כיכר השבת

היום שאחרי • תנועת ש"ס

בלי מרן ועם אלי ישי: אריה דרעי המנצח של הבחירות

"זה היום עשה ה' נגילה ונשמחה בו", כך פתח יו"ר ש"ס אריה דרעי את נאום הניצחון שלו, וכן, יש לו את כל הסיבות לחגוג • ישי כהן מסכם בטור מיוחד את הבחירות בתנועת ש"ס והניצחון הגדול של אריה דרעי בהבאת שבעה מנדטים, זאת למרות המאבקים, המלחמות וההתמודדויות - בלי מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל ועם אלי ישי שרץ לבדו נגד ש"ס ולא צלח את אחוז החסימה • אחרי הניצחון בבחירות - חובת ההוכחה עליו (בחירות 2015)

316
ישי כהן | כיכר השבת | כ"ז באדר | 18.03.15
בלי מרן ועם אלי ישי: אריה דרעי המנצח של הבחירות
(צילומים: יעקב כהן)

בחירות 2015 • היום שאחרי: "זה היום עשה ה' נגילה ונשמחה בו, יש מרן אחד, תורה אחת, מועצת חכמים אחת וש"ס אחת", כך פתח אמש יו"ר ש"ס אריה דרעי את נאום הניצחון שלו ושל תנועת ש"ס, כן - נאום הניצחון.

לאחר החגיגה בבנייני האומה, חזר אריה דרעי לביתו ברחוב הקבלן כשהוא מאושר ובתחושת ניצחון אחרי לילות ארוכים בהן חזר לביתו מתוך דאגה לגורל מפעלו של מרן הגאון רבי עובדיה יוסף זצוק"ל.

במשך השנתיים וחצי האחרונות, מאז חזר אריה דרעי למערכת הפוליטית, גם לאחר שמונה לתפקיד יושב ראש המפלגה על-ידי מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל ומועצת חכמי התורה, הוא ניהל מלחמה, מלחמה קשה וכואבת, מלחמה בתוך המפלגה בראשה הוא עמד.

אלי ישי, המפסיד הגדול של הבחירות האלו כשעוד ידובר רבות הנזק שגרם בריצתו העצמאית, לא הפסיק לאיים, לאחר שהפסיד את ראשות התנועה, בפילוג מש"ס. ישי איים כי יקח מחצית מחברי הכנסת של התנועה - כולל את שם המפלגה ודרש שרשימת ש"ס תורכב גם מאנשים שלו שהוא יקבע את זהותם, זאת לצד הכנסת רבנים חדשים למועצת חכמי התורה.

המפסיד הגדול, ח"כ (בקרוב - לשעבר) אלי ישי (צילום: פלאש 90)

דרעי סרב לכל הדרישות של ישי, אבל הסכים להעניק לו את המקום השני עם הבטחה לתפקיד שר בכיר לאחר הבחירות אך ישי סרב להצעת דרעי והתפלג מש"ס. מאותו הרגע דרעי השקיע את כל מאמציו ונטרל אט אט את איומיו של ישי, השאיר את כל חברי הכנסת לצידו והציג תמיכה רבנית נדירה בו ובמפלגה, על-ידי כמעט כל גדולי רבני ואדמו"רי הציבור הספרדי, גם כאלו שמעולם לא התערבו בבחירות.

כשמדברים על תמיכת הרבנים, אי אפשר שלא להזכיר את חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי שמעון בעדני, מי שהיה רבו של אלי ישי, שעמד לצדו והגן עליו כל העת, עד שהבין כי המלחמה של ישי היא מלחמת אגו. היה זה כאשר הרב בעדני לקח לידיו את הטיפול במשבר מול ישי ושמע ממנו כי הוא רוצה חופש הצבעה בנושאים המדיניים, הרב בעדני הבין כי הבעיה של ישי היא גם במועצת חכמי התורה ומתח ביקורת נוקבת נגד ישי והפך לרבו של דרעי ונלחם רבות למען התנועה.

רשימת ש"ס לכנסת ה -20. (צילומים: פלאש 90, קובי קואנקס -mynet)

אסור לשכוח שזו מערכת הבחירות הראשונה לכנסת שתנועת ש"ס מתמודדת ללא הנהגתו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל. גם ללא הפילוג עם ישי, ש"ס הייתה נחלשת מעט בעקבות היעדרו של מרן, לא מעטים ניבאו שהמפלגה תתרסק לאחר פטירת הרב, אך היום התחזיות הופרכו. ש"ס אומנם נחלשה לשבעה מנדטים, אך בעיקר בגלל המחלוקת עם ישי.

דרעי עבר תקופה לא פשוטה, מלחמה יום - יומית על קולות המפלגה, הוא טען כל העת שאלי ישי לא יעבור את אחוז החסימה וצדק, אך הוא היה בטוח שיקבל לפחות עשרה מנדטים ולצערו ש"ס קיבלה שבעה מנדטים בלבד.

יום העצמאות של דרעי

למרות זאת, האמת הפשוטה היא שדרעי מעדיף שבעה מנדטים שלו, "סולת נקייה" כפי שהגדיר זאת במהלך נאום הניצחון, מאשר עשרה מנדטים אך מפולגים שפועלים נגד התנועה.

כעת, לאחר הבחירות, דרעי הופך ליושב ראש הבלעדי של תנועת ש"ס, של המפלגה של הציבור הספרדי, כשאף אחד לא ינסה עוד לערער על מקומו. כעת, דרעי יתפנה לעשייה ציבורית לאחר שעד כה נאלץ להשקיע בעשייה פנימית.

וכמו שאמר דרעי עצמו בנאום הניצחון: "אני מודה היום לבורא עולם, למרות כל הקשיים שהוא עשה לנו בירור עמוק אבל השאיר אותנו עם סולת נקייה, ומכאן ואילך הדרך ברורה".

לראשנה בלי מרן. פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל (צילום: יעקב כהן)

סיבה נוספת שיכולה להוסיף אושר לשמחה של דרעי היום היא העובדה שלאחר הבחירות הנוכחיות, יהיה קשה מאוד לראות אישיות ספרדית נוספת שתעז להקים מפלגה ספרדית מול ש"ס, מהסיבה הפשוטה: אם אלי ישי, שזכה לתמיכת הימין והחרדל"ים, יחד עם רבנים נוספים, לא הצליח לעבור את אחוז החסימה - אפשר לקבוע שש"ס היא המפלגה הספרדית-חרדית היחידה במדינת ישראל.

דרעי הבין שאם ישי יעבור את אחוז החסימה הרי שזו תהיה רק ההתחלה של הפילוג בציבור הספרדי, ישי היה ממנף זאת, פותח מפלגות גם ברשויות המקומיות ומפלג את הציבור הספרדי לדורות, כך שאליבא דדרעי - ביממה האחרונה נמנעה המחלוקת האמיתית בציבור הספרדי.

כעת, שבעת המנדטים של אריה דרעי הם שלו, ללא פילוגים וחתרנות. לדרעי יש את ההזדמנות האמיתית להוציא את ש"ס לדרך חדשה, לדרך שבה הציבור הספרדי יהיה גאה בנציגיו ומנהיגיו ויזכה לקבל את המגיע לו. כעת, הציבור הספרדי, בעיקר בני התורה, נתון בידיו, ועליו יהיה להוכיח שהוא המנהיג האמיתי שיוביל את הציבור למקום חדש ועם הרבה גאווה וזאת על ידי התמקדות בעשייה חיובית ולא במלחמות.

אם דרעי ישכיל להמשיך לאחד את הציבור הספרדי על שבטיו ועדותיו, למרות החודשים הסוערים האחרונים וחילוקי הדעות שהתגלו ויפתח דף חדש בכל המאבקים הישנים, הרי שיש לו את כל הסיבות להצליח בכך.

"נבנה את התנועה מחדש, נדאג שתנועת ש"ס תחזור חזרה לשטח, שנציגי הציבור יהיו משרתי הציבור, ולא הפוך", הבטיח דרעי בנאום הניצחון.

כעת, אחרי הניצחון המתוק בבחירות, חובת ההוכחה עליו.

תוכן שאסור לפספס
316 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
134
ג' אנשים הלכו לקלפי לבחור והתלבטו אם לבחור בש"ס בנפרד בסף כולם בחרו ביחד... הבנתם!? כל עמ"י אחים והעיקר שהשמאל לא עלה
טליה20.03.15
133
פשוט בושה, חילול ה' נורא אלי ישי מחזקים אותך יחד העם איתנו זו האמת! אנחנו בוחרים ללכת עם האמת עד הסוף בלי זיופים...
העם איתך אלי יש19.03.15
132
פתאום אתם מוציאים את מרן מהתמונה?? ! חוצפה! אם בשביל דרעי .. גם הוא לא היה עובר את אחוז החסימה! כולם בחרו שס' מתוך נאמנות למרן הרב עובדיה בלבד!!! וזה מגעיל להתרברב בכבוד לא לו!!!! וחוצמזה שעכשיו הזמן לעמשים הרי דרעי אמר שהוא שליח ציבורי.. אז קדימה לעבודה בלי דיבורי סרק!בהצלחה . ועוד משהו לסיום שהכבו
י.ד19.03.15

הצגת כל התגובות

131
ר' אריה הדבר הראשון שאתה חייב לעשות זה לשלול לסודני הזה את הרישיון!!!!!
שלומי19.03.15
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תמחה את זכר עמלק20.03.15
130
ישב בכלא ועוד דילים ועסקנות שלעיתים היא תקינה אבל לא שבאה עם כוחנות. וגם תורתם של רבניה בעייתית במידה רבה אם בכלל אפשר לקרוא לזה תורה במובן הטהור..
ff19.03.15
מרן תמיד זעק שהוא זכאי. וגם כל מה שהוא ישה בכלא זה לא בגלל שהוא לקח כסף לכיס שלו אלא הוא העביר את זה לישיבות
ישראל223.03.15
129
ש"ס גם זייפו הרבה פתקים של אלי ישי ודרעי סתם.......
dan 412918.03.15
128
זה לא נכון המזרחי כאן ברובו היה ספרדי והם בנו את המדינה. אבל הרסו ככ הרבה את הספרדים עד שבהורא רבותינו נפרדנו מהם לגמרי מכבר המון שנים. ש (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי כהן18.03.15
127
אלי ישי! אוהבים אותך!! מאמינים בך למרות כל ההפסדים שאתה הולך אחרי מה שהקב"ה רוצה מעם ישראל. וברגע שנוגעים באמת כלכך חזקה דווקא אז מגיעים הקשיים! בעזרת ה' מצפים לבשורות טובות.
מיכאל18.03.15
126
אל נא ניתן לכמה יועצים אשכנזים שמצאו טרמפ על גבינו לגרום לפילוג בתוכנו. בואו נתאחד סביב תנועת ש"ס, ומועצת החכמים. די לפילוג! די לשנאה! די ליריבויות!
אריה18.03.15
125
שטויות בגלל כל הקלטות השם של אריה הוכפש כל מי שבחר ש"ס זה רק בגלל שמרן אמר נמאס כבר מהשקרים של אריה...!!!!!
א19.03.15
124
וכי אם קמפיין שם היה ללא מרן ש״ס היתה מגיעה ל7 אולי ל4 (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נתי19.03.15
123
העיקר הוא אמר שישי לקח מש"ס פחות מנדטים ממה שאמנון יצחק לקח. ועם כל זה הוא הביא 7 מנדטים. ואח"כ בנאום ה"ניצחון" הוא אמר הבאנו 7 מנדטים על אף ישי. תחליט, הוא שהוא לקח קולות או שלא? אני רואה כבר את ש"ס מתפרקת (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
טל19.03.15
גם מהמרוקאנים (שס) וגם מהטונסאים (יחד)
עוד אפרקאני19.03.15
122
ניצחתם בשקר ורמאות, גועל נפש מושחתים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלמונית19.03.15
121
אצביע ש"ס אני ממשפחה ספרדית וכל משפחתי כ זכות43 הצבעה
בחיים לא 18.03.15
120
דעו לכם שברגע שהרב עובדיה החליט על אריה הוא ידע מה הוא עושה, הרב לצערנו נפטר ואריה הוא איש כריזמטי ולא רואה אף אחד הוא דוהר קדימה,] ואם המושכות היו אצל אלי באמת ש"ס לא הייתה עוברת אחוז חסימה.. בעיני אחרי כל הטלטלות בש"ס המנדטים שקיבלנו הם בעצם מאפס ואז עלינו ל 7 היות והמצב היה קשה אם אחרי הפטירה של
מיכל18.03.15
119
במהרה ממש (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רבי אברהם 18.03.15
118
של יחד יחד קבלו 5 מנדטים לפני השמדת הפתקים וזאת למרות כל ההכפשות והאיומים נגד החוק מטעם שס נגד מצביעי יחד. אם יחד היו מחזירים לשס רבע ממה שעשו להם שס לא בטוח ששס היו בפנים.
ה' ישלם להם18.03.15
תקנא זבל ישי העביר את הקול ללפיד זוהבי מחכה לך את החיוך
הר חומה חרדית18.03.15
117
וההונאה הציבורית לכל אורך הבחירות.
ספרדי שהתפכח18.03.15
116
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מרן שס18.03.15
115
ביתי הקטנה חזרה עם אמירות לא מתאימות על אלי ישי, ניחרדתי מאיפה זה הגיע כי אצלינו לא מדברים על הבחירות ביכלל ובטח לא ליד הקטנה... והיא אומרת שהזלזול הזה הגיע מחברת שאמרה לה שאם רבנים מזלזלים ומדברים עליו לשון הרע אז מותר לדבר עליו ועל כולם כי אחרת איך רבנים מדברים... כאן אני שואלת ... לחינוך הזה פילל
אמא מודאגת מהחינוך בשס19.03.15
שהרב דרעי היה יור שס זה לא היה כך. הבעייה שבשנים האחרונות מישהו שמשמיץ ומחרף את כל כל העולם בשם "האחדות" הוא הרקיב הכל ןב"ה הלך לביתו אבל וחפוי ראש
אוהב ה'22.03.15
114
אלי ישי אחלה בן אדם חבל לא הליח (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אביגיל19.03.15
113
יתה יש מקום לכולם אוהבים אתכם הלעיטו והטעו אתכם עכשיו כולנו ביחד ממשיכים בעשיה למען התורה והחלשים בדרך מרן באמת
כולנו ביחד19.03.15
112
הוא עומד לחזור לשם. טבע האדם.. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי18.03.15
אתה גר באזור ערבי
הר חומה חרדית19.03.15
111
אלי ישי אדם ישר והגון (בניגוד להרבה חברי ש"ס שנתפסו בגזל וכמובן העבריין העומד בראשה), ואם ישי לא ניצח זה בגלל שאנחנו חיים בעולם של שקר, ואנשים שמעדיפים את העבריין על פני הנאמן הצביעו לאדם המושחת ביותר שנמצא בכנסת. דרעי לא היה חושב פעמים לפני שהיה מצטרף לממשלת שמאל, ובטח שלא היה שואל את הרבנים ("עצמא
אלי ישי18.03.15
שמענו ציוני ,הציונות זה שואת היהדות זועבי ב"ה מחקה את החיוך לישי ומרזל אפסים כולם יודעים ששואת הציונות זה בר מינן תסבירי לי טפשה ציונית איזה כפוי טובה ישי נכנס לש"ס בזכות דרעי היה העוזר שלו
הר חומה חרדית19.03.15
לפחות אל תגידי שאת אשכנזיה
משה22.03.15
110
מרן ? רשע נשאר רשע.כך אמר מרן שהיום אתה לא צריך אותו.
רחל18.03.15
109
לא ישי הבעיה אלא דרעי. ואם הוא ימשיך כך בפעם הבאה יצטרך להזיע כדי לעבור את אחוז החסימה גם אם לא יהיה מפלגה ספרדית שתרוץ מול ש"ס. אין לו כבוד ואין לו כבוד גם לרבנים...
זו הבעיה18.03.15
108
