תאריך:  ג' באייר תשפא 2021-04-15
אורך: 05:22
הטעות האסטרטגית של סער בבית הנשיא • חשש מתנגדי נתניהו מהצעד הבא של ריבלין • ואיך אפשר בכל זאת לפתור את הסבך הפוליטי. רפאל כהן בתכניתו השבועית (כיכר VOD)
דוא"ל שלך: דוא"ל של החבר:
הערות:
תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
פיתרון  | 15/04/20219
לשר הפנים אריה בסמכותך לשלול אזרחות לביבי הוא ינצל ממשפט אולי הוא יסכים למהלך ואולי יוכל לחוקק שיוכל לנהל כאן בתפקיד., אבל כס רה"מ יתפנה. הגיע הזמן להחלטות קשות. גם השמאל יברך
▾ דווח על תגובה זו  0 
אסתר | 15/04/20218
מספיק עם הפרשנות הטיפשית הזו.

למעלה (!) ממחצית העם היהודים מעוניין בביבי כראש ממשלה. אין מתאים ממנו בעת הזו. אנו חבים לו הכרת הטוב באינסוף עיניינים.

שהמפלגות הקטנות ההזויות שטיפסו על עץ יירדו למטה ויסייעו בפיתרון המשבר על ידי וויתור וכפיםת ראש. הם הם המביאים עלינו בחירות חמישיות ואנו עייפנו מאד בלשון המעטה
▾ דווח על תגובה זו  0 
זיו | 15/04/20217
אנחנו פונים לציבור הבוחרים שבחרו בשתי סיעות ימניות שחשבו להיות ראשי הממשלה אולם הם לא הצליחו, האחד קיבל שישה מנדטים והשני קיבל שבעה.

אנחנו יודעים בתוצאות הבחירות היכן הישובים והריכוזים אשר תמכו בהם. אותם הישובים שתמכו במפלגות אלו צריכים לשלוח משלחות אליהם ולומר להם: "רבותיי אל תפקירו את המטרות הלאומיות, לא לחינם נתנו לכם את הכוח, אין אנחנו מסכימים שעל בסיס הפסילות האישיות או האגו האישי ייפגעו המטרות הלאומיות".

זוהי קריאת קודש לכל אותם מאחזי כוח של ציבור הבוחרים של שתי הסיעות הללו, עליכם ללכת לפנות למנהיגים שלכם ולומר להם "שימו את הכל בצד, תתאחדו כדי לשמור על המטרות הלאומיות של עם ישראל". עם ישראל צריך מנהיגות יציבה שתוכל להתמודד עם מיגור הקורונה, עם הכלכלה, עם הביטחון ומעל הכול צריך להתמודד עם הזהות השורשיות היהודית במדינה.

אותם יהודים אשר בחרו בהם צריכים ללכת וללחוץ על מנהיגי המפלגות שלהם, ואז לא נצטרך להישען על סיעות ערביות אלא להפנות לחץ אדיר מכיוון הבוחרים אליהם על מנת שישרו קו לצורך המטרות הלאומיות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 15/04/20216
יבוא יום , ואנחנו נתגעגע לביבי, כל אלו ששונאים אותו זה הכל מקנאה , לפיד לברמן אנשים כלומניקים פוקסינרים שהמזל שחק להם.

בא נראה אותכם אפסים שכמותכם מנהלים מדינה🤪🤪🤯
▾ דווח על תגובה זו  0 
אורי | 15/04/20215
גורר אותנו. או לשמאל-ערבים או לבחירות חמישיות
▾ דווח על תגובה זו  0 
צבי | 15/04/20214
שסער יעשה התרת נדרים ויתמוך בממשלה ימנית זה הפתרון הכי הגיוני
▾ דווח על תגובה זו  0 
מזרחי | 15/04/20213
העצמאות הזה חגגנו פעמיים גם את העצמאות האישית אחרי החיסונים אתה הראש ממשלה הכי טוב שיש .תבורך בבריאות ולעוד קדנציות
▾ דווח על תגובה זו  0 
ספרדי | 15/04/20212
ראש הממשלה בנימין נתניהו חזק ואמץ אל תירא ואל תחת כי עמך ה' אלוקיך בכל אשר תלך
▾ דווח על תגובה זו  0 
זיו | 15/04/20211
לפני פורים בחורים מישיבה מוכרת בבני ברק, שהגיעו בשעת חצות לילה לתחנת הדלק אלונית בכביש 6, פגשו את מנסור עבאס, הבחורים סיפרו לו כי הם בדרכם חזור מאיסוף כספים עבור הישיבה.

הבחורים שהכירו את עבאס בהיותו ח"כ פופולארי סיפרו לו על החתנים שאוספים להם כסף בכדי לחתן אותם והשנה המצב קשה מאוד, עבאס שמע את פעילותם ושיבח אותם על פועלם.

לדברי אחד הבחורים ביקשנו ממנו תרומה ומנסור אמר לנו מה שיש לי בכיס אני נותן, ואז הוציא שטר של 200 שקל תרומה לת"ת והם נפרדו לשלום.
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"