כיכר השבת

לאחר תקופת רגיעה

הקמפיין נגד חרד"קים חזר לרחובות: חייל חרדי - חזיר

יומיים לאחר שקבוצת חיילים הותקפה בצעקות בבני ברק, הקמפיין נגד החיילים החרדים חוזר לרחובות ובגדול: מודעות ענק בערים החרדיות מציגות חיילים חרדים כחזירים ומזהירות את הציבור מ'חרד"קים' שנשלחים לשכנע את צעירי המגזר להתגייס • חייל חרדי: "אני לא פוחד מאלימות, כולנו יהודים. הם אחים שלי" (חרדים)

182
ניסים פרץ | כיכר השבת | ט"ו בתשרי | 09.10.14
מתוך קמפיין החרדקים החדש
מתוך קמפיין החרדקים החדש (צילום: כיכר השבת)

"הם זקוקים לפרה חולבת, הם מחפשים בחורים כשרוניים, הם יודעים שגם אם את כאמא לא מאמינה בכישורים של יצחק, הרי שעם עוד קצת מוטיבציה אפשר להרים אותו לרמה גבוהה. אלא שבמקום להשקיע את זה בתורה, הם מעדיפים להשקיע את זה בלימודי בגרויות ואקדמיה, כיוון ששם יש הרבה כסף..."

"פעם יש להם בעיה עם הכובעים ופעם מתעופפים להם הספרים לכל רוח, במקום שהכובע יעמוד על הראש, עומד הוא על מקל נדודים, ואת מקומו של הכובע ממלא שער פוני של טמבל גלוי ראש "עם ציצית" ומעליון שלל הצעות לסייע לבנינו המתקשה..."

הציטוטים הללו מככבים במודעות חדשות שפורסמו בערב חג הסוכות (יום רביעי) ברחבי הריכוזים החרדים בישראל, ומבקשות לחדש את המאבק בגיוס החרדים לצה"ל תוך שימוש בכינוס הגנאי חרד"קים לחיילים החרדים. שבוע קודם לכן, פורסמו "טיזרים" - מודעות בהן נשאל ציבור העוברים והשבים מי היא הדמות המדוברת המתארת את עצמה כ"נסחפתי אל חיי הבטלה, אני מייבש לבחורי ישיבה את הנשמה".

מייבש לבחורי ישיבה את הנשמה, החרד"ק (צילום: כיכר השבת)

במודעות הקמפיין עצמו שמכיל מסרים חריפים כנגד חיילים חרדים ובפרט כנגד חיילים הנשלחים לשכנע חרדים להתגייס, מוצג חייל חרדי עוטה כיפה שחורה ומגודל פאות כשפניו הן פני חזיר. לצד דמות החייל, מאויירים שלושה ילדים המנהלים דו שיח באשר לדמותו המוזרה, "תראה איזה אזניים יש לו, ממש כמו צבוע..." אחר עונה: "אני דווקא חושב שזה שועל, תראה את החיוך שלו". ילד שלישי חותם את הפולמוס באומרו: "אני אומר לכם שזה "דבר אחר" (חזיר. נ.פ) לגמרי, תסתכלו על האף שלו ותראו גם מה יש לו בכיס".

המשטרה מחרימה את מודעות הקמפיין, בפעם הקודמת (צילום ארכיון: ניסים פרץ)

בחלק אחר של המודעה נאמר כי "החרד"ק" מנסה להרשים בידיעות תורניות כששוב נעשה דימוי לחזיר המציג את טלפיו כסימן לטהרתו. "הוא מנסה להרשים עם ידיעות מצחיקות מהגמרא ממש כמו דבר אחר שפושט טלפיו ואומר ראו כשר אני, גועל נפש, פו!". מודעה נוספת שהופצה במסגרת הקמפיין מכוונת נגד הקמפוסים החרדים והעמותות המממנות את הלומדים בהם, "איך נולדו מיליון משומדים" שואלת המודעה ומאשימה בכך את תנועת ההשכלה.

המלחמה בחיילים החרדים חוזרת?

בתחילת השבוע (יום ראשון) התפתחה תגרה אלימה בבני ברק בין חרדים ונערי שוליים, לאחר שקומץ חרדים הפריע לסיור קצינים בעיר וכינה אותם "חרד"קים", הצעירים החרדים הוכו על ידי נערי השוליים והושתקו, והקבוצה המשיכה בדרכה. אחד מעדי הראייה לאירוע טען בשיחה עם "כיכר השבת: "זה גרם חילול ה', חבל שבזמן כזה שמגיעים מאות אנשים שאינם דתיים מידי ערב לבני ברק בכדי לספוג מאווירת החג ומהקדושה הרי שיש כאלו שבמקום לקדש שם שמיים ולקרב אותם בוחרים ליצור ריב מדון ומחלוקת".

התקרית בבני ברק ביום ראשון (צילום: שאול קרוייזר)

עם זאת, בחודשים האחרונים נרשמה רגיעה משמעותית במאבק בין המגזר החרדי והתגייסים לצה"ל ומודעות הענק כנגד המתגייסים חדלו מלהתפרסם ברחובות הריכוזים החרדים. הרגיעה הגיעה בין היתר על רקע מאבק שניהלו חרדים ששירתו בצה"ל כנגד מי שחשדו בהם כעומדים מאחורי הקמפיין. כעת, מודאגים החיילים החרדים מחזרתו של המאבק נגדם. אחד מהם טען בשיחה ל"כיכר השבת" כי "זה לא פחד מאלימות פיזית, הם יהודים ואני מקווה שלא יגררו לשם. זה פחד מהקרע בתוכנו, אנחנו אחים".

תוכן שאסור לפספס
182 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
51
איזה גועל נפש עושים החרדים . לא מספיק שהם לא מתגייסים אלה הם עוד מפריעים למי שמתגייס ומגן על התחת שלהם
הלל23.08.15
50
בעולם לאחר שהחמאס השתמש בפשקווילים האלו למטרות משלו, והציבור החילוני מתחיל לדבר על ה"חרדים"
עובדות בשטח14.10.14
49
אין מצווה להיות חייל בצבא של מדינת ערב רב.מדינה שהיא נגד התורה.מדינה שחוקיה הם נגד חוקי התורה.מדינה שקמה בכדי לחסל את נשמות ישראל.הערב רב הרסו את עם ישראל.
ערב רב13.10.14
וחילול השם
קצת לחשוב14.10.14
בהתנתקות ידעתם טוב מאד לעשות שנאת חינם וחילול ה'
יהודי מאמין!14.10.14
יודע מי כתב את זה? הלא משנאך ה' אשנא.... השאלה למי זה מיוחס??????????? יש מצווה גם לא לסכסך בכל האתר!
קצת לחשוב14.10.14
משנה ברורה בביאור הלכה סי׳ א׳:" אם הוא עומד במקום שיש אפיקורסים המתקוממים על התורה ורוצים לעשות איזה תקנות בעניניי העיר ועי״ז(ועל ידי זה) יעבירו את העם מרצון ה׳ ופתח בשלום ולא נשמעו דבריו מצוה לשנא אותם ולהתקוטט עמהם ולהפר עצתם בכל מה שנוכל ודהמע״ה אמר הלא משנאיך ה׳ אשנא ובתקוממיך אתקוטט."
יהודי מאמין!16.10.14

הצגת כל התגובות

48
אם לחיילים אסור לדרוך בשכונה חרדית באיזו זכות יש טענות נגד החילונים שלא רוצים חרדים בשכנותם
נורמלי13.10.14
47
המומים ומזועזעים אנו עד עומק הנפש -הבהמות אלו, אשר אנשים מגזע ישראל העיזו להכפיש ולהוקיע את חרדקינו היקרים כו’ הננו בזה להודיע ולגלות את צערנו ברבים, כי זה למעלה משבעים שנה שראשי ממשלת השמד מישראל משקיעים מאמצים בלתי נלאים להרוס ולחסל את גדר ההפרדה בין עם ישראל – לעמים הגוים, כל מהויים וחזונם מאז ומ
67676721.12.14
46
חושבים שבשם התוירה הם יכולים לכתוב ולהגיד הכל... הבן שלי בצבא במסגרת שח"ר . אחלה חברה . משרתים את העם, שומרים על העם ויראי שמיים. סתם הכפשה זולה !!! אוהבים אתכם מאוד!!! אמא חרדית למצב העם...
אמא חרדית מאוד 13.10.14
45
בושה שככה אתם מבזים אנשים שמוסרים את נפשם בשביל שתישנו בשקט ועוד דבר נגייייד ויש מצב שאתם צודקים (לא שאני חושב ככה ואני אדם דתי) התמונה הזאת רק תגרום לאנשים לשנוא את החרידים ולא ליהיות כמוהם ופרנציפ לגייס אותם מתי תבינו ששנאה זה לא הדרך אלה צריך לעשות הכל באהבה ובכבוד ולא לרדת על אנשים שמוכנים למסו
יהודי מאמין 21.10.14
44
מה זה בולשיביקריה? ( מדינה בולשיביקית במסווה של דמוקרטיה)!!!!!!!!
חוצפה!!!!14.10.14
43
החילוניים דנים על החרדים בynet כי הם בטוחים שזה כולם.... וחבל!!!!!!!!!!
צצצצצ13.10.14
42
אין מה ללכת לשם - הכל אנטי דתי, אנטי יהודדי שום קשר וכבוד לדת. חיילות עם מדים צמודים, מפקדים נשואים שהולכים עם רווקות, השם ישמור מי שהולך לשם!!!!! "חברת הסבבבה" עם מדים. חצי מהצבא קלבניקים משועממים, ספרים, שקמיסטים שעושים שבוע שבוע, שיחות חינם של שעות על גבי שעות בטלפון, ומי משלם את כל זה?!!!!!
השם ישמרנו!14.10.14
אתה מדבר על סמך צפייה בסמרטפון באייפון ובאינטרנט אתה עשיתה צבא כמו שאני הייתי בירח
ציוני16.10.14
חחחח... איזה שקרן .... רק חסר שתגיד שגזרו לך את הפאות , והכריחו אותך לאכול "דבר אחר"
חיים17.10.14
41
בתור בעל תשובה אני יושב וקורא את התגובות ופשוט ניקרע הלב על השנאה המיותרת הזאת שנובעת גם בין היתר מבורות מסויימת.. הייתי בצבא ונכון שיש שם ניסיונות אבל לא דברים בלתי אפשריים.. הכרזה הזאת עשתה לי חלחלה בגוף פשוט.. כמה חילול השם.. כמה שנאת חינם היא גרמה.. כמה קיטוב בעם.. האם זאת דרכה של תורה? אני לא מ
רועי20.10.14
אבל עסקנים מתפרנסים מ"מלחמות קודש".
רפאל21.10.14
40
אנו שומרים על המדינה בזכות שאנו לא הולכים לצבא, אה שכחתי אם לא יהיה צבא אז לא תהיה הזכות הזו, אז תשאירו את הצבא..........חחחח...... אושר זה להיות סיקריק אתם לא מבינים זה גם צבא אבל של שנאה שנאה שנאה.
חרדי13.10.14
תתחילו לקרוא קצת תנ"ך על המלחמות בארץ ישראל ומחוצה לה, רובם היו מתייגסים ורובם גם היו מתפללים ולומדים..... נקודה למחשבה..........
חכם14.10.14
מה שווה השמירה שלכם ראינו טוב מאוד לפני 70 שנה
ציוני13.10.14
39
קריקטורה בסגנון נאצי. שלא יבכו החרדים בפעם הבאה שתתפרסם קריקטורה כנגדם - אין להם יותר זכות למחות על אנטישמיות.
stam113.10.14
שלא יבואו בטענות על הסתה ואנטישמיות הם הרויחו את זה ביושר
בן ציון13.10.14
38
צה''ל מגן עלינו וימשיך להגן עלינו מכל צרע ומכל פגע רע! אף אינפנטיל מגודל לא יעז להשמיץ את החרדים האמיצים שסוף סוף קיבלו קצת שכל והולכים להגן עלינו! במידה והרב שמואל אוירבעך עומד מאחורי ההסתה, אני מאחל לו שיילך לעזאזל הוא וכל אספסוף היהודונים שלו.
דניאל12.10.14
מלבד דברי הכפירה שכתבת
יהודי מאמין!12.10.14
אני עוקב אחרי תגובות השנאה שלך ולא ברור למה אתה קורא לעצמך יהודי בכלל. מאחל לך פקיחת עיניים ובריאות נפשית. תודה לחיילי צהל ששומרים עלינו.
חזקי21.10.14
אדרבא תענה לטענותי עניינית!
יהודי מאמין22.10.14
מצווה הבאה בעבירה היא עבירה.לא מצווה.אסור לאדם להכניס עצמו לניסיון,בצבא יש נסיונות,אז אסור להתגייס. ואנו מוחים בך בכל התוקף על בזיון תלמידי חכמים שכתבת. כל המבזה תלמיד חכם אין רפואה למכתו.תלך לרב ותבקש סליחה.
רוני12.10.14
37
ציבור שמתהדר בתורה שלו ולא מבין פשט רמב"ם! המלחמה היא מלחמת מצווה - מדין עזרת ישראל מיד צר (רמב"ם הלכות מלכים ומלחמותיהם פרק ה' הלכה א') בנוסף איסור של שנאה ,כעס , חובל בחברו , מוציא שם רע וכ"ו אם מתגייסים כבודדים יהיה יותר נסיונות . די עם התרוצים האלה של הפריצות בצה"ל הציבור החרדי יודע טוב מאוד
יהודי פשוט12.10.14
אין מן הנמנע לעשות את שניהם וגם אחרי הצבא יש עוד 80 שנה לחיות
אני20.10.14
36
יש לבזות את החרדקים עד שלא יעזו להוציא את האף-חזיר שיש להם מהבית
אני17.10.14
החרדקי"ם בכלל "לא" מגינים על ישראל !!!!!!!
החרדקי"ם בכלל "21.12.14
להם שהם טועים,ושאין מצווה לשרת בצבא טמא כזה,בצבא שהוא נגד ה' ותורתו.
אסור להתגייס20.10.14
35
אם לא היו אנשים כמוכם לא היינו צריכים צבא אבל אתם האויבים האמיתים של עם ישראל. עצם העובדה שאתם מתכתבים באינטרנט, אז עדיף שתוכלו את החזיר ולא תלבינו פני חיילים שעושים קידוש השם יום ולילה. רק לפני חודש איבדו את חייהם 72 חיילים. אוי לכם מיום הדין (שמחת תורה) חזירים.
יפה11.10.14
חזירים היא מילה עדינה מידי לכנות בה את הסיקריקים
בן ציון13.10.14
34
יש מלא נסיונות,מצווה הבא בעבירה אינה מצווה,אלא עברה גדולה,לכן אסור להתגייס לצה''ל.
שולה11.10.14
אז אסור ללכת למכולת?
רפאל12.10.14
מהנסיונות במכולת.
יהרג ואל יעבור13.10.14
33
למה להפריד ולהרבות שנאת חינם?
תתת10.10.14
די עם ה"אהבת ישראל" המזויפת שלכם בא נראה אותך חוטף מכות ממישהו וממשיך לחבק אותו
דתי לא ציוני13.10.14
ויודע לכבד כל אחד מעם ישראל לא "יספוג מכות" בוא לא נתכחש שהייתה אהבת חינם ואם לא הרגשת כך תבדוק בד.נ.א שלך אם אתה בכלל יהודי!!!!!!!!!! מה שהיה בזמן המלחמה לא היה המון זמן!!!!!!!!! אנחנו לא מזוייפים אנחנו אמיתיים וראו זאת בשטח- תפילות, קבלות, פרקי תהילים, אוכל לחיילים וכו' כשאתם-- תתחילו עם השנאת חינ
תתת14.10.14
32
הצבא בסדר. אך אם מגייסים עכשו אותנו בכח, אז עכשו בודאי לא הולכים לצבא. כשיפסיקו לכפות אותנו בכח, נשלח לצבא מרצונינו את כל מי שקשה לו ללמוד תורה.
יעקב17.10.14
לא כך היא דעת התורה הקדושה משל למה הדבר דומה להמתת חסד ודי למבין....
אני17.10.14
31
צודקים אתם בזעם ומי שהפיץ כזה פתק תארו לכם את הייתם מוצאים אותו ומדברים איתו למה והוא היה מספר סיפור על סיפור ולא היה לכם מה לענות לו ואני הייתי עונה לו שהוא רשע ואכזר וכל הטומאה הרצחנית שבעולם נמצא רק בשנאה המטורפת שהוא הפיץ בכזה פשקוויל ארור . אבל >>>>>>>>>>> לכם המתועבים בכל נבלה ומנסים להשמיץ ש
נתן הורביץ10.10.14
30