חבל מאוד שעברנו את מה שעברנו, הצבעתי ליחד כי זה מה שהורה לי רב הקהילה שאליה אני משתייך, אבל נראה לי שצריך לאחד כוחות ולנסות להשאיר את המחלוקות מאחור, אין לנו יותר כוח למלחמות, די לפלגנות, אפשר להתאחד וחובה לתהאחד בעת הזו.
שלום18.03.15
סבלנות אחי הרשעה כולה בעשן תכלה ומהדרקים של שס לא ישאר פירור
שס יש''ו ושר''י18.03.15
107
זה לא רשעות?
שמעון18.03.15
106
יושר ואמת הם חלק ממנו. שלא כמו השאר.
יחד18.03.15
עמד היפה נפש- טפו עליו!
לאונה18.03.15
105
שס היא מפלגת מרן וחוץ מדרעי יש בה רבנים נפלאים ואנשים מדהימים זכרו מה אני אומר דרעי עוד יועף מהמפלגה האגו אולי קיים אצל ישי אבל דרעי פי כמה נפוח מאגו ולא שומע לקול חכמים אני רוצה את שס עם 14 מנדטים , אבל בלי הדרעי הזה
מצביע קץ18.03.15
104
הוא לא ניצח הוא מאפיונר וכך הם רוב פעיליו האמת תצא לאור!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אני18.03.15
שם גר אליקו תבקש ממנו כסף
הר חומה חרדית18.03.15
103
זה בושה שאדם זה יושב בכנסת...
מני18.03.15
תקנא זבל ישי העביר את הקול ללפיד זוהבי מחכה לך את החיוך
הר חומה חרדית18.03.15
זו הסיבה לשגיאות הכתיב??ואחר כך תשקרו שאלי ישי לא יודע לקרוא בלי ניקוד. כשתלמד לכתוב (אם בכלל...) אתה יכול לדבר!
תמר18.03.15
102
ממתי דרעי משרת ציבור אפילו לפניות שוליות הוא לא מתייחס דרעי רוצה שהציבור יהיה עבדים שלו תשכחו מזה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נאמן למרן הצבעתי אלי ישי18.03.15
הקול שלך טיפש
הר חומה חרדית18.03.15
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עליבבה18.03.15
101
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מרן18.03.15
לא צריך אנשים כמוך. לך לך לאן שנפשך חפיצה ועזוב אותנו לשמחה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איציק18.03.15
אתה שונא תורה
הר חומה חרדית18.03.15
אתה קורא לעצמים בן אין לך אמונת חכמים אם הרב עובדיה אמר על הרב שלום הכהן שהוא פה קדוש ומינה את הרב אריה דרעי שמקובלים ידועים שלא כאן המקום אמרו שהיחוס שלו מגיע עד דוד המלך תעשה מהר תשובה כי לא נשאר הרבה זמן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אברהם18.03.15
אולי דרעי הוא גם המשיח חי חי חי רפואה שלמה
יחד18.03.15
100
אני הולך לעשות על האש לכבוד הניצחון (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אני18.03.15
99
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעקב18.03.15
98
על אף הפילוג על אף כל מה שעברת מתברר שמר"ן כנראה בירך אותך מלמעלה שתמשיך את מורשתו. עובדה. עלה והצלח למען התורה והעם הספרדי
מר"ן בירך אותך 18.03.15
97
עם ניצחון שכזה מי צריך כשלונות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אין על אלי ישי22.03.15
96
מה זה בלי מרן וישי אריה דרעי ניצח מרן עזר מלמעלה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד19.03.15
95
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שסניק 18.03.15
94
דיברו לשון הרע והוצאת שם רע על אנשים וציבורים שלמים. פשוט בושה!!! ועוד בשם התורה. לפעמים הרע מנצח..
איכסה ש"ס18.03.15
