anutk yk  ribon..  אבי גבאי..  אוביץ
תאריך:  י"ט בניסן תשעט 2019-04-24
אורך: 01:53
הגאון רבי מאיר ביר, ראש כולל 'אבי עזרי' באלעד, תוקף בחריפות את מינוי אבי שטרן לסגן ראש העיר ואומר כי הדבר נעשה בניגוד לדעת מרן הגר"ח קנייבסקי. צפו בווידאו (חדשות)
דוא"ל שלך: דוא"ל של החבר:
הערות:
 הוסף תגובה+
הוסף תגובה+
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
51
36
אשכנזים תמשיכו לריב,יופי... ל"ת
משה
25/04/2019
משה | 25/04/2019
▾ דווח על תגובה זו  0 
35
יופי - יכה יוסי את יוסי ונאמר אמן
מתבונן
25/04/2019
מאחלים הצלחה לשני הצדדים
מתבונן | 25/04/2019
▾ דווח על תגובה זו  0 
34
רשכבה"ג ?
מוישי
25/04/2019
היכן אנחנו, בבבל או באירופה? שמא יש מי שמתגעגע לגולה?
מוישי | 25/04/2019
▾ דווח על תגובה זו  0 
33
כאשר חצרות של רבנים חומדות כוח פוליטי...
רפאל
24/04/2019
זה חורבן הדת והפוליטיקה כאחד. כל דבר צריך לחזור למקומו. הרבנים לגירסתם ולפיסקיהם והנציגים שנבחרו על ידי התושבים לניהול ענייני העיר.
רפאל | 24/04/2019
▾ דווח על תגובה זו  0 
32
לא כדאי לקבל גיבוי מהרב ביר
מנחם שפירא
24/04/2019
כל מי שמכיר אותו יודע שגיבוי מהרב ביר הוא רק נזק. וד"ל...
מנחם שפירא | 24/04/2019
▾ דווח על תגובה זו  0 
31
העיקר שעכשיו כולם שמעו על הרב מאיר  ל"ת
מאיר
24/04/2019
מאיר | 24/04/2019
▾ דווח על תגובה זו  0 
30
מה שהגר"ד לנדא טוען הפלג טוען שנים!
דוד
24/04/2019
מה שהגר"ד לנדא והגרי"ג אדלשטיין טוענים זה מה שהפלג טוען שנים!! ממה הם שונים מגדולי ישראל של הפלג הירושלמי???
דוד  | 24/04/2019
▾ דווח על תגובה זו  0 
29
מרן רשכבה''ג הגרי''ג שליט''א ל"ת
יהודי
24/04/2019
יהודי | 24/04/2019
▾ דווח על תגובה זו  0 
28
לאיש הזה קשה להאמין שבאמת יש לו כולל!! ל"ת
יהודי
24/04/2019
יהודי | 24/04/2019
▾ דווח על תגובה זו  0 
27
ביר איש חולה!!
לייבל
24/04/2019
בקיצור מחלוקת בין חולה נפש מסוכן בשם מאיר ביר לדעת תורה מרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין שליט"א ומרן גאון ישראל הגר"ד לנדו שליט"א
לייבל | 24/04/2019
▾ דווח על תגובה זו  0 
26
מזלזלים בגדולי ישראל
יהודה צבי
24/04/2019
עם כל הכבוד הראוי ( אם ראוי) למאיר ביר, אתה אדם מבוגר, אבל איך יתכן לזלזל במרנן ורבנן גדולי ישראל מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שליט"א ומרן גאון ישראל הגר"ד לנדו שליט"א
יהודה צבי | 24/04/2019
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
ובגר"ש אויערבאך היה מותר לזלזל? ל"ת
חסיד
25/04/2019
חסיד | 25/04/2019
▾ דווח על תגובה זו  0 
25
הרב קנייבסקי מדגיש תמיד ואומר
משה בן אברהם
24/04/2019
''לא לסמוך על דברי למעשה'' מה הבעיה של הרב? 2) הרב קנייבסקי צריך שידברו במקומו?
משה בן אברהם | 24/04/2019
▾ דווח על תגובה זו  0 
24
צריך להקים מפלגה נוספת בהנהגת רבי גרשון אדלשטיין, היא בוודאי תהיה מפלגה נורמלית יותר מדגל. ל"ת
9090
24/04/2019
9090 | 24/04/2019
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
יענקי זה חורבן
אהרן
24/04/2019
מפלגה חדשה בראשות יענקי קנייבסקי
אהרן | 24/04/2019
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
יענקי הוביל את היהדות לנצחונות
מאיר
25/04/2019
בכל השנתיים האחרונות.
מאיר | 25/04/2019
▾ דווח על תגובה זו  0 
23
חולה נפש!!! ל"ת
יהודה
24/04/2019
יהודה | 24/04/2019
▾ דווח על תגובה זו  0 
22
חוצפן!!!!!
24/04/2019
מה? איזה חוצפה?? רשכבה"ג מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שליט"א, ורבינו מרן גאון ישראל הגר"ד לנדו שליט"א זה לא דעת תורה?? זה לא חוצפה???
 | 24/04/2019
▾ דווח על תגובה זו  0 
21
מה באים בטענות על העצניקים?
חיים
24/04/2019
ברור שרוב רובו של הציבור מקבל על עצמו את מנהיגות מרן הגר"ח קנייבסקי, המוכר בתור מנהיג ומאות אלפי אנשים נכנסים אליו כבר ארבעים שנה לשאלות ולברכות (הוא לא "התגלה" פתאום לפני כמה שנים על ידי דוד שפירא).

מי שמביא את הקולות זה מרן שר התורה ולא שום רב אחר, הרבנים האחרים עם כל הכבוד כל אחד מהם מביא איתו אולי אלפיים קולות.

גם בגדלות בתורה אי אפשר להשוות.

הגריג"א עם כל גדלותו יצא נגד מרן הגרי"ש וסירב להישמע לדין תורה.

הגר"ד לנדו עם כל גדלותו יצא נגד מרן הגרא"מ שך, למרות שהיה קטן ממנו בארבעים שנה, וכל השנים סירב להישמע להוראותיו ולהוראות מרן הגרי"ש אליישיב, ומזלזל בכל רבותינו כמו הגר"מ פיינשטיין מארה"ב והגרש"ז אויערבאך ועוד.

מרן שר התורה הגר"ח שליט"א, הוא היחיד שכפף עצמו תחת הנהגת כל גדולי ישראל שקדמו לו. וודאי שלא מרד בהם.

אם כל רב יתחיל להשמיע את דעתו, הרי שזו טענת אנשי עץ, ומה אנחנו מלינים עליהם, הרי הגר"ש אויערבך גם כן היה תלמיד חכם גדול לא פחות מהגרי"ג אדלשטיין.

ובקיצור טענות אנשי הגריג"א והגרד"ל, הן הטענות של אנשי עץ כבר שש שנים.
חיים | 24/04/2019
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
מדוע אתה מסלף את העובדות?
רפאל
25/04/2019
הגר"ח גם לא כפף את עצמו לפני הגרי"ש אלישיב, אלא שאין בכך כל פסול.

המשנה והגמרא מלאות מחלוקות. רק בדור יתום זה המציאו כאילו כולם חייבים להתכופף לפני "גדול הדור".

אוי נא לנו שאנו חיים בדור שבו גזרו על הדעת!
רפאל | 25/04/2019
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
חוצפן ל"ת
דתי לאומי
24/04/2019
דתי לאומי | 24/04/2019
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
אתה צודק לגמרי חוץ מפרט חשוב
יוזל
24/04/2019
אילו היתה זו דעתו של הגר"ח ניחא, אבל כל מי שיש לו עינים לראות ואזנים לשמוע יודע היטב את הנעשה בחצר רשב"ם וזאת ראה היטב הגר"ד לנדו ולכן פעל כפי שפעל ולא יעזור אלף מטורללים מתוסכלים כמו מאיר ביר להכחיש את המציאות שכל הנעשה ברשב"ם זה מעשה יענקוש וחבר יועציו ותו לא.

גם הגר"ח עצמו למרות התמדתו ושקידתו וידיעותיו מעולם לא התימר להנהיג הנהגת ציבור לא הבין ולא מבין בזה כשם שהוא לא מבין ולא יבין בסוגיות של עגונות או בסוגיות של טהרות כוחו אינו בליבון סוגיא כדרך ראשי הישיבות ולא בבנית תשובה הלכתית כדרך הפוסקים אלא רק בצישטולים של ידיעותיו הכבירות. ולכן זה תנאי יסוד בהנהגה שחסר לו.

דבר אחד נכון את הקולות הוא מביא ואין כל ספק בכך כל השאר מביאים אלפי קולות בודדים ותו לא. זו אמת לאמיתה ואת זה מנצל היטב יענקוש. העם מטומטם והעם משלם ועוד ישלם על טמטומו ונהירותו אחר הבאבות והבבאיזם למיניו
יוזל | 24/04/2019
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
מביא קולות???
אליהו
25/04/2019
כל הויכוח הזה הוא נחמד ואפשר להגיד את כל הצדדים הולך וחזור. אבל אני מזועזע ממש מהלשון הזה "הוא מביא את הקולות"!! מה נהיה כאן? זה נושא מפלגתי שכל אחד סופר את הזכות שלו להביע דעה לפי כמות הקולות שהוא הביא? אין ספק שהגדולים המדוברים הם גדולים וזכותם להביע דעה, אבל מי מביא יותר קולות זה הנושא? השתעגעתם???
אליהו | 25/04/2019
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
אליהו - זה מה שטענו על עץ
לאליהו
25/04/2019
אמרנו להם שצריך ללכת אחרי רוב מנין ובנין, ופתאום אתה אומר שהולכים לפי הגדלות בתורה, ולא לפי מי שהקהל הולך אחריו.

אם כך גם הגר"ש אויערבאך היה גדול מאוד בתורה (תשאל את הגר"ד לנדו) ומדוע אמרנו להם שהן מורדים בגדולי ישראל.

ובקיצור אם מותר לשמוע לגר"ד לנדו נגד דעת מרן שר התורה, אזי מותר לשמוע בקול הגר"ש אויערבאך נגד מרן הגראי"ל.
לאליהו | 25/04/2019
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
כל מילה בסלע
מאן דהו
24/04/2019
ניתוח מושלם של המציאות הכואבת, כל מילה נוספת מיותרת.

הגרח"ק נתפס אצל המון העם כסוג של הרב כדורי בגרסא אשכנזית, וזהו ההסבר היחיד לתופעת הגידול המרשים של דגה"ת בפריפריה.

רק אם כך צריך גם למשוך למפרע גם את קללות הגרח"ק מעל ראשם של תומכי 'עץ' [פן תספו וכו'], כי מאן נימא לן אם היתה זו דעתו האישית של הגרח"ק או שמא מעשי ידי יענקוש וחבר מרעיו ?
מאן דהו | 24/04/2019
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
חזק!!!!!!!!!!!!! ל"ת
יהודה
24/04/2019
יהודה | 24/04/2019
▾ דווח על תגובה זו  0 
20
מי התלמיד חכם צעיר? ל"ת
מני
24/04/2019
מני | 24/04/2019
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
מי האיש
אי"ש
24/04/2019
הרב רפאל גפן ר"מ בתורה בתפארתה ומידידי שרוליק פורוש.
אי"ש | 24/04/2019
▾ דווח על תגובה זו  0 
19
לא יאומן הרי הם התייעצו עם מרנן
אבי
24/04/2019
ורבנן הגרי''ג אדלשטיין והגר''ד לנדוי אז מי החליט שהם לא ראויים להחליט כמה עסקנים וחכי''ם

מה שזה אומר שבסופו של דבר העסקנים מחליטים והרבנים הם ה.... רח''ל לאן הגענו
אבי  | 24/04/2019
▾ דווח על תגובה זו  0 
18
הליטאים התפלגו מאגודה והפכו ל2 דגל
משה בן אברהם
24/04/2019
ואגודה, אח''כ התפלגו מדגל ונהיה דגל ופלג, ואח''כ פלג מתפלגים וגם דגל, והיתה לה' המלוכה.
משה בן אברהם | 24/04/2019
▾ דווח על תגובה זו  0 
17
לנפץ את השקר
חיים
24/04/2019
הוא לא רשכבה"ג ולא חצי ולא שליש ולא רביע, הוא בס"ה מנהיג קהילה, עם יחצנים ללא מיצרים, שלא מפסיקים לייחצנו, קודם את הרב שך, אח"כ את הרב אליישיב, ועכשיו אותו, אף אחד מהקהילות הענקיות, חב"ד גור בעלזא ויז'ניץ סאטמער פפא צאנז ועוד ועוד, לא מתעניינים כלל לא בדעתו, ולא בו, זה הכל באתרים.
חיים | 24/04/2019
▾ דווח על תגובה זו  0 
16
התכוון בניגוד לדעת יענקי קנייבסקי? ל"ת
אני
24/04/2019
אני | 24/04/2019
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
הגאון ר' יענקי ל"ת
תגובת דגל
24/04/2019
תגובת דגל | 24/04/2019
▾ דווח על תגובה זו  0 
15
כדורים יעזור לו ל"ת
אלי
24/04/2019
אלי | 24/04/2019
▾ דווח על תגובה זו  0 
14
מלחמת גוג
חצקל
24/04/2019
...אצל הליטאים כולם גדולי הדור...וכל אחד פוסל את זולתו...אין חכם לא דעת תורה..ולא כבוד התורה..הכל עסקנים..תשאלו את ..יענקי קנייבסקי..הוא יסביר לכם..מה זה ...דעאס תיירה... הרסתם את היהדות.פעם היה כבוד לכל החכמים..באו הליטאים הארורים.הרסו הכל.רק חילול השם.וביזוי חכמים..מחלוקות ומחלוקות..מה הליצן הזה יאמר עת מה שעשו...ביריוני יענקי..להראש ישיבה הרב אדלשטיין..????? יהודי בן 96 להתעלל בו..בזמן שהוא המנהיג הרשמי שלהם.. אבל כשיש כוח הזרוע..אין כלום..
חצקל | 24/04/2019
▾ דווח על תגובה זו  0 
13
הכל לשם שמים... יאללה יאללה ל"ת
ראובן
24/04/2019
ראובן | 24/04/2019
▾ דווח על תגובה זו  0 
12
מי זה הרב האנונימי הזה?
דוד
24/04/2019
עוד אחד.... לא מוכר

שחושב שהוא מבין משהו
דוד | 24/04/2019
▾ דווח על תגובה זו  0 
11
עצוב שלשיטתו הרב אדלשטיין והרב לנדא אלו פרחחים ל"ת
מאיר
24/04/2019
מאיר | 24/04/2019
▾ דווח על תגובה זו  0 
10
אמת
יוסי
24/04/2019
קשה לשמוע את האמת אבל זה חורבן הדור , אם יודעים שרב חיים נגד אז מה ניתלים ברבנים אחרים ממתירים . זה בושה וכלימה ואלו יותר לא הנציגים שלי
יוסי | 24/04/2019
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
יענקי זה חורבן
אהרן
24/04/2019
אם היה מדובר במרן הגר"ח אתה צודק

אבל היות שמדובר ביענקי קנייבסקי

אז זו חוצפה לומר שמרנן ורבנן צריכים להכפיף עצמם לגחמותיו
אהרן | 24/04/2019
▾ דווח על תגובה זו  0 
9
ראש קטן
יודעי חן
24/04/2019
ומה עם התמיכה המפורשת שקיבל מראשי ישיבת פונביז' וסלבודקה, זה כלום?

האם הם בבחינת יצחק אוהב את עשו?

איך ראש הכולל הזה מעיז לדבר בזמן שגדולים ממנו שותקים
יודעי חן | 24/04/2019
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
יענקי זה חורבן
חיים
24/04/2019
היתכן שראשי הישיבות ייצאו נגד דעתו המפורשת של סגן שר התורה מרן ר' יענקי ???????????????
חיים | 24/04/2019
▾ דווח על תגובה זו  0 
8
משהו מסריח כאן יהדות התורה אנחנו לא מפגרים
יאיר
24/04/2019
כשאתם רותים לבעוט במישהו אתם עושים את זה בצורה יוצר לוחמנית אז אל תמכרו סיפורים שזה בניגוד לרצונכם יאלה תעברו לתמים אחר
יאיר | 24/04/2019
▾ דווח על תגובה זו  0 
7
אוי לתוקע ראשו בין שני ההרים!!!
חיים יודלביץ
24/04/2019
יש כאן מחלוקת עצומה בין ר' חיים קנייבסקי לר' גרשון ור' דוב.

אז לא כל ראש כולל אמריקאי צריך להסריט את עצמו תוקף את אחד הצדדים, [למרות שה"כולל" שלו בעיר]
חיים יודלביץ | 24/04/2019
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
נא לדייק! בין יענקי לגדולי ישראל ל"ת
יוסי
24/04/2019
יוסי | 24/04/2019
▾ דווח על תגובה זו  0 
6
יאלה נמסתם
24/04/2019
הוא לר רבן של כל בני הגולה בסאטמר בליובאוויטש בגור בוויזניץ ועוד ועוד אין למילה שלו כל משמעות
 | 24/04/2019
▾ דווח על תגובה זו  0 
5
ליטאים התפלגו ל2 עכשיו ל4. בתוך הפלג ובתוך דגל
מיקי
24/04/2019
צחוק הגורל ללא אלי ישי לא היו להם 7 מנדטים
מיקי  | 24/04/2019
▾ דווח על תגובה זו  0 
4
אבל נעשו בדעתם של הרב אדלשטיין והרב לנדו
חיים
24/04/2019
.
חיים | 24/04/2019
▾ דווח על תגובה זו  0 
3
אבי שטרן
אני
24/04/2019
אין אמונה באשכנזים ....הטפשים היחידים שהיו זה הספרדים שהתעסקו איתם גם בבחירות בעיר

מה חשבתם לעצמיכם..
אני, IL | 24/04/2019
▾ דווח על תגובה זו  0 
2
על זה נאמר בהצלחה לשתי הצדדים
משה
24/04/2019
אחרי ההשתלטות של יענקי קנייבסקי על הציבור הלטאי נגד דעתו של הרב שטיימן זצוק"ל שרצה את ר' גרשון אחריו הנה מתחילים להגיע הפיצוצים עלו והצליחו
משה | 24/04/2019
▾ דווח על תגובה זו  0 
1
פוליטיקאים קטנים ומלוכלכים שמסרבים
אלעדי
24/04/2019
להיכנס לקואליציה ולהישאר בגוש חוסם תפסיקו להרוס את העיר.

אלעד היא לא בובת משחקים שלכם
אלעדי | 24/04/2019
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"
סקר
 תוצאות