חבורת חרדים בטלנים חסרי תועלת!!!!!!!!!!!!! או שתתגייסו או שתלכו ללמוד כמו בני אדם ממתי יש לכם זמן להכניס עוד שינאה בעם ישראל ולהחריב את בית המקדש השלישי שטרם נבנה??????????? חייל חרדי הוא קדוש הוא צדיק אין כמוהו בכל העולם!!!!!!!!! אשרי החרדים שזוכים ללבוש על גופם את מדי הקודש של צה"ל. כל חרדי שהתגיי
חייל חרדי גאה10.10.14
29
החרדקי"ם בכלל "לא" מגינים על ישראל !!!!!!!
החרדקי"ם בכלל "21.12.14
28
למה אתם בשקט ?, אתם גם יודעים מי מעסיק אותו
שלמה 77010.10.14
תגיד לי מזה ולא יישאר לו צורה
eli11.10.14
בית המשפט חייב אותו להתנצל בפני בה"ל , העונש היה מגוחך , והכסף גדול והוא חזר לסורו לדעתי , רק עונש מעצר בפועל ירתיע מעשים כאלה
עו"ד ווינשטיין17.10.14
27
ה ממש רשעים ואני שמח על מה שהנערי שולים עשו לרשעים האלה
-ציוני-10.10.14
26
בעלי המחלורת הללו לא נחים אפילו בחג
אברך חרדי10.10.14
25
תרמתם כסף לפני החגים ?
הוועד ל"צדקה"10.10.14
24
כולם שוכחים שבית המקדש חרב בגלל שנאת חינם, כולם צריכים לכבד את כולם וכל אחד בדרכו שלו! יש כאלו שקשה להם ללמוד ובמקום להתבטל- הם מתייגסים! למה מכל דבר חייב לעשות עסק! ואיך אפשר לזלזל בחיילים שמוסרים את עצמם בשביל שאנחנו נוכל לחיות בארץ ישראל, זה לא ברור מאליו בכלל!!!!!!!!!!!! לפני כמה שנים לא יכולנו
ללללל10.10.14
23
הוא נעלב עד עמקי נשמתו. הוא כל היום מתאמן באימונים קשים רק כדי לשמור על עמ'י מפני סכנות ("אם ה' לא ישמור עיר שווא שקד שומר" - אבל חייבים לעשות השתדלות) והם במקום להוקיר לו תודה בועטים לו בפרצוף הוא אמר שממש היה רוצה שלא לעשות שום דבר בשביל אלה שפרסמו את המודעה ולא לשמור עליהם , זה לא מגיע להם נ.ב ה
בת תלתל10.10.14
להתגייס לצבא שמושתת על ג' עברות החמורות וכל כולו כפירה, פריצות, חילולי שבת, לחימה שלא על פי התורה אין בכך שום "השתדלות"!
יהודי מאמין!10.10.14
לפני שאתה סותר אדם אז תבדוק טוב טוב את המקורות! עיין בספר העיקרים לר' יוסף אלבו מאמר רביעי פרק ו' שאומר שם שאם ה' לא ישמור עיר שוא שקד שומר אך אם שה' ישמור על העיר- יפה שקד השומר וללא ההשתדלות של האדם- ה' לא יעזור!!! לא אני אמרתי זה ר' יוסף אלבו מתקופת הראשונים וכדאי לבדוק טוב טוב את המקורות לפני ש
יהודי אמיתי12.10.14
השתדלות מתחייבת אך ורק כשזה לא נוגד את התורה השתדלות ע"י צה"ל שבמהותו מושתת על ג' עברות חמורות ועוד שגורם לרבים להסיר את הכיפה ולהכשל שם בחמורות שבחמורות אסור בהחלט
יהודי מאמין!12.10.14
דווקא כתבת נגד השתדלות אמרת שבצה"ל אין בזה שום השתדלות תסתכל טוב בתשובה שלך. אני יודע ששלושת העבירות החמורות הם ביהרג ובל יעבור והם גילוי עריות שפיכות דמים וע"ז, שפיכות דמים- אין כאן להפך הריגת האויב היא מצווה(עיין סוטה מד ע"ב), ע"ז- אין כאן כיון שלא מכריחים אף חייל להודות באלוקים אחרים או ח"ו להש
יהודי אמיתי14.10.14
ואתה בלעת את זה כמו ילד טוב. אף פעם לא היית שם. ולכן לא ראית כמה שאפשר לשמור שם תורה ומצוות יותר מאשר בכל עבודה רגילה
אלי11.10.14
מחללי שבת ושם נקודת השבר של המזרחיסטים שרבים מהם מורידים שם את הכיפה...
יהודי מאמין!12.10.14
לחימה שלא על פי תורה יש גם בבני ברק!!!
דן סגל11.10.14
אם לא בתורה-אז בדם. מה שבטוח שהוא עדיף על אלה שמשועממים ובמקום ללמוד מטקבקים פה 300 תגובות על כל אחד או עסוקים בלצייר חזירים בשעות הפנאי.
עצבנית12.10.14
22
מיד בלי השתאות
שלמה 77010.10.14
זה היה אבישי חן. זה הוא שוב?
בעבר10.10.14
בשם הע"ז ששמה צה"ל הכל מותר
יהודי מאמין!10.10.14
אתה מאמין אבל כשיש אזעקה אתה רץ לממ"ד
ציוני10.10.14
התורה
יהודי מאמין!12.10.14
הרי אתה והערבי המכנה המשותף שלכם גדול... לך תדבר איתם שיכוונו שהטיל לא יפגע בבית שלך.. חברים נשארים חברים! ולך תחפש לך חיים אתה בנ"א משועמם, מובטל וחסר תכלית שמחפש למצוא שחור בכל בנ"א שבניגוד אליך, עשה משהו עם החיים שלו. כאילו כל בנ"א שלא כמוך-ישר חזיר. תמשיך עם הגישה הזאת, תעבוד קשה, עוד תגיע רחו
עצבנית12.10.14
ה' נותן לבן אדם כשרון ציור והוא מנצל את זה לעשות חילול ה'
בת תלתל10.10.14
21
מבייש ביותר לשמוע על אנשים שמקדישים את זמנם לזלזול ולשנאה.
אא10.10.14
20
בצה"ל מתאבדים כל שנה 30 חיילים. המחריד, שהצבא אפילו לא מוכן לעשות חשבון נפש שלא כל אחד בנוי למסגרת צבאית וגם שמתאבדים כל שנה 30 חיילים, זה לא אכפת להם להמשיך ולרדוף אחרי מי שלא בנוי לשרת בצבא ולהכניס אותו לכלא ולדכא אותו ולרדוף אותו עד אימה עד שמתאבדים! בושה וחרפה לדיקטטורה הזאת שנקראת צבא, היום הי
א. לוי10.10.14
לא הייתה מעז אפילו לחשוב את מה שאתה כותב לו באמת הייתה פה דיקטטורה
בן ציון13.10.14
אני מכיר אישית לא אחד לא שניים גם לא שלושה בני ישיבות שהגיעו אל סף-אישפוז נפשי עקב לחץ דתי בישיבה (אחד מהם גם התאשפז בסופו של דבר). לך לכל פסיכולוג/פסיכיאטר שמתעסק עם הציבור החרדי (בפרט אלא שהם חרדים בעצמם, כי אליהם שולחים בדרך-כלל את הבחורים המסכנים) והוא יעיד שכמות ההפרעות הנפשיות בישיבות לא פחותה
אחד שמכיר16.10.14
29 אנשים וגם זה לא כולם עושים ככה
aris21.10.14
19
מעל הכל יש לזכור, שלימוד התורה מציל את עם ישראל ואת הצבא ואת החיילים שלימוד התורה הוא מעל הכל. הבעיה שבצבא רבים דתיים הופכים במשך הזמן לחילונים וזו הבעיה ועל זה הזעקה שהצבא לא ממש ערוך לקבל לשורותיו שומרי מצוות כהלכה.
א. לוי10.10.14
שכחת על נסיבות קריסת בית המקדש? השנאה של חרדים כלפי חילונים עושה נזק - הרבה יותר חמור מיתרונות של לימודי תורה. גם מקרה זה הוא מקרה של אותה שנאה.
ראובן12.10.14
18
סך הכל הצבת מראה לחרדקי"ם מסיונרים שמשתפים פעולה עם אוייב היהדות!!!
יהודי מאמין10.10.14
טפו עלייך יגועל נפש יאוכל חינם אתה יושב מתפנן לך בבית בזמן שחיילי צה''ל נילחמים בישביל לשמור לך על התחת אני בעל תשובה ואוהב כל יהודי אבל אנשים כמוך גורמים לי לשנוא את כל מה שקשור לדת!!!!!!
דניאל10.10.14
אלה ההולכים להתנשק עם אחמדיניג'אד וראאד סללאח הם אויבי היהדות אין להם וליהדות שום קשר סתם כת אינטרסנטית שבגלל דעותיהם ומעשיהם הכסף הערבי זורם אליהם כמים
בן ציון13.10.14
מטורפים יש בכל מקום
יהודי מאמין!14.10.14
זו אותה גברת בשינוי אדרת, אולי אתה יהודי מאמין אך השאלה במה??? אמונה באלוקים עם כל הסכסוכים שאתה מציב כאן אין לך!!!!!!
ליהודי המאמין14.10.14
כפי שהיא עניין טכני שלפעמים אני כותב לא בשם המשתמש שלי
יהודי מאמין!14.10.14
אין בך!
ליהודי המאמין14.10.14
למה אף אחד לא מוכן לענות לי עניינית???
יהודי מאמין!16.10.14
לענות לאנשים שמדברים שטויות יותר!
ליהודי המאמין19.10.14
17
כאילו מי שמתגייס רוצה להתגייס מה התינוקיות הזאת ולתלות את המודעות האלו ברחובות חרדים שיש ילדים קטנים ושים התוך הכיס של החרדק ידיעות אחרונות זה מותר להראות את זה לילדים... והתנוקיות המזעזעת הזאת שניכרת מכל מילה ומילה סתם תינוקות דפוקים
נתי10.10.14
16
החיילים החרדים , המכונים חרד.... הם ילדים טובים שלא רוצים ליפול על כתפי ההורים הכורעים תחת נטל ההוצאות , הרוצים לעזור לעצמם לעמוד על הרגליים , הרוצים לעזור לעצמם להתפרנס בכבוד ולא להזדקק לכספי הזולת , ילדים שאינם רוצים לעלות בשעה 10:00 בלילה ולדפוק על דלתות עמ"י ולפתוח יד , בתואנות שונות ומשונות , ש
רובי 10.10.14
סחטיין אחי! כל מילה!!!
אני12.10.14
להפוך את הרב זורגר לקציצות
ציוני13.10.14
15
כי שתיקה של רבניכם היא כמעין הסכמה חלילה לחילול זה. מה שמעניין זה, כיאה למשונים , כשהיתה מלחמה לפני חודשיים והם קיבלו טילים על הראש אז אז הם שתקו כי הם היו צריכים את הצבא , את החיילים ואפילו את החיילות שלקחו מקומם של אותם גברים מאחורי כיפת הברזל . צריך לצעוק נגדם בקול גדול אתם לא תשבו במחננו מעשכם
בת ישראל 10.10.14
14
השיעמום בשילוב עם דת זה הרסני ומסוכן, עיין ערך דאעש.
רחם נא10.10.14
13
מיתערבים בחיים של אחרים אם הם רוצים ללכת לצבא זה עינין שלהם עם עצמם השאלה היא:למה אתם מיתערבים????????????????
יוסי ל10.10.14
להפיל חרדים לצבא ומקבלים הון תועפות על כל ראש והם עוד נכנסים לתוככי השכונות שלנו. חרדקי"ם החוצה!!!
יהודי מאמין!10.10.14
החיילים לא מסתובבים גם בשכונות החילוניות?! מה כל חייל חרדי שנכנס לעיר חרדית זה בשביל להפיל חרדים?! הכל מתחיל מהמשפט הזה "לתוככי השכונות שלנו" ממתי הרחוב שייך לכם זכותו של כול אדם באשר הוא לעבור בכל רחוב ועיר שרוצה.
eli10011.10.14
המציאות כמו שכתב הגר"ח מבריסק זצ"ל שהקמת המדינה היא האמצעי לעקירת הדת לדוגמא תראה מה המצב בזמן האחרון: 1. תקציב של חצי מיליארד שקל!!! רק בשביל להוציא את החרדים לעבודה במטרה לשלבם בחברה הישראלית (לחלן אותם) הלשון שלהם 2. הקימו ממ"ח בעלות של 16 מיליון ש"ח!!! רק בשביל לשכנ
יהודי מאמין!12.10.14
בשמחה!!!!!!!!!!!
תגובה14.10.14
לא מספיק שהקימו מדינה וצבא תוך מרידה בה' והעבירו מאות אלפי יהודים על דתם ואנחנו הם אלו שצריכים לעזוב את הארץ? אדרבה מי שלא רוצה לשמור על התורה שירד הוא מהארץ!
יהודי מאמין!14.10.14
אז למה ולמי אתה בא בטענות הרי הכל משמים
ציוני13.10.14
שבו אתה נמצא ועוד כאשר אתה עסוק בלשון הרע ושנאת חינם!
נקודה למחשבה14.10.14
להסיט את הנושא אלי אישית בכל אופן אני משתמש באינטרנט חסום כהלכה כדעת גדולי ישראל
יהודי מאמין!14.10.14
12
להשוות אדם שהולך להקדיש את חייו להגנת עם ישראל וארצו, וייתכן שגם יקפח אותם במהלך שירותו - לחזיר, לא פחות. הזוהי התורה?
שחר10.10.14
11
לברר מי הוציא את הפליירים האלה וכול הקשורים בנושא לישלול מהם את כל הזכיות האפשריות כמו ביטוח לאומי העיקר הם חיים מהמדינה ועוד יש להם תלונות... אחרי שהם לא יקבלו כלום שיתלננו כמה שהם רוצים!!!!!
נילי10.10.14
10
עדיף ע"פ חרדי פרזיט שלא עושה כלום{קמפיין שנאה זה לא נחשב} "חכמים המה להרע ולהיטיב לא ידעו"
שלום10.10.14
הע"ז הלאומית מכל מצוות התורה...
יהודי מאמין!10.10.14
לא תעמוד על דם רעך וירישתם אותה עדיפים לנו ע"פ מצוות מי שלא חושב כמוני הוא כופר
שלום10.10.14
9
יהי רצון שהם ומשפחתם לא יזכו להוציא את החודש הזה.
אין מחילה10.10.14
8
אוי לנו לאן הגענו! עוד לא נחתם סופית דיננו וכבר אנחנו עסוקים ב"שנאת חינם" באופן כל כך נמוך.... ירחם הקב"ה עלינו...
מרים10.10.14
7
A message from Moishela, בס"ד a handicapped child Chaf Tes Elul 5771 Sept 28, ’11 Erev Rosh Hashana תשע"ב Gevald! Gevald! Gevald! Gevald! Woe to us, woe to Am Yisrael and to the world. The time is drawing close. Coming at an amazing speed, the end of life as we know it is almost upon us but we
A message from 10.10.14
אבל לייק על המכתב הארוך
גידעון10.10.14
כבר 20 שנה מפיצים הזיבול מוח הזה של האוטיסטים !
*חסידת סטנלית*10.10.14
6
גם הציבור הכי חרדי חייב להוקיע את התופעה המבישה הזאת. מנהלי הקמפיין פשוט גורמים לחילול ה' נוראי
אבי10.10.14
5
משה אמת ותורתואמת את החרדים אני רואה כל יום בבית הכנסת משנוררים כסף מהמתפללים ומיד נכנסים לרכב ומדלגים לבית כנסת הבאה חיים חיי שקר מוצצי דם מהציונים וטענתם הם מגנים עלינו על ידי לימוד התורה מעולם לא כיוונתם מלימודכם עלינו ככה נראים בנינו החילים בעינכם אל יהיחלקי עימכם
עזרא10.10.14
כולם.אצל כולם יש צדיקים ולהפך.
אסור להכליל12.10.14
4
זו הסתה לכל דבר. מה יקרה כשחס וחלילה יעברו למעשים?? עד מתי נחריש כשבני בליעל תאבי פרסום ימשיכו להפיץ מודעות מעין אלו??? וככל הנראה אלו שמפיצים את המודעות הללו אינם מהאנשים שיושבים ולומדים אלא מהמשועממים המסכנים שמחפשים במה להעביר את זמנם המבוטל. אבל לנו בתור ציבור חרדי נורמלי שמבין שיש כאלו שאינם י
שןקי10.10.14
3
מיד ובכל הדרכים להעיף אותם מתוכנו הם רק גורמים נזק בל ישוער וחילול ה' להעיף את הסיקריקים וכל הדרכים כשרות
בן ציון10.10.14
2
השם הבטיח לשחוט את היצר הרע לקראת גאולת ישראל לעיני כל העולם ואנחנו רואים זאת כבר בשידור חי. בהחלט היצר הרע משתולל לפני סופו כמו חיה פצועה ואנחנו רואים קיצוניות מחרידה אצל הכופרים שבחרו במוות ולא בחיים!
א. לוי10.10.14
1
אני אומר לכם קיצונים הזוים ומטומטמים, תראו מה קורה אצלינו שהמטורפים השטלטו וכולם סובלים . אל תתנו לזה לקרות אצלכם.
ערבי10.10.14
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 09:44

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 07:39

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 07:36

ארבע שנים להסתלקותו 

נחנך בת המדרש החדש בביתו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל

חזקי שטרן | 27.04.24

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

האם הגאולה קרובה?

"בספרא דא יפקון מן גלותא" • אתגרי המלחמה בראי הזוה"ק

כיכר בשיתוף מכון המאו"ר | מקודם
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

נגיל ונשיש בזאת התורה

הרבנים ולב לבייב הוקירו את לומדי התורה מבני העדה הבוכרית | גלריה 

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

פארק מגורים חדשני

דירת החלומות שלכם במיקום הכי מבוקש בירושלים >>

כיכר בשיתוף ווסט פארק | מקודם

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24

חג הפסח

מה דין חמץ שנמכר לגוי שהתגייר בפסח? פינתו של ראב"ד ת"א | צפו

כיכר השבת | 26.04.24

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24
ש

'ווסט פארק' בירושלים

הזדמנות חסרת תקדים למשפרי דיור בפארק מגורי היוקרה החדש

כיכר בשיתוף ווסט פארק | מקודם

צפו בתיעודים

נואשים למכת"זית בגלל השרב? הפגנות סוערות בירושלים

קובי רוזן | 25.04.24