93
לא נשכח ולא נסלח אין לך מחילה לא בעולם הזה ולא בעולם הבא
אלי ישי טיפש18.03.15
92
חבל לקלל לגדף עובדה ככל שניסו לקלקל ועם כל עוגמת הנפש הנה הציבור הספרדי נתן את תמיכתו לדרעי. מספיק עם שנאת-החינם דיי להפסיק ולנסות להרגיע. זה מה שצריך הציבור הספרדי. ה' ייברך את כולכם. לא לשנאה בבקשה.
העם אמר את דברו18.03.15
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי כהן18.03.15
כל הזמן לפני הבחירות מי ששכנע אותי להצביע ש"ס תמיד אמר עזוב את דרעי תצביע בשביל מועצת החכמים שמרן השאיר ופתאום אחרי הזכייה מיחסים הכל לדרעי?! מה הצביעות הזאת
דוד18.03.15
זה הכתבים אנחנו אומרים חכם שלום
הר חומה חרדית19.03.15
91
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עליבבה18.03.15
90
זה הזמן לאחדות אמיתית ולכבוש גם את הציבור הכללי שברח לכחלון לפיד ובנט.מהפכת תנועת התשובה חוזרת
גדי18.03.15
89
בושה!!! הוריד אותנו ל7 מנדטים.. הוא עוד יגמור אותנו דרעי הזה
אלעד18.03.15
פש הבהל שונא תורה ואת גדולי ישראל
הר חומה חרדית18.03.15
88
שס הפסידה ובגדול. שס היתה מורכבת ממצביעים חרדים ומצביעים לא חרדים אוהדי הרב עובדיה. אריה דרעי לא הצליח לשמור על הבוחרים הלא חרדים !! זהו כישלון. אלי ישי בוודאי הפסיד אבל מראש לא יכל לנצח אנשים מצביעים למפלגה !! לא לאיש !! הרב מזוז לא יכול לסחוף אחריו אנשים כי הוא ראש ישיבה ולא מתעסק בפסיקה הלכת
James23.03.15
87
במקום להראות אהבת חינם ואהבת לרעך כמוך ולעשות קידוש ה"תיראו מה אתם מראים לעם ישראל הכפשות אחד על השני זה ניראה לכם הגיוני לא משנה מי צודק דיי אם הלשון הרע הזה נראה לכם שמרן הרב עובדיה היה רוצה את זה....
דתי לאומי19.03.15
86
ב"ה זאת לא גבורה לנצח את אלי ישי עם דיקטטורה, בואו ונראה שהיו מניחים לאלי ישי לעבוד בשקט, ואם אז שס מנצחת, ואלי ישי היה נכשל, זאת הייתה גבורה
שבח בלגיה19.03.15
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מאמינה בשלום ולא בביריונות20.03.15
85
הלזה ייקרא הצלחה?? לא מקנאה בהצלחה המרושעת הזו של אדם שהרס כל חלקה טובה ליהודי אציל נפש שאפילו לא ירד לרמה הזו.. נראה כמה זמן הוא יחזיק מעמד!! "בנפול אויביך אל תשמח" קל וחומר בנפילת יהודי שבסך הכל שונה מדעתך.. זה מה שמקרא הקנאה התאווה והכבוד מוציאים את האדם מן העולם וזה מה שקרה לו.. הוא נכשל במבחן ה
ה' ימלוך לעולם18.03.15
שמענו ציוני ,הציונות זה שואת היהדות זועבי ב"ה מחקה את החיוך לישי ומרזל אפסים כולם יודעים ששואת הציונות זה בר מינן
הר חומה חרדית19.03.15
84
אני רוצה לבקש מכיכר השבת שיפרסמו את התגובה שלי למעלה. אני רוצה להסביר משהו שפשוט שאנשים כבר שכחו. דרעי וישי תמיד היו בכסח זה מול זה כי ישי זרק את כל אנשי דרעי ועשה את כל המהלכים בצורה אחרת. דרעי עושה ובונה ואחכ ניסתדר אלי יודע להחזיק יותר בבצורה בריאה ואם אין תקציב סוגרים העיקר שילך רגוע ובשקט
יוסי כהן18.03.15
83
לייצג את הציבור הספרדי אבל הקב"ה מחליט מה יהיה.
נתן18.03.15
82
ש"ס הפסידה 4 מנדטים. יחד קיבלה כ 118,000 קולות. היות ופעם שעברה עוצמה לישראל קיבלה כ- 70,000 קולות, והיות והצביעו לא מעט חרדל"ים ליחד לפחות כ- 20,000, אז מקסימום ישי לקח מש"ס 30,000 קולות, בוודאי לא ארבעה מנדטים.
האברך דוד18.03.15
81
חבל על הפלגנות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
כהן18.03.15
80
אכן שמחה גדולה לכל בן תורה שמצביע ש"ס ולכל אחד ואחד איך שקויים בנו הפסוק להעביר גילולים מן הארץ, כי זה לא רק ההפסד של אלי ישי, אלא מכאן ולהבא ברור שלא יהיה שום אחד בעולם שיצא בתחרות נגד ש"ס, כיון שאלי ישי היה עם הסיכויים הכי גדולים נגד ש"ס ולא הצליח וממילא לאף אחד אין מה לנסות. שמחה גדולה לכולם כי א
בן תורה18.03.15
79
מרן זצוק״ל בירך אותך מלמעלה וזכית ביושר...וכל הקמים עלינו לכלותינו כמו אלי ישי,אמנון יצחק ואמסלם הרשעים נפלו באדמה כמו קורח ועדתו
חיים בורביה18.03.15
78
גם אחרי שהפסדתם ממשיכים להגיב. משועממים!! הרב עובדיה חי וקיים!!!!!
ש"ס18.03.15
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תמר18.03.15
77
עכשיו אפשר לעבוד בלי לתת דין וחשבון לבוחר כי אין לו ברירה ואין לו תחליף. אפשר לעבוד על כולם ובסוף להיבחר שוב. אריה דרעי יזוז רק אם יהיה חוק שמחייב פריימריז בכל המפלגות. בכייה או צחוק לדורי דורות.
א18.03.15
76
דרעי תמיד מנצח אפילו כשהוא מפסיד בגדול. 7 מנדטים במקום 11 לא חשוב עם אלי ישי בלי אלי ישי הוא הפסיד בגדול והוא הולך היום להגיד למרן שלו תודה על ההפסד.בקרוב בכלא
משה18.03.15
וגם ר' אריה קנאי טיפש לך לרבך אליקו הבטיח 7
הר חומה חרדית18.03.15
מי שעשה חילול ה' שיאכל את הלב
דוד18.03.15
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דרעי מלך18.03.15
75
אני לא קשורה לשס ולא ליחד אך יצא לי לשמוע שידור בקול חי עם אבי מימרן ואריה דרעי נגד ישי לאחר שלא ניצח. האם זה רדיו שמוגדר חרדי שכך משמיץ אדם שעשה בתמימות מה שהורו לו. כך להלבין את פניו לאחר שכבר הושפל. בושה לקול חי.
נ כהן19.03.15
74
בלי שום קשר למרן
שס ומאוכזב18.03.15
73
אני חושב שצריך לשמוח לא ברמה האישית על המפלה של אלי ישי חלילה אלא על זה שאדם שהשתמש במרן בצורה בזויה וניסה לקחת את מורשתו למחוזות רחוקים מאד נפל בצורה קשה ויזכר לדראון עולם בציבור החרדי כולו
משה18.03.15
שמענו ציוני ,הציונות זה שואת היהדות זועבי ב"ה מחקה את החיוך לישי ומרזל אפסים כולם יודעים ששואת הציונות זה בר מינן
הר חומה חרדית19.03.15
72
גם אני חושב אותו דבר היצבענו למועצת לא לדרעי עצמו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי כהן18.03.15
71
ברחתי מש"ס בגלל המחלוקת, לא אוהב את דרעי ולא אוהב את ישי, אבל עכשיו הזמן לדאוג שש"ס לא תקרוס ושהמחלוקת לא תקרע אותנו מבפנים. בואו נתאחד סביב ש"ס, ומועצת החכמים שלה, הלוואי שיוסיפו עוד כמה רבנים כדי לגרום לאחדות מלאה
שלומי18.03.15
70
אם הם הולכים עפ"י מרן... אז לשבת עם "בית של גויים"??!!
ד.ב18.03.15
69
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ממי18.03.15
68
