המשגיח, המנהל ותלמידם שטבע
תאריך:  ו' באייר תשפא 2021-04-18
אורך: 01:38
משגיח הישיבה, שתלמידו שמעון בן ה-15 טבע בנחל פרת, שבר את שתיקתו ומסר גרסה לגבי האירוע הכואב בו הוא חשוד, ולכן שוחרר למעצר בית - בשונה ממנהל הישיבה • מנגד, החשד שודרג (חרדים)
דוא"ל שלך: דוא"ל של החבר:
הערות:
תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
שיכור | 19/04/20216
באירופה במשך אלפיים שנה לא הועמד רב מורה אשר תלמידו טבע בטיול. כי הנוצרים מאמינים כמו החרדים שהכל משמים והכל לטובה, ואילו בארץ השופטים כופרים בה'.
▾ דווח על תגובה זו  0 
לא עוד | 19/04/20215
מסתבר שזכות השתיקה במדינת ישראל היא חוכא ואיטלולא ומס שפתיים ותו לא לתדמית חלולה של משטר נאור. שופט אומר במפורש כי שתיקה בחקירה היא עילה להארכת מעצר פעם אחר פעם. כלומר בית המשפט מאפשר למשטרה להעניש חשוד על שתיקתו. לא יודע מה זה אומר בעברית משפטית נפתלת, אבל באנגלית בסיסית זה אומר בפשטות שאין לך באמת זכות לשתוק. כי זכות היא דבר שאזרח רשאי לעמוד עליו ללא חשש מפני השלכות שליליות נגדו, ובית משפט שמופקד להגן עליו מפניהן אך עושה ההפך אינו מקום צדק אלא מקום רשע.

בכלל כל התביעה הזאת הזויה ברמה סובייטית.
▾ דווח על תגובה זו  0 
עו"ד ילד | 18/04/20214
עורך הדין ילדותי והתגלח על זקנו של "מרשו" ושיקף את הפולטיקה המשפחתית הסבוכה של הקהילה המקומבנת בין ראש ישיבה, משגיח ומנהל הת"ת, האחים השווער וכל הפלונטר. ניסיון הגיוס המסורבל של האב נגד המשטרה והפרקליטות היה מאוד לא נעים לצפייה אפילו אם לא השפיע ולא היה קשור לעורך דין. זו היתה פוליטיקה ילדותית .

כל זה היה נחסך אם היה נוהג בחוכמה ומקצועיות גם בהתנהלות הפומבית וגם בסגנון. בסוף הרבה נשמע עם הרבה יותר ענווה מכפי שהיתה בתחילה המתלהמת. "מרשו" שתק שבועיים כמעט ובסוף נתן גרסא אז מה הואיל לעצמו מלבד להראות מי שלא לוקח אחריות ואת זה עורך דין יכול לומר במקום לקטר על השופט שהאריך מעצר שזה סתם פוזה למשפחת הלקוח. לא הייתי בוחר בו לייצג אותי בעשר שנים עד שיתבגר וירכוש ניסיון. שתי עצות כלליות ללא קשר קחו עורכי דין מנוסים חילוניים ממשרד גדול ולא בוגרי אונו בראשית דרכם .
▾ דווח על תגובה זו  0 
חד מאנ"ש | 18/04/2021 
שניוק ילד כאפות תרגיע בבקשה ומהר

כרגיל אתה מדבר שטויות ובכמויות
▾ דווח על תגובה זו  0 
יצחק  | 18/04/2021 
עורך דין זה כמו יין משתפר עם הזמן וניסיון . הילד נראה אבוד לגמרי.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אורי | 18/04/20213
רשות שמורות הטבע שלא טרחו לציין בשלטים על הסכנה !
▾ דווח על תגובה זו  0 
טליה בן דוד | 18/04/20212
חלאססססססססססססססס
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוני | 18/04/20211
מסכן!!!!!!!!1
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"