקולות ואחראיות ולקולם צריך לשמוע כפי שאמרו להצביע עבור מועמד שיסדיר את עניין שוק מחנה יהודה
חיים הורביץ | 14/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
71
אני ישדוד ויגזול אותך ואת הקהילה שלך וכשאני צועק אומרים לי מחלוקת ל"ת
משה גפני
13/10/2018
משה גפני | 13/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
70
"כשצריך" תמיד צריך.... ל"ת
יוני
11/10/2018
יוני | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
69
ליוסי ב55
משה בן אברהם
11/10/2018
כמעט כל משפחתי היום ספרדים-ליטאים מסלתה ושמנה, וה' זיכה אותי לבדוק לעומק את גדלותו של הרבי, אתן לך שאלה פשוטה שהרבי שואל בפשט החומש (ומשיב) ותשאל את רבותיך שישיבו 1) הרי נח ב600 שנותיו לפני המבול השתמש בלילה בביתו בנרות ככל הדורות עד החשמל והבין לבד גם לתיבה ומדוע ה' צריך לצוותו צוהר תעשה. 2) מדוע רש"י אומר חלון או אבן טובה ולא נרות? (דרך אגב אם תבדוק עם השליח בעירך או רב חבדי תראה שלכל הטענות על הרבי יש תשובות תורניות עמוקות ובהירות)
משה בן אברהם | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
68
עצוב, מסתובב בן אדם ומדבר על מחלוקת
אלי
11/10/2018
כאילו זה לא נורא. זה אש תברחו מזה ביום שהוא אמר בביתר שמחלוקת זה דבר טוב ואף אחד לא מחה היה אסון נורא
אלי | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
67
גפני תותח
ישראל
11/10/2018
גפני נואם בחסד! חד ושנון!
ישראל | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  -1 
66
זה חינוך ? ל"ת
רוזן
11/10/2018
רוזן | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
65
קצת קשה להצביע לסרוג
משה הליטאי
11/10/2018
מאד קשה לי להצביע לאדם עם כיפה סרוגה, כאשר יש יהודי חרדי אמיתי כמו דייטש. כאשר אנשים כמו גפני עומדים מאחורי הסיפור הזה, מאד קשה להצביע לסרוג.
משה הליטאי | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +2 
64
ב"ה בזכות המחלוקות אנו רואים את ..
11/10/2018
המורשת,כסאות וספסלים עפים באוויר בהיכל הישיבה .

בהצלחה
משה רוזנפלד | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
63
מתי שטוב לי יש הרב שך
בני
11/10/2018
לגפני יש לכל דבר גדול בלי לשאול אותו הוא יודע מה דעתו אבל הציבור לא תיפש ויתן לו את התשובה בסוף החודש
בני | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +2 
 
הציבור לא תיפש ואתה לא כחם
יציב
11/10/2018
קודם תלמד לכתוב, אחר כך תדבר על הצבור שהוא לא תיפש

מה שברור שאתה לא חכם אתה פשוט אצניק מסריכ.
יציב  | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  -1 
62
לא להיגרר לזה-לא לדבר על אף מועמד א
יעקב
11/10/2018
או על פוליטיקאי. התרחקו מהמחלוקת כמו מאש. ביום הבחירות הצביעו מה שנראה לכם ותחשבו מה באמת בורא עולם רוצה. תחשבו לבד, העיקר לא לשוחח על זה עם אחרים שלא להגיע ללשון הרע.
יעקב | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
61
א''כ גם בקורח ועדתו-לכאורה גם היה צ
לא מבין
11/10/2018
צורך במחלוקת, כי קורח ואנשיו הרגישו קיפוח ואי שיווין (בדיוק כמו שהרגישו אנשי דגל לפני שקמה-ולכן התפלגה יהדות התורה,כי זה היה לצורך לפי דבריהם) ולכן עשו מחלוקת ופילוג,ובכל זאת הקב''ה נתן להם את עונשם ובגלל המקרה של קורח ועדתו התווסף 'לאו' בתורה-'' לא יהיה כקורח ועדתו''. אז במחילה מכבוד תורתו גאון עולם-הגראמ''מ שך זצ''ל אני לא מבין איך אמר שכשיש צורך-צריך לעשות מחלוקת,והלא יש לאו ''לא יהיה כקורח ועדתו''-ולכאורה גם שם היה צורך (מבחינת קורח כמובן)
לא מבין | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
הכל דיבורים כל ויכוח שכנים הוא
חיים
11/10/2018
מחלוקת ?הוא עונה למתלוננים אבל בעיקרון זהו דיון סביר שאין בו מחלוקת
חיים | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
60
ממש מעניין את גפני מה הרב שך אמר
מבין
10/10/2018
הוא פשוט מקנא בהצלחה המסחררת שלמאיר פרוש וסיעת שלומי אמונים ואמן שיוסי דיטטש יהיה ראש עיר כי הוא היחיד שבאמת יכול לנהל את הישיבה כמו שצריך
מבין | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +2 
59
מו
מוטי
10/10/2018
סלחו לי אני חסיד שונא את דגל ואת הליטאים אבל הפעם לכאורה אני מצביע לדגל אני מרגיש שמזלזלים בגפני מזלזלים בדגל זה בושה וחרפה שבזמן שלהלטיאים יש הרבה יותר אז לאגודה יש 5 נציגים ולדגל יש 3 מה זה הדבר הזה

והמבין יבין
מוטי | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  -2 
 
הראה שאתה גם שקרן שאתה חסיד
צחי
11/10/2018
זה בסדר תואם גפני
צחי | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
עוד תגובה של חמוץ! ל"ת
יהודי
10/10/2018
יהודי | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
58
גאווה גאווה גאווה
אושי
10/10/2018
זה דגל התורה

ובשביל זה הם יעשו הכל וישחיתו כל חלקה טובה

מה שהם עשו לפלג הירושלמי [וזה נורא לחשוב על ההתעללות שעברו ילדים וילדות מהפלג] זה שחיתות שאין כמוה
אושי | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
אוי כמה שאתה צודק ל"ת
ציון
11/10/2018
ציון | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
57
בזמן הרב שך לא היה תופעת יענקי
צבי
10/10/2018
סבא מנוטרל מכל הסיפור ונכד שמטפל בכל העניינים על דעת עצמו

וזה לא אני אומר את זה רבנים בכירים בדגל אמרו את זה כידוע
צבי | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +2 
56
כבר מזמן נטשנו את הרב שך
דודו
10/10/2018
היום אנחנו עם ר' דב לנדו שהתנגד למחלוקות של הרב שך
דודו | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +2 
55
ליוסי במספר 20
משה בן אברהם
10/10/2018
דע לך שאתה טועה, אם הרב שך היה רוצה היה פונה למועצת אגודה וטוען יש לאנשים שלי קיפוח בכך וכך אם לא תתקנו את העוול אני מקים מפלגה. 2) בענין חב"ד היה אומר למועצת יש לדעתי קושיות אלו ואלו בהנהגת חב"ד או שמסבירים את שיטתם ע"פ תורה או שאני מחרימם, אם היה כך היה לי מקום להסביר אותו. [הרבנים מאזוז כדורי אליהו פיינשטיין והאדמורים מגור ויזניץ גור ועוד היו אצל הרבי בהערצה ובכבוד]
משה בן אברהם | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
אינך יודע היסטוריה
יוסי
11/10/2018
כל המערכות של אגודת ישראל היו בידי גור ושאר החסידים,וזה לא ענין של דיבור עם אדמור כזה או אחר כמו שלא שייך להוציא את גור מהמודיע ע"י דיבורים,

2. נכון שהרבה רבנים ביקרו אצלו באמריקה אבל זה לא מכריח של השקפתם עליו היתה חיובית רוב הרבנים שהזכרת מויותר מאלו היה להם ביקרות צולבת על הרבה מהנהגותיו , ובנוסף את עיקר הביקורת עליו קיבל הרב שך ממרן הגרי"ז והגר"א קוטלר, שאת שניהם אתם שונאים כדרככם.
יוסי | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
ואהו אתה פשוט גאון!!!!
בנימין
11/10/2018
בשנייה פתרת את כל בעיות הדור...

קצת צניעות!!!!!

הבעיה שלך שבמוחך הדל אתה אפילו לא מבין את הנהגתו של מרן
בנימין | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  -1 
 
טעות: ליוסי ב50 ל"ת
משה בן אברהם
10/10/2018
משה בן אברהם | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
54
בושה ליהדות ולאלה שמתנהגים כך!
ליטאי
10/10/2018
הפילוג שקורה אצל הליטאים זו תוצאה ישירה של נזקי תשמ"ט שחזרה אליהם כבומרנג וכעת גפני מזכיר את יאיר לפיד בהתנהגותו הבהמית והרדודה.
ליטאי | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
53
הוי מתלמידיו של אהרון !!!!
טעה בדבר משנה
10/10/2018
אוהב שלום ורודף שלום ! אוהב את הבריות (לא רק בני תורה) ומקרבן לתורה!
טעה בדבר משנה  | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
52
מי ששפוי שיפתח
נועם
10/10/2018
אז קודם כל ברור שרוב התגובות פה הם של עציניקים שמצביעים לאלקין!!! ושל חסידים שמצביעים ליוסי דייטש ואגב גם כן לאלקין. כי ברור לכולם שהסיבוב השני אם יהיה הוא בן אלקין ללאון ומי שלא מצביע ללאון בהכרח מצביע לאלקין (או לעופר ברקוביץ...)

אז תצביעו לאלקין וליוסי דייטש,שזה גם אלקין ותמשיכו להרגיש צדיקים... אבל את האמת כל אחד יודע בפנים ויבוא יום שבו אלו שנשארו נאמנים ליהדות השורשית והאמיתית יהיו גאים בזה.. כמוני.
נועם | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  -1 
51
למרות שאני לא אוהב את גפני בכלל
יוסי
10/10/2018
הפעם הוא צודק שלום הכוונה שחיים אחד עם השני בלי כעס ותרעומת, ואם בדגל מרגישים שהם לא מקבלים את המגיע להם ב,י שהם ילכו אמת ראוי שיעשו הכל למען תסתלק מהם התרעומת והכעס וזה ע"י שהם יראו את כחם בבחירות ולא יהיו תלויים בחסדי אחרים וזה היתה כוונת הרב שך, וזה חוץ מהענין האידיאולוגי להוציא את החבצק'ר מהמרחב החרדי למען לא יתקלקלו ממנו במשיחיות ובשאר הקלקולים
יוסי | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  -1 
 
ליוסי אם אתה אמיתי תשאל השליח בעירך
משה בן אברהם
10/10/2018
דע לך שאתה טועה, אם הרב שך היה רוצה היה פונה למועצת אגודה וטוען יש לאנשים שלי קיפוח בכך וכך אם לא תתקנו את העוול אני מקים מפלגה. 2) בענין חב"ד היה אומר למועצת יש לדעתי קושיות אלו ואלו בהנהגת חב"ד או שמסבירים את שיטתם ע"פ תורה או שאני מחרימם, אם היה כך היה לי מקום להסביר אותו. [הרבנים מאזוז כדורי אליהו פיינשטיין והאדמורים מגור ויזניץ גור ועוד היו אצל הרבי בהערצה ובכבוד]
משה בן אברהם | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
50
מחלוקת
דני
10/10/2018
קורח ועדת לא פחדו ממחלוקת ופגיע במשה והארון
דני, IL | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
קרח ועדתו אלו גור והמודיע ל"ת
אליהו
11/10/2018
אליהו | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
49
כולם למהר
עצניק
10/10/2018
אני קורא לכל העצניקים לקנות מהר שתיה פיצוחים ופשוט לצפות בהנאה איך הם רבים פשוט מופע מרגש
עצניק | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
48
פעם הצבעתי ג' והיום-הלוואי שייפלו.
סכסכנים
10/10/2018
מקנאים בחרדים אחרים שרוצים להיות יותר אנשי אמת מהם. חוצפה
סכסכנים | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
47
צריכים יותר משיח מאשר כיסאות וג׳ובים
10/10/2018
והמשיח יגיע בזכות אהבת חינם.. כי החורבן היה בגלל שנאת חינם ומחלוקת אז מר משה גפני חאלאס עם דיבורי הבל

נקעה נפשו של הציבור מפלגנים ומחרחרי ריב בלי שום סיבה
 | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
בלו שם סיבה ? ביטול הסכמים חלוקה לא
כן
11/10/2018
הוגנת של מנדטים וכד'
כן | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
46
מטורף מה ששומעים כאן
ליטאי
10/10/2018
את קולי דגל הפסידה הפעם

מקווה להתראות בבחירות הבאות.
ליטאי | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
45
מבחינתי שהאדמה תבלע אותך עם הנכד הבנשק
און בן פלת
10/10/2018
אל תקח אותי איתך יחד !!!ובוודאי לא בשם הרב שך

סורו מעל אהלי האנשים הרש.... האלה ...

הרב שטיינמן בוודאות לא היה נותן לטירוף הזה לקרות...
און בן פלת  | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
כי הוא היה צדיק וויתר לגנבים ל"ת
חיים
11/10/2018
חיים | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
44
פתאום גפני נזכר שהיה הרב שך ??????? ל"ת
יעקב אשר
10/10/2018
יעקב אשר | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
43
הרב שך היה גאון עולם וגדול הדור
10/10/2018
ובנושא המחלוקת הרבה גדולים בזמנו חלקו עליו והמציאות הוכיחה שטעה (עיין ערך פוניבז׳)...

אז בבקשה לא לשחזר טעויות
 | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +2 
 
המציאןת הוכיחה שצדק וכן גפני שיקבל
אליהו
11/10/2018
בירושלים 6
אליהו | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  -2 
 
איזה גדולים ?רק החסידים (שבדר"כ
חיים
11/10/2018
אינם גדולים במיוחד כשיש להם אינטרסים ע"ע ברקת ) והגר"ב זילבר
חיים | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
איזו מציאות בידיוק?
בנימין
11/10/2018
המשקפיים שלך מלוכלכות!!!!
בנימין | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
42
דגל התורה חולקת על התורה
10/10/2018
בתורה כתוב שאסור מחלוקת ודגל התורה בעד מחלוקת אז כמי נפסוק ???
 | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
גור כשנוח להם עושים מחלוקת והם היו
אליהו
11/10/2018
הראשונים שפילגו, בסמינרים בבני ברק
אליהו | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
מה בדיוק רציתי שנמשיך לשלוח את
משה
11/10/2018
הבנות שלנו לזבל שלכם שמשמיץ כל היום את החסידים
משה  | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
מה אם קרח  ל"ת
חיים
11/10/2018
חיים | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
מה רצית שנצביע לגור שלוקחים הכל
חיים
11/10/2018
לעצמםן :הקצאות שנלר, הקצאות זייברט שליטה בחינוה

"צ העברת קרקעות למוסדות שלא מגיע להם השתלטות בכח על בתי כנסת ועוד אין ספור מקרים
חיים | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
41
איפה ר גרשון שיציל אותנו מעונשו של זה ??? ל"ת
10/10/2018
 | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
בחסידים אין מי שימנע מהגנבים כי זה
חיים
11/10/2018
בהכוונת ההנהגה (ע"ע ברקת-שנלר)
חיים | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
40
לך וינקי אין בעיה עם מחלוקת ???
חברונר
10/10/2018
מצטער אבל לי יש .

מעריך אותך ביותר .

אבל את קולי לא אתן למחלוקת נקודה .
חברונר  | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
אם יש בעיה עם מחלוקת תאמר לשרוליק
אליהו
11/10/2018
פרוש לפרוש
אליהו | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
39
גם קורח היה צריך את המחלוקת לג׳ובים של מקורבים
10/10/2018
עפר לפיך שוטה !!!

הרב שך זצוקל נלחם עבור אידיאולוגיה

כשתהיה רב שך אקשיב לך ובנתיים אקשיב לתורה...
 | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +2 
38
חבל שאין מחלוקת בבני ברק
נחום
10/10/2018
גם אני הייתי רוצה מחלוקת בבני ברקר ושיהיה מועמד שיעיף את העסקונה הוותיקה שמחריבה את העיר.
נחום | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
עוד תגובה של חמוץ! ל"ת
יהודי
10/10/2018
יהודי | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
37
הרב שך היה הרב שך
10/10/2018
ובגללו הצבעתי בזמנו לדגל

הרב שטיינמן זצוקל לימד אותנו דרך אחרת

וגפני היקר אתה לא תכריע לנו אם לפסוק כרב שך או הרב שטיינמן ...

ואם אני בוחר במחלוקת זה איתך על העזות להנהיג ציבור שלם למחלוקת. בושה וחרפה

ולהתראות בקלפי
 | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
מה לימד הגראי''ל שטיינמן זצ''ל? כי
י
11/10/2018
גם אני הולך בדרכו-אז תוכל בבקשה לומר לי מה הוא אמר בנידון? תודה מראש.
י | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
36
מה הפלא
אבי-טבול
10/10/2018
מה הפלא הרי מהות הציבור הזה גדל וחיי ולומד על אדני המחלוקת. ועדות לדבריו גפני אומר זאת מפורש. וידוע לכל הלומדים מהי מחלוקת. רק אל תשכנעו את עצמכם שזו מחלוקת לשם שמיים. אנחנו בפרשת נח. ואל התיבה היו להיכנס זוגות המחלוקת היא בת זוג של השטן ודי למבין . וכל המצביע להם שייך לקבוצה הזו. וכל כן עדיף לבחור חילוני במציאות הזו כדי לא להשתייך למחלוקת
אבי-טבול | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
35
גם הוא עציצניק דפוק? ל"ת
עובדיה
10/10/2018
עובדיה | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
34
מתבייש בנציג שלי !!!
10/10/2018
זהו בוודאות היפך התורה !!!

גדול הדור הרב שטיינמן נפטר לדאבוני והשרצים יוצאים מכל החורים עם סיסמאות מטורפות שהם בוודאות היפך רצון הקבה ...

גפני אם לא תחזור בך תשכח מהפתק שלי
 | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
33
איזה חינוך מקסים... ל"ת
הזוי
10/10/2018
הזוי | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
32
גם הפלגל'ך טענו אותו דבר
אבי
10/10/2018
אז מה ההבדל בינך לביניהם?

פרט לכך שאולי אנשיך שפויים יותר ולא חבורת פרחחים כמוהם, ולכן לא יחסמו את הכבישים.

בקיצור לשניכם ניתן לקרוא "חוצי ישראל".
אבי | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
31
אולי כדאי שתדבוק יותר בדרכו של מרן
איינער
10/10/2018
רבינו הגדול הגראי"ל שטיינמן זצוק"ל.
איינער | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
30
דגל התורה נלך
מה הבעיה
10/10/2018
ממש בלי לשים לב או יותר נכון רצון לא לשים לב בביתר אגודה הולכים לבד בבית שמש ובאלעד פעם שעברה גור ושלומי אמונים הלכו לבד אבל כשדגל התורה הולכת לבד כדי להתפטר מהפטרונות והעוול החסידי בעשור האחרון והחסידים לא יוכלו לחלק כסאות בעריית ירושלים לכל חסידות על חשבון הליטאים - כאן זה נחשב פילוג - מחלוקת או איך שהם קוראים לזה "פיליג"
מה הבעיה | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
29
הבדיחה הכי גדולה תהיה שליאון יפסיד. ל"ת
יענקל
10/10/2018
יענקל | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
28
*אשריכם * -חיזקו
.
10/10/2018
משה ליאון מועמד הליטאים לראשות עירית ירושלים הכריז היום כי אם הוא יהיה ראש העיר מצעד התועבה יתקיים בירושלים!!!!!!!!!! ועל הגאון ר' חיים קנייבסקי שליט"א להשלים עם זה???? דהיינו נכדו של הגאון ר' חיים - היינו הילד הטפש יענקושי קנייבסקי בן 28 עתיד ליתן את דין לפני המקום, לעתיד לבא. יענקושי- דַּע, מֵאַיִן בָּאתָ, וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, וְלִפְנֵי מִי אַתָּה עָתִיד לִתֵּן דִּין…
. | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
27
למה עסקנים מדברים?איפה מועצת...?
יהושע
10/10/2018
כל ח״כ יש לו רב משלו? אז גם לי יש רב ושלא ינופפו לפני הבחירות דעת תורה של המועצת!!!!!
יהושע | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
26
"צביעות"? לא, לא שמעתי... ל"ת
סענדר
10/10/2018
סענדר | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
25
עוד קליפת בננה ל"ת
ללי
10/10/2018
ללי | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
24
מה לך ולהרב שך בוגד! ל"ת
ללי
10/10/2018
ללי | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
23
עכשיו החסידים יחטפו קצת ממה שחטפו הפלג
ראובן
10/10/2018
עכשיו יבינו החסידים את הטעות שלא חיבקו את הפלג ב5 שנים האחרונות . כי אילו היו עושים חיבור דגל היו נהרסים

אנדי דגל הם מאפייה לכל דבר יעשו בשבועות הקרובים את הרוע הגדול ביותר נגד כל מי שחשוד להצביע אגודה .

העולם החרדי יגלה את גודל המפלצת בשם דגל התורה
ראובן | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  -1 
 
מי הרביץ בתשמט ?לא הגרר'ס ? ל"ת
חיים
11/10/2018
חיים | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
הפלג?
מוטקה
11/10/2018
פוי..............

מוקצה מחמס מיאוס
מוטקה | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
22
בדגלם
אבי
10/10/2018
כן, נמשיך ללכת בדגל התורה השפיות הכבוד השלום

ובדגלם של גדולי התורה

ביום הבחירות כולנו למען דת
אבי | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  -1 
21
תגובה ליוסי,ודגל לא השמיצו את הרב עובדיה?
יוסי
10/10/2018
ודגל שלא מקבלים לסמינרים ולישיבות ספרדים הם לא גזענים שפלים??!!!!!
יוסי | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
20
הוי מתלמידיו של אהרון!! אומרת המשנה
נורא נוראות
10/10/2018
וואו אתם תלמידים חרוצים שלו כבר רבים ביניכם ולא בוחלים ממחלוקת על מקום בכנסת ועל גזיירס אולם האמת מחלוקת בין יהודים זה נורא נוראות
נורא נוראות | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
19
מה ישראל קלרמן הצדיק עושה בתוך חבורת המושחתים?
ירושלמי
10/10/2018
אם ישראל היה רץ ברשימה נפרדת היה מקבל 4 מנדטים
ירושלמי | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
מהר מאד הוא "ישתפשף" ל"ת
סג
11/10/2018
סג | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
18
איזה חינוך ל"ת
קידוש השם...
10/10/2018
קידוש השם... | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
17
מגיד שבחו של אהרון אוהב שלום
הרב שטיינמן...
10/10/2018
הרב שטיינמן היה צדיק אמת עם יראת אלוקים ורוח טהרה כעת אתם חוזרים אחורנית תוכלו להתאחד עם ה"פלג" ולפלג ולפלג ללא טיפת רחמים
הרב שטיינמן זצל | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
ברור כל הגנביםרוצים את הגראי"ל כי ו
גבורין
11/10/2018
וויתר להם
גבורין | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  -1 
16
משחק באש!!!!!!
זעקה מעומק הלב
10/10/2018
קשה המחלוקת לישראל שאפילו יונקי שדיים... היל"ת רח"ל - כל מי שיודע שואל את עצמו האם לא מספיק האבדות הנוראיות שהיו בגלל המחלוקת?!

זה הרי משחק באש!!!

חודש חשוון זה החודש של המחלוקת בו נחלק ירב-עם על בית דוד וכתוב בספרים שזה הזמן לתקן.

הבחירות עכשיו הם בדיוק חזרה על הבחירות לפני 30 שנה (ויהי בשלושים שנה) שהיו גם בחשוון תשמ"ט.

כמה נזקים בלי סוף עוללה המחלוקת ההיא גם לעוללים ויונקים בגשמיות וברוחניות וכמה ניסו כולם לתקן אותה אז זה הזמן בדיוק לעשות "תשובת המשקל" ולהתאחד.

אבא שבשמים מחכה שנראה אחדות כל יראי השם - מכל הצדדים - כולם כולם וזה יעורר עלינו רחמים וימשיך ברכות להם אנו כה זקוקים.

קדימה זה הזמן לעשות מעשה

נראה מי יעשה את הצעד הראשון
זעקה מעומק הלב | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
15
ושכח להוסיף - ותמיד צריך !! במשפט אחד הצליח לסכם הייטב את הרוע הליטאי . אשריך גפני !!
איש אמת
10/10/2018
הנה במשפט אחד ופשוט הצליח לסכם הייטב את שורש הרוע הליטאי . אשריך גפני !!
איש אמת | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +2 
 
הדג מסריח מהראש ל"ת
11/10/2018
משה רוזנפלד | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
14
גם קרח סבר כמו גפני
משה בן אברהם
10/10/2018
שכשצריך אין בעיה עם מחלוקת
משה בן אברהם | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
שקיבל מהגר'רבי שצריך לפלג כשזה
חיים
12/10/2018
לצורך עצמך ועשה פילוג בסמינרים בב"ב
חיים | 12/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
13
אין בעיה עם מחלוקת כשיש צורך?1?!
משה בן אברהם
10/10/2018
והאם כל אדם יחליט לעצמו שיש צורך במחלוקת ויהיה תוהו ובוהו איש בחרב רעהו, או שגם לשיטתך צריך רב ודיין מוסמך שעל דבר זה או אחר צריך מחלוקת [שכחו דגל את מאמר חז''ל הנעלבים ואינם עולבים וכו' שמשמע הגם שאתה צודק וכו']
משה בן אברהם | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
אותם טענות גם על הצד השני ל"ת
חיים
11/10/2018
חיים | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
12
מעולם הרב שך זיע"א לא אמר משפט כזה חמור ואווילי
הגדרה לא נכונה
10/10/2018
מה שהוא כן אמר כששנים רבים על אותו דבר עדיף לחתוך את המריבה ולהתחלק שלכל אחד יהיה את שלו ואז יש סיכוי גבוה שהמחלוקת והמריבה יפסקו. והביא ראיה מאברהם אבינו ע"ה שפירק את השותפות עם לוט ואמר לו היפרדה נא מעלי אם אימין ואשמאילה וכו'.

ר' מוישה היקר חזור בך ותיזכר בהגדרות המחודדות והמדוייקות שהיית מוסר בחבורות בכולל באופקים.
הגדרה לא נכונה | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
11
לעשות ככל אשר הרב שטיימן היה מורה
yosi
10/10/2018
שאלה

מה היה מורה הרב שטיימן בתקופה הזאת לבחור?
yosi | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
לעשות הכל לפי ה'דת החדשה' !!! ל"ת
יאיר לפיד
10/10/2018
יאיר לפיד | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  -1 
 
הורה בזמנו שבבחירות הבאות ילכו לבד ל"ת
יוחנן
10/10/2018
יוחנן | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  -1 
10
אז מה התרעומת על הפלג....
רפאל
10/10/2018
הם בסך הכל התפלגו כאשר היה צורך.
רפאל | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
ללכת נגד..
תגובה
10/10/2018
ללכת נגד גדו"י ולסטות מדרכה של דגל זה לא נקרא לצורך...
תגובה, IL | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
קבלת נתח ראוי בהקצאת משאבים....
רפאל
11/10/2018
היא צורך גדול.

גם דגל התורה, למי שעוד זוכר, קמה על רקע חלוקה לא שיויונית של משאבים.
רפאל | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  -1 
9
רק לא דגל לא לבעלי המחלוקות בשום אופן ל"ת
יואל
10/10/2018
יואל | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
8
ומה לימד אותכם הרב שטייימן ז״צל לעשות
משה
10/10/2018
מחלוקות והכל בגלל כבוד וג׳ובים למקורבים?
משה | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
7
קריאה לדגל התורה הפסיקו להצית
תושב ביתר
10/10/2018
את אש המחלוקת הילדים השרופים אתם אשמים בכך!!! ‎

בחודש האחרון תנועת דגל התורה החליטה בהחלטה קרה ואכזרית של בני ביתו של הרב קנייבסקי מבני ברק להצית את אש המחלוקת מחדש כמו שהיה לפני 30 שנה ולזרוע פירוד נוראי. אותה מפלגה ליטאית שכל חיותה ממחלוקת ושנאת יהודים החלו לדקור חרב איש ברעהו. מסתובבים בכל הארץ לועגים לאדמו"רים ולחסידים ומציתים אש בכל קהילה וקהילה. כבר שבוע שלם שהם מציתים את אש המחלוקת בביתר על ידי מקלב וגפני שבאו לזרוע פירוד ולהצית אש.

הליילה תושבי ביתר קבלו את הרמז משמיים ילדים נשרפו בדרך לא טבעית.

אני יודע שאת מנהיגי הציבור הליטאי מנהלים נכדים עבריינים כך זה היה גם בתקופת הרב שך עם משפחת ברגמן. וכעת נכדי הרב קנייבסקי מבני ברק שגורפים מליונים והופכים את סבם לקרקס אדמו"רי. אני מזהיר אותם אנחנו לא נשתוק עצרו מיד את אש המחלוקת לפני שיהיה מאוחר מדי עד היום כולנו מלקקים את הפצעים ממה שזרעתם בשנת תשמ"ט. אנא הפסיקו מיד את כל החורבן הזה. מי שיפסיד זה אתם ואני מבטיח לכם כל מה שהיה לכם תאבדו בתוך שנתיים המלחמה תהיה על כל הקופה לא יישאר מכם שריד ופליט אם תמשיכו להצית שוב את אש המחלוקת.

הגמרא מזהירה שעל מחלוקת יש את העונש הכי קשה והורגת גדולים וקטנים שלא טעמו טעם חטא. זה מה שקבלנו היום בזכות מסע ההסתה שמנהלים חברי הכנסת של דגל התורה.

זכרו היטב שלם ישלם המבעיר את הבערה אל תגידו שלא הוזהרתם.
תושב ביתר | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +3 
 
כנסו
בן
11/10/2018
יש הבדל עצום בין מחלוקות שנאות ומריבה

לבין דרישה של ציבור עצום לעמוד על זכויותיו ועקרונותיו

אדרבה.אותם קבוצות בציבור החרדי שאינם יודעות להפנים זאת.הם אלו שסוחבים על גבם את האחריות על מערכת הבחירות הקרובה

בהצלחה לתנועת דגל התורה!

תמשיכו לקדש שם שמים!!!!!!!!!!!
בן | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
יפה, דברי טעם כל מילה בסלע. יישר כח ל"ת
מ.ת"א
10/10/2018
מ.ת"א | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
תנוח..
יוני
10/10/2018
לשיטתך לאף אדם אסור לעמוד על שלו, ואם כן, יאשימו אותו באסונות.. אני לא ככ בפוליטיקה אבל מצחיק אותי לראות את הפרשנים של הקב"ה קופצים
יוני | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  -1 
 
כאשר אני רואה אדם....
רפאל
11/10/2018
שכל הזמן "עומד על לו", תוקף ומאיים, אני משתדל שלא יהיה לי עמו שום עסק.
רפאל | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
כמובן כשהוא מנסה לקחת ממך אבל אם
חיים
11/10/2018
גנבו לך ויעזרו לך להחזיר גם אז תשתדל להתרחק
חיים | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
בהסכמת החרדים - יש-----------------
בהסכמת...
10/10/2018
בהסכמת החרדים - יהיה מצעד התועבה ברבים.

בהסכמת החרדים - יש חילול שם שמים ברבים.

בהסכמת החרדים - יהיה כדורגל בשבת.

בהסכמת החרדים - חברת חשמל עובדת כל יום בשנה.

בהסכמת החרדים - רשת 'טיב טעם' מוכרת נבלות וטרפות. חמור מזה, היא מתפרנסת ברווח.

בהסכמת החרדים - יהיה גיוס בנות - ביהרג ואל יעבור.

בהסכמת החרדים - יהיה גיוס בני ישיבה.

בהסכמת החרדים - אנשים הולכים ברחוב בחוסר צניעות מוחלט.

בהסכמת החרדים - מלמדים כפירה ואפיקורסות בפקולטות מסויימות.

בהסכמת החרדים - יש כמה מליוני יהודים שאינם שומרי תורה ומצוות, לצערנו, בריש גלי ובפומבי.

זהירות מוקשים לפניך - בהסכמת החרדים וזו סכנה אמיתית! חכי"ם ועסקנים, אתם צבועים, על מי אתם עובדים? ולמה הם רעים וחטאים? בגלל שאת כל התורה מכרו בשביל נזיד עדשים, ולא זו אף זו שאתם רודפים את היהודים האמיתים.

אנא: תשמרו את השבת כדי שהיא תגן עלינו כשנצטרך... ושנית הסירו את הפאות הנוכריות, וליבשו כיסוי צנוע, כדי שנעשה נחת רוח לבורא יתברך שמו, כן ירבו מקדשי שם שמים בישראל.
בהסכמת החרדים - | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
כל מילה פנינה ל"ת
משה
10/10/2018
משה  | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
לא יעזור לך כלום
משה בן אברהם
10/10/2018
הם הכתירו את רבם בתואר ''שר התורה'' [לשיטתם הרב מוצפי מאזוז ויוסף והאדמורי''ם מגור ויז'ניץ בעלז ועוד הם אין ואפס רק הם דגל התורה ובני התורה וההשקפה צרופה (דוגמא לתורתם החדשה, מחלוקת זה דבר טוב הרי אני אור וחברי חושך וצריך להבדיל בין האור לבין החושך) הם לא סופרים אותך.
משה בן אברהם | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
פשוט שכך שהרי בכל החלטה קריטית (טל,
חיים
11/10/2018
הצבעה ישירה לחילוני וכו') תמיד כולם חיכו להחלטת הגדולים הליטאיים (הרב שך הגרישא הגראי"ל הגרח"ק)
חיים | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
בהחלטה פוליטית קריטית
משה בן אברהם
11/10/2018
אבל בהחלטה הלכתית אין כידיעותיהם של הגר''ע יוסף הגר''מ מאזוז הרב מוצפי הרב קרליץ וכדומה. (כפי שהרב שך אומר בהסכמותיו ''אין לי יד ושם בהלכה'' והרב קנייבסקי מדגיש ''לא לסמוך על פסקי הלכה למעשה'')
משה בן אברהם | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
מה ענין שמיטה וכו' הרי הכל כאן דומה
אליהו
12/10/2018
לחוק טל וכו' ואפילו בנושא הלכתי הרי צריך הבנה ומה מועיל ידיעות לאדם שטחי
אליהו | 12/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
גם הרב בעדני מכונה כך כ"א והשר שלו ל"ת
חיים
11/10/2018
חיים | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
6
מה שמצחיק
משה בן אברהם
10/10/2018
שדגל טוענים שהתפלגו מאגודה בגלל קיפוח, וזה מה שטוענים הפלג שהתפלגו מדגל בגלל חוסר ייצוג וקיפוח...
משה בן אברהם | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
הם התפלגו בגלל הגיוס ל"ת
חיים
11/10/2018
חיים | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
אדון משה!
בנימין
10/10/2018
או שזכרונך ממש קצר או שהוא אינו קיים

הפלג התפלגו בגלל 2 אנשים שאיבדו את פרנסתם ביתד והצליחו לסחוף אחריהם ציבור שלם של איפכא מסתברניקים

לא חוסר ייצוג ולא נעליים
בנימין | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
קשקוש
אמת
10/10/2018
אחרי הפילוג והחוצפה לגדו"י ...

אולי יש מקומות שלא רצו אותם והסיבה ברורה..

וכי אתה היית נותן לבן שלך ללמוד עם ילד שמדבר בחופשיות נגד גדו"י??? היית נותן לבת שלך לשמוע שיעור ממורה שמדברת נגד הגרי"ש אלישיב?? אז למה שנרצה מורה שמדברת נגד מרן הגראי"ל???????

בקשר לייצוג ...עד היום החברי כנסת לצערי מטפלים בבעיות שלכם אז תתביישו !! חצופים הייתם וחצופים נשארתם!!
אמת, IL | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
5
לא חלמתי שאורי מקלב צבוע כל כך
שפוי
10/10/2018
תמיד היה בא אצל החסידים ומדבר יפה משחק אותה חבר של כוווולם, יצא המרצע מן השק, רק מחלוקת איפה שרק אפשר,

כשכן ברחוב מירסקי - פעם הבאה שאראה את הפלג הירושלמי באים להפגין מולו, אולי אצטרף.
שפוי | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
הוא עושה זאת מאונס
11/10/2018
שכן אם לא יעשה זאת לא יבחר לכנסת בהמשך והוא עדיין מעוניין מסיבותיו הוא להיות ח"כ.

לעומתו מחרחר הריב והמדון מקדמת דנא, גפני , באמת לא ראוי להיות אפילו השוליה שלי, על אחת כמה וכמה ח"כ המייצג את הליטאים.

הוא בהחלט סבור כפי שאמר לי חבר על חלק מהליטאים שסבורם שיש לקרוא את 2 הדברות הראשונות מ-10 הדברות כך:

א. אנוכי.

ב. לא יהיה לך.
sonenatig | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
זה הפיתרון!
בן
11/10/2018
תפגין .תמשוך זנבות.מעולה קיבלת שכל!
בן | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
4
מה קרה ל"דגל" השתבש השכל?
יפעת
10/10/2018
מה הקטע שהם בוחרים ב"דתי" במקום בחרדי?

אני חרדית "פתוחה" וליטאית, רואה את הפרסומות של אלקין באתרים חילוניים, הוא משמיע בכל הזדמנות ש"אמשיך לאשר את מצעד התועבה בירושלים"! ולו בוחרים?? מה הוא נתן לדגל שנותן להם את הכח לוותר על הלכה?

ולא מבינה כיצד זה נעשה ואולי זה נותן לי את התשובה מדוע הפלג נפרדו מ"דגל התורה"?

אני קרובה לגיל 40, בחיים לא שמעתי שציבור חרדי יבחר נציג חילוני ואו דתי במידה ויש נציג חרדי יותר, במיוחד שמדובר בקדושת ירושלים? מה נפל על דגל? מי קשקש לרבנים שלנו?

אני מקווה שכל ליטאי בדרך לקלפי ישאל את עצמו מה עדיף ויצביע בחרדי - יוסי דייטש ולא במועמד דתי.

בטוחני שהרבנים יחזרו בהם, אולי זו היתה החלטה בכדי "לאיים" ולדרוש יותר זכויות?

אני המומה ואבחר בע"ה ביוסי דיטש,.

תעשו מה שהמצפון שלכם אומר!
יפעת | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +2 
 
מצעד התועבה לא קשור לעירייה-זה נתון
יאיר
11/10/2018
בהחלטת בית משפט,שאם אני לא טועה הוא החליט שהמצעד ימשיך.
יאיר | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
וגם לגור השתבש-הצביעו לכופר ברקת! ל"ת
תארי לך...
10/10/2018
תארי לך... | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
ואם לאון יהיה- מצעד התועבה יהיה
רוני
11/10/2018
בהסכמת מי שמכונה שר התורה
רוני | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
מענין, אבל שמעתי גם את דויטש מצהיר
מישהו
10/10/2018
שמצעד התועבה ימשיך לצעוד...
מישהו | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
בני תורה "בוחרים" בלא חרדי
הצביעות...
10/10/2018
כמה "הרגו" את המועצת ואיימו במחלוקת רק בגלל שרחמנא ליצלן הלכו עם "פא"י"...

אלו כמו השמולנים אלה
הצביעות הצביעות | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
מי שרדף את פא"י היו 2 הזקנים
11/10/2018
בבני ברק, היום הכל מותר, צבועים תמיד היו הליטאים
משה רוזנפלד | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
אתה נוכל או פסיכופט (עכ"פ אפיקורס)א
חיים
12/10/2018
ואולי גם רבותיך (שעליהם אין לי דין אפיקורס) על הצד של נוכל א"צ לדבר ועל הצד של פסיכופט הרי פשוט שאם איןמישהו אחר יצביעו למי שיועיל קצת אבל כשיש אחרים למה לא ילחמו
חיים | 12/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
מסורתי
מאי
10/10/2018
תתאחדו סביב משה ליאון

עדיף דתי ולא חרדי שתמיד מכבד את המיבור החרדי
מאי, IL | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  -1 
 
בנט ? ל"ת
גבורין
11/10/2018
גבורין | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
יפעת יקרה שלי
יפעת
10/10/2018
את המומה. את בשוק. את בהלם. רק בגלל שאת אשה בעלת הגיון שמונע מהרגש.

א. הדבר הראשון שרלוונטי בבחירה של מישהו, הוא האם הוא רלוונטי. האם יש לו סיכוי. ומשכך, השיח שלך אודות חרדי דתי או קתולי מיותר. השיח אמור להיות האם יש לו סיכוי. או שמא אין לא. לא אכנס כאן לויכוח האם יש או אין. אבל זה השיקול. זה אמור להיות השיח.

ב. מה שהחלטת שחייבים בכל מחיר להעדיף חרדי על פני דתי, מגיע משטיפת מח במקרה הטוב, או מטפשות עמוקה במקרה הרע.

לא כל אדם שלבוש שחורים ומוגדר כחרדי הוא אכן תרבותי, מוסרי, או שומר מצוות לעיתים. ומנגד לא כל אדם שאינו מציג עצמו כחרדי הוא אינו אנושי או מוסרי. בוודאי שלא כל חרדי הוא מוצלח, או טוב לניהול עיר, ולא כל חילוני אינו טוב.

ומשכך, לניהול עיר, או בנק, או מכולת, או אוטובוס, אבחר תמיד ביותר ראוי מבחינתי ל"תפקיד" זה.

כך שאם רבי חיים קנייבסקי היה מתמודד למשל מול לפיד, כנראה הייתי בוחר לפיד. לראשות עיר כמובן.

יש כמובן גם חשבונות של דת שיהיו רלוונטים במידה ומישהו מהם ייבחר, אבל הליבה של בחירת ראש עיר, נמדד על פי היכולות שלו לניהול עיר. ולא כל פרמטר אחר.

ועכשיו שוב, השיח אמור להיות מי יותר ראוי. אגלה לך סוד קטן, לדעתי דייטש יותר ראוי מהאחרים. אבל לאנשי דגל יש זכות לחלוק על קביעתי זו.

ג. הפלא שלך על אנשי דגל כביכול הם הראשונים שפרצו גדר בענין הזה, זה צביעות ושקר. אגודה נהגו כך שלהם היו אינטרסים.
יפעת  | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
צדק רק שבאמת דגל סוברים שדייטש
חיים
11/10/2018
ראוי אבל הסיכון שלא יצליח גובר
חיים | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
?
א
10/10/2018
את אומרת שבחיים לא שמעת על חרדים שלא הצביעו לחרדי כשיכלו?

מה עם "פלג" ואגודה שהצביעו לניר ברקת כשהיה את מאיר פרוש?? הם היו הראשונים שהציתו את כל הבעיות בעיר.
א | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  -1 
 
גברת דגל בוחר בליאון לא באלקין!!!!! ל"ת
שקשק
10/10/2018
שקשק | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  -1 
 
דגל לא מצביעים לאלקין ל"ת
אני
10/10/2018
אני | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  -1 
 
היא התבלבלה בשם וכתבה אלקין
אני
10/10/2018
במקום ליאון.

כל השאר נכון!!!
אני | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
3
איך שה' מנהל את העולם!!
משה בן אברהם
10/10/2018
דגל נזכרו להראות שרירים כשאחיהם שונאיהם הפלג מחכים לנקום בהם בבחירות.
משה בן אברהם | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
נדבר בכב חשון דגל 6 בי-ם ל"ת
חיים
11/10/2018
חיים | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
2
דרוג הישיבות
אבי
10/10/2018
אבי | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
1
מי שיצביע לרשימות של דגל הוא שותף להתנכלות
יוני
10/10/2018
למשפחות של אברכים בני תורה, מדובר על פיטורי מורות מסמינרים וחזנים מבתי כנסת, הם מתנהגים כמו חיות יער לציבור בני התורה, שסך הכל רוצים להיות יותר פרומערים מהם בנושאים אידיאולוגים.
יוני | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
הוא לא שותף להתנכלות לאף אחד
10/10/2018
שכן הפלג הם רשעים ומצווה לשנאתם, להיבדל מהם ולרודפם עד שיחזרו בתשובה או ירדו אל שאול תחתית כקורח ועדתו.

הם לא יותר פרומערים מאף אחד אלא סתם בטלנים, פרזיטים ומחללי ה'.
sonenatig | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
מי ששיך לפלג
ארי
10/10/2018
מי ששיך לפלג שייך לגזענים שביזו והשמיצו את הרב עובדיה והספרדים
ארי, IL | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
תפתחו!!!!
שקשק
10/10/2018
למה אני בתור ראש כולל או מנהל מוסד או ראש ישיבה לא יעיף אדם בעל חזות חרדית שמזלזל ברב שלי אין לנו בעיה אתכם יש לנו בעיה אם הצורה שבה פתחתם את המפלגה אם התרסה נגד גדולי ישראל תוך ביטוים שאוזן לא יכולה להכיל זאת אתה מדבר איתי להתנכלות אתם עושים לוחמה פסיכולוגית לציבור כאילו אתם "הבני תוירה "לכן גם קראתם למפלגה שלכם בני תורה למה שהבן שלי ילמד אם ילד שפוער את הפה שלו נגד הרב שטיינמן זצ"ל "עפרה לפומה"!!!!!!!!!!
שקשק | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  -1 
 
תלמד לכתוב קודם כל בלי שגיעות קטיב ל"ת
רפי
10/10/2018
רפי | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
וכן לאמר. ל"ת
יאיר
11/10/2018
יאיר | 11/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
למה.קשה לך עם התוכן? ל"ת
בנימין
10/10/2018
בנימין | 10/10/2018
▾ דווח על תגובה זו  +1 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"
סקר
 תוצאות