כיכר השבת

בניזרי ללפיד: אתה כמו המן הרשע

אוי לה לקריירה שנבנית מהסתה, אותה קריירה שמכניסה אותך לרשימת שונאי וצוררי ישראל, בפורים כאשר נאמר "ארור המן" שמך יינשא באותה נשימה. הרב שלמה בניזרי כותב לשר האוצר יאיר לפיד (מכתב אישי)

113
שלמה בניזרי | כיכר השבת | כ"ד באדר א' | 24.02.14
שלמה בניזרי
שלמה בניזרי (צילום: פלאש 90)

השר לשעבר הרב שלמה בניזרי שלח אמש (ראשון) מכתב מיוחד לשר האוצר יאיר לפיד ותקף אותו על אמירותיו נגד הציבור החרדי. "כיכר השבת" מגיש את המכתב המלא ליאיר לפיד:

לכב' שר האוצר מר יאיר לפיד.

שלום!

במשך שנים רבות אני שומע את דבריך החוזרים כמאנטרה על "הפרזיטים", "הטפילים" ו"הטפילות" של החרדים (דרך אגב מושגים שהנאצים השתמשו בהם נגד היהודים, ונגד סבך, סבתך והוריך) הפוגעים במשק הישראלי, וכן על כך שנמאס לכם החילונים לשאת את החרדים על גבכם, כי החרדים אינם משלמים מסים, ורק עושקים את קופת המדינה ומקבלים תקציבים עודפים, אינם נושאים בנטל, אינם משרתם בצבא, אמותיהם ישנות בשקט בלילה בעוד אמות החילוניים מדירות שינה מעיניהם, ועוד כהנה וכהנה. ואכן, דבריך עשו רושם על הציבור וגם עשו לך אחל'ה קריירה.

כאשר נאמר "ארור המן" שמך יינשא באותה נשימה

אך אוי לה לאותה קריירה שנבנית מהסתה, אותה קריירה שמכניסה אותך לרשימת של שונאי וצוררי ישראל, שבפורים כאשר נאמר "ארור המן" שמך יינשא באותה נשימה. אין לי ספק שאביך "גאה בך" על מלחמתך בקודשי ישראל, ואכן התפוח נפל לא רחוק, אלא הכי קרוב שרק אפשר, ולפעמים אף עולה על המקור, עליך נאמר: אבי ייסר אתכם בשוטים, ואני אייסר אתכם בעקרבים".

ממשפחה של ניצולי שואה דור ראשון ושני אני מצפה שילמדו מהו כוחה של מילה, מהו כוחה של הסתה, מהו כוחה של אנטישמיות, אך לא כך הוא, אלא להיפך, המוטיבים, הביטויים והאיבה שאתה מפגין נגד יהדותנו - לא יהדותך, עמנו – לא עמך, תורתנו – לא תורתך מראה שלא למדת כלום, להיפך, למדת איך לסנוט באחר, בשונה, במיעוט, ואיך ניתן לגדול ולפרוח על חורבנו של האחר. אנשים כמוך יכולים להביא לחורבן העם והמדינה, ובמקום לתקן עולם כמאווייך, אתה מביא לחורבן עולם.

גזירותיך ככל שיהיו קשות ומרושעות לא יזיזו אותנו בכי הוא זה מאמונתנו, מתורתנו, להיפך, אנו רק נתחזק ונתחפר בעמדותינו יותר ויותר, וכך היה לאורך כל ההיסטוריה, עם כל הפרעונים שקמו עלינו רק יצאנו מחוזקים, כמאמר הכתוב: "כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ", מלאך רע אומר פן ירבה, מלאך טוב אומר כן ירבה, מלאך רע אומר פן יפרוץ, מלאך טוב אומר כן יפרוץ".

אל תנסה אותנו בהלכות קידוש ה', כי בזה אנו חזקים ממך. ההיסטוריה רוויה ברבבות יהודים שהלכו על קידוש ה', על יהדותם ותורתם, ועל זה אמר דוד המלך ע''ה: ''כי עליך הורגנו כל היום, נחשבנו כצאן טבחה''.

כבר הקדימך ראש הממשלה הראשון של מדינת ישראל מר דוד בן גוריון, בעומדו מול גדול ישראל הרב אברהם ישעיהו קרליץ זצוק"ל, המכונה "חזון אי"ש", וניסה לשכנעו כי יתיר גיוס בנות לצה''ל. הרב השיב לו לאלתר: "אני כבר הוצאתי פסק בנידון של ''יהרג ואל יעבור'', לכן חבל להמשיך ולגבב מילים בעלמא". ואכן, ראש הממשלה נסוג מיד מתכניתו הנלוזה, והבין כי פסק של גדולי ישראל הוא בונקר לא עביר.

הוא היה קצת יותר פיקח ממך, והיה לו ידע בהיסטוריה היהודית קצת יותר ממך (דרך אגב הוא ידע כי היו לנו שלושה אבות ולא ארבעה), ולכן הבין כי אי אפשר לחנך שומרי תורה ומצוות נגד אמונתם בבוראם.

"עיתונאי מתוסכל" השר יאיר לפיד (צילום: פלאש 90)

וכעת באשר לטענותיך:

צבא – אתה האחרון שיכול לבוא ולהטיף למישהו להתגייס לצבא, מי ששרת בעיתון "במחנה" הוא המשתמט הגדול בעיני, אתה הסטלבטן הגדול ביותר ואין לך שום זכות להטיף לנו מוסר, והנח זאת למי שעשה צבא קצת יותר משמעותי. האם אמך לא ישנה בלילות? מה היה החשש שלה, שיפול עליך מיקרופון או אותו עט של שיטנה? איך אתה מעז לבוא לבזות, לפסול ולשלול דרך חיים של אלפי שנים, של מיליוני יהודים, דרך חיים שאבותינו מסרו את נפשם בעבורה, והם אלו שציוו לנו ולך את החיים, ואתה בהבל פה טמא בא להורסה ולבטלה.

אתה הסטלבטן הגדול ביותר ואין לך שום זכות להטיף לנו מוסר

לידיעתך, לא כל מי שעוטה לבוש חרדי הוא לא שירת בצבא. ישנם מאות אלפי בעלי תשובה חרדים כמוני שכן שירתו בצבא, ולא סתם שירתו בעיתון במחנה – כמוך, ולא ביחידת החינוך – כמו חברך "הרב" פירון, אלא שירתו ביחידות קרביות ומובחרות ובמלחמות ישראל, תוך סיכון וחירוף נפש.

רבבות חרדים כן עשו צבא במסלולים שונים, כמו: שלב ב', נח"ל חרדי, שח"ר כחול ועוד.

רבבות חרדים עשו ועושים שירות לאומי במסגרת שא"ל.

רבבות חרדים מתנדבים בארגונים כמו: זק"א, הצלה, איחוד הצלה, עזר מציון, עזרא ומרפא, יד שרה יד אליעזר, יד עזרא ושולמית, קו החסד, חסדי נעמי ועוד מאות ארגונים וגמחי"ם.

בארגוני ההצלה, כמו: זק"א – 1600 מתנדבים בשגרה יומיומית, ובחירום כ-3000 מתנדבים, ובאיחוד הצלה – 1800 מתנדבים. מתנדבים אלו פועלים 24 שעות ביממה 365 ימות השנה, ללא הגבלת זמן, שנים או גיל. לחלקם כבר יש וותק של 10 – 15 שנים, ומבחינתם עוד היד נטויה. הם אינם מקבלים תשלום, תעודה או הטבה כלשהיא לאחר שירותם או תוך כדי שירותם, כפי שמקבל בצדק כל חייל המשרת בצה"ל, וכן לאחר שחרורו.

עיתונאי מתוסכל

אין בדבריי אלו על המתנדבים להמעיט בכי הוא זה בערכם של בני הישיבות המסולאים בפז, הממיתים עצמם באוהלה של תורה, הם יחידות העילית של עם ישראל, הם חלק מרשת ההגנה של עם ישראל, וכל אחד מהם שווה לא פחות מ-f-15 או טיל חץ. הם חייבים ללמוד תורה כדי להגן על עם ישראל באופן גשמי ורוחני, ואני מציע לך: "אל תגעו במשיחי ובנביאי אל תרעו".

"אביך 'גאה בך' על מלחמתך בקודשי ישראל", טומי לפיד (צילום: פלאש 90)

כל עוד שלא היית שר אוצר אלא עיתונאי מתוסכל, אז ניתן היה לדונך לכף זכות שאינך יודע פרטים טכניים, ואתה סתם מונע מתוך שנאה שינקת מבית היוצר של אביך טומיצלב למפל (טומי לפיד), אך כעת לאחר שאתה חשוף לנתונים של משרדי הממשלה ובכל זאת מתעלם מהם, ממשיך להסית כנגד הציבור החרדי, איני יכול לחשות עוד, ופשוט אתן לך את הנתונים ואולי אצליח לעורר אצלך ואצל חבריך איזה חשבון נפש.

שוק העבודה - לפי 4 מקורות של מחקרים שנמצאים בידי (בנק ישראל, הביטוח הלאומי, משרד הכלכלה של אחיך בנט והלשכה המרכזית לסטטיסטיקה) אחוז החרדים שעובדים הוא 55% + 5% דורשי עבודה, מול 68% בשאר האוכלוסייה, כלומר כדי שהחרדים ישתוו לממוצע הארצי צריכים להיכנס לשוק העבודה עוד עשרה עד חמישה עשר אלף עובדים חרדים! זה הכל. בשביל זה אתה בא לחרחר ריב ולהכפיש את כל החרדים?

