מחאת האתיופים, היום.
תאריך:  ל' בסיון תשעט 2019-07-03
אורך: 00:19
אריאל ליבא, נאלץ "לבלות" כשלוש שעות בפקקים בדרך לביתו בעקבות 'מחאת האתיופים'. במקום לכעוס, נפל לו האסימון למה הוא בעד ההפגנה, ולמה דווקא הוא מזדהה איתם (דעה)
דוא"ל שלך: דוא"ל של החבר:
הערות:
תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
דוד ירושלים | 15/07/2019104
עכשיו כשברור שהשוטר ירה לרצפה, עכשיו כשברור שהמנוח היה אלים, זרק סלעים על השוטר רק בגלל שהוא מנע ממנו לבצע שוד, עכשיו כשברור שאין בין המקרה לבין גזענות, עכשיו תהיה גבר לחזור בך מהוצאת הדיבה שעשית
▾ דווח על תגובה זו  0 
קונים תותים | 05/07/2019103
גורמים פוליטיים מארגנים את ההפגנות ושופכים אש ונפט.

תביטו ביוטיובים. תמיד תראו את הרוב המאד דומם, ואחוז קטן מתלהם - ועוד כמה אנשים שמלהיטים את היצרים בכל פעם שהעניינים קצת נרגעים. אלו פעילים בתשלום שמביאים למקום את הנפט(הפעם במובן של נפט נוזלי) והשלטים וכל היתר. תראו אותם מתאמים זה עם זה בטלפון ועוד.

שוב משתמשים באתיופיים. הפעם כדי ללכלך את ביבי.

(הוא צריך לעוף אבל מהסיבות הבאמת מוצדקות)

תפסיקו לבלוע את מה שמאכילים אתכם.
▾ דווח על תגובה זו  0 
ע | 05/07/2019102
▾ דווח על תגובה זו  0 
צ | 04/07/2019101
ראו ערך הפנתרים השחורים..
▾ דווח על תגובה זו  0 
חלנחי | 04/07/2019100
▾ דווח על תגובה זו  0 
המחנה הלאומי | 04/07/201999
אף אחד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אז אולי די לחוות דעה בלי לדעת את העובדות?!
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסף | 04/07/201998
כתבה רדודה מאוד

מה אנחנו מדינת עולם שלישית ?
▾ דווח על תגובה זו  0 
שירה  | 04/07/201997
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני יהודי... | 05/07/2019 
▾ דווח על תגובה זו  0 
המחנה הלאומי | 04/07/2019 
קופה לבנה!
▾ דווח על תגובה זו  0 
אם... | 04/07/201996
אם הוא היה מחבל הוא לא היה נורה....
▾ דווח על תגובה זו  0 
עלי | 04/07/201995
גם היה ביריון ושיכור ששדד טלפון לילד קטן והיתחצף לשוטר (שגמר את המשמרת שלו) ולא היה מוכן להחזיר לילד את הטלפון שלא ועוד ניסה לפגוע בשוטר עד כדי סכנת חיים. תשאלו את האבא איזה נחת רוח הבן הביא לו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
מירי | 04/07/201994
גועל נפש!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
ברכי | 03/07/201993
עצוב מאוד שכל הזמן מדברים על אחדות אבל בפועל אנחנו גזענים
▾ דווח על תגובה זו  0 
עודד | 03/07/201992
רוצים להפגין ת'פאדל אבל כזה פוגרום זה היה נראה עזה
▾ דווח על תגובה זו  0 
מישהו | 03/07/201991
כמו כושים אז יש באמת גזענות,

מה לעשות???

אני מכבד את העדה האתיופית אבל כשנוער שלהם מסכן חיים צריך להגיב.

אין בררה אחרת,

ואם השוטר היה נפגע אז גם כל יפי הנפש היו מבכים על אפליה?????????
▾ דווח על תגובה זו  0 
חסאוויי | 03/07/201990
פינאפט טאראוויי
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסף | 03/07/201989
בכל ההפגנות של העצניקים ושאר המגזרים אין אלימות ראסמי. אולי קצת מציקים לשוטרים זורקים טיטולים אבל האתיופים הולכים עם מקלות וגרזנים.

ובקיצור יחס גורר יחס
▾ דווח על תגובה זו  0 
עבריין התכוונת | 03/07/201988
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה | 03/07/201987
הכביש לא נחסם כי מישהו נהרג אלא כי מישהו החליט שהדרך ל חות היא לפגוע באזרחים שלא עשו רע.

גם חסימת כבישים על ידי הנכים, מפוטרים, חרדים וכל אידיוט אחר אינה מוסרית ואינה לגיטימית.
▾ דווח על תגובה זו  0 
צבי | 03/07/201986
שרק שאלפי בחורים נהרגים ברוחניות אז מי שמפגין זה קיצוני

נכון ?
▾ דווח על תגובה זו  0 
ביישנים... | 03/07/201985
▾ דווח על תגובה זו  0 
חנן. ב. | 03/07/201984
כששוטר פונה אליי, אני נלחץ. אם השוטר דורש ממני תעודת זהות, אתן לו אותה מייד. אם השוטר מבקש ממני לרוקן את הכיסים, כן אעשה. מעולם לא חשבתי לזרוק אבנים על שוטר, בטח שלא לרוץ לכיוון שוטר בסכין שלוף. מעולם גם אף שוטר לא כיוון אליי נשק, אבל זה בגלל שאני לבן.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיחי | 03/07/201983
הם מטומטמים אבל מטומטמים ברמות לא נתפסות,

מה שהם רצו להשיג במחאה ךא רק שהם לא השיגו אלא הפוך על הפוך אם מישהו היה איתם והזדהה איתם עד רתמול אז זהו מאתמול כשראו איך הם מתנהגים אני בטוח שזה יפגע בהם במלא דברים ובמלא תחומים (אם זה בעבודה או בלימודים ולא חסר דוגמאות ).

הם עשו נזק לעצמם ולתדמית שלהם ברמות לא נתפסות (כי זה באמת אכזריות ממדרגה ראשונה איך שהם התנהגו גם לעוברי אורח שנקלעו לידיהם וגם לכל אותם הנהגים ולכל החתנים והכלות והחולים והתינוקות והזקנים והזקנות שנתקעו בדרכים), יקח להם שנים לתקן את זה.

אם יש למישהו שם בהנהגה שם שיקח את המושכות ושהיום יפגחנו בצורה נורמטיבית וככה יהיה להם יותר קל לתקן את התדמית.

אבל מה שבטוח את חייבים לעצור את הטירוף הזה....

(אמרתי מטומטמים לא בקטע רע אלא פשוט הם לא יודעים לעבוד בצורה נכונה, הם רוצים א' אבל גורמים לב' וזה טמטום)
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסף | 03/07/201982
אפשר להבין אבל את האלימות שראינו אתמול אי אפשר להכיל !!!

היה נראה כמו מדינת עולם שלישית

הזוי לגמרי
▾ דווח על תגובה זו  0 
מכלוף | 03/07/201981
מזדהה איתך,

ואל תתרגש מכל אלו הכותבים נגדך

לו זה היה קורה למישהו מקרוביהם הרי אז היו מזמרים זמירות אחרות לחלוטין.
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה דוד | 03/07/2019 
אני לא מתפלא למה ירו בו הם בהפגנה סיכנו חיים ממש משוגעים
▾ דווח על תגובה זו  0 
מישהו | 03/07/201980
האתיופים סובלים מאפליה. נקודה.

אבל במקום להאשים בזה את כל העולם, שיסתכלו על עצמם ויבינו ממה נובעת האפליה הזו, גם הרוסים מרגישים כאן נטע זר במדינה ובכל זאת הם אזרחים שומרי חוק שלא עושים בלאגנים, יש עוד הרבה ציבורים מופלים במדינת ישראל, זוו מציאות, ואין מה לעשות,

הפגנות אלימות לא יפתרו את זה אלא רק יעצימו את זה יותר.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חרדי | 03/07/201979
עם הכאב של האתיופים, אבל בשום אופן אין בזה שום לגטימציה למה שהם גרמו,

עם כל הכאב יש גבול, וכשציבור מתנהג באלימות ברברית שכזו משתק מדינה שלימה ופוצע 111 שוטרים פלוס אזרחים תמימים אז צר לי אבל זה גורם שרגשות ההזדהות יהיו בערבון מוגבל.

ואני לא מתבייש לומר את זה,

יש דרך להפגין, יש דרך למחות, רק לשם השוואה הציבור החרדי במדינה גם מופלה לרעה וגם כשהוא יוצא להפגין(ז"א המשוגעים שבו יוצאים...)גם אז לא תגיעו לפגיעות אלימות בשוטרים או בנזק ברברי, כי גם כשהם משתוללים זה לא ברמה כזו של אלימות, וזה עוד הסיקריקים שמנוגדים לכל דעות הרבנים, מה שאין בכלל מה לומר על הציבור החרדי המיינסטרים שבחיים לא תראו אותו יוצא להפגין.

ומי שרואה בתגובה הזו גזענות שיערב לו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
י.יי | 03/07/201978
הפגנה נחוצה אני צריך את וטובה אבל איבוד שליטה הרס את הכל פשוט חבל שהם הרסו את השם שלה עצמם עד עכשיו כולם ידעו שאתיופים אנשים טובים ההפגנה הייתה צריכה להיות בתחנות משטרה ובכנסת לא ברחובות ולא בכבישים
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני | 03/07/201977
ה"ילד המסכן ז"ל" היה במעצר בית וברח ממנו וזרק אבני שפה על ילדים בגינה!

והשוטר ירה לרצפה והקליע ניתז עליו!

די לכבס עובדות! ולפני שאתה כותב טור דעה תבדוק את העובדות!

דבר שני אזרחים תמימים לא אשמים ולא אמורים לסבול את האנרכיה שהלכה אתמול בכבישים!
▾ דווח על תגובה זו  0 
dani | 03/07/2019 
רואי שאתה אכול גזענות תבדוק את עצמך האם אתה נגוע.
▾ דווח על תגובה זו  0 
סובל בשקט | 03/07/201976
תפסיקו כבר אם ההזיה הזאת, אנחנו כחברה ודאי לא חברה גזענית, נכון יש גזענים בתוכנו אבל ודא שהמדינה בספר החוקים שלה אין הפרדה גזענית, למעט ערבים ודתיים, אז חאלאס עם הצעקה ההזויה הזו של גזענות, יכול להיות שהשוטר הספציצי שירה גזען למרות שאיני יודע כלל את הפרטים, אבל לומר שכולנו גזענים , מאיפה לקחת את ההזיה הזו , למרות שאני מודה שאחרי אתמול הדעה שלי על החברה האתיופית השתנתנה לחלוטין
▾ דווח על תגובה זו  0 
צבי | 03/07/201975
להעלות אותם למטוסים חזרה לאתיופיה שיפגינו שם,ושם יהרגו להם עשרות
▾ דווח על תגובה זו  0 
הלנה | 03/07/201974
ב

ושה וחרפה...יותר גרועים מערבים
▾ דווח על תגובה זו  0 
דפוק | 03/07/201973
לא על כל ערס שבדרך כלל עושה יותר נזק מתועלת (אם בכלל יש תועלת) לאנושות
▾ דווח על תגובה זו  0 
א | 03/07/201972
השוטר ירה בקרקע והכדור ניתז עליו,לא "נורה למוות" על ידי שוטר ולא נעליים,אין גזענות בחברה הישראלית,(שופט עליון ערבי,חכים ערבים,שחקני סרטים ערבים,זוכים בתכניות ריאליטי ערבים,בחירה של הקהל ה"גזעני",אגב.)למעט בשוליים,הגזענות המודעת היחידה שקיימת בישראל בהיקפים גדולים קיימת רק בחברה החרדית,אבל זה נושא לדיון אחר.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חבל שלא... | 03/07/201971
▾ דווח על תגובה זו  0 
חי בשטח | 03/07/201970
כי שגדל בעיירת פיתוח ליד אלפי אתיופים, אני יכול רק לציין שהצעירים האתיופים היו מאז ומתמיד עבריינים ובחלקם אלימים מאוד. על ראש הגנב בוער הכובע, זו הסיבה שהם מפחדים ממשטרה. אל תספרו לי סיפורים, בעיני ראיתי עולים חדשים טריים מאתיופיה מאיימים בסכינים, מכים, גונבים, משתמשים בסמים ומרחיקים כל אפשרות שמישהו יעזור להם.
▾ דווח על תגובה זו  0 
כל הכבוד להם | 03/07/201969
לצערי במדינתנו המתחדשת רצח של נער, כמו חטיפת אלפי תינוקות ספרדים, כולל דרורה אחותי, ומכירתם בכסף, וחלקם נרצחו בניסויים - כל זה לא מפריע כמעט לאף אחד. זה רק רצח של השני...העיקר שנמשיך ליסוע בכבישים בנחת, ושהשבט הלבן הארור ימשיך לשלוט בתקשורת ובמשדטרה ובשב"כ היהודי ובפרקליטות ובבתי המשפט ובמח"ש. כסדום היינו לעמורה דמינו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
מיכל  | 03/07/201968
אנושי
▾ דווח על תגובה זו  0 
איש יהודי | 03/07/201967
אם המצב בו השוטר היה נתון, היה דומה למה שאנו רואים בסרטונים הזוועתיים שמפרסמים כעת, הרי שבהחלט מובן מדוע הוא היה צריך לירות בבחור.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני | 03/07/201966
▾ דווח על תגובה זו  0 
ירושלמי | 03/07/201965
הוא נהרג בגלל שזרק אבנים על ילדיו של השוטר ועל אשתו, הוא נהרג כי סיכן חיים של אנשים חפים מפשע, הוא נהרג כי הקב"ה החליט שהכדור שנורה לעבר רגליו יפגע בליבו.. די להצטדקות! נערים אלימים יש בכל חברה והוא היה אחד כזה. חבל שהעדה היקרה הזו או יותר נכון האנרכיסטים שבתוכה לוקחים את הסיפור הזה ועליו חוגגים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
בת אל | 03/07/201964
אתה כותב את הכתבה הזו כשהיית תקוע רק ואני חוזרת רק שעתיים בפקק. אבא שלי, בן אדם מבוגר בן 60 היה תקוע 8 שעות בפקקים!! הגיע ב 2 בלילה הביתה! במקום נסיעה של שעה! אז בוא תעזור לי להזדהות איתם אחרי מצב כזה
▾ דווח על תגובה זו  0 
נדהמתי!! | 03/07/201963
אני לא סובלת את כיכר, אבל היום עשיתם את זה! אני משוטטת בין האתרים ורק תלונות על הפקקים ושיתוק החיים הלו?! פיפל?! רצחו בחור בדם קררר ואתם מתלוננים ששיתקו לכם את החיים לכמה שעות?!

כן במדינת ישראל הלבנה הדרך היחידה להילחם באלימות היא באלימות. וכך בגזענות. אין לה טיפת יכולת להכיל זעם מוצדקק של מיעוטים לא לה ולא לאזרחיה הלבנים.

אני בעד עוד כמה ימים כאלו כך שהשוטר הבא יחשוב יותר מ20 פעם לפני ירי.

תודה על הטור ובעיקר על הכותרת!
▾ דווח על תגובה זו  0 
לא משנה | 03/07/2019 
אם היה לך חתונה באותו יום?

אם היית צריכה ללדת?

אם היו פוגעים בך ח"ו?

אז ברור שהיית מדברת אחרת
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 03/07/201962
כמעט ולא ראית את האתיופים המבוגרים האחראיים בהפגנות .
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי | 03/07/201961
שום דבר לא מצדיק את המחבלים האלה!!!!!!!!!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
הוד | 03/07/201960
הם לא פגעו ביבי או בממשל, הם לא פגעו במשטרה ולא באף אחד רלוונטי למאבק. הם פגעו במי שיכלו להיות אחים שלהם במאבק לצדק - הם פגעו אך ורק בעמך ישראל, אזרחים תמימים בשיגרת יומם. ככה זה כשעובדים עם הגוף במקום עם השכל. ככה לא תושג המטרה ! כי בשביל להשפיע לטווח ארוך צריך את העם איתך.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אפרים | 03/07/201959
אתה כותב אני לא אכנס לסיפור עצמו ולקרב הגירסאות

אבל ברור שאם היה בלונדיני וכו' לא היה נורה

וזה בדיוק טוענת המשטרה, שבכל מקרה היה יורה בו...
▾ דווח על תגובה זו  0 
שלומי | 03/07/201958
זרקו אבנים כמו חיות

אגב תחשוב שוב אם הגעת למסקנה אחרת שתף אותנו אני חושב שאם תחשוב ברצינות תבין אחרת...
▾ דווח על תגובה זו  0 
לא בברבריות | 03/07/201957
אנשים בתקשורת רוצים להיראות נחמדים לפרץ ההפגנות אבל פה מדובר בנזקים לאנשים אחרים, בסבל רב, בנזקים שמישהו יצטרך לשלם כי אין קופה אתיופית שמשלמת נזקים. חובה ללמד האתיופים בהליכים משפטיים אפילו שייקח זמן אבל ללמדם שלשרוף צמיגים זה גורם נזק לכביש, שאנשים מחכים לרופא שיגיע או האדמו"ר שיגיע ואסור להם קבוצה לעשות נזקים כפי שעשו! די שהיו מפגינים בצד הרחובות היינו מקבלים זאת בסימפטיה רבה אבל הפעם זה ממש מוגזם ובכלל לא גורם לחשוב כמוהם!!! יש בעיה חברתית קשה אבל אותה צריך לפתור גנץ אם היה אחראי ויושב בממשלת אחדות לאומית אבל יאיר לפיד גורם לי להבין שאנו מדינה על סף חידלון והאתיופים באו ורק מנסים לתקוע מסמרים אחרונים בארוננו הנהרס מבפנים כזעקת הנביא ישעיהו...!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
דוד | 03/07/201956
▾ דווח על תגובה זו  0 
אבי | 03/07/201955
אין ספק שיש להזדהות עם העדה האתיופית בכאבם אבל כשחתן וכלה האמורים להנשא באותו לילה ולא מגיעים אורחים או חלק מהתזמורת והם בוכים ביום חופתם על זה צריך לכעוס ולא לוותר לא על ארוחת ערב שלא היתה חמה מי שהופך מכוניות משטרה או שורף מכוניות ומנפץ שמשות זו לא הזדהות ובזה אני לא מוכן אפילו להבין אותם בשום אופן פורעי החוק חייבים לשלם על מעשיהם
▾ דווח על תגובה זו  0 
אבא  | 03/07/201954
לא ככה פותרים בעיות רק התשקורת החולה מעודד אותם "בצדקותה" הרבה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
גילי | 03/07/201953
ערבים לא הגבנו ככה שזה הרבה יותר חמור. השוטר לא סתם ירה באתיופי כי מתחשק לו אלא כי הרגיש סכנה. אולי הרגיש סכנה כמו האלימות שהיתה אתמול. אני כועסת עליהם
▾ דווח על תגובה זו  0 
מיש | 03/07/201952
חולה שיש לו טיפול בביח כלה בדרך לחתונה.

אז במקרה אתה לא כל כך מיהרת. היעד שלך לא היה חשוב כל כך
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעקב | 03/07/201951
מה לעשות, אבל המפגינים בהתנהגות המטורפת הזו, מראים שהבחור שנורה לא היה כזה צדיק תמים.

שוטר לא יורה סתם. כשבא אליך בחור עם דם בעיניים כמו המפגינים אתמול, זו סכנת חיים ברורה ומיידית.

הייתי בהפגנות.

נתקעתי בפקקים בהפגנות על גוש קטיף, בהפגנת הנכים, בהפגנת החרדים ובהפגנת האתיופים.

אתמול ההרגשה הייתה שעוד מעט והם בוחרים קורבן לעשות בו לינץ'.

וזו לא גזענות.

האנשים המפגינים לא אכפת לי מצבע העור שלהם. אכפת לי מההתנהגות שלהם.

אשתי למשל קוצ'ינית, ואני בהיר ובלונדיני (לפני שהשיער הלבין).

שכנים שלי בישוב ילדיהם נשואים לאתיופים. חברותא שלי אתיופי.

הם עצמם נחרדו ממראות ההפגנה.

המפגינים, כך הם אמרו, אבדו צלם אנוש. הפכו לחיות פרא.
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 03/07/201950
כאן זאת אנרכיה שברה מפראות.

צריך לערב את משטרת ההגירה שתבדוק טוב טוב

מי יהודי באמת אותו להשאיר

מי שמתחזה

גירוש לארצות המוצא
▾ דווח על תגובה זו  0 
רויטל | 03/07/201949
▾ דווח על תגובה זו  0 
אבי | 03/07/201948
להגיד שההפגנות של אתיופים ,יותר מופרעות ויותר אלימות בהרבה מהמקובל ,זו גזענות ? כי אם כן אז אני לא מכיר מישהו שהוא לא גזען.
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 03/07/201947
▾ דווח על תגובה זו  0 
בן יהודה | 03/07/201946
נראה לי פשוט שכל האסימון שנפל, נפל רק כדי להרגיע את עצמו, ולא להתעצבן, אבל בתכלס, גם הוא מבין שאין שום הצדקה לכזו התפרעות. והוא גם שכח את כל ההתפרעויות שלהם כל השנה בלי קשר למות המיותר של הנער, הם מזיקים הם מפחידים הם מאיימים, אז עזוב אותך מהסברים, תנסה להרגע בלי להצדיק מעשי אלימות שכאלו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יצחק | 03/07/201945
אף אחד לא באמת כעס על ההתעכבות אלא על צורת המחאה רוצים למחות בלי לעשות נזקים ולא באלימות ובפועל גם על זמן המחאה לכל דבר טוב צריך לשים סטופ מפגינים יאללה שעה שעתים יותר מזה הבנו שחררו אתם המפגינים לא מרגישים שהבינו אותכם יש גם מחר
▾ דווח על תגובה זו  0 
מוישי | 03/07/201944
נאמרת בכנות; שבענו ממטהרי המצפון ברשות הרבים, שיודעים מראש, שדבריהם לא יחייבו אותם בדבר.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אבנר | 03/07/201943
אתה מגעיל מסליד עד אין גבול

רצחו כאן נער סתם אתה לא מכיר את השוטרים עם החזה המנופח אז אני "מברך" אותך שתראה את נחת זרועם בקרובואז תאמר חטאתי

כל הכבוד לכותב הכתבה הגם שאני בטוח שהוא עצמו לא נקי מגזענות
▾ דווח על תגובה זו  0 
אמריקאי | 03/07/201942
לחסום כבישים ולהשתולל. כאן בארץ עוד לא הבינו שזה צריך להיות חוקי
▾ דווח על תגובה זו  0 
גולש  | 04/07/2019 
יום כל שבוע להכנס לעזה לעשות מה שעשו לדעתי 4 פעמים מספיק שיהיה להם מדינה משלהם בישראל נקי מערבים
▾ דווח על תגובה זו  0 
מה הקשר | 03/07/201941
לבין הטרגדיה ??

שיפגינו מול משטרה
▾ דווח על תגובה זו  0 
צודק עצוב מאד | 03/07/201940
ראינו התעללות של שוטרים בחרדים ובאוטיסטים אבל לקחת רובה ולירות?? על מה ולמה? הם האטיופים מוציאים את כל הזעם והתיסכול שלהם בהפגנה. שבגלל צבע עורם הכהה מתייחסים אליהם אחרת
▾ דווח על תגובה זו  0 
אתה נורמאלי... | 03/07/201939
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני | 03/07/201938
וחודשים של השקעה ירדו לטמיון?

ואם היית עם תינוק צורח באוטובוס 6 שעות? ונגמר לך האוכל לתינוק?

ואם בבת מצווה של הבת שלך היו 10 אנשים כשמוזמנים 200?

ואם היית מאחר לחתונה של עצמך ומגיע ב11 בלילה?

אי אפשר לחסום ארבע שעות כבישים! תפגינו חצי שעה ותתפנו!

ואם ריחמתי עליהם עד אתמול בערב..

היום שילכו לעזאזל!

לא קשור חוק או צחוק!

הם הרסו לאנשים אירועים של פעם בחיים!

אז לא להיות יפי נפש..

וכל מה שכתבתי כאן קרה במציאות אתמול!
▾ דווח על תגובה זו  0 
פחחח | 03/07/201937
אחי ברמה האנושית, לא מרביצים לאזרחים ולא לנשים שתקועות בפקק, ולחתן וכלה שתקועים בפקק, ולא משביתים חצי מדינה.

וחוץ מזה אתה בכלל לא יודע מה היה עם השוטר באותו מקום ככה שלא צריך לבלבל את המוח שהרגו אותו בגלל שהוא כהה עור.

ציטוט.

אסתר ברנד

אז הלכתי לבדוק...

עובדות:

הרוגים מירי משטרתי [פלילי - לא בטחוני] משנת 2014 - הרשימה המלאה:

1. ח'יר חמדאן, בן 22. כפר כנא. 8 בנובמבר 2014.

2. סאמי אל-ג׳עאר, בן 22. רהט. 14 בינואר 2015.

3. עומר אשכנזי, בן 19. אשדוד. 27 בפברואר 2015.

4. איאד עבדאללה, בן 38. עין נקובא. 22 באפריל 2015.

5. שחר ממן, בן 34. בת ים. 17 באוקטובר 2015.

6. מאזן אבו חבאק, בן 18. אזור רהט. 2 בפברואר 2016.

7. סנד חאג׳ יחיא, בן 27. טייבה. 27 בפברואר 2016.

8. ג'יבריל ג'ארושי, בן 18. דרום תל אביב. 27 ביולי 2016.

9. יעקוב אבו אלקיעאן, בן 45. אום אל חיראן. 18 בינואר 2017.

10. חיים בן שמעון, בן 38. טירת הכרמל. 21 במאי 2017.

11. סרגיי חנוכייב, בן 31. זכרון יעקב. 23 באוגוסט 2017.

12. מוחמד טאהא, בן 28. כפר קאסם. 6 ביוני 2017.

13. מהדי סעדי, בן 20. יפו. 30 ביולי 2017.

14. יהודה ביאדגה, בן 24. בת ים. 18 בינואר 2019.

כמה אתיופים בהם? אחד! סליחה, שניים כולל הבחור שנורה אתמול..

ולזה קוראים "שוטרים יורים חופשי בבחורים אתיופים", "יד קלה על ההדק כשמדובר באתיופי"
▾ דווח על תגובה זו  0 
מימי | 03/07/201936
כל מי שמפגין מפגין מתוך כאב, בתור אחת שצופה קצת מהצד בכל העסק של ההפגנות בציבור החרדי נגד הגיוס הבנתי עכשיו נקודה חשובה מאוד, כשהפגינו נגד הגיוס צעקו על בזבוז זמן של אנשים, פתאום מצאו סיפורים של אמבולנסים, חתן וכלה וכ'ו וכ'ו, ורק דברו כמה המפגינים לא בסדר, ואיך אסור לעשות את זה, אף אחד לא ראה את הכאב שלהם, לא ראה את הבחורים או הבחורות שיכולים למות מבחינה רוחנית בצבא....

רק ראו את עצמם ואת הדעה הפוליטית שלהם.

אבל עכשיו...
▾ דווח על תגובה זו  0 
שלמי | 03/07/201935
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה | 03/07/201934
"איבדת את הצפון" למה הפגנה נגד חוק הגויס היא לא לגיטימית אבל הפגה "פרועה" וחייבים לומר פרועה היא כן לגיטימית????????.

למה? התשובה היא שהפכנו לשונאי מי שלא בדיוק רוקד לצלילי חליליהם של חברי הכנסת החרדיים...

תמיד היו מחלוקות בישראל בית שמאי ובית הלל, אבל אנשי בית שמאי לא שנאו שנאת מות את אנשי בית הלל כפי שהמצב הוא כיום..

נקודה למחשבה
▾ דווח על תגובה זו  0 
מוקה | 03/07/201933
מתחסדים ללא שכל
▾ דווח על תגובה זו  0 
אסתי | 03/07/201932
▾ דווח על תגובה זו  0 
יגאל | 03/07/201931
המקרה עם השוטר צריך להחקר, אבל אין שום הצדקה לאנרכיה, ושיבוש של כל הרחובות במדינה, הצבור לא צד פה ואין סיבה שיסבלו, ומי שסבור אחרת מתאים לחיות בחלם
▾ דווח על תגובה זו  0 
יצחק  | 03/07/201930
עשו לינץ כמו שעושים ערבים. ככה לא מתנהגים יהודים. בעצם הם לא יהודים אז עכשיו זה הגיוני.... מסתבר שמחאות הנכים והחרדים זה עדינות עדינות לעומת זה.. העיקר שכל עולה מאתיופיה מקבל מענק מהמדינה בשווי 400 אלף ש"ח לקניית דירה והנחה בקניית רכב. אם אתה יהודי ישראלי אתה לא מקבל כלום. אם אתה גוי ועולה מקבל מענקים. מדינה פח.
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוחי | 03/07/201929
אבל מה שהיה אתמול זה קטסטרופה .בעלי היה תקוע בכביש 5 שעות זה הגיוני לסגור את כל הכבישים מה אין חיים תעשו הפגנות איפה שצריך .........
▾ דווח על תגובה זו  0 
מאיר | 03/07/201928
מה שקורה כעת רק יכול להסביר למה מישהו הרגיש מאויים בנוכחות אדם שכזה. אנשים שאלו דפוסי המחאה שלהם, אינם אנשים נורמטיביים. והעובדה שאף אחד מראשי העדה אינו מוחה בברבריות הזו, מוכיח שמדובר בבעיה מהותית. אנשים לא נורמטיביים לא יכולים לצפות ליחס נורמטיבי!
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי | 03/07/201927
מי אמר לך שטקה נהרג בגלל צבע עורו אולי הוא נהרג בגלל שהוא עשה בדיוק את מה שחבריו עשו היום שסיכנו מאות אנשים באופן ברור.
▾ דווח על תגובה זו  0 
א | 03/07/201926
גזענות היה. גזענות יש. וגזענות תשאר

היא לא הולכת לשום מקום!!

ואחרי ההפגנות האלה הגזענות עלתה עוד למעלה
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי | 03/07/201925
▾ דווח על תגובה זו  0 
רחלי | 03/07/201924
מה הם השיגו בזה??????????
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלחנן | 03/07/201923
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלחנן | 03/07/201922
▾ דווח על תגובה זו  0 
ספרדי | 03/07/201921
= סיקריקים קיצוניים

לא נעים
▾ דווח על תגובה זו  0 
אורח | 03/07/201920
כשראיינו את אבא שלו בבוקר הוא אמר שהצעיר הזה ז"ל היה כמה פעמים במעצר ועכשיו הוא היה במעצר בית אז לא מדובר כאן בילד תמים וזה לא קשור לצבע עור זה קשור להתנהגות שלו כאדם ובלי קשר כשמישו מוציא עליך טקדח אתה לא זורק אבנים אלא בורח גם אם הוא לא שוטר
▾ דווח על תגובה זו  0 
אתיופי בדימוס | 03/07/201919
לפי המידע הרשמי שהתפרסם אתה מפספס נקודה קריטית בסיפור.

לדעת כולם -וזה מגובה בנתיחה הפתולוגית- השוטר לא ירה בכינון ישיר על הנער אלא זה ריקושט מהכביש

כך שבזמן סכנה לחייו ולחיי משפחתו הוא לכאורה עשה את הנדרש ממנו

ומה שקרה אמנם מצער מאוד אבל עדיין לא באשמתו

אבל מה העובדות משנות לכל משולחי הרסן שמסתובבים בכבישים ועושים בהם כרצונם....קרי, וונדליזם טהור וגולמי

ואתה עוד מצקצק בלשונך... אוייייי ממש מסכנים

והנהגים ש'סבלנותם פקעה'....בטח שתפקע...כל יומיים משוגע אחר מחליט לחסום את המדינה והנהגים בני ערובה ואלה הגדילו לעשות וכמעט עשו לינץ' בכמה נהגים כאלה

אולי אני אכתוב טור מצקצק על הנהגים המסכנים שצריך להבין אותם למה ומדוע החליטו בערב בהיר אחד לדרוס מפגינים תמימים????

פעם הבאה שתיתקע בפקק..אבל ראשון מול כל המשוגעים

שב ברכב ותקרא את הטור שלך שוב

תעדכן את תובנותך אז.....
▾ דווח על תגובה זו  0 
נ | 03/07/201918
▾ דווח על תגובה זו  0 
מוטי | 03/07/201917
כל מה שהוא קיצוני ונגד הזרם זה נראה הכי איני והופך למיוחד ! לך מגעיל !!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
דודי | 03/07/201916
ציבורי ופרטי?????

לאן הגענו? זאת אנרכיה!!!!!

אני יכול להזדהות עם חסימות כבישים אבל לא עם אלימות וונדליזם לאכוש ציבורי ופרטי וגם לא לפגיעה במי שאינו מפגין!!!

כשיש חסימות כבישים בפלג הירושלמי אין ונדליזם ברכוש ציבורי ופרטי ועל אף הפגיעה במרקם החיים הציבורי אני יכול להבין למרות שזה מעצבן אותי.

במשטרה לא היתה פועלת כך בהפגנה של הפלג הירושלמי כשאין שם ונדליזם, אצל הפלג הירושלמי המשטרה מפנה בכח ועוצרת על ימין ועל שמאל, אצל האתיופים המשטרה לא נקפה אצבע!!! בושה וחרפה
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים | 03/07/201915
אורח [אתיופי] צריך להתנהג כאורח, וזה אמור על התנהגותם עד שהוא נורה, אבל כשהוא מתנהג כבעה"ב אלים צריך לזרוק אותו מהבית אפי' אם צבע עורו שונה משלי
▾ דווח על תגובה זו  0 
אובייקטיבי | 03/07/201914
אז הלכתי לבדוק...

עובדות:

הרוגים מירי משטרתי [פלילי - לא בטחוני] משנת 2014 - הרשימה המלאה:

1. ח'יר חמדאן, בן 22. כפר כנא. 8 בנובמבר 2014.

2. סאמי אל-ג׳עאר, בן 22. רהט. 14 בינואר 2015.

3. עומר אשכנזי, בן 19. אשדוד. 27 בפברואר 2015.

4. איאד עבדאללה, בן 38. עין נקובא. 22 באפריל 2015.

5. שחר ממן, בן 34. בת ים. 17 באוקטובר 2015.

6. מאזן אבו חבאק, בן 18. אזור רהט. 2 בפברואר 2016.

7. סנד חאג׳ יחיא, בן 27. טייבה. 27 בפברואר 2016.

8. ג'יבריל ג'ארושי, בן 18. דרום תל אביב. 27 ביולי 2016.

9. יעקוב אבו אלקיעאן, בן 45. אום אל חיראן. 18 בינואר 2017.

10. חיים בן שמעון, בן 38. טירת הכרמל. 21 במאי 2017.

11. סרגיי חנוכייב, בן 31. זכרון יעקב. 23 באוגוסט 2017.

12. מוחמד טאהא, בן 28. כפר קאסם. 6 ביוני 2017.

13. מהדי סעדי, בן 20. יפו. 30 ביולי 2017.

14. יהודה ביאדגה, בן 24. בת ים. 18 בינואר 2019.

כמה אתיופים בהם? שניים! סליחה, שניים כולל הבחור שנורה אתמול..

ולזה קוראים "שוטרים יורים חופשי בבחורים אתיופים", "יד קלה על ההדק כשמדובר באתיופי"
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה | 03/07/2019 
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני | 03/07/2019 
הוא אשכנזי ואם הוא אשכנזי אז הוא לא יורה ואם הוא ספרדי הוא כן יורה . די נו תפסיקו להרגיש נחותים
▾ דווח על תגובה זו  0 
צודק | 03/07/2019 
אני כל כך מסכים איתך יש ספרדים לא כולם אני גם ספרדי שכל כך נחיתיים לאני אני ממש מסכים איתך
▾ דווח על תגובה זו  0 
א | 03/07/201913
השאלה היא האם על על עוול שקורה פה במדינה, וזה ממש לא משנה כלפי מי, צריך לחסום כבישים. אין לי מושג מתי בהיסטוריה חשבו על המשוואה העקומה והמעוותת הזו שכדי למחות אתה צריך לחסום צירי תנועה, אבל לאנרכיה המטופשת והאכזרית הזאת צריך פשוט לעשות סוף. אין שום קשר בין מה שלא יהיה הסקנדל התורן, לבין לתקוע לאנשים את החיים, למנוע מחולים מלהגיע לבית חולים, להרוס חתונות ולהתעלל התעללות נוראית באנשים שלא עשו שום דבר רע לאף אחד.

אפשר באותה מידה לגדוש את המדרכות בכניסה לירושלים או בשולי נתיבי איילון כדי שכולם ישימו לב, ואולי אולי גם יגלו אמפתיה למאבק, איזה שלא יהיה...
▾ דווח על תגובה זו  0 
גליהו | 03/07/201912
▾ דווח על תגובה זו  0 
דוד | 03/07/201911
יש סיבה מוצדקת למה השוטר פעל בכוח.

