תאריך:  ג' בניסן תשפ 2020-03-28
אורך: 11:33
פרופסור שלמה מור יוסף, מנכ"ל 'הדסה עין כרם' לשעבר וראש רשות האוכלוסין, מתארח באולפן 'כיכר השבת' • נקיף הקורונה לאן? ישראל בדרך לאסון כמו באיטליה והשק של חב"ד (בארץ)
דוא"ל שלך: דוא"ל של החבר:
הערות:
תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
חצוף מור יוסף  | 29/03/20208
אדון מור יוסף אולי תתייחס לפנסיה הגבוהה שאתה לוקח מהדסה וובתקופתך כמנהל הדסה הגיעה לגרעון הגדול. רבים פוטרו ואתה חוגג על פנסיה גבוהה ולא הסכמת ללכת, והלכת לנהל את ביטוח לאומי ורצית משכורת גבוהה יותר כי אתה רופא, ועכשיו עוד גוב קבלת באוכלוסין. אולי תשאיר פרוסה לאחרים?
▾ דווח על תגובה זו  0 
לאה | 29/03/20207
הקרובה אצל השמאל ועם ישראל בדרך לגאולה💐💐💐
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 29/03/20206
זה מה שקורה שלא שומעים וממשיעחם בשגרה
▾ דווח על תגובה זו  0 
עציץ | 28/03/20205
גם בתקשורת סיפרו שאותם בחורים מחב"ד שהגיעו ונלקחו למלון היו בלי תסמינים!!

לאף אחד מהם לא היה חום או משהו כזה, ומברור עד עכשיו לאף אחד מהם אין תסמינים.

אז מה רצו שיצהירו? הרי באמריקה עד לפני כשבוע לא היו בדיקות קורונה. הרופאים לא רצו לבדוק כדי שלא הצטרכו לסגור את המרפאה ל14 יום

אז איך יכלו לדעת אם היו ליד מישהו שידוע שהוא נשאי קורונה???
▾ דווח על תגובה זו  0 
חוצפה!!!!!!!... | 28/03/20204
חוצפה שהוא מדבר ככה על החב"דניקים!!!!!!!!!!!!!

ממש לא הגיוני שהם שיקרו והסתירו שהם חולים!!!

בושה וחרפה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי | 28/03/20203
אבסורד: "הם חתמו על הצהרה" האם זה מספיק כדי להטיס נוסעים אחרים באותה טיסה? מי אומר שהם לא נדבקו מהנוסעים האחרים? האם מדדו חום לכל נוסע שעלה למטוס? בקיצור אדון מור יוסף לא ענה על השאלה מה היא הפקת הלקחים של רשות האוכלוסין וההגירה
▾ דווח על תגובה זו  0 
אבי | 28/03/20202
מהכותרת מבינים שאנו לקראת מצב כמו שיש באיטליה ל"ע.. וברעיון עצמו הפרופסור אומר שלא נראה לו שאנחנו בדרך להיות כמו באיטליה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
לא להפיל על... | 28/03/20201
איך הם אמורים לדעת שהם חולים באם אין להם כאב ראש וחום גבוה ??? יש להם מעבדה??? איך ''הנוסעים נדרשו לחתום על פרוטוקול מיוחד שבו הם מתחייבים על כך שהם אינם נשאים של הנגיף '' (ציטוט)

כשאין להם מעבדה זה נשמע הגיוני ???(זהו כמו שאני יחתום שבעוד חודש בב' אייר ירד גשם) נראה יותר הגיוני (וכנראה זה מה שקרה באמת)

שהם חתמו על כך שאין להם תסמינים (חום וכד') ובאמת תשאל בחורים לא היה להם אז תסמינים הללו (ומקסימום היה לבודדים הרגשה פחד שאולי נדבקו ללא כל סיבה (כמו שעוד רבים וטובים גם בארץ מפחדים כך ובכל זאת נפגשים אם אחרים שזהו ללא כל סיבה מוצדקת שהרי לא ידוע להם שנפגשו אם מי שהוא נשא של הנגיף ואין להם תסמינים) ומכיוון שראו שאם אין להם את התסמינים הללו זהו בסדר נרגעו למה להוציא שם רע על אחרים סתם??? יכלת להגיד שחשבתם שזהו בסדר באם אין להם את התסמינים ולא רצינו לעכבם עד שיגיעו בדיקות פעם הבאה נפעל אחרת למה רשות האוכלסין וההגירה צריכה להפיל זאת על אחרים ? לא חייבים להיות מושלמים (ובודאי כשלבחורים הללו אין את כלי התקשורת כדי להגן על עצמם ''מִי-הָאִישׁ, הֶחָפֵץ חַיִּים; אֹהֵב יָמִים, לִרְאוֹת טוֹב. נְצֹר לְשׁוֹנְךָ מֵרָע; וּשְׂפָתֶיךָ, מִדַּבֵּר מִרְמָה'')
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"