מפיק: איציק אוחנה
תאריך:  ט' בכסלו תשפא 2020-11-25
אורך: 04:34
המשנה לנשיאת בית המשפט העליון בדימוס, אליקים רובינשטיין, שפסל בעבר את חוק הגיוס, בראיון מיוחד באולפן 'כיכר השבת': "הגיע הזמן שמי שלא לומד תורה ימלא את חובו לציבור" • צפו (אקטואלי)
דוא"ל שלך: דוא"ל של החבר:
הערות:
 הוסף תגובה+
הוסף תגובה+
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
71
50
רק כך מתקדמים.
27/11/2020
אכן התרפסות לאתאיסטים והחילוניים שבעם כדי להתיפייף.הלוא צבא שמתעקש לשלב נשים אפילו בטנקים שזה לא מתאים ויש בדיקות על כך שהרמה הביצועית יורדת זה אומר דרשני. כך למרות שיודעים שרוב החרדים לא מתאימים לשרת בצבא ובמיוחד שיש ויהיו נשים בה בכל מקום מבין שזה רק כלי לניהול ולניגוח פוליטי.
רק כך מתקדמים. | 27/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
49
חצי חצי
26/11/2020
לזכור את תולדות חייו ואייך התקדם לצידם של שרים וחברי כנסת.

הרבה יותר פוליטיקאי מאשר משפטן דגול.

תראו מופתעים.
חצי חצי | 26/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
48
דובי
26/11/2020
השופט; האם תלך לעבוד בתברואה, בשעות לפנות בוקר, ב"אוטו זבל"?

נכון שלא מתאים לך?

נכון; לבחורים ששומרים מצוות לא מתאים לשרת במחנות שיש בהם תערובת.

לא מתאים לשרת במחנות שיש בהם ניוול פה, שמבזים בהם את התורה ואת המצוות.

לא מתאים לשרת במקומות שהאוכל לפעמים ויותר מלפעמים אינו בהכשרים המתבקשים.

לא מתאים להתחבר עם החילוניים, כמו שאתה עשית שהלכת ללמוד משפטים, שם טוענים שהחוקים הם למעלה מחוקי התורה [עפרא לפומייהו].

וכו'...
דובי | 26/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
47
יהודי
26/11/2020
צריך לדון אותו לכף זכות שהוא לא מכיר בכלל את הציבור החרדי, הוא גדל בגבעתיים בבית שאחד ההורים חילוני.

לדוגמא: הוא אמר פעם שמרן הרב מפוניבז' הקים את עולם הישיבות בארץ, בעוד שכל חרדי יודע שזה הבל מוחלט, כבר היו ישיבות חברון לומז'א ועץ חיים וכו', (אמנם מרן הרב מפוניבז' הרחיב באופן מאוד משמעותי).
יהודי | 26/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
46
אברהם
26/11/2020
הוא עוסק בשאלה הלא נכונה.

לא מעניין אף אחד האם אליקים רובינשטין מכבד לימוד תורה או לא. הדבר המזעזע הוא שקבוצה של 11 אנשים חושבת שהיא יכולה להחליט בשביל מדינה שלימה בסוגיה כ"כ רגישה ונפיצה שיש לה השלכות סוציולוגיות, פוליטיות, כלכליות,חברתיות, חינוכיות ותורניות וכל זה מבלי שהם נבחרו על ידי מישהו. לנסות לכפות ולצור בכוח תהליכים שהם יכולים להיות הרסניים.

חוסר היכולת שלהם (וגם של המרואיין) לראות את ולהכיר בזה, זה פשוט מדהים.

כמה שחצנות וכמה גבהות לב, מי שמכם?!
אברהם | 26/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
45
צבא מקצועי
26/11/2020
חוק גיוס מפלה לא יכול להיות שוויוני. אין לשופטים אפשרות להתעלם מהעתירות שמבוססות על חוק יסוד! רק מעבר הדרגתי לצבא מקצועי יפתור את העניין , הבעיה היא שש"ס ויהדו"ת מתנגדים (חוץ מאייכלר) כי הם אוהבים את האקשן של חוקי הגיוס שמגביר את השנאה ומוסיף להם ערך.
צבא מקצועי | 26/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
44
אבי
26/11/2020
במדינה מתוקנת אי אפשר לחייב אדם לעבור צבא
אבי | 26/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
43
פשוט וקל
26/11/2020
מי שחי פה במדינה, נהנה משירותיה ונהנה מהזכויות שהמדינה מקנה לו - לא יתכן שיתחמק מהחובות.

מי שלא רוצה ליטול חלק בחובות - יש לשלול ממנו את כל הזכויות.

מה יותר פשוט מזה?
פשוט וקל | 26/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
אגב
שמחה
26/11/2020
בצבא לא ממלים את החוב למדינה אלא את החוב לבטלה
שמחה, IL | 26/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
חנן גולדבלט
26/11/2020
.. לשלול ממנו גם 'זכויות' בתשלומי מיסים ומיסים עקיפים..

החרדים שבלעדיהם אין עתיד יהודי חותמים על כך!!
חנן גולדבלט | 26/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
42
להתנות בחירה
26/11/2020
יש להתנות את זכות הבחירה בשירות צבאי ומילוי חובות אזרחיות.

מי שלא ישרת ולא ימלא חובות אזרחיות - לא תהיה לו זכאות לבחור ובוודאי שלא יקבל שקל מהמדינה, חד משמעית!!!.

מדינת ישראל לא צריכה להתאבד בגלל חרדים קצרי ראות וחסרי אחריות שאין להם בעיה להמיט שואה על עם ישראל ועל מדינת ישראל. מספיק מה שהעיוורון של הרבנים החרדים הביא לצאן מרעיתם בשואה.

בע"ה ראש הממשלה הבא יהיה אדם נקי ולא עבריין עם עבר פלילי (עם כאלה החרדים תמיד מוצאים שפה משותפת...) והוא יעשה מה שטוב למדינה, לא מה שטוב לפרזיטים החרדים שמאיימים על המשך קיומה לא פחות מהערבים.
להתנות בחירה | 26/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
משה
26/11/2020
וכמובן אל תבקשו מאתנו מיסים ולא מע"מ ולא שאר הגזילות בשמות שונים של המדינה הארורה שלך
משה | 26/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
אבי
26/11/2020
ראשית, אין לי בעיה בהתניה זו בכפוף להתניה נוספת, שבזכותה אתה חי והיא קיום המצוות ע"י העם. מי שאינו שומר מצוות (או מנסה לשמור) אין לו זכות בארץ הזו, ולהיפך, צודקים הפלשתינאים בטענתם נגדו שהוא גזלן.

החרדים אינם קצרי ראות וחסרי אחריות כלל, הם דואגים לצאן מרעיתם ולעולם שממנו הם מקבלים תמיכה, בדיוק כמו שהמזרחי שנים דאגו לחינוך הממ"ד ולישיבות ההסדר, וחלאות דוגמת לפיד והפושע ליברמן דואגים לרוסים, שחלקם הלא מבוטל הם גויים , שתומכים בהם.

הינתיים אין כל תימוכין ל"תקוותך" שרוה"מ בהא לא יהיה נתניהו, והוא ממשיך להוביל בסקרים, והלואי ויזכה שוב, כי מול הוטענים לכתר האחרים הוא פשוט ענק בין גמדים. אז אתה יכול להמשיך לאכול את הלב ולעוד זמן רב.

ואגב, נתניהו, עושה מה שטוב למדינה, רק מה בניגוד ללפיד הקשקשן שמדבר הרבה ועושה כלום, הוא עושה הרבה, וכן מידי פעם לא מצליח.

ובאשר לחרדים הפרזיטים, כלשונך המטונפת, הם ימשיכו על אפך ועל חמתך. יש להם כח פוליטי מספיק גדול לפחות בשלב זה, ונראה שהוא רק יגדל, כך שתקוותך שהממשלה הבאה תהיה ללא נתניהו וללא החרדים כנראה תגוז ברוח וכעשן תכלה, על אפך וחמתך.
אבי  | 26/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
41
בני ברק
26/11/2020
האנטישמים ידועים באמירתם: האם אני אנטישמי? הרי חברי הטובים ביותר הם יהודים.

כך עושה גם שונא התורה הלז, רובינשטיין: הוא מספר שהוא מלא כבוד לתורה, ואז איך אפשר להאשימו כרודף תורה ותלמידי חכמים.

אך האמת היא שכמו שהאנטישמי הנו אנטישמי למרות טענתו, כך גם רובינשטיין הנו רודף של עולם התורה.

נניח לרכע כי זה נכון מה שהוא טוען שישנה קבוצה גדולה של פרזיטים שאינם לומדים, שומה אז על המדינה לפקח על הנ"ל ולא לזרוק את כל בני הישיבות, הלומדים ושאינם לומדים ל"כור ההיתוך" הצה"לי, ממנו, סביר להניח, הם לא יחזרו לספסלי הישיבה.

רדרבא, היית בפסק דינך כופה על הממשלה לפקח טוב יותר או להקים גוף שיבחן את התלמידים, ולא לפסוק את פסק הדין שלך, שלבד מזה שהביא לסחרור של המערכת הפוליטית ובזבוז כסים אדיר, אבל לך כמו כל חבריך חלאות בג"ץ הארורים מאז ימי אהרן ברק ימ"ש ואילך, באמת זה לא מעניין אתכם כי אינכם נותנים דין וחבון לציבור על תוצאות הפסיקות ההזויות שלכם, בעוד שרוה"מ, השרים והח"כים נותנים או לפחות אמורים לתת והציבור שופט אותם מידי כמה שנים, גם גורם לנזק בל ישוער בעולם התורה בכלל, כי כשצבוע כמוך העושה מעשה זמרי ומבקש שכר כפנחס, כותב פס"ד שכזה, באים "חבריך" שאר שופטוני בג"ץ הארורים ואומרים , כעת נפסוק גם נגד שאר הדברים שהנם בלב היהדות ומי לנו ראיה? רובינשטיין.
בני ברק | 26/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
40
רבינו
26/11/2020
הוא מאמין באמונה שלמה בתורת ה' מסיני, ואילו החרדי מאמין באמונה שלמה בתורת הרב שלו. גם אם יאמר לו להשתמט מגיוס ומעבודה שזה הפך תורת משה מסיני.
רבינו | 26/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
סליחה מכבודו
26/11/2020
הרבנים יודעים מה רוצה התורה
סליחה מכבודו | 26/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
39
משה
26/11/2020
רגע, הקמתם לכם כאן מדינה, נגד התורה נגד היהדות, אתם מטמאים את ארצינו הקדושה בכל טומאות הגוים אשר שנא ה' ואשר עליהם ועל שכמותם גלינו מארצינו, ואני יהודי המאמין בה' ובתורתו ובקדושת הארץ צריך לתת את דמי ודם ילדי בכדי להחזיק ולתחזק את המפלצת הזו?, אני יהודי הנאמן לה' וזה החוב שלי בעולם בתור יהודי וזו דעת התורה כלפי המדינה ומי שחלילה אינו מאמין אז באמת מה הוא נדבק לרצועת האדמה הזו במזרח התיכון???????? החיים כאן קשים, אפשר לעבור לארה"ב או לאירופה.

לפי ההיסטוריה באלף חמש מאות השנים האחרונות זו היתה אדמה ערבית וללא טענות מהתנ"ך באמת אין לנו שם הצדקה מוסרית להתנחל כאן, ואם אנו סומכים על התנ"ך אז כולו ולא חציו כולל מאמר הפסוק מחלליה מות יומת פשוטו כמשמעו, פחות מזה אתם סתם שודדי אדמות

נו! נראה לאיזה ציוני יש תשובה?????????? אבל תשובה אמיתית וכנה לא מעשיות מה"גדולים" שלכם וכדומה
משה | 26/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
///
26/11/2020
לפני שקמה מדינת ישראל השלטון היה בכלל בידי הבריטים
/// | 26/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
עוד חרדי אהבל
26/11/2020
מדינת ישראל היא הריבון, הפילוסופיות בגרוש שלך לא מענינות אותה, יש לה כח לכפות דברים ושלל אמצעים בדרגות חומרה שונות לעשות זאת שאין זה המקום לפרט אותם אבל כדאי באמת שמישהו יזכיר לכם מדי פעם כמה דברים.

הפלסטינים הועפו מפה למרות שאולי הם היו פה לפנינו, זה בדיוק מה שעלול לקרות לכם אם תמתחו את החבל ואתם אכן בדרך לשם.

שודדי אדמות? חרדי עילג ואינפנטיל, אם הייתם לומדים עוד כמה דברים חוץ מגמרא בישיבות היתה אולי מבין שכך נוצרות מדינות בעולם - החזק הורג/מעיף את החלש וזהו. אף אף אחד בעולם לא סופר לא את החרדים ולא את הדעות שלכם, לבטלנות ולפרזיטיות שלכם יש מחיר.

איזה "שאלות" וואאו, עוד חרדי דביל בור ונבער שחושב שגילה את אמריקה.
עוד חרדי אהבל | 26/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
עוד ציוני שחצן
26/11/2020
בקיצור תימצתת את הרעיון הציוני, קודם כל כפירה במילים מפני חטאינו גלינו מארצינו, כי לשיטתך גלינו בגלל שלא היה לנו צבא חזק מול הבבליים והרומאים, וכמובן לשיטתך כל דברי הנביאים לא רלוונטיים, וכן אינך מסכים עם הפסוק השמרו לכם פן יפתה לבבכם וכו' ואבדתם מהרה מעל הארץ הטובה, כי הלא הכל תלוי בחוזק הצבאי ותו לא

גם הבהרת שהציוניות והשיטה הנאצית מאוד קרובים, החזק ישרוד והחלש דינו לאבדון....

בקיצור אני ממש מודה לך שכתבת בכזו בהירות מי אתם ומה הם דעותיכם

ברוך שלא עשני ציוני
עוד ציוני שחצן | 26/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
אלון קסטיאל
26/11/2020
... גם אם כל החרדים אהבלים והם לא.... זו אדמה שנביאי ישראל הלכו בה.... להם יש לשמוע ואם לא - נעוף מכאן כולנו , זה קרה וזה יקרה שוב אל אפך ואל חמתך
אלון קסטיאל | 26/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
אבי
26/11/2020
אז בשונה ממה שאתה חושב, אני לא חרדי אהבל, רופא מומחה בהשכלתי וחרדי גאה.

וכן, המדינה הזו שייכת לנו רק בזכות התנ"ך והתורה, ואף בן גוריון, שלא היה חובב חרדים ואף לא דתיים, וזאת בלשון המעטה, השתמש בתנ"ך בבואו להעיד בפני ועדות שונות, כהוכחה על זכותנו לארץ כאן.

כעת, התנ"ך הוא חבילה שלימה, חלקה קלה יותר לביצוע ולעיכול וחלקה פחות, אבל, אי אפשר להשתמש בטיעון שהנה התנ"ך הוא ההוכחה לבעלותנו על הארץ מחד, ומאידך לצפצף על שאר המצוות המופיעות שם.

ולגבי, כיצד נוצרות מדינות: אז אתה בעצם אומר שאם מחר ח"ו הערבים יגברו על צה"ל בקרב וישמידו את המדינה, אין לך בעיה עם זה. רק שאל את חבריך, מדוע כל יהדות ארה"ב במלחמת יום כיפור התגייסה כדי שנקבל סיוע אמריקאי לנצח את המלחמה? הרי הם אמריקאים וכך נוצרות מדינות.
אבי  | 26/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
יוסף
26/11/2020
תודה רבה לך משה ממש הארת את עיני בסוגיא, חבל שזה רק בתגובה קטנה כאן באמת היה ראוי לתת לסוגיא זו במה קצת יותר מכובדת, אבל אני ממש לא מאמין שהנהלת האתר כאן תתן לדעות כאלו במה.

ולך אבי ממש כל הכבוד, ענית להם כמו שצריך, ובכלל רואים את הלך המחשבה הציוני של כוחי ועוצם ידי, וכמובן החזק הוא המנצח אין יושר ומוסר, אלא אני החזק ואני אכריח...... ה' ישמרנו מהם,
יוסף | 26/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
38
חיים כהן-
26/11/2020
מזויף , מזויף , מזויף , - איך אמר הגר"ח קנייבסקי שליט"א , המזרחי הרס הכל......... וגם בנט טס בכיוון ההרס. צבועים עם קבלות.
חיים כהן-  | 26/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
37
אל תחניפו
מגיבן
26/11/2020
אלטר תראכער תרח זקן . ברוך השם שגמר לקלקל תנו לו להזדקן לבדו או עם חבריו מהרסי הדת
מגיבן, IL | 26/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
36
לא נשכח ולא נסלח לרובינשטיין. על חלקו בישיבת פולארד בכלא
אבי ויס
26/11/2020
יש להזכיר לציבור. שהשופט רובינשטין. היה שגריר ישראל בארה"ב. וכשתפסו את פולארד כמרגל לטובת ישראל. פולארד הסתתר וביקש הגנה בשגרירות ישראל בארה"ב. והשגריר דאז רובינשטין שר"י זרק אותי באכזריות רבה ללא רחמים וגירש אותו מהשגרירות. פולארד בכה והתחנן על נפשו. וההמשך ידוע שהאמריקאים עצרו את פולארד לפני 35 שנה. כעת בשמחה של פולארד בשיחרור. אין לשכוח את השותפים ברוע ובסבל.
אבי ויס, IL | 26/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
בני ברק
26/11/2020
למען הדיוק, הוא לא היה השגריר, הוא היה הרועץ המשפטי של השגרירות והוא אכן דאג לסלק את פולארד ממתחם השגרירות ולאפשר ל-FBI שכיתר את הבניין, ללכדו ולעצרו.
בני ברק | 26/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
35
אמיתי
26/11/2020
למה לא עונים לו כראוי ?

אם מדבר על שיוויון,

הרי מה החזיק את העם היהודי אלפי שנים תחת רדיפות והשמדות ?

עוד לא היתה מדינה, לא ציונות, לא צה"ל ולא שלטון החוק...

היה רק דבר אחד - מסירות נפש לתורה ולמצוות.

אז למה רק אנחנו החרדים צריכים לשאת בעול, והחילונים משתמטים מללמוד תורה ומלקיים מצוות במסירות נפש ???

זה חוסר השיוויון האמיתי, ולא רק הגיוס...
אמיתי | 26/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
34
צבא מקצועי וזהו
Yona
26/11/2020
הם פשוט מנסים לחנך אותנו בדרכם,

גם בצפון קוריאה יש צבא חובה,
Yona, IL | 26/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
33
דודו
25/11/2020
חוק הגיוס הוא חוק לא שוויוני נקודה. הויכוח לא אמור לעסוק בשאלה האם חרדי אמור להתגייס או לא. ולא על ערך לימוד התורה. בג"ץ לא דן בכך. הוא קבע שזה לא חוק שויויוני וזה אכן כך. באף מדינה אחרת בעולם החוק הזה לא היה שורד יותר מיום אחד. זה כמו לקבוע חוק בארצות הברית. שלשחורים אסור לעבור באור אדום וללבנים מותר. מה ההגדרות של החוק ? זאת פארסה. לאחד שיש מגבעת על ראשו יש פטור מלהתגייס. ולאחד עם חולצה צבעונית יש חובת גיוס ? שיא של גיחוך. כבר שנים שזה קורע את החברה הישראלית. דינו של חובת הגיוס להתבטל. מה שלא יהיה לחוק אין זכות קיום.

אם אכן ביטול החוק הוא סכנה בטחונית יתכבדו החרדים ויהגרו למדינה אחרת. או שיכרתו שלום עם הערבים יעזבו את ההתנחליות או הסדר אחר. אין מצב שדמו של צעיר חילוני או דתי לאומי יוקז בשביל מישהו אחר. שלא מוכן לתרום. או שהחרדים יעזבו או שיגיעו להסדר טרטוראלי עם הערבים. אבל החוק בכל מקרה דינו להתבטל הוא לא הגיוני.
דודו | 25/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
32
כדאי להפנים...
25/11/2020
מהרסייך ומחריבים
כדאי להפנים שהאסון הגדול הוא דתיים לחרדים בבית משפט החילונים לא יגעו בדברים שהם ציפור הנפש של היהדות | 25/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
31
משה אריאל
25/11/2020
כלב מחמד של השמאל והחילונים
משה אריאל | 25/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
30
הטעות הגדולה שהקימו את המדינה על חשבון הערבים
יוני
25/11/2020
הציונים שהקימו את המדינה חשבו שהערבים יוותרו על האדמה שלהם, כתוצאה מהטעות יש עשרות אלפי יהודים שנרצחו במלחמות ובפיגועים, החרדים לא מוכנים לשלם את המחיר על הטעות של הציונים, ולא מוכנים להיות חלק מהכיבוש, או להשתתף במלחמות, היו צריכים להקים את המדינה במקום שאין חשש לשפיכות דמים, ואם כל כך מפריע לציונים שאין שוויון בנטל, שימסרו את השלטון בחזרה לבריטניה, החרדים מוכנים, בתקופת המנדט לא גייסו בני ישיבות, הם הביאו חיילים מבריטניה.
יוני, IL | 25/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
"כיבוש" הא?
26/11/2020
האדמה לא שלהם חרדי טמבל, האדמה שלנו.

ביום אחד נרצחו באושוויץ כמה שלא נרצחו פה מקום המדינה, הכל תודות לחשיבה הגלותית המפגרת שלכם. מי ששמע בקול הציונים ועלה לארץ ניצל, מי ששמע בקול הרבנים שהתנגדו לציונות סיים באושוויץ.

אף אחד לא שואל אתכם אם אתם מוכנים או לא, אם מדינת ישראל תחייב אתכם להתגייס אתם תתגייסו, אם לא - יש הרבה מדינות שיקבלו פרזיטים כמוכם בזרועות פתוחות.

אתה יכול לעבור לרמאללה וג'נין מרצונך, שם שולטים אחיך הפלסטינים ושם אין גיוס חובה. לא תרצה? לא ירחק היום שיזרקו אותך ואת דומיך לשם בכח.

ה"כיבוש"? חמור בצורת בהמה שכמותך, כיבוש ממי? מתי היתה כאן מדינה פלסטינית?! מתי היה כאן עם פלסטיני?

הפרזיטים והבטלנים החרדים שלא מסוגלים לעשות כלום

ולכן 2000 שנה שוחטים בהם כמו תרנוגולות, מתפוצצים מהציונים שבנו כאן את אחת המדינות המתקדמות בעולם, מעצבן הא? קשה כשאול הקנאה, יראו הקנאים, ויסבלו, וימשיכו לסבול....
"כיבוש" הא? | 26/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
יש משהו במה שאתה אומר
דתי
26/11/2020
הבעיה שהחיילים של היום הם כבר נכדים או נינים של אלו שעשו את הטעות, אז מה הם אשמים? הסיבה האמיתית שהצבא מתנהל לא ע"י אנשים יראי שמים (בלשון נקיה...) וא"א לסמוך על ההחלטות שלהם המגיעות הרבה פעמים משקולים אגו וכדו' (כפי שהם עצמם מאשימים אחד על השני...) הנושא מורכב ואכמל"ב; בעז"ה בקרוב ממש בצבא המשיח כולנו מתגייסים!
דתי, IL | 26/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
טיפש. לך תלמד היסטוריה לפחות
שאול א.
26/11/2020
כי תורה ויהדות אתה ממילא כבר לא תבין.
שאול א., IL | 26/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
29
הגיע הזמן
נחמיה
25/11/2020
לומר את האמת בפנים, אין לנו חלק בשלטון הזדוני הזה, לא נשאת בצבא התועבה לישראל, ובפרט שהגיע הזמן לעזוב את הארץ עם השלטון האנטישמי שבה לפני שיתחילו הגירושים ונחמות הריכוז ותאי הגאזים. ראו הוזהרתם
נחמיה, IL | 25/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
יציאה לגולה
אבאתו
26/11/2020
יציאה בלי חזרה.אמן.
אבאתו, IL | 26/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
28
ירושלים
25/11/2020
שוויון זה ששני הצדדים שוים כלומר חוק גיוס החילונים לקיים את חוקי התורה וללמוד אותם כמו שמליוני הוריהם במשך אלפי שנים שמרו ויתגיסו בנבחרת של חיל ההלכה חיל הכשרות וכו וכו ואז יוכלו לבקש גיוס לחרדים
ירושלים | 25/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
27
khshg,fo
25/11/2020
לידיעתכם ,הרובינשטיין הזה מקבל פנסיה תקציבית בעשרות אלפי שקלים כ- 50-60 אלף שח !!לפחות ..אז שישתוק
khshg,fo | 25/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
26
יהודי
25/11/2020
זה לא החלאה שהתגאה בכך שלא רצה לתת צדקה לחרדי שהגיע לאסוף בבית הכנסת בו הוא התפלל?
יהודי | 25/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
כן
26/11/2020
זה החלאה הזה !
כן | 26/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
יהודי
26/11/2020
היה גם ענין ציבורי שהרב עובדיה דיבר בחריפות נגד יוסי שריד, והוא יצא נגד הרב עובדיה בטענה שזה "לשון הרע"

גועל נפש
יהודי | 26/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
25
קובי
25/11/2020
אי אפשר לגייס בכח...החרדים מפחדים שיגיע חוק שמי שלא מתגייס לא יתוקצב ולא יתוקצבו הישיבות .....כלומר הפחד הוא מגזירה ממונית ולא מגיוס פיזי בפועל.....הבנתם? לכן החרדים מנסים כל פעם להביא חוק גיוס שיפטור 99% מהחרדים וכל הזמן בג"ץ פוסל אותו וחוזר חלילה ככה 70 שנה......
קובי | 25/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
24
עודד
25/11/2020
הבעיה היא החנופה לחילונים ולחילוניות הציבור החרדי צריך לומר את האמת אני לא מתגייס בגלל שאני נגד מדינה חילונית אני לא מוכן למסור את נפשי לחילול הדת והקודש ואם תישאלו אותי מה אני עושה פה תשובתי כמו שהערבים גרים פה כי זה ביתם כך זה בתינו באו אנשים שהשתלטו על חבל ארץ לא להם
עודד | 25/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
23
דוד
25/11/2020
איך אומרת האינקה 'כול דבר שנאמר אחרי המילה 'אבל' זה ח#@....'
דוד | 25/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
22
zebh g"v
25/11/2020
זקני ע"ה כמה שמזקינים דעתם....
zebh g"v | 25/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
21
צבי
25/11/2020
לא צריך כל כך הרבה חיילים, בין כך הם לא מעוניינים לנצח מול החאמאס והחיזבולה ועם מצרים וירדן יש הסכמי שלום אז בשביל מה צריכים כל כל הרבה חיילים, כל השויון בנטל הוא בין כך בלוף אחד גדול, כתב במחנה כמו לפיד לא משרת כמו חייל קרבי
צבי | 25/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
20
צבי
25/11/2020
על כגון דא נאמר עם ידידים כאלה מי צריך שונאים, הוא שונא חרדים ורוצה למצוא חן בעיני השמאל ושלא יבלבל את המח, הוא שונא חרדים כמו יתר השופטים כי לכך נבחרת
צבי | 25/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
19
יוסף
25/11/2020
אני אוהב את הדיבור השקט יענו והמתנשא מי אתם בכלל שתגידו לנו מה לעשות התורה ניתנה הרבה לפני המדינה אוכלי שפנים
יוסף | 25/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
18
יאיר
25/11/2020
שמור אותי מאוהביי ומשונאי אשמר מעצמי
יאיר | 25/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
17
עומר
25/11/2020
דאמר רבי שמואל בר נחמני אמר רבי יונתן: מאי דכתיב נאמנים פצעי אוהב ונעתרות נשיקות שונא ? טובה קללה שקילל אחיה השילוני את ישראל יותר מברכה שברכן בלעם הרשע ! (תענית כ.)
עומר | 25/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
16
אוטונומיה
25/11/2020
למה חוק הגיוס צריך בכלל לעניין את החרדים? הם בין כה וכה עושים את מה שמתחשק להם.
אוטונומיה | 25/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
15
שמשון
25/11/2020
אם הצבא צריך כוח אדם חרדי שיפתח בסיס בהכשר הבדצ, עם מקווה ושיעורי תורה ורבנים ומשגיחים רוחניים, יהיו מלא מתגייסים. כל עוד צבא אומר להתפשר על הרוחניות אף אחד לא יגיע והם לא באמת צריכים אותנו. תרומתנו הרוחנית למדינה לא פחות חשובה, כאשר אנחנו תורמים את חיינו למען האנושות והם שלוש שנים
שמשון  | 25/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
יהודי
26/11/2020
אתה צודק, אבל הם בשום פנים לא רוצים שיהיו מאות אלפי אנטי ציונים שיודעים להפעיל נשק ומעורבים בבטחון המדינה, הם רוצים שיהיו קצת קצת ציונים וכדו', ולכן הם לא מוכנים שתהיה אוירה חרדים אמיתית
יהודי | 26/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
14
הגיע הזמן באמת
1
25/11/2020
הגיע הזמן שתעשה טובה לכולם ותפנה את נוכחותך
1, IL | 25/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
13
אבן שפתוטא
25/11/2020
הוא גם מלא כבוד לדגים, והוא אפילו אוהב דגים לכן הוא אוכל אותם
אבן שפתוטא | 25/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
12
ט
25/11/2020
למה הולכים כל פעם סחור סחור ולא אומרים במפורש שפשוט לא מתאים לחרדי סטנדרטי להיות בצבא גם אם הוא לא לומד תורה
ט | 25/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
11
רבינו
25/11/2020
איך אפשר שבחור חרדי שכל מהות החינוך שלו שנאה למדינה הציונית, ותפילה להעביר שלטון הזדון הציוני, אפילו לחמאס. שייקח נשק בידו, ויגן על השלטון הזדוני, ועלול להרוג איש חמאס.
רבינו | 25/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
10
גם אם הטענה צודקת זה לא הדרך
אליה
25/11/2020
לא משנים תפיסה של אנשים עם חוקים

אפשר לעודד יציאה לעבודה בדרכים אחרות

ושוויון בנטל זה דבר שלא יקרה ומי שפוסל את החוק הוא יוצר שיח על חוסר השוויון וקורע את החברה...
אליה, IL | 25/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
9
אבא
25/11/2020
איך דתי מדבר כחילוני לשבת בבית המשפט שפוסק בצורה מרושעת פעם אחר פעם נגד המוסרת וכו' לא איכפת לו פוכסססססססס
אבא  | 25/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
8
הגיע זמן לפטור מלא ללומדי..
רב בריח
25/11/2020
.. הארי-פוטר!

אנחנו חושבים שזה מה שמציל את ישראל מאויביה!!
רב בריח, IL | 25/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
7
אהרון
25/11/2020
להזכיר ל'שופט המלומד'.

לפני יותר מ-20 שנה פסלתם את חוק הגיוס.

עד היום לא הצלחתם בכלום!!!

כל מי שיודע מה זה נח"ל חרדי וכד', יודע שהכל 'חרטא ברתא'.

ואני מבטיח לך, שגם אחרי שתלך מהעולם, לא יקרה כלום.

יעלו עשבים על קברך ובחורי הישיבות ימשיכו ללמוד.
אהרון | 25/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
6
דני
25/11/2020
על שכמותך נאמר מוטב שלא היית לומד תורה, שכן יונשך גדול לאין ערוך, ברשעותך, שהנך מבזה את אותה תורה ואחרים מצביעים ואומרים ראו איך הוא נוהג, וכך פותחים את הפתח לבזות את התורה ולומדיה.

לפחות כך היית שוגג, כעת אתה מזיד.
דני | 25/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
תקשיב
25/11/2020
במה הוא מבזה?מי שמך לדבר בשם התורה....נמאס מכולכם
תקשיב  | 25/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
דני
26/11/2020
הוא מבזה בכך שמוציא את דיבתם של לומדיה כאילו הם לא לומדים, כמובן פרט לבן הפקועה הלז עצמו, שאין שני לו בהבנת התורה ובלימודה, לדעתו השפלה.
דני | 26/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
5
בן תם
רפי
25/11/2020
ראיתי שיש לו כיפה זה כבר מפחיד אותי

לשאלה קטנה האם המשכורת שלו והפנסיה שלו שווה לכל עובדי המדינה ודאי שלא אז איפה השוויון בנטל ועוד בזמן קורונה לא ראינו אותם מורידים שקל ממשכורתם אז עדיף שיגנוב בשקט
רפי, IL | 25/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
4
אבי
25/11/2020
רובנשטיין ידוע בשנאתו העזה לחרדים הוא איש שמאל הזוי קיצוני שאינו בוחל בשנאה למה שהוא אחרת ממנו
אבי | 25/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
3
ג'פרי
25/11/2020
מצידי שבג"ץ גם יפסוק שהשמש צריכה לזרוח במערב ולשקוע במזרח, כשציבור קרוב למיליון איש לא מקבלים את הפסיקה חבל על המאמץ, איך אומרים אל תהיה צודק תהיה חזק
ג'פרי  | 25/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
2
טובל ושרץ בידו
לא משנה
25/11/2020
אין דבר כזה בעולם שאפשר גם להיות הן עליה וגם בצבה לא ממקום של אנטי אלא ממקום שדבר שהוא אמור להיות נקי 100 אחוז אי אפשר לערבב אותו זה כמו לטבול במקווה עם שרץ ביד חוץ מיזה שעישה בדיקה מי אחריי על כול העמותות בארץ כימעת אם לא 99.9 אחוז החרדים אחריים עלהם אז של יבלבל את המוח
לא משנה, IL | 25/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
1
השופט כל הארץ
25/11/2020
הגיע הזמן שחילונים יתחילו לשאת בנטל וללמוד תורה

זה גם ראוי לשוויון!!
השופט כל הארץ | 25/11/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"
סקר
 תוצאות