ח"כ גלית דיסטל אטבריאן  (באדיבות ערוץ הכנסת)
תאריך:  כ"ו באב תשפא 2021-08-04
אורך: 01:01
חברת הכנסת מהליכוד גלית דיסטל אטבריאן התייחסה היום בנאומה אל פרשת אלאור עזריה שטלטלה את המדינה. "אין שום גבורה בירייה של כדור באדם ששוכב על הרצפה" (כנסת)
דוא"ל שלך: דוא"ל של החבר:
הערות:
 הוסף תגובה+
הוסף תגובה+
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
44
32
אוראל זר זהבי
06/08/2021
היא בסדר - או מה????????????????????????????
אוראל זר זהבי | 06/08/2021
▾ דווח על תגובה זו  0 
31
06/08/2021
כח התשקורת הסמולנית העמלקית הארסית. עם שסבל ככ יכול לגנות הגבור שלנו אזריה הא. זה רק עם לא שלנו. כן הסמולנים אינם יהודים בטעות נקלעו כאן בארץ הקודש. הם מתים לעוף מכאן אז שתעופו חלאות.
 | 06/08/2021
▾ דווח על תגובה זו  0 
30
06/08/2021
לכל הדרקים. נראה אתכם עומדים בשמש בקאסבה של חברון מול מחבל שאיים לרצוח. אזריה בטח גיבור עוד תראו עוד יקבל מדליה. קשקשנים תכנסו לנעל שלו ונראה אתכם.
 | 06/08/2021
▾ דווח על תגובה זו  0 
29
אוראל זר זהבי
05/08/2021
מבחינתה מחבל שניבה לרצוח יהודים הוא אדם? מבחינתה חייל שחיסל מחבל הוא לא גיבור? היא רצינית??????
אוראל זר זהבי | 05/08/2021
▾ דווח על תגובה זו  0 
28
י
05/08/2021
מחופשת לימנה אבל הלב של שמאלנית בדם אשר רעה לב רע.
י | 05/08/2021
▾ דווח על תגובה זו  0 
27
א
05/08/2021
ברור שאלאור עזריה היה רוצח שהגיע שהמחבל מנוטרל על הרצפה כבר כמה דקות אין משהו אחר מאשר רוצח
א | 05/08/2021
▾ דווח על תגובה זו  0 
26
חברונר
05/08/2021
ברור שהוא לא גיבור - כ-ל אדם שמנוטרל אסור לירות בו, הצד היחיד שאפשר למצא לזכותו זה שהוא עדיין פחד שלמחבל יש מטען חבלה וככה העיד המ"מ אבל המ"פ והמג"ד העידו אחרת ככה שהדבר אצלי ספק.
חברונר | 05/08/2021
▾ דווח על תגובה זו  0 
25
ישראל
05/08/2021
בולללללללללל....

אני מסכים עם כל מילה.

הגבורה היא לא שהוא ירה על המחבל. זה לא באמת עוזר כי יש פה מדיניות של טיפשות שלא הורגים מחבלים.היריה במחבל הייתה סתם טעות שהוא שילם עליה (אלאור היקר).

בשביל מה הוא היה צריך את זה.

אך אם כבר הוא עשה את זה, אסור לשכוח שזה מחבל וזה לא באמת מעניין שהוא מת, ליתר דיוק זה משמח.

שהיו מדיחים אותו מהצבא - אבל כלא?!

מדינה משוגעת!

הבהרה: דין מחבל - מוות. אך כל עוד סמוטריץ' ובן-גביר לא מנהלים את העניינים, המדיניות תשאר שמאלנית ומשתפנת. אז מעשה כמו של אלאור (בעניין... אני לא שופט אדם שנמצא מול מחבל) הוא פשוט לא מעשה חכם כשמכירים את מדיניות הצבא...
ישראל | 05/08/2021
▾ דווח על תגובה זו  0 
24
יוני
05/08/2021
כל מילה בסלע אמת לאמיתה אין גבורה ביריה על אדם ששוכב אבל מי שמגיע ממעגל ססוציו אקונמי נמוך ובכל זאת מקבל הצטיינות ואח"כ גם רודפים אותו משפילים אותו הורסים לו את המשפחה ובעצם את כל החיים הוא גיבור אמיתי!!! לא מי שעם שש מנדטים מצליח להקים ממשלה לא הוא לא גיבור גם אם יש לו חזה מנופח והוא שירת בסיירת! וגם לא מי שהתפלל פעם שמונה עשרה בשכיבה (והיום אפילו בעמידה לא)גם הוא לא גיבור! גיבור זה אדם שמגיע מאפס למאה וגם כשדורכים עליו הוא לא מתיאש עיין ערך משפחות האברכים הם הם הגיבורים האמיתיים!
יוני | 05/08/2021
▾ דווח על תגובה זו  0 
23
יהודי
05/08/2021
אני מסכים לגמרי עם דבריה! (לא בפן המוסרי משום שבפן המוסרי יש לדון מה דינו של רוצח)

מכיון שאין במעשה זה שום גדלות עד כמה שהוא מתוך אמוציות רגעיות ולא מבחירה מושכלת

וא"כ אין בכך שום גילוי אומץ אף אם זה מעשה נכון!

ההגדרה שיותר מתאימה לסיטואציה היא פעולה מתוך לחץ וטראומה (ואולי קצת חוסר יכולת לשלוט ע"ע כי הרבה חיילים התנסו בנסיון זה ולא הגיבו כך)

כלומר, אני סבור שאף אם מעשה זה אסור מוסרית היה צריך לפוטרו מהכיוון הנפשי (אין בכוונתי לזלזל ח"ו בחייל)
יהודי | 05/08/2021
▾ דווח על תגובה זו  0 
22
פתחו
05/08/2021
חתיכת מטומטמת אותו מחבל שהיה על הרריצפה בא להרוג יהודי מגיע לו כדור בראש
פתחו | 05/08/2021
▾ דווח על תגובה זו  0 
21
איציק
05/08/2021
לא יאומן עד איפה הטמטום בכנסת מגיעה

גבור או לא גיבור זה לא מדנה מה שמשנה זה שהוא עשה את עבודתו נאמנה מחבל שכרגע ניסה לרצוח חיילים ירו בו ביג דיל.
איציק | 05/08/2021
▾ דווח על תגובה זו  0 
20
אחלה אליאור
05/08/2021
אוהבים אותו טוב עשה מוות למחבלים
אחלה אליאור | 05/08/2021
▾ דווח על תגובה זו  0 
19
שתלך לעזעזל!!
05/08/2021
איזה רשע. יהודים נרצחים על ימין ועל שמאל ואלה מגינים על הערבים. ואם היא היתה במקומו, היתה מכחה לקבת עוד כדור?

די לחוקי טוהר הנשק המעוותים - שאסורים הלכתית ומוסרית.

דם יהודי קודם לאלף דמי גויים!

וחיי חיילינו קודמים לחיי אזרחי האויב. קל וחומר מחבליו.
שתלך לעזעזל!! | 05/08/2021
▾ דווח על תגובה זו  0 
18
ו
אבניהו
05/08/2021
תגידו אתם מתומתמים לגמרי, שניה לפני היריה הוא ניסה לרצוח חיילים, מה הרחמנות על הרוצח הזה ימ''שו, יצאתם לגמרי מדעתכם
אבניהו, IL | 05/08/2021
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
יהודי
05/08/2021
מטומטמים ולא מתומתמים
יהודי | 05/08/2021
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
מה קשר???
05/08/2021
זה בכלל לא קשור לרחמנות.

המחבל ימח שמו וזכרו היה כבר מנוטרל. מאותו רגע, הפעולה של אלאור רק גרמה נזק עצום. נקודה.
מה קשר??? | 05/08/2021
▾ דווח על תגובה זו  0 
17
דוד
04/08/2021
הזיכרון לא משהו. אלאור ירה במחבל לפני יותר מ5 שנים
דוד | 04/08/2021
▾ דווח על תגובה זו  0 
16
דוד
04/08/2021
הזיכרון לא משהו - אלאור ירה במחבל לפני יותר מ5 שנים
דוד | 04/08/2021
▾ דווח על תגובה זו  0 
15
ראובן
04/08/2021
בדרך כלל את מפגינה אינטליגנציה גבוהה משאר חבריך.מה קרה הפעם?אלאור ביצע פעולה על פי פקודות צה"ל!איש הנדסה לשעבר!!!פנוי "מכוערים" ...
ראובן | 04/08/2021
▾ דווח על תגובה זו  0 
14
ברסלבית
04/08/2021
בדבר אחד היא צדקה ובשני לא!

על המפקדים היא בהחלט צדקה

אבל שאמרה שאלאור לא היה גיבור בזה היא טועה!
ברסלבית | 04/08/2021
▾ דווח על תגובה זו  0 
13
אוחיון
04/08/2021
אמת, אין בזה גבורה, משום שזה הבסיס של הבסיס.

ואני אף הייתי מציע להוסיף עינויים לפני המוות כולל כריתה ועקירת איברים ועוד הרבה דברים בסגנון...
אוחיון | 04/08/2021
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
אוראל זר זהבי
06/08/2021
ח ז ק !!!!!!!!!!!!!!!
אוראל זר זהבי | 06/08/2021
▾ דווח על תגובה זו  0 
12
אביעד
04/08/2021
זבל של בין אדם איכס אליאור גיבור אמיתי כל הכבוד לך
אביעד | 04/08/2021
▾ דווח על תגובה זו  0 
11
כ
04/08/2021
צודקת הוא לא באמת גיבור
כ | 04/08/2021
▾ דווח על תגובה זו  0 
10
אין שום גבורה
04/08/2021
בלבזות ולהקריב חיי חיילים עבור מחבלים ארורים ...

מתחסדת
אין שום גבורה | 04/08/2021
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
אוראל זר זהבי
06/08/2021
ועוד איך!!!!!!!!!!
אוראל זר זהבי | 06/08/2021
▾ דווח על תגובה זו  0 
9
גיבור אמתי
04/08/2021
ברור שהוא גיבור!!!!

הגבורה היא לעשות את המעשה הנכון למרות הידיעה שצבא הגנה לישמעל יגבה ממנו מחיר משפטי כבד.

הלוואי שהיו עוד גיבורים כמו אלאור עזריה שהיה לא רק גיבור אלא גם חכם והבין שבאויב צריך להילחם ושמי שבא להרוג אותך אתה לא מנטרל אותו אלא הורג אותו!!!

וכן לצערי בשביל לעשות את הדבר הכול כך נכון הזה במדינת חלם צריך להיות גיבור.
גיבור אמתי | 04/08/2021
▾ דווח על תגובה זו  0 
8
ד
04/08/2021
תיקון טעות-זה לא היה לפני שנתיים אלא לפני 5 שנים...אני יודע שעבר מהר, לכולם זה מרגיש כמו שנתיים אבל זה 5
ד | 04/08/2021
▾ דווח על תגובה זו  0 
7
יאיר
04/08/2021
סוף סוף מישהי אמיצה לומר את זה
יאיר | 04/08/2021
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
רותם
05/08/2021
סליחה התגובה שלי לא קשורה אלייך! התגובה הנ"ל מוטעת
רותם | 05/08/2021
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
רותם
05/08/2021
סתום יא מפגר לך לצבא אולי ואז תראה מה זה שבא מולך מחבל ולא תדע מה לעשות ואז המחבל כבר יירה בך!!!!!!
רותם | 05/08/2021
▾ דווח על תגובה זו  0 
6
עקיבא
04/08/2021
לפחות בזה היא צודקת!!
עקיבא | 04/08/2021
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
אייל גלבוע
05/08/2021
אחי רשמתי בטעות, מחילה
אייל גלבוע | 05/08/2021
▾ דווח על תגובה זו  0 
5
בני ברק
04/08/2021
שווה פח האישה
בני ברק | 04/08/2021
▾ דווח על תגובה זו  0 
4
מאיר
04/08/2021
מה החידוש.

לא אשם, מסכן, עשו עליו סיבוב, לא היה אמור לשבת בכלא, יותר מתאים.

היכן הגבורה?
מאיר | 04/08/2021
▾ דווח על תגובה זו  0 
3
אני
04/08/2021
כשהדעות הימניות לא מגיעות מעולמה של תורה, הכל מתעוות. ראו ערך אריאל שרון ועוד..
אני | 04/08/2021
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
סכע
05/08/2021
פשוט גפני נורא ימני.... ודרעי עם אוסלו...
סכע | 05/08/2021
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
חרדי מבולהל
05/08/2021
אין ימין חרדי. הכל אינטרסים וכסף.

הרב שך היה שמאל מדיני ותמך באוסלו (גם הרב שטיינמן) הם הלכו עם הימין בגלל תיאום עמדות,בנושאי דת ומדינה.

כל חרדי שחושב אחרת מבולבל בגלל ההדבקות של החכים החרדים לליכוד בעשור האחרון.

לדעתי נצניהו לא באמת חבר שלנו, הוא בעיקר מבלבל אותנו...
חרדי מבולהל | 05/08/2021
▾ דווח על תגובה זו  0 
2
חצופה
04/08/2021
תומכת שמאול בוגד ומסריח
חצופה | 04/08/2021
▾ דווח על תגובה זו  0 
1
עמית
04/08/2021
אם לערבים מותר להלל ולפאר מחבלים רוצחים לנו מותר להלל ולשבח חייל שמגן על מדינתו , מעניין מה היה קורה אם המחבל היה קם וממשיך לנסות לדקור חיילים

מול מחבלים אין חוקים ואין קודים אתיים זה לא יכול להיות חד צדדי !
עמית  | 04/08/2021
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
אוראל זר זהבי
05/08/2021
וואלה נכון!!!!!!!!!!!!!!!!
אוראל זר זהבי | 05/08/2021
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
עקיבא
04/08/2021
עמית --אתה מתאים מאוד לצד הערבי!!
עקיבא | 04/08/2021
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
פלג וים לגל...
04/08/2021
עקיבא - אתה לא מתאים.

כלומר ההתבטאות שלך.
פלג וים לגל סוף | 04/08/2021
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"
סקר
 תוצאות