נגב קרמיקה ממשיכה להתחזק: גידול של 23% ברווח הנקי

נגב קרמיקה סיימה את הרבעון השני ואת המחצית הראשונה של 2010 עם המשך מגמת השיפור בהכנסות וברווחיות. כל הפרטים

נגב קרמיקה שבשליטת אפריקה תעשיות סיימה את הרבעון השני ואת המחצית הראשונה של 2010 עם המשך מגמת השיפור בהכנסות וברווחיות. הרווח נקי של נגב הסתכם ברבעון השני של השנה בכ-6.9 מיליון שקל - גידול של 23% לעומת הרבעון המקביל ב-2009. את המחצית הראשונה של השנה סיימה החברה עם גידול של 18% ברווח הנקי לעומת התקופה המקבילה, לכ-12.7 מיליון שקל. זאת בהמשך לרווח נקי שהציגה החברה ב-2009 של כ-24.1 מיליון שקל.

ההכנסות של נגב המנוהלת על ידי אבי מוטולה, עלו ברבעון השני של 2010 ב-18.2%, לעומת הרבעון המקביל לכ-135.7 מיליון שקל. עיקר העלייה נובעת מגידול בפעילות הקמעונאית וכן שינוי בתמהיל המוצרים. ההכנסות במחצית הראשונה של 2010 הסתכמו בכ-263.2 מליון שקל - עלייה של 16.4% לעומת התקופה המקבילה.

נגב רשמה ברבעון השני עלייה של כ-15.4% בהוצאות מכירה, שיווק, הנהלה וכלליות לעומת הרבעון המקביל ל-38.9 מיליון שקל. הרווח התפעולי של החברה עלה ב-15.4%, לעומת רבעון המקביל, והסתכם ב-10.1 מיליון שקל והווה 7.4% מסך ההכנסות.

נגב קרמיקה נחשבת לחברה הגדולה בישראל בתחום האריחים לריצוף וחיפוי והמוצרים הסניטריים. הפעילויות העיקריות של החברה מתרכזות ביבוא, שיווק והפצה של מותגים בינלאומיים ותוצרת מקומית וכן ייצור אריחי פורצלן לריצוף וחיפוי. החברה משווקת מגוון רחב של מוצרי גמר בנייה, הכולל אריחי פורצלן מזוגג וקרמיקה לריצוף וחיפוי תחת המותג novo ועוד, המיוצרים במפעל החברה בירוחם שבו הושקעו בשנים אחרונות כמה עשרות מיליוני שקלים לצורך שדרוגים ושיפוצים של המכונות, המייצרות כ-2.5 מיליון מ"ר אריחים מדי שנה.

הרווח הגולמי של נגב הסתכם ברבעון השני של 2010 בכ-48.9 מיליון שקל - גידול של כ-15.3% לעומת הרבעון המקביל, והיווה 36.1% מסך ההכנסות לעומת 37% ברבעון המקביל ב-2009. הרווח הגולמי במחצית הראשונה של 2010 הסתכם 94.7 מליון שקל - גידול של 15.5%, לעומת התקופה המקבילה. הסיבות העיקריות שהביאו לגידול בהכנסות וברווח הגולמי הינן גידול בפעילות הקמעונאית וכן שינוי בתמהיל המוצרים.

מנכ"ל ´נגב´ אבי מוטולה אמר עם פרסום התוצאות כי "הרבעון השני היה רבעון נוסף מצוין, עם תוצאות שיא בהכנסות, ברווחיות ובתזרים המזומנים. תוצאות אלה משקפות יישום מוצלח של אסטרטגיית החברה המתמקדת בחיזוק הקמעונאות, תחום הפרויקטים לבנייה, שיתוף פעולה מסיבי עם אדריכלים וצמיחה מואצת בשווקים הבנילאומיים. המשך הרחבת הפעילות התעשייתית המשלבת הרחבת קווי מוצרים וחדשנות מתמשכת בתחום האריחים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר