טוב שההגה בידיים של אגד? כנראה שלא - דעה

חברת 'אגד' הוכיחה היום, שהמרחק בינה לבין הסלוגן 'טוב שההגה בידיים של אגד' גדול מאוד, לפחות כמו המרחק שנאלצו אלפי החוגגים במירון ללכת ברגל • טור אישי על הכאוס וקריסת התחבורה הציבורית במירון (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
המונים מסביב לאוטובוסים במירון, היום (צילום: המייל האדום)

מי שלא היה הבוקר בחניוני האוטובוסים בכניסה לישוב מירון - לא יבין זאת.

כל תיאור חי ודרמטי, ככל שיהיה, לא יצליח להמחיש את המחדל והקריסה שהתחוללה בשנה זו במערך ההסעות בדרך חזור מציונו של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי.

זקנים עטויי ארשת שיבה כשאגלי זיעה על מצחם, לצד אמהות שאוחזות עוללים רכים בשנים כשבכיים הקולני לא נפסק לרגע. כולם יחד עומדים באלפיהם וברבותיהם וממתינים בשמש הקופחת ובשרב היוקד לאוטובוסים של חברת אגד הבוששים מלבוא.

עוד בנושא:

נסיעה שאמורה לקחת כמה שעות הפכה להמונים לביטול תורה ולשביתה ממלאכה למשך יום שלם. והכל בשל כשל ההיערכות של אותה חברה שלא השכילה להפיק לקחים משנים עברו ולתכנן את צעדיה בחכמה לקראת ל"ג בעומר תשע״ג.

אין ספק. את כל התירוצים שמענו. מדובר בהילולה שחלה מיד אחרי שבת, עומס בלתי צפוי של אנשים, וכלה בהטלת האשמה על מחסומי פתע של המשטרה. כולם תירוצים נבובים. דבר לא יצדיק את העדויות שהגיעו במהלך היום כולו ל'כיכר השבת' על זילזול וגסות רוח באנשים ונשים, שנאלצו ללכת בשמש ובחום במשך שעות ארוכות בגלל תכנון לקוי של אגד. או התנשאות והפטרונות על ילדים וישישים שבסך הכל ביקשו להגיע בזמן לחיידר, או לשטיבלך בעיר מגוריהם.

טוב שההגה בידיים של אגד? כנראה שלא

מילא אם אותו קהל לקוחות של החברה היה מדיר רגליו משירותי התחבורה הציבורית ומבכר לנסוע ברכבים הפרטיים, ורק פעם בשנה משתמש בשירותי חברת אגד על מנת לקצר את זמנו, ניחא.

אבל אולי כדאי דווקא בעת הזאת להזכיר לקברניטי חברת אגד כי התנהגותם המחפירה כוונה היום דווקא אל קהל הלקוחות הטבעי ביותר והנאמן ביותר של החברה במשך כל השנה כולה.

הבה ונבדוק. במי התעמרה אגד היום? בחצקל הקשיש, שנוסע מידי יום בקו 1 משכונת גאולה בירושלים לתפילת שחרית בכותל המערבי. בציפי, נערת הסמינר שעומדת צפופה יום יום בדרך מגבעת שאול לשכונת רמות, או בר׳ שמואל, ראש הכולל שנוסע מידי יום מב״ב לחיפה בכדי למסור שיעור תורני.

המונים מסביב לאוטובוסים, הבוקר (המייל האדום)

הרי אלו קהל הלקוחות שלכם. אלו שמשתמשים מידי יום בשירותי חברת אגד ולעתים נאלצים לנשוך שפתיים ולוותר על הצפיפות והדוחק, על התנהגות הנהג, או על שאר דברים אחרים, וממשיכים לנסוע באגד כי אין ברירה. אין תחליף.

הגיע הזמן לחשיבה מחודשת, הגיע הזמן לחפש אלטרנטיבות ראויות, או לפתוח את השוק לתחרות הוגנת.

לא ייתכן שביום המיוחד הזה, כשהחברה יודעת כי מאות אלפים מגיעים מכל רחבי הארץ למירון. דווקא ביום הזה יקרוס השירות, וישרור כאוס מוחלט, וזאת על חשבון ציבור הנוסעים.

הבוקר גם נשמעו טענות כי נוסעי כל חברות ההסעות "סבלו" בגלל המונופול של חברת אגד, וזאת בשל העובדה שב'אגד' דאגו רק לעצמם, כאשר את כל שאר החברות הם שלחו לחניון מרוחק.

מעתה יידע כל ילד דרדקי המתגורר בריכוזים החרדיים כי המציאות רחוקה מהסלוגן "טוב שההגה בידיים של אגד" - אלפי מילין אותן נאלץ ללכת היום במתחם קברו של רשב"י.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר