תאריך:  כ"א בכסלו תשעט 2018-11-29
אורך: 03:20
סגן יו"ר הכנסת ח"כ ישראל אייכלר תקף אמש את יו"ר 'יש עתיד' בעקבות דבריו שהחרדים יקבלו כסף מתחת השולחן במסגרת חוק הגיוס: "אין שום היתר להתבטא בביטויים אנטישמיים נגד יהודיים" (פוליטי)
דוא"ל שלך: דוא"ל של החבר:
הערות:
תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
גברת | 30/11/20184
אדון נכבד לפני שאתה תוקף תעשה שיעורי בית.אתה וכל חברייך החרדים מיום שאתם נולדים לא עובדים לא משרתים בצבא.אנחנו החילוניים מפרנסים אתכם בעזרת המיסוי הגבוה בעולם שאנחנו החילוניים משלמים.אז בבקשה ממך לא להתלונן.אתה עוד מתקיף.החרדים שאתה מדבר לפני קום המדינה .אלה עבדו בזיעת אפם.לא כמוכם.היו אנשים חרוצים.בכל העולם יש חרדים כולם עובדים .רק פה בישראל יש בטלנים.אם המדינה תומכת באוניברסיטה .יש תוצאות אנשים לומדים אחר כך עובדים ומביאים תועלת. מה אתם יושבים בישיבות מחממים כסאות כל החיים.בלי לעבוד הנתמכים על ידי אחרים.
▾ דווח על תגובה זו  -1 
Ilan Hamami | 29/11/20183
חדשות לבקרים מכנים בחדשות כאן, רשות שידור הממומנת מכספי הציבור את החרדים בהקשר אנטישמי. בכותרות כגון: "הפגנת חרדים בירושלים", "חרדים הרביצו וקללו במטוס", "חרדים עשו כך וכך...".

בכל פעם שמעורב אדם עם לבוש בחזות חרדית התקשורת מכנה את המקרה כ"חרדי או חרדים עשו ....". אילו בירושלים היו ערבים מפגינים, מישהו היה מעיז להגדיר ככותרת בתקשורת הפגנת ערבים בירושלים, אם היו אלה אתיופים או יהודים ממוצא רוסי, מישהו היה מעיז להגדיר ככותרת חדשותית: הפגנת אתיופים ב... או הפגנת רוסים וכן הלאה. חברים לקחת ציבור ענק ומכובד ולהגדיר כל דבר שקורה במדינה למישהו מהציבור הזה כקורה עם כל הציבור זאת אנטישמיות!!! מכיוון שההגדרה הזאת בדרך כלל מלווה בהצגת המעשים באור שלילי. מה רוצים אחרי זה שכל יהודי לא דתי שגדל על תיאורי שנאה יום יומיים כאלה: חרדי היכה בחורה שהלכה בלבוש...חרדים מפגינים ...חרדים היכו במטוס. צריך להגיש על זה תביעה ייצוגית כנגד חדשות כאן ואת הכסף להעביר לחינוך לאהבת יהודים חרדים ולא לשנאתם!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
אבי | 29/11/20182
למה אף אחד לא מרים את הכפפה ותובע את לפיד תביעת דיבה ולשון הרע הרי זה ממש המצאה והוצאת שם רע על ציבור שלם וגם יש פה הסתה ברורה כנגד ציבור גדול.
▾ דווח על תגובה זו  0 
לוחם חרדי | 29/11/20181
הוא אכן אנטישמי חפש דרכים לפעול נגדו
▾ דווח על תגובה זו  0 
הגאיוו"ד | 29/11/2018 
שלא עושה כלום חוץ מלהטיל דופי באחד האנשים הכי הומני וחרוץ ובעל לב אמיץ ורגיש ואכפתי וזה רק מקצת שבחו של האדם היקר ששמו הרב ישראל אייכלר שליט"א וזה כותב לא חסיד בעלז אלא ספרדי חרדי.ס"ט(סין טין)בארמית עפר ואפר.ואנחנו מהמקווה שיצאתי ידי מחאה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"