עפ"י נתונים שישנם בידי מהביטוח הלאומי, מספר האנשים שאינם לומדים ואינם עובדים מגיל 23 ועד גיל 66 במדינת ישראל הוא: לא חרדים – 25.5%, ערבים – 23.6%, והחרדים "אהוביך ובוני קריירתך" רק 11.8%!!! נו! אז מי כאן הפרזיט?

תשלומי מסים – החרדים משלמים מסים כמו כל אזרח במדינת ישראל. מן הסתם אתה אומר כעת: "מה הבניזרי הזה מבלבל", כי הרי משחר לידתך בטרם באת לעולם הוסתת נגד החרדים הפרזיטים שאינם עובדים וממילא אינם משלמי מסים, אך בא אחכימך שר אוצר מתלמד (שמתי לב, ככל שאתה לומד את משרד האוצר, נזקיך רק גדלים מיום ליום למשק ולחברה הישראלית) שמסים זה לא רק ממסי עבודה מה שנקראים מסים ישירים, מסים בעיקר מגיעים ממסים עקיפים, ואילו מסים ישירים הם רק 94 מיליארד מתוך כ-279 מיליארד ₪ הנכנסים ממסים, אגרות היטלים ועוד, ולנו החרדים יש חלק שווה כמו כולם, וזה בנוסף למסים הישירים שגם בהם יש לנו חלק נכבד כפי שהוכחתי לעיל שגם אנו עובדים ומשלמים מסים, מס בריאות, ביטוח לאומי ועוד.

החרדים אינם מיעוט – לפי כל המחקרים החרדים מהווים כיום בין 11% - 14% מכלל אוכלוסיית ישראל שזה למעלה ממיליון איש, לפיכך תפסיק להתייחס אלינו כמיעוט זניח, אלא כמיעוט ענק שווה זכויות במדינת ישראל.

להיסטוריה יש פח אשפה גדול שבתוכו נמצאים כל אלה שהניפו את הגרזן על עם ישראל

תקציבים – אנו האוכלוסייה המקופחת ביותר בתקציבי המדינה, ומקבלים הרבה פחות מחלקנו באוכלוסייה, ולא כפי שאתה וחבריך מפיצים.

ביטוח לאומי – מתוך 72 מיליארד ₪ המחולקים מידי שנה, החרדים מקבלים רק 5% בזמן שחלקם באוכלוסייה נע בין 11% - 14%.

משרד החינוך – חלקם של החרדים במערכת החינוך הוא כ-25%, ואילו תקצובם הוא רק כ-5% (כ-3 מיליארד ש"ח) מכלל התקציב המשרד.

נו! על שוויון אתה מדבר? ראה איזה קיפוח ועוול נוראי נגרם לחרדים מאז קום המדינה. אתם גוזלים ועושקים אותנו ללא רחם, אנו מקופחים בכל התקציבים ובפרט בתקציבי החינוך, ולא די על מה שעשיתם לנו בעבר, עתה באת אתה והוספת חטא על פשע ורשע וקיצצת את כל תקציבי החרדים בחינוך למעלה מ-50%, בזמן שמשרד החינוך זכה לתוספת של למעלה מ-10% בשנתיים האחרונות, השווים ל-6 מיליארד ₪.

נתונים אלו ועוד רבים מן הסתם מפתיעים אותך, ובוודאי הנך אומר כעת: "מה זה הקשקוש הזה"? "מאיפה בניזרי פיברק את המספרים השקריים הללו?" אז כך, ערכתי מחקר מקיף ביותר על כל הנושאים דלעיל, ומקורותיי הם אך ורק מיחידות המחקר של הביטוח הלאומי, הכנסת, הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, משרד החינוך וספרי התקציב של משרדי הממשלה, כלומר, הכל ממקורות ממשלתיים ולא ממקורות חרדיים. כל הנתונים רוכזו במסמך אחד ושמו בישראל "עובדות או הסתה" (מצו"ב).

לסיום, אומר לך דבר פשוט. עם ישראל נגמר אצלך כמו שנגמר אצל הרצל, נורדאו ועוד, כאשר כל צאצאיהם התבוללו ונאבדו מן העולם, ומה שנשאר מהם נמצא במוזיאון השעוה.

עם הציבור החרדי עם ישראל ממשיך.

"תפסיק להתייחס אלינו כמיעוט זניח", יאיר לפיד (צילום: פלאש 90)

להיסטוריה יש פח אשפה גדול שבתוכו נמצאים כל אלה שהניפו את הגרזן על עם ישראל. מתוך בירור אמרו לי כי יש שם מקום גם ל''יש עתיד '' כמו לתנועת ''שינוי''.

חביבי ! אני לא כל כך נאיבי לחשוב כי מה שמניע אותך ואת חבריך זה השוויון בנשיאה בנטל. זה לא שוויון, לא צה''ל ולא נעליים. מה שמטריד את מנוחתך זה הריבוי המבורך שיש לציבור החרדי, המאזן הדמוגרפי שמאיים על התוכנית של ראש הממשלה דוד בן גוריון, שהתנבא בשנת הקמת המדינה: ''כי בשנת אלפיים יהיו התפילין האחרונות בבית התפוצות''.

מתברר כי בשנת 2025 יהיה פה רוב של שומרי תורה ומצוות, שינהיגו את הדור למגינת ליבך וכל הדומים לך.

זה הזמן שבו אתה משנס מותניים ויוצא בסיסמא שאותה הכריזו האנטישמים הגדולים לפני 2000 שנה ''הכה ביהודים והצל את רומא ''.

אני תפילה שאולי מכתבי זה יעשה לך משהו כשתראה את האמת מול העיניים. איני משלה את עצמי, אך חייב אני לעשות השתדלות, ומכתב זה הוא השתדלותי.

ממני החרדי, החרד לדבר ה'

והחרד מאנשים כמוך ומתרבותך

שלמה בניזרי

לשעבר, שר הבריאות, העבודה והרווחה

תוכן שאסור לפספס
113 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
60
הרב שלמה בניזרי הצדיק, אשריך ואשרי חלקך בעלם הזה ובעולם הבא, אני מאוד מקוה שהלפיד המרושע יקרא ויפנים מה שכתבת, מזמן רציתי גם לכתוב מכתב בדומה ממש למה שאתה העלת, אבל ניסחת את זה בצורה הטובה והברורה ביותר, את חובת המחאה אנו מחוייבים לעשות, ועכשיו נחכה לרחמי שמיים מרובים...
יאיר25.02.14
59
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
קשקוש24.02.14
הוא כתב ש55% עובדים, ועוד 5% מחפשים עבודה...
תמהה25.02.14
58
גם אם הרב בניזרי צודק בכל מה שכתב, בכל זאת יאיר לפיד הוא יהודי, וצריך לבכות ולהתפלל עליו. השי"ת אוהב את כל בניו, גם את החלבנה והערבה, גם את פושעי ישראל. יהודי לעולם אינו המן. אף יהודי לא רוצה לרצוח את העם על זקניו וטפו. צריך להתפלל שכולנו נחזור בתשובה, וה' יגאלנו במהרה.
אורי24.02.14

