בעקבות הבחירות כלי רכב יעלו יותר

על ההליכה לבחירות מוקדמות אנחנו משלמים, רפורמות רבות התנדפו ברגע ההכרזה, וכעת נראה כי גם הרפורמה לשינוי מבנה ענף הרכב באה על קיצה. אנחנו משלמים על כלי רכב המון. הרבה יותר מהאירופאי הממוצע ופי כמה וכמה מהאמריקאי, כמה זה עולה לנו? (כלכלה)

הרפורמות נכשלו, הרכבים ייתיקרו (צילום: מאזדה)

אנחנו משלמים על כלי רכב המון. הרבה יותר מהאירופאי הממוצע ופי כמה וכמה מהאמריקאי. אין ספק שענף הרכב בישראל זקוק לשינוי אך נראה שהצעדים שנעשים בעניין נכשלים בזה אחר זה.

עוד לא התאושש הצרכן הישראלי מקבורת מסקנותיה של ועדת זליכה לשינוי מבנה ענף הרכב, וכעת נראה שהקדמת הבחירות תסתום את הגולל על כל הנסיונות להגברת התחרות בענף הרכב.

עכב המחלוקת בין משרד האוצר למשרד התחבורה בשאלות מיסוי הרכבים והבעלויות הצולבות בענף הרכב, נראה שהמלצות הוועדה הבין-משרדית שכונסה בכדי ליישם את מסקנותיו של זליכה אך בצורה מעודנת הרבה יותר יתפוגגו בלא כלום.

הצעדים שנועדו להגביר את התחרות בשוק הרכב ובכך להקל על הצרכן הישראלי, יידחו בעקבות הבחירות, והממששלה הבאה היא זו שתתמודד עימם.

דחיות, עיכובים וביטולים הם מנת חלקם של רפורמות רבות ותקציבים שאושרו ערב ההכרזה על בחירות. הרפורמות בענף הרכב לא שונות בכך מהרפורמות במבנה התחבורה הציבורית שעתידים גם הם להידחות.

התוכניות לכינון רשויות תחבורה מטרופוליניות, שנועדו להעביר סמכיות מהממשלה לרשויות המקומיות, יידחו שוב והפעם לשנה לפחות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר