תאריך: ה' בשבט תשפא 2021-01-18 אורך: 01:50 צריכים לומר את האמת: די להאשים את כולם ולזרוק את האחריות על אחרים. גם אנחנו אשמים. הגיעה העת לעצור עם ה'אכלו לי, שתו לי' ולדבר על גורמי התחלואה • טורו של ישי כהן (TV) לקריאה ברצף 129
במקום להכביר במילים תקראו את הכתבה של ברייטקופף בעיתון משפחה. חזק מאוד ט | 23/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
די אתם עושים את זה מספיק חצי ויתר מחצי עולם שומר ואתם מזלזלים אנחנו יותר נכון מה זה המכות האלו זה לא נגד תורה רשע למה תכה רעך אפילו אם הוא רשע משה אמר את זה על דתן ואבירם אז מספיק מה אתה פתאום צדיק פותח לי תלמודי תורה ר חיים אומר לא הרב אדלשטיין אומר לסגור אתם פשוט רוצחים אתה לומד תורה זה התורה שאומרת לא תרצח זה פשוט מחריד אני לא מאמין שטוענים שונאים אותנו לאאאאאאאאאא אתה שונא ומשניא את כולם פשוט די אם זה שבת שלום איזה שלום שב בבית אתה מסוכן לציבור אם נשב בבית לא שוטרים ולא מכות היה ואז שיש שבת שלום ובוקר טוב ויום טוב ,,,,,,,,, חיים | 22/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
ממש לא אנחנו אשמים...אשמים כל אלו שנסעו לחול לכייףףףףףף. די עם הנחיתות שלך למגזרררר. די עם רדיפת הדתתתתת. ומה שקרה הערב בב"ב עי המשטרע יוכיחחחחחח השעה עכשיו 2:30 בילה ועדיין נשמעים פה הדי פיצוצי רימוני ההלםםםםם. המה יפית שלך רק הורס לנו יש דברים הרבה הרבה יותר גרועים מקורונהההה. ממששששש | 22/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
יש מן הנכון בדברים, פיתחנו אדישות רבה מדי ועלינו כל הזמן להתעורר ולישמור, כמו שאמר מרן ראש הישיבה רבי גרשון אדלשטיין שליט"א ה' יאריך ימיו ושנותיו ב =100 אחוז, כל הכבוד ישי על הדברים והפנימו גולשים יקרים הדברים הינם רק לטובתנו האישית, הרוחנית, והמוסרית, בהיותינו בני אדם!!!!!!!!!!!!!!! אברהם | 21/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
צודק במאה אחוז !!!!!! אנחנו שנסענו לדובאי חגגנו שם ללא ריחוק ומסיכות והבאנו את התחלואה למגזר אשמים !!!!!!!! אנחנו !!!!!!!!!!! ישראלי/אמריקאי | 20/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
צודק, אנחנו באמת צריכים להפסיק להפר את ההנחיות... מנחם | 20/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
על הליטאים החצופים שרוצים לחנך אותנו, לפני שנים רבות, הלך מרנא ורבנא רבי עקיבא אייגר עם חתנו מרנא החתם סופר [כך על פי השמועה, יש המספרים זאת על גדולי ישראל אחרים] בעת לכתם ברחוב העיירה עברו על יד ספסל בו ישבו שני נערים ושוחחו ביניהם, כאשר עברו אותם גדולי עולם זי''ע על ידם, לא נעו ולא זעו, המשיכו לישב בשקט ושלווה, ולא קמו מלוא קמותם בפני גדולי עולם העוברים על ידם. אמר החתם סופר לחמיו רבי עקיבא אייגר, ברוך השם שהם לא קמו, הרי הגמרא אומרת 'בעקבתא דמשיחא חוצפה יסגא', והנה אנחנו הולכים ברחוב העיירה, ונערים לא קמים בפנינו, זו חוצפה שמתאימה רק לימות המשיח, כנראה המשיח ממש קרוב, אמר לו רבי עקיבא אייגר, צר לי לאכזב אותך, אך לא זו כוונת הגמרא. בימות המשיח אנו ניישב על הספסל ונשוחח ביננו בדברי תורה, ויעברו שני צעירים על ידינו, ויראו שאין אנו קמים בפניהם, ויאמרו האחד לשני - המשיח קרוב, הרי הגמרא אומרת 'בעקבתא דמשיחא חוצפה יסגא', ואיך יתכן ושני זקנים אלו אינם קמים בפנינו, חייב להיות שהמשיח בדרך. איני מתייחס דווקא לנאמר במאמר זה, אך כאשר עיתונאים, אנשי ציבור, גולשי האינטרנט יודעים ליתן הוראות לגדולי ישראל, הגענו למצב שעליו דיבר רבי עקיבא אייגר. ושוב תוך הדגשה - אין הנאמר מדבר על הנכתב כאן, אלא על כל אותם חכמים ונבונים היודעים לייעץ למרנן ורבנן עיני העדה, ולא משנה איזה עדה. יהודי | 20/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
די אם זה ר עקיבא איגר אמר גם שיש מחלה נשארים בבית אז בבקשה ממך דרך הגב אם אתה אומר שיש עוזרים לרב אז אתה דור של עקבתא של משיח כי רב רואה מבעד לקירות אז הוא עוזר לעצמו כמו שאומר החזון איש מלאך כבן אדם אבל באמת הוא מלאך חיים | 22/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
ישי, אתה צודק לגמרי. הלכתי מקודם לבית הכנסת, מתוך 50 איש היו 7 עם מסיכה! איפה האחריות?1 כל בנאדם שלא שם מסיכה, יש לו דין רוצח ממש! י | 20/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
אם כבר אתה הרוצח למה הלכת לבית הכנסת זה בניגוד להנחיות אורי | 21/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
מי שמזלזל בחוקי המדינה כל השנים ומחנך את ילדיו ותלמידיו ל"בחוקותיהם אין אנו מתחשבים..." שלא יתפלא על כך שציבור שלם (לפחות ברובו) לא מסוגל להיות ממושמע להנחיות מצילות חיים. השאלה היא מה צריך עוד כדי שתתעוררו?! ראו כמה גדולי תורה בעולם החרדי נפטרו מהקורונה, ראו את הידיעות על נשים הרות צעירות שמצבן קשה, ראו את אחוז התחלואה הגבוה בציבור החרדי ללא פרופורציה לשיעורם באוכלוסיה. ידע כל מי שלא שומר על הכללים וההנחיות שהוא שופך דמים ושום תירוץ לא יצדיק זאת. ועליו כגון אלה נאמר בישעיה:"ובפרשכם כפיכם אעלים עיני מכם גם כי תרבו תפילה אינני שומע ידיכם דמים מלאו" וזאת מעבר לחילול ה' הנורא שנגרם מהתנהלות זו. הקפידו על ההנחיות למען כולנו! מש"ל | 19/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
צודק!! אנשים עושים חתונות באולמות סגורים, בגול מטר על מטר עם עשרות אנשים לא בסדר בכלל---- בבתי כנסיות לא כולם עם מסכות חבל! אנשים צעירים נפטרים! רר | 19/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
ישי, כל הכבוד!!! סוף סוף מישהו אומר את האמת! גכעציךחץמליקערא | 19/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
נראה לי שרק הצבעת מחאה בבחירות תניע את החכים להתנער ברור מכל מי שמזלזל נפגש בקלפי | 19/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
נבקש: מלכות ה', מלכות משיח, בית המקדש. ואז נזכה לסימן גאולה. הושע ג, ה. | 19/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
ישי ישי איך חיים בציבור החרדי ,אתה יודע באיזה צפיפות אנחנו חיים ,אתה גם יודע מה גודל משפחה סטנדרטית ,אתה גם יודע אם הילדים בבית אז כולם בגינה או למטה ,אתה גם יודע מה הרווח הגדול אם כולם בבית (בגינה ,למטה ברחוב,אצל השכנים),אתה גם יודע מה זה אומר ללמוד בטלפון (פשוט לא לומדים) אתה גם יודע ובכל זאת בחרתה להטיף לנו מוסר כאילו אנחנו מצפצפים ??? חבל מאוד דוד | 19/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
הרבה תרוצים אך לפחות לא להתקהל לא בשמחות ולא בטישים וגם לא בלוויות לשמור מרחק ולפחות ללכת עם מסיכות ולא לחפף. משה | 24/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
'כאילו 'מצפצפים? לקרוא ןלא להאמין. הסתכל בידיעות מימין ומשמאל לטור זה. מד | 19/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
מה הקשר בין זה לחתונה של מאות בלי מסכה? אנונימי | 19/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
שלום, שמעתי את דודי שוומנפלד היום בראיון משתלח באברכים שהם רוצחים לא הבנתי מדוע בביקורת הצודקת שלו הוא הזכיר כל הזמן אברכים ולא הדגיש את אלה שלא שומרים על ההנחיות, חבל שהוא מפיץ את שנאת עמי ארצות זאת ועוד, אם באמת הוא חושב שהם רוצחים, מדוע הוא לא שמר על אביו מפני הרצח, וכי אם רוצח מסתובב עם נשק ויורה לכל עבר הוא לא השכיל בדעתו להתחבא מהרוצח, ומכאן שגם הוא לא ממש מתייחס למפירי ההנחיות כרוצחים, וחבל שכך שהרי בכך גרם לחליו של אביו ואולי הוא ממש סייע לרוצחי אביו, בושה שכך בן מתנהג לאבא ישי | 19/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
לא לגנות את הרוצחים אלא את הנרצח שלא נזהר חשיבה עקומה | 19/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
כל הכבוד ישי הפעם אתה צודק 100% חרדי מביתר | 19/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
היום המשטרה פשטה על חתונה של 500 משתתפים. זה אמיתי???? כבר לא מדבר על החילול השם שהם מייצרים! חשבון נפש לא יזיק כל מילה נכונה!! | 19/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
יואוו איך הוא צודקק!! תמיד נוח להאשים את כולם חוץ מאת עצמנו - תכלס כמו שהחילונים עושים עלינו... באמת הגיע הזמן שנתאפס קצת מהקטע הזה "רק עלינו אומרים, רק אותנו מאשימים.." כמו שאנחנו מאשימים ת'חילונים ככה גם אנחנו אשמים. אין כזה דבר אחד שלא אשם בדבר הזה. כולם צריכים לשמור ואצל כולם יש את אלו שלא שומרים. אנה | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
תגובה מספר 60 ו61 בטח לא תכניס כי לא יתאים לך אבל אדאג לפרסם את זה באפשריות אחרות ראובן | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
למה לא מעלים את התגובות שלי? כי זה פחות נח לראות את האמת? יהודי תוהה | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
תתבייש! אתה בעצמך נפלת לשטיפת המוח ועכשיו מסית כאילו חסר לנו אוטואנטישמים כמוך! אשרי אלו שלא הולכים בעצת רשעים ולא מוכרים את חייהם ואת חינוך ועתיד ילדיהם למולך לתעמולת ההפחדה והפאניקה. יש מישיש להם יראת שמים ויש מי שמחפשים תפקידים ושררה והרבה תשומת לב, איני חרדי אבל השנאה הזאת וההסתה של החודשים האחרונים פשוט מזעזעת! תומר | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
הי למה אתה נבהל כל כך???? הוא לא שונא ולא כלום הוא רק אומר לשמור על ההנחיות שמי שלא שומר הוא אשם ושלא יסתכלו החוצה מה הבעיה???? אישה פשוטה | 19/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
אתה מדבר כל כך יפה ומרתק אבל מי ששומע אותך שגר בערים חרדיות מאמין למה שאתה אומר אני גר בעיר מעורבת עם קהילה חרדית לא גדולה במיוחד וציבור חילוני גדול שמזלזל בהנחיות בריש גלי ולא סופר אף אחד ממטר ואין אכיפה בכלל של ההנחיות נכון שיש בציבור החרדי שמזלזלים בהנחיות אבל לדעתי כבר נמאס לציבור להישמע להוראות טיפשיות של מסיכות שחונקות לך את הפנים וסגר כפוי וילדים שרצים לך על הראש כל היום בבית כי אין איפה לצאת אצלנו עוד יש עיר עם מלא פארקים שאפשר עוד להתאוורר אבל מה תגיד למשפחה עם עשרה נפשות בבית צפוף ובפרט שאומרים לנו שאחרי החיסונים עדיין יהיה ריחוק חברים ומסיכות ושאר הנחיות מעצבנות מי שנגזר עליו למות ימות ומי שמתחסן מזיק לעצמו והופך את עצמו לשפן ניסיונות של מדינת ישראל משיח יבוא בקרוב ויפתור לנו את כל השאלות שיש לנו ויגאל אותנו גאולה שלמה במהרה בימינו אמן ישי | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
התבטאויות ומסקנות לא מושכלות. ככה לא נראית יראת שמים שלמה. מד | 19/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
קשה לי אז אני לא אשמור, גם חילונים אומרים קשה לי לבוש צנוע מחשבה לא יהודית | 19/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
אשמים אנחנו!!! אשמים אנחנו!!! אשמים אנחנו!!! די לפלספנות!!! מוישי | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
עודד בן הוא מהמסיטים הגדולים נגד בציבור החרדי שנאתו מעבירה אותו על דעתו. במתק שפתיים הוא מרבה שינאה ותיעוב. הוא הדוגמא השלילית לשדרן הגון. עומר | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
הוא אומר את האמת. אדם ירא שמיים צריך ללכת לפי האמת, ולא לפי: "גם בתל אביב לא שומרים על ההנחיות" או "אני לא מוכן להיות פראייר". ידידיה שילה | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
יש אנשים שיעלו לביד של מעלה אחרי 120 ויגידו להם שלום הרגתם את הרב פלוני ואת אלמוני , הדבקתם אותם , לא נזהרתם איך יעמדו בפני בית הדין ? מויישי | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
לצערינו יש הרבה בציבור שלנו שמזלזלים בריש גלי ומצפצפים על הכל. ואני לא ממש מבין, מה הבעיה הגדולה ללכת עם מסיכה? מה כל כך קשה בזה? מה כל כך קשה לשמור על כללי הריחוק? מעבר לכך שהזלזול הזה כנראה פוגע בחפים מפשע, זה גם גורם לחילול ה' נוראי כי הרי ידוע כמה החילונים "אוהבים" את החרדים וכמה הם מחפשים אותם. אביעד | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
צודק בכל מילה, חבל שלא שומעים עוד קולות כאלו, בפרט מחברי הכנסת שלנו שלא מוכנים לקחת שום אחריות על המצב, חוץ מלצעוק על כולם שהם מסיתים ואנטישמים. מה שהכי חשוב הוא שכולנו נקח את הדברים לתשומת לבנו, כי חיים של הרבה יהודים נמצאים על הכף ותלויים בזהירות של כולנו. חזק ואמץ | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
כל מכחישי הקורונה, מתנגדי החיסונים ונביאות הבעל עתידים ליתן את הדין מסתמכים על קונספירציות שמקורן בנצרות הפרוטסטנטית כדי להפחיד יהודים. יוני | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
מאוחר מדי. אנחנו סופרים מתים במספרים לא הגיוניים. השמירה על הכללים נהפכו לנחלת הציבור הכללי אצלנו זה נתפס כמו מזימה של השלטון לסגירת בתי מדרשות. רש שיוני עומק במגזר החרדי יגרום לשינוי תפיסתי כרגע המטוטלת נעה בין מפיצי קונספירציה לאנרכיסטים שבשגרה חיים | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
יפה כתב! אני יכול להעיד ממראה עיניים: יהודים צדיקים לכאורה, המקפידים על תפילין דר"ת, או שאינם מטלטלים בשבת, או שחובשים בשבת לראשם בורסלינו/שטריימל מהודר וכו', הכל למהדרין, אבל כאשר מעירים להם על מסיכה כראוי, על הצטופפות מוגזמת, על איוורור - מצחקקים כאילו המעיר להם מבלבל את מוחם לשווא, כאילו החולים והנפטרים זה עורבא פרח. יהודי ישראלי | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
ישי כהן היקר צודק בכל מילה וגם ייצג אותנו מעולה במאקו אבל, עדיין זו שנאת עמי ארצות לתלמידי חכמים האכיפה בבתי כנסת ממש לא כמו במסגדים...כי עדיין החרדי מצטייר כמפית המחלה כי הוא עם התורה! עזי | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
אני לא ראיתי אכיפה בבתי כנסת המון בתי כנסת שגם אם הם פתוחים אין שום אכיפה ושום דבר אישה פשוטה | 19/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
סוף סוף דמות רצינית ומכובדת שאומרת דברים צודקים ומוצדקים!!!! כל הכבוד לך ישי כהן!!!!! הציבור החרדי כמעט אף פעם לא בודק את עצמו. תמיד ליברמן או לפיד אשמים. טולי בן טולילה | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
הרבה חרדים לא שומרים על הכללים מדביקים אחרים חלק מהמודבקים מתים וחלק מונשמים חלק מהחולים נשארים בבית ופונים מאוחר מדי לבית חולים ונפטרים כעבור זמן קצר חולה קורונה | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
אפשר לראות לפי מספר התגובות שרובא דרובא מזדהים עם הנכתב. חבל שהציבור נגרר אחרי המזלזלים. צריך לעשות חושבים חסיד | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
את התגובות האחרות הם פשוט לא מעלים. וכנראה גם את זאת לא יעלו יהודי תוהה | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
מניסיון שלי הם מעלים את רוב התגובות והם מוכנים להעלות את כל הדעות, רק יש צורה לומר כל דבר אתה יכול לעשות חשבון עם עצמך למה לא מעלים את התגובות שלך אולי אתה כותב בצורה שלא מתאימה??? אישה פשוטה | 19/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
בסד אולי גם נעצור לרגע ונחשוב על עצם הענין ונתבונן כמו שמתאים לעם חכם ונבון, על כל התופעה המחרידה של נגיף קטן ולא נראת שהתפשטה בכל העולם כולו ואלפי אנשים נפטרים בכל העולם יום יום. בארה"ב יש לאחרונה יום אחר יום בין 3000 ל4000 נפטרים. באיטלי'ה יש בין 300 ל-500 נפטרים כל יום. כך גם בבריטני'ה, בצרפת, בבלגי'ה שהיא בסדר גודל האכלוסי'ה דומה למדינת ישרא'ל יש מעל 20000 נפטרים. כל אחד יכול לבדוק את זה. מי חלם שבעולם כל כך מודרני ומפותח, אלפי מדענים, אלפי פקולטות לרפואה, כל שנה אנשים חכמים ביותר מקבלים פרסי נובל בכל תחום האפשרי, וכל העולם עומד נבוך ומתוסכל מול הנגיף הקן שברגע שיצא חיסון התחילו פתאום להופיע כל מיני מוטציות חדשות. י'הודים יקרים ונבונים! אין עצה ואין תבונה נגד ה'! ותשובה ותפילה וצדקה מעבירין את רועה הגזירה. זה לא שולל לעשות השתדלות גשמית אבל חלילה לנו לאטום את אוזננו מהקריאה השמימית. כולנו ביחד נזעוק אל ה'. נתחזק גם בדברים שבין אדם למקום וגם בין אדם לחבירו ואין ספק שנוושע בקרוב ממש! ירושלים | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
בפועל זה כן שולל לעשות השתדלות. בדור יתום שאנו חיים רבו המרגישים כאילו חלילה הבורא יתברך עובד אצלם. פוטרים עצמם מכל השתדלות ומסתפקים בתפילות ובשינון פסוקי בטחון, אך סוף כבר התקיים בהם "ובשפלות ידיים ידלוף הבית". רפאל | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
חבר טוב שלי נרצח מהמגפה לפני שבועיים.. הוא שמר אך נידבק בבית הכנסת מבחור ללא מסכה שהדביק אחרים .זה הביא אותי למסקנה של לעזוב את הקהילה שלי. לא חס וחלילה להתחלן אך לעזוב קהילה שרבים בה לא איכפת להם לרצוח. אני מוציא את הילד מהת`ת תורה שלהם וגם יעבור דירה. להיות רחוק מהם. כי במושב רוצחים לא אשב. מישהו | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
איזה יופי אתה יודע בוודאות שהוא נדבק מהבחור הספציפי הזה שלא הלך מסיכה בוודאות ומה תגיב בעולם האמת כשתראה שלא כך הם פני הדברים ?! חבר שלי נשמר מתחילת הקרונה "הוא לא יצא מהבית " הוא לא היה במגע עם אף אחד כולל אשתו ,ונדבק ונפטר אז מה להגיד שהוא נדבק ממי קצת אמונה ובטחון לא יזיק משה | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
כנראה הקהילה של חולדאי למשל יותר מוצאת חן בעיניך? ואתה חושב ששם שומרים את התקנות יותר מבבית הכנסת? אז טעות בידך! שוקי | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
אני מרגיש ועושה בדיוק כמוך. עוזב את אשדוד לפתח תקווה עובר להיות כלל חסידי אפילו שרובם שם לא מסגנון שלי. אבל מה שאני ראיתי איך הצדיקו את הדין על שלושה דורות ממשפחה אחת לא אשכח ולא אסלח אפילו שאחת האלמנות כל כך עיוורת שלא רואה שרצחו את בעלה ושני האחרים וד"ל. חסיד מבולבל | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
כל כך מביך שאתה מנסה להראות פורץ דרך ונותן ביקורת כשזה ניהיה פופולארי כל כל פתטי איפה היית עד היום לפני שהתחלנו לספור גופות פתטי לגמרי חרדי גמור | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
איפה ההתנצלות שלך על הטורים שכתבת בעבר על כך שהחרדים בסדר גמור?! איפה | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
אמת. נכון הדבר. טיפשי לטעון אבל גם בבלפור מתקהלים. הלוואי וכולנו נקפיד על ההוראות. מוטי | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
בס"ד ר' ישי בהחלט צודק! אשמנו, בגדנו, גזלנו, דברנו דופי. י'הודים יקרים! בהחלט יש לשמור על מסיכה. אבל מי שלא רואה שמאת ה' היתה זאת - טועה ובגדול! עלינו לחזור בתשובה. כפשוטו. לקבל על עצמנו לא לדבר באמצע התפילה! לא לדבר לשון הרע ורכילות! לא לפגוע בזולת! יודע צדיק נפש בהמתו. מצטער לומר לכם שידוע על הרבה אנשים שבאמת שמרו על כל הכללים. לא יצאו מהבית. לא הלכו לבית הכנסת. ואם יצאו אז רק עם מסיכה. לא נתנו לאף אחד להתקרב אליהם וכעת הם אינם איתנו. כן, צריך לעשות השתדלות. אבל אין ספק שכשרואים מה שמתחולל אצלנו, צריכים ל ה ת ע ו ר ר ברוחניות! כן היצר הרע יאמר לנו להודות ולהאשים את עצמנו על התנהגות בלתי אחראית וכו' אבל מתנגד בכל תוקף ויעשה כל מיני תחבולות בכדי שלא נעצור לרגע ונעשה בדק בית אמיתי. על כמה מחלוקות וכמה לשון הרע ורכילות מתחולל כאן. כמה התרחקנו מקדושה? כמה אנחנו עסוקים "במימוש עצמי" וגם אם זה אומר לעבור על כל מיני גדרי צניעות שהם נגד הלכה ממש. אני מבין שמאז עיתון משפחה יצא עם "אשמים אנחנו" זה נהי'ה 'אין'. זה בסטייל. הי'ה חכם ואל תהי'ה צודק! יש לשמור ולעשות השתדלות גשמית. יחד עם זאת נרים כולנו את עיננו לשמים. נבקש סליחה. נקבל על עצמנו להשתפר. נפסיק לחלוטין לדבר לשון הרע על הכלל ועל הפרט. וה' הטוב ירחם על עמו ויסלק מאתנו את הקורונה ונזכה למשיח במהרה! י | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
תיקון קטן למר ישי היקר! אנחנו הציבור החרדי בהתנהגותו לא גורם להסתה הנוראה, מי כמוך יודע שההסתה לא תלויה בהתנהגות טובה או לא הרי כשהתנהגנו טוב והיה אצלינו הכי פחות נדבקים לא דפקו לנו על השכם אלא עברו להשמיץ אותנו בנושאים אחרים, עיין ערך ליברמן ושותפיו, הוא לא צריך אותנו בשביל להשמיץ אותנו ללא הרף. שמואל | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
זה מה שמנהיגים חסרי אחריות רוצים שתאמין. כמו פתי האמנת. צא מהבועה, תבדוק את העובדות, ורק אחר כך תכתוב! רפאל | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
ההסתה, כ-ן תלויה בהתנהגות שלנו, אל תעשה לעצמך חיים קלים! יש שיכבה דקה של חילונים, שעונה על ההגדרות הללו, אבל אל תיסחף אחרי הקלישאות שהמציאו עסקנים ופובליציסטים מסוג ג', רוב הציבור החילוני לא שונא את הדת והדתיים, ובהחלט מגיב בהתאם להתנהגות. ז'וז'ו | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
סוף סוף מישהו מידבר על זה! מתחילת הקורונה כולם האשימו את החילוניים (אולי הם אשמים ב"אנטיחרדוית") אבל הם ממש ממש לא אשמים בתחלואה במגזר החרדי!!!!!! שכל אחד יקח על עצמו אחריות אישית ויקשיב להנחיות, גם אם הן לא קלות, מעצבנות וחוקקו דווקא נגד המגזר החרדי. אתה צריך בידוד- תיכנס! גם אני הייתי בבידוד פעמיים אחד אחרי השני וזה כלל גם שבתות ולהיות בשבת לבד בחדר זה לא הרגשה נעימה וכיפית, אבל מה לעשות?! צריך לקחת אחריות!!! אם נמשיך להאשים את המדינה ואת החילוניים, זה לא יעזור לנו, התחלואה לא תרד מההאשמות על אחרים, מחוסר לקיחת אחריות ושמירה על הכללים! בבקשה, קחו אחריות, תשמרו על ההנחיות ובעז"ה כולנו נהיה בריאים. אחת | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
אנחנו לא עדר. אנחנו ציבור שיש לו הנהגה והיא הנושאת באחריות לכישלון זה. רפאל | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
גדולי הדור שלמדו תורה במשך שנים וכך מזככים את עצמם וגם את החשיבה שלהם הם יכולים להכריע. כמו שכתב הרמח"ל (בספרו דרך ה') שאדם שלומד תורה מזרים לנשמתו אור אלוקי הכי נשגב שיש. ולכן גדולי הדור הם עם השכל הישר ביותר. אדם יכול לטעות בדעתו בשביל זה יש תורה שהיא הדעה האמתית והאלוקית וגדולי הדור הכי מתמצים בה. פלוני | 22/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
לא גם אשמים אלא: "אבל אשמים אנחנו " ציבור שאמון על שמירת תורה ומצוות צריך לשמור מחשש עברה כזה כבד . לימוד תורה ושמירת חיים מה קודם למה . .אם לא תחיה איך תלמד??? איך תתפלל? שמירת החיים זו מצווה ראשונה זה לא שמד זה מגפה ומי שגר בעיר מעורבת שיבואלעיר חרדית מצפצפים ובגדול תמי | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
כל מילה בסלע .כל הכבוד על האומץ להגיד את המובן מאליו .אשמים אנחנו .כולנו . דואג | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
אכן אנחנו בתור ציבור אשמים בהחלט ואני שואלת איפה דרעי? ליצמן? גפני? , הדג מסריח מהראש וההנהגה החרדית לא נשמעת בכלל בכלי התקשורת, ממש מתחבאה מהצל של עצמה, בושה שאלו הם המנהיגים !!! פחדנים!!! מוגי לב!!! נועלה | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
הבעיה העיקרית בהנהגה החרדית אינה שהם שותקים, אלא שבכל הזדמנות הם התעקשו להתנות את הסכמתם לסגר בכך שיהיו הקלות ל"אינטרסים" של הציבור החרדי, כאילו שאנחנו עומדים בשני צידי המתרס, וכאילו השמירה על הבריאות היא אינטרס של המדינה ולא של כולנו. בושה וחרפה. רפי | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
הרב אדלשטיין שליט"א: "וזה לא רק כלפי עצמו, אלא גם מדביק אחרים ומזיק לאחרים והוא רודף, והציבור צריך לדעת, להזהר בזהירות של מאה אחוז, לפי ההוראות הידועות של הרופאים, להזהר שלא יזיק את אחרים, לשמור כל כללי הזהירות בשלמות" כל אשר יורוך ? | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
צודק אבל לא רק, עוד סיבה שאחוז התחלואה גבוה אצל החרדים מפני שחסר להם הרבה ויטמין d מפני שהם אינם חשופים לשמש הפתרון הוא לצרוך כל יום [לפי הוראות הרופא כמובן] 1000 יחב"ל לילד ו2000 יחב"ל למבוגר ג'פרי | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
ראשי תיבות.. איש אל אחיו אבל אשמים אנחנו אאאאאא | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
במקום לעורר את הציבור להתחזק בתפילה--------- זה מה שמצאתה לכתוב?????????????? אתה צודק. אבל אם אתה אדם מאמין. המפתח נמצא למעלה!!!!!!!!! ולא אצל אף אחד אחר. יהודה | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
לא הבנתי. הציבור החרדי לא מתפלל מספיק? תפסיק לכתוב שטויות. יש הנחיות וחלק מהציבור מעדיף להתפלל בצפיפות וכמובן בלי מסכות. האמת | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
ברור שחרדים אשמים, לא הולכים לבדיקות ולא מבודדים חולים שמסתובבים בחופשיות בבתים ולא שומרים על בידוד, מספיק שמדביקים חלילה אדם אחד וזה קטלני עבורו, איפה הערבות ההדדית?? איפה ונשמרתם?? לא ייאמן כל מה שגדלנו עליו מתנפץ ברגע של אטימות ובתירוצים של צפיפות וכו'. הנחיות זה הנחיות מ.מ | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
אבל אשמים אנחנו!!! כמה רוצחים ואנשים לא מעליה מסתובבים ביננו עם ציציות בחוץ וזקנים ארוכים ונוטפי עונג הנרצחים בנו ללא רגשות. יעל | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
כל הזמן אומרים למה סתם משמיצים את החרדים שהם מפיצי מחלות,כואב לי לומר את זה אבל החרדים הפעם באמת הפיצו מחלות,אני עובדת בגאולה כאילו אין נגיף,אנשים בלי מסיכות,בלי שמירת מרחק,אחר כך אני עולה לרחוב יפו לרכבת וכולם עם מסיכות... צודק בכל מילה | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
נעים סוף סוף לשמוע קול שפוי בציבור שלנו מ, IL | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
גם אנחנו אשמים... חידוש עצום!! חשבתי שאצל החרדים כמעט ואמן חולים. חשבתי שהחרדים מקפידים על ההנחיות בצורה קיצונית ללא לוויות, אישים, הפגנות לחתונות של מאות אנשים. ממש חידוש גדול: "גם אנחנו אשמים" חי בסרט | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
אבל איפה דרעי וליצמן וגפני שיאמרו את זה? למה הם מתחבאים? הדג מסריח מהראש וההנהגה כושלת בגדול !!!! תודה רבה על הדברים ישי היקר | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
האשימו אותו בהסתה!!!!!!!!!!!!!!! אביטל, IL | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
צודק. נצביע לליברמן ויש עתיד. אין שכל אין דאגות. לאדון משה | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
אני בעיר מעורבת. כידוע כמה אנחנו... ובלי קשר. זאת הקהילה כאן ומנהיגה .... בבעלי בתים מצפצפים... שלא נדבר על הנוער החילוני... ובכל זאת התחלואה בציבור שלנו.... איך כל כך מהר אתה פוסק ומאשים???? בן לקהילה חרדית ששמרה, IL | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
אתה טועה חילוניים שומרים יותר וחולים פחות כי הם חיים בפחות צפיפות וקל למי ששפוי להנעל בבית עם שני ילדים ומחשב כל השבוע . הם גם לא נבהלים מביטול בית ספר ואין לחץ חברתי. חילוניים נמוכים רוב ספרדי נוסע לדובאי אבל החילוני העשיר המבוסס האשכנזי השמאלני במצב טוב במחלה. לא נעים אבל נכון. חילוניים שומרים | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
לא צודק כלל . לימוד תורה יותר חשוב . רק זה יציל אותנו. יש לפתוח במיידי את כל בתי הכנסת , תלמודי התורה והישיבות ומה שיהיה יהיה אריאל | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
מבטלין תלמוד תורה ללויית המת קל וחומר למניעת מות לא כתוב בשום מקום שדווקא בתוך התלמוד תורה או הישיבה התורה מגינה אפשר ללמוד גם בבית איך כתוב ישב בדד וידום כי נטל עליו ג'פרי | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
בגלל שאנחנו צעירים לא אכפת לנו מזקנים . אנחנו מקריבים את הזקנים שלנו. זו האמת המרה שלא נעימה. לא חלמתי שאראה דבר כזה בימי חיי. כזו אדישות לחיי זקנים שעברו את השואה הנוראה או עלו לארץ מארבע קצוות תבל ושמרו תורה ומצוות והיו חרדים בתנאים בלתי אפשריים. הם עשו את שלהם ואנחנו יהודים כאילו מאמינים ושומרי מצוות מביאים עליהם מוות . ואז נמצאים הכסילים כולל אנשים חשובים לכאורה שמגינים על החרפה הזו ומטהרים את השרץ בקן טעמים. אני נגעל מחברה חרדית אך לכוד בתוכה עם עבודה במוסדות ילדים ונכדים אז אין לאן לברוח. מוטל'ה | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
כל מילה! אני לא מבינה את האנשים ? הם רוצחים ! פשוט רוצחים!! לא אכפת להם ?? חני | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
הרבה חרדים לא שומרים על הכללים מדביקים אחרים חלק מהמודבקים מתים וחלק מונשמים חלק מהחולים נשארים בבית ופונים מאוחר מדי לבית חולים ונפטרים כעבור זמן קצר אפשטיין חרדק | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
הממסד הוא המוטציה מפיצי הקורונה - מגישי החדשות והתשקורת אמת | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
שלום לך ישי , יש גם את החרדים שהם בסדר גמור וזה הרוב , והם חיים בצפיפות נוראית , והסגר סוגר עליהם עוד יותר והם סובלים מאוד צריך לשנות דרך חיים ישי , לצאת מהשטיבל הספרדי והאשכנזי ולבנות אותו מחדש בנגב, בשומרון ובנירחבות , ולא להיות 2 מיליון איש באיזור המרכז , כמו נמלים אחד על השני התפיסה הכלל ארץ ישראלית נאבדה מנגד עיננו וצריך להשיבה. כמו שהשלום לא שייך לשמאל הנחל ה לא שייכת למנתחלים, האמת של ישראל נמצאת בכל גווניה זה פאזל, צריך להקשיב לו. גם לחילונים, ולדעת לברור כמובן. אך הגליל ריק וגבעות יהודה ושומרון. לבקש ת]פיסה יישובית חדשה מהרבנים שאולי נח להם הצפיפות של החסידים שלהם לידם והפוך , לצאת מהנח וליישב את הנחלה לא להזניח את האדמה הברוכה שנתן לנו ה' יתברך לצאת מהבטונדה, מהמכולת . להעביר הדברים לרבנים שיעבירו לשר השיכון גם 5000 קרוונים היום בנגב היו מצילים משפחות רבות מבני ברק יהודה בנה בתי נדרשות במצרים לפני שירדו למצרים ואנו נאבקים בצפיפות מטורפת שהיא הקטלנית עם הנגיף והחרדים לא אשמים בה . באשר למכחישים הם מן הסתם ממכחישים עוד דברים ועשים חיץ בינם למציאות ולכללות ישראל חייבים החרדים לזהות את כללות ישראל ולעטוף אותה . צריכים כל אחד . לא להיבדל . אחים אנחנו בת ישראל | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
שאלת את עצמך פעם מי למד בבתי המדרשות של יהודה במצרים? למדו שם גויים? מר בחור | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
א. זלזול כולם מזלזלים ב. דירות צפופות ג. מוטציה שאין עליה שליטה ד.כרגע צריך להקים את המורל החרדי בדוי, IL | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
אם אין שליטה על המוטציה לא צריך לפתוח את תלמודי התורה. בדוי121 | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
כל מילה בסלע אנחנו הצוות הרפואי נאנקים כבר שנה ללא שינה בגלל חוסר משמעת ואחריות באמת... די כבר לבוא לכל העולם בטענות כאשר אנשים שלנו בלי מסכות ובלי ריחוק. אחות אחראית זיהומים | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
צודק במאת האחוזים. מה שהוא השתבש בחשיבה. איבדנו חשיבה בסיסית המוגדרת כמושכל ראשון. הכל בא בחשיבה כאלו מתוחכמת. די..........................! חרדי חרד | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0
ישר כח גדול על דברים אלו. אל תירא ואל תחת. יהושע | 18/01/2021 ▾ דווח על תגובה זו 0 רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"
| ![]() |