טרה מכריזה: מהפכת מעדני החלב

לאחר השקת מחלבה מהמתקדמות בעולם וביסוס מעמדה כשחקן משמעותי וחדשני בשוק הגבינות הצהובות ! טרה מכריזה על מהפכה בשוק מעדני החלב תשיק סדרת מעדני חלב חדשה תחת השם "מוו" של טרה זאת במטרה להפוך לשחקן היחיד בקטגוריה עם ערכים תזונתיים משופרים: יותר סידן, פחות סוכר, פחות אחוזי שומן המהלך ילווה בקמפיין פרסום רחב היקף תחת הכותרת: "הכי הרבה סידן וטעם מווווושלם" (פרסום)

(צילום: יח"צ)

מחלבת טרה, אשר הנהיגה בשנה האחרונה את מהפכת מוצרי החלב ללא חומרים משמרים עת השיקה בנתיבות מחלבה חדשה מהמתקדמות בעולם, מסמנת את היעד הבא: שוק מעדני החלב. במסגרת המהלך המתוכנן, המחלבה תשיק מעדני חלב חדשים תחת סדרת "מוו" המאופיינת בערכי הסידן הגבוהים ביותר ביחס למתחרים המובילים בקטגוריה.

במסגרת המהלך, כל המוצרים בסדרת "מוו" מיוצרים במתכון חדש ומשופר אשר כולל שינוי מהותי בערכים התזונתיים, הפחתה של כ-20-28% מתוספת הסוכר, והוספת סידן משמעותית.השקת "מוו" תכלול גם שפה מותגית חדשה, המתאימה לנראות האחידה של מוצרי המחלבה – כתמי פרה.

השקה זו מתאפשרת הודות למעבר החברה למחלבה החדשה באזור התעשייה נעם בנתיבות, הנחשבת למחלבה מהמתקדמות בעולם , אשר כל מוצריה ללא חומרים משמרים, המהווים אלטרנטיבה טובה ובריאה יותר לקהל הצרכנים. סדרת מעדני חלב מוו כמו כל מוצרי טרה מיוצרת מחלב ישראל בהשגחה משעת החליבה, ועומדת תחת הכשרות המהודרת של בד"ץ אגודת ישראל.

יניב פיינשניידר , מנהל שיווק טרה מסר :

"לפני כשנתיים השקנו את המחלבה החדשה בנתיבות אשר מאפשרת לנו לייצר מוצרים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. ממחקרים שערכנו, עולה כי הצרכנים מחפשים אחר מוצרים טובים ובריאים יותר, עם ערכים תזונתיים טובים יותר עבורם ועבור בני משפחתם.

עם השקת מעדני הילדים, אנו משלימים מהלך הכולל שינוי הערכים התזונתיים בכל הקטגוריות בטרה, ראשית התחלנו עם הגבינה הצהובה נעם ללא חומר משמר, לאחר מכן טיפלנו במוצרי הבסיס: גבינה לבנה, גבינת קרם שמנת וקוטג' עם יותר סידן ופחות נתרן, וכעת אנו משיקים את סדרת המעדנים עם ערכי הסידן הגבוהים ביותר והפחתה בתוספת הסוכר. הודות לשינויים מוצריים אלו, אנו מאפשרים לצרכנים לצרוך מוצרים עם ערך תזונתי טוב יותר, מוצרים בריאים יותר וכל זאת הודות לידע, טכנולוגיה ויכולות הייצור שיש במחלבה החדשה. אנו בטרה רוצים לתת אלטרנטיבה בריאה יותר וטעימה יותר".

סדרת "מוו" תכלול השקת מוצרים חדשים בהם: מעדני חלב במגוון טעמים, מעדני חלב עם קצפת, ומאגדות של שמיניית מעדני חלב, כולם תחת המותג "מוו". כמו כן, כחלק ממגמת החדשנות, משיקה המחלבה מוצר חדש בשוק מעדני החלב: מעדן חלב בתוספת מוס. המעדן החדש בשני טעמים אהובים: שוקו-שוקו ושוקו-וניל.

את המהלך ילווה קמפיין פרסום רחב היקף באמצעי המדיה השונים באמצעות משרד הפרסום מימד תחת הכותרת "הכי הרבה סידן וטעם מווווושלם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר