סיפור למלווה מלכה - מוצאי שבת פרשת ראה סיפור למלווה מלכה - מוצאי שבת פרשת ראה  (צילום: הרב ישבעם הלל | עריכה גרפית: איתן חיון)
תאריך:  כ"ה באב תשפ 2020-08-15
אורך: 12:43
מידי מוצ"ש, הרב ישבעם הלל מחנך ומרצה לענייני יהדות, מגיש סיפורי צדיקים מדורות קודמים, בדרך מחודשת ומרתקת. סגולה גדולה ונפלאה לכל הדברים הטובים • והשבוע: הכוח המיוחד של התהילים נחשף לחבריא קדישא של הבעש"ט (חסידים)
דוא"ל שלך: דוא"ל של החבר:
הערות:
תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
הרמב"ם | 16/08/20202
מפני שעליהם יותר קל לעבוד ולהציג את עצמך כצדיק חכם ומחולל ניסים, מאשר על אנשים חכמים בעלי חוש ביקורת בריא וידע בתחומי תורה ומדע. עליהם הוא לא יכל לעבוד עם ה"טבק של אדם הראשון" שהוא עישן וההשגות שהוא קיבל ממנו. יהודי מזרח אירופה היו כל כך בורים שרבים מהם כלל לא ידעו קרוא וכתוב .
▾ דווח על תגובה זו  0 
המלך  | 15/08/20201
מה שהבעש"ט אמר שאוהב אפילו קל שבקלים מישראל כמו בן יחד של תלמיד אחד שלו.וכמה מרבנים סילפו את זה ((כמו כל דבר שהציונים סילפו את זה))אבל הבעש"ט אמר שזה דווקא אם הוא לא כופר מאחד מי"ג עיקרי האמונה או/ו שלא מחלל שבת בפהרסיא אבל אם הוא כופר אפילו בשוגג או מחלל שבת בפהרסיא(שדינו כגוי כפי שכתבו כל הפוסקים) אסור להתחבר איתו (היום לגבי מחללי שבת כיוון שכמעט כולם הם כתינוקות שנשבו ולכן יש כאלה צדיקים שכן אהבו יהודים כאלה אבל כופרים חס ושלום מלהזכיר)
▾ דווח על תגובה זו  0 
תיקון | 16/08/2020 
עיין תניא קדישא פרק ל"ב שאפילו מי שהוא רשע גמור ומצווה לשנאותו עדיין יש מצווה לאהבו ודו"ק
▾ דווח על תגובה זו  0 
נננ | 16/08/2020 
מה שכתבתי זה מדבריו של הרב מקאלאמעא אביו של רבי נחמן (אני לא יודע איזה)והיה תלמיד של הבעש"ט ראה בספר לקט אמרי פנינים (במיוחד בדף רח עמוד ב)
▾ דווח על תגובה זו  0 
המלך | 16/08/2020 
אני יודע טוב מאוד מה כתוב שם וגם הוא כותב שם שזה דווקא למי שלא כופר ולא הולך ומסית כנגד היהדות .ומה שאני כתבתי
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"