סמוטריץ' נואם בישיבה
תאריך:  ב' באדר תשפ 2020-02-27
אורך: 02:04
בתיעוד משיחה עם בחורי מכינה קדם-צבאית ברחובות, לקראת הבחירות, נחשף מה באמת חושב בכיר 'ימינה' ושר התחבורה בצלאל סמוטריץ' על הנהגת הציבור החרדי (פוליטי)
דוא"ל שלך: דוא"ל של החבר:
הערות:
תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
בני"ש | 02/03/2020114
כל מילה זהב! איך אמר הרב זצ"ל? "חבורת מחפשי חטאים"... ועדיין, יש כבוד הערכה ואהבה גדולה מאד לחרדים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שחר | 02/03/2020113
סמוטריץ צודק. יש הסתאבות מערכות חמורה. מקחו דוגמא מינוי דיינים. אין לך סיכוי אם אתה לא מקורב לא יעזור שתהיה העילוי הכי גדול. בעיני ראיתי איך בחור גאון עצום שבבחינות הדיינות היה בין הראשונים וצעיר חרדי אבל לא מזוהה פולטית ולא מקושר עבר מאחד לאחד והתבזה וקיבל הבטחות ובסוף נאדה. כשמיפינו את מי שכן נבחר זיהינו 90% קשרי משפחה או מקורבים פוליטיים. זוהי הדת של החרדים.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
נריה... | 02/03/2020112
?

שאלה:

מי ולמה המציאה את המועצות הדתיות?

תשובה:

שר הדתות הראשון מרבני הציונות הדתית

למען ג'ובים.

שאלה:

מתי פעם אחרונה הציונות הדתית כאבה את השבת או כל נושא דתי אחר פרט לארץ ישראל?

תשובה:

שבת- בממשלת שמיר...

כשרות דת וכו' בתקופת הרב גורן

שאלה:

מה יותר יכאב לציונים דתיים ( לא לכולם אבל לרוב. .)

בן שיהיה

א. להט"ב

ב. דתל"ש

ג. חרדי

וד"ל
▾ דווח על תגובה זו  0 
james | 02/03/2020111
צודק .. החכים החרדים לאצעןזיםצדבר
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה | 02/03/2020110
למי שלא הבין. סמוטריץ' לא בא לשכנע בשיחה הזאת אף אדם מהציבור החרדי שיבוא ויצביע לימינה. את זה הם עושים במקומות אחרים ובסגנון דיבור אחר. הוא בסך הכל בא לדבר לציבור שלו, שבתוכו יש כיום חלקים רבים שהולכים לרעות בשדות זרים ומחפשים כל דבר קטן וכל פגם מוסרי קטן (ע"ע עוצמה יהודית) העיקר שלא להצביע לציבור שלו, ולכן הוא בסך הכל בא להציב להם את המראה שגם הצד השני הוא לא טלית שכולה תכלת...
▾ דווח על תגובה זו  0 
מאיר | 02/03/2020109
צודק ב100 אחוז אנחנו החרדים הסתאבנו. עבוקים רק עם קניות של בגדים ולרמות את משרד הדתות. תולים את הכובע בבית המדרש והולכים לבזבז את הזמן ברחובות. משתמטים מהצבא ובזמן הזה מבטלים תורה ומטיילים באיטליה .. פשוט אנחנו אספסוף בהמי נקלה ונבזי.
▾ דווח על תגובה זו  -1 
 | 01/03/2020108
אמת לאמיתה
▾ דווח על תגובה זו  0 
קוראת | 01/03/2020107
צודק מליון אחוז.

מליוןןןןןןןןןן

באמתפשע מה שקרה עם השבת ועם המועצות הדתיות כשהממשלה עמדה על החרדים!

שאפחד לא יפנטז שזו מלחמה על השבת ועל היהדות.

זו מלחמה על הכסא של ליצמן וגפני
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יהודי | 01/03/2020106
אם חלמתי אי פעם להצביע ימינה , בנאום הזה סמוטריץ' גרם לי לרדת מהר מהרעיון. אצל האידואולגיה של הדתיים בקושי מתיחסיים לרבנים ועושים מה שרוצים. רק שס .
▾ דווח על תגובה זו  -1 
דוד | 01/03/2020105
אם כוונת מפרסמי ההקלטה להשחיר את פרצופו של סמוטריץ' במטרה להתכבד בקלונו... כדאי להם להסירה... זה ממש משרת את האינטרס ההפוך! וד"ל...
▾ דווח על תגובה זו  0 
אסור שיבחר . | 01/03/2020104
נגד נהגי המוניות.נהגי המשאיות.עסקים קטנים
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוני | 01/03/2020103
ואם תשאלו הרי אתה מחזק את החילונים?! התשובה היא שאסור לסייע לדבר עבירה כי המפלגות של הכיפות השחורות והסרוגות הם עצמם גוזרות את כל הגזירות על היהדות בארץ.
▾ דווח על תגובה זו  0 
ג | 01/03/2020102
אין ספק שבצלאל צודק.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שלמה | 29/02/2020101
"כדי להאמין לשקר אומרים אמת בהתחלה"

אתם כמו העם שהאמין למרגלים.

מצטער, אינני קונה מה שהוא אומר.

ראינו איך הוא התנהג יחד עם בנט נגד ההסכם עם

בן גביר, ועכשיו קוראים לבן גביר לעזוב המערכת.

מגעיל!

כל מי שחשב להצביע עבור "ימינה" שיצביע עוצמה או ג'

ובשום אופן לא לאלה שגרמו ורוצים לגרום להתמוטטות של הדת

במדינה.

האם סמוטריץ דרש מבנט לבטל תוכנית בנט לתת לרפורמים הכותל? נציגות ברבנות? לא!

יש השוואה מבחינת אידאולוגיה בן סמוטריץ ל-ג'?

אפילו על ארץ ישראל סמוטריץ התקפל והסכים לבנות לערבים

ערים ביו"ש?

אם הדת הכי חשוב לך, תצביע ג'.

אם ארץ ישראל ויושר הכי חשוב לך תצביע "עוצמה", אפילו אם

אתם חושבים שלא יעבור.

אצלי האידיאולוגיה והישרות יותר חשובה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
מישי | 29/02/2020100
הוא צודק. אנחנו גרועים אבל הם יותר. מציאות שרק 40% מהילדים שלהם ממשיכים בדרך שלהם
▾ דווח על תגובה זו  0 
j | 29/02/202099
צודק
▾ דווח על תגובה זו  0 
הוא צודק | 29/02/202098
יש הרבה אמת במה שדיבר
▾ דווח על תגובה זו  0 
יאיר | 28/02/202097
צודק מאה אחוז רק אתה תמיד הולך ללקק לגפני ודרעי והם בשקט בשקט עובדים עליך כשלו יצטרכו אותך יזרקו אותך לפח משתמשים וזורקים ככה גם עושים לבוחרים שלהם
▾ דווח על תגובה זו  0 
סתם אחד | 28/02/202096
גפני אמר פעם שאפילו הוא צירף למנין את הרב שי פירון...

נו באמת
▾ דווח על תגובה זו  0 
סתם אחד | 28/02/202095
איזה חילול ה היה במינוי של מצגר

במקום לבחור רב ראשי ראוי העסקונה של יהדות התןרה בחרה במוקיון

לא שמעתי אותם מכים על חטא אפילו פעם אחת
▾ דווח על תגובה זו  0 
ישראל | 28/02/202094
בצלאל סמוטריץ = איילת שקד !
▾ דווח על תגובה זו  0 
אריה | 28/02/202093
הנה עוד כמה דברים .

לכו לבני ברק או לכול ריכוז חרדי שהי' שם פעם כיפות סרוגות ותבינו כמה אנחנו הציבור החרדי לא מסוגל להתמודד עם האמת .

בני ברק בכול איזור קוק , בארי והסביבה היום נראה כמו מחנה פליטים , בעירייה כבר כולם כולם חסידים אכלים אחד את השני ומשם הקומבינות פורצות לכול עבר , כנ"ל בית שמש , כנ"ל ירושלים , כנ"ל כל מקום שהפך להיות חרדי .

לא חדש בכלל שג' וש"ס מחפשים רק ג'ובים וקומבינות עמ' להצדיק את עצמם ואת שולחיהם .בבקשהה תתמודדו עם האמתתתתתתתתתת
▾ דווח על תגובה זו  +1 
האמת היא | 28/02/202092
שהוא אכן צודק
▾ דווח על תגובה זו  +1 
משה | 28/02/202091
לצערי הוא צודק בכל מילה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים לוי | 28/02/202090
בצלאל צודק בכל מילה שאמר!

רק אחרי שהאמת מונחת בצורה גלויה על השולחן אפשר להתחיל לטפל בחולאים.

הגיע הזמן שמישהו יגיד את האמת.

אני בוחר בו!
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אודי | 28/02/202089
יצאתם לקלל ונמצאתם מברכים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
דוד | 28/02/202088
לצערי הוא צודק.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יונה | 28/02/202087
כותרת מטעה כאילו הוא דיבר נגד ההנהגה החרדית כשבפועל הוא רק דיבר על הפוליקיאים שהם עדיין רחוקים מלהיות ההנהגה
▾ דווח על תגובה זו  0 
בני | 28/02/2020 
נכון, אתה צודק
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 28/02/202086
לצערי הוא צודק!!גם על ליצמן וידוע גם על דרעי... ואלו ממש לא מנהיגי הציבור.. ואנחנו נצביע להם כי כך ההוראה של מנהיגי הציבור!

אבל הוא צודק!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
מיקי | 28/02/202085
הוא לא דיבר נגד החרדים

הוא רק אמר שעל הפוליטיקאים החרדים אפשר לסמוך פחות בנושאי דת

זה דעתו וזה לגיטימי
▾ דווח על תגובה זו  0 
מילר | 28/02/2020 
והרבה מאד חרדים יסכימו איתו בנקודה זו. ועדיין, הוא לא אופציה, כי גם עליו אי אפשר לסמוך בנושאי דת. ההבדל בינו לבינם, שהבעיה שלהם היא שהם היום כבר לא שואלים מספיק את הרבנים ששלחו אותם. והבעיה של סמוטריץ' היא שהוא כן שואל את הרבנים שלו...
▾ דווח על תגובה זו  0 
אורי | 28/02/202084
למה פנים אמיתיות???

אסור להציג את זה שלדעתו הקבוצה שלו יותר טובה מהחרדים???

וכי גפני או ליצמן לא היו מדברים ככה???

וחוצמיזה שהוא מדבר הגיוני גם על הסיפור של השבת וליצמן וגם על זה שש"ס הפכה את הרבנות למקום של ג'ובים
▾ דווח על תגובה זו  +1 
לא מתקפה ולא... | 28/02/202083
מבין את הכעס זכותו לטעון כל טענה

והתנהג בצורה מכובדת
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יוסף | 28/02/202082
ואתם עוד הולכים לקושש קולות מהציונות הדתית
▾ דווח על תגובה זו  +1 
חיים | 28/02/202081
רק הכסף משחק תפקיד אצל כולם צריך להפריד את הדת מהמדינה ולדהוג לחינוך לנער על פי דרכו
▾ דווח על תגובה זו  0 
כחרדי, אני... | 28/02/202080
הבושה לנו, ולא לסמוטריץ שאומר את האמת
▾ דווח על תגובה זו  0 
גרינשטיין | 28/02/2020 
לא, לא לנו הבושה. איננו אשמים. הבושה למערכות המפלגתיות שלנו ש"ס וג' שירדו מהמסילה ושכחו את עצם מטרת שליחותם. מיהדות נטו האידיאולוגיה התחלפה לכסף, ג'ובים וצבירת כח פוליטי (שמתבזבז רק על שני הדברים הראשונים). אנחנו לא מגבים את הדברים האלה. אנחנו מצביעים להם בגלל שאלו עדיין המפלגות החרדיות ביותר ובגלל שאומרים לנו שזה מה שהרבנים אומרים להצביע. ודוקא בגלל המצב הזה יש גם רבנים אחרים, גדולים לא פחות, שאומרים לא להצביע כלל. המציאות המפלגתית הנוכחית והשכל הישר עוזרים להחליט איזו דעה לקבל.

ואמנם סמוטריץ צודק לחלוטין בביקורת שלו על ליצמן ודרעי וזלילת האבוס עם התבן של מקורבי ש"ס במועצות הדתיות וברבנות. ברם המבט הציוני-דתי-פונדומנטליסטי שלו לא אמור להוות הפתעה מיוחדת לאור המקום ממנו בא. למרות שהיינו רוצים לקוות, לטובתו, שהוא קצת יותר מפוכח וריאלי בתחום ראשית הצמיחת שלהם.
▾ דווח על תגובה זו  0 
קובי | 28/02/202079
הוא צודק עד מאד אבל... עדיין אצביע ג כי כך אמרו גדולי ישראל ואפילו יאמרו על ימין שהוא שמאל....
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי | 28/02/202078
מה זה פניו האמיתיות של סמוטריץ? הוא צודק בזה שהוא נלחם על עניני דת לא פחות מליצמן והוא צודק בזה שליצמן פרש כדי להרגיש טוב עם עצמו, הוא לא תוקף רבנים וכמובן לא תוקף את הדת, הוא לא פחות חרדי מגפני וליצמן רק דעותיו הם מזרחיות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יגל | 28/02/2020 
מה שצודק צודק
▾ דווח על תגובה זו  0 
ד. לאומי לשעבר | 28/02/202077
מדבר כמו איזה קומונאר מתלהב מבני עקיבא

הנערים מרגישים את השקר הצבוע אצלכם הם יודעים היטב למי באמת אכפת מרצון השם יתברך

זה לא אומר שהמפלגות החרדיות מושלמות אבל ביחס לבית היהודי הם אלפי ק"מ יותר טובים

צר לי
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי | 28/02/202076
צודק במליון אחוז
▾ דווח על תגובה זו  0 
ראייה ישרה | 28/02/202075
כלכם מטומטמים וצבועים בלי שום יוצא מהכלל, כל אלו שהגיבו שסמוטריץ צודק הוא צבוע ומגעיל, רק בגלל שסמוטריץ אומר את דבריו ברהיטות ובצעקה ובבטחון אז הוא שובה אותכם כביכול הוא צודק, אני יעשה מבחן קטן אתכם, אם מלאכי הנציג מעץ של הפלג הירושלמי או מישהו מהפלג היה אומר את אותם דבריו של סמוטריץ, דהיינו שהחכי"ם החרדים לא עושים שום דבר וליצמן התפטר כי זה משחק, כול הדרשה היפה אז 99 אחוז מהתגובות היו אומרים שהפלג לא צודק וכו' אבל רק בגלל שמזרוחניק אומר את זה אז כל החסרי אחריות הצבועים אנשי מקלדת שלא מבינים כמה קשה זה לח"כ חרדי להיות בכנסת ולהלחם וגם לקבל תקציבים אז פתאום כלכם מסכימים אתו, פשוט צביעות,

פשוט תדמיינו מישהו מהפלג שאומר את אותם מילים בדיוק כמו סמוטריץ וכלכם לא היו כותבים שהוא צודק,

ואגב אפשר לחשוב שסמוטריץ ממש לוחם מלחמת השם שיוצא מהקוליציה למען קדשי היהדות ולא מתפשר, איזה זיוף ושקר הוא יושב ומחמם את הכסא טוב גם כשנתנו לרפורמים כותל וגם בחילולי שבת שהוא שותף וכו'
▾ דווח על תגובה זו  0 
איש פטיש | 28/02/202074
הוא צודק
▾ דווח על תגובה זו  0 
אבי  | 28/02/202073
בושה וחרפה,

לולא החרדים ששמרו על התורה היום התורה היתה בשפל....וגם בארגוני החסד רוב הארגונים הוקמו על ידי החרדים
▾ דווח על תגובה זו  0 
אילה | 28/02/2020 
צודק 100%

לולא החרדים העקשנים לא היה זכר לעמ"י.

יכול להיות שבאמת ליצמן ודערי לא מפנים את כיסאותיהם וזה מעצבן, אבל עד לדבר כך. בכפירה.

יום נפלא לכל החרדים!
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 28/02/202072
מותר לפעמים לומר אמת..
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אבי | 28/02/202071
שיעור כללי בלשון הרע מדאורייתא ועוד בבית הכנסת. ואחר כך לא פלא שבתי כנסת מתפוצצים ואומרים למה השם עשו לנו כך.... בגלל שנאת חינם חרב בית קודשינו ותפארתנו. מתי מתי נפנים זאת . אוי טאטה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
א | 28/02/202070
התאכזבתי מסמוטריץ.

חבל שהוא רק מלכלך על חבירו, במקום להביא קולות מבן גביר וגנץ.

מי שקיקבל יקיר ההתיישבות זה דרעי ולא אף אחד "ממייצגי המתחלים"דון סמוטריץ לפחות תעשו משהו ואז תלכלכו על מי שעושה משהו למעננו.

חחחחח סמוטריץ אתם הבלוף הגדול של היהדות.

מעניין איך אתה ישן בלילה אחרי שזרקתם את בן גביר???

מעניין איך אצה ישן בלילה אחרי שבנט עזב אתכם וחזרתם כמו נרפים אליו????? איך יש לך זכות דיבור??אתם בושה וחרפה לגוש עציון ולדתיים בפרט.
▾ דווח על תגובה זו  0 
דתי לאומי | 28/02/202069
אני בציבור הדתי לאומי אני חובש כיפה סרוגה גדולה ולומד באחת מהישיבות הגדולות בציבור הדתי לאומי (לא בהר המור)

אוני מתבייש בסמוטריץ ובבנט ובשקד חבורה של שקרנים סמרטוטים שאכפת להם רק מהגוב שלהם! דמגוגיםשקרנים
▾ דווח על תגובה זו  0 
גדעון לוי | 28/02/202068
חצוף . מסתובב עם כל השמאל הרדיקלי באירלנד עם דנינו , נפגש עם ערבים ברמלה ומדבר על ארץ ישראל השלמה...
▾ דווח על תגובה זו  0 
אברהם | 28/02/202067
נאמרו לא בזמן הנכון ולא במקום הנכון בזמן הזה שצריכים יותר אחדות ולא במקום הנכון כי דווקא ברחובות חיים כל גווני היהדות דתי וחרדי בהמוניה ושלום בה
▾ דווח על תגובה זו  0 
אייל | 27/02/202066
זה באמת איום ונורא

ויש הרבה מאד אמת בדבריו
▾ דווח על תגובה זו  0 
כן כן  | 27/02/202065
לצערינו הוא צודק מליון אחוז
▾ דווח על תגובה זו  0 
דוד יצחק | 27/02/202064
איזה מילים!! לפעמים גם ביקורת היא טובה..הוא אלוף! אין מה לומר!
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעקב | 27/02/202063
כחרדי תכלס הוא צודק
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי | 27/02/202062
מה הסיפור שלכם? הבנאדם אידיאולוג. היחיד שאומר את האמת
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני | 27/02/202061
צודק

מה הבעיה ?
▾ דווח על תגובה זו  0 
צודק!!!!! | 27/02/202060
צודק!!!!! ב 100 אחוז
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהשע | 27/02/202059
מה אתם רוצים?

מה לא נכון במה שהוא אמר?
▾ דווח על תגובה זו  0 
דוד | 27/02/202058
סמוטריץ זה לא יפה..

לשון הרע.
▾ דווח על תגובה זו  0 
צודק | 27/02/202057
והרי החדשות: סמוטריץ' הוא פוליטיקאי והוא לא חרדי מאידיאל אז ככה שהוא גם לא יסכים עם מה שקורה אצל החרדים
▾ דווח על תגובה זו  0 
יענקי | 27/02/202056
צריך לשנות את הכותרת :

פניו האמיתיות של של החכים החרדים - נחשפות
▾ דווח על תגובה זו  0 
אברמלה החרדי | 27/02/202055
סוף סוף בן אדם ערכי שאומר את האמת בפרצוף של הפוליטיקאים החרדים,כסף וג"ובים זה מה שמעניין אותם
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמיקס | 27/02/202054
בינינו? הוא צודק. ואני אומר את זה כחרדי אשכנזי. אין אצל הדלים גזענות לספרדים והם יותר אמיתיים ופחות ציניים. מציאות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
בן תורה  | 27/02/202053
ביננו .... זה נכון

כמה חילול ה' הנציגים החרדים [במרכאות] עשו

לכן ורק לכן לא נצביע להם !!!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
במומו פוסל | 27/02/202052
המזרחי לדורותיונהם אלו שדרדרו את הכשרות ושירותי הדת למצבם ובגלל היה צריך בדצים וכו.. חבל על העיוות. לא שהחרדים יותר טובים ממש לא. אבל המזרחי התחילו
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 27/02/202051
מה לעשות שהוא אומר דברים נכונים? כל מערכת הדת במדינה נהייתה מושחתת ובבלעדיות של משפחה אחת ממנהלת את הכל בג'ובים. אני יודע על חברי הגוף הבוחר ברבנות הראשית שנשבעו לרב עובדיה שיצביעו לבנו להיבחר לרב ראשי. איפה שמענו על דבר כזה?!
▾ דווח על תגובה זו  0 
כיכר השבת | 27/02/202050
ממתי הנהגת הציבור החרדי זה העסקנים ולא הרבנים?!
▾ דווח על תגובה זו  0 
אליהו ראש... | 27/02/202049
לא ההייתי מיד מבטל את דבריו לגמרי ותולה אותם במאבק מיזרוחניקי בחרדים סמוטריץ הוא חרדלי הגם שהוא לא נמנה עם בוגרי מירי יש לו לב חם וקנאות לדבר השם ודבריו בהחלט מטרידים גם אם לא נקבל אותם עד הסוף בהחלט מטריד ועל הנציגים החרדים להיות באמת צדיקי יסוד עולם
▾ דווח על תגובה זו  0 
יענקי רשב"ם | 27/02/202048
תכלעס הוא צודק לא מעניין אותם אידישקייט כלל
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי | 27/02/202047
לא הבנתי מה הבעיה במה שאמר, יש לו הסתכלות מסוימת על המדינה ששייכת לנו הכללי של הציונות הדתית.הוא לא תקף את הציבור החרדי אלא רק את הנציגות ובאופן מאוד נקודתי.

אפשר להסכים ואפשר לא להסכים, אבל חשיפה אני לא רואה כאן.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חרדי מיינסטרים | 27/02/202046
ברור שחברי הכנסת החרדים זה לא מעניין אותם כהוא זה, הם רואים בסוגיות דת ומדינה מטרד עצום, לעומת הגישה הדתית לאומית שמבקשת לטפל בסוגיה ולהסדיר אותה.

לא אצביע לימינה ביגלל הדרך שבה הם התנהלו מול בן גביר על אף הצהרתם החיובית בנושא הממ"חים (ממלכתי חרדי) ולא אצביע לש"ס עקב הצהרתו נגד הממ"חים כך שהליכוד זה ההאופציה היחידה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלי | 27/02/202045
תודה שחשפת את האמת. חשבתי להצביע לך כי אתה תותח אבל מתברר שאתה ובנט אותו דבר אתה מדבר כמו שונא חרדים וכנראה זה מייצג את הכל. אם אתם חרדים אל תצביעו לו
▾ דווח על תגובה זו  0 
שירה | 27/02/202044
אם חלמתי אי פעם להצביע ימינה , בנאום הזה סמוטריץ' גרם לי לרדת מהר מהרעיון...
▾ דווח על תגובה זו  0 
רמי | 27/02/202043
הוא רק הציב מראה .

אף אחד לא אוהב לראות את האמת
▾ דווח על תגובה זו  0 
הוא צודק | 27/02/202042
הוא צודק
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודה | 27/02/202041
מה שאמת אמת כמו כל הפולטיקים

לא מחדש לנו כלום
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעקב יהודה | 27/02/202040
סמוטריץ דואג לדת פי אלף מהעסקנים החרדים שאין להם יראת שמים
▾ דווח על תגובה זו  0 
כתבת שקר | 27/02/202039
הוא תקף את חברי הכנסת ואת הרבנות שום מילה על רבנים
▾ דווח על תגובה זו  0 
בן ציון הכהן | 27/02/202038
לא נעים.

אבל הוא צודק בכל מילה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יאיר | 27/02/202037
הוא צודק לגמרי!!!!!!!!!!

להצביע ימינה!!!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
מ .ת"א | 27/02/202036
מזעזע! איזו אנטישמיות נוטפת מפיו, והוא מדבר על ליברמן!

אבל- אותי זה לא מפתיע. תמיד אני צווחת ומזהירה שהסרוגים והרפורמים הרבה יותר גרועים מחילונים והם הכי שונאים את החרדים, וגם הכי עושים בעיות לכל העולם.! הנה אפילו מנדלבליט מזרוחניק ועוד שופטם שמאלנים ועוד.

זיכרו: המזרוחניקים הכי שונאי חרדים יותר מחילונים, שנותנים להם כבוד.

יודעים למה? כי הם מקנאים! שהחרדים יותר חזקים מהם שלא מסוגלים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
דתי לאומי | 28/02/2020 
אוי, כמה גאווה והתנשאות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
ארי | 27/02/202035
זה לגיטימי שכל אחד חושב שהוא הכי טוב והוא הכי חרדי

ברור שלסמוטריץ יש מעלות על פני המועמדים החרדים כמו שלחרדים יש מעלות על פני סמוטריץ
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 27/02/202034
תכלס צודק
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי | 27/02/202033
קבל את האמת ממי שאמרה...
▾ דווח על תגובה זו  0 
הוא צודק | 27/02/202032
אבל הוא היחיד שצודק שם
▾ דווח על תגובה זו  0 
מתקפה בוטה? | 27/02/202031
מתקפה חזיתית אולי...

הוא משקר? לא!....
▾ דווח על תגובה זו  0 
חרדי | 27/02/202030
את הדתלי"ם אני פשוט לא מכיר
▾ דווח על תגובה זו  0 
נתנאל | 27/02/202029
תכלס צודק, לא?
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעקב | 27/02/202028
כולנו יודעים שהוא צודק הרי. אז מה הבהלה??? הוא לא מתכסה בתירוצים עלובים . הוא אומר אמת. גבר שבגברים
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי של אמת | 27/02/202027
ומה עונים לעצם הטענה? לא מספיק לומר: נחשפו פניו האמיתיות...הרי לכאורה דבריו דברי טעם?
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעקב | 27/02/202026
יישר כח בצלאל!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
אריק | 27/02/202025
הוא צודק לפחות בחלק מהדברים.

ה'התפטרות' של ליצמן בפרשת 'גשר יהודית' פשוט מעשה מביך.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי פשוט | 27/02/202024
תכל'ס צודק לגמרי..

ואומר את זה בנאדם שבאמת עשה הרבה לטובת הציבור החרדי בתחום התחבורה וגם בתחומים אחרים...
▾ דווח על תגובה זו  0 
נחמיה | 27/02/202023
אי אפשר להגיב לדברים חלקיים.

צריך להביא את כל הנאום.
▾ דווח על תגובה זו  0 
הוא צודק... | 27/02/202022
אולי קצת הגזים, אבל צודק!

מה לעשות? זאת האמת!
▾ דווח על תגובה זו  0 
שפוי | 27/02/202021
מה התמיה, הוא פשוט צודק בכל מילה שאמר.

האדם היחיד שתוכו כברו.

איזו התרגשות??!
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוטשילד | 27/02/202020
סמוטריץ צודק
▾ דווח על תגובה זו  0 
מאיר | 27/02/202019
הוא נשמע די אמין
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי | 27/02/202018
זה קצת לא נעים לשמוע, אבל זו האמת!
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי | 27/02/202017
לא מבין על מה המתקפה והתימהון. הדברים ידועים הנכונים...
▾ דווח על תגובה זו  0 
אשקלוני | 27/02/202016
בצלאל היקר אהבנו אותך מאוד היית נראה חיצוני מזרחיסט ובפנים חרדי עם השקפות הכי חרדיות (ודוגרי אפי' יותר מהנציגים החרדים) אבל למה להוריד את כל הערך ממך חבל פשוט חבל
▾ דווח על תגובה זו  0 
מנעו בניכם... | 27/02/202015
1. הוא לא השמיץ את החרדים וגם לא את ההנהגה החרדי בסך הכל דיבר נגד כמה חברי כנסת, ממש לא "הנהגת הציבור החרדי", לא שמענו ממנו מילה נגד ר חיים קנייבסקי או הרב עובדיה

ההבדל בין שאלה למתקפה בוטה הוא רק אם יש לחברי הכנסת תשובה לשאלות, וכמובן בסיכוי שחרדי יצביע לו, בינינו אם זה היה לא היה סיכוי שחרדי יצביע לו הוא לא היה שווה תגובה...

2. הוא בכלל לא השמיץ הוא רק הטיח טענות קשות וחברי הכנסת בחרו לתקוף אותו במקום לספק תשובות
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה | 27/02/202014
צודק בהחלט!!! אמת!! גם אם היא לא נעימה..
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי מהבית | 27/02/202013
יש לכם רק בעיה אחת - סמוטריץ צודק בכל מילה שאמר.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני | 27/02/202012
עצוב אבל נכון. החרדים נלחמים על האיזור שלהם, לא על המדינה שהיא מעשה שטן.
▾ דווח על תגובה זו  0 
מאיה | 27/02/202011
הבנאדם אכול שנאה וקנאה יצא המרצע מן השק טעינו בו בגדוללללללללל
▾ דווח על תגובה זו  0 
לא הבנתי... | 27/02/202010
עם יד על הלב רובנו מסכימים איתו...
▾ דווח על תגובה זו  0 
מני | 27/02/20209
מה לא נכון ??
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי | 27/02/20208
רק לא שס, פשטתם את הרגל היד וכל איבר אחר. די לתרבות השקר והקומבינות
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי  | 27/02/20207
דוגרי צודק. תקבלו את זה
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעקב | 27/02/20206
בושה וחרפה לבצאלאל שחושב שיבנה על זה שזורק רפש ובוץ ושאפו ענק לכל המשתתפים שלא ויתרו לו וידעו לשאול את השאלות הנכונות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
האמת הקשה | 27/02/20205
סליחה אבל הוא צודק.
▾ דווח על תגובה זו  0 
פרוש | 27/02/20204
הוא צודק
▾ דווח על תגובה זו  0 
א | 27/02/20203
מי שראה את התיעוד המלא מבין שהוא היה תחת מתקפה של הבחורים שיושבים שם ואמר את הדברים תוך רהיטות הדיון. והוא ציין שהוא אומר את הדברים בצורה יותר קיצונית כדי להדגיש את העניין....

הוא גם דיבר ארוכות על הצורך לדון לכף זכות כל בן אדם, מה שכנראה קצת חסר בכתבה הזאת...חבל
▾ דווח על תגובה זו  0 
יחח | 27/02/20202
ומה הוא לא צודק ?????
▾ דווח על תגובה זו  0 
ישראל | 27/02/20201
לא הבנתי את הכותרת, מי עושה חילול ה', סמוטריץ בזה שהוא מוציא את הכביסה המלוכלכת החוצה, או העסקונה החרדית בהתנהלותה המבוזה והפתלתלה?
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"