תאריך:  י"ב בתמוז תשפא 2021-06-22
אורך: 01:11
הסוכן המשטרתי הסמוי אשר הופעל ע"י להב 433 והביא למעצרם של 16 חשודים בסחר באמל"ח לאחר שרכש 29 כלי נשק, משחזר את פעילותו - מהגיוס ועד המעצר; צפו (משטרה)
דוא"ל שלך: דוא"ל של החבר:
הערות:
תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
מקומם | 23/06/20211
בלי להיות ציני יותר מדי, לאור התהודה המלאכותית המתוקשרת סביב "המבצע ההרואי", עושה רושם שאין פה משהו מעבר לפעולת ראווה שמשטרה אינקופמטנטית מנפיקה לצרכי יחסי ציבור בשעה שהמוניטין שלה מעולם לא צנחו נמוך יותר.

אז יופי, סוכן פיתה בכסף רב כמה ערבים טפשים להשיג נשק עבורו, ומאוחר יותר עצרו אותם בברוטליות לעיני כל. אבל האם הם תפסו את הסוחרים הגדולים? האם חשפו את מקורות האספקה? רמת היעילות של המשטרה בכל המישורים לא משאירה מקום לספק. לא יתכן שהצליחו. הם כושלים בכל! הם כאלה לוזרים רשלנים חסרי איכפתיות ובלתי מקצועיים שבטח אפילו הם לא יודעים מה הם לא יודעים. מטייחים את הסדקים, אבל הקיר עדיין מתפורר. תפסו כמה דגי רקק שאולי מעולם לא סחרו בכלל בנשק לפני שהסוכן לכד אותם ברשתו, ועושים מהם עסק גדול.

אנחנו האזרחים פוגשים את המשטרה כל יום בעצמינו, אל תספרו לנו סיפורים. טמבל מי שמאמין למילה אחת שלהם. לא אהיה מופתע עם ה"סוחרי נשק" שנתפסו הם גם כן סוכנים מוסווים שחברו להפקה תיאטרלית מתוקשרת אחת גדולה... זה לא יהיה פעם ראשונה שהם מנפיקים הצגה. זוכרים את השוטרת המיבבת דמעות תנין? זוכרים את השוטר שקיבל סריטה ועשו מזה סרט במיטת בית חולים עם כל מיני מכשירים בלי קשר... הכל בלוף, יודעים להרביץ ולא יותר. בטלנים, רשעים ומושחתים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"