תאריך:  ב' בטבת תשפב 2021-12-06
אורך: 31:42
שורת סערות פנים-חרדיות, החל מ'נשות האברכים' והרשתות החברתיות ועד ערבי השירה וההופעות המעורבות, הביאו את איש החינוך הרב מוטקה בלוי ל'אולפן כיכר' לריאיון סוער עם ישי כהן • צפו (ארץ)
דוא"ל שלך: דוא"ל של החבר:
הערות:
תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
אאאא | 20/04/2022145
כוכב גדול...
▾ דווח על תגובה זו  0 
ריסה | 14/01/2022144
לא אוהב אותו

הוא מפחיד
▾ דווח על תגובה זו  0 
ח.פ | 16/12/2021143
הרב מוטקה בלוי צודק לחלוטין!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
הרב מוטקה | 16/12/2021142
הרב מוטקה בלוי צודק לחלוטין!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
ב.ט. | 13/12/2021141
לא חייב להיות פגיעה קשה . כל.פגיעה בילד או אדם חייב טיפול מיידי
▾ דווח על תגובה זו  0 
נטלי | 10/12/2021140
דקה 17:25

ישי כהן: אנחנו נמצאים יחד בכמה קבוצות משותפות.

משותפות איפה ? בשטיבל המקומי ללימוד דף היומי, בעיון ?

או בווצאפ ?

למוטק'ה היקר יש סמארטפון ?

למה לו מותר ולי אסור ?

אההההההההה, זה לצורכי פרנסההההההההה .... !
▾ דווח על תגובה זו  0 
צודק | 09/12/2021139
צודק

זה מזעזע שהן מגדירות את עצמן נשות אברכים וחרדיות

הן ממש לא צנועות
▾ דווח על תגובה זו  0 
אבי | 09/12/2021138
תכלס' הוא צודק בכל מילה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
Sarah | 08/12/2021137
😍😍Wow wow Hanan, amazing song. You are so exciting
▾ דווח על תגובה זו  0 
חנן בן ארי | 08/12/2021136
וואהו!!! מדהים!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים | 08/12/2021135
עם כל הכבוד לו הוא לא חי את המציאות ... בחורי ישיבה הולכים היום כמעט לכל מקום . אם לא תתן להם הופעות של זמרים חרדים ילכו לחילונים ... אף אחד היום לא יושב בבית כמו חנון ... זה הרע במיעוטו ואין מה לעשות
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודיה | 08/12/2021134
שאני רואה את הראיון הזה אני מבינה למה שונאים חרדים....
▾ דווח על תגובה זו  0 
חרדי  | 08/12/2021133
לא הייתי רוצה שילדי יהיו חרדים כמו ילדיו החרדים של מוטקה
▾ דווח על תגובה זו  0 
כמה הערות... | 08/12/2021132
בעיקרון, אני מסכים עם רוב דבריו של ר' מוטקה, אבל...לטמון את הראש בחול זה לרמות את עצמנו, לדוגמא, אברתם באופן מוחלט את ההופעות הנפרדות, מה קבלנו... הופעות מעורבות כפי שהיה בחנוכה האחרון. מלאות עד אפס מקום.

אברהם את האינטרנט הכשר.. קבלנו אלפים עם שני טלפונים...השני לא תמיד כשר בכלל. וכל אושיות הרשת החרדים והחרדיות...

עוד הערה, צורך ורבך הגר"ל שטיינמן סיפר לא פעם איך הוא וכל גדולי ישראל למדו יחד עם ילדים מבתים מאד בעייתיים..

ולסיום אזכיר לך, שבין מפעליו הבכירים של אביך ז"ל היה הקמת מסגרת לחרדים בצבא.

ועוד מילה עם אביך, למרות שידע להתעמת עם לא מעט אנשים... תמיד שהיו צריכים עזרה כבל מה שיכל לעזור סייע בלי לעשות שום חשבון גם לאנשים שהיו ממררים לו את החיים, ויש לך ללמוד ממנו
▾ דווח על תגובה זו  0 
גזענים חולים | 08/12/2021131
אבי הקים ישיבה לבני עדות המזרח... חלילה שלא יתערבבו איתנו ויזהמו לנו את הדם היהודי הטהור!

קצת מזכיר ימים עברו באירופה...

אגב פגיעה בילדים. ' המשטרה לא תעזור,אבל אם שור מועד אז כן' האיש הזוי לחלוטין. החברה שלכם חולה!! התעוררו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי | 12/12/2021 
לצערי הוא צודק שהמשטרה לא תעזור. אני מכיר מקורוב ילד שהתלונן ומסר את שם התוקף ודבר לא נעשה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
כפוי טובה | 08/12/2021 
טמבל זה מוסדות קירוב, וכי חילוני או שבבניקים ירצו ללמוד במוסד חרדי?

במקום להגיד תודה, אתה יורק על הבור שאתה שותה ממנו, ועל אלו שעזרו לכם,

טוב לדעת מי אתם, אולי עדיף לא להקים לכם שום דבר, תסתדרו לבד ןלכו לשס!
▾ דווח על תגובה זו  0 
ברוך | 07/12/2021130
בדרך כלל אני לא מגיב, אבל מה שכואב ומרגיז מאד, אבא לילדים שמעד חד פעמי ,

זה יגמרו בחדרי חדרים, כדי לא להרוס משפחה ????????????

אבל הילד שהרגו את נשמתו , זה הפקר ???????????

זה שגמרו לילד את החיים, ואולי דורות שלמים,

שישלם על זה מחיר כבד מאד,

וזה יהי' למען ישמעו ויראו,
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 07/12/2021129
יש למישהו את המספר של משמרת הקודש בבקשה
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני | 07/12/2021128
מוטקה סתום את הפה אין לך שום זכות קיום לפוגע אין שום שום סנטימנטים כלפיו זה אנשים חולים
▾ דווח על תגובה זו  0 
שקרן מהלך... | 07/12/2021127
צבוע!!! שקרן ופושע!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
אבסורד | 07/12/2021126
למה הרב בלוי צריך סמארטפון??

הוא הראשון שצריך להתרחק מהדברים הללו

הרי הדברים כל כך ברורים אצלו..
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודיה | 07/12/2021125
חחחחחחחחחחחחחח
▾ דווח על תגובה זו  0 
מתנגד | 07/12/2021124
קנאי מטומטם לבוש סמרטוטים. למה לא צעק באמצע הרעאיון:נאאאאאצצצצייייי!!!! זה היה מאוד משלים.ולחשוב שהמפגר הזה מנהיג את הרוחניות שלנו.......
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלייצ | 09/12/2021 
איזה מנהיג... בקושי את המשפחה שלו הוא מנהיג
▾ דווח על תגובה זו  0 
אבי | 07/12/2021123
מי שמו להיות אחראי על יראת השמים של אחרים? מי שמו לחנך את מישהו אחר? קם לו אדם ומחליט לו להתערב בחיי אחרים ולקבוע בשבילם מה כן ומה לא. אדוני הנכבד תתעסק בענינך ואל תתערב במה שלא נוגע אליך. את הצדקנות שלך תשמור לעצמך.
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 07/12/2021122
עוד ברלנד ...

לחקור את הפרשה לפני שיתיישן...סליחה יזדקן,חולרה
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלייצ | 09/12/2021 
חחח תאמין לי יש שם משהוו
▾ דווח על תגובה זו  0 
בני ברק | 07/12/2021121
שיבדוק אצלו בבית קודם
▾ דווח על תגובה זו  0 
אויש  | 07/12/2021120
קיצער סטנדאפ מוטקה תעשה הסבת מקצוע
▾ דווח על תגובה זו  0 
נועם | 07/12/2021119
למה נותנים במה לאיש הזה? מיהו בכלל?
▾ דווח על תגובה זו  0 
קובי מהצפון | 07/12/2021118
בסוף נגלה שאתה הקנאי האמיתי שנלחם לשם שמים יש מאחוריך קופת שרצעם איך אתה מסכים לבת שלך לתלם בחמןכה אצלך בבית מאייפון הכל מסריח בדרך כלל הקנאים זה להרגיע את מצפונם האישי אבל הם נכח נגועים בזה עיין ערך פרשת רצח ניסים שטרית ואבי אדרי...מי בכלל הגוף המטונף שנקרא משמרת החינוך האם גם הןא מושחת כועת הרבנים לעניני תקשורת חלאס תשחררו
▾ דווח על תגובה זו  0 
וועעעליהההה | 07/12/2021117
חחחחח מופע סטנדפ
▾ דווח על תגובה זו  0 
בוזזזזזזזזזז... | 07/12/2021116
עצניקים יעשו הכל בשם התורה וזה הכי גרוע הם עושים טונות חילול שם שמיים, ולא נשכח את מה שעשיתם לקבר של הרב שטיימן זצוק"ל עוכרי ישראל!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
לוי | 07/12/2021 
אתה וסמוטריץ ואמסלם מהליכוד כולכם מדברים אותו דבר מה שאסור אצל שניכם אסור ומה שמותר אצל שניכם מותר

או שהם גם יודעים דעת תורה אפילו שהם לא קראו ולא שנו ... או הפוך תחליט לבד...
▾ דווח על תגובה זו  0 
בוזזזזזזזזזז... | 07/12/2021115
עצניקים יעשו הכל בשם התורה וזה הכי גרוע הם עושים טונות חילול שם שמיים, ולא נשכח את מה שעשיתם לקבר של הרב שטיימן זצוק"ל עוכרי ישראל!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
בעילום שם | 08/12/2021 
מה הקשר עצניקים????????????
▾ דווח על תגובה זו  0 
ירושלים | 07/12/2021114
זה לא אתה עם הבת הפרסומאית מזופניק?

............

קשוט עצמך תחילה
▾ דווח על תגובה זו  0 
אריה | 07/12/2021113
הוא צודק בכל מילה.

כולל בקשר לפגיעות בילדים.

שה' ישמור עליו
▾ דווח על תגובה זו  0 
חרדי | 07/12/2021112
מי בדיוק מינה אותך ????? תשאיר את הדברים שלך למי שבגלל מכיר אותך (-;
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים | 07/12/2021111
אני מתחבר לכל מילה של מוטקה, ראיון נפלא ומדוייק

לכל המגיבים נגדו יש לי רק שאלה אחת,

אם כל המאפיין של הציבור החרדי זה רק ללכת לפי השו"ע במה אנו שונים מהמזרוחניקים,? (הציבור הדתי הלאומי)

ושוב אני לא נכנס לזה מי יותר ירא שמיים, בטח שתמצאו מזרוחניקים במרכז הרב שהם לא נופלים ביראת שמים שלהם מהרבה מאיתנו ואפילו יותר,

ואני לא ירחיב בתשובה על השאלה, אבל זה בטוח שמה שתענו על השאלה הזאת זה יהיה גם תשובה לכל התגובות נגד מוטקה,

ובקשר לנושא של פגיעות בילדים וכדו', הוא גם צודק בכל מילה, צריך להבין שכמו בשאלה של כריתות אנו שואלים רב אז גם בנושאים אלו צריך ללכת לרב, ואם אין לנו אימון ברב אני שוב חוזר לשאלה שלי...
▾ דווח על תגובה זו  0 
פשטן  | 07/12/2021 
הבנתי כל מה שמגדיר אותך זה שאתה לא מזרוחניק?

אם כבר רדידות אז אני אענה לך באותו מטבע מה שמגדיר מישהו כחרדי זה שהוא לא מרחיב את הדירה שלו בלי אישורי בניה עד החלון של השכן בדיוק לא כמו שהמזרוחניקים עושים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלייצ | 09/12/2021 
חחחח חזקקק
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודה | 07/12/2021 
כל מילה בסלע
▾ דווח על תגובה זו  0 
איציק | 07/12/2021110
אמנם מר בלוי לא הכי מועדף עלי ובפרט שישי כהן בעצמו אומר לו באמצע הראיון "יש כמה קבוצות שאני ואתה נמצאים שם".....

אבל הדברים נכונים ומדברים בעד עצמם.....
▾ דווח על תגובה זו  0 
ארי | 07/12/2021109
צריך להבין ש"חרדיות אינה אידאולוגיה אלא אסטרטגיה" המטרה בסוף לעשות את מה שהקב"ה רוצה. את מה שהתורה אומרת. נכון לפעמים חיי רוחניות נראים קשה ויש דרכים ללמוד איך לעבוד בצורה נכונה מתוך חיבור אמיתי לחיים ערכיים אלו. (בין היתר בספרים כמו של הרב שלמה וולבה "בין ששת לעשור" ו"עלי שור") אפשר גם להתפלל על חיבור והכרה בחיים האמיתיים תפילה כזאת אף פעם לא שבה ריקם. וכיום לא חייבים להיות חרדי להגיע לדרגת הכרה שכזאת (אם כי יותר קל...) ובאותה מידה יש גם חרדים שיותר רחוקים מלעשות את רצון השם מאחרים הם חושבים שקטגוריית חרדי מחפה ע"כ כדאי תמיד לבדוק איפה אנחנו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
תכל'ס | 08/12/2021 
התגובה הכי מדויקת!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 08/12/2021 
כ"כ צודק!
▾ דווח על תגובה זו  0 
הגדרה קולעת... | 08/12/2021 
ארי
▾ דווח על תגובה זו  0 
יונתן | 07/12/2021108
אין ספק שלהיות חרדי כן זוהי פריווילגיה. אדם שמשתייך לקבוצה שרוצה לחיות חיי תוכן אמיתיים (הרצון קיים גם אם יש נפילות...החרדים לא נולדו מושלמים) מתוך שמרנות וויתור על מתירנות וחיי שעה. אבל הבעיה שנהיה כיום טשטוש בהגדרת חרדי כאשר קבוצות מודרניות מחריבות את המושג "חרדי" חיים חיי שטחיות ונהנתנות בלי ערכים לדברים רוחניים בלי הרגש לקדושה (עיינו ערך הופעה של שפירו והתגובות ע"כ מכמה שמרגישים חרדים) וכשגדולי ישראל אומרים משהו יש להם מה להעיר ולהגיב ע"כ, לא ירחק היום שהחרדים בתוך עצמם יצטרכו את האוטנומיה מקבוצות זרות אלו שהשחיתו והזיקו הכי הרבה ע"י שיקימו מוסדות רק למי שמקבל את הערכים החרדיים האמיתיים וכדו' כמובן ובתקוה שיקבלו גם את מי שיצטרך לצאת לשוק העבודה כל עוד אינו "חרדי מתירני"
▾ דווח על תגובה זו  0 
חזיהו | 09/12/2021 
המודרנים רוצים מזמן ללהתנתק הבעיה שהאברכים מנסים לשלוט עליהם
▾ דווח על תגובה זו  0 
טיפש  | 07/12/2021 
הציבור המודרני מת לממח מי שמונע את זה ממנו בינתיים זה גפני ושות'
▾ דווח על תגובה זו  0 
גידי | 07/12/2021107
נראה על כדורים מסומם
▾ דווח על תגובה זו  0 
שרוליק | 07/12/2021106
מי שלא אהב את מה שמוט'קה בלוי אמר לא היה צריך להתייחס, ומי שכן התייחס זה בגלל שמוט'קה בלוי הצליח לגעת לו בעצבים רגישים... ההתקפות הקשות "מי שמך לשר ולשופט" רק מראה התפרצות של כאב ותסכול לאנשים שעטפו את עצמם בצלופן כביכול הם עושים את רצון ה' והתורה ובא מישהו שהציג להם את האמת בפרצוף...
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלרגי לשטויות | 07/12/2021 
יכול להיות, אבל יש גם אנשים עם אלרגיה לשטויות מעצבן אותם שאומרים שטויות גם אם אין להם קשר לזה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
ובחוקותיהם | 07/12/2021105
על מה המהומה? אם בדיני ממונות חייב אדם לבדוק מה התורה אומרת והאם מותר ללכת לערכאות, ק"ו בדיני נפשות.

ממתי נהיה לנו איסור לשאול רב בענינים שכאלה?

וכי התורה לא מספיקה חלילה לעניני צניעות?

בפועל הרבנים מורים לגשת למשטרה. אבל זה לא הנידון.

מותר וצריך להתייעץ עם רב לגבי פעולה כל כך חשובה
▾ דווח על תגובה זו  0 
עם הארץ  | 07/12/2021 
אין היום לבד סמכות לדון בדיני נפשות. יש סקילה? חנק? טיפול כזה הוא רק בידי מערכת המשפט עד ביאת גואל צדקנו
▾ דווח על תגובה זו  0 
ישראל | 07/12/2021104
מיהו בכלל?!?!איש חינוך?!?! היכן למד להיות איש חינוך, איזה תעודות יש לו, רק יודע לצעוק ולהטיף מוסר לאחרים - טפל בעצמך קודם, גמל לא רואה את הדבש של עצמו!!!

ואגב לך תקרא ישיבות רפורמיות לישיבות שאתה למדת בהם לפני שתזלזל בישיבות אחרות, כן בישיבות כמו ישיבות של הקנאים שמעדיפים שיהודים ישראלים ימותו מאשר ערבים...
▾ דווח על תגובה זו  0 
אבי | 07/12/2021 
הוא לא אמר רפורמיות, אלא 'פרומריות' שזה אומר בידייש 'שמרניות' (או צוליו"ת בלשון מדוברת). תקרא היטב לפני שאתה משתלח ותוקף.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שוטה | 07/12/2021 
(טיפש) בפרט על המשפט האחרון שכתבת, כאילו שמישהו מעדיף שישראלים ימותו מאשר ערבים,

להיפך הקנאים טוענים שישראלים מתים בגלל הכיבוש וההשתלטות המיותרת.

לא ניכנס לזה עכשיו, אבל אל תוציא דברים מהקשרם.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסף | 07/12/2021 
קודם תלמד לקרוא אחר כך תגיב.....
▾ דווח על תגובה זו  0 
אחד שדואג | 07/12/2021103
כמה קשה לשמוע את האמת, אה?

הוא אומר דברים נכונים סך הכל.. כמה טומאה נהיה עם האינטרנט כמה איכסה ניהיה בציבור הדתי/ חרד? הכל ניהיה מותר ולגיטימי ואוי למי שיעיר לנו ויאיר את עיננו!! שאפחד לא ינסה להחזיר אותנו למסלול שממזמן ברחנו ממנו!

בתוך תוככם אתם יודעים שהוא צודק אבל בשביל להרגיע את הנפש שלכם אתם מתקוממים ונותנים הצטדקויות להתנהגות (שעברה גבול) בחברה החרדית.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי אחד | 18/01/2022 
כל מילה זהב
▾ דווח על תגובה זו  0 
םלל | 07/12/2021 
מסכימה בכל מילה שאמרת
▾ דווח על תגובה זו  0 
בנצי | 07/12/2021102
פונדמנטליסט. מפחיד לשמוע אותו, כמה רוע.
▾ דווח על תגובה זו  0 
איפון של צדיק | 07/12/2021101
9:55 מוטקה אומר הראתי לך סירטון
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני | 07/12/2021 
ברור הוא פושע יש לו 10 סמרטפונים (אני חושבת שאין בעיה בסמרטפון)צבוע שקרן נוכל ורמאי!!!!!!!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
סבתא1 | 07/12/2021100
אין בעיה לרבנים לבוא לפסול את האינטרנט, סמארטפונים וערבי שירה, אבל מה הם נותנים לציבור כאלטרנטיבה? מי שחי בדור הזה מבין שכמעט אין אפשרות להסתדר בלי אמצעים טכנולוגיים עד שבזמן הלא רחוק הכל יתנהל דרכם - אם זה פעולות כלכליות כמו בנקים, לימודים מתקדמים או תחבורה וכו'. בנוסף, הרבה צעירים לא מסוגלים לשבת בישיבה בלימוד אינטנסיבי משך שעות בלי להרגיש חנוקים. אם לא יספקו להם דרכים בריאות להוציא את האנרגיה, הם יחפשו דרכים פסולות ומסוכנות להשלים את החסר שהם מרגישים בנשמות. הגיע הזמן לחשוב על פתרונות חיוביים יצירתיים ולא רק להגיד "לא, פסול" על כל דבר שלא נראה לממסד החרדי כחיובי.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יונצ'ופיש | 07/12/202199
אתם משחקים לידים של ישי כהן

הרי בכוונה הוא הביא את מוטקה בלוי כי הוא יודע שרוב מוחלט של הצופים באתר הם אנשים שהדעות שלהם הם לא בדיוק כמו של מוטקה בלוי אלא כמו של ישי כהן וזה פשוט לרכב על גבו בשביל קצת רייטינג

תארו לעצמכם שזה היה הפוך ומוטקה בלוי היה מזמין את ישי כהן לראיון בבית ישראל והסביבה וודאי שהתגובות היו הפוכות לגמרי בעד מוטקה בלוי ונגד ישי כהן

אז בבקשה תפסיקו לקשקש בעדריות ותתחילו לחשוב.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי אחד | 18/01/2022 
בהחלט
▾ דווח על תגובה זו  0 
דוג | 07/12/202198
אתה מתכווין כל מי ששומע בקול העסקנים שממשיכים להתערב לו בחייו הוא חרדי...
▾ דווח על תגובה זו  0 
וואוו  | 07/12/202197
כמה עצניקים מסתובבים פה. חשבתי שאין להם אינטרנט
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעקב | 07/12/202196
תפסיק לבלבל במוח מי אתה בכלל

אני לא מבין מי קבע שיהודי צריך להתנהג כך או כך יהודי מאמין ומקיים מצוות הוא יהודי

ואתה לא קובע ואתה מתנהג כמו מנהיג כת טיפש מסריח

וחרדי פירושו מי שחרד לדבר השם
▾ דווח על תגובה זו  0 
ינקי גולדלבסקי | 07/12/202195
אם אדם רוצה באמת הוא יכול להיות צדיק גמור על ידי צפיה ברבבות שיעורי תורה ביוטיוב מסונן.
▾ דווח על תגובה זו  0 
ינקלוביץ | 07/12/2021 
השאילה איזה דרגת סינון אתה מדבר? ושנית אפילו בישיבה שאין כלום מלבד גמרא, כמה קשה לנו לרצות רק גמרא, אז באינטרנט שיש מליוני דברים אתה חי בסרט שמישהו ירצה להיות רק צדיק גמור, ולצפות רק בתורה?...

די לתמימות וטמינת הראש בחול!
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים | 07/12/202194
לצערי לא נשאר לנו הרבה ברירות רק להעביר את ילדינו למוסדות "העצניקים" תאמינו לי שאני לא מהם אבל יש לי במשפחה הרבה מהם ואני עוקב בכאבאחרינו ואחריהם

תכלס הם שמורים ואנחנו מנסים למנוע דברים נוראים ללא הצלחה מה שמוטקה אמר זה אפילו לא פרומיל ממה שקורה יש דברים שאסור לדבר עליהם...
▾ דווח על תגובה זו  0 
2021  | 07/12/2021 
מי זה העצנקים זה האלו עם ''גזירת הגיוסס'' חשבתי שאתה מדבר על אלו שיש להם יכולת ראיה פרקטית - ריאלית.
▾ דווח על תגובה זו  0 
לוי | 07/12/2021 
כן, ראיה ריאלית היא לראות איך העצניקים נראים אחרי 10 שנים ואיך הצבור הכללי

מה קורה אצל הילדים של העצניקים ומה קורה אצל ילדי "דגל"
▾ דווח על תגובה זו  0 
אבסורד  | 07/12/2021 
אתה אוהב עצניקים אבל גולש בכיכר השבת כמה אבסורדי.

לגופו של עניין אף אחד לא התווכח עם ההבנה לאן פני הדור פשוט לא האמינו בדרך של קיצוניות הפגנות וטרטור של כלל הציבור החרדי. הוויכוח היה על הפרקטיקה לא על המהות. אותו ר' שמואל האמין בגזרת גיוס מומצאת.

קשה להגיד שהוא ראה להיכן הדברים הולכים
▾ דווח על תגובה זו  0 
מוכי | 07/12/202193
כל שיטות "ההכלה" של החרדים "יפי הנפש" כדוגמת ולדר ושאר אנשי "דגל" התפוצצו בפרצוף כרגע לא נשאר מה לעשות חוץ מלצעוק
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים | 07/12/202192
היה יהודי לפני עשר שנים קראו לו ר' שמואל כשהוא אמר שהצבור החרדי מתקרר צחקתם.. כשהוא אמר אני נלחם על הכיפות של הילדים שלכם צחקתם ..כשהוא אמר שהכל יתהפך לנו על הראש צחקתם..

לא עבר הרבה זמן רק 10 שנים תראו איפה אתם איפה הנוער שלכם ואיפה תלמידיו ? תמשיכו ללגלג שהם בכבישים וכו' אבל הם נשארו ברמה רוחנית גבוהה והצבור הכללי שאהב את שיטת "ההכלה" מיום ליום צריך ללמוד "להכיל" עוד דרדור עוד ירידה כמה מהם עם אייפונים וכמה מהבחורים הכללים עם אייפונים לאיזה עבודות הולכות הבנות שלהם לעבוד ואיזה של הצבור הכללי

אוי עוד מעט לא תהיה בחור ובחורה שלא יהיו חשופים לרשת ולהופעות וכו'

ואצל תלמידי ר' שמואל כמעט לא נראה ולא נמצא או כלל לא נראה ולא נמצא

תראו לאיזה חוקים הגענו בגיוס בכותל ובכל הדברים שנתתם להבין שאפשר להתפשר... היום אף אחד לא מאמין לצעקות הגוועלד שלכם ודאי לא ליברמן שהסברתם לו שהכל בסדר רק בקשתם שישחק איתכם את המשחק בזמנו....

ר' שמואל צדקת לא ידענו אז כמה אתה רואה למרחוק
▾ דווח על תגובה זו  0 
נתי | 07/12/2021 
תגובה הכי מדוייקת
▾ דווח על תגובה זו  0 
מנחם  | 07/12/2021 
אף אחד לא התווכח עם ההבנה לאן פני הדור פשוט לא האמינו בדרך של קיצוניות הפגנות וטרטור של כלל הציבור החרדי.

הוויכוח היה על הפרקטיקה לא על המהות. אותו ר' שמואל האמין בגזרת גיוס מומצאת קשה להגיד שהוא ראה להיכן הדברים הולכים
▾ דווח על תגובה זו  0 
ע | 07/12/2021 
במקום שרבי שמואל שלך יצעק על האינטרנט, הוא צעק על דברים הרבה יותר קלים כגון גיוס, אתה לוקח קרדיט על משהו שהרב שלך כלל לא צפה.

אולי העצניקים יותר שמורים וברוך השם וטוב שכך, אבל זה לא מחמת שרבי שמואל הזהיר מהאינטרנט, אלא זה רק כנספח.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חי | 07/12/2021 
כנראה לא שמעת אותו בחיים

בכל אופן אינטרנט זה פרט השאלה אם האידישקייט זה החיים, והאברכים ברום המעלה, ומתנתקים מהצבור המתפשר, או שנהפכים למתפשרים בהכל.

וזה כולל גיוס חינוך וכן גם אייפון... אי אפשר לסגור מוסדות בקורונה כי ראש הממשלה אמר ולמסור אנשים למשטרה ולהיות בגוש הימין ורק אייפון לא להחזיק לכן הכל קרס אצלכם ואצל העצניקים לא. וכן גם אייפונים לא אבל הכל אחד

או שאתה מתבדל ומתגאה בדת או שאתה נמס לפני אוכלי נבלות...ואז המסר שהילדים שלך קיבלו כבר יחלחל ויהיה להם אינטרנט ויתגייסו ויעבדו ויצחקו על תמימותך
▾ דווח על תגובה זו  0 
כהן | 07/12/202191
מאיפה הוא יודע מה זה דיסקוטק?

מענין באמת!
▾ דווח על תגובה זו  0 
ה | 07/12/202190
ישי כהן מתנהג בסוף הראיון כמו בולשביק סותם פיות מכוער!!! חבל שהוא לומד מחביריו בתקשורת השמאלנית הדיקטטורית לשסע את דברי המרואיין, זה שדעתו נחרצת אינו מקנה לו את הזכוות לסתום את פי העומד מולו. בפרט שלדעתי מוטקה הוא זה שצודק בויכוח המטופש ביניהם!. אני ליוויתי מקרוב משפחה שחייה נהרסו לחלוטין מכל הבחינות, עקב תהליך משפטי משטרתי כזה. וכל מי שפונה לרשויות בלי להבין שמדובר כאן בדיני נפשות לשני הצדדים משחק פשוט באש!!! צריכים לעשות הכל כדי לבדוק אם ניתן לעצור את הענין בלי להרוס משפחות שלימות, ולשפוך דם נקיים שלא עשו כל רע, ואין כאן שום כווונה להגן אפילו במשהו על שום תוקף!
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 07/12/2021 
דווקא בנושא הזה היה מותר וצריך ישי כהן לא לתת לא לדבר- להגן על אנשים שפוגעים בילדים?!?!?! אסור לתת לאנשים כאלה אפילו זכות דיבור!!!! ישי דיבר במפורש על אנשים שיודעים בוודאות שפגעו בילדים. אבל אני מאד מצטערת על המשפחה שהחיים שלה נהרסו אבל קצת יותר על הילד/ ילדה שחייו נהרסו כי פגיעה יכולה לגרום לטראומות כל החיים. ואם מישהו יודע משהו ולא דווח (ואני לא מדברת על המשטרה המזעזעת שחוקרת באכזריות אנשים שמתלוננים אלא אם הוא לא רצה להזיק לפושע הזה) והפושע פגע בילדים אחרים זה עליו וזה בגללו!!!!

אנשים תדווחו ותצילו נפשות!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
ישי  | 07/12/202189
מר בלוי מי שמך לשר ושופט עלינו?

טול קורה מבין עיניך ועזוב את הציבור בשקט
▾ דווח על תגובה זו  0 
1 | 07/12/2021 
ומי שמך להיעלב ממנו? הוא מדבר ומי שרוצה להקשיב שיקשיב, ומי שלא אז לא.

הוא לא מכריח אף אחד, יש לו את זכות הדבור, וחופש הביטוי בדיוק כמוך!
▾ דווח על תגובה זו  0 
שירה | 07/12/2021 
סבבה, אבל בן אדם לא יכול לומר שטויות באתר חרדי אתה מבין לבד כמה זה מקוממם. ואגב בדיוק כמוך יש לישי (כותב התגובה) חופש הביטוי וזכות לכתוב מה שהוא רוצה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
נועם אלימלך | 07/12/202188
מה נאמר? היה פעם מישהו שחשב שהוא ראש עיריית בני ברק בפועל.היה אדם נחמד ועליז מאוד, אהוב על התקשורת הצהובה, מצחיק ומשמח את הציבור אבל ללא מודעות עצמית... מי שיודע מבין מיד. הנמשל ברור. בן אדם מתיז ידיעות שירא שמים בכלל לא מכיר( דיסקוטק, נשות אברכים וכו ) עושה קולות וצועק בצורה של היפוך מדברי חכמים בנחת נשמעים. ולא מבין שהסוסים ברחו מהאורווה מזמןןןן.

בדורנו החלש, רק בטוב. דרכי נועם, מאור פנים, יראת שמים אמיתית, רצון לקיים תורה ומצוות ולהתקרב לה' באמת ובתמים ללא מסכות וקיטלוגים רעש וצלצולים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים דוד | 07/12/202187
לכל עשרות המגיבים פה שצוחקים מהרגש היהודי הטהור והפשוט של מוטקה, יש נבואה בחז"ל על זמננו עקבתא דמשיחא, מי שירצה לעשות טוב לא יחשב כמשוגע, כי קום ועשה תמיד מתקבל על כולם, כגון מי שירצה ללמוד אז לא יחשב למשוגע, אבל דווקא מי שירצה לסור מרע, כגון לא לצפות באינטרנט לא להתחבר לקבוצות שונות ברשת, הוא יחשב למשוגע.

סנהדרין צ"ז ע"א וזה לשון הגמרא:

מאי וסר מרע משתולל, אמרי דבי ר' שילא כל מי שסר מרע משתולל על הבריות,

רש"י: משתולל על הבריות - כל העולם אומרין עליו שוטה הוא, היינו משתולל לשון שטות. עכ"ל
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעקב  | 07/12/202186
שימו לב באיזה להיטות הוא מדבר על ערבי שירה, ואיך הוא מחרטט על פוגעים בילדים, לאם עוד עסקני המגזר יתדרדרו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אמת  | 07/12/2021 
עצוב מאוד
▾ דווח על תגובה זו  0 
דודו  | 07/12/202185
מוטקה בלוי מבטא את הגועל של העסקנות החרדית.
▾ דווח על תגובה זו  0 
הא | 07/12/202184
בא נגיד שהיה לו פשלה בקטע של הפגיעות של סוטים בילד, נניח שהוא טועה בזה,

אבל מה עם שאר הראיון שלו? לדעתי בשאר הדברים הוא צודק!

וכי האינטרנט לא הוריד אלפי חרדים מרמתם הרוחנית לרמה אחרת?

אני רוצה שיבוא השקרן והטיפש שאין לו חסימה וסינון של נטפרי, ויגיד לי בלי למצמץ שהוא מעולם לא נכשל בראייה אסורה באינטרנט.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי פשוט | 11/12/2021 
כן בדוק יש לך סינון של נטפרי , אז תספר לנו אייך נפתח לך כיכר השבת בנטפרי
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה | 07/12/2021 
אני רוצה שיבוא השקרן והטיפש שיגיד לי בלי למצמץ שהוא נכשל בראיה אסור באינטרנט ולא ברחוב. אז שלא נצא לרחוב?
▾ דווח על תגובה זו  0 
חסימת פיות... | 07/12/2021 
מה ההשואה בכלל בין רחוב ולמחשב או נייד שאתה יכול לבהות ללא שתיראה תמהוני?... הרחוב זה רחוב, ואף אחד לא יתיישב עכשיו לצפות ולעקוב אחרי איזה...

הן בגלל הבושה והן בגלל שזה לא הכי נגיש ונוח.

אבל בסמארטפון הקטן כשאתה לבד בחדר... וד"ל, אין כלל השוואה,

ואני כלל לא מדבר שברחוב ושכונה חרדית אין כלל המראות המזעזעות שאתה יכול להגיע באינטרנט "בטעות",

וחוץ מזה לשיטתך המסלפת, למה כל גדולי ישראל אסרו טלוויזיה, בשעה שידוע שאינטרנט גרוע פי 100 מטלווזיה?

(אגב נהנתי מהתוגבה שלך כי זה מוכיח שאני צודק, לא הכחשת את המראות הלא טובים שרוב החרדים נכשלים באינטרנט, אלא ניסית לעשות גזירה שווה מטופשת, אבל לא הכחשת את המראות אסורות, תודה רבה, מיום ליום אני רואה עד כמה שאני צודק באמת שלי. אפילו אם יבואו 100 רבנים ויגידו שיכולים לגלוש באתרי נייעס, ולהחזיק 2 סמארטפונים עם סינון של רימון שזה סינון חילוני, אני לא אתרגש מהשקר שלהם)
▾ דווח על תגובה זו  0 
דוד | 07/12/202183
שבאו. אלך. בחורים דקה. לפני. שעזבו. את. הישיבה. תספר. למאזנים. אך. דאגתה. להם. גם. עם. היו. ספרדים
▾ דווח על תגובה זו  0 
נועלה  | 07/12/202182
מוטקה אאוט, בלבול שכל אחד גדול !!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
נביא אמת | 07/12/202181
צודק. החברה החרדית היא החברה הכי חולה נפשית בעולם, כי התורה החרדית היא הפך תורת משה מסיני, והכי סובלות הן הנשים והילדות החרדיות, כנראה חטאו חטאים חמורים בגלגול הקודם, והעולם הזה הוא העונש שלהם.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אפרת | 07/12/202180
יש כמה דברים שמוטקה צודק.התזמורות הפראיות עם מוזיקה מחרישת אוזניים ,וריקודי הבחורם כמו שבט אפריקאי.... אבל איך הוא יכול להתלונן על הנשים שמכריחים אותן לקבל השכלה ולצאת לעבודה...אז בירכת הלבנה ונרות חנוכה אסור כי זה בחוץ...ולצאת לעבודה עם גברים באוטובוסים צפופים מותר... נראה שמכופפים את השולחן ערוך לפי שנוח.זה צביעות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
פקח תנועה | 07/12/2021 
רוצה גם פסקי הלכה איך לעלות לאוטובוס והיכן לשבת? מה קשור אחד לשני?
▾ דווח על תגובה זו  0 
ירושלים | 07/12/202179
אחלה ישי
▾ דווח על תגובה זו  0 
חזק!!!!!!!!!... | 07/12/202178
"דיר בעעעעעעעעעעעעעלעק"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
קלונימוס הגאון | 07/12/202177
התשובה לשאלות של ישי ולתגובות של הגולשים היא פשוטה מאד.

אם הציבור החרדי התקדם אז בואו. נעשה ערבי שירה ומעורב ושירת נשים ונדבר באופן פתוח על נושאים שהצניעות יפה להם. נשוטט לנו ברשתות החברתיות נצא לעבוד ונתחבר עם חילונים. נתלבש בסגנון זול וצעקני. ומה ישאר מאיתנו (מאיתכם)? - כלום אחד גדול.

בעבר היו אנשי פא"י שילדיהם הדור השני בחרו בשתי אפשרויות או חרדים או מזרוחניקים... גם הדור השני של המזרוחניקים ברובו הולך לכיוון החילוני. וזה מה שהתכוון ר' מוטקה בלוי ב"מדרון חלקלק".

בא נשאל אחרת - האם היינו רוצים לראות במופע של מרדכי שפירא את אחד מגדולי דורינו קופץ ורוקד יחד עם הבחורות??? הרי ברור שהיינו בזים וטוענים שהוא לא חרדי... אבל הרי הציבור החרדי השתנה!! אז אולי נמצא בפייסבוק את אחד מגדולי דורינו שמנהל דיונים וכותב פוסטים על המצב... זה הגיוני?? לא. כי זה לא חרדי.

חרדי הוא מי שמתנהג כמו שהרב החרדי שלו מתנהג. (ונשמח מאד לדעת מי הרב שאמר לאדון ישי לעבוד באינטרנט)
▾ דווח על תגובה זו  0 
בנימין וייס | 07/12/202176
הרב מוטקה חזק!

מדבר דברים נכונים! כל הכבוד על האומץ, ועל זה שאתה הולך עם האמת שלך!

העניין של נשים שמעלים תמונות וסרטונים שלהם ומכשילות הרבים, זה נורא. והסברת כל כך טוב למה אי אפשר לקבל את ילדיהם.

גם בעניין של מוגנות, זה מאוד נכון שאם אין ראיה ברורה צריך קודם ללכת לרבנים. כי הרבה פעמים סתם מעללים באנשים בגלל כל מיני אינטרסים אישיים. ואנשים מנפחים סיפורים, ואז הורסים לחינם חיים של בן אדם שלפעמים לא חטא בכלום ממש!

תודה שוב רבי מוטקה!
▾ דווח על תגובה זו  0 
צדיק | 07/12/202175
מי התיר לך להתראיין לאמנון לוי היום?

ומי כותב לך את המסרים? אתה לעצמך? או שאין לך מסרים בכלל...
▾ דווח על תגובה זו  0 
הגדרה של חרדים | 07/12/202174
החרדים הם שומרי תורה ומצוות ויראי השם המתבדלים מהציונות ומתנגדים לעצם הקיום של השלטון הציוני בארץ ישראל. ומי שתומכים בקיום השלטון הציוני והם שומרי תורה מצוות הם הדתיים הלאומיים, המניפים את דגל הציונות המגן דוד הכחול המסמל את הכוח והעוצמה של הציונות והצבא הציוני וההשתלטות על ארץ ישראל, ומאמינים שעם ישראל חי בזכות הצבא ויד ברזל נגד האויבים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
AA | 07/12/2021 
אתה יכול לחזור לאושוויץ ..........
▾ דווח על תגובה זו  0 
ירושלים | 07/12/202173
עד החלק של הפגיעות צחקתי

אני לא מסכימה עם הדברים אבל מה אכפת לי

אבל לומר כזה דבר על פגיעות זה פשע!!!!

חייבים ללכת למשטרה!!!!!

אין שום מקום לרחם על בן אדם שפגע ואין מקום לחשוב אם הוא שור מועד או לא

מי הוא שיקבע כאלו דברים??

הוא אפילו לא תלמיד חכם
▾ דווח על תגובה זו  0 
ציקי | 07/12/2021 
דווקא לרבנים יש יותר יכולות נגד הפוגעים.

במשטרה רוב התיקים נסגרים בלי כלום.

אז זה דווקא לרעת הפוגעים
▾ דווח על תגובה זו  0 
אוי אמת | 07/12/202172
הוא אומר את האמת ב90 אחוז מהראיון שדיבר, הבעיה היא שאין לו את חן השקר כדי שדבריו יראו יפה ויתקבלו, והוא גם לא דברן טוב כדי לענות קצר וקולע,

אבל על עצם ותוכן הדברים הוא צודק!!!!!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
האדם הזה... | 07/12/202171
ח
▾ דווח על תגובה זו  0 
א | 07/12/202170
בקשר לסוטים מה שאתם לא מבינים מה שמוטקה רצה להגיד, הרי אפשר לאיים על הפוגע בילד שזה פעם הראשונה והאחרונה שהוא מתקרב לילדים, ואם הוא יעז רק לחשוב על עוד פגיעה בילד, הרי שנפרסם בפשקווילים ומודעות אצל כל הצבור החרדי עליו,

תאמינו לי שזה הרתעה הרבה יותר גדול מאשר לערב את המשטרה, כי כוח הבושה הרבה יותר מרתיע, מאשר שאיזה שוטר יעצור אותו, ושזה יהיה רק בין המשטרה והפוגע ומשפחת הילד.
▾ דווח על תגובה זו  0 
דגרעשקדרעש | 07/12/2021 
איש יקר, לפני שאת המחפש לאיים ביעילות על הפוגע, אתה מחוייב קודם כל לשמור על החברה מפניו. ולכן, אי דיווח למשטרה על פוגע הרי שזהו פשע ושותפות ברצח, כי התורה השוותה מעשה כזה למעשה רצח!
▾ דווח על תגובה זו  0 
דרור | 06/12/202169
לכל המתקיפים: אנא שמרו על ענייניות, ולא סתם לצחוק על בן אדם ולבזות אותו.

אי ההסכמה איתו לא נותנת אישור לעבור על הלכות שמירת הלשון.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים | 06/12/202168
אני מתבונן בו ואומר איזה איש יפה, כמו אתרוג. רק חבל שהפנימיות שלו כל כך מכוערת והוא כל הזמן מדגיש ניגודים ומחפש הקצנה ומדון
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני ניכנס... | 06/12/202167
מוטקה
▾ דווח על תגובה זו  0 
יאיר | 06/12/202166
ליצן, בקטע טוב
▾ דווח על תגובה זו  0 
דיי ישי... | 06/12/202165
אמיתית
▾ דווח על תגובה זו  0 
ל | 06/12/202164
מה זה חד פעמי?

הדיווח על האיש הרע שהתנכל לילד הוא חד פעמי אצל רב פלוני

וכבר דווח עליו כחד פעמי לעוד 5 רבנים שונים שגם אצלם קיימת רק עדות אחת על האיש הזה?

רק המשטרה יכולה לרכז במחשביה את מספר הפעמים שהתלוננו על אדם[אם הציבור יקשיב לישי ולא למוטקה כמובן...]ולהפוך אותו על הדיווח השני לדו פעמי
▾ דווח על תגובה זו  0 
4 | 06/12/202163
איכססס איך הוא מטיף לישי כהן שהוא צריך להתחזק

חותם לכם שיש לו קופה של שרצים מאחורי הגב

ואני מבין בחכמת הפרצוף
▾ דווח על תגובה זו  0 
, | 06/12/202162
מחשיד מאוד כל נושא ההגנה שלו על המקרים שהם כהגדרתו חד פעמי

אולי היתה לו איזו היתקלות מקרוב עם נושא חד פעמי??????????
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי | 06/12/202161
מוטק'ה אתה לא משפיע אל אף אחד כבר!

ואתה תגיד לנו מיהו ישיבישער

למה כי הסמארטפון שלך מוחבא בכיס

ורואים רק את הזינגלאך שלך!
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 06/12/202160
נהניתי מאד מדברי ר' מוטקע!

זו אכן ההשקפה האמיתית.

כל מילה בסלע.

אהבתי גם את הסגנון הירושלמי החד שלו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
קובי | 06/12/202159
"אם הוא שור מועד- חייב ללכת למשטרה"- מה זאת אומרת? להתלבש כחרדי, ולפגוע בילד חרדי או שניים, זה 'בסדר'?

זוועת עולם איומה.

בושה וחרפה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי | 06/12/202158
חחחחחחחחחחחחחחחח

בראיון אומר לו ישי כהן שהוא חבר איתו במספר קבוצות ווטסאפ

והוא משחק אותה שהוא לא יודע מה זה טוטאר ופיסבוס וכל מיני שגיאות כאלה

מה אתה מחרטט מוטק'ה בלוי

הוא נגד האינטרנט

חחחחחחחחחחחחחחחחחח
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 06/12/202157
ישי כהן יישר כח !!! עמדת על שלך בצורה נחרצת בנושא הפגיעות המיניות .
▾ דווח על תגובה זו  0 
איזו רמה של... | 06/12/202156
תת רמה
▾ דווח על תגובה זו  0 
מי מינה אותך... | 06/12/202155
מוטקה בלוי הצחקת אותי
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלי | 06/12/202154
ההגדרה שלו רק מבליטה את הצןרך בליבה. לא רק התכנים אלא גם לחשיבה מסודרת. שו"ע נר לרגליו ומצייתתלגדולי ישראל זה גם מרכז הרב והמתנחלים התורניים, יש להם גדולים משלהם. ומה בכלל פירוש ציות לגדולי ישראל? ציות עיוור? היהדות הפכה לכת? הלוא להוויה החרדית פרמטרים הנוגעים לתורתו אומתנותו, יחס לציונות, בחילה בחיי מותרות, ועוד.
▾ דווח על תגובה זו  0 
ליהודי פשוט  | 07/12/2021 
לך תלמד מפסק בשוע שאם רב אומר לך לחלל שבת אז אסור לך להקשיב לו.

מה שנאמר אפילו על ימין שהוא שמאל וכו. נפסק ברמבם שקאי על התנאים ואנשי כנסת הגדולה.

קיצער לך ללמוד ותפסיק לזרוק סיסמאות
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי פשוט | 07/12/2021 
צויות לגדו"י הוא אפילו כשאומר לך על ימין שהוא שמאל וכו'
▾ דווח על תגובה זו  0 
אנכי | 06/12/202153
יפה ישי!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
aviya | 06/12/202152
הסכמתי עם ישי בכל מילה!
▾ דווח על תגובה זו  0 
שירה | 06/12/202151
מי זה בכלל??
▾ דווח על תגובה זו  0 
דוד  | 06/12/202150
מוטקה אתה פשוט. משוגע שמחפש צומי. ומחפש כבוד. ביגלל טיפשים. כמוך יש כל שנה כשלושת אלפים. נושרים. חבל שנותנים לך במה .
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי | 07/12/2021 
הנושרים הם רק בגלל האשים כמוך שחושבים שהם יותר חכמים מכולם.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי | 06/12/202149
רק תזכורת קטנה... הרב ד"נ בלוי ז"ל, היה בין היתר ממקימי הנח"ל החרדי...לא היה ראש בקיר...

היה אדם עתיר זכויות, ואני באופן אישי חייב לו המון...
▾ דווח על תגובה זו  0 
כ | 06/12/2021 
לזעוק נגד חרדים שרוקדים מעורב וגולשים במקומות לא טובים באינטרנט זה נקרא ראש בקיר?? על הקטע של אינטרנט אני לגמרי מסכים עם בלוי, וזה כלל לא ראש בקיר
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני | 06/12/202148
יפה ישי!!! ענק!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 06/12/202147
חולה נפש. שישאר בבית. למה מביאים את הדעות העקומות שלו בזמננו?
▾ דווח על תגובה זו  0 
ג'ק | 06/12/202146
סליחה מי הוא בכלל שיבוא ויתיף איזה דמות חינוכית הוא יש דברים שהוא צודק אבל יש גם שלא.

מישהו זוכר את כל המלחמות על הנגנים מחשבים וכדו' אין מה לעשות העולם מתקדם לטוב ולמוטב ואנחנו צריכים לדעת על מה לשים דגש ולא סתם לצאת ולהפוך את כולם ליהודים שאינם שומרים תורה ומצוות בגלל החשיפה שלהם לטכנולוגיה ועוד.

צר לי מוטקה אתה מבזבז המון אנרגיות במרום לא נכון ובמאבק לא נכון.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעקב | 06/12/202145
מוטקה היקר אתה לא מעניין כבר איש בצבור אולי אצל "העצניקים" אבל שם צפוף מאד מהזן הזה שאסור אינטרנט ואסור הופעות וכו'
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי תמים | 07/12/2021 
אותי דווקא כן, אולי אצל החכמולגים למיניהם לא..
▾ דווח על תגובה זו  0 
נשות האברכים | 07/12/2021 
רוב החרדים בדעה שלו דווקא.
▾ דווח על תגובה זו  0 
לוי | 06/12/202144
היה יהודי לפני עשר שנים קראו לו ר' שמואל כשהוא אמר שהצבור החרדי מתקרר צחקתם כשהוא אמר אני נלחם על הכיפות של הילדים שלכם צחקתם כשהוא אמר שהכל יתהפך לנו על הראש צחקתם

לא עבר הרבה זמן רק 10 שנים תראו איפה אתם איפה הנוער שלכם ואיפה תלמידיו ? תמשיכו ללגלג שהם בכבישים וכו' אבל הם נשארו ברמה רוחנית גבוהה והצבור הכללי שאהב את שיטת "ההכלה" מיום ליום צריך ללמוד "להכיל" עוד דרדור עוד ירידה כמה מהם עם אייפונים וכמה מהבחורים הכללים עם אייפונים איזה עבודות הולכות בנותם לעבוד ואיזה של הצבור הכללי

אוי עוד מעט לא תהיה בחור ובחורה שלא יהיו חשופים לרשת ולהופעות וכו'

ואצל תלמידי ר' שמואל כמעט לא נראה ולא נמצא או כלל לא נראה ולא נמצא

ר' שמואל צדקת לא ידענו אז כמה אתה רואה למרחוק
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי תמים | 07/12/2021 
מה זה קשור פה לר' שמואל
▾ דווח על תגובה זו  0 
חי | 07/12/2021 
כמה כואב אבל נכון
▾ דווח על תגובה זו  0 
תמים  | 07/12/2021 
אף אחד לא התווכח עם ההבנה לאן פני הדור פשוט לא האמינו בדרך של קיצוניות הפגנות וטרטור של כלל הציבור החרדי.

הוויכוח היה על הפרקטיקה לא על המהות. אותו ר' שמואל האמין בגזרת גיוס מומצאת קשה להגיד שהוא ראה להיכן הדברים הולכים
▾ דווח על תגובה זו  0 
עוזר | 07/12/2021 
גזירת הגיוס זה היה פרט וגם בזה הוא צדק תראה לאיפה אנחנו הגענו בחוק החדש והכל כי התחילו להתפשר

והיום מתברר שהויכוח לא היה על הפרקטקה והראיה שוב תראה איפה הצבור הכללי נמצא מבחינה רוחנית ואיפה צבור" העצניקים"
▾ דווח על תגובה זו  0 
אבל יש עוד... | 07/12/2021 
תכלס צודק
▾ דווח על תגובה זו  0 
אביהו  | 06/12/202143
אני מאוד מאוד נהנתני מריאיון נושאים טובים שצריכים שידנו עליהם

אשרכים שאתם פותחים את זה לקהל הרחב

וצריכים לציית לגדולי תורה שהם מאורי דורנו

וצריך ללכת בין הטיפות בין ישי כהן להרב מוטקה בלוי
▾ דווח על תגובה זו  0 
מי | 06/12/202142
חח שרופה על שרופים !!!!!!

נדירים האנשים האלה...צריך אותם!
▾ דווח על תגובה זו  0 
איש יהודי | 06/12/202141
ישי לא מוכן שמוטקה יענה לו על פגיעות, אז למה לעזאזל הוא שואל אותו את השאלה הזאת?
▾ דווח על תגובה זו  0 
ינס | 06/12/202140
אי אי בסוף אמר את הדבר הנכון כשהיהודי לא עושה קידוש הגוי עושה הבדלה...

הייתם בשלטון חילולי שבת לא ענינו אמרתם אנחנו בגלות

נתוחי מתים לא ענינו אמרתם אנחנו בגלות

תקנות לגיוס בנות לא ענינו אמרתם אנחנו בגלות

חוק הגיוס לא ענין אמרתם אנחנו בגלות

בזתם לכל אלו שאיידישקייט ענינה אותם אמרתם "הם קיצונים"

לא היה סיבה לקבה להשאיר אותכם בשלטון בשביל שתעשו חילול ה'? פאום מתחילים לשמוע שם שמים על שפתכם
▾ דווח על תגובה זו  0 
שלמה | 06/12/202139
האם עידכן כי ביום שני זאת חנוכה התראיין ברדיו 103 בשעות הבוקר ואיזה רב אישר זאת ?
▾ דווח על תגובה זו  0 
טעות בדגש | 06/12/202138
למה גם לא שמים את הדגש שמה ששנוא עליך לא תעשה לחברך?

לא מתרעמים על מציאות שקיימת לצערנו הרב כמו התנהגות לא הולמת שגורמת לחילול ד'!!!!!!!!

זה שאדם מקפיד על כל מיני חומרות

ולא מסוגל להיות אדם טוב מהיסוד, הוא בטח לא יכול להיות

ברמה רוחנית גבוהה ולא יכול בשום אופן להגיד שהשולחן ערוך הוא נר לרגליו...
▾ דווח על תגובה זו  0 
איפכא מסתברא | 06/12/202137
אדם דוחה. גס רוח וכוחני. אותי הוא לא מייצג. לא רואה אותי ואותו שייכים לאותו זרם ביהדות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 06/12/202136
אני חרדי מלידה,ובושה שאיש כמו מוטקה בלוי מייצג משהוא שקשור למגזר.הוא נראה מוגבל.מדבר כמו מוגבל.וחושב כמו מוגבל.לא פלא שהמצב של הציבור החרדי ככ קשה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
מוטקה | 06/12/202135
עזוב אותך תתחיל לעשות הופעות סטנדאפ הרבה יותר מתאים לך
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה בן אברהם | 06/12/202134
ערבי השירה זה הבעיה, ואינטרנט לא?????????????????????????

נלחמים נגד ערבי שירה במקום להלחם באינטרנט.

איזה ראש עקום, להתמקד נגד ערבי שירה, במקום להיות נגד הדבר שבאמת מזיק לנשמה היהודית שזה האינטרנט ימ"ש
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה בן אברהם | 07/12/2021 
זה מתחזה בשמי
▾ דווח על תגובה זו  0 
אהה האינטרנט... | 06/12/2021 
משה בן בלעם
▾ דווח על תגובה זו  0 
הרוצה בעילום... | 06/12/2021 
רואים שאתה מתחזה, משה בן אברהם מסביר תמיד שאינטרנט הוא כסכין שאפשר לשחרר אדם קשור ולהציל את חייו ואפשר להרוג אדם בו. וכמכונית שאפשר להרוג בה אדם ואפשר לקחת בה אדם לטיפול מציל חיים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חסימת הפה שלי | 06/12/202133
90 אחוז מהתגובות הולכים ללכלך ולתקוף את מוטקה בלוי בצורה הכי קשה.

התכוננו!
▾ דווח על תגובה זו  0 
מוטקה  | 06/12/202132
מוטקה אתה עם הארץ אין לבית דין סמכות לדון בדיני נפשות רק בממונותץ תברר את ההלכה הרי אישה פסולה לעדות
▾ דווח על תגובה זו  0 
דודי | 06/12/202131
לשאילה שלך ישי, אם מוטקה נגד האתר כיכר, אז למה הוא הגיע להתראיין,

מה השאילה הזאת? התשובה היא: פשוט כי אין ברירה! כי מה לעשות שהרבה חרדים כן נמצאים באינטרנט, זה כמו שגדולי ישראל אסרו טלוויזיה, ובכל זאת שלחו אנשים שידברו בטלווזיה בשביל החילונים כדי לעורר אותם. הבנת?
▾ דווח על תגובה זו  0 
יענקל | 06/12/202130
מוטקה מחנך מראה לעליבות החרדית
▾ דווח על תגובה זו  0 
בידור  | 06/12/202129
הוא מסביר לנו כיו"ר וועדת הצניעות והקודש וכמפקח חינוכי חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
▾ דווח על תגובה זו  0 
חחחחחחחחחחח | 06/12/202128
מפקח וותיק פשוט צחוק
▾ דווח על תגובה זו  0 
חחחחחחחחחחח | 06/12/202127
גמר אותי פתאום הוא מפרשן את גדולי ישראל כשזה מדיע לבעיות מיניות.קיצער פנאט שיכופף בכל לפי מה שנוח שלו
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 06/12/202126
ממש לא מקצועי , צריך להביא מישהו שיודע לדבר על המגזר , לא מישהו שסתם חופר
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה בן אברהם | 06/12/202125
יש כאן טעות של הרב בלוי בהשקפה, הרבי אומר בשיחה שעל פי המשנה כל מה שברא הקב"ה בעולמו בראו ךכבודו הטכנולוגיה נבראה לתורה ומצוות, אלא שכדי שיהיה בעולם בחירה איפשר ה' שישתמשו בטכנולוגיה נגד התומ"צ, כמו היד שנבראה לתת צדקה ולהקים נופלים אבל יש בה את האפשרות להרוס, ולכן האינטרנט הוא לא רק לצרכי פרנסה אלא גם ללימוד והפצת תורה (בשיחה אחרת אומר הרבי "אתה טוען שאסור לדבר עם החילוני, אבל כאשר אתה צריך עזרה בפרנסה פתאום יש לך זמן להתידד איתו כדי להגיע בסוף לפרנסה, וכשצריך לקרב אותו לתורה פתאום אסור לדבר עם החילוני?" ע"כ. כך כאן, למה פרנסה מותרת ולימוד אסור, הרי בדקה אתה יכול לשלוח שיעור ל10000 איש!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה בן אברהם | 07/12/2021 
תקשיב יקירי איזה סינון שיש או אין לך, כל החיים זה עבודה עצמית, קמים בבוקר לתפילה גם כשבחוץ קר, בשבת לא נוגעים בפלאפון, כך כל דקה ביום חול עומדים בתוקף ולא נכנסים אלא לאתרים תורניים ונקיים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה בן אברהם | 07/12/2021 
למה לשיטתך אינטרנט מסונן לחלוטין כאתרוג או עסקן אסורים? ואם בגלל שזה יכול להביא את האדם לקנות סמארטפון פרוץ, הרי בכל מקרה גם בלי האתרוג הוא יכול לקנות פרוץ, ולהיפך אם תקנה לו אתרוג יתכן שזה ירווה במקצת את צמאונו ויסתפק בזה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה בן בלעם | 07/12/2021 
אם הוא חרדי נורמלי קדוש ושמור, עם חינוך נורמלי בבית כמו חינוך רבי יואל ראטה, אז למה שירצה לקנות אינטרנט פרוץ? וכי עד האינטרנט חרדים רצו לקנות טלווזייה? מה הקשר?

אדרבא על ידי שהחרדי התמים והשמור נחשף לסינון שאינו הכי טוב וחזק, וקצת דברים שם הם ממש מזיקים לנשמתו העדינה, הרי שמשם הדרך להתדרדרות לתהום קלה,

וזה אני מעיד מעצמי, שבתמימות היה לי בפעם הראשונה דרגת סינון חלש, ולא ידעתי כלל שזה חלש ולא טוב לא ידעתי כלום, הייתי בור בנושאים אלו, ואני לא מוחל למנהלי אותו סינון לא בזה ולא בבא.
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה בן אברהם | 07/12/2021 
טלויזיה מראים חילוני, אינטרנט אתה בוחר אלפי אתרי יהדות
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה בן בלעם | 07/12/2021 
בטלוויזיה לא חוסמים פיות, אבל באינטרנט שמתחפש לנאור, דווקא כן חוסמים, וזה הסיבה שאתה לא יכול לראות את מה שעניתי לדברי ההבל שלך, שאתה טוען שכביכול אינטרנט עדיף מטלויזיה
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה בן בלעם | 07/12/2021 
משה בן בלעם לך לעבוד על מישהו אחר, חה חה באינטרנט כולם צדיקים שבוחרים בטוב??? חי חי חי איזה נאיבי שחי בסרט!!!!

נניח שיש 10 אחוז כמוך שאין להם יצר הרע, אבל רוב העולם הם אנשים בריאים עם יצרים, וזה נגד הטבע שיהיה לבן אדם אינטרנט עם אופציות לכל העולם, ושהוא יצמד כביכול רק לשיעורי תורה, כולם יודעים שאינטרנט גרוע מטלוויזיה פי מליון!!!!

מרן רבי שאול אלתר אמר: אין ספק שאם חז"ל היו חיים בזמננו הם היו גוזרים כמה גזירות של התרחקות מאינטרנט, לא פחות מגזירת יחוד, וגזירת שמא יעבירנו
▾ דווח על תגובה זו  0 
אברהם בן שושן | 07/12/2021 
אני בעצמי שמעתי את הרה"צ שלום מרדכי רובשקין, שהוא חסיד חבד אמיתי אלף פעמים יותר ממך, והוא אמר שבכל ה8 שנים שהוא היה בכלא מעולם הוא לא התפתה לצפות בטלווזיה, הרבי התכוין שאפשר להשתמש בטלווזיה לקרב רחוקים, אבל לא שכל חרדי חייב לצפות בטלווזיה או אינטרנט, רק בגלל שיש שם אפשרות לקרב, אלו שיכולים להשפיע לטובה על ידי האינטרנט אז שיעשו זאת,

אבל רוה החרדים משתמשים בזה רק לבילוי ולדרים לא גלאט כשר, ויש להם רק ירידה רוחנית מהאינטרנט,

לפי דרגת הקדושה והשמירה של חרדי, אז האינטרנט רק יגרום לו להתרחק,

על זה נאמר על הפרה אדומה שהיה אותו פרה, והיה "מטהר טמאים" "ומטמא טהורים".
▾ דווח על תגובה זו  0 
נהנתי מהברען... | 06/12/202124
צדיק בן צדיק
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני חיה בסרט | 06/12/202123
יאוווו אני נשפכת מצחוק כל הראיון.....🤣🤣🤣🤣 אבל יש לציין שזה עצוב!! ישי אתה צודק בכל מילה!!! תודה על הראיון ותודה שהבעת את הדעה שלך שהיא הצודקת!!!! חשוב מאוד שאמרת את דעת גדולי תורה בכזאת נחרצות!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
ל | 06/12/202122
אנחנו יכולים להתווכח , ולהגיד לא וכו , כדי להצדיק את זה שכולנו ברגע זה ממש משתמש באינטרנט בכדי לראות את הראיון, אבל בסוף היום מוטקה צודק, גם אם לדעתינו הוא קיצוני בדיעותיו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אנונימי | 06/12/202121
לא כל כך הבנתי

כבוד "הרב" לא מחזיר סמארטפון?

הוא לא חבר בקבוצות השונות? כדברי המנחה...

מי הוא בכלל שידבר??????

ואיך הוא מגדיר ומקטלג את הבת שלו עצמו ובשרו??
▾ דווח על תגובה זו  0 
האמת | 06/12/202120
לא מבין את הטענה שלך למוטקה שוב ושוב, שהצבור החרדי השתנה ויש להם אינטרנט,

נו ואז מה? האם זה אומר שזה טוב ומותר???

אתה מביא ראיה ממתיוונים? זה כמו שאני אביא ראיה שרוב עם ישראל אינם חרדים או דתיים,

והעולם היהודי השתנה, ולכן כנראה שהחילונים צודקים!

על זה בדיוק הזעקה שהחרדים משתנים, זה שהם משתנים זה לא ראיה שזה טוב,

היו תמיד רוחות של השכלה, ציונות, קומניזם, שסחפו רבים מהעם היהודי, וכיום יש רוח האינטרנט, וזה לא אומר שלא צריך לשמור על ילדינו מזה!
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 06/12/202119
אהבתי את המשפט סיום חח ישי אתה צריך עוד טיפה להתחזק חחחחחח
▾ דווח על תגובה זו  0 
בעעע | 06/12/202118
בעע דוחה.... אני ואפסי עוד הוא קובע מי חרדי ומה הם הסטנדרטים איכסה
▾ דווח על תגובה זו  0 
צפיתי  | 06/12/202117
נהנתי מכל רגע 😅😅😅😅🤣😂💪💪💪👌👍
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה בן אברהם | 06/12/202116
האינטרנט הוא סולם, אפשר לרדת איתו לשאול תחתיות ואפשר לעלות איתו לגובהי מרומים, כמובן שלב ראשון להיות עם סינון טוב כאתרוג או עסקן; לדוגמא; אדם קם בבוקר לצלילי ניגון חסידי, בזמן הכנת ארוחת בוקר הוא שומע שיעור חומש, בארוחה הוא שומע שיעור משניות, בדרך לעבודה או לכולל הוא שומע דף יומי, במנוחת הצהריים הוא שומע רבנים קלילים הרב לסרי פנגר יואל ראטה מטייל בחדשות כיכר השבת צופה בסרטון טבע נקי, לקראת הערב הוא מסייע לאשתו בודק מתכון טעים וקל, בודק שיטות לנקות כתמי עט מחולצה, בודק תרופות סבתא להקל על שיעול אשתו (בנוסף כמובן לרופא) הילד לומד בזמני החופש חליל וציור מהאינטרנט המסונן, הילדה לומדת מתכונים וגרפולוגיה מהאינטרנט, נמשול משל לרובוט עם שני כפתורים כפתור 1 הוא מסדר מנקה מבשל וכו' כפתור 2 הוא שובר והורס, מה עושה החכם? מנטרל את כפתור 2 ונהנה מכפתור 1.
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה בן אברהם | 07/12/2021 
לנ: כבודו עם אינטרנט (אולי מסונן ואולי לא) ואתה נגד מי שמטיף לשימוש חיובי באינטרנט מסונן, בשם גדולי ישראל.
▾ דווח על תגובה זו  0 
נ | 07/12/2021 
חה חה איך שאתה חי בסרט, עוד לא ברור לי אם אתה כותב את זה בצחוק או שבאמת אתה מאמין לשטויות שאתה כותב, מה שבטוח שאין לך דעת גדולי ישראל ואין לך השקפה של גדולי ישראל, ההשקפה שלך לא היתה מתאימה אפילו לא למזרוחניקעס הישנים
▾ דווח על תגובה זו  0 
אאאאאא | 06/12/202115
ואאו ישי אלוףףף!!!!

ומוטקה חי בקוקוסססססס
▾ דווח על תגובה זו  0 
השקופההההההה... | 06/12/202114
השקפה איננה היהדות האמיתית בטהרתה אלא תוספת גמישה שכל אחד יוכל להוסיף ולחסר ממנה.

בשם ההשקפה נשים עושות תפקיד של גבר ויוצאות לעבוד
▾ דווח על תגובה זו  0 
קובי | 06/12/202113
"ברגע שילד נפגע - יש רבנים, אסור לסגור בפנים. המשטרה לא תביא לך שום תועלת, אם הוא 'שור מועד' חייב ללכת למשטרה. למשטרה לא תמיד יש את הכלים. חלילה לא לסגור, כל סיפור לטפל אצל המומחים".

אני מזועזע לגמרי מהדברים האיומים האלו.

לא לדווח למשטרה, כי לא יצא מזה כלום?! וכן לדווח רק אחרי שאדם ידוע כ'מועד' לפגוע בילדים??

והאיש הזה כביכול 'אמון' על חינוך הציבור (מי מינה אותו?)??

לסיכום, אני מבין מדבריו שאת הילדים והנוער והצעירים של היום, יש לסגור כמו אתרוגים, בתוך קירות הבית או מוסד הלימודים, ואז להעביר אותם הזהירות לתוך הקופסה הבאה כשהם יתחתנו.

זוהי דרך איומה ונוראה ומתכון בטוח לגדל נער שחש שאין לאיש שום אמון בו, ולגרום לו לעזוב את קופסת האתרוגים, ואיתה את כל עבודת ה'.

אני באמת לא מבין לשם מה העלתם את הראיון ההרסני הזה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
לא שווה במה | 06/12/202112
איש נבזה כלומניק היום
▾ דווח על תגובה זו  0 
בלבול שכל | 06/12/202111
בחורים צריכים קצת מרחב ובין היתר הם רוצים קצת לשמוע מוזיקה
▾ דווח על תגובה זו  0 
צי | 07/12/2021 
שישמעו מוזיקה

מה הקשר למופעים מעורבים?
▾ דווח על תגובה זו  0 
מוטקה | 06/12/202110
חחח הוא הוריד את המשקפיים לפני שנכנס להתראיין... בגלל שמירת עיניים,

כי הרי לשיטתו אסור בכלל אינטרנט, אלא שמשום צורך השעה,

ב'הוראת שעה' מותר להתראיין בשביל התועלת.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יחגיערג | 06/12/20219
אני מאוד תמה עליו.

הוא מגדיר שחרדי זה מי שהשו"ע הוא נר לרגליו והוא נשמע לגדולי ישראל, אבל לאורך הראיון, הוא מוסיף הרבה מאוד חומרות שאינן כלל בשו"ע, אלא חומריות גרידא שאנשים מוסיפים לעצמם וכופים על שאר הציבור תחת טרור מנטלי ש'מי שלא יעשה כך- לא יהיה חרדי'! כאילו שיעודנו בעולם הוא להיות חרדים.

לא כן. צריך להיות יהודים ולקיים את כל מצוות ה'. חומרות זה שלב נוסף שלא מתאים לכל אחד. חלילה להחמיר על אחרים.

אם הולכים לפי שו"ע, אז מתוך איזה מקור פוסלים זמר או הופעה עם שריקות, צרחות וכו'?

חתונה שנשמעת כביכול כ'דיסקוטק', היא עדייןי יכולה לגמרי להיות בגדרי ההלכה. גם אלכוהול אינו בעייתי, אלא ההוללות (אני מזכיר לציבור את בני רבן גמליאל שחזרו בשעה מאוד מאוחרת מבית המשתה- חתונה שבה הם השתכרו).

ואלו רק דוגמאות.

אני לא רוצה להיות חלק מהציבוריות הזו.

אני רוצה לעבוד רק את ה'.

לא את הרב שלי, לא את הקהילה שלי, לא את החוג שלי ולא את הציבור שלי. עבודה שאינה עבודת ה' היא עבודה זרה.

מועדון היוקרה היחיד הוא היהדות.

לגדל נער עם לחץ שבו הוא חייב בחומרות בלי סוף וגבול ושבו הוא חייב להתנהג כמו בדור של הסבא שלו, ושאם הנער לא יעשה כן, אזי רח"ל הוא לא יקרא 'חרדי' ויחשב לפורק עול ו'מה יצא ממנו'; הרי שזהו אסון חינוכי ומתכון מצוין להבריח נוער משמירת היהדות וקשר אליה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
הורס מצחוק | 06/12/20218
הקטע עם הטראנסים😅
▾ דווח על תגובה זו  0 
מהיטבאל בת... | 11/12/2021 
מישהו מוכן להסביר מה כל כך מצחיק?
▾ דווח על תגובה זו  0 
סובייקטיבי | 06/12/20217
"השקופה"
▾ דווח על תגובה זו  0 
יואב | 06/12/20216
מה, הוא עושה קאמבק?

בדיחה של יצור
▾ דווח על תגובה זו  0 
צדיק | 06/12/20215
מבלבל ת'מח אין טיפת תוכן
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 06/12/20214
הוא מפחד....

הוא מפחד שיהרסו לו את תעשיית המיליונים שהוא עושה

בקומה הכשרה

אז הוא יורה לכל הכיוונים

האנשים האלה אין להם שום דבר נגד עיניהם מלבד כסף ,והרבה כסף!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
אובייקטיבי | 06/12/20213
ישי כהן התותח
▾ דווח על תגובה זו  0 
מוטקה | 06/12/20212
מוטקה אתה פאסה תעזוב את הציבור שחרר אותנו
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 06/12/20211
סיפורי בלוי

האיש שמונע במשך עשורים מהחרדים הופעות צנועות

התחננו אליו שיאשר אז שלא יתלונן אחרי זה על מעורב
▾ דווח על תגובה זו  0 
באמת ובתמים | 07/12/2021 
שאלה הלכתית לא לשם קיטור : "אם אסור שגבר ישיר מול נשים אז למה מותר שרב ימסור הרצאה לבחורות סמינרים שבסוף ההרצאה יוצאות ואומרות שהם משוגעות על הרב הזה ....והרב מקבל אהדה מנשים ,זה צנוע ? זה לא אותו דבר כמו גבר ששר מול נשים ?

וממתי היה אסור לנשים לראות גבר שר גם בחתונות הבנות שרות והזמר שר לציבור איפה ההבדל ?
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"