סקר TGI: 'יתד', 'משפחה' ו'יום ליום' בעלייה, 'המודיע' ו'בקהילה' בירידה

מחקר טי.ג'י.אי, הבוחן את שיעור החשיפה לכלי התקשורת, בחן את נתוני צריכת העיתונים והרדיו רק במגזר החרדי, והיום (שני) מתפרסמות התוצאות. בגזרת השבועונים, התחרות נמשכת. 'משפחה' הוותיק רושם עלייה לעומת 'בקהילה', שרושם מירידה משמעותית. 'משפחה', עולה מ-21.4 אחוז בסקר הקודם ל-22.3 אחוז בסקר הנוכחי. 'בקהילה' יורד מ-13.9% ל-12.2 אחוז. 'שעה טובה' יורד גם הוא מ-3.3% ל-3.0%

חזקי שטרן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

מחקר טי.ג'י.אי, הבוחן את שיעור החשיפה לכלי התקשורת, בחן את נתוני צריכת העיתונים והרדיו רק במגזר החרדי, והיום (שני) מתפרסמות התוצאות.

הסקר, בחן את הנתונים בחודשים יולי 2011 עד יוני 2012 לעומת החודשים ינואר-דצמבר 2011. במדגם השתתפו 589 איש בני 18 ומעלה מהמגזר החרדי בלבד.

'יתד נאמן' ו'המבשר' מתחזקים

בעיתונות היומית, 'יתד נאמן' מוביל בפער ניכר על-פני המתחרים, בשיעור חשיפה ממוצע של 43.5 אחוז, לעומת 41.6 אחוז בסקר הקודם.

עיתון 'המודיע' הוותיק, זוכה לשיעור חשיפה של 19.5 אחוז, ירידה קלה מ-19.7 אחוז בסקר הקודם. המתחרה הצעיר, 'המבשר', נחשף בפני 11.3 אחוז מהציבור, לעומת 10.8 אחוז בסקר הקודם.

בקרב עיתוני סוף השבוע, 'יתד נאמן' גם רושם עלייה חדשה, מ-19.8% בסקר הקודם ל-22.7% בסקר הנוכחי. 'המודיע' מתחזק מעט מ-18.5% ל-18.6%. 'המבשר' רושם גם הוא עליה בחשיפה בסוף השבוע ועולה מ-9.2% ל-10.2 אחוז.

'משפחה' עולה, 'בקהילה' יורד

בגזרת השבועונים, התחרות נמשכת. 'משפחה' הוותיק רושם עלייה לעומת 'בקהילה', שרושם מירידה משמעותית. 'משפחה', עולה מ-21.4 אחוז בסקר הקודם ל-22.3 אחוז בסקר הנוכחי. 'בקהילה' יורד מ-13.9% ל-12.2 אחוז. 'שעה טובה' יורד גם הוא מ-3.3% ל-3.0%.

ביטאון ש"ס, 'יום ליום' מפתיע ורושם התחזקות בנתוני החשיפה. בעוד בסקר הקודם קיבל רק 4.9 אחוז, הרי שבסקר הנוכחי נתוני החשיפה לעיתון עומדים על 6.0 אחוז.

צניחה בחינמונים

דווקא החינמונים, שבסקר הקודם הציגו נתוני התחזקות מפתיעים, צונחים בסקר הנוכחי. 'קו עתונות דתית', שבסקר הקודם עמד על 30.4 אחוז, יורד בסקר הנוכחי ל-28.4 אחוז. 'מרכז העניינים' צונח גם הוא מ-28.0% ל-25.9 אחוז.

רדיו: 'קול ברמה' מתחזק, 'קול חי' יורד

גזרת הרדיו, בה שתי תחנות נאבקות על כל מאזין, הקרב נמשך. רדיו 'קול ברמה' מתחזק משמעותית, מ-20.9 אחוזי האזנה בסקר הקודם ל-23.1 אחוז בסקר הנוכחי. רדיו 'קול ח' רושם ירידה מ-21.2 אחוז ל-19.6 אחוז.

פרשנות

הטענה הרווחת היא כי 'יתד נאמן' זוכה לנתונים כאלו לא בשל מכירות גדולות או רף גבוה של מנויים אלא בשל החינמון המחולק חינם מדי יום שלישי. בסקר הנוכחי, טרם נמדד שיעור החשיפה של חינמון 'משפחה', כמו גם עיתון 'הפלס' שהחל לצאת בחודש האחרון והשפעת המהפך ב'יתד' על שיעור החשיפה.

'המודיע' נחלש באמצע השבוע אך מתחזק בסוף השבוע ועדיין מוביל בפער ניכר על-פני 'המבשר' הצעיר שגם מתחזק מדי סקר באחוזי החשיפה.

בגזרת השבועונים, 'משפחה' מפתיע ומתחזק משמעותית לעומת 'בקהילה' שלמרות ההשקעה והמהפך בשנים האחרונות רושם ירידה. ביטאון ש"ס 'יום ליום' מפתיע גם הוא ומתחזק משמעותית באחוזי החשיפה.

הסקר המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר