הכי מרגיז בבתי המלון: רעש ומעליות

סקר שערך אתר ה"-ReviewPro" מצביע על כך שתלונות על רעש ומעליות נמצאות בראש סולם התלונות של המתארחים. ומה המלונאים דווקא אוהבים? שירות מהיר וזריז של הצוות (תיירות)

מישאל לוי | כיכר השבת |
רעש, הגורם הכי מציק למתארחים (צילום אילוסטרציה: shutterstock)

סקר שנערך על ידי אתר ה'ReviewPro', מצביע על כך שרובן של התלונות המתקבלות על ידי מתארחים בבתי מלון, עיקרן ברעש או בהתנגדות למעליות וריח.

הסקר המעניין, נערך במעל חמשת אלפים בתי מלון בעולם הממוקמים ב-20 ייעדים תיירותיים. בבדיקה נסקרו 2,532,461 לקוחות.

הייעדים שנבחרו היו במדינות: אתונה, בנגקוק, ברצלונה, איסטנבול, ברלין, בריסל, קייפטאון, דבלין, לונדון, ליון, מדריד, מלבורן, מקסיקו סיטי, מילאנו, מוסקבה, ניו דלהי, פריז, רומא, סנט פטרסבורד וסידני.

על פי תוצאות הבדיקה, רעש נמצא במקום הראשון בסולם התלונות של מתארחים בבתי מלון, במקום השני בסולם התלונות: מעליות, ובמקום שלישי תלונות על ריח.

במקומות המאוחרים יותר בדירוג התלונות ניתן למצוא טענות על מיזוג אוויר לא תקין, או מערכת חימום בעייתית.

לעומת זאת, המלונאים בחרו ברשימת השבחים לבתי המלון את מודרניותו של בית האירוח, מיקומו ומהירות השירות הניתן בו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר