אמסלם ווינגרטן
תאריך:  י"ג באב תשפ 2020-08-03
אורך: 03:38
נציגי הציבור החרדי באשדוד, החליטו להגיב על דבריו החמורים של מ"מ ראש העיר שאמר שהוא מקדם תוכנית בנייה לגבוה כדי למנוע מחרדים לבוא בהמוניהם • צפו בדברים (ארץ)
דוא"ל שלך: דוא"ל של החבר:
הערות:
תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
רפאל | 04/08/20208
לפני שצועקים "הסתה", "הסתה", לא היה מזיק לפתוח מילון ולברר מה פירוש המילה הסתה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
סתם אחד | 03/08/20207
הוא היה צריך פשוט להגיד שיש בעיות דיור בעיר ולכן בונים לגובה
▾ דווח על תגובה זו  0 
רובע ג' | 03/08/20206
הורי הגיעו לאשדוד לאשטרום עם הקמת הישיבה וכילד ראיתי את ההתרחבות לפיטסבורג ואחר כך לרבעים ו', ז' וח' עם גור ובעלז. אוהב את אשדוד אף שהילדים עברו לקרית גת, בית שמש ורחובות. אני שואל את עצמי למה הגענו למקום הזה לאחר שהיינו מופת של דו קיום .

אני חושב על כמה סיבות . המרכזים המסחריים התקרבו לעיר ואז קשה להעלים עין מנושא השבת, הציבור החרדי התרחב ברכישה ברובע ח' וגם בתמ"א ברובע ו' אפילו בשוליים של ט' אבל יש גם דברים שתלויים בנו.

היה יבוא של בעיות עם ההגעה ההמונית של מטיילים ושוכרי דירות בבין הזמנים, פרנסי הציבור לא הזהירו להמנע מעימותים וזה גרם חיכוך בפארקים וחופים, לסרי גם תרם את חלקו בזיג זגים שלו בביג . מי שדחף אותו מעסקני גור להרפתקאה המיותרת הזו צריך להצטער ומדובר על חוגים מבני ברק של הוועדה למען השבת.

יש גם את הפלג שזה ביטוי לשקיעה של גרודנא של ילדותי שהיתה כולה בצלמו של הרב מפוניביז' והפכה הדיוטא התחתונה של הציבור הליטאי. בתגובה לשקיעה בתורה הקצינה הישיבה, בה שימש אבי, להפגנות רחוב שאינן מחפות על הדלות הלמדנית. מספיק להסתובב ליד הבחורים כדי לדעת כי הם איבדו את הדרך ואני מתגורר 150 מטר מישיבה.

אשדוד הולכת לבנייה וזה באופן טבעי יוצר אצל כולם ציפיות וחששות ועל כן צריך לקבוע אופי של שכונה. למשל רובע ט' הרוסי משתנה בשוליים ליד ז' וזה יכול להיות ברכה . אבל צריך לומר שזו לא שכונה חרדית אלא מעורבת אז הגנים יהיו גם חרדים אבל ת"תים יהיו ברובע ז' מעבר לכביש. אותו דבר בח' מעבר לשדרות הפרחים שם צריך לחלק את אזורי התמ"א ובנייה ולקבוע צביון או לפחות להכריז. לסרי ופוליטיקאים עסוקים בהמנעות מלעסוק בסוגייה ומי שמשלם זה הציבור בשנאת חינם. גורלה של אשדוד לא נגזר למלחמת תרבות ושנאה . זו שאלה של מנהיגות שלנו, שכולה חוגים חוגים, של החילוניים שרובה שטופת שנאה של עמי ארצות אלינו ושל העירייה עם ראש עיר, בן גילי, שמסרב להודות שאשדוד כבר אינה מופת של יחסים בין חוגים שונים ואם לא יגלה מנהיגות היא תהיה טבריה ואחר כך בני ברק על הים עם כל הרע ובלי הטוב.
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה | 03/08/20205
פעם הבאה אל תתמכו בלסרי...
▾ דווח על תגובה זו  0 
אשדודי | 04/08/2020 
מה הקשר??

אתה לא מבין כלווום בענייני אשדוד!
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי | 03/08/20204
איזה כיף שבאשדוד היהדות החרדית מאוחדת להוקיע את האנטישמיות,
▾ דווח על תגובה זו  0 
מוטי | 03/08/20203
אשריך אבי אמסלם.

מחזקים את ידיך ומאחלים לך הרבה כח לעשות למען התושבים ולהרבות שלום ואהבה בעיר ולמנוע פילוגים והסתות .

שמח שיש אנשים כמוך בעיריה
▾ דווח על תגובה זו  0 
משיח | 03/08/20202
לבנות את העיר ואם לחרדים כסיף בנגב. כאשר המדינה מבטיחה לשלם כסף לכל משפחה חרדית שתעבור לשם. כך לא יהיו יותר ערים מעורבות, ולא קרב זה אל זה כל היום וכל הלילה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
מאור | 03/08/20201
ואם הוא יחזור בו זה יהיה רק כלפי חוץ הרבי קומות יהיו גם יהיו לצערי
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"