כיכר השבת

הפגיעה במרן הגר"ע יוסף

זקן המקובלים בבכי: "אני מפחד, הם משחקים באש"

הפגיעה החמורה והמתמשכת במרן פוסק הדור הגאון רבי עובדיה יוסף, מזעזעת את הציבור. בצל מחאת עשרות הרבנים, הגיע לידי "כיכר השבת" סרטון וידאו מדבריו של זקן המקובלים הרב הצדיק ניסים מויאל, כשהוא זועק בבכי על-כך ואומר: "אני מפחד, הם משחקים באש". צפו בדבריו המרטיטים (חרדים)

177
ישי כהן | כיכר השבת | י"ד בטבת | 27.12.12
(צילומסך)

בימים האחרונים הציבור עד לאירוע חמור כאשר אדם המוכר לציבור, ונחשב כבעל זכויות, יוצא במתקפה אישית וחמורה על מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף.

לידי 'כיכר השבת' הגיע קטע וידאו מדברים שנשא בימים האחרונים זקן המקובלים הרב הצדיק ניסים מויאל, שדיבר בארוכה בשבחו של מרן פוסק הדור הגר"ע יוסף, כאשר אז הוא מתפרץ בבכי ארוך על הפגיעה במרן הגר"ע ומזהיר כי אנשים "מתעסקים באש".

"אני מפחד, הם משחקים באש", אומר הרב מויאל בבכי, ושב לדבר על הרב עובדיה יוסף: "הוא מוסר את נפשו למען עם ישראל, אני מפחד ממנו, רועד, לא יכול לשבת על ידו".

צפו בקטע המרטיט מדרשתו של זקן המקובלים.

כזכור אתמול פער אמנון יצחק את פיו על מרן הרב עובדיה יוסף ואמר: "אם זה נכון, שהרב עובדיה כתב את זה (המכתב שהגר"ע הגדיר את יצחק כ'הקדיח תבשילו' - י.כ.) זה חמור שבעתיים, כי זה עבירה דאורייתא לכתוב דבר כזה, כי התורה אומרת ב'חושן משפט' שאין רשות לדיין לדון אדם אלא בבית דין, ורק אם ישמעו את שני הצדדים כאחת, אז חייבים להיות שני הצדדים ולהשמיע את הטענות".

"ואם לא", המשיך אמנון יצחק, "זה עבירה דאורייתא, וקשה לי לומר שפוסק הדור הספרדי יעשה טעות, אז המסקנא המתבקשת שזה זיוף, ולכן אמרתי שאם זה לא זיוף ומרמה אני מחכה במוצאי שבת לשמוע שהרב יחזור על הפסק הזה בפיו, ועדיין זה יקרה עובר עבירה על פי השולחן ערוך".

,"רבם דקרו", מרן הגר"ע יוסף.

בתוך כך, כפי שדווח אתמול לראשונה ב'כיכר השבת', עשרות רבנים חתמו במכתב חמור ומחאה גדולה על ביזוי בכבודו של פוסק הדור, בראש החותמים חברי מועצת חכמי התורה הגאונים חכם שלום כהן, הרב שמעון בעדני והרב משה מאיה.

וזה נוסח המכתב החריף:

"מחאה נמרצת, רבם דקרו", נכתב בכותרת המכתב.

"המומים וכואבים על חילול ה' הנורא אשר נעשה בשער בת רבים, על ידי אנשי ריב ומדון המתעטפים באיצטלא מזוייפת של קדושה, ופוגעים ומבזים מערכות אלקים חיים, וכל מטרתם היא רק כדי לגדל את שמם תוך זריעת מחלוקת בישראל, ובזה נגרם בלבול בקרב המון העם.

"לא עת להחריש, ואנו מוחים מחאה נמרצת, ומזהירים את קהל יראי ה' לבל יפלו ברשתו של ר' אמנון יצחק אשר הוכיח שכל מטרתו היא בהאדרת שמו ובהגדלת קרנו, תוך פגיעה ובזיון במרן מאור עינינו פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף שליט"א, אשר מסר ומוסר את נפשו ומאודו על התורה הקדושה למען כלל ישראל ולהחזיר עטרת יהדות ספרד ליושנה.

"ובפרט בעת הזאת אשר מרחפות גזירות על עולם התורה ולומדיה, מעיז ר' אמנון יצחק לפלג ולשסע את הציבור, להחליש את כח עולם התורה, ולגרום לצער השכינה, ובוודאי לא תצליח דרכו. וצריך כל אחד למחות על מעשיו, ואין לסייע לו בתרומות או בכל עניין אחר, ולכל עדתו אנו קוראים, היבדלו מתוך העדה הזאת.

"וזיכנו הקב"ה להסתופף תחת הנהגתו של מרן מאור ישראל שליט"א אשר ממימיו אנו דולים, ומתורתו אנו למדים. ועושה השלום הוא יעשה שלום עלינו ועל כל ישראל, ונזכה לביאת גואל צדק במהרה בימינו אמן. החותמים בצער ובלב רותח".

תוכן שאסור לפספס
177 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
75
אני הקטנה,לעניות דעתי חושבת שאחד מגדולי הדור צריך לנסות לפייס בין השניים וכך לגשר על הפער ולעשות נחת רוח ליוצרנו,למנוע את החילול שם שמים הזה. בבניי תורה עסקינן לא באלפרון ודומרני..אז נו שמישהו יעשה מעשה..אם היה ביכולתי אני הייתי עושה זאת. אחחח כמה עצוב,פני הדור כפני הכלב.ה' יזכנו לעשות תשובה אמיתית.
-הדס-27.12.12
74
המחלוקת היא מחלה קשרה נוראה וארורה,אנו הקטנים צריכים לברוחחחח ממנה מהר!!! אני אוהבת את כל הצדיקים את כל מי שעושה את רצון ה' ועוסק בתורה.אני גם באמת חושבת שקצת הקצינו בנוגע לרב אמנון הוא לא יצא אישית נגד עטרת ראשנו אלא נגד כלתו ובצדק,זה מעצבן שאנחנו בוחרים ב"מועצת חכמים" וזה בעצם יהודית. תחשבו על זה.
-הדס-27.12.12
73
צדיק קדוששששש!!!! אמאל'ה אתם לא יודעים איזה צדיק. גם לידו מפחיד לעמוד. בדוק!!!!
-הדס-27.12.12
נבלה ! לא תכיר פנים לא תטה משפט ! מה דרעי עושה שמה? מזה תעמולת בחירות!!
דיודד27.12.12

הצגת כל התגובות

72
הרב אמנון יצחק לא דיבר מילה רעה נגד הגאון הרב עובדיה יוסף שליט"א. ועוד משהו--ממתי ר' ניסים מויאל הוא זקן המקובלים????
גילוי-דעת27.12.12
71
אתם כנראה לא מצטטים נכון הרב אמר שאם אכן כך אז אוי ואבוי , אך כיוון שלא כמו שהלעטתם אותו , ואני כתלמיד הולך לדבר עמו למעלה על כך ולבקש מכתב , ושתדעו כי הפעם זקן המקובלים יצא נגד האתר שלכם ואז נראה מה תגידו ..אתם פושעי ישראל הולכים לאבד את האתר שלכם ולא סתם מגיפה קשה קרובה אליכם ואינני מדומיין או צוח
בן המלך27.12.12
70
פשוט האזרחים עדיין לא מבינים מה באמת קורה כעת לאחר הצהרותיו של הרב אמנון שאם אכן הרב אמר שהקדיח תבשיולו אזי עבר על איסור דאורייתא. וזה השקר הגדול לא עבר זו המצאה זה לא שייך לדין תורה זה שייך שהקים רשימה ובכך מכניס מחלוקת וחורבן לעולם התורה.
שועל המדבר27.12.12
69
זה רק שליחי הסיטרא אחרא שמלבים את היצרים ומחרחרים מלחמה.
תמיר27.12.12
68
לדעתי גם מכתב הרבנים מזוייף , שימו לב איך החתימות מודבקות , פשוט לקחו חתימות גזרו והדביקו
שמואל 27.12.12
67
????????????
גל27.12.12
66
אם ואכן הרב עובדיה פסק ככה והשיב על המכתב שנשלח אליו,הכל בדין וצדק ואין לערער על גדול הדור שאיך לא יראים מלהרהר אחריו. ומה שכתוב בחושן משפט בשו"ע כל אחד יודע שאי אפשר ללמוד את דברי השולחן ערוך פשוטו כמשמעו אלא יש להעמיק ויש בזה סעיפים ותנאים,כך שאיך לא פוחדים לדבר כנגדו השם ירחם עלינו. ומה שכן ואי
בדוי בדוי27.12.12
65
ש"ס מפלגה מושחתת חברי כנסת ושרים שלה גנבו לכיסם הגיע הזמן שצדיק כמוך מזכה הרבים יקום ויעשה מעשה אנחנו פה משפחה רחבה שתמכה בש"ס לאורך שנים , ועכשיו אנחנו איתך צדיק תעשה את מלחמות השם כנגד הצוררים חברי הכנסת ועסקני המפגה שדואגים לכיסם בלבד אנחנו יודעים בוודאות שאתה אוהב את מרן הרב עובדיה יוסף אבל קדימ
מרדכי27.12.12
דימונה איתך הרב אמנון יצחק
בן שושן27.12.12
64
הגאוה הורגת אותם
כוכי27.12.12
אלא רק מבורא עולם!!! חבל שאצלך הרב עובדיה זה בורא עולם. אתה עובד אלילים ודאי. לא שווה כל המצוות שלך.
תימני אורגינל27.12.12
63
מישהו יכול להגיד לי סוף סוף בציטוט מלא ולהביא לי מקור לדבר?
שירה27.12.12
אם מרן יורה לך לא לרוץ? ענה לו הרב: ארוץ יותר מהר.
אייל שקד27.12.12
שאתה שופט? חתכו את מה שהוא אמר אם לא ידעת ואתמול הוא הוכיח את זה בהרצאתו. ועל זה עושים תעמולה? ועל זה קוראים לו קורח? על זה משווים אותו ליש"ו?
שירה27.12.12
זה השאלה ששאלו וזאת התשובה שהוא ענה. גם אם היה כח לחלוק, לא מדברים בצורה כזאת על הוראה של גדול הדור, שמשתמע ממנה שדווקא בגלל שהרב עובדיה אמר אני יעשה בדיוק להיפך.
yosi27.12.12
62
קדוש עליון.אדם שלפעמים נותנים לו כסף לישיבה והוא לא לוקח כי הוא יודע שזה כסף של חילול שבת.
-הדס-27.12.12
61
מלמד אותנו שיש מימה לפחד.ושכח להשפיע לא הולכת "לא לעבור את אחוז החסימה" כמו שדיווחו בקול בעורמה
גילוי-דעת27.12.12
60
איכססססססססססססס על שססססססססס המגעילים והדוחים כל מי שיצביע שס אין לו חלק לעולם הבא. מפלגת שוחד מפלגת עבריינים מפלגת גנבים מחללי שם שמים ה' ירחם ושס תימחק מעל פני האדמה. אמן !!!
איכססססססססס27.12.12
59
פער את פיו על גדול הדור!! בושה וחרפה!! עפר אנחנו לרגלי גאון הדור ראש וראשון מנהיגנו הרב הצדיק רבי עובדיה יוסף שליט"א!!! מי אתה אמנון יצחק?? מי אתה?? מאיפה האומץ לחשוב במחשבה דלה שמרן עבר על עבריה??!! חצוץ מחוצף!! צא מעם ישראל ומתורתו! נבל!
אמיר27.12.12
58
אם הרב עובדיה מוציא מכתבי אהבה וידידות על שמעון פרס שהוא אפיקורס (זכורים דבריו על דוד המלך, עפ"ל) ומצווה להצביע בשבילו, ואותו הרב עובדיה מוציא מכתבים נגד אמנון יצחק שהוא וודאי לא אפיקורס כמו פרס אלא מוקיר רבנן ועושה נפשות לעמ"י, כנראה שהרב עובדיה טועה. נכון שיש לו זכרון טוב והוא יודע לכתוב מהר, נכ
יפתח ידידיה ש.27.12.12
מי אתה בכלל שתמתח ביקורת על פוסק ומנהיג הדור חתיכת אפס מאופס .חתיכת זבל עופות שכמותך!!1
davidd27.12.12
מה לעשות שהדרך של הרב אמנון זה מלחמות יותר נגד הרשעים במקום לקרב בדרכי נועם בלי קללות ואיומים עשה לי טובה בגלל זה גם הרבה אנשים הולכים לשמוע דרשות של חוזרים בתשובה במקומות אחרים הרב פנגר והרב זמיר כהן ועוד כל מי שיוצא נגדו הוא מקלל ואח'כ הולך תובע אנשים בערכאות של גויים ככה מתנהג רב הספרדים לא נוהג
מני27.12.12
57
לא כותבים שס עם ס אלא ש0 עם אפס
עומר27.12.12
56
למה אין מכתב כזה ? עוד שנה וחצי הבת שלי הולכת לסמינר , מה יהיה ???
בוזגלו27.12.12
55
אל תפחד צדיק זה גם יעבור זה משהו תדיר בהיסטוריה מותר לחלוק על הרב עובדיה כמו שהוא בגיל 18 חלק על הבן איש חי ואף אחד לא בכה
יוסף ציון27.12.12
54
אמנוןן יצחק שהרב לוגסי לא חתם והרב זמיר לא חתם והרב בעדני התנגד לחתימה. מה נקרא משפט צדק אל תדונו אדם במעמד צד 1 אוי לבושה.
אחד שראה27.12.12
53
אפשר את התגובה של רבנו הרב אמנון יצחק שליט"א?
שמואל27.12.12
את תגובתו האיומה: שהוא קלל שימותו במיתה משונה.
אייל שקד27.12.12
52
רק כח להשפיע
ירון29.12.12
51
הגזמת בטירוף !!! גם את מי שכמעט הצביע לך איבדת ! אצל התימנים נמחקת ממזמן , תספר לכולם באיזה חוצפה יצאת על הרב מחפוד שלמה שליט׳א אף אחד לא שכח לך את זה!!! בבתי כנסת תימנים אתה כבר לא מופיע , הלכת לספרדים שפיארו והיללו אותך , התחלת עם הצעירים בבית הכנסת ועלית מעלה מעלה שבית את ליבם בצדק , באיזה שה
אוהבך עידן27.12.12
50
וחבל שאתה מדבר נגדו
בני27.12.12
49
אמנון יצחק שמו כשמו של יוחנן כ״ג ששימש בכהונה פ׳ שנים שלאחריהן נהיה צדוקי. א-מ-נ-ו-ן י-ו-ח-נ-ן. אותיות א״מ ואותיות י״ח מתחלפות. י׳ במספר קטן א׳. ח׳ כפול ד׳ אותיות שנשארו= מ׳. אז אמנון יצחק עשה תשובה כעת אחרת סופך כמו של יוחנן. שיבוא אחר ויקח את זכויותיך. אם תרצה מקורות הביא לך בהמשך.
האדמור מזאכו27.12.12
48
היינו עדיין הנחותים שהאשכנזים משפילים אותם!
אלירן27.12.12
אני ספרדיה ולא מרגישה שום נחיתות בשל כך ואין שום סיבה שאדם ירגיש נחות בגלל שהיה בגלות במדינה כזאת או אחרת. בעלי אשכנזי וכן ירבו משפחות מעורבות עדות בעם ישראל כי כולנו אחים וכולנו בניו של הקב"ה ואף אחד לא יותר נחות מהשני. בלי קשר אוהבים את כבוד מרן הרב עובדיה יוסף שיאריך ימים עד ביאת גואלנו במהרבה בי
יהודיה חרדית27.12.12
47
"אני מפחד, הם משחקים באש", אומר הרב מויאל בבכי, ושב לדבר על הרב עובדיה יוסף: "הוא מוסר את נפשו למען עם ישראל, אני מפחד ממנו, רועד, לא יכול לשבת על ידו". ויש כאלה שלא מפחדים ומדברים עליו אני ממש מרחם עליה
חגי27.12.12
46
לך עמי בא בחדריך..חבי כמעט רגע עד יעבור זעם.... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אליקו אשדוד27.12.12
45
אפשר להשמיע את זה?
בוחר בטוב!27.12.12
44
אהבת חינם 35 שנה הרב אמנון מפיץ בעולם ואותם ליצנים של הדור שרודפים כבוד שררה וכסף קל הם שזורעים שנאה בעולם ומכפישים גדול דור שמכתת רגליו להציל את עם ישראל ולהקנות לו ערכים רוחניים כבר 35 שנה אוי לאותם ליצנים. שמפילים חללים חללים הלשון הרע והוצאת שם רע על מזכה הרבים הרב אמנון מעולם לא דיבר על הרב
רודף צדק28.12.12
43
למה זה טוב ?זה גורם ליהודים להתרחק מתורה שהם רואים מלחמות בתוך עולם התורה אל תביאו כאלה כתבות
יהודי27.12.12
42
לכבוד ה' הגדול והנורא פניה לי אליך חכם אמנון יצחק שליט''א לחזור בך אע''פ שיש בידך זכות הרבים ואולי צברת כוח ואתה כן רוצה לעזור ויש לך רבנים גדולים תומכים וכד' , אעפ''כ עזוב הכל למען השם, ותתקן העוולה ולך לבקש סליחה ממרןגדול הדור שלנו אישית או ע''י שליח כנ''ל ,ותצא מזה בכבוד לשלום חבל על דאבדין ול
גד27.12.12
41
רבי ניסים מויאל השם יתן לו אריכות ימים כן יהי רצון
רבי בבר 27.12.12
40
רק כח להשפיע..!!
מאור 27.12.12
39
7 שנים לכלא ! הוא יושב שם ומעודד את הדבר הזה !!! הרב אמנון אנחנו איתך
יוני27.12.12
38
בו לשטן !!! הרב אמנון לא פגע בו ושלושה גדולי דור אשכנזים עם הרב אמנון !!! אז כדאי שתסתמו !!!
יוני27.12.12
ולא כדאי לסתום על בעלי מחלוקת.
אייל שקד27.12.12
37
ברור שלא, ולכן גם הרב אמנון לא עובר על דברי מרן כי הוא לא אומר לבוחרי שס להצביע כח להשפיע אלא פונה לציבור הכללי בבקשה ממכם כיכר השבת, תנסו למצא נושא אחר שיעניין אותכם
אלי27.12.12
36
ואם התברר שהמכתב מזויף , הרי עד עכשיו לא שמענו את ? איך התקנו את זה ??? עוד שאלה , איפה היו כולם שהעדה יצאה נגד פסק של מר"ן לפני כמה חודשים ? טוב , נחקה אד מוצ"ש !
שסניק גאה27.12.12
35
המרן העביר מרוחו על ר' אריה, ומי שלא יצביע עבורו, אין תרופה למכתו.ומי שיצביע ש"ס, אשריו בעולם הזה, וטוב לו בעולם הבא.
דן סגל27.12.12
34
בגיל 14 וחצי עברתי מוות קליני, לפני זה לא הכרתי לא את הרב אמנון יצחק ולא את הרב עובדיה! מי שהחזיר אותי בתשובה, היה אלוקים בכבודו ועצמו! ע"י שליח מטעמו, כשבהתחלה השליח הייתה תאונה קשה, וחודש אחרי מוות קליני שעברתי, וכשהייתי מעל הארץ מרחף, קול מדבר פנה אלי ואמר "הגיע הזמן לחזור בתשובה", וכשעניתי חזר ה
AssaF27.12.12
33
חברים, דעו לכם, אפשר לאהוב או לא לאהוב את הרב אמנון, אבל חייבים להבין שמתנהל כאן מסע תעמולה מלא שקרים וזיופים נגדו.
חנן27.12.12
32
שרפתי עכשיו מזמני היקר יותר משעה וחצי כדי לראות את ההרצאה של אמנון יצחק מאתמול בחדרה, ואם עד עכשיו הייתי נגדו.הרי שעכשיו אני יותר שונא את הנבל הזה, הייצור הזה עושה שטיפת מוח מרושעת לעדר תמים שלא מבין חצי דבר מהמהלכים שמאחורי הקלעים ומצליח לרמות ציבורים שלמים, יש לו מיקרופון,פה גדול של ג'ורה, מערכו
.27.12.12
31
הרב אמנון אנחנו איתך גם אם יהיו רק 5 מנדטים , זיכרו הרב אמר שאחרי הבחירות יצטרכו לבקש מחילה ולהשלים ולמה לא לתקן המעוות כבר כעת
בן המלך27.12.12
30
ארורים כל הרשעים ברוכים כל הצדיקים! יהי רצון ובוקר ויודע השם את אשר לו!.מורנו הרב עובדיה שליט"א אם ימותו ככל האדם האנשים הרשעים הללו או בריאה יברא הקדוש ברוך הוא אז תדעו שהם נועדו על השם ועל משיחו
חיים27.12.12
29
---- בידוע שהוא בן העולם הבא ------- ----**ברוך שחלק מחכמתו ליראיו**---- ----רבנו ניסים,בשרי נעשה חידודין חידודין--- אשרינו שזכינו. ועליו מרה המשנה באבות:אל תבקש גדולה לעצמך( והוא מקיים זאת בהידור רב)..ואל תתאווה לשולחנם של מלכים,ששולחנך גדול משולחנם וכתרך גדול מכתרם ונאמן הוא בעל מלאכתך שישלם לך ש
-הדס-27.12.12
28
יש מלחמות אחרות שהם נגד הדת בהם צריך להתעסק לא במלחמות פנימיות
מני27.12.12
27
תבכה על זה שמי שמייצג אותך ישב בכלא עד לא מזמן דרעי -עבריין מורשע
אביתר27.12.12
כל החיים שלך
3327.12.12
26
ברגע שאומרים הרב אמנון אמר אם? אם זו לא קביעת עובדה אם אתם אומרים בשם של מרן שקרים אז אתם שיוצאים על מרן ולא הרב אמנון ואתם מסלפים וממצאים מיכתבים שלא קימים אז מי מזלזל במרן אם לא תלמידיו
דפנה חזן27.12.12
25
שניים שנפלו מארובה אחד התלכלך וגם השני התלכלך מי צריך להתקלח??? לצערנו גם אמסלם וגם אמנון נפלו בלשונם והתלכלכו מאוד שניהם צריכים להתקלח דחוף ליטבול במקווה ולהשתטח על הריצפה לנשק את רגלי מרן ולבקש סליחתו!
מאזין להרצאות27.12.12
24
הרבו בתחינות לרפואתו
תלמיד27.12.12
23
זול זה יקר
יעקב27.12.12
22
אמנון תחזור בתשובה ומהר!!! זכור: "כל עוד הנר דולק אפשר לתקן"
המבקר27.12.12
21
יש פסוק... יוק מהתורה הקדושה...." שמוע בין אחיכם..." חייב כל יהודי כולל גדולי דור ורבנים ובית דין תורה להביא את שני הנוגעים בדבר ןלשמוע שני הצדדים לפני שיגיע לפסיקה.. להאשמה או לזיכוי... ובטח לפני שיכריז ברבים מה היה ולמה הוא מאמין...
רמיבןשלמה ותקוה28.11.15
20
הרב אמנון יצחק החזיר מספיק חילונים בתשובה עכשיו עכשיו הוא לקח פרויקט חדש להחזיר את אנשי ש"ס(כמובן העסקונה ולא האברכים הצדיקים שהוא מגן עליהם תראו המנצחים) בתשובה.
שסניק שחזר בתשו27.12.12
19
נגד הרב עובדיה יוסף שליט"א. דווקא עקבתי אחרי הפרשה ואתר שופר וכל הראיונות ברדיו ולא נשמעה אפילו מילה אחת מפיו נגד הרב עובדיה יוסף. למה סתם מעלילים עלילות דם? תשמעו בעצמכם! הוא לא דיבר נגדו מעולם חצי מילה רעה.
יהודית שפירא27.12.12
שאתה פותח מפלגה שרוב הסיכויים תיפגע במנדטים לש'ס זה לצאת נגד גדול הדור בעקיפין גם אם לא אמרת נגד הרב כלום אתה לוקח לש'ס מנדטים וגם לא יוצאים נגד אנשי ביתו של מרן גם אם לא קיבלו אותך אצלו ויכול להיות שהרב אמנון צודק לא הולכים לתקשורת ומספרים עשו לי כך וכך מה זה את הכביסה המלוכלכת שומרים בינינו שלא יה
מני27.12.12
18
אלו רק שליחי הסיטרא אחרא שמלבים יצרים ומחרחרים מלחמה.
תמיר27.12.12
17
ומי שחולק עליו כאילו מבזה את התורה
בני27.12.12
16
חד למען מרן רבי עובדיה יוסף שבלעדיו היינו עדיין השחורים של העם
יריב27.12.12
15
מה לנו בהתעסקות הזאת, אנחנו לא יכולים לדבר לא על הרב אמנון יצחק וקל וחומר לא על הרב עובדיה שליט"א!! חוץ מלשון הרע ורכילות וחילול ה' עצום לא יוצא מזה כלום!!!!!! צריך לחזור בתשובה!!!
מיכל27.12.12
14
אין לו חגורה שחורה בקראטה יש מצב אתה לוקח אותו מכות
צדיק27.12.12
קודש קודשים מגדולי המקובלים! אני מוחה על ביזיון ת"ח!
דינה27.12.12
13
בגלל כמה רשעים ארורים שמלבים מחלוקות ולא מכניסים את הרב אמנון לרב עובדיה לחצי שעה לסגור תסיפור??? על הדמעות שלו הם יתחממו שם למעלה.
דרעי27.12.12
לחרף ולגדף צדיקי דור? מה זה קשור. הוא היה צריך להלחם עם כל תלמידיו שיכניסוהו בלי לגרום למחלוקות כאלה גדולות.
אייל שקד27.12.12
12
והשבבניק התיימני עושה צחוק ממרן
אני27.12.12
ערב רב לא מפחד
פז=ערב רב28.12.12
11
תשימו לב טוב-טוב. כל הזבל מילולי שלהם התחיל עם הבחירות. ועכשיו אנו גם יודעים מי הוא "המלשין הסודי" שבקיץ שלח מכתבים למבקר המדינה לגנות את הרב עובדיה שליט"א ובניו וש"ס. ברור כור השמש בצויריים שזה היה אמסלם. וברור כנ"ל שהכל אך ורק כלים נבזים ושפלים לגנוב דעת הציבור ולגנוס מנדתים בבחירות. בושה וחרפה וח
יהודי שפוי28.12.12
10
הרב אמנון לא מדבר על מרן אף פעם קטני האמונה מנסים לסכסך ולהמציא שקרים ובקרוב תצא האמת ותראו איך שמרן והרב אמנון אהובים אחד על השני והכל זה רק יצר הרע שמשתמש בכמה חילים שלו שלא שלא מבינים שלא מזלזלים בכבוד צדיקים ולא משנה מאיזה מגזר כל צדי
דפנה חזן27.12.12
9
זורקים את מרן לבור רחמנא לצלן
יוסף27.12.12
8
גם הרב אמנון יצחק מוסר את נפשו לעם ישראל 35 שנה ,הולכים אתו עד הסוף
אבישי הצלם27.12.12
7
זרוק את האייפון הארור מכסך שכל גדולי ישראל יצאו נגדו ואין שום היתר להחזיק בו, כי אפילו אותך זה מקלקל לצערינו... רד מהעץ שאתה טיפסת, אתה לא מפסיק לטפס... הרי אתה לימדת רבינו שלא באנו מהקופים אז רד מהעץ ותן את הכבוד הראוי לגדול הדור!
חוזר בתשובה27.12.12
הרב שטיינמן התיר לרב אמנון אייפון לצרכים אלה.
גילוי-דעת27.12.12
6
לכבוד "כבוד הרב" אמנון יצחק : אתה אומר שמרן פאר הדור דן אותך בלי בית דין צדק ?!?! אבל האם אתה שעלית בשידור בטמבוליזיה ואמרת שבנו וכלתו מוליכים אותו שולל קיבלת אישור מבית דין ????????????????? האם שאמרת בעזות 'שאני הולך בכל הארץ לא מפה עד היזדים' ... קיבלת אישור מבית דין? האם שאמרת 'אם הרב עו
מאור בטאשוילי27.12.12
5
פעם ראה רב גדול את הספינה של רבי עקיבא שנמצא בה מתרסקת וצוללת לתוך הים ברוח סערה, התחיל לבכות הרב על האבדה הגדולה של הרב הגדול רבי עקיבא ובכה מרות על כך. לאחר זמן כמה ימים ראה הרב, את רבי עקיבא חי וקיים כאילו כלום, חיבק אותו הרב ושמח, ואמר לו איך ניצלת? ראיתי אותך צולל עם הספינה למעמקי הים, אמר לו
א. לוי27.12.12
4
שנים נהיה זקן המקובלים בושה
רן28.12.12
3
דור!!!
נחמן27.12.12
2
הרב זמיר כהן.. הרב זמיר כהן אמר שהוא בחו״ל ואינו יודע כלל על איזו חתימה הוא חתם שכן אינו נוהג לחתום על מכתבים מהסוג הזה.. השקר של ש״ס מתחיל לצוף.
מתנחל27.12.12
1
החלטתי לבחור ברב אמנון יצחק
עדן27.12.12
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24
ש

האם הגאולה קרובה?

"בספרא דא יפקון מן גלותא" • אתגרי המלחמה בראי הזוה"ק

כיכר בשיתוף מכון המאו"ר | מקודם

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 02.05.24

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 02.05.24

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 02.05.24
ש

רבים כבר נושעו

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם
ש

עסקת אקזיט נדירה

הייתם מאמינים? התפנו קרקעות בהרצליה!

כיכר בשיתוף פדרמן | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 02.05.24

הדרך לחיים טובים

מה הטעות הגדולה שאנחנו עושים הרבה והקשר לפרשת שבוע

כיכר השבת | 02.05.24

אחרי שנזרקו בקת"בים

האירוע האנטישמי בבירת פולין | כך נציגי הממשל גינו בחריפות

חנני ברייטקופף | 02.05.24

צפו בשיעור על הפרשה

למה הכהן הגדול יכול להתוודות על חטאים של אנשים אחרים?

כיכר השבת | 02.05.24
ש

10,000 דונם

פארק הירקון בפ"ת? הכירו את מתחם הנדל"ן הכי מדובר בענף

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

רבנים, ראשי ישיבות ו... כינור

כך נראה חג הפסח במחיצת הגאון רבי דב לנדו | תיעוד נרחב

חנני ברייטקופף | 01.05.24