כל ההפגנות האלימות האלו הוכיחו רק דבר אחד,

שהגישה הייתה מוצדקת מלכתחילה מקווה שמשטרת ישראל

תתעשת במהרה ותתנהג איתם בהתאם הראוי לציבור פראי שכזה

מותר להפגין זו זכות דמוקרטית של כל אזרח אבל יש דרך ויש דרך
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיה | 03/07/201910
מי שנפגע היום היו אזרחי ישראל.ולא לשעה ולא לשנתיים .לזמן הזוי ! מול מפגינים אלימים! שלא בילו בשום אמצעים .בהרבה מקומות המשטרה לא הייתה .טרנדים לא רק לא הגיעו הביתה.לא הגיעו לחתונות .חופות שהיו ריקות.וחתונות ללא משפחה! בשביל מה ?? מה הההפגנות האלו יגרמו ? שנסתכל עליהם יותר טוב? שנערך את הסבל שלהם?שיפגינו מול ראש הממשלה .מול המשטרה.מול בתי המשפט.מול כל מי שיכול להשפיע.לא האזרח הקטן שלרוב סובל מהחוק בכל מיני צורות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
מורן | 03/07/20199
עם כל הכבוד למחאה! בצומת שדרות הם ניסו להפוך את הרכב שלנו יחד עם בעלי ןחמשת ילדי ואני הרה! כולמו מבועתים וצורחים ולמפגינים זה לא מזיז!!!! יש גבול!הם חצו אותו. תוך סיכון חיי וחיי משפחתי
▾ דווח על תגובה זו  0 
חום | 03/07/20198
במאבקים של החרדים על הזכות לשמירת הדת בארץ אתה גם אומר כך?
▾ דווח על תגובה זו  0 
אריק | 03/07/20197
אתה כותב שאתה לא נכנס לסיפור עצמו אבל קובע שהוא נורא בגלל שהוא שחור. אז זהו שלצבע שלו אין קשר. הוא נורא כי הוא עבריין עם עבר פלילי ורקע כבד של אלימות
▾ דווח על תגובה זו  0 
מנחם | 03/07/20196
שמעתי שהפתלוג קבע שהכדור היה שחוק דהינו שפגע בקרקע ומשם הותז לנפטר ,אם זה נכון הרי שהשוטר לא ירה בו ישירות בנוסף שהשוטר הרגיש מאוים.בוא נחכה לתוצאות החקירה לפני שמגיעים למסקנות.בליקשר למה שקרה,חייבים להפסיק עם ההפליות ולא במילים הן כלפי האתיופים הן כלפי החרדים שסובלים מהסתות בלתי פוסקות ומתוקשרות עי לפיד ושותפו ליברמן והפליות אם יש כלפי המגזר הערבי.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי | 03/07/20195
א. אם היו שורפים לך את המכונית היית מדבר אחרת

ב. נא לעיין האם השוטר ירה באדם או שהכדור ניתז בשוגג

ג. גם אם הדבר מצדיק הפגנה אבל לא ברברית בלא הבחנה כגון נזקי גוף ורכוש.
▾ דווח על תגובה זו  0 
איש | 03/07/2019 
המאשימים כמו הכושים בארהב יצאו לנקום לרצוח להשמיד.ושם היו יורים במשתוללים והיו מקרים,
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוטוויילר | 03/07/2019 
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלי ירון | 03/07/20194
▾ דווח על תגובה זו  0 
ירון דהאן | 03/07/20193
אתה, שכמותך, רשמי הישיבות שלך, השדכנים שלך וכו' וכ'ו

נכון שהספרדים אהבלים שבכלל הולכים אחרי האשכנזים

הרי מה שעשו למרוקאים עושים היום לאתיופים

אותם אנשים

אותה התנהלות
▾ דווח על תגובה זו  0 
ס"ט | 03/07/2019 
תפסיק לרדוף אחרי האשכנזים ולא תסבול מהגזענות שלהם ואל תכליל את כולם כי יש כאלה שבכלל לא גזענים (אלה שאין להם מוסדות ולא אכפת להם להראות שאוהבים אותנו כי זה לא מחייב אותם)
▾ דווח על תגובה זו  0 
איתי | 03/07/20192
▾ דווח על תגובה זו  0 
אליהו | 03/07/2019 
שום דבר לא מצדיק הרס וחורבן כזה
▾ דווח על תגובה זו  0 
דוד  | 03/07/2019 
כ95 אחוז מהם לא יהודים. רק עליית ביתא ישראל הם יהודים. ואת זה אמר לי השכן שלי האתיופי, שמתבייש בכל מה שקורה. אבל ביבי נכנע לח"כים האתיופים שהפעילו עליו איומים להעלות גם את הגויים. הח"כים האתיופים רוצים שיהיה מי שיצביע עבורם-הם רוצים כסא בכנסת להרבה שנים. הפעם רק ימינה לליכוד.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמואל | 03/07/2019 
לפי התנהגות האתיופים היום נראה שהשוטר צדק! מפגינים שהופכים מכוניות על יושביהם סתם כך? ראית פעם דבר כזה חוץ מבגונג'ל?
▾ דווח על תגובה זו  0 
מתבייש בך | 03/07/20191
למה כשהפלג הפגינו לא צייצת ?

מאיפה השנאה העצמית הזאת שלך ?

איבדתם כל קשר עם המציאות.

הלו.... תתעוררו כל טיפש כותב משהו. האתיופי ניסה להרוגגגג עם זיקוקים ולא משנה אם היה לו שיער בלונדיני.

בני הפלג הירושלמי מפגינים כי לוקחים בחור ישיבה טהור לכלא

ולא משנה אם התייצב או לא, הוא חרדי ששוה פי אלף יותר מכל הטיפשים שמזדהים עם האתיופים.

זה כבר לא חולי נפש זה יותר גרוע מזה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"