כיכר השבת

מה קורה כשמחפשים אתכם בגוגל?

רשת האינטרנט הפכה לבלתי נפרדת מחיינו, על כך כבר אין ספק. בכל פעם שאנחנו מחפשים מידע אודות עסק, מוצר, שירות או אדם, אנו מקלידים את שמו בגוגל (פעולה שכבר זכתה לשם משלה, "מגגלים"), ובדרך כלל נוטים לראות את המידע שמוצג בפנינו כאילו הוא אמין ומעודכן האמנם כך? (אינטרנט, שיווקי)

kikar.co.il בשיתוף BuyPost | מקודם | כ"ה בכסלו | 03.12.18
אילוסטרציה
אילוסטרציה (צילום: pixabay)

אם תוצאות החיפוש כולן בעלות הקשר חיובי – המלצות, ביקורות חיוביות וכדומה – התפיסה שלנו את האובייקט שגיגלנו תהיה בעלת אוריינטציה חיובית; אך גם ההיפך נכון ובעוצמה הרבה יותר גבוהה: לא צריך שכל תוצאות החיפוש המוצגות בפנינו תהיינה שליליות על מנת לעצב במוחנו דעה שלילית אודות בית העסק או האדם: די בתוצאה שלילית אחת בלבד כדי לעורר בנו ספק ולגרום לנו לפקפק באמינותו.

ומה קורה כאשר אתם לא אלה שמגגלים, אלא אלה שאחרים מגגלים אותם? דהיינו, כאשר שמכם או שם העסק שלכם הוא זה שמוקלד בשורת החיפוש – אילו תוצאות חיפוש יתגלו לעיני המחפשים וכיצד תושפע מכך דעתכם אודותיכם?

מהו ניהול מוניטין

ניהול מוניטין הוא צורה של שיווק באינטרנט, במסגרתה נעשה שימוש במספר אפיקים במקביל על מנת להציף ברשת האינטרנט כמה שיותר תכנים שבהם מופיע שמו של האדם או העסק בהקשרים חיוביים או לכל הפחות נייטרליים, מתוך מטרה לדחוק תכנים עם אזכורים בעלי הקשרים שליליים אל עמודי תוצאות אחרים, רחוקים יותר מעין המשתמש הממוצע, כאלה שהסיכוי שמישהו יראה אותם כמעט איננו קיים.

בין השיטות לניהול מוניטין ניתן למנות למשל קידום בגוגל שבהם מופיעים כבר אזכורים חיוביים או ניטרליים לשם האדם או העסק הנדון, כדי שדירוגם בגוגל ישתפר והם יטפסו מעלה בתוצאות החיפוש; לחלופין, ניתן גם לבצע בניית אתרים חדשים ולייצר בהם תוכן עם הקשרים חיוביים או ניטרליים. שיטות אלה ואחרות ניתנות לביצוע במקביל למעקב מתמיד אחר האזכורים השליליים ברשת אודות האדם או העסק המדובר.

סיכום

מיתוג חיובי יכול לסייע לכם ולעסק שלכם לייצר רושם ראשוני חיובי שממנו קצרה הדרך לשיפור גם בשיעור ההמרה ולהגדלת המכירות. אם לקוח לא מרוצה כתב ביקורת ארסית, עובד ממורמר פרסם השמצה, שכן תבע אתכם בתביעה קטנה על דבר מה שאיננו קשור כלל לעסקיכם הנוכחיים - ניהול מוניטין הוא הדרך להחזיר לעצמכם שליטה על התדמית שלכם ברשת.

תוכן שאסור לפספס
תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
אולי גם יעניין אותך
Special
ש

איך רוכשים ביטוח רכב באינטרנט?

כיכר בשיתוף ווי שור | מקודם
ש

איך בוחרים מצעים למיטה? סוגים והבדלים

כיכר בשיתוף דארלן | מקודם
ש

קינוחי מהדרין פרווה שלא יאמינו לכם שהם לא חלביים

כיכר בשיתוף השף הלבן | מקודם
ש

ארומה וטעם עשירים במיוחד:

ארוחת שף עם טעמים מדויקים בתפריט ספיישל לחובבי הבירה

כיכר בשיתוף סולו קרנה וגולדסטאר | מקודם
ש

צריכים ביטוח רכב? 5 עקרונות שיעזרו לכם לקבל החלטה מושכלת

כיכר בשיתוף בסטי | מקודם
ש

חדש דנדש

קורס הכנה ללידה, *אבל* עם סגל מומחים וצוות מיילדות 

כיכר בשיתוף מעייני הישועה | מקודם
ש

מזונות, כמה זה באמת עולה?

כיכר בשיתוף עובדים | מקודם
ש

הודעת מעביד על פרישה מעבודה של עובד

כיכר בשיתוף המכללה למיסים ולחשבונאות | מקודם
ש

מעבר דירה - כיצד להיערך וממה להיזהר?

כיכר בשיתוף סטארט שיווק דיגיטלי | מקודם
ש

שלא יעבדו עליכם: ככה תזמינו מומחי ביובית

כיכר בשיתוף ביובית | מקודם
ש

קורע לב:

איך אפשר להסביר לתינוקת בת שנה שאמא לא תשוב יותר???

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם
ש

התקפי חרדות - אתם לא לבד!

כיכר בשיתוף רשת איזון | מקודם
ש

תזונה מאוזנת ובריאה - אלו המזונות שכדאי לצרוך בכל יום

כיכר בשיתוף אלטמן | מקודם
ש

משכנתאות לבעלי נכסים: כיצד ניתן להשתמש בנכס קיים כביטחון למשכנתא?

כיכר בשיתוף WeCheck | מקודם
ש

הוואקום בין ביטוח לאומי לציבור, ומי שמנסה (ומצליח) לגשר עליו: הכירו את אלון אהרונוב, מנכ"ל 'זכותי'

כיכר בשיתוף זכותי | מקודם
ש

זה הזמן להזמין

החג הזה, תתרגשו ותתחדשו עם נעם 2! טכנולוגית חם וקר

כיכר בשיתוף נועם2 | מקודם
ש

דלת כניסה מעוצבת

כיכר בשיתוף שוהם דלתות | מקודם
ש

איטליה למשפחות עם ילדים - לאן לטוס ואיפה לטייל?

כיכר בשיתוף איטליה למטיילים | מקודם