תאריך:  י"ד באב תשעט 2019-08-15
אורך: 42:31
שר הביטחון לשעבר וחבר הנהגת 'כחול לבן' על ההסתה של חברו יאיר לפיד, חוק הגיוס ואיווט ליברמן; השר צחי הנגבי התומך באירועים בהפרדה לציבור החרדי והבחירות הקרבות - ופאנל הפרשנים (TV)
דוא"ל שלך: דוא"ל של החבר:
הערות:
תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
שלמה  | 17/08/20198
הוא אומר איש באמונתו יחיה אבל במקור זה "צדיק" באמונתו יחיה
▾ דווח על תגובה זו  0 
צבי | 16/08/20197
שהזנחנו את ההסברה ונתנו למסיתים למיניהם להסית ולהשמיץ את היהדות החרדית עם כינויים כמו פרזיטים אוכלי חינם ועוד, והיום כל זב חוטם יודע שאנחנו חיים על חשבונו, פרחח והולך בטל כמו אילן שחר מפרסם כבר שנים מאמרים מלאי שקרים על חשבונינו ואף לא העמדנו את המסיתים הללו במקומם, בתעמולה כזו השתמשו הנאצים כשהפכו את היהודים למיותרים בתעמולה כזאת, וזה מה שלפיד עושה, וכך הותר דמינו, וכל אחד מרשה לעצמו לרדוף אותנו, ראשי ערים מרשים לעצמם להכריז שלא יתנו לגור בעירם, אנחנו צריכים להלחם בהם במלוא העוצמה, ואולי כבר איחרנו אפילו את הרכבת
▾ דווח על תגובה זו  0 
יאיר | 16/08/20196
▾ דווח על תגובה זו  0 
מאיר | 15/08/20195
לפיד נובח כל הזמן כמו כלב שוטה אחוז כלבת איך אפשר להצביע לכחול לבן כאשר ישנו רשע עלוב נפש כזה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
א | 15/08/20194
▾ דווח על תגובה זו  0 
כחול אדום | 15/08/20193
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלאור אזריה | 15/08/20192
שיטת שמעון נווה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
דוד | 15/08/20191
וחתם על אוסלו. אהוד ברק וויתר על מה שרבין לא הספיק ותכנן גם למסור את הגולן. שרון פינה את התושבים של ישובי עוטף עזה עם סוסים. אולמרט שרטט מכירת סוף עונה עם עט על מפית.

כך, במשך שנים עמד ציבור המתנחלים חסר אונים אל מול ממשלות חסרות אחריות ומערכת משפט דורסנית.

הגיע בנימין נתניהו, ומול הממשל האמריקאי העויין ביותר שאי פעם היה למדינת ישראל הצליח באמצעות נאומי בר אילן, לחיצות יד מזוייפות לפלסטינים ובחירה מדודה של קרבות לעצור את הסחף ולהוריד את רעיון שתי המדינות מהפרק.

במקביל, הפך את ישראל משק החבטות של העולם למעצמה אזורית שמקבלת כבוד מארצות הברית ועד רוסיה. מהודו ועד דרום אמריקה. מאפריקה ועד סין.

תודות לגב הרחב שלו יכולים כעת אלו שהרעיון הכי טוב שלהם היה לחסום כביש צדדי או להרים הפגנה מול הכנסת לטעון שהוא הבעיה והם הפתרון.

סמוטריץ שרק לפני חצי שנה קיבל הפוכה לראש משרת המשפטים שלו (חמאה על הראש וזה) שהשאירה אותו ואת מפלגתו עם חובות הפך פתאום לגיבור.

מי שלולא נתניהו שלחץ על איחוד היה רואה את הכנסת מהבית הפך פתאום למומחה למשא ומתן.

אתה שלא מוסגל אפילו בתוך המפלגה שלך להשפיע על כלום, שלא מסוגל ליצור איחודים ופשרות אפילו עם המפלגות התאומות שלך, אתה תצעיד את ישראל להישגים? אותך פוטין יספור? לך אירופה תקשיב?

תתעוררו כבר, אם נתניהו נופל השמאל שוטף אתכם כמו קיסם. דפקתם כבר את איחוד מפלגות הימין בגלל אגו וטמטום. שבו בשקט ותנו להציל את מה שנשאר.
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"