כיכר השבת

התצוגות המנצחות בבלֶעבוּסטֶע: ´כללית´ ו´קוקה קולה´

אחרי שהעשן מתפזר מגיע זמן הסיכומים. תערוכת בלֶעבוּסטֶע לא רק נתנה מתכונים לקהל הרחב, היא גם יצרה רף חדש של תצוגה, ולימדה את המפרסמים פרק בהלכות הפקה, תצוגה ויצירתיות. ברכה וייס מכריזה על התצוגות המנצחות: קופ"ח ´כללית´ ו´קוקה קולה´ (צרכנות, מקצוענים)

11
ברכה וייס | כיכר השבת | כ"ה באדר א' | 01.03.11
התצוגות המנצחות בבלֶעבוּסטֶע: ´כללית´ ו´קוקה קולה´

זהו, אחרי שעשן הבישולים של תערוכת בלֶעבוּסטֶע נמוג, אדי הטיגונים התפזרו, ותנורי האפייה התקררו, זה הזמן לשבת ולעשות סיכום.

לא, אין המדובר בסיכום הקלוריות (מבלי לזלזל חלילה בחשיבותו של החשבון הזה..), אלא בסיכום מקצועי של התצוגות והמציגים השונים בתערוכה, אלו שכיסו כידוע חלק בלתי מבוטל מהחברות הגדולות במשק, המוכרות ו/או נותנות שירותים למגזר החרדי.

השבלונה

באופן מסורתי, כוללת המילה "תערוכה" גם את אופייה. היינו, המשתתפים השונים בתצוגה / תערוכה, עורכים את מרכולתם לעיני קהל המבקרים, מי מעוצב יותר ומי פחות, ומנסים לשכנע את ציבור המבקרים, כי מרכלותם היא היא הכדאית ביותר עבורם.

זו היא ה´שבלונה´. ה´טופ´ שבה, יכולה להיות תצוגה מרהיבה ביופיה, ה´גרועה´ יכולה תצוגה מושקעת קצת פחות במראה הויז´ואלי.

ב´שבלונה´ הזו, אין עוד הרבה אופציות. קצת "מחירי מבצע", עוד כמה תשלומים, ופחות או יותר מיצינו את האפשרויות.

לצאת מהקופסה

אלא שגם בעניין הזה ניתן מסתבר לחשוב מחוץ לקופסה, להפתיע את הצרכנים, ואפילו את בעלי המקצוע.

תערוכת בלעבוסטע הייתה מסתבר לא רק תצוגה ריחנית ומגרה עבור עשרת אלפים נשים חרדיות, אלא גם במה לבחינת יצירתיות וחידושי המציגים, ויתירה מכך - הבנתם את השוק ואופי קהל הצרכנים.

מבלי לסקור ולציין את רשימת המציגים אחד לאחד, ניתן לסכם באופן ברור את המציג הבולט, זה ש"גנב את ההצגה" והותיר את קהל הצופים בפיות פעורים.

חוגיגה של חושים. קוקה קולה השאירו טעם של שבת קודש.

המדובר במיצג הסוחף של חברת קוקה קולה, שהציג שולחן שבת וירטואלי, בו שלוש דמויות הוקרנו בטכנולוגיה ייחודית סביב שולחן שבת, ופיזמו זמירות שבת להנאת הקהל, כששולחן השבת - כמה טבעי, מלא בבקבוקי המותג.

התוצאה: חיבור מקסימאלי בין המותג לבין שולחן השבת והזמירות, תוך קריצה ברורה לחיבור בין העבר - המסורת, לבין הקידמה - הטכנולוגיה, והקו השווה שבהן - קוקה קולה.

אלא שגם בעניין הזה, ניתן מסתבר להפתיע וללכת כמה צעדים קדימה, תוך יצירת חיבור ייחודי, חזק ומיידי ללקוחות.

המדובר בתצוגת קופת החולים ´כללית´, שבשונה מיתר החברות, התעסקה פחות ב"למכור את הכללית", ויותר ב"מה יש לכללית למכור".

ואם לא הבנתם את את השורה לעיל, הנה ההסבר: במקום להסביר לקהל המבקרים על מערך המרפאות הרחב של כללית, הביטוחים המשלימים הנפלאים, ויתר שירותי הקופה - חסרי התחרות, בחרו המציגים ללכת כמה צעדים קדימה, ולדבר רק על קהל הלקוחות.

התוצאה: מערך הדרכה מדהים ומרהיב על אופן ניהול חיים בריא ונכון, החל מהשכמה בבוקר ועד לשעות הלילה. התעמלות, תזונה נכונה, התאמת התזונה לכל רגע מהיום, איך להכין כל ארוחה באופן הבריא והטעים ביותר, איזו התעמלות מאימה לכל אישה, ובאיזה מצב, וכן הלאה על זו הדרך, באופן שמקיף את חיינו ומסביר כיצד לנהל אותם בבריאות.

מערך ההדרכה הזה - לא למותר לציין, לא התנהל בצורה המסורתית של מדריכה וקהל שומעות. סרט מיוחד עם מציגות חרדיות הופק, כשמיטב הטכנולוגיה גויסה להעברת המסרים, כל זאת - תוך שמירה על ערכי הצניעות והיהדות, באופן שהיה עובר ביקורת גם תחת המחמיר שבסמינרים.

כללית - לא רק קופת חולים . ככה עושים מיצג יהודי.

התוצאה במקרה הזה: חיבור מיידי בין המותג לבין ערכי הבריאות - הערכים החשובים ביותר לקהל הצרכנים.

לטעמנו, ההשקעה של שתי החברות הללו, לא רק הוכיחה את עצמה במבחן התוצאה, אלא גם יצרה רף חדש של תצוגה ושיווק, כזה, שמכאן ולהבא יחייב את כלל החברות להשקיע מחשבה רבה יותר, לבל יישארו רחוק מאחור.

,הבית החמוד של חמודי. פה לומדים על חיים בריאים

ועוד נקודה קטנה: המשותף לשני המיצגים אלה, כמו גם לרעיון התערוכה המקורית כולה, שייך למשרד הקד"מ ´ברמן הלפרט´. שמשדרגים בשנה האחרונה את עולם הפרסום החרדי בתחום הקד"מ, ועושים את זה בהצלחה רבה. למעלה מעשרת אלפים נשים נלהבות, הצביעו על כך ברגליהן, והיכו את כל התחזיות הסקפטיות.

תוכן שאסור לפספס
11 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
8
שושנה חן, עתונאיתשבקרה בתערוכה כותבת למחרת כי הצערוכה הייתה חידוש מרענן בנוף החרדי, ובהתייחסות למיצג של קוקה קולה היא טוענת שהיה לא מושקע די הצורך,ושהרמה לא הייתה מי יודע מה [ואני מצטרפת לדעתה] הבעיה של הצבור החרדי שהוא לא נחשף למיצגים איכותיים וכל מיצד גם מיושן וגם ארכאי נראה כמשהו מיוחד.
דפנה01.03.11
מה שהיה שם אכן לא היה ברמה שנראה בתערוכות מקצועיות אבל זה בהחלט היה משהו חדש ומרענן בציבור החרדי. לא היה דבר כזה
תקציבאית01.03.11
7
הפרסום בכיכר עובד
יוחנן 28.02.11
6
בעיניי, התערוכה הזאת היא תחילתה של מהפכה בעולם הפרסום החרדי. איש לא הצליח להוציא, עד עכשיו לפחות, כמות גדולה כל-כך של נשים חרדיות מהבית. איש לא הצליח לגייס כל כך הרבה חברות מסחריות תחת קורת גג אחת, לאירוע שנחשב לנסיוני ולא היה ברור אם וכמה יצליח. אבל זה לא רק הדוכנים, כמות המשתתפות הבאמת מרשימה וה
איש01.03.11

הצגת כל התגובות

5
של הכללית. היה יפה! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שפרה28.02.11
4
יהיה שוב?
נעמי01.03.11
3
הבריאות? למה מתעלמים מהעובדה שזה לא משקה אלא -ר ע ל!!!!
בלה08.03.11
2
תוך סיבוב של שעה בתערוכה השתעממתי..דוקא הקוקה קולה היה יפה ..גם בכל דוכן סתם ראו וזהו, למה לא חילקו דוגמיות/ ערכות של החברה בקטן לניסיון/טעימה או משו??חוץ מלראות את הדוכן שאתזה אני רואה גם בסופר לא היה מעניין!!!פעם הבאה תשקיעו כסף בדברים האלה,אין דוכן בלי דוגמית וכו' ותיראו אח'כ את האפקט של החרדיות
אחת שמבינה, אבל מאד!!!01.03.11
חילקו דברים גם בכניסה וגם כמעט בכל דוכן. זה היה מרענן לראות שהשקיעו במכונות קפה חינמיות כי בתערוכות אחרות בקושי קיבלתי סופר דרינק. מעבר להכל היתה במה עם הופעות מדהימות ולא איזושהי הגרלה משמימה של עוד מכירה סינית / יפנית / תאילנדית. שאפו
נחמי01.03.11
1
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלחנן ג01.03.11
אולי גם יעניין אותך
צרכנות

העלאת מחירים בזמן מלחמה | זה התיקון שאושר ויחסוך לכם

בני סולומון | 20.03.24
ש

פרגנו לעצמכם

הארנק של רמי לוי: נוחות בקניות ומגוון הטבות שוות במיוחד

כיכר בשיתוף רמי לוי | מקודם
ש

צפו

בדקנו: היכן תצאו עם הקנייה הכי גדולה במחיר הכי נמוך?

כיכר בשיתוף רמי לוי | מקודם
ש

מותג מחיר

אלי דדיה- מנהל המותג 'רמי לוי' חושף את סודות המותג

כיכר בשיתוף רמי לוי | מקודם
ש

השילוב המושלם

'עכשיו תורי' עם יוגורט יופלה

כיכר בשיתוף תנובה | מקודם
ש

פשוט, דיגיטלי, חכם ויעיל 

גלה איך לחסוך מאות שקלים בחודש עם כלי ניהול חכם!

כיכר בשיתוף רייזאפ | מקודם
ש

מתעסקים בספורט?

GO מותג התזונה של תנובה לפעילות גופנית מתרחב

כיכר בשיתוף תנובה | מקודם
ש

בין חום לקור

כמה כוסות מים שתיתם היום? תנו לי לנחש...לא מספיק

כיכר בשיתוף אפיקים | מקודם
ש

להרבות במאכלי חלב

תנובה לקראת חנוכה: מגוון מוצרים ומארזים מיוחדים

כיכר בשיתוף תנובה | מקודם

בשל המצב

רשתות השיווק מודיעות: הגבלה על רכישת מוצרי יסוד

ארי טננבוים | 10.10.23
ש

הבריאות שלכם קודמת

סל הריון מקיף - ההטבה שתלווה אתכן בחוויית ההריון

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם
ש

החלטה מושכלת

חקור את הסוגים השונים של מיטות קומותיים לילדים

כיכר בשיתוף sleeperz | מקודם
ש

אירוע השנה

טקס ההשקה הנוצץ של מותג המטבחים "אורכיד"

כיכר בשיתוף אורכיד | מקודם

החברה אוספת את המוצרים

שימו לב: זה מה שהתגלה בגלידת תותים בשמנת של 'נסטלה'

בני סולומון | 20.08.23

אלו יהיו המחירים

דווקא לקראת החגים: מחירי הדגים צפויים להתייקר | זו הסיבה

בני סולומון | 20.08.23
ש

במיוחד לחג הפסח

מתארגנים לחג עם 'קונים מקבלים' הכי שווה שיש

כיכר בשיתוף קרן החשמל | מקודם
ש

שוק הקפה הקר רותח • הקצפה בשקשוק

סדרת "שייק קפה" של תנובה: לראשונה בישראל קפה קר לא ממותק בכוס

כיכר בשיתוף תנובה | מקודם
ש

לאור הגידול החד בחומרי הגלם

תנובה הודיעה על עדכון מחירים של כמה ממוצריה

כיכר בשיתוף תנובה | מקודם
ש

עיצוב ויוקרה

'סביון' - מתנות בעיצוב יוקרתי לכל ארוע

כיכר בשיתוף סביון | מקודם
ש

לראשונה • תחת המותג 'תנובה GOLD'

תנובה פונה לקטגוריית גילאי 65+; יוגורטים מועשרים

כיכר בשיתוף תנובה | מקודם
ש

משרות נחשקות

סמינר שיוציא אותךְ עם תואר איתו תרויחי כפול

כיכר בשיתוף תכלית | מקודם

הטעות של כולנו

רוצים לחסוך בענק? תשקלו קנייה במכולת השכונתית

בני סולומון | 29.12.22

שיחות סגורות

עובדים עלינו: אלו המחירים שיעלו ברשתות למרות ההבטחות

בני סולומון | 20.10.22
ש

מתחדשים לקראת השנה החדשה

נמצא המקום המשתלם ביותר לרכישות לבית לחגים

כיכר בשיתוף DCITY | מקודם