נסיעת הרב שטיינמן לפריז: 'הפלס' תקף, 'יתד נאמן' הבהיר

מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן הגיע לביקור חיזוק מיוחד בצרפת, אך מאחורי הקלעים שוב מתעורר לו המתח בציבור הליטאי. עיתון 'הפלס' תקף ביום שישי את הזמנת העיתונאים לסיקור הביקור, וב'יתד נאמן' טורחים היום להבהיר כי "לפמליית מרן שליט"א לא יתלוו שום נציגי תקשורת" (עיתונות)

ישראל אהרן | כיכר השבת |
לוגו 'יתד נאמן' ו'הפלס' (צילום מסך)

בצרפת מתכוננים בהתרגשות גדולה לקראת בואו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן שליט"א לביקור חיזוק מיוחד בקהילות היהודיות.

לאור ביקורו של מנהיג הדור, הזמינה הקהילה המקומי שארגנה את הביקור מספר עיתונאים מכלי תקשורת חרדיים, שבועונים ואתרי אינטרנט, בכדי שיסקרו כראוי ובצורה מכובדת את הביקור היסטורי.

בסוף השבוע, בגיליון יום שישי, בחר העיתון החדש 'הפלס', שהוקם לאחר השלטת הנהגתו של מרן הגראי"ל שטיינמן על 'יתד נאמן', לקרוא תיגר על הזמנת העיתונאים.

בכתבה שכולה נגד שיתופי פעולה עם "כלי תקשורת פסולים", נכתב: "הרבנים וראשי הישיבות הוספו כי יש למחות בתוקף על נסיונות של יחידם בשולי המחנה לתת גושפנקא לתקשורת הפסולה, כשהם מצננים את המאבק החיוני ומשכנעים עסקנים לשתף עמהם פעולה במתן ראיונות או בהזמנתם לסיקור אירועים תורניים וכדו'.

"כאשר הדבר בא לידי ביטוי חמור במיוחד בהצגת פרסומים רשמיים כביכול של מרנן ורבנן שליט"א, המשתרבבים ומוצאים את דרכם לתחנות האינטרנט והשבועונים, מתוך מטרה להציג 'חזות כשרה' כביכול. בשעה שידועה לכל דעתם של גדולי ישראל מרנן ורבנן שליט"א וזצוק"ל עליהם, דבר שמצא את ביטויו הנחרץ במכתביהם המפורשים שנכתבו במטרה למגר פרצות אלו".

הסיבה להתקפה הבוטה היא פרסומים מגמתיים של אנשים בעלי אינטרס כזה או אחר ליצור מצג שווא כביכול העיתונאים המסקרים את האירוע הוזמנו על-ידי בית מרן הגראי"ל שטיינמן בעוד בפועל הם הוזמנו על-ידי אנשי הקהילה.

אך למרות זאת, הבוקר ב'יתד נאמן', בכתבה על ביקור החיזוק של הגראי"ל שטיינמן בצרפת, מתפרסמת הבהרה בנושא.

"יודגש", כותב יחיאל סבר, כתב העיתון, "כי לפמליית מרן שליט"א לא יתלוו שום נציגי תקשורת".

יצויין כי מרבית העיתונאים, הגיעו לצרפת כבר בסוף השבוע, בעוד מרן ראש הישיבה יצא רק הבוקר בדרכו לצרפת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר