כנס: מרד צרכנים דרך רשתות חברתיות – הלכה למעשה

במכון לנדר - מרכז אקדמי ירושלים יתקיים השבוע הכנס הרביעי של בימת הניבול במסגרת בית הספר למנהל עסקים לתואר ראשון ושני. במסגרת זו נפגשים הסטודנטים בכל רבעון עם נשואים מענייני דיומא והקשרם למנהל עסקים בפועל. הפעם הבימה תעסוק במרד הצרכנים. כל הפרטים על הכנס

במכון לנדר - מרכז אקדמי ירושלים יתקיים השבוע הכנס הרביעי של בימת הניבול במסגרת בית הספר למנהל עסקים לתואר ראשון ושני. במסגרת זו נפגשים הסטודנטים בכל רבעון עם נשואים מענייני דיומא והקשרם למנהל עסקים בפועל. הפעם הבימה תעסוק במרד הצרכנים.

בתקופה האחרונה אנו עדים לתופעה מדהימה של קיום מאבקים צרכניים, חברתיים ופוליטיים דרך רשתות חברתיות. מאות אלפי אזרחים בארץ ובעולם מוחים על קיפוח חברתי וכלכלי ויוצאים לרחובות להפגין בדרישה לשנות סדרי עדיפויות. מהקוטג', הדלק, הדיור, החינוך, הבריאות והמיסוי בארץ, ועד דרישה לשנות שלטון עריץ ומושחת בארצות ערביות.

מטרת הכנס לבחון ולנתח את הפוטנציאל הטמון ברשתות החברתיות, להבין את ההשלכות הישירות והעקיפות שיש להן על המאבק למען צדק חברתי בהווה ובעתיד ועל האפשרות לשנות סדרי עדיפויות ברמה הלאומית.

בין המשתתפים:

השר אריאל אטיאס – שר השיכון.

ח"כ אילן גילון, מראשי השדולה החברתית: השלכות המחאה על החקיקה בכנסת.

דר' אלון הסגל, מרצה בכיר במרכז ללימודים אקדמיים: "מציאות מוגברת" - האם המדיה הדיגיטאלית מעצימה את המאבק החברתי.

גב' ורד חורי, מנכ"ל ובעלים של חברת EWISE

מר איציק אלרוב – מנהיג מרד הקוטג' : המרד הראשון בעידן החדש.

הרב רפי פוירשטיין : הציבור הדתי באוהלי המחאה.

ראשי הסטודנטים של האוניברסיטה העברית ושל מכון לנדר: הסטודנטים כמובילי המאבק.

מנחה: העיתונאי: מיכאל טוכפלד.

הכנס יתקיים ביום ג', ח"י במרחשון תשע"ב – 15 בנובמבר 2011 – באודיטוריום של המרכז האקדמי ירושלים – מכון לנדר, רח' עם ועולמו 3 . בין השעות: 16:00-20:00

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר