הכירו את האפליקציה החדשה של פייסבוק: Slingshot

חברת פייסבוק השיקה את אפליקציית המסרים המידיים שלה "סלינגשוט" המאפשרת השמדת הודעות אוטומטית לאחר זמן, ונועדה להתחרות ישירות באפליקציה הפופולרית "סנאפצ'ט"

חיים אבני | כיכר השבת |
Slingshot (צילום מסך )

פייסבוק הבינה כבר מזמן שהיא בבעיה. אמנם היא השולטת הכמעט-בלעדית בעולם הרשתות החברתיות, אך מגמות ברורות מסמנות את נסיגת הצעירים מפייסבוק. כנראה זו הסיבה שרכשה החברה את אפליקציית המסרים הפופולארית להחריד וואטסאפ בסכום הזוי של 19 מיליארד דולר.

עכשיו, משיקה פייסבוק אפליקציה חדשה, אשר אמורה להתחרות ישירות בשירות הצ'ט ושיתוף התמונות האנונימי סנאפצ'ט. בעבר, כשבפייסבוק רצו לרכוש את סנאפצ'ט בכ-3 מיליארד דולרים, סירבה החברה להצעה. מאוחר יותר היא גם סירבה להצעת רכישה מגוגל, בסכום של 4 מיליארד דולר.

כעת כאמור, משיקה החברה את המתחרה הישירה, סלינגשוט (Slingshot). האפליקציה תאפשר שליחה אנונימית של תמונות וסרטונים קטנים. ואשר ניתן יהיה להגדיר מחיקה אוטומטית של התוכן לאחר זמן מוגדר מראש - לאחריו לא ניתן יהיה לצפות בתמונות ובסרטונים.

בפייסבוק הצהירו כי הם מעוניינים שהמשתמשים ישתפו מידע, ולא רק יצפו צפייה פסיבית במידע המשותף. ולכן, התוכן המשותף באפליקציה החדשה יהיה זמין אך ורק אם המשתמשים ישתפו גם הם מידע.

האפליקציה שכבר הודלפה בטעות לפני כשבועיים לחנות אפל, והוסרה תוך זמן קצר. הושקה אמש (שלישי) באופן רשמי. כשבחברה טוענים כי התוכן אינו נשאר לנצח, ולכן המטרה היא ליצור שיתוף ספונטני ויצרי יותר, שלא יהיה זמין אחר כך, "בדיוק כמו שאנו חיים".

אין זו הפעם הראשונה שפייסבוק מנסה להיכנס לתחום המסרים המידיים. בעבר השיקה החברה אפליקציה בשם Poke, שאף היא הציעה שירות הודעות הנעלמות לאחר זמן. אלא שהאפליקציה לא הצליחה לתפוס בשוק, עד שפייסבוק הסירה את האפליקציה לאחרונה מחנויות האפליקציות השונות.

נכון להיום, האפליקציה כבר זמינה בחנויות Google play ו-app store, אלא שבינתיים היא ניתנת להורדה רק למשתמשים מארצות הברית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר