כיכר השבת

מי המרן שלך; כהנא או הגר"ע יוסף? / חיים כהן

כדי שהמסרים של אלי ישי יהיו חדים וברורים יותר, עליו לתלות מאחוריו תמונה של הרב מאיר כהנא, ולא של מרן הרב עובדיה יוסף

304
חיים כהן | כיכר השבת | י"ז בטבת | 08.01.15
כהנא ומרן הגר"ע יוסף. אלי ישי צריך להחליט מי המרן שלו
כהנא ומרן הגר"ע יוסף. אלי ישי צריך להחליט מי המרן שלו (צילום: משה שי - פלאש 90, מאיר אלפסי - כיכר השבת)

המדרש על פרשת השבוע שעבר, מספר כי כאשר הביאו את יעקב אבינו לקבורה, עשיו נעמד ומנע את קבורתו של יעקב, בטענה שהמקום שייך לו. ואז החל להתנהל שם ויכוח בין 12 הבנים של יעקב לעשיו, וכמובן שמטבע הדברים היה שם ביזוי כבוד המת. הנכד של יעקב, חושים בן דן שהיה חרש ואילם, לא הבין מדוע מתעכבים, והסבירו לו שעשיו הוא זה שמעכב את הקבורה. והמדרש מספר שחושים לקח חפץ חד וערף את ראשו של עשיו, ולאחר מכן באמת נקבר יעקב.

אבל נשאלת השאלה: איך ייתכן שאף אחד מ-12 הבנים שהיו שם, שכמובן היו חכמים גדולים, לא הצליח לראות את ביזוי כבוד המת כמו שדווקא חושים שהיה חרש ואילם זיהה מיד? אז בעולם הישיבות מסתובב תירוץ ידוע בשם רבי חיים שמואלביץ, שמסביר שמכאן אנחנו רואים מה טיבה של מחלוקת: אתה יכול להיות האדם הכי חכם, אך ברגע שמתחיל ויכוח ומחלוקת, אתה אוטומטית סוטה מהנקודה ולא רואה את הנקודה האמיתית שבדבר. רק אחד כמו חושים בן דן, שלא יכל לדבר ולשמוע ולכןלא היה שותף למחלוקת, הוא שזיהה את הנקודה של ביזוי כבוד המת, ובאמת עשה מה שעשה ומנע את ביזוי כבוד סבו.

בזמן בו הקווים מטשטשים והכל נהיה לא כל-כך ברור, אני רוצה לעשות קצת סדר, כדי להבין את המטרות של כל מפלגה ומפלגה עליהן אנחנו מדברים לאחרונה:

יהדות התורה היא מפלגה שקווי היסוד שלה הם קודם כל לדאוג לתורת ישראל. ואנחנו מאמינים שחיזוק תורת ישראל - שזה אומר לדאוג לאברכים, לבני הישיבות, לת"תים, ובקיצור לשימור פך השמן הטהור – מקרין את השפע לשאר הנושאים.

ובש"ס, חוץ מלדאוג לתורת ישראל, למרן הגר"ע יוסף זצ"ל הייתה משימה נוספת מאד ברורה: מי שזוכר ומכיר קצת את ההיסטוריה, יודע שאחד מהגופים שרדף את מרן עוד בימי היותו ראשון לציון ורב ראשי לישראל, היה המפד"ל. המפד"ל היה בזמנו גוף פוליטי חזק מאד, ומטבע הדברים גם הציבור הספרדי והמסורתי היו די מבולבלים ולכן היו מזוהים אך ורק עם המפד"ל. ואחד מקווי היסוד שלמטרתם הוקמה ש"ס, היה להוציא את הציבור המסורתי הספרדי מהמפד"ל, ולהחזיר אותם לדרך המסורת האמיתית, שהיא "להחזיר עטרה ליושנה". כלומר, להגדיר תורה ולהאדירה לפי ההשקפה הטהורה.

וכעת אנחנו מגיעים למפלגה החדשה, המפלגה של אלי ישי: קווי היסוד של המפלגה של אלי ישי, כפי שהוא פרסם, הם: ראשית, למנוע את אוסלו ג', ושנית לדאוג ל"תורת ישראל, עם ישראל וארץ ישראל". אז אני מבקש: בוא לא נטשטש את המציאות. אם אתה שייך לציבור החרדי שלנו, מטבע הדברים היה יכול להספיק קו יסוד אחד, תורת ישראל. זה שאתה אמרת "תורת ישראל, עם ישראל וארץ ישראל" ו"מניעת אוסלו ג'", פירושו של דבר שאתה לא מאמין שעל-ידי תורת ישראל אפשר למנוע או לחזק את שאר הדברים.

כשאתה טוען שאתה יכול לפנות לציבור אחר שלא קשור לציבור הספרדי המזוהה עם ש"ס, אזי נשאלת השאלה מדוע אתה מסתובב בכל מקום ואומר על עצמך "בכל ביתי נאמן הוא", כולל תמונה של מרן זצ"ל מאחוריך? אני חושב שכדי שהמסרים שלך יהיו יותר חדים וברורים, עליך לתלות מאחוריך תמונה של הרב מאיר כהנא! זה פשוט יחדד הרבה יותר את מסריך, ובמיוחד שבימים האחרונים התפרסם שאתה מנהל משא ומתן עם החבורה ההזויה, מארגני מצעד הדגלים באום אל פאחם.

אחרי שהבהרנו את קווי היסוד של שתי המפלגות החרדיות והמפלגה של הרב כהנא, אני רוצה להתייחס לדבר נוסף: לאחרונה מסתובב אצל כל מיני פוליטיקאים ופרשנים פתרון של איחוד המפלגות החרדיות והפיכתן לגוף אחד. כשאני שומע זאת, אני נזכר בדברים של ידידי היקר שאנו כ"כ מתגעגעים אליו, ר' אברהם רביץ זצ"ל, שהיה אומר תמיד ברגעי לחץ, כאשר היו מנסים להוביל מהלך חפוז בלי חשיבה פרטנית, שבסוף ששת ימי בראשית, בבין השמשות, נולדו השדים והרוחות. אז למה לעשות את דברים בחופזה, ב"בין השמשות"?

אז אני מרשה לעצמי להציע שבמקום שנלך למהלך שאף אחד לא יודע איזה שדים ורוחות יכולים לצאת ממנו, בואו נלך בקו ברור: אנחנו פך השמן הטהור, אנחנו היהדות הנאמנה, אנחנו אלה שנשמעים לגדולי ישראל - וכל אלה האחרים אינם קשורים אלינו בכלל, אלא קשורים לרבנים כמו הרב כהנא ולציונות הדתית.

