רה"מ נתניהו בטקס
תאריך:  ב' באייר תשעט 2019-05-07
אורך: 10:58
אירועי יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה נפתחו בטקס המסורתי בבית 'יד לבנים'. רה"מ נתניהו בנאומו: "נכונות ההקרבה היא הערובה לגורלנו" (חדשות, ארץ)
דוא"ל שלך: דוא"ל של החבר:
הערות:
תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
מלי | 07/05/20193
שבכל דור ודור עומדים עלינו לכלותנו והקב"ה מצילנו מידם
▾ דווח על תגובה זו  0 
גבאי | 07/05/20192
מספיק לחרטט אותנו ביבי יש להם חלק חשוב בבטחון והכל והם מוסרים נפשם וכל שבת שני וחמישי כל בית כנסת שפוי מזכירים אותם ולא עמדתי בצפירה ולא יעמוד כי כתוב בתורה בחוקותיהם לא תלכו אני קורא משניות ותהילים לעילוי לנשמת הנפטרים ולהצלחת החיים השם ישמרם הם בעצמם לא יכולים להחזיק את עצמם התורה מגנה ומצלה מי שמקיים תורה ומצוות עושה יותר כדי שקבה ישמור על העם
▾ דווח על תגובה זו  0 
אבא  | 07/05/20191
כותב שחיינו בגלות זה יותר נס מיציאת מצרים.. וגם קיומינו בארץ הקודש היא סכנה תמידית שעל פי דרך הטבע כבר היה כמה פעמים צריך להיות כאן דברים נוראים, וניצלים רק בזכות האמונה שהשם ישמור עלינו בגלות עד שיביא לנו את המשיח, ולנו לא נשאר רק לחכות ולעשות עוד מצווה ועוד לקרב בן תועה לאבא שבשמים... ונזכה בקרוב ממש לרוץ כל שומרי המצווה וחוזרים בתשובה לקבל את הגאולה השלימה, גאולה גשמית ובעיקר גאולה רוחנית.. עד שכל העלום יתוקן.
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"