דו"ח אמון הציבור לשנת 2008

מבין שלש חברות הסלולר זוכה סלקום לציון הגבוה ביותר בדו"ח אמון הציבור לשנת 2008. התנהלותה הצרכנית הינה הטובה ביותר מבין שלש החברות

תקיעת שופר סלולרית. (פלאש 90)

השבוע פורסם דו"ח אמון הציבור לענף הסלולר לשנת 2008. הדוח מציג את התנהלותן הצרכנית של 3 חברות הסלולר הגדולות וקובע כי התנהלותה הצרכנית של סלקום הינה הטובה ביותר מבין שלוש החברות.

דו"ח דירוג ענף הסלולר של ארגון אמון הציבור מתבסס על ניתוח תלונות צרכניות שהתקבלו כנגד חברות הסלולר באמון הציבור שבראשותה של גלית אבישי. כל פנייה שהתקבלה נותחה ושוקללה על ידי ארגון אמון הציבור כשבכל תלונה אותרו הבעיות המרכזיות המאפיינות אותה והיא נבחנה לפי מס' פרמטרים, ביניהם: מוצדקות הבעיה, איכות הטיפול בה וזמן המענה על ידי החברה. לבסוף, שוקללו הנתונים גם ביחס לנתח השוק של כל חברה.

מסקנות הדו"ח מראות כי סלקום הנה החברה בעלת איכות השירות הטובה ביותר מבין חברות הסלולר. מספר התלונות הנמוך של חסרת סלקום הינו מרשים במיוחד לאור העובדה שלסלקום נתח השוק הגדול בענף.

לדברי מנכ"ל ארגון "אמון הציבור", גלית אבישי, "בשונה מסקרי דעת קהל שבאמצעותם מדרגים לא פעם איכות שירות, הדו"ח אינו מציג את מצב הרוח של הצרכנים בנקודת זמן מסוימת. הדו"ח הוא ניתוח מתמשך של תלונות הצרכנים המשקפות את ההתנסות שלהם מול החברה".

בעקבות הדו"ח כותב מנכ"ל סלקום, עמוס שפירא, לעובדיו כי כבר לפני למעלה משלוש שנים החליטו בסלקום להתמקד בנושא השירות והשקיפות ללקוח, כמרכיב וערך ראשון במעלה בדרכה להובלת השוק בכל הפרמטרים הכלכליים. את מכתבו חותם שפירא באמירה ש"בסלקום מאמינים שמתן מידע מלא ואמין ללקוח היא הדרך היחידה לעשות עסקים, היא גם הדרך הכדאית ביותר!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר