מפיק: איציק אוחנה
תאריך:  ד' בחשוון תשפא 2020-10-22
אורך: 01:50
ד"ר אפרת ברון-הרלב, מנהלת ביה"ח שניידר, דוחה את האשמות כלפי המגזר החרדי, כביכול הוא מפיץ את הקורונה ומסבירה כי ככל שיש יותר ילדים - יש יותר הדבקה: 'המגזר החרדי הוא מגזר אחראי' (ארץ)
דוא"ל שלך: דוא"ל של החבר:
הערות:
תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
ויטמין די | 25/10/20205
אין כמעט חרדי אחד בישראל שיש לו רמה תקינה של ויטמין די. בגלל קוד הלבוש החרדי אין חשיפה לשמש שהיא מקור טבעי לויטמין. ולמעשה את כל הויטמין ניתן לקבל בעיקר באמצעות כדורי ויטמין או טיפות ויטמין. ויטמין די הוא ההשתדלות הכי טובה וכמעט היחידה מבחינת תזונה להגנה מפני הקורונה. אני אישית לוקח בין 8000 ל-20000 יחידות ביום בטיפות של 1000 יחידות לטיפה. ועדיין אני מתחת לתחום הרמה הנורמלית של ויטמין די בדם. גם תוסף תזונה של אבץ עוזר קצת להשתדלות הגנה של תזונה מפני הקורונה.

בכל מקרה המחסור הכללי של ויטמין די בציבור החרדי גורם לריבוי יחסי של הידבקות וחולי של הקורונה. בזמן מגפה צריך לעשות את ההשתדלויות הנצרכות ולא לסמוך רק על לא הנחש ממית וכו'.
▾ דווח על תגובה זו  0 
מיכל | 22/10/20204
אולי נחזור לרעיון הקיבוצים מקום המדינה ונבנה "בתי ילדים",

לשם יקחו השוטרים את הילדים בכח הזרוע בשם 'צו בריאות העם' .

אולי נחזור לקוזקים חחחחחחחחחחח

תאמת - השתגענו כולנו כבר מהקורונה הזאת :) איפה לפני שנה היינו רואים כאיילו מראות של אנשים נשים ותף נרדפים ע"י שוטרים בלי שאחד מבין את השני וכל צד בטוח שהוא צודק והשני הוא דפוק על כל המח .
▾ דווח על תגובה זו  0 
ל | 22/10/20203
אז אולי תדללו את האוכלוסיה ככה תהיה פחות הדבקה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אז למה היא... | 22/10/20202
הטלויזיה? לא חכמה גדולה להגיד את זה באתר חרדי. ואגב יש עוד הרבה במשרד הבריאות ובבתי החולים שבשקט אומרים את זה. הם פוחדים להגיד את זה בקול כדי שהתקשורת לא תמחק אותם
▾ דווח על תגובה זו  0 
הכי נשמרים... | 22/10/20201
תמשיכו לרקוד מה יפית בזמן שאנשים מתים מסביב
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"