כמובן, מהלך כזה של איחוד ודאי מבורך ותמכתי בו כל הזמן, אבל הוא צריך להיעשות באופן יסודי, לעבוד עליו במשך שנה ויותר עם חשיבה על כל פרט, ולא במהלך חפוז חודשיים לפני הבחירות.

כעת עלינו לעשות מהלך של "סור מרע ועשה טוב". עלינו להתאחד באמירה ברורה שאנו פך השמן הטהור, והצד השני הוא משהו אחר שלא קשור אלינו בכלל ולא נמצא במחנה החרדי. אני יכול רק להיזכר במה שמורי ורבי מרן הגרי"ש אלישיב זצ"ל היה אומר: למלחמה צריך שני צדדים.

בואו וננהג כמו חושים בן דן: אנחנו זה אנחנו, והוא - זה "הם".

הטור פורסם הבוקר ב"כל ישראל" מבית 'קו עיתונות'

תוכן שאסור לפספס
304 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
130
כהנא הי"ד - בכל הכבוד שהוא היה בהחלט ראוי לו - היה רב ולא מר"ן - לא כל רב הוא מר"ן - ובכלל: למה זה צריך להיות או או? למה אי אפשר גם וגם? הרי למיטב ידיעתי ותקנו אותי אם אני טועה - לא היו להם השקפות עולם סותרות ומנוגדות - וגם אם כן - למה אי אפשר להעריך ולהעריץ את שניהם - מה הבעיה?
אוראור קריית הר24.07.17
129
אתה מדבר כאילו אין גדול הדור בראשות המפלגה שמורה מה לעשות?! בושה תמיד האשכנזים ידעו לבזות את גדולי הדור הספרדים... איכססס לכו הביתה!!!
כוכבית11.01.15
128
שני שליש מהמצוות הם בארץ ובמקדש -אפילו נטילת לולב... מי שעושה פילפולים ומסביר שרק תורה יש ללא ארץ וללא עם- לא מבין מה היא התורה לך ללמוד לפני שאתה כותב שטויות
עמישראל11.01.15

הצגת כל התגובות

127
שכל ילד יהודי מתוק יקבל חינוך טהור, מה זה התורה הקדושה, מה זו שבת קודש, מה זה כיבוד הורים , לפתוח את היום עם שמע ישראל, להיות במקום שמגן פיזית ורוחנית על נפשות ילדינו הרכות וכו וכו ובפרט בדורנו היתום שיש נסיונות קשים גם למבוגרים בקיצור להחזיר עטרה ליושנה זו לא רק סיסמה זו דרך!!! כמו הסיסמה בכל בית ה
שסניק10.01.15
126
יישר כוח!!
יהודה09.01.15
125
אבל תומכי אלי ישי ממילא לא יודעים צורת אות עברית (רק צרפתית וערבית) ככה שחבל על הזמן...
דרומי08.01.15
124
חיים כהן, חילקת את עם ישראל ל10 עמים, כל עם לפי פוסק הלכה אחר!!! תלמידי חכמים מרבים שלום בעולם וליצני החצר מרבים פילוג בעולם!!! אבל לא יעזור- עם ישראל ראוי שיתאחד!!!
ישראל08.01.15
123
אדון חיים כהן רק שתדע דבר אחד ותמסור את זה הלאה שכל מי שמדבר על אלי ישי ועל אמרותיו בדיוק כמי שמדבר על גאון הדור מרן שר התורה רבנו מאיר מאזוז שליט"א ואני חושב שכדאי שאתה וכל חבריך השסנקי"ם יזהרו בדבריהם שעקיצתן עקיצת עקרב ונשיכתן נשיכת נחש וכו' וכל דבר שיוצא מפי קדשו של מרן קדוש וכל מה שאטלי ישי אומ
אריה08.01.15
122
כי הרי רק מספיק תורת ישראל. האם כותב התור הוא מהאנשים שמוצא חילוק בכל דבר? חילוק זה נכון כשלומדים סוגיה לא בכל מקום בחיים
עבד השם08.01.15
121
לחרדים אסור לדאוג גם לעם ולארץ? מזה ההשקפה העקומה הזאת? ובנוגע לאוסלו ג, באמת היית רוצה לראות עוד מהלך מדיני בסגנון ? לא הספיקו כל ההרוגים שמצאו כתוצאה ממהלכים שטומנים את הראש בחיל? קצת שכל! !! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מישהו08.01.15
120
אם מישהו היה כותב את השם של הרב עובדיה בלי תוספת הרב זה גם היה עובר ככה?? חבורת ההזויים??? פפחחחחח....סוף סוף למישהו אכפת מארץ ישראל.אלי ישי מבין שתורה בלי ארץ ישראל זה לא כלום.מי שחשב ככה נשרף באוושוויץ. הכל נובע מהתורה אבל צריך גם עשייה ושמירה על הארץ. ישי שמור על ארץ ישראל ואל תהיה כמו דרעי ותומכ
יהודי08.01.15
119
על כתבות כאלה המתעוררות שנאת חינם בין אחינו בית ישראל נחרב וחרב בית מקדשינו. תתביישו לכם רשעים האיחוד מבורך וכן שנרבה אחוה שלום ורעות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נתנאל08.01.15
118
זה הגובה של המאמרים שלך?
שפוי17.01.15
117
מסכן יוני שטבון. רחמנות!
מיקי11.01.15
116
ארץ ישראל ועם ישראל קשורים בקשר בלתי נפרד לתורת ישראל. אבל כשיש מי שטוען לפעול בשם התורה ומטיל תיקים על רבו ואומר שזה מיוזמתו (אוסלו) ורבו אומר שזה תחום הסיקה שלו והוא לא התערב, נשאר הכלל: דברי הרב ודברי התלמיד (בא נאמר..) דברי מי שומעין? לכן יש לציין שלאור שהמפלגה הולכת בדרכי התורה היא נאמנת לעקרונ
עט סופר11.01.15
115
אני לא מאנשי אלי ישי ואני חרדי אבל אני אוחז בשיטה של הרב כהנא ארץ ישראל ללא ויתורים וגירוש הערבים מארצנו הרב כהנא צדק בכל דבר אני מוחה בצורה שמציגים פה את הרב כהנא
אריאל09.01.15
114
מה שבטוח זה שמרן של דרעי הוא דרעי עצמו בלבד! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מבין09.01.15
113
שישי טוב לספרדים
סימונה09.01.15
112
התוכן ידוע של החוג הידוע בהתנשאות המטורפת שלהם. מדובר בחצופים וגסי רוח שבטוחים שכל העולם שלהם. בשעה שמדובר בריקנים מכל תוכן. הם יותר גרועים מהמשומדים שבכל הדורות.
שמעון09.01.15
111
אהבת ישראל- אליבא דמרן הגר"ע זיע"א, לאהוב כל יהודי כפשוטו, ולדאוג לילדיו לחינוך תורני ולדאוג לעניים ולאביונים. אהבת ישראל- אליבא דחב"ד והמזרוחניקים, לאהוב חילוניים וגויים שמקיימים 7 מצוות בני נוח, ולשנוא סאטמרים ליטאים וחרדים ולרדוף אותם. תורת ישראל- אליבא דמרן זיע"א,כי הם חיינו , לדאוג לישיבות ולתל
שסניק08.01.15
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעקב09.01.15
כמה לשון הרע ושנאה יש בך. האמת שאני לא מתפלא לצערי..
ישראלי פשוט09.01.15
שסניק שכחת שהמוסלמים עשו ליהודים פוגרומים גם כשהיו במדינות ערב אז תפסיק לבלבל...תראה מה קרה בצרפת המוסלמי ישחט אותך רק בגלל שאתה יהודי נקודה...וראינו מה שדרעי עשה את אוסלו וזה לא חסך דם אלא נרצחו כתוצאה מזה יותר מאלף יהודים ולדרעי יש לו דם יהודי על הידיים..הכתבה שלך מתאימה לעיתון בסוריה לא בישראל
יהודי09.01.15
110
אז אם גרעי כבר עשרים שנה צווח על פערים חברתיים, אז הוא צריך לתלות תמונה של "אמא הבטחת לנו עוף לשבת"? אז למה זה בסדר מבחינתך שהוא תלה תמונה של מרן?
יאללה יאללה. תת08.01.15
109
חזק !!!!
אהרון08.01.15
108
כן והוא ילך עם בוזי
משה יוסף08.01.15
107
הכותב היקר שכח רק כמה עובדות אז אני הקטן יזכיר לו אותם: א. שכחת שאריה דרעי ישב בממשלה ביחד עם ההזויים מהשמאל לוחמי החופש אבירי השלום והצדק. ב. שכחת שאריה דרעי איים להקים מפלגה בחיי הרב ובכך לפגוע במפעליו. ג. בדבריך אתה מצוטט ומדייק את דבריו של אלי ישי שאמר שהוא ידאג ל"תורת ישראל עם ישראל וארץ ישראל"
יצחק08.01.15
התגובות שלך קטנוניות וחסרות כל הבנה מינימלית. תסתכל בהסטוריה הש"סית, היא לא התחילה לפני שנתיים וגם לא לפני 15 שנים. החתרנות של ישי החלה הרבה קודם לכן... והעזות לרשת את היו"ר המוצלח רק בגלל שהתנכלו אליו מהרשויות, ולמדר אותו מבית מר"ן - אין לה מחילה!!! לא יודעת איך אריה דרעי מסוגל להסתכל עליו בכלל. מה
ירושלמית08.01.15
אלי ישי קיבל תאבון רק כשדרעי נכנס לכלא והוא הפך ליור ש"ס לפני כן לא היו כל שאיפות לרשת את דרעי , מי שכן עשה כך הוא דרעי עצמו שהדיח את הרב פרץ , דרעי יכול לבוא בטענות רק לעצמו הטענה הראויה היחידה של דרעי היא שמרן הבטיח לו שישוב להנהגה, וכן שהוא למעשה המציא את החצי השני של ש"ס ,עם שימוש מוצלח ומאס
אחד שזוכר09.01.15
106
כל הכבוד.
שטיגניסט08.01.15
105
מפניני הכותב:"זה שאתה אמרת "תורת ישראל, עם ישראל וארץ ישראל" ו"מניעת אוסלו ג'", פירושו של דבר שאתה לא מאמין שעל-ידי תורת ישראל אפשר למנוע או לחזק את שאר הדברים." רוב ראשי הישיבות כולל הרב שטיינמן יוצאים לגייס תרומות בחו"ל ולא מאמינים שרק תורה תחזיק את הישיבות שלהם. ישי הולך בשיטתם וסובר שרק תורה לא
דודו20.01.15
104
מדברך משמע שהרה"ג מאיר כהנא זלזל בתורה. אני מציע לך לקרוא ולמשוע מכתביו. יהודי שבהנהגתו הציל מאות אלפי יהודי רוסיה שישמרו על יהדותם ונאבק על שלמות הארץ ולצערנו נרצח על קידוש ה'. אז נכון, הוא לא היה מגדולי הפוסקים, כמו מרן הרב עובדיה, אבל האם הוא ראה בקיום התורה משהו משני ח"ו?
אריאל09.01.15
מדוע אתם לא יודעים לכבד רבנים גדולים וצדיקים שאינם בדיוק מהזרם שלכם? אצלכם אין מצוות כבוד ת"ח? לכתוב סתם "כהנא"? שלו נעלייכם לפני שאתם מזכירים את שמו של הצדיק הגדול שמסר נפשו על קדושת תורת ישראל עם ישראל וארץ ישראל!!!
נעם ישראל10.01.15
103
חרדים מזרחיים אנחנו לא בגלות מיישבים את ארץ ישראל בגאון כמו כל מצוה אחרת שלא נחפף בה.וידועים דברי הרמב"ןבעניין ואכמ"ל
דת"ל 09.01.15
מהי מצוה ומהי עבירה מסור לגדולי הדור, לא לרבני הציונות הדתית המנפנפים במרן הראי"ה זצ"ל ותלמידיו הגדולים, ומסלפים לחלוטין את דעותיהם, ולא לעמי הארצות בעלי הטורים בערוץ 7. עם ישראל התקיים בגלות אלפי שנים עם תורה ללא א"י, אבל א"י ללא תורה אין לה שום משמעות. אבל אחינו היקרים והתמימים משובשי הדעת מדברי
אזרח ותיק11.01.15
102
זאת האמת וארץ ישראל היא חלק מתורת ישראל
יאיר09.01.15
רבני פורת יוסף ושאר רבני הציבור הספרדים הירושלמיים היו אנטי ציוניים עד כדי החרמת הבחירות.. עיין ערך משפחת סופר לדורותיה (בעל הכף החיים), עיין ערך משפחת מוצפי לדורותיה.. עיין ערך משפחת אבא שאול.. אז ליתר דיוק: הציבור הספרדי שהכיר את הציונות פנים אל מול פנים כאן בארץ ישראל היה אנטי ציוני ..
אמת09.01.15
101
זמנכם עבר חרטטן
שי08.01.15
100
רק לבוא אל ישי בטענות? הרי ברור שהוא ברח משס כי דרעי חותר תחתיו תמיד אז גם תבואו לדרעי בטענה שהוא הבריח את אלי ישי ושחק את שס.
שחר10.01.15
99
מה זה? המאמר הזה?????????מה זה???????????
ישראל15.01.15
98
מידי שבוע הנך כותב מאמרים תמוהים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לוי11.01.15
97
זה שס? זה מזבלה בראשות המנוול בוגר מעשיהו קללה מהלכת ושמו דרעי יש''ו הוא בראשות מועצת הבובות שלו ימכור ארץ ישראל ואת אמא שלכם ואמא שלו תמורת כסף כח וכבוד דרעי מפלצת הוא בושת הספרדים
יותר מהם11.01.15
96
אתם חושבים שתצליחו לקבוע לנו שדרעי הוא המרן וכך הוא יחליט ללכת לבוזי ולעשות הסכם אסלו ג והוא יקבע מי זה המועצת לכן רק לא ש"ס
אליעזר10.01.15
95
תמיד אני נהנה לקרוא את הטורים השפויים שאתה כותב (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד מהפיצוחים09.01.15
94
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אסתי09.01.15
מישהו כתב משהו , ביג דיל . אז מה אם על הדרך כותבים דברים לא בדוקים או נכונים ? מאיפה הוא יודע שיש משא ומתן בין ישי והחברה מהימין ? ואם ישנו כזה , מה בדיוק הבעיה עם זה ? הם ראויים הרבה הרבה יותר מכותב המאמר הזה . האנשים האלה חיים ונושמים - עם , ארץ ותורת ישראל והכל על פי תורת ישראל נטו .
דני09.01.15
93
כי דרעי באמת צריך לתלות מאחריו את תמונתו של ערפאת במקום את תמונת מרן.
אבי09.01.15
92
רואים שאתה בכלל לא מכיר את הרב כהנא זצ"ל וכנראה שכבודו עוסק כמו כל אחד פשוט בביזוי רב שהוא לא מכיר ולא בירר הרב כהנא היה צדיק שדאג לתורת ישראל ועם ישראל דרך ארץ ישראל הוא טען שאם אנו ניתן את מתנת ה' הארץ הטובה שנתן לנו ואנו מתפללים יום יום על הארץ הטובה אתה לא? אז אנו גם לא נחיה כאן לא בתורה ולא כיה
אלומה15.01.15
91
נראה לי שאתם מבולבלים ואובדי דרך נאמר שבעובדה דרעי טען שמרן דרש לחתום על אוסלו בקלטת נאמר להיפך לי אין ספק מי השקרן . תמשיכו לטמון ראשכם בחול לבזות להעליב ולפגוע זו אינה דרך תורה זו דרך עמי ארצות.
זושא11.01.15
90
חברים רק ש"ססססססססססססססססססססס אנחנו לא בוגדים במרן
שסניק10.01.15
89
לכתוב מאמר שבו רב מופיע בשם המשפחה בלי הקידומת "הרב"
אתר "חרדי"10.01.15
88
אם עד כה חשבתי להצביע לחתרן, עכשיו אחרי חשיפת פרצופו האמיתי אני ועוד רבים מחבריי נצביע ש"ס למען כבוד מרן!
מוטי, נתיבות09.01.15
87
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בנצי09.01.15
86
שהבחורים של ישיבת כסא רחמים בסוף יתחתנו עם בנות דתיות לאומיות בוגרות אולפנה צנועות וחסודות נאמנות לארץ ישראל השלמה.. ומורשת כהנא ובחורות הסמינר של כסא רחמים לא פלא שתשתמעו שישתדכו עם בוגרי מרכז הרב והר המור... מפלגת ישי מאמינה שחרדי יכול להיות מתגרה באומות מאמין בהתחלתא דגאולה. אז מה כבר ההבדל בינכ
אמת09.01.15
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גדעון09.01.15
85
מר חיים כהן ניראה לי שזכרונך קצר שכחת את מה שכל עם ישראל שמע וראה שדרעי רשע דרעי גנב דרעי פושע דרעי עצמאי ועושה מה שבא לו???חוץ מזה של נעלך חצוף לדבר נגד מרן מאזוז שליטא שהוא ורק הוא מנחה ומדריך את אלי ישי...
יוס09.01.15
84
בעייריית ירושלים עם המועמד הנחקר ליאון וברבנות ירושלים הטעה את חזו"א 5 לתמוך ברב שמואל אליהו {שאין חולק על צידקותו האמיתית אלא על התרגיל המלוכלך של דרעי להשתמש ברב שטיינמן}ששס עצמה בסוף הבינה שאין סיכוי שמרן הרב עמאר לא ייבחר דרעי הבריז לאשכנזים
חיים בוזגלו09.01.15
83
קצר וקולע. כל כך נכון שזה צודק. פשוט החזיר אותי לש"ס אחרי שכבר גמרתי בדעתי להצביע ג.
בן תורה וישיבה11.01.15
82
נראים לך רבני שכונה????? אלי ישי לא עושה צעד בלי דעת גדולי תורה כך נהג גם בתקופת מר"ן וכך גם עכשיו .
א4311.01.15
81
קודם כל לידיעתך מר"ן רצה למנות את הרב עמאר שליט"א לשגנו דבר שאין לו אך ורע נכון שזה לא יצא לפועל אבל יש יש מר"ן בישראל...הרב מאזוז גם כן אינו ינוקא. שנית בעומקם של הדברים ש"לא תחזור אוסלו ג" מתיחס אלי ישי לביזיון שקרה דווקא מין הצד של אריה דרעי כלפי מר"ן והרי ברור וידוע שהסכמי אוסלו לא היו על דעתו ח
y5411.01.15
80
הטוקבקיסטים והכתבלבים של דרעי עובדים שעות נוספות...... תבקשו תוספת מאמץ....אל תהיו פרייארים.....
יעקב10.01.15
79
מרן זה ר מזוז ראש הישבה
אשר10.01.15
78
אם עד עכשיו הייתי פוסח על 2 הסעיפים ולא ידעתי במי לבחור הכיוון של כהנא עשה לי סדר בראש קיצוני הזוי רק אדמה ,ארץ ישראל השלמה לא תורה לא מפעלי חסד לא חינוך טהור עכשיו אני יודע שש"ס היא אידאולוגיה ולא מפלגת אויר שמונעת מסיבות משונות צריך לתת עם זה לבחירות זה קלף מנצח
שמואל09.01.15
77
הוא פוזל לכל הכיוונים ומנסה להביא קולות
רק ש"ס09.01.15
76
גם כששס קמה היא היתה "לכם" לזרא! השפלתם ועשיתם הכל כדי להוציא אותה מחוץ לתחום "היכלי התורה", מחוץ לקונצנזוס, ורחוק ככל האפשר מאור חייו של יהודי חרדי. היום - אתם נוקטים באותה שיטה כי טוב לכם. טוב לכם שהציבור הספרדי יכיל מפלגה אחת קטנה ואתם תהיו גדולים ממנה. אתם בטח מקווים "לחסל" את המפלגה של אלי ישי
כדאי שתדע09.01.15
הגאווה הליטאית היא הפך רצון השם
איש09.01.15
75
הוא הגאון האדיר החסיד הרב מזוז שליט"א אין לא השקופע ורעת תויירע יש לא רק תורת ה' תורת אמת.
הינדה09.01.15
74
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אני09.01.15
73
כשאני רואה שהליטאים שונאי ורודפי הספרדים נגד ישי, אני בתר ספרדי יצביע רק לישי.
ספרדי חכם09.01.15
72
בס"ד אם התורה זה הכל וכמובן שכולנו מסכימים על כך, אז מה עושות ש"ס ויהדות התורה בכנסת, לא צריך שתדלנות - נלמד תורה וזהו, אלא מה ?! - יש מקום לשתדלנות ?! אז סתת את קביעתך שהתורה זה הכל - לסיכום זה נראה שלקחת בעלות על התורה וכתיבתך מתנשאת ולא מאזנת וחבל שאתה מצייר תמונה סלקטיבית ומטעה. "יחד" היא מפלגה
גרשון בוסקילה08.01.15
71
אפילו לחלל שבת על כך. (שו"ע הל' שבת סי' שכט) אלה שמנפנפים רק ב"תורת ישראל" - מוכרים את התורה ואת עם ישראל תמורת תקציבים הטבולים בדם יהודי.
איינער08.01.15
70
לעשות די עם השקר-ספרדי אמיתי מצביע רק לישי
ספרדי08.01.15
69
אתה שמן סויה תוצרת ערב הסעודית. מי אתה בכלל, מה אתה עשית עבור היהדות? ללמוד דף גמרא בעיון אתה לא יודע.
מכיר מקרוב08.01.15
68
מפלגה שלא תהיה חרדית, אלא מסורתית, ואפילו שיהיו בה חברי כנסת חילונים, וכך להציל את עולם התורה. הוא טען ששס היא מפלגה סקטוריאלית, וקטנונית, ולכן היא לא תוכל לפעול למען החרדים. שכחת???????????
חסיד מרן08.01.15
67
מבלי להביע דעה בענין הפוליטיקה. כמה חוצפה ועזות פנים יש לחיים כהן שהיה אצל הגרי"ש אלישיב ולחם לרדוף את מרן עד חורמה. יסכר פי דוברי שקר.
פה08.01.15
66
ש"ס אז רק ש"ס!!!!!!!!!!
ש"ס08.01.15
65
להפקיר את ארצנו ובטחננו וזה דוחה את כל התורה כולה. אבל ההשקפה הטהורה ופך השמן הטהור אומר שהוא יותר חכם מהקב"ה והתורה.
פשוט להקיא08.01.15
בעלי "ההשקפה הטהורה ופך השמן הטהור" שאתה מדבר עליהם בזלזול, הם בעלי התורה האמיתיים, התורה שאינה מסורה לעמי הארצות, בין אם הם בעלי כיפה סרוגה, ובין אם הם אנשי חוג ידוע ((שחלק מהם הצביע בטפשות גמורה לליברמן, הדואג כביכול לארץ ישראל ועוקר את התורה). תפנימו סוף סוף: אין ידיעת התורה וכח הכרעה בה אלא למי
יהודי פשוט11.01.15
64
וחיים כהן באשכנזי בין כך אלה הם אלו שבאמת קבלו החלטות, המרנים זה קישוט בעלמא
בערלה08.01.15
63
או הרב שלום כהן??? הם בדעות ליטאיות, נגד נגד ונגד. מרן זצ"ל היה עושה "על האש" ביום העצמאות, כך סיפרה ביתו הרבנית צ'קוטאי.
ארץ ישראל08.01.15
תפסיק לבלבל את האנשים
שנאור08.01.15
62
כעת אנחנו מגיעים למפלגה החדשה, המפלגה של אלי ישי: קווי היסוד של כתבת" המפלגה של אלי ישי, כפי שהוא פרסם, הם: ראשית, למנוע את אוסלו ג', ושנית לדאוג ל"תורת ישראל, עם ישראל וארץ ישראל". אז אני מבקש: בוא לא נטשטש את המציאות. אם אתה שייך לציבור החרדי שלנו, מטבע הדברים היה יכול להספיק קו יסוד אחד, תורת ישר
לקריאה:08.01.15
61
ידוע שכל הימים בצילום של הרב אלישיב זלזת ברב עובדיה מה לך להגן על אריה דרעי הספרדי מה פתאום חזרת לצור מחצבתך? נהפכת לסניגור של ש"ס תפתור את הבעיות בדגל התורה
צבי08.01.15
60
מרן זצ"ל ככל חכמי ישראל הספרדים היו בעד ארץ ישראל, בעד חיילי צה"ל, והראיה שמרן ז"ל עשה "מי שברך" לחיילים אין ספור פעמים. מרן הרב כדורי זצ"ל היה מבקש תדיר בישובי יו"ש, הרי הרב כדורי זצ"ל ערך תיקון מיוחד במסוק לביטול הגזירה של מסירת הגולן לסורים. מרן הגר"ע זצ"ל היה נגד מסירת שטחים, ואצלו לא הכל היה
שמעון08.01.15
רבני פורת יוסף ושאר רבני הציבור הספרדים הירושלמיים היו אנטי ציוניים עד כדי החרמת הבחירות.. עיין ערך משפחת סופר לדורותיה (בעל הכף החיים), עיין ערך משפחת מוצפי לדורותיה.. עיין ערך משפחת אבא שאול.. אז ליתר דיוק: הציבור הספרדי שהכיר את הציונות פנים אל מול פנים כאן בארץ ישראל היה אנטי ציוני ..
איכות09.01.15
59
בור ועם הארץ. האם פעם בחייך למדת קצת היסטוריה יהודית?- לפני שאתה משתלח על הרב כהנה הי"ד בטוחני שלא!! כתיבה שנונה לא תקדם אותך- כסיל
הראל08.01.15
58
אני לא חושב שזה סותר אחד את השני ב. הרב מזוז הוא איש של ארץ ישראל ותורת ישראל כמו הרבה ת"ח
משה09.01.15
57
מרן אמר על חכם שלום יש לו פה קדוש! להיזהר מלעבור על דבריו
אברך09.01.15
56
של בעלי ההשקפע הידועה ומפיצי שנאת חינם, שבינם לבין התורה אין שום קשר.
ליטאי לשעבר.09.01.15
55
ששנאת חינם הייתה המצווה הכי גדולה שלו ולא הפסיק לחרף ולגדף את מנהגי וצדיקי הדור, והכל בשם ההשקופע המטרפת שלו שאין עוד כמוהו בעולם.
לייזר מנחם08.01.15
54
יהודי, חרדי, אמיתי, לא מדבר לשון הרע !
לכל העבריינים08.01.15
53
חיים כהן ודומיו הרסתם את תדמיתנו בעניי הציבור אין קשר ביניכם לבין היהדות ולא כלום אתם כת של אנשים הזויים המפיצים מחלוקות ושנאה בעם ישראל. חצוף (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעקב08.01.15
52
צבקות" , כך העיד ששמע כן ממרן ראש הישיבה הרב יהודה צדקה זצ"ל. חרדים דתיים, מסורתיים, וחילוניים, אחדות ! זה האמת לאמתה, העם איתנו, אלי ישי
יאיר08.01.15
51
אתם ממשיכים לזרוע שנאה והרס. לא יעזור לכם אלי ישי ומרן הרב הגאון מאיר מאזוז יעפילו מעלה מעלה. די לשחיתות ולהטלת פחד על הסובבים אתכם. אני לא פוחד ... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אריה08.01.15
50
זה ראיון שהתפרסם בעיתון ובאינטרנט "מודיעין ניוז" עם הרבנית צקוטי, כתבו בגוגל "אבא היה סטנדאפיסט גדול" הרב היה אדם ציוני? "ועוד איך. ידעת שהוא נהג להתפלל בכל יום עצמאות תפילת 'הלל' לשלום המדינה? בתקופה שגרנו בבית חורון אמא ואבא היו באים אלינו בכל יום עצמאות לחגוג את החג אצלנו. הרב צ'יקוטאי שירת אז
מרן היה ציוני08.01.15
49
אפילו בית של גויים.
פיצי נבלי08.01.15
48
בתורה מרן הרב אלישיב זצ"ל, שמרן זיע"א מאוד חיבב והוקיר, אתה צודק במאה % אלי ישי מנסה להכשיר את רודפי היהדות הגדולים ביותר. ובשביל מה? בשביל כסא. עדיין קשה להאמין לאן הידרדרת!
שסניק08.01.15
אלישיב זצ"ל. זה אולי מסביר מי הסית אותו
ישראל08.01.15
47
אלי ישי=מרן זצ"ל=מרן הגר"ש עמאר=מרן הגר"מ מזוז=תורת ישראל=ארץ ישראל
יוני08.01.15
46
אין הבדל בן זה לבן שאר המצוות. הליטאים והמשוכנזים צריכים לחזור בתשובה.
רפאל08.01.15
ישוב ארץ ישראל היא מצווה אבל היא לא מיג עיקרים.... וביג עיקרים יש שהתורה נתונה מן השמים ושלא תשתנה בשום זמן... ולכן יש לחזק רק את המפלגות שחשוב להם התורה ולומדיה שס וג... וא ח"ו המפלגות ההזויות החדשות למינהם...
אבי08.01.15
הם רוצים רק תקציבים כדי להתעשר ולשלוט בכל האברכים. פרט לכך באמת לא חשוב להם שום דבר. בעיקר לא לחלאה דרעי הרשע כהגדרת מרן.
אבי12.01.15
45
אינו תקף", להלן המכתב, המקור נמצא בגוגל: כג' שבט תשס"ג אל כבוד יקירנו אחינו בית ישראל תושבי יש"ע השם עליהם יחיו. שלומכם ישגא לעד. ברצוני להבהיר את עמדתי בעניין יש"ע. לא פעם הסברתי מכבר כי פסק ההלכה אשר נתתי בזמנו "שטחים תמורת שלום" אינו תקף כלל לרגל המצב הנוכחי, אני התכוונתי אך ורק לשלום אמת, בו
ספרדי08.01.15
44
לא מובן מדוע כל כך דנים ומנסים לשכנע את הציבור להתנגד לאלי ישי זו דרכו ודעתו וצריך לכבד לא צריך להסיט . הציבור מספיק חכם ונבון לעשות את הבחירה הנכונה . נראה על פני הדברים שהבטחון עצמי מעורער של החברה מש״ס . איפה האהבת לרעך כמוך????
ת08.01.15
43
כמה דיוקים , ואבקש לא לצנזר אותי ( יש עדים רבים לטוקבק שלי): א. כאשר הגרע"י זצ"ל חיפש את אלי ישי , הוא חזר אליו כעבור מכסימום 3 דקות , ומנגד - כאשר מרן חיפש את דרעי - לקח לאחרון 3 ימים כדי לחזור לרב עובדיה יוסף זצ"ל , ועל נתון זה יש עשרות עדים . נקודה . ב. דרעי לא החזיר , את כספי השוחד שקיבל , לאו
שמואל מונק08.01.15
42
מרן זצ"ל קילל את אבו מאזן והפלשתינים: "יתמו אויבנו ושונאינו,אבו מאזן הפלשתינים ימ"ש, יכה בהם הקב"ה מכת דבר בישמעלים הפלשתינים האלה, רשעים צוררי ישראל. הדברים נאמרו על ידי מרן במוצש"ק לפני ראש השנה, לפני שנים בודדות. את זה אמר מרן ולא כהנא
שמאל=ערב רב08.01.15
41
חיים כהן בחוץ לארץ למדו תורה בלי פוליטיקה ובלי תקציבים ואוי לכם מיום הדין על זה שחלק מכם לומדים תורה עם דם על ידיכם{אוסלו] וכבר גילה לנו מרן עובדיה זצל מי זה דרעי גנב רשע פושע עצמאי ועושה מה שהוא רוצה בלבד'''אהז לפני שתכתוב את הכתבה הזאת תראה קודם את קלטת הוידאו [כנראה מול עיניך זה רק תקציבים.
יודה09.01.15
40
מאמר שכולו קביעה מה חרדי ומה לא, מה יהודי ומה לא. הפחד של הליטאים מעצמאות ספרדית אמיתית מוציאה אותם מדעתם.... כי הרי מי שספרדי אמיתי ולא ספרדי לחטאי אוטומטית מקוטלג כציוני ,לאומי מזרוחקניק או חבדניק לא עלינו... האמת חייבת להיאמר: הסיבה שהרב מאיר מאזוז לא צורף מעולם למועצת למרות שבגאונותו ענוותנותו
דוד08.01.15
39
וכדי שהמסר של דרעי מקלט צריך פוסטר של מעשיהו ????? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יו וני08.01.15
38
מתברר שהיא טמאה ומסריחה
שי08.01.15
37
ושנא את דרעי שנאת מוות
חיים08.01.15
36
ההבנה כי מכתב התפטרות לא מראה על רצינות כשהוא נכתב לעיניו של עיתונאי שחשף את המכתב באותו ערב החלה לחלחל אט אט והקריאות כי אין תחליף ליו"ר חידדו את המסר כי למעשה מדובר בקמפיין בחירות מוצלח במיוחד תוך הסטת האש מהדברים שנשמעו בתוכן הקלטת שהם דברים קשים רשע עצמאי שלא שומע לי.
שסניק08.01.15
35
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מישהו08.01.15
34
חבל על הזמן לנסות לענות על כל הכתבה השטחית הזו אך טענה אחת בחרתי להתייחס: "קווי היסוד של המפלגה של אלי ישי, כפי שהוא פרסם, הם: ראשית, למנוע את אוסלו ג', ושנית לדאוג ל"תורת ישראל, עם ישראל וארץ ישראל". אז אני מבקש: בוא לא נטשטש את המציאות. אם אתה שייך לציבור החרדי שלנו, מטבע הדברים היה יכול להספיק ק
א08.01.15
33
פך השמן הטהור, השקפה הטהורה, דעת תויירה, בני תויירה, אסור להשתמש בסיסמאות האלו זה שייך אך ורק לליטאים הכופרים והרפורמים.
בני ברקר08.01.15
32
תתבישו להביא דעות פוליטיות בשם תורה!
חם08.01.15
31
ליטוקס שבו בשקט ותחנקו במחלוקות והפילוגים שלכם.
אברך ספרדי08.01.15
30
הבעיה היא שלא אכפת לציבור השסניק ולמפלגת ש"ס מארץ ישראל,מעם ישראל ומתורת הציבור הדל"י!! זה הבעיה שאכפת להם רק מעצמם
נשפ08.01.15
29
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אברהם08.01.15
28
חֲזַק וֶאֱמָץ ! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נתנאל08.01.15
27
כותב הכתבה הוא החושים חירש ואילם ובא לערוף ראשים יש 3 שלמויות וזה תלויאחד בשני
.08.01.15
26
לא נבחר שס
מנשה08.01.15
25
אויבנו ושונאינו,אבו מאזן הפלשתינים ימ"ש, יכה בהם הקב"ה מכת דבר בישמעלים הפלשתינים האלה, רשעים צוררי ישראל. הדברים נאמרו על ידי מרן במוצש"ק לפני ראש השנה, לפני שנים בודדות. את זה אמר מרן ולא כהנא
זה האמת08.01.15
24
"השקפה הטהורה" "פך השמן הטהור" מושגים שכל מטרתם היא להגיד אנו בסדר. אנו הצודקים. האחרים הם ... נ"ב היכן מצאת שע"י לימוד תורה אפשר למנוע אוסלו ג' ? לפי שיטתך ע"י לימוד תורה אפשר גם למנוע את חוק הגיוס ושאר חוקים למה צריך מפלגות חרדיות?
א. ב. מאיר08.01.15
23
יצחק רבין???
אחד08.01.15
22
הרי הוא לא זכאי,
ירחמיאל08.01.15
21
את האמת . מרן אמר בקלטת במפורש שהוביל אותו דרעי לאוסלו . וללא ארץ ישראל שבו גדלת לא היה קיים העם היהודי . אל תתן חצאי דברים וחצאי פרשנויות לדברים שכתובים בתורה .
פרשנות מסולפת08.01.15
20
שם יכלו לשלב תורה ועבודה, ספרא וסיפא,ולפרנס משפחתם בכבוד, ולהכניסם ליהדות התורה שאין בה דרך ארץ לכן גם התורה שלה שיקרית, ויחיו חיי עוני, ועני חשוב כמת, כלומר מרן הרג את הספרדים, ועד היום הם סוג ב' בעיני האשכנזים.
דן סגל08.01.15
19
ידידי המלומד זאת הטעות שלך תורת ישראל עם ישראל וארץ ישראל חד הם מאז ומעולם כל רבני ספרד חלמו למדו ושרו על ארץ ישראל רק בימינו יש רבנים ספרדיםשהחליטו ללכת בקו הליטאי שלא מענין אותםואיפה להיות ותחת איזה שלטון הםרוצים רקללכת בקו של תורת ישראל ופההפיספוס שלהם כי אין כלום אם מפרקים את המשולש הזה אלי ישי
יעקב08.01.15
18
אתם יורים לכל הציבור החרדי ברגליים!!הנזק שדרעי עושה בל ישוער. די מספיק עם כל המריבות האלו! אלי שותק ואתם כל היום משמיצים! איזה מרחק בין אלי לבין כהנה השוואה מגמתית ומבזה קודם את מרן ראש הישיבה הרב מזוז שהוא מתווה את הדרך!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ארז08.01.15
17
אלי ישי
יהודי08.01.15
16
בזמנ האחרון חשׁבתי למי להצביע. אחרי שׁקראלתי את הכתבה הזאת, אני כמעט משׁוכנע שׁצריכים להצביע לאלי ישׁי. שׁס כבר לא מייצג את ציבור הספרדי הגאה במורשׁתו, אלא שׁדוהר לתרבות האשׁכנזי. כולם, אפילו אנשׁי שׁס, צריכים לחזור ולהיות ספרדים כרבותינו. מצביעים ישׁי.
יהודי ספרדי08.01.15
מרן הרב שטיימן שליטא,,, אין בזה שום חיסרון ח"ו כי גדולי ישראל הם כל גדולי הדור מכל החוגים.. אבל לומר שאריה מתיעץ עם גדולים שכנזים ואלי ישי לא זה אפסורד הרי אלי ישי כל הזמן שהוא היה יור שס היה בא כל שבוע לרב שטיימן להתיעץ... וד"ל.. עכ"פ וודאי שיש לחזק רק את המפלגות ששומרות על עלם התורה רק שס וג
משה08.01.15
15
מה יעזור לנו כלכלה, חברה, ותקציבים, ברגע שאין לנו מדינה שאנו יכולים לשבת בה בבטחה . העם עם אלי הימני האמיתי!!!! אריה דרעי תמשיך לחפש מניין לומר קדיש על "סיום הש"ס" באוהל שהוקם.. ועליך נאמר: רשע, גנב, עצמאי, מקבל שוחד, לא שומע לי, איזה צער גרם לי, אני לא יחזיר אותו (פשוט ניצלת את ימי החולשה של מרן וב
yosi770808.01.15
מענין שכל החברה שבעד אלי שי לשונם מושחזת דווקא בעד הרבנים.. אולי הם למדו המנהיג שלהם שאפשר כל יום להחליף מרן לפי המצב הרוח או מזג אוויר.....
ישראל08.01.15
14
היו שותפים להריסת והחרבת גוש קטיף, החרבת והריסת בתי כנסת ישיבות ובתי עלמין, גירוש עשרות אלפי יהודים מביתם והפיכתם לפליטים, הפקרת ארצנו ובטחוננו לחיות טרף צמאי דם הנאצים של דורנו שרוצים להשמדנו, שוטפים לרציחות של יהודים שותפים לירי של מאות אלפי טילים על מליון יהודים למעלה מעשר שנים וכל זה בתמורה לתקצ
אברך שפוי08.01.15
13
חכם שלום שאמר עזב את הבית והלך לבית ....הרי כולם יודעים כמה מרן היה נוסע לככל מקום כדי שלא ילמדו אצל ה"מזרחי" ולכן הקים את ה"רשת" על מה אלי ישי מדבר . חבל חבל חבל סוף מעשה במחשבה ....
אלי 08.01.15
12
אלי ישי מגעיל אותי שבא לי להקיא עליו הוא בכיפור הקרוב צריך לצום חודש על ביזוי מרן ושימוש בשמו מרן הכיר רק בשס וזאת צוואתו אני כועס על בני ביתו שבמקום להסריט אותו בדברים אישיים היו דואגים להסריט אותו מצווה מה יהיה אחרי מותו ומה רצונו וכך היינו ניפטרים מנוכלים כמו אלי ישי
צורי רוקח08.01.15
שכחת את האיומים שלו להקים מפלגה עוד בחייו של המרן
יוסי09.01.15
11
הציבור החרדי הוא אבי אבות הטומאה וגדולי מחללי שם ד' יצאו דווקא ממנו !!!
אלי ישי08.01.15
10
ראשית מה שאלי ישי הי"ו הקדים מניעת אוסלו ג' לתורת ישראל אני חושב שזה ממש לא משקף את עיקר ההנהגה, ואל נא נתפס לסיסמאות וכותרות.. מעבר לכך, חלק עיקרי מתורת ישראל, היא הדאגה לארץ ישראל וההערכה כלפיה. מי שאין לו את הענין הזה, אז גם תורת ישראל באמת אין לו. אלי ישי מחובר כרגע לאחד מגדולי הדור, שאני הקטן
יעקב08.01.15
9
חיימק'ה, אתה דמוגוג בגרוש!. כהנה לא נהג לפי תורת ישראל?
אור08.01.15
8
אל תבלבל במוח עם שטויות שום דמגוגיה לא תצור סתירה מלאכותית בין התורה לארץ
יוסי08.01.15
7
מגדים שונאים ןמחבלים כופרים ורפורמים
לייזר08.01.15
6
יישר כח
דוד08.01.15
דמגוגיה נבזית שבאה לחפות על עבריין שסרח בשתיהם!
יוסי08.01.15
5
תורת ישראל בעצמה מחייבת שכל אחד מאיתנו יעשה "כל" התלוי בו בכדי שלא יקרה אוסלו ג' "פיקוח נפש דוחה כל התורה" מוכר לך???? ולכן הוא קודם ל-ה-כ-ל (חוץ מע"ז וכו') אלא א"כ לא נוגע לך התורה כי אם המפלגה ומכיוון ש"לדעתך" המפלגה לא קבלה על עצמה את כל כללי התורה ממילא הוא לא המייצג
להעיר08.01.15
4
לא נמאס לך ללהג ולהוציא צואה מהג'ורה?
כנס רגע08.01.15
3
אני עוד חשבתי להצביע לאלי ישי אבל הדברים האלו שכנעו אותי שמשהו פו לא ברור אצלו נחזור לשס ונחזק את שלנו תודה.
אבי08.01.15
הפצת שקרים רדודים לא תצליח לטשטש את תדמית הנבל של הרשע כהגדרת מרן!
חיים08.01.15
תגידו מה שאתם רוצים על אריה אבל מרן אמר בסוף ימיו שהוא ורק הוא היור וכך העיד מרן הראשלצ שליטא וכל מי שהשקפתו פסולה ועקומה יכול לצאת מהמחנה החרדי ולהצביע ללפיד או לישי.....
אריה08.01.15
2
הרב אריה דרעי נשאר אם אותו רב ואם אותה מפלגה שרבו אמר לו אבל אלי הזבל והלך לבית הכיסא כמו שאמר רבינו ומורינו הרב שלום כהן וגם הוא הולך אם הציונות הדתית וגם הוא ארור מר אלי ישי כמו שאומר ומכנה רבינו ומורינו הרב דוד יוסף והפתק שרבינו ומורינו הרב בעדני שלח לו שאין לו לא עולם הזה ולא עולם הבא אוי אלי י
ש"ס08.01.15
1
לרדיפות של היתד ומנהיגי הליטאים את פוסק הדור מרן הרב עובדיה זצ"ל ואת הספרדים. אתם מוקצה מחמת מיאוס בציבור הבני תורה הספרדים, אז תחפשו לכם כתובת אחרת להפיץ שנאת חינם ולסכסך בין הספרדים.
בן תורה ספרדי08.01.15
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 10:27

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 09:44

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 07:39

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 07:36
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם
ש

תשואה פוטנציאלית של מאות אחוזים!

קרקע להשקעה במרכז הארץ, החל מ- 150,000 ₪

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מורשת יהדות תימן

בני הישיבות התימנים הקבילו את פני הגר"ש מחפוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

השקעה בטוחה ויציבה

נדל"ן מניב בשליש מחיר? הכירו את ההשקעה החכמה בפתח תקווה

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24

חג הפסח

מה דין חמץ שנמכר לגוי שהתגייר בפסח? פינתו של ראב"ד ת"א | צפו

כיכר השבת | 26.04.24

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24
ש

מוצף בפניות

התעוררות עצומה למצוות תפילין בכל חלקי העם

אסף מגידו | מקודם

צפו בתיעודים

נואשים למכת"זית בגלל השרב? הפגנות סוערות בירושלים

קובי רוזן | 25.04.24