כיכר השבת

אלפים בכנס ש"ס בתל אביב; דרעי: "איפה המנהיג שכולם כיבדו?"

אלפים השתתפו בכנס המרכזי של תנועת ש"ס לקראת הבחירות לכנסת ה-20. בין הנוכחים: כ-200 רבנים. כסא של מרן הגר"ע יוסף הוצב מיותם על במת הכבוד. סיקור מיוחד (בחירות)

222
ישי כהן | כיכר השבת | י"ב באדר | 03.03.15
גלימתו וכיסאו של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל בבימת הכבוד,  הערב
גלימתו וכיסאו של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל בבימת הכבוד, הערב (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

בחירות 2015: אלפים השתתפו הערב (שלישי) בכנס המרכזי של תנועת ש"ס לקראת הבחירות לכנסת באצטדיון 'יד אליהו' בתל אביב. כיכר השבת העביר שידור חי מהאירוע

מדובר בכנס המרכזי של המפלגה הספרדית ערב הבחירות, כאשר כמאתיים רבנים ממלאים את במת הכבוד, ובראשם מועצת חכמי התורה של המפלגה בראשות הגאון רבי שלום כהן. על בימת הכבוד הוצב כיסאו הריק של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל ועליו גלימתו.

ראשון הנואמים היה האדמו"ר רבי ברוך אבוחצירא שאמר כי לא התכוון להגיע לאירוע בשל מצבו הבריאותי אך "לאחר שבא אליי מור אבי הקדוש ע"ה בחלום ואמר לי 'בני, עת לעשות לה' הפרו תורתך, אתה תעבור חלוץ לחזק את סיעת ש"ס ואת ידידינו אריה דרעי כדי שירימו את קרן התורה כפי שעשה את זה במשך כל השנים', באתי הינה לחזק אתכם ולפנות בשם כל רבני משפחת אבוחצירא, באתי בשליחות מור אבי הקדוש ע"ה".

במהלך נאומו של הגאון רבי דניאל זר, הוא הזכיר את שמו של יו"ר מפלגת 'יחד' ח"כ אלי ישי, והציבור החל לצעוק "בוז - הוא בוגד". דרעי קרא לקהל "'די, שקט" והמנחה התערב בכדי להשתיק את המוחים.

מנחה האירוע ישראל מאיר ביטון הזכיר את שמו של הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף התומך בש"ס, רק שהחוק אוסר עליו להצהיר זאת בשל כהונתו כרב ראשי: "כולכם בוודאי יודעים מה דעתו של הראשל"צ בנו של מרן ולא כאן המקום להאריך".

יד אליהו, הערב (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

במהלך הערב הוקרנו דבריו של הגאון רבי בן ציון מוצפי, שאמר: "לצערנו הפסדנו את מרן, כואב לי. כי אני כל ימי לא השתתפתי בשום מערכת בחירות, התנזרתי מהן לחלוטין, אבל היום עתיד היהדות הספרדית מאוד גורלי, זו שעה היסטורית, הקב"ה ריחם עלינו ונתן לנו את שני זקני הדור והם הגאונים הגר"ש כהן והגר"ש בעדני, אני מכיר אותם אישית למעלה מחמישים שנה".

לאחר מכן עלה לנאום חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי שמעון בעדני, שביקש בפתח נאומו שלא לקטוע אותו במחיאות כפיים. "עברנו תקופה קשה מאוד, שנתיים של רעב" פתח הגר"ש בעדני את דבריו ותקף את 'הבית היהודי' על החבירה ליו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד.

לדבריו: "נרדפים היינו, נרדפים ממש, ולא מדבר על החוקים שמחוקקים, הפכו את לומדי הישיבות לפלילים, להפוך בחור ישיבה שלא נוגע בזבוב לפלילי, למה - בגלל שלומד תורה, איזה ביזיון. מי עשה את זה, מי עשה את זה? כואב לי הלב, אלה שהרבנים שלהם דתיים". "יש שתוף פעולה מלא עם יהדות התורה" הדגיש הגר"ש בעדני בנאומו.

בהמשך הערב, לאחר כניסתו של נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן, הוקרן באולם סרטון שסיכם את תקופת פטירתו של מרן פוסק הדור הגר"ע יוסף זצל והסיקור התקשורתי בארץ ובעולם סביב ההלוויה.

לאחר מכן עלה הרב צבי חקק, עוזרו האישי של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל לנאום גם הוא ואמר: "קשה לעמוד במקום זה, מקום אשר תדיר מרן היה עומד ומדבר לקהל, וכאן עומדים אנו היום באותו המקום ונראה לנו שאינו עמנו, מרן היה רגיל להגיד שאדם גם אחר פטירתו מגיע ונמצא באותם המקומות, תנועת ש"ס היא התנועה היחידה אשר מרן הקים ותמך בה במשך כל השנים".

אחריו עלה לנאום יו"ר ש"ס אריה דרעי, שהכתיר את הגאון רבי דוד יוסף כ"ממשיך דרכו של מרן" ואמר: "אין ספק שזה מביא שמחה גדולה לראות את הציבור הענק הזה, אבל תרשו לי לומר לכם שהלב כואב, הלב שבור, אנחנו היינו שרגילים להיות כאן במשך עשרות שנים כשמרן יושב בראשונו והיום הכיסא עומד ריק".

אריה דרעי, הערב (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

"איפה המנהיג שכולם כיבדו ופחדו, הוא השאיר אותנו כאן, אבל מרן, מרן השאיר לנו את הדבר הגדול ביותר - מועצת חכמי התורה, שלושים שנה ליוו אותו יד ביד, ומרן השאיר לנו את מועצת החכמים ולאורם נלך".

דרעי תקף את יו"ר 'יש עתיד' ח"כ יאיר לפיד שאמר כי "ישקם אותו": "מאיפה ההתנשאות הזו, מאיפה הגזענות הזו? איפה הבושה? אתה תשקם אותי? תראה את הציבור הזה, תראה מי עומד מאחורינו, את זה אתה רוצה להפסיק?. יאיר לפיד את המנגינה הזו אי אפשר להפסיק, המנגינה של התורה". בסיום נאומו הבטיח דרעי: "במוצאי הבחירות ש"ס תהיה ההפתעה הגדולה ביותר בעז"ה".

לאחר מכן עלה הגאון רבי דוד יוסף לנאום, כאשר המנחה שב והכתיר אותו כ"ממשיך דרכו של מרן זצ"ל" ואמר כשקולו חנוק מבכי: "אבא אהב את עם ישראל, בא רצה את טובת ישראל, אנחנו צריכים להמשיך בדרך הזאת".

חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי ראובן אלבז נשא גם הוא דברים לאחר שפתח והכתיר את הגר"ד יוסף כ"ממשיך את דרך מרן": "תנועת ש"ס היא נשמת מרן. יש לנו תנועה אחת והיא המובילה וכולנו אחריה, זו תנועת ש"ס".

אחרון הנואמים ומי שנעל את העצרת היה נשיא מועצת חכמי התורה הגאון רבי שלום כהן. בפתח דבריו, ביקש מנחה האירוע לכבות את האורות באצטדיון כולו.

במרכז דבריו אמר הגר"ש כהן: "מה שעשה מרן, הוא גידל את העולם הספרדי. כמה ישיבות נפתחו, כמה כוללים נפתחו, כמה וכמה וכמה, הכל ממנו. את מרן רדפו אותו הרבה, ב"ה ה' הציל אותו, ועד היום מנצלים את זה שהוא עזב אותנו, כל הרבנים הגאונים האלה מכל הארץ אלו שבאו לכבודו זה לכל אחד".

"מסכנים אלה שסוטים למקומות אחרים, אתמול בא אברך לדבר איתי, שמעתי שהוא עושה פעולות למישהו אחר, הוא אמר לי שראש התנועה עושה מה שהוא רוצה הוא לא שומע לכם, אמרתי לו 'מה אתה מכיר אותו יותר ממני?'.

"שמעתי פעם ממרן שמי שלא יצביע ש"ס הוא לא מוחל לו, עכשיו זה עוד יותר גרוע, שהוא נמצא בעולם העליון, כמה יש לעשות את מה שהוא עשה, להמשיך את זה, מסכן מי שמוחק את מה שהוא עשה, מסכן, הוא מחריב את העולם ולא מרגיש".

הגר"ש כהן, הערב (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

הגר"ש כהן תקף בחריפות ואמר: "בשום אופן אפשרות, מסכן מי ששומע מישהו שאולי חושב להטות את דעתו או דברים כאלה, צריך לרגום אותו".

הגר"ש כהן התייחס לפרשת הקלטת שנחשפה בחדשות 2, בה נשמע מרן הגר"ע יוסף תוקף את אריה דרעי ואמר: "הוציאו בר מינן איזה קלטת נגדו (אריה דרעי. י-כ) אני לא שמעתי, מורי ורבותי, מסכן בן-אדם שיודע את כל התורה מהתחלה עד הסוף והקב"ה אומר על משה 'בכל ביתי נאמן הוא', אבל יש קלטת שאמר לו למשה 'יען כי לא האמנתם בי להקדישני', מלמד אותך שלמרות ששמעת את הקלטת הזו אתה 'בכל ביתי נאמן הוא', אמרתי את זה בשביל לחזק אותך".

תוכן שאסור לפספס
222 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
112
בושה וחרפה לצבי חקק שהיה סה"כ משבק קוראים הרב והרב ישראל מאיר ביטון רב צפון חדרה שמזכה את הרבים במסירות נפש עצומה ופוסק הלכות לכל האזור כותבים מנחה האירוע ישראל מאיר בלי כינוי רב אפילו בזיון התורה זה שהוא מנחה כי הוא ענו ויש לי כישרון דיבור עצום
ש07.04.17
111
אל תדאג כולנו מצביעים יחד!!!!!!!!!!!!
עזרא יבנה10.03.15
110
רק שס רק שס להצביע למרן
ליז09.03.15

הצגת כל התגובות

109
אריה דרעי תמשיך בדרכו שלמרן וכול מה שאתה עושה לנו רק טוב ולהצביע רק ,"שס"
מנחם 09.03.15
108
המהפכה חוזרת ויחד מתרסקת
אני08.03.15
107
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מאוכזב04.03.15
106
כל הכבוד התגעגענו 15 שנה לרגעים האלו של אש בעניים ובנשמה ומרן ידע ברוח קודשו שהוא לא יהיה ורק אריה יוכל להנהיג והלהחזיר את המהפכה
ניצה04.03.15
105
א. הוא לא באמת בכה - זה הכל הצגה! ב. הוא כמעט בכה כי מפעל חייו - מדפסת הדולרים שנקראת ש"ס הולכת ליפול. והלא אין דבר שהוא אוהב יותר מכסף.
שואל כעניין04.03.15
104
תורה היא לא מלכות, רק מלכות דוד עוברת בירושה מדור לדור. תורה לא. אין לעשות מכתר מלכות כתר תורה אסור כל מי שניסה לעשות זאת ניכחד (כדוגמת החשמונאים וכו'). וכפי שדרעי מתחנן לביבי (עשה ממנו אל, רחמנן ליצלן) אז אין דרכו של מרן אייתו בטוח. השם יושיע אותנו בקרוב... ואנחנו רק תפילה ל אאאאאאאאאאבבבבבבבבבב
akuo04.03.15
103
מה פתאום ! ישבו שם השקופים של שס, הם גם יצביעו להם בבחירות ככה הם יגיעו לשבעה מנדטים- שקופים כמובן .
ישראל04.03.15
102
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איתן04.03.15
101
הערב: כנס רבבות ביד אליהו למען תנועת ש"ס רבבות השתתפו הערב בכנס ההיסטורי למען תנועת ש"ס בראשות מרנן ורבנן חברי מועצת חכמי התורה ומאות רבנים וראשי ישיבות
יקותיאל04.03.15
100
לא מילא בכלל
דוד03.03.15
99
כל כנס זה רק בשביל להרים קצת את המצב רוח של שס זה באמת חידוש משהו לאף אחד לא היה ספק ששס יכול להביא 10000 אנשים מה זה שווה רבע מנדט?
הנאמן האמיתי03.03.15
98
תודה לך רבינו שאתה מכוון אותנו בימים אלה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רק ש"ס03.03.15
97
מעניין...
שרון03.03.15
96
מאיפה הגיעו לרמה הברברית הזו ? השם יעזור להם
רק לא שס15.03.15
95
לא יעזור לאף אחד
ברוך08.03.15
94
מה ריק ? למה יכולתם למלאות רבע אולם אולי עם כהנא וזועבי אומללים
ניצה04.03.15
93
שס תעלה בגדול , הכל מאיתו יתברך , ה' איתנו ולא עם הבוגדים
יפית 04.03.15
92
לא הבנתי מה לו ולכול חבורת הבבות והרבנים המוזרה, לא מתאים כול הפסטיבל דרעי הזה והרבנים המתלהבים, הוא שייך לליגה אחרת לגמרי ולא לגן ילדים הזה
נורמלי04.03.15
תראו לאן הדרדרתם לדבר על רבנים גדולי ישראל שמרן השאיר לנו.... תתבישו!!!!!!!!!!!
פרץ08.03.15
91
לדעתי לא פרסמו מספיק ... היה הרבה מקומות ריקים .... איפה הציבור הנאמן למר"ן ?????
שסניק 04.03.15
90
חמור בוחר בש"ס.
מפוקח מאוד04.03.15
89
הבן הפוחז דוד יוסף הוא ממשיך הדרך ? אוי ואבוי . והקללות של הרב שלום . איזה כאב לראות את הרב עובדיה המפואר שמורידים אותו לתת רמה הזו . כואב מאד מאד מה שהם עושים לו
רק לא שס15.03.15
88
מכבדים את הרב עובדיה זצ"ל, ולכן מצביעים למנהיג שהוא אהב - אלי ישי הי"ו, כך מוכח בקלטות, כך מוכח בעדויות, כך מוכח בעדות הרה"צ יורם אברג'יל. נמאס מהמחלוקות והגידופים. רוצים מפלגה נקייה
יוסף515.03.15
87
דרעי וחבירך, שמות רשעים ירכב, אתם רצחתם מר"ן זצ"ל. אתם שברתם ליבו, הרסתם כוחותיו בחיו, נצלתם צער וחולשה לאלץ אותו נגד רצונו לדחיית אלי ישי נ"י שמר"ן זצ"ל אמר עליו כמה ומכ הפעמים ולעולם לא חזר בו על כך "אלי יותר אהוב על ליבי אף מבני"! ועוד הכנופיה שלכם הכניס תחתיו אחד שאף אמר שחלק גדול מעם ישראל שמקי
א' ממייסדי ש"ס08.03.15
86
אתם המפלגה האמיתית והתורה האמיתית ישר כח גדול לחכם שלום וכל הרבנים החשובים
אשר04.03.15
מועצת החכמים היא המורשת שהשאיר לנו מרן ואיתה נלך בגאוה!!!!! לאורך כל הדרך..
הדר08.03.15
85
יהודי-הוא מי ש-אמא שלו יהודיה,או מי שהתגייר.מי שאמא שלו לא יהודיה,הוא לא יהודי,הוא לא מעם ישראל.
יהודי-הוא מי ש-12.03.15
84
אוחחחחח רק לחשוב על הנחת רוח העצומה שממלא כרגע את מרן
בנו של מרן08.03.15
83
שקופים..תתעוררו, מרן אמר בעצמו שאריה דרעי רשע אז מעניין שלזה אתם בוחרים לא להקשיב.. אבל זה לא מפתיע משום מה קל ללכת עם הזרם. אריה דרעי עצמאי שדואג אך ורק לעצמו!!
ברסלב04.03.15
82
בחיי חיותו???????
חסיד מרן04.03.15
81
ולא דוד יוסף ששפך דמו ברבים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מיכל04.03.15
80
למה הכתב שלכם השמיט את הודעת דרעי על תמיכה בביבי?
שסניק04.03.15
79
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מוני04.03.15
78
גדול היה המעמד לכבודה של תורה!!!
יקותיאל04.03.15
77
יש מליאדים שמתעבים את עם ישראל ככול שהקומץ הוא קטן הוא יותר טהור אם הולכים בדרך ה ולא בדרך סילוף כמו אלי ישי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסף 03.03.15
76
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תלמידי מרן03.03.15
75
אלו מנהיגנו.... אלו ממשיכי דרכו של מרן זצוק"ל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תלמיד03.03.15
74
יחד. מכלום לששה שבעה מנדטים
רק לא שס15.03.15
73
.
סוף גנב05.03.15
די כבר לשטיות.. הקבה לא אוהב את הדרך הזו... זה בטוח!! מרן בוכה ומאוכזב זה לא מה שהשאיר.. זה לא מה שביקש אלי קבר במו ידיו את כל מה שבנה!!!
פרץ ריקי08.03.15
72
ביחרו יחד
אלי ישי04.03.15
71
מרן נפטר, ולא תוכלו להתייעץ איתו, והוא לא מכריע בשאלות התנועה. והמועצת בכלל סטו מדרך מרן לדרך קיצונית וחשוכה ושמאלנית. מרן לפני פטירתו אמר "אלי, תפתח מפלגה ואני יעזור לך משמיים". אלי הוא ממשיך דרכו של מרן.
חסיד מרן04.03.15
70
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסף04.03.15
69
באוטובוסים הביאו אנשים בחינם כדי שלא יהיה פדיחות.
הייתי איכסססס04.03.15
68
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רק שס04.03.15
67
שלא יראו שרוב המקומות ריקים
שסזל04.03.15
66
סביב שרביטו של מרן אשריך רבי אריה רק ש"ס (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שס03.03.15
65
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלומי הפרסי03.03.15
64
רק חלומות.... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עמיר03.03.15
63
טכעחיככ 🎁👻
דרעי רק שס05.03.15
62
לידיעת הציבור הנרחב שוב פעם ניצול ציני של שס הגלימה והכובע שיכים לרב יצחק יוסף הם לא של מרן זצוק״ל שלא יטעו אותכם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראל04.03.15
61
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רעות04.03.15
תזהר.. בשבילך הרב דוד יוסף...
פרץ 08.03.15
60
אני גאה בך רבי אריה, עולם התורה כל כך זקוק לך
רק ה' כל יכול04.03.15
59
דרעי אחד יכול לעשות מה ש10 חכי"ם יכולים לעשות עלה והצלח.
מנחם04.03.15
58
כל רגע דרעי עצר את חכם שלום ואת הרב אלבז ואת הרב זר פחד אבל העצירה הזאת הזיקה יותר אני ואשתי אחרי שראינו איך עוצר אותם מלדבר לא נבחר שס
רפאל04.03.15
57
בתור אשכנזי אני אומר שהדבר הכי כואב זה לראות ולשמוע ספרדים מדברים נגד ש״ס. גם אם אתם חושבים שש״ס סטתה מהדרך, במשך 30 שנה נהנתם ממנה. בור ששתית ממנו מים אל תשליך בו אבן. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אריאל04.03.15
56
ואת כל זה הם עושים בשביל כסף מה זה גועל נפש אפילו לא מכבדים את מרן הכי טוב יחד ביחרו יחד
יחד04.03.15
55
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מרן שס03.03.15
54
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מאור03.03.15
53
" תעשי לו כישוף שירד מעלינו" " זה לא רשע זה?" " כמה אמא שלך היתה בוכה , דמעות שליש בגללו " " לא רוצה אותו. הוא לא שומע לי " " אני אגיד לו שאני לא רוצה אותו. כשאמרתי שאחזיר הפיקדון, הייתי נבוך " " מנסיון העבר, אני יודע שלא ישמע לי. אני לא רוצה אותו " " כמה הייתי מתחנן אליו ומבקש ממנו , לא היה ש
מאיר08.03.15
52
אני חושב בגלל דרעי. כי הוא רשע. כך גם מרן העיד עליו.
שאלה רגילה04.03.15
51
דרעי חתך את דניאל זר באמצע דבריו ונתן לחשך לדבר וגם את חשך חתך באמצע והוא דיבר. ממש חיפש שיעשו לו כבוד. איכססס
גועל נפש04.03.15
50
אין על אריה
חיים 04.03.15
49
שלושים שנה ש"ס בממשלה ודרכה ליילך ולהשחית כל משרד ממשלתי וכל עיריה בארץ. כי זה שנתיים ה' ממטיר גשמי ברכה על הארץ לאחר בצורת ועצירת גשמים של שלושים שנות החרדים בממשלה., בהם השחית כל בשר ש"סניק את דרכו על הארץ. עכשו מועצת החכמים ודרעי רוצים להחזיר הבצורת ועצירת הגשמים.
דן סגל04.03.15
48
דרעי אתה מבייש את מרן
אשר04.03.15
47
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלומי04.03.15
46
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישנוני04.03.15
45
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מכלוף03.03.15
44
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי מימון03.03.15
כולנו ראינו זאת ,עובדות לא מבלבלות..
רחל04.03.15
דרעי רשע. וכל התומך בדרעי גם רשע. זו דעת תורה אמיתית
כן מקליט מיש ? 04.03.15
43
שהתבייש לו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלומי03.03.15
42
אוהבים את מרן ולא נאכזב שס 18 מנדטים בעזרת ה' (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רק שס תנצח03.03.15
41
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
א04.03.15
40
מפלגה ששייכת לדור המבול של נח, אחרי הבחירות לא ישאר מאלי ישי זכר!
ישעיהו04.03.15
39
וַיֹּאמֶר, לֵךְ דָּנִיֵּאל: כִּי-סְתֻמִים וַחֲתֻמִים הַדְּבָרִים, עַד-עֵת קֵץ. י יִתְבָּרְרוּ וְיִתְלַבְּנוּ וְיִצָּרְפוּ, רַבִּים, וְהִרְשִׁיעוּ רְשָׁעִים, וְלֹא יָבִינוּ כָּל-רְשָׁעִים; וְהַמַּשְׂכִּלִים, יָבִינוּ. יא וּמֵעֵת הוּסַר הַתָּמִיד, וְלָתֵת שִׁקּוּץ שֹׁמֵם--יָמִים, אֶלֶף מָאתַיִם וְת
מלך המשיח בא04.03.15
38
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שסניק שנמאס לו מהשנאה04.03.15
37
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעל04.03.15
36
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דרקי03.03.15
לימדו אותך להסתכל על החצי כוס הריקה?? ובאמת אתה צריך להוריד דמעות שישי יעבור את אחוז החסימה לא ש"ס אנחנו עושים את רצונו של מרן זצ"ל
רק ה' כל יכול04.03.15
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שס04.03.15
דביל זה בסוף
מרן04.03.15
35
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חחח03.03.15
34
תם עידן שס כולנו אלי ישי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים מאיר03.03.15
33
אה כן, וגם בני אלבז אחד... שהרבנים הסתכלו עליו כמו עב"ם
סופר סתם04.03.15
32
הלכו העצים והמליכו עליהם את האטד! בוחרים ש"ס מקבלים דרעי! בוחרים אלי ישי מקבלים מרן!!!!!!!!!
חביב04.03.15
31
למעשה יש הרבה מאד כסאות ריקים
כ03.03.15
30
יש לשמור על אחדות וחאלדבר לשון הרע רק אם נשמר על לשון נקיה ולא נדבר לשון הרע נצליח ן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסף כהן03.03.15
29
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלומי הפרסי03.03.15
28
כול בוחרים יחד, רצונו של מרן! סופסוף אחדות! ימין של תורה!
נועם 11.03.15
27
עם ההברקות והגימטריאות שלו עם הפירגון והשבחים למרן ע''ה אוךךךךךךךךךךךךך החשמל היה באויר אז היום כינוס זה של אינטרסנטים לקקנים וחנפנים לארכיפושע דרקי שימו לב בלי בושה הוא משתיק הרבנים יושב בצד כמו מאפיונר וכולם שפוטים שלו עכשו אתם מבינים למה מרן מזוז שלח כל שס לאשפה
בושה וחרפה04.03.15
26
שיילך לבד מה יקבל 5000 קול לא יעבור את החסימה, שס לא עוברת
1500איש04.03.15
25
כנראה הרבה עוברים ליחד
מאיר04.03.15
24
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
כמה הוא שילם לדרעי?04.03.15
23
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מרן03.03.15
תוריד את השם תואר שלך "כמרן" כי מרן לא יכול לסבול אותך...
שס תנצח בעז"ה04.03.15
22
שבגדת בו לטובת כהניסתים הזויים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איתן03.03.15
21
לא הבנתי למה הביאו את הכסא והגלימה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ברוך 03.03.15
לא פלא שרוב נשות של הח''כים חובשות פאות
יצחק04.03.15
20
בע"ה תהיה הפתעת הבחירות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוני03.03.15
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שי03.03.15
19
זה ממש להשתחוות לעגל
משלי שועלים03.03.15
18
יוצא לכם העינים.... אתם ספרדים ובפען הראשונה לא הייתם בכנס של שס הכנסים הענקיים שלנווווו. היה מפוצץ באנשים וזה כואב לכם... חכו חבל לבזבז תדמעות שמרו אותם למוצאי הבחירות ותלכו לנחם איתם את ישי הבוגד (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
קנאי ישי04.03.15
17
לכן דרעי בכה כל כך בפטירת מרן. לא על מרן כאב לו, אלא על כך שעכשיו הוא יצטרך לפלס את הדרך לעצמו בעצמו.
עובד עירייה04.03.15
16
וַיֹּאמֶר, לֵךְ דָּנִיֵּאל: כִּי-סְתֻמִים וַחֲתֻמִים הַדְּבָרִים, עַד-עֵת קֵץ. י יִתְבָּרְרוּ וְיִתְלַבְּנוּ וְיִצָּרְפוּ, רַבִּים, וְהִרְשִׁיעוּ רְשָׁעִים, וְלֹא יָבִינוּ כָּל-רְשָׁעִים; וְהַמַּשְׂכִּלִים, יָבִינוּ. יא וּמֵעֵת הוּסַר הַתָּמִיד, וְלָתֵת שִׁקּוּץ שֹׁמֵם--יָמִים, אֶלֶף מָאתַיִם וְת
מלך המשיח בא04.03.15
15
בשביל אלף איש לא צריך אותך
אבי04.03.15
14
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ספרדים 04.03.15
13
הערב: כנס רבבות ביד אליהו למען תנועת ש"ס רבבות השתתפו הערב בכנס ההיסטורי למען תנועת ש"ס בראשות מרנן ורבנן חברי מועצת חכמי התורה ומאות רבנים וראשי ישיבות
אה,איזה קידוש ה04.03.15
12
הקטע הכי חזק, שהרב שלום כהן מבקש אישור מדרעי להגיד את מה שרצה להגיד על הקלטת. ולאחר שאמר הם ישר אמרו לו שיעשה מי שברך................... אז מי שולט במי???? למה הפחד הזה אם אתם בטוחים בעצמכם?
ספרדית גאה.04.03.15
11
ש"ס תקבל איזה 7 מנדטים אך לאחר שאלי ישי יכנס בפעם הבאה ש"ס תרד יותר.... דרעי הפך את ש"ס למפלגה של אשכנזים הציבור הספרדי רועד מפחד מה יגידו הרבנים האשכנזים...
הלל03.03.15
כבר לאשכנזים תן לי דוגמא מתי בכלל הקשיבו להם בשנים האחרונות יש לנו את המועצת והיה לנו את מרן ויש לנו מפלגה יותר גדולה מהם!!!!!!!!! ואנחנו כבר 40% מהציבור החרדי אז שקט כבר!! כבר נגמלנו כולנו כמעט מהפטרונות הדוחה הזו!!!!!!!!
רק לא ג'!!!!!!04.03.15
10
גם אלי ישי עורך כנס בארומה המקום מלא (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שסניק03.03.15
9
שונא אותו כמו כל הציבור (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בוז לישי בוז03.03.15
8
וגם מאות כיסאות ריקות גם ...
חרדי שפוי וחרד03.03.15
אתה באמת חרד???
רק ה' כל יכול04.03.15
7
שס לא עוברת את אחוז החסימה!בדוק!דרעי יהיה מובטל ו יהיה שקוף (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שסניק לשעבר04.03.15
6
אברכים להגיע ותלמידי ישיבה להגיע ובכל זאת לא הצליחו למלא את יד אליהו...
אבי04.03.15
5
לחלום על כסף וכסף וכבוד וכבוד וואלה בבא ככתוב
חלומות חלומות03.03.15
הוא מקובל אלוקי והוא בנם של קדושים !!!!!!! אז כן הוא רואה מה שאתה לא רואה !! אני לא מבין מה אתם מקנאים?!?!??!
רק ש"ס וישי!!!!04.03.15
4
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גדליה03.03.15
מהפה שלך לאוזן של בורא עולם
רק ה' כל יכול03.03.15
כבר התחלת לשתות ??? פחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחח03.03.15
3
בכל מערכת הבחירות הזו? אין ספק בכלל שהגר״א יוסף הוא בכיר ובחיר מרן. אין על הגאון אברהם יוסף. אני חושב שאין לו בעיה שיצביעו יחד ולא שס. אני חושש לשאול אותו כי אני יודע שהוא לא יגיד בפומבי
ברוך03.03.15
הוא הוא ממשיך דרכו של מרן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יודע דבר03.03.15
שמעתי אותו בתל אביב לפני מעט זמן שאמר שאריה דרעי לא כוס התה שלו(במיוחד לאחר שהפליל אותו)אך הוא חושב שצריך ש"ס חזקה מול החילונים.
יאיר04.03.15
לו אתה וראש הכולל שלך אברגל כולם צריכים להצביע שס.
בדידי עובדא04.03.15
מהיכרות איתו רבת שנים, אין לי ספק שיורה להצביע אך ורק ש"ס. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד03.03.15
2
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אני03.03.15
1
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דני03.03.15
אבל אלי ישי הרשע לא היו באים אפילו מאה ביחד עם הרבנים שלהם ויחד עם כל הפושעים של מרזל ונערי הגבעות החולנים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסף03.03.15
מ1000 בחורי ישיבות מפגרים בטלנים עם בלורית ומבט של בטלנים ואידיוטים
לך תחפש עצמך04.03.15
עד בין הזמנים הישיבות ברפיון לימוד תורה
שמים קץ לצבועי 03.03.15
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

"המצב בקהילה היהודית עדיין קשה" | הרב גנוט חזר לקייב

חיים רוזנבוים | 04.05.24

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 03.05.24

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 03.05.24

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24
ש

לשמוע ללמוד ו.. להצליח:

 משכפלים הצלחות; ככה גם אתה תהיה טוען רבני >>

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24
ש

לבעלי הון עצמי של ₪255,000

ההזדמנות: פרויקט יוקרתי בבני ברק, צמידות לפארק ירקון

כיכר בשיתוף בריטניה-ישראל על הפארק | מקודם

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 02.05.24

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 02.05.24

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 02.05.24
ש

טכנולוגיה למהדרין

להתפנק בשבת וגם לקבל מתנה - מתאים לכם?

כיכר בשיתוף נעם2 | מקודם

תרבחו ותסעדו 

בראשות הראשל"צ: חגיגת המימונה המסורתית בעיריית אלעד 

חיים רוזנבוים | 02.05.24