סופית: ´טריו´ יפרסם את אקספון

חברת התקשורת חתמה על הסכם פרסום עם ´טריו´. המנכ"ל, גדי מרגליות: "זו בחירה נכונה ולכבוד היא לנו לפרסם את אקספון"

יוני שרעבי | כיכר השבת |

חברת התקשורת 018 אקספון וחברת הפרסום 'טריו' – פרסום ושיווק רב תרבותי, חתמו בימים אלה על הסכם התקשרות למתן שירות פרסום, רכישת מדיה, ייעוץ שיווקי ויחסי ציבור למגזר הדתי והחרדי.

018 אקספון החלה את דרכה בישראל במתן שירותי תקשורת ושיחות לחו"ל לפני כ-5 שנים. מאז תחילת דרכה מציעה החברה את המחירים הזולים ביותר בשוק התקשורת, בעוד היא דוגלת במתן פתרונות תקשורת מתקדמים ביותר תוך הקפדה על הגינות ושקיפות של מחירי השירותים. החברה פועלת באסטרטגיה של מחירים זולים כל הזמן ללא דמי מנוי וללא התחייבויות .

החברה פרצה דרך ביחסיה ההדוקים עם הציבור החרדי, בכך שהציבה את דגל שמירת השבת בראש מעייניה כחלק מתפיסת עולמה. בנוסף, חוסמת החברה כל אפשרות של חיוג דרכה, ליעדים בעלי תוכן לא ראוי. לאור עובדות אלו, זוכה החברה באופן בלעדי לברכת גדולי הדור שליט"א ולהמלצת וועדות הרבנים השונות. בין המאשרים שהעניקו חותם כשרות ל-018 אקספון נמנים: משמרת הקודש והחינוך, ועדת הרבנים לענייני תקשורת וועדת הרבנים לענייני קדושת השבת.

עדי ברק, מנהלת השיווק של 018 אקספון אומרת, כי החברה בחרה במשרד הפרסום עם הניסיון ועם המיומנות הטובים והמתאימים ביותר לצרכיה. "אנו בטוחים כי העבודה המשותפת תניב את ההצלחה המתבקשת לפרוץ דרכים נוספות לליבם של הלקוחות מהמגזר החרדי ולפעול בתחומי תקשורת חדשים".

גדי מרגלית, מנכ"ל טריו אומר, כי "בעינינו בחירתה של 018 אקספון נכונה ונבונה ולכבוד היא לנו". מרגלית הביע תקוה, כי בפעילות משותפת נצליח לחולל מהפכות פורצי דרך בקהילה החרדית בתחום התקשורת הבינלאומית, הפנימית והמקוונת".

חברת טריו מתמחית בשיווק ובפרסום במגזרים החרדי, הערבי והרוסי. בין לקוחותיה במגזר החרדי נמנים: מזרחי-טפחות, תאגיד הבינלאומי הענק פרוקטר & גמבל, קופת-חולים לאומית, יבואנית הרכב UMI, הרץ, ניופאן, טורנדו, נוקיה, רשת טרקלין יאקאב חשמל, דן, סופרבוס, תמי 4 ועוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר