תאריך:  ו' באייר תשפא 2021-04-18
אורך: 06:41
בדיון מרתק שנערך ב'שערי צדק', הציגו הרבנים את השאלות הנפוצות באשר לחיסונים לקורונה, ונענו בהרחבה ע"י המומחים. כשאחד הנוכחים, 'מתנגד חיסונים', התפרץ, השיב לו אחד הדיינים. צפו (ארץ)
דוא"ל שלך: דוא"ל של החבר:
הערות:
תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
משה רבינו | 02/05/202175
אל תזלזלו בבני עניים שמהם תצא תורה!
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי  | 21/04/202174
לא כול רופא מבין בכל דבר אפילו רופאים בכירים במחלקות פנימיות לא מדבר ספציפי על הקרונה אבל לא להגיד שכל דבר הרופא מבין אז אני החדש לרב שהיה יהודי שהתלוננן על כאבי בטן ורופא בכיר אמר לא שזה גזים מהחמין של שבת וזלזל והתוצה איתה בסופו של יום למחרת שאותו רופא ברך לחופש כי ליהודי הזה התגלה גידול ממאיר של 15 ס"מ ,ויותר מי זה הזמינו את אותו יהודי לטיפולים במקום לתפל בו מידי לעוד 3 שבועות ואותו יהודי נפטר מהמחלה באותו יום שהיא צריך להתחיל את התיפול ,מה אז יגידו שכל דבר הרופאים מבינים התשובה לא כל דבר רק מה שד' מעיר את העינים שלהם לתת תשובה נכונה והם אותו רופא לא זכה אז התוצאה היא מה שקרה הומנם הכל בידי שמים בסופו של יום ומה שניקבע למעלה ונחתם אין אפשרות לשנות רק על ידי תשובה ותפילה וצדקה עד רגע החתימה הסופית.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אמת.. | 20/04/202173
למצקצקים האחרונים...

מי שרואה את הסרט המלא רואה דיון של כמעט שעתיים, מצחיק שלוקחים 4 דק' מהאירוע הזה ושמים אותו בפרונט

הרב ברוורמן הגיב אחרי שהפרופ' הנכבד הבהיר את העניין. מספיק עם הדמגוגיה של סתימת פיות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חסוי | 20/04/202172
הבן אדם שאל שאלה פשוטה והרב התקיף אותו כאילו היה פושע מטורף. תגובה קצת מוגזמת לטעמי.

למה אי אפשר לענות לטענות באופן ענייני בלי לפגוע אישית ולעשות פרובוקציה מכל שטות?

אולי יש כאן מטרה של סתימת פיות??
▾ דווח על תגובה זו  0 
המלבין פני... | 20/04/202171
זו לא דרכה של תורה. דיינים מחויבים לחקור ולדרוש לברר את האמת ולא לבזות אדם במילים כל כך פוגעות...... אין על מי לסמוך....
▾ דווח על תגובה זו  0 
זו לא דרכה... | 20/04/202170
בית דין חייב לחקור היטב כל טענה לכל צדדיה ולהגיע לתשובה שמספקת את כל הצדדים. מדוע אדם שאומר דבר שמציק לו , מקבל תשובה כל כך משפילה מבלי להתייחס לשאלה שלו??? זו לא דרך התורה!!! אם עמרם היה מתייחס באופן כזה למרים אז משה רבינו לא היה נולד...
▾ דווח על תגובה זו  0 
י | 20/04/202169
יש לנו גדולי הדור והם רק הם מורים לנו מה לעשות, וכמו שהרב הנ"ל דיבר על רופאים זוטרים כאלה ואחרים אני לא מזלזל חלילה ברב אבל לשאלות הרות גורל יש כתובת אחת= "מנהיגי ומאורי הדור"= ששם ורק שם דעת התורה אשרי מי שהולך לפי עצת זקני הדור ומובטח לו שלא ינזק לעולם!!!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
ירושלמי | 19/04/202168
כדאי לראות בתיעוד המלא.

הרב ברוורמן לא מתנפל על אותו רב מכחיש קורונה ואנטי חיסונים, ולא מבקש את זכות הדיבור מיד לאחריו, אלא בהגיע תורו לדבר מציג את עמדתו שהייתה ברורה חדה וחריפה, ובלי לפגוע כפי שמתקבל הרושם בטעות מהתיעוד המקוצץ.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אמת לאמתה | 19/04/202167
אחוזי התמותה קשור לגיל התושבים בשכונות ולא רואים שום קשר לשמירת ההנחיות
▾ דווח על תגובה זו  0 
עדו | 19/04/202166
כל הכבוד להרב ברוורמן שלא חושש מהמטורפים האלו..שירבו כמותו בישראל
▾ דווח על תגובה זו  0 
רפאל | 19/04/202165
אלוף
▾ דווח על תגובה זו  0 
לכו לעזאזל | 19/04/202164
שקרנים בני שקרנים
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודה | 19/04/202163
צודק לגמרי מתנגדי החיסונים הם חולי נפש שמחפשים תשומת לב על חשבון חייהם של אנשים

וזו לא רק דעתו הרב מוצפי קורא להם רוצחים הרב קנייבסקי ושאר גדולי הדור קבעו שיש להתחסן ובאים כל מיני עשבים שוטים ויש להם השגות
▾ דווח על תגובה זו  0 
מכירים | 18/04/202162
הרעבנים של היום
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 18/04/202161
שקרנים אין שום קורונה עבדו עליכם
▾ דווח על תגובה זו  0 
N | 19/04/2021 
נכון!
▾ דווח על תגובה זו  0 
נא לדייק! | 18/04/202160
ממה שאני שמעתי, הו לא אמר "קרוב לשופכי דמים" אלא שבחינה הלכתית דינם כרוצחים ויש להם דין רודף והוא אומר זאת כראש בית דין של עיר גדולה.

זה מרחק שנות אור מהניסוח החצי מסתייג של "קרוב שלופכי דמים". לא! הם ר-ו-צ-ח-י-ם!
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 18/04/202159
מילים כדורבנות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אחריות! | 18/04/202158
כאן רואים מה זה אב בית דין -

כמו שכתוב בגמרא

מי יודע כמה חיים ניצלים בזכות רבנים כמו הרב ברוורמן..

ומי יודע כמה להיפך ל"ע רח"ל
▾ דווח על תגובה זו  0 
אחריות! | 18/04/202157
זה רב עם אחריות אמיתית.

נראה לכם שהוא לא ידע שיהיה מי שיצקצק?

הוא *לא* מפחד מהצבועים
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 18/04/202156
בונה מה נסגר???

מה זה הדבר הזה?? לא חושב כמוך אז לך לפסיכיאטר אנשים איבדו את זה...

כאילו מה קרה אז בנאדם לא מתחסן מה הלחץ הזה שאתם מפעילים מה כ'פת לכם???

תרגעו ומהר!!!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעקב | 19/04/2021 
יש הבדל תהומי בין מי שאינו הולך להתחסן, לבין מי שמפחיד ומשכנע אנשים אחרים שלא להתחסן, נגד עמדתם של רוב מוחלט של רופאים ורבנים גדולים!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
מחילה מכבודו | 19/04/2021 
זה לא מוגדר "לא חושב כמוך", מדובר בנפשות !!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
- | 18/04/202155
זה לא רצח. ברוורמן אתה שופך דמים לא בספק (של אלו שחוששים מחיסון) אלא בוודאי... לפי חזל
▾ דווח על תגובה זו  0 
אתה עם הארץ... | 19/04/2021 
על זה ועל כיוצא בזה, נאמר אין עצה ואין תבונה נגד ה',

אם היה אדם רודף עם סכין להרוג מישהו אחר והיה מישהו צועק, עצור רוצח, היית אומר אותו דבר

ואפילו, אם היה אדם עובר עבירה בפרהסיה ומישהו אומר לו עצור זה עבירה , זה הלבנת פנים? או זה להציל ישראל מאיסור

תפתח ספר ותספיק להסתובב באנטרנט
▾ דווח על תגובה זו  0 
רב מרשים ביותר | 18/04/202154
שלא חושש לומר את האמת הנעדרת בציבור החרדי בתקופות האחרונות

כל זב חוטם מפרסם את דעתו המלומדת וגורם לאנשים למות

רוצחים
▾ דווח על תגובה זו  0 
שרגא | 18/04/202153
אשריך הרב ברוורמן

כל המציל נפש אחת מישראל וכו'

אין הגדרה מדויקת יותר לקרוא למה שקורה חוץ מליקוי מאורות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 18/04/202152
20 אחוז ויותר מצבתי הרפואה לא מתחסנים
▾ דווח על תגובה זו  0 
. | 19/04/2021 
על סמך מה???

אם יש לך שגיאות כתיב, כנראה גם התוכן שגוי וד"ל
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 18/04/202151
"הגרינמנים" לא מתחסנים
▾ דווח על תגובה זו  0 
בשם הציבור... | 18/04/202150
הרב ברוורמן, תודה
▾ דווח על תגובה זו  0 
אברהם | 18/04/202149
בביתר מפירים הנחיות של קורונה ברגל גסה! רוב מוסדות חינוך היו פתוחים גם בסגר! ואיפה היה ברוורמן הזה?
▾ דווח על תגובה זו  0 
פלוני | 18/04/2021 
בושה כך לא מדברים וכותבים על אב"ד "....הזה"
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי | 18/04/2021 
הרב ברוורמן לא עובד אצלך.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי | 18/04/202148
אחד אפס

מכחישי הקורונה משחקים משחקים בחיי אדם.

כל הכבוד לרב ברוומן.

תגובה נחרצת של רב ופוסק בישראל !!!!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
אי"ש גוטליב | 18/04/202147
הרב צודק!, רק לראות את כל מתנגדי החיסונים ולהבין לאיזה מחלקה הם ששייכים בבית החולים!.

פשוט מדהים לראות בכל פעם מחדש בכל פרשייה במגזר החרדי מי ומי ההולכים.

כאן בחיסונים אפילו הרבנים של העצניקים מורים להתחסן.. תבינו באיזה קצה ממוקמים אותם מתנגדי חיסונים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שטיבלאך קארו | 18/04/202146
אשרינו ביתר - שאלה מנהיגנו!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
ירושלים | 18/04/202145
זה רב אמיתי!

שמעיז להניח על השולחן את העובדה המצחיקה שכל אברך שאין לו טעם בלימוד הופך לפרופסור.

בזמן שכל הרבנים אומרים להתחסן, וכלל היועצים הרפואיים, נייסני המקוואות חכמים יותר טוב מכולם!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
הפעם דיבר... | 18/04/202144
הייתי מעדן את התוכן והצורה במיוחד בימי הספירה, מצד שני מדובר בדיני נפשות והדיבור יצא מכאב ואכפתיות
▾ דווח על תגובה זו  0 
פיקוח נפש | 18/04/2021 
ואתה מדבר על לעדן את התוכן והצורה בימי הספירה.

לאן הגענו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אין מקום... | 18/04/2021 
בדיני נפשות הניסוח חייב להיות חד וחלק וברור.

כך מפורש בהלכות שבת, שלגבי פיקוח נפש כל השואל הרי זה שופך דמים וכל הנשאל הרי זה מגונה. דיני פיקוח נפש צריכים להיות כל כך ברורים, שעד שאפילו עצם השאלה בנידון הופכת את הנשאל למגונה - כי מסתבר שלא היה מספיק ברור לפני כן!

וכאן, כשיש אנשים שגורמים בדבריהם למוות של אנשים ומעיזים פניהם בחוסר סמכות מובהקת, ברור שחובה להיות תקיפים!
▾ דווח על תגובה זו  0 
בהנ | 18/04/202143
מה אומר הרבי מבעלזא
▾ דווח על תגובה זו  0 
. | 18/04/202142
לא הבנתי כבר אסור לבנדם לחשוב אחרת מהאנשים סביבו? אסור לבנדם להחליט על גופו? כל מי שחושב אחרת ממך צריך פסכיאטר?? כבר ניהיה הזיה
▾ דווח על תגובה זו  0 
מישי | 18/04/2021 
זה לא העניין של להחליט על הגוף של עצמך.

דבר אחד זה לא ללכת להתחסן ודבר אחר זה להתנגד ולומר לאנשים אחרים שזה הורג ולהמציא פייק ניוז שהחיסון עושה אסון!...
▾ דווח על תגובה זו  0 
זו לא הבעיה | 18/04/2021 
אנשים שמביעים עמדה בתחום שאין להם בו שום הבנה מול מומחים - זה לא נקרא "לחושב" זה נקרא "לא לחשוב".

ועוד, מילא הם מחליטים על גופם - הבעיה היא שהם מסכנים אחרים ואנשים כבר מתו בגללם! הם הם לא מחתסנים ושמים עצמם במעצר בית מרצון - מילא! אבל כאשר הם גורמים לשכנע אחרים לא להתחסן ובכך לסכן את עצמם ואחרים וכבר גרמו למוות - הם מסיתים ומדיחים!
▾ דווח על תגובה זו  0 
לא אסור | 18/04/2021 
אסור לבן אדם לקשקש בחיי אדדם , ולבלבל את המויחבדברים שאינו מבין בהם כלום..
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי | 18/04/2021 
אין שום בעיה שאדם יחליט שלא להתחסן הבעיה שהוא ממציא שטויות ע"מ לשכנע אחרים שלא לקבל חיסון.
▾ דווח על תגובה זו  0 
הרב ברוורמן... | 18/04/202141
דוריה
▾ דווח על תגובה זו  0 
נוק אאוט. | 18/04/202140
ביתרניק
▾ דווח על תגובה זו  0 
כמה חיכיתי... | 18/04/202139
יוסי
▾ דווח על תגובה זו  0 
מתנגדי... | 18/04/202138
הרב ברוורמן יישר כח!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיסון | 18/04/202137
לא מתחסן, רופאים עושים הרבה נזק בכל תחומי הרפואה, הרבי צחק על אנשים שמתחילים להתעניין ולהקשות קושיות על הרופאים, לשאול שאלות זה מה שצריך לעשות על כל רופא
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסף | 18/04/202136
ל-11 מה הקשר למסכות שאת זה קשה לשמור לאורך זמן אבל החיסון ברור שמציל חיים
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי | 18/04/202135
כבודו יגיד לנו כמה קיבל במעטפה?
▾ דווח על תגובה זו  0 
ליהודי... | 19/04/2021 
מה עישנת?
▾ דווח על תגובה זו  0 
דעת תורה שצריך | 18/04/202134
גם בנושא פגעי הטכנולוגיה צריך לתת חיסון שגם הצעירים בעתיד לא מכל מראה יפגעו היצר הרע של היום היה גם בעבר כמו כל התאוות צריך לתת להכין חיסונים גם בנושא הטכנולוגי שלא נוכל בעתיד לגמרי להתנזר ממנו כמו המתנגדים לרכבת הכלה בסוף תהיה ולזה צריכים גם חיסון שמירת העניים ולא יעזור לשום מתנגד או מסית העתיד כבר פה ולא יעזור לעכבו כמו שלא נצליח למנוע מהאירנים את הגרעין רק לעכבו
▾ דווח על תגובה זו  0 
מה נהיה | 18/04/202133
אני לא מתחסן גם אם יצמידו לי אקדח לרקה מי שרוצה במתנה אני נותן לו את החיסון שלי י עדר "כה אמר ה הגבר אשר יבטח באדם ושם בשר זרעו" " הטוב שברופאים לגהנם" אנחנו לא שפני ניסיון מי שרוצה שיבושם לו ! "ראו עתה כי אני אני הוא ואין אלהים עמדי אני אמית ואחיה מחצתי ואני ארפא ואין מידי מציל"
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי | 19/04/2021 
רוצה המלצה לפסיכיאטר?
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני | 18/04/2021 
בוקר טוב..

לא חושב שהגזמת קצת?
▾ דווח על תגובה זו  0 
כל הכבוד לרב | 18/04/202132
כל הכבוד לרב ברוורמן ולרב לנדא שליט"א

שני רבנים אמיתיים שלא חתים מאיש
▾ דווח על תגובה זו  0 
צחי | 18/04/202131
נקודה למחשבה: יש שורה ארוכה של מדינות שבהן חלה שיפור לא פחות מרשים מאשר השיפור שיש בארץ, אך במדינות אלו אחוז האוכלוסיה המחוסנת הרבה, הרבה יותר נמוך מאשר אצלנו. רק כמה דוגמאות - דרום אפריקה, פורטוגל, מרוקו, ירדן, אירלנד, צ'כיה, וכו'.
▾ דווח על תגובה זו  0 
מצב חירום  | 18/04/202130
אינכם מבינים שאם זו הסיבה האפשרית למתן החיסון שיהיה מצב חירום , הרי שמצב חירום לא יגמר לעולם ללא קשר מה קורה בשטח ? הרי איך יתנו חיסון שלישי ? צריך להמשיך ולאשר מצב חירום
▾ דווח על תגובה זו  0 
scrh jfnho | 18/04/202129
דברי חכמים בשפה יפה נשמעים , ולא באיבחונים רפואיים... בושה
▾ דווח על תגובה זו  0 
אליהו קוגן | 18/04/202128
התגובות כאן רק מוסיפים עד כמה הוא צודר כל אחד נהיה כאן מומחה ברפואה

מעניין שבמיון לא שואלים ולא מגיעים עם כל הדפים הם הנוזלים כן תקין או לא ולך תדע מה מכניסים לנו😂😂😂
▾ דווח על תגובה זו  0 
י | 19/04/2021 
התגובות מוסיפות*
▾ דווח על תגובה זו  0 
דוידי | 18/04/2021 
:) :) :)

אחד הטובים
▾ דווח על תגובה זו  0 
רם | 18/04/2021 
כן????אז למה מדינה דמוקרטית לא מקיימת ועדה ממלאכתית על החיסונים? בואו ונשמע את שני הצדדים של הפרופסורים ויש מתנגדים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
עשו זאת | 18/04/2021 
עשו דיונים, שומעו אתהמתנגדים (אותם אלה שלא מפסיקים לשמוע אותם על עד כמה ש"משתיקים" אותם...). שמעו את הדיון והגיעו למסקנה. רוב מניין ורוב בניין של הרלוונטים קבעו חד משמעית שצריך להתחסן.

ומי הם הצדדים השונים של הפרופסרים? זה שמישהו פרופסור לא אומר שהוא לרוונטי לדיון. אז ננניח שפרופסור לספרות אנגלית או פרופסור לפיזיקה או פרופסור לגנטיקה מתנגדים... אז מה? זה כלל לא התחום שלהם! ישנה תמימות דעים מוחלטת (כמעט... לעולם ילמד אדם לשונו לומר "איני יודע", שנאמר "כחצות הלילה...") בין אנשי המקצוע הרלוונטים. כאשר בדקתי טענות של מתנגדי חיסונים, במקרה הטוב מדובר ברופאים מתחום התמחות לא קשור, במקרה הפחות טוב מדובר באנשים שאולי הם פרופסורים, אבל לא ברפואה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
א  | 18/04/202127
אנשים פה מעניינים לקרוא גמרא הם בקושי מצליחים נרדמים באמצע שיעור, אבל להתקיף רבנים יודעים.. חברה תלכו לגן, ותפסיקו עם הגאווה המסריחה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חן | 18/04/202126
מיירדיק!
▾ דווח על תגובה זו  0 
שיכור | 18/04/202125
חסידים שוטים שומעים בקול רבניהם, שהם בורים ועמי ארצות, ומנותקים לגמרי מן המציאות, כעדר פרות ההולכים אחרי זקן העדר המוביל אותם לתהום. כך היה בשואה, וכך קורה עכשיו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 18/04/202124
יש אנשים שמבינים ברפואה שבמקרה הם רופאים ומשתיקים אותם, מנכ"ל פייזר אמר שישראל המעבדה של העולם, החיסונים זה ניסוי וזכותו של מי שלא רוצה להיתחסן לחשוש ולהיות זהיר ולראות אם יהיו תופעות שליליות בחודשים הקרובים, זה לא יפה להגיד שצריך ללכת לפסיכיאטר
▾ דווח על תגובה זו  0 
זה לא העניין | 18/04/2021 
מי מחליט מי הם :אנשים שמבינים ברפואה"? מוזר שאת אלא שטוענים שמשתיקים אותם, שומעים ללא הרף... הבעיה הפסיכיאטרית היא שאנשים מביעים עמדה בתחום שאינו מומחיות שלהם.

מי שיש לו בעיה בלב, ילףך לקרדיולוג (רופא לב) ולא יתחשב שדעתו של אורתופד (רופא לגפיים). מי שיש לו שבר, יתחשב באורתופד ולא בקרדיולוג.

נניח שיש מומחים ברפואה אמיתיים, זאת אומרת, רופאים. האם הם מומחים למחלות זיהומיות? האם הם מומחים לאימונולוגיה (מערכת החיסון)? האם הם מומחים בריאות הציבור? יש רוב מניין ורוב בנייןם מוחלט וגמור כך שגם אם תמצא מומחה למחלות זיהומיות שדעתו אחרת, דעתו בטלה באלף. והבעיה היא שהוא מעודד נגד הנהלים ודעת רוב חבריו, וראוי להחרים אותו כמו שהחרימו את רבי אליעזר שהיה גדול הדור ובכל זאת משום שחלק על חבריו לאחר הדיון, נודה!
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי | 18/04/202123
מצוין זה הגישה לכל הרבנים שחושבים שמבינים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יפה | 18/04/202122
יפה מאוד דברים כדורבנות
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 18/04/202121
אם הם כל כך בטוחים בחיסונים אז למה המחוסנים עדיין צריכים לעטות מסכה?? ולמה מצנזרים רופאים בעלי שם שאומרים שמסוכן להיתחסן?? שיציגו גם את הצד השני
▾ דווח על תגובה זו  0 
shmoyger | 18/04/2021 
גם אם לא בטוחים בחיסונים רק בה'

צריך עדיין לעטות מסכה בשביל מוטציות או/ו הדבקות האחר שעדיין לא הוכיחו יעילותם ע"י החיסונים

זה שהחיסון יכול להציל חיים אולי

המסכות בטוח מצילה חיים אם זה בצורה תקנית כל הזמן הדרוש בלי משחקים ופטנטים וחוטים עליונים (כדוג' המכחיש קורונה שמכחיש גם את האישור FDA) או רק על הסנטר/האף מציץ החוצה וכו' כדוגמת חלק שבאסיפה הזו

ואם צריך פסיכיאטר זה לאלה שמוצאים לעצמם חישובים להדביק המונים ולא רוצים לוותר על הנוחות או הכבוד שלהם למען החיים של הזולת
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני | 18/04/202120
ברוך שחלק מחכמתו ליראיו

דברים כדורבנות

מנה אחת אפיים לכל אותם חכמולוגים בעיני עצמם.

לפי העניין זה נראה שכבר עברו כמה שבועות/חודשים מאז הפאנל עד עכשיו, שהתיעוד יצא.

וחבל שכך, כי זה היה יכול להציל חיים של עוד כמה יהודים
▾ דווח על תגובה זו  0 
בראוורמן מי זה | 18/04/202119
עוד איזה צ'אלמער שמקבל כסף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
▾ דווח על תגובה זו  0 
מו | 18/04/202118
האם אדון ברוורמן ועירו שומרים על חובת עטיית מסכה ומגבלת ההרחקות של הרופאים כשהם לא מול המצלמה?????????

"בית דין" של ביתר אחראים לזלזול ההנחיות הכי גדול במדינה, רוב העיר ביתר ומוסדותיה זלזלו זלזול מוחלט בכל שלבי המגפה באישור גמור של ה"בית דין" ובעזרתם ברדיפת כל מי שניסה ל"הפריע" למזמזלים הרודפים והרוצחים האמיתיים!

אוי להם מיום הדין אוי להם מיום התוכחה!
▾ דווח על תגובה זו  0 
ביתריסט | 18/04/2021 
באמת כאן בביתר זילזלו יותר מק"ס..

אבל מה זה קשור לרבנים??? הם פרסמו 10 מודעות חריפות שאסור לפתוח את השטיבלאך וכדו'
▾ דווח על תגובה זו  0 
משהה | 18/04/202117
הדיין ראש בית הדין הזה צריך ליבדוק בציציות שלו ובכיסיו. וד"ל
▾ דווח על תגובה זו  0 
יצחק | 18/04/202116
כבוד הדיין גם רבנים לא יודעים ברפואה רק רופאים. גדולי ישראל יפנו בעניין רפואה לרופאים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
תשאלו את... | 18/04/202115
מעולם ברוורמן לא הקפיד על ההנחיות בלי מסיכה בלי שמירה

פתאום הוא נזכר לצעוק ..

הלו אתה וחבריך בזתם לרופאים בגלל הנוחיות שלכם .

אל תעיז להטיף !
▾ דווח על תגובה זו  0 
רם | 18/04/2021 
הם צריכים כסף, יש סכנה שלפיד יהיה רה"מ...הוא חייב למגן את עצמו מכל הכיוונים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
א | 18/04/202114
חזק
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי שאכפת... | 18/04/202113
מפורש באתר שזה מאושר רק לשעת חירום
▾ דווח על תגובה זו  0 
מו | 18/04/202112
ולמה כשהרופאים אמרו לעטות מסכות ולא להתקהל אדון ברוורמן ו"בית דינו" צפצפו צפצוף מוחלט???????????????
▾ דווח על תגובה זו  0 
בושה וחרפה מי | 18/04/202111
מיהו הברוורמן הזה ובאיזה כל הוא יכול להעליב כך בימי ספירת העומר

תתבייש לך בגללך ושכמותך נחרב בית המקדש ולא נבנה מחדש
▾ דווח על תגובה זו  0 
צדוק | 18/04/2021 
אדון 'בושה וחרפה',

עדיף להעליב אדם אחד ולא להמית מאות ואלפים שלא יילכו להתחסן בגלל כמה מטורפים.

תראה מה בחסד ה' קורה בארץ ישראל מול כל העולם.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי | 18/04/2021 
מי הוא הברוורמן?

מדובר באחד מגדולי הדיינים בארץ. חכם מופלג, פיקח, מוכשר ובר דעת.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודה שלומוביץ | 18/04/202110
מלוא ההערכה להגאון הרב צבי ברוורמן!

כך מתנהג רב פוסק על פי תורתנו הקדושה.!
▾ דווח על תגובה זו  0 
מי הוא שנקרא... | 18/04/2021 
כל מי שבוטח בה' גם בלי החיסון הוא מחוסן באמונה המחוסנים שבוטחים ברופאים נראה בעתיד גם את ההשפעה של החיסון ועל מי אז יזעקו בצר להם
▾ דווח על תגובה זו  0 
רם | 18/04/2021 
הוא לא פוסק לפי תורתנו הקדושה. אלא על פי הלך הרוח. אין שום אישור של FDA אלא אישור חירום!
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי מאמין | 18/04/20219
אכן הדברים ברורים מאוד! הרב דיבר דברי טעם וחוכמה בצניעות ובגובה העיניים, לשמוע אדם מדבר בשכל ישר ובהיגיון הפך להיות דבר מרגש בעיתות כאלו, פשוט הזוי..קצת צניעות לא תזיק לאף אחד מאיתנו ובמיוחד בעיניינים כאלו..ועשית כל אשר יורוך בנוסף לכל דעת הרופאים! באמת שאני לא מבין איזה שאלה יש פה בכלל? אנשים עם דימיונות
▾ דווח על תגובה זו  0 
... | 18/04/20218
צודק בהחלט!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
אברך | 18/04/20217
אולי לפסיכיאטק זקוקים דווקא אנשים שמנסים לאבחן מחלות נפש על פי רוח הקודש ולא על פי השכלה מקצועית?
▾ דווח על תגובה זו  0 
איש יהודי | 18/04/20216
חזק!

ואני לא חסיד גדול של הרב ברוורמן, אבל הפעם אני חייב להסכים איתו
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי פשוט | 18/04/2021 
שמעתי שבביתר יש עליו ביקורת קשה. מעניין למה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעקב | 18/04/20215
סוף סוף דברים כדורבנות
▾ דווח על תגובה זו  0 
תשאלו את... | 18/04/20214
האם הוא הקפיד על השמירה ועל ההנחיות ?
▾ דווח על תגובה זו  0 
הי | 18/04/2021 
לא קשור בכלל כאן ז עניין רפואי נטו
▾ דווח על תגובה זו  0 
ליטאי | 18/04/20213
אנשים ללא השכלה מינמלית נעשו מומחים גם לאימונולוגיה וגם לפסיכיאטריה. אשרינו שזכינו
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמויגר | 18/04/20212
דברים כדרבונות מהראש בי"ד

השאלה איפה הוא היה כשהרופאים אמרו שחייבים ללכת עם מסכות ולשמור על כללי הזהירות

ועדיין אומרים את זה

איך נותנים לבנאדם ללא מסיכה תקנית בכלל לדבר כן אישור FDA לא אישור חירום

במיוחד אם הוא חושב שהחיסון לא בטוח חייבים לשמור כפול על דברי הרופאים שאומרים לשמור על כללי הזהירות

!!

ועדיין ממליצים בחבישת מסיכה בכל מפגש עם אנשים

כי אם אין חיסון רק ריחוק חברתי ומסיכות ימנע אסונות ונזקים!

איזה פסיכולוג צריך ראשב"ד להחכים אותו על חיוב חבישת מסיכה

למה רק על חיסונים מדברים

מה עם כללי הזהירות הבסיס של מחלות ווירוסים שהמסכה בצורתו התקנית פועלת גם נגד אלרגנים

איך לא מתרגז על אלה שמכחישים קורונה בכללותו ומכחישים את דברי הרופאים לחבישת מסיכה גם אם אין חיוב מצד משרד הבריאות עדיין יש המלצה גורפת
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני | 18/04/20211
חולי נפש!!!!!!!!!!!!!!

לכו להתחסן!!!!!!!!!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"