הצגת כל התגובות

57
בניזרי התחיל בפיסקה הראשונה שלפיד עשה קריירה על הסתה אבל מהפיסקה השנייה והלאה כל המאמר שלך הוא הסתה (!!!!) על לפיד החילונים וכו וכו כמו שתמיד אתה עושה... הרי כל זכות הקיום של החרדים היא ההתבדלות ועל כן אתם תמיד מספרים שכולם שונאים אתכם ויש לשנוא את כולם ובכך שומרים על ההתבדלות אז בבקשה אדון בניזרי מ
david_nag24.02.14
במטבע שלו מי ששם חמאה על הראש בבוא השמש היא תמרח על חליפתו ושילך כפרה הוא בנט וביביהו אמן
אמן24.02.14
מדבר. לומר על יהודי יש"ו זה חמור וזה נובכ מהסתה!!!
david_nag24.02.14
לכאלה יהודים. ואגב זה לא נעשה פה ואין פה הסתה אלא רק הסבר והצגת נתוני אמת כנגד נתוני השקר והבלע של לפיד
מנחם25.02.14
לכלא בגלל עוון לימוד תורה זה מה שמגיע לו
יש''ו אמן25.02.14
56
האמת צריכה להאימר, שהעיקר חסר מן הספר והוא מרן הגאון קודש הקודשים רבן של ישראל בעל ה"יביע אומר הגרע"י זצוק"ל . אם הוא היה משתתף היו נעים אמות הסיפים, כל התקשורת העולמית ובפרט הארצית היו נותנים ביטוי משמעותי יותר, וזה היה עובר לכל שדרות העם במדינה, כי הוא היה הפרנעם - באידיש, שכולם חרדו למשמע דעתו, ו
אייזיק24.02.14
55
זו הדרך הנכונה להתמודד עם חלאות השמאל שמפהם נוזל ארס ושנאה . עם עובדות אין להתווכח ועל כל אחד מאתנו ללמוד את הנתונים ולהיות גורם מסביר לסביבתנו הקרובה על מנת לחזק את עולם התורה ולהדוף את השקרים שמפיץ השמאל .בניזרי עשה פה עבודת קודש והשם יברך אותו על כך. ירבו כמותו שהרי רבים יודעים את נתוני האמת וחוב
עמוס02.03.14
54
כמו שהמן הכין את העץ למרדכי ובסוף תלו אותו עליו כך גם ייתלה המן-לפיד על העץ שהוא מכין לחרדים ולפיד אבל וחפוי ראש כן יאבדו כל אוייביך השם במהרה בימינו אמן. בניזרי - אוהבים אותך!
שמעון24.02.14
53
שמי שמתיימר לייצג אותם זה עבריין בדימוס . מי שמך לדבר בשמינו פושתק
שסניק24.02.14
52
בידיים שלו לכלך את התורה!
ברוריה26.02.14
51
לצערנו הדתיים בצרה לכן צריך שני דברים לפשפש במעשינו ולדבר בלשון רכה דבורים כאילו לא מועילים לדתיים אלא הפוך מחמירים המצב היום הדתיים ידם על התחתונה עד שירחם השם לכן לנסות לשון רכה השם יושיע את הדתיים ויהיה להם טוב
רבי בבר 24.02.14
50
אנו זקוקים לך חזרה לכנסת (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אליהו.ח24.02.14
49
היחיד שעונה להם בשפה שהם מבינים, מראה להם אתם האמיתית, פשוט שונאי ישראל. הרב בניזרי אני גאה בך ונהנה מתוכניתך בקול ברמה
דניאל24.02.14
48
יפה מאד! סוף סוף את כל האמת בפרצוף... והייתי מוסיפה איזה עונשים מקבלים בסופו שלדבר על כל פגיעה בבנים של השם. שבסך הכל הולכים בדרך שהוא ( השם) הציב לנו כיהודים כשרים ונאמנים. וכל עלייה של רשעים בסופה ירידה כמו להמן הרשע, ויש עוד הרבה בהיסטוריה. וכל הדברים האלו שקורים גם זה מהשם בכדי שנתחזק ונתקרב לה
שיר....24.02.14
47
הסוף של יאיר לפיד מתקרב וכך גם של בנט וכל ממשלת נתניהו בקרוב מאודדדד
123428.02.14
46
הלוואי שלפיד יבין שיש לו עוד הרבה מה ללמוד זה לא ניגמר בתוכנית טמבלויזיה ולכן הוא מוזמן לשבת להרגיש בהבדל ! נמשיך להתפלל לרפואה שלמה ולגאולה בקרוב ! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסף 17.03.14
45
אם אתה "הרב" יאיר יכול לישון בשקט! הוא זכאי ואתה.. מטמא את התורה!
ברוריה26.02.14
44
וזה מעסיק יופי את החילונים יוקר המחיה ...??? יאיר מה אם מעמד הבנים? מה עד מתי הבטחת?חשמל?ארנונה? דירה עזוב דירה תן שכר דירה??? תגובה של יאיר: "אני דופק ת`חרדים!!! אה יופי עבר לנו...אבל האמת הוא דופק אותנו כי החרדים מתגייסים אולי עוד 6 שנים בעוד שאם יעשו את הטובה הזאת הם יקבלו עבור זה 3500 ש"ח סחטן
חולני26.02.14
43
לא המן הרשע כמו שאתה לא סבלת יותר מגלעד שליט. יש משהו בלקסיקון שלכם שקרי ושגוי . גם מהגזמות צריך לברוח כמו אש מהר הן הופכות לשקרים. יהודי יכול לעשות טעויות הדבר יותר מצער עם הוא עם שליטה מסוימת בממשלה. אך צריך לדעת לקחת דברים בפרופוציות . מה קרה ??? להרבה שבטים בישראל נמאס לצאת למלחמה לבד? מהההההה
בת ישראל 25.02.14
וע''ז אמר דוד המלך 'איש בער לא ידע וכסיל לא יבין את זאת' רק מטומטם יכול להמשיך ללכת לפני תהום בעיניים עצומות.
אדם חכם25.02.14
42
בכל תכנית שלו ב"קול ברמה" בליל רביעי (כלומר בשלישי בלילה בין 22 ל-00). ממש תענוג להקשיב וללמוד !!! אל תסתכלו בתמונות של הרשעים בכתבה. זה אסור. אני מתפללת עליהם (ועל בנט וכיוצ"ב) שישובו בתשובה מתוך אהבה. אמן.
בעלת תשובה25.02.14
41
חוזר עם המגבת ממקוה טהרה כולו שמחה על קיום המצוה. אשריכם ישראל! ראיתם איזה מהר הוא עשה תשובה בזכות המכתב של הרב בניזרי? כל ישראל יש להם חלק לעולם הבא שנאמר וגו' ואלה שאין להם חלק לעולם הבא - יאיר לפיד!
י.25.02.14
40
יישר כח גדול על האומץ והתעוזה! עם ישראל חי!! יהי רצון שנזכה לגאולה שלימה בקרוב!
oshrat25.02.14
39
סוף סוף מישהו מוציא קצת את האמת לאור! כמה שזה הזוי שהיום האמת נחשבת לשקר והשקר נחשב לאמת...
עדי24.02.14
38
חזל עבדו ולמדו הם אמרו לעתיד לבוא ישראל ילמדו תורה והגויים יעבדו טעיתם והטעתם את המיגזר החרדי גבינה חינם יש רק לעכברים במלכודת גדול מחטיאו מהורגו מה מה מבקשים לנתק אותכם מקבלת דבר במרמה לא צריך סנקציות פליליות אין גיוס אין הצבעה תלכו עם המיסים והמעס שלכם נראה אך אתם יכולים להסתדר עוון הגזל מקטרג
חילוני חכם 24.02.14
37
הרב בניזרי , אתה כ"כ צודק בכל מה שרשמת , כל מילה בסלע, אמת לאמיתה . אשריך ישראל. מקווים שלא יפול לאוזנים ערלות! הכל שחור על גי לבן, אבל זה מה שקורה שגדלים בבית ללא ערך לחיים וללא קבלת השונה ממך.... ממש דיקטטורה ולא דמוקרטיה ! ברצוננו לומר כי אולי היה רצוי שהרב יוסיף את ה"משתמטים" החילונים או מכתבים
חוזרים בתשובה 24.02.14
36
לשון רכה עד שיתרכך בעזרת השם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רבי בבר 24.02.14
35
זו האמת בפנים ואנחנו לא מפחדים מאף אחד נלחם עד הסוף הקדוש ברוך מאיתנו ואני אומר את זה בכעל תשובה שעשה צבא 3 שנים וראיתי איך מלא אנשים היו באים לשעה והולכים הביתה הכול שטויות זה לא צבא@!1 מפריע לו התורה שלנו
עידו24.02.14
34
מר לפיד אל תישאר מר ותבין שזה לא ניגמר בתוכנית טמבלויזיה ואתה מוזמן לשבת להגיש בהבדל שמעולם לא הכרת לא מאוחר- רפואה שלמה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסף 17.03.14
33
זאת האמת לאמיתה וכמעט בטוח שעדיין אינו יקבל זאת מפני ששקר אינו מן האמת אחוז קטן שאולי יחשוב על הקריירה שלו בעתיד יתן לו להחליט להוריד את הרגל מהגז
לביא26.02.14
32
חד וחלק ארור לפיד יש להוסיף בסוף המגילה
תלמיד מרן26.02.14
31
סימן שהוא לא שומר תורה ומצוות וחושב (בטעות) שהוא יסית מישהו נגד החרדים בכלל או נגד הרב בניזרי שליט"א בפרט.גיס חמישי, אלק-לא ילך לכם!!!
אני25.02.14
30
בס"ד דבריך משוננים מלומדים ויוצאים מן הלב היהודי שבך, ובפרט אתה כבעל תשובה שהיה בעולם ההוא (זכית בגדול) זו בדיוק התשובה לעמודי השנאה והשטנה ללפיד וחבריו בנט ונתניהו . שהקב"ה ישפיע עליך רוח טהרה להשפיע על עם ישראל
אפרים 25.02.14
29
ישר כוח על הדברים רק כתוב וידוע שגם על פתח גהנום רשעים לא חוזרים בתשובה והחשש שלי עכשו כמו שהיה לפני שנים שיתפרו לך תיק לסתום לך את הפה אתה מידי רהוט עבורם ואנשים כמוך מהוים סכנה לשלטונם הם אכזרים כמו שכבר הרגשת על בשרך ומסוכנים אני תפלה שלא יאונה לך כל רע והשם ישמור צעדך בכל אשר תפנה
רזי שמש25.02.14
28
ממשלה זו היא מלכות יון ופרס ביחד,,מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו". מלכות פרס רצתה להשמיד את גופם של עם ישראל,ומלכות יון רצתה להשכיח את התורה מעם ישראל.הממשלה הזו,היא גם מלכות יון וגם מלכות פרס ביחד. על ידי שקיצצו בקצבאות הילדים(איך הוא העז להגיד,שמי שמביא ילדים,צריך לפרנס אותם בכוחות עצמו?אז שהמדינה גם
לאבד אותנו25.02.14
27
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודה24.02.14
26
טעות בכתובת
אחד שמאמין24.02.14
25
אנחנו עדים בכל העולם היום מה קורה למנהיגים האלה שמתעמרים בעם שלהם, חיים טוב מאד על חשבון העם שלהם שחיים בעוני וכן מהפכות בכל העולם וזה מיד השם. גם כאן זה יהיה בקרוב משמים. בחודש אדר במגילת אסתר בקרוב יהיה, וְנַהֲפוֹךְ הוּא, אֲשֶׁר יִשְׁלְטוּ הַיְּהוּדִים הֵמָּה בְּשֹׂנְאֵיהֶם
א. לוי24.02.14
24
הבעיה שהוא כמדבר אל העצים ואל האבנים... לו היהיר ושות' היו מעוניינים באמת, מזמן כבר היו מגיעים אליה בעצמם. אלא שהנם מעוניינים דוקא להתכחש לה... הפיסקא היחידה שמטרידה את מנוחתם, היא זו העוסקת בתחזית הרוב החרדי בארץ בעתיד הלא רחוק. לחינם עמלו קשות לייבא מליון גויים לארץ... עברנו את פרעה/נבוכדנאצר/המן/
יהודי פשוט24.02.14
23
שעם ישראל יבורכו באנשים כאלו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חילוני24.02.14
22
אלה שבכל דור ודור עומדים עלינו לכלותינו והקב"ה מצילנו מידם.."
נטלי 25.02.14
21
מי אתה בניזרי? זה אתה שישבת בכלא יחד עם חצי מחברי סיעתך? זה אתה שם במפלגה של הרב עובדיה וחכם שלום כהן שכל היום מקללים? אה... אז אני ממש לא מפחד מהשפה והקללות הזולים שלך!
יאיר לפיד25.02.14
20
האמת כמו שצריך, שיפיצו את זה כמה שיותר...
לא משנה24.02.14
19
לומדים תורה הם לא בטלנים שעושקים קופת המדינה אלא מביאים לה ברכה ושגשוג אבל הוא עיור עמא כמו המן להיפך שיפתח פיו על הפשע הפלילי שגובה 17 מיליארד ש''ח בשנה!!!!!!!!!!!!!!! על הסמים על המאפיה על המובטלים המזויפים שעובדים ולוקחים אבטלה... רק על החרדים הוא גבור.... אתה לפיד אתה אדיוט שהשעה משחקת לו אוטוטו
שיתפוצץ אמן24.02.14
18
כל מלה נכונה.אני מתפלא מדוע הנציגים החרדיים בכנסת לא מציגים קבל עם ו…אולם המליאה,את המחקרים שהרב בן נזרי מציג בפוסט הזה. אני רוצה דווקא להתלות באילן גדול ולהסתמך על דברי הרב בן נזרי, שיאיר לפיד וחבריו חוששים מאד מ -"פן ירבה ופן יפרוץ" ואני מאד מבין את הפחד שלהם ממצב שהציבור החרדי ילך ויגדל וקיים"חש
צביקה24.02.14
17
כל מילה אמת כל הכבוד !!!!!
ליאת24.02.14
16
בכל דור עומדים לכלותנו,אבל הקדוש ברוך הוא מצילנו מידם.
רוחמה24.02.14
15
שימחה שמו וזיכרו!!! ראיתי את זה כאן באתר [בוידאו עם הרב פוברסקי ניתן לראות שם את זה:]
בב"א24.02.14
קל מאוד להאשים השני אשמה השנאת חנם הקנאה וחוסר כבוד לזולת אשמים מפעילי השנאה והקנאה
זה התוצאה24.02.14
14
רפורמי מהמזרחי הכי גרועים
צבי10.03.14
13
יגלה את הפרצוף האמיתי שלך . חתיכת רשע מרושע.
ביטון24.02.14
12
בס"ד תמיד תמיד גם בתוכניותיך בקול ברמה תמיד תמיד ידעת לתת את התגובה הנכונה והמתאימה, אשריך, כן ירבו כמותך בישראל, הכרנוך עוד מאילת כשבאת לחזק את התושבים, והמשכת כשהיית שר בממשלה וח"כ, ואתה ממשיך גם כשאתה בענוותנותך ללא תפקיד יודע לסנגר על החרדים תיהיה משכורתך שלימה בעה.
נוות בית24.02.14
11
בס"ד אשריך!הולך עם האמת של התורה עד הסוף !!
חנה24.02.14
10
בלעדיו דבר לא היה זז, גם אחשורוש רצה בחיסול היהודים אך חפש פראייר לעשות את זה.
ררר24.02.14
9
אני מתחבר למכתב מאוד מאוד.
עמי25.02.14
8
אשרך ואשרי חלקך לעולם הבא .שהסרתה את כל הכפפות ודיברת חקד חלק ישיר מחאה ישירה עם עובדות אמת ואף קראת לילד בישמו שונה ישראל ומסית ,ומדיח ,רשע ,ושקרן ,שתזכה לראות כל יוצאי חלצך גדולי תורה אמיתאים כי מי שרחים רבנן הוי ליה בנים רבנן ולווארי וכל אחד מינציגי הציבור החרדי ישלח גם מכתב ברור כמוך אולי יזדעז
משה24.02.14
7
אבל לא מועיל! שכן ידוע שרשעים על פתחה של גיהנום לא עושים תשובה כל שכן שונא ישראל וערב רב, שרץ מטונף ונבלה סרוחה כלפיד לא יעשה כן.
ערן24.02.14
6
בס"ד כגון, YNET, NANA, nrg ועוד. שידעו מי הם באמת החרדים וכמה חכמה הקב"ה נטע בהם,
פטריוטית24.02.14
ראיתי מכתבים חכמים יותר במשך חיי הקצרים...
דוד25.02.14
הוא בא להוכיח שלפיד משקר, לא שהוא חכם. זה שהוא חכם הוא לא צריך כבר להוכיח, הדבר מפורסם וידוע.
ענת25.02.14
5
גם "חבל על הזמן" - כי המכתב מדהים, כל מילה בסלע, הוכחות ברורות ומוצקות, סותרות את כל מה שנקרא "יש עתיד" והיו"ר שלה, והסגנון גם מדהים. אבל גם "חבל על הזמן" - כי הדברים נופלים על אזניים ערלות, ושום מכתב כזה לא ישנה דבר וחצי דבר, ואפילו לא יזכה להתייחסות מצד לפיד או אנשיו. בקיצור חבל על הזמן, באמת.
AVCHY24.02.14
4
אם יש הוכחות חותכות ונתונים מפורטים כנאמר בכתבה. למה לא כל ח"כ חרדי נושא אותו בכיסו ושולף אותו למצלמות ערוץ 2 ודומיהם השכם והערב? למה לא מפיצים זה כנגד זה? במשך שנים שותקים. יש פה משהו שלא מובן לי. הכי קל זה ללכת לתירוצים בכיוון של שנאה ששונאים אותנו ומפחדים מגידול חרדי וכו' למרות שזה נשמע די הגיוני
אבשלום02.03.14
3
חזקקק (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלמה24.02.14
2
מה עם ביבי?? חבל שבניזרי מאס בפוליטיקה.עדיף לו ללמוד תורה מאשר להמשך אחרי השררה וההתנשאות.זה יביא לו הרבה כבוד.
לפיד תינוקשנשבה24.02.14
1
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי24.02.14
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

אלפים בראשות גדולי ראשי הישיבות והאדמורי"ם נהרו לביקורי החג אצל זקן הפוסקים

חנני ברייטקופף | 30.04.24

צפו בתיעוד

הגר"ד לבחורים: "כל אחד מכם מכריז שהקב"ה לא פשט רגל"

איצלה כץ | 30.04.24
ש

ראיון מרתק

איפה נמצא 'עם הספר' ב- 2024?

כיכר בשיתוף מוסד הרב קוק | מקודם

היסטוריה ואקטואליה

התלמידים חששו שרבם נכשל - עד שהתגלה מהיכן הגיע החרק

ישראל שפירא | 30.04.24

פני רבו ברגל

הרבנים נעמדו לתפילה נרגשת מול ספרי התורה | תיעוד

חיים רוזנבוים | 30.04.24
ש

מרגש • צפו בראיון

התפילין של הזולת: סיפורים מרגשים מפרויקט החיבור בין יהודים

אסף מגידו | מקודם
ש

פיתוח ישראלי חדשני

כל אחד יכול להרוויח אלפי שקלים בלי לעשות כלום?

כיכר בשיתוף רייזאפ | מקודם

4120

"הקוד" | כך תגלו האם החמץ יוצר לאחר הפסח

חזקי שטרן | 30.04.24

אשר גאלנו וגאל אבותינו

בעיצומו של הקבלת פני רבו: הראשון לציון נשא תפילת הרש"ש עקב המצב | תיעוד

חיים רוזנבוים | 28.04.24

תיעוד מיוחד

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 28.04.24
ש

חצי מחיר מתל אביב

משרדים ב-100 אלף ₪ והשאר ב-24 תשלומים

כיכר בשיתוף בריטניה ישראל | מקודם

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 28.04.24

כל חמירא 

הגוי התקבל בבית הרב ורכש את החמץ

חיים רוזנבוים | 28.04.24

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 28.04.24
ש

קרקע למכירה ליד ירושלים?

זכות לדירה ירושלמית ב-140 אל"ש - ממש בהישג ידך

כיכר בשיתוף גרין פארק | מקודם

"בני הישיבות שומרים עלינו"

הראש"ל: "איזה ניסים, בזכות מה זה? בזכות הרמטכ"ל?" | צפו

ישי כהן | 27.04.24