תאריך:  י"ח בניסן תשעט 2019-04-23
אורך: 09:34
ברקע שירת המואזין, עלינו עם כוחות משמר הגבול לגג הבניין העתיק שבו טמונים אבותינו ואמותינו, צפינו בעיר חברון פרושה לרגלינו ושמענו על האתגרים במקום (כיכר TV)
דוא"ל שלך: דוא"ל של החבר:
הערות:
תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
אני | 03/05/20195
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים | 24/04/20194
יותר מהמשטרה שמתנהגת בגסות
▾ דווח על תגובה זו  0 
מאיר, קרית... | 24/04/20193
בס"ד

עם כל הכבוד וההערכה שיש לי (ואני מקווה - שגם - לרבים מאיתנו!) לדברי הקצין המתראיין כאן בכתבה, אודות מערת המכפלה, שני דברים מוטעים קיימים בדברי אותו קצין, לדאבוני הרב:

ראשית, ברור - ללא כל צל של ספק, שהר הבית, שהוא מקום בית המקדש, קדוש אך ורק ליהדות - לנו, היהודים!!! עובדה היא שירושלים מוזכרת בתנ"ך - קרוב ל- 700 פעמים, לעומת 0 פעמים שהיא מופיעה בספר הקוראן ה'קדוש' למוסלמים!!!

שנית, אם, לפי מה שמציין אותו קצין, אברהם אבינו הוא זה שקנה מאת עפרון החיתי את מערת המכפלה ואת מקום קבורת שרה אימנו, ע"ה, איזו קדושה יש בכלל למערת המכפלה, למוסלמים? - עצם עובדת קבורתו של ראשו של עשיו (לפי המדרש)??? - הרי ברור ומובן לכל היסטוריון ואיש דת מאמין אמיתי(!), שקברו של ישמעאל איננו נמצא במערת המכפלה, כך - שברור ללא כל צל של ספק שמערת המכפלה - כמקום תפילה ומקום קבורת אבותינו הקדושים ואימותינו הקדושות: שרה, רבקה ולאה, ע"ה, קדוש ושייך אך ורק לעם ישראל בלבד!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
NHNH | 23/04/20192
חג שמח
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעקב  | 23/04/20191
סיור עם סיקור נפלא בהדרכת המפקד אבל קצת ישנה בורות לגבי המוסלמים וקדושת המקום למוסלמים המקום הוא קדוש כמסגד רגיל ולא מקום שני וכן הר הבית אינו מקום ראשון קדוש למוסלמים הם מתפללים לכיוון מכה כי שם המקום קדוש להם היה צריך להקנות למפקד עוד ידיעות בדת האיסלם כדי לדעת לציין את דרגות הקדושה של האיסלם למקומות
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"