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פעם הבאה שס לא תעבור 18.03.15
מוציא את ראשך מהמחילה שלך לך תקנא זבל ישי העביר את הקול ללפיד זוהבי מחכה לך את החיוך
הר חומה חרדית18.03.15
67
כשם שמברכים על הטובה..
איש אמת18.03.15
66
שהתפטרנו מהחתרן . ומכול המחלוקת אים היה עובר
מני18.03.15
65
מעולם לא סימפטתי את האיש, אבל תכל'ס הבחירות האלו הוכיחו שהוא תותח אמיתי, אם הוא הצליח להביא את הכמות הזו של מנדטים אחרי שכבר כולם הספידו את ש"ס זה אומר שהוא אדיר...
פלמון18.03.15
64
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הגיונית18.03.15
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שס18.03.15
לכו הבייתה ותישנו על האף (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איציק18.03.15
63
רבינו שאג בקול גדול אין כמו אריה בעולם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ישראל223.03.15
62
בושה לאריה דרעי וחבורתו שחוגגים את מפלתו של אלי ידי
ארי19.03.15
61
ממש כמו פרעה כוחי ועוצם ידי
ם19.03.15
60
באופן אישי, אני חושב שאתה אדם מיוחד. אבל עשית טעות קשה, חבל, ממש חבל
יהודי אא18.03.15
59
מרן רצה אך ורק במפלגה אחת והיא ש"ס ורק ש"ס מרן רצה שהכהן הגדול מאחיו הרב שלום כהן שליט"א ימשיך את דרך המהפכה של ש"ס פרויקט חייו של מרן זצ"ל זיע"א
בשמיים18.03.15
58
מזה בלי מרן מזה הזלזול הזה רק בשביל מרן הצבענו שס!! רק בשביל מרן והתורה
סתם אחת18.03.15
57
מצפים לנפילת השני. על אף שהם הנפגעים העיקריים. עשרות מליונים, איומים, החתמות, שטיפת מוח. ורק 7 מנדטים? ומרגישים מנצחים. כי השני נפל. לא מזכיר את חמאס??? ומה עם בנפול אויבך אל תשמח??? ומה עם לשון הרע??? ומה עם מדבר שקר תרחק??? אתם בני תורה??? זאת צוואתו של מרן??? לומר על ישי שלא יודע לקרוא בלי
תתביישו!!18.03.15
קצניקים- תאכלו ת'לב- בתאבון!
לאונה18.03.15
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גבי18.03.15
למרות שאני בטוח לא בדעה שלך! (הכללית) אני לא בוחר בבחירות! אבל דבריך דבריי אמת! ואתה ראוי לברכה! ה' ימלא כל משאלות לבך לטובה!
אהבתי18.03.15
הם רבו במשך שנים רבות. זה לא על היום זה על כך מה שישי טען שלקחת מפלגה מפורקת ועשה אותה מחדש וכו' (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי כהן18.03.15
56
נראה שכל המהות של התנועה הפכה לחבורת אנשי קטנים ושמחים לאיד..ממש מגעילה אותי ההערצה העיוורת למכלוף ומה המשפט הטיפשי הזה בלי מרן ניכר שכותב הכתבה הוא שסניק נילהב ומעריץ של דרעי
הדס18.03.15
55
שהפסיד ובגדול!!!!!!!!
ניצחון????18.03.15
54
אלי ישי
יוסי18.03.15
53
הצבעתי יחד. עצוב מאד.מה שבטוח שה"רבנים " של המועצת מגעילים אותי ובחיים לא אצביע שס! לא נשכח ולא נסלח יחד צריכ למנף את ההפסד למשהו שיישמור על האחדות. ודרעי המסריח שהביא 7 במקום 12. אתה כזה קטן ומכוער ולא אתה לא שקוף אתה שחור
שונא את שס18.03.15
לך לרפורמים שאתה קורא להם רבנים ציונים אני שונא אותך אתה רשע כלב בן כלב מי אשת שתדבר נגד גדולי ישראל אתה בטח ממזר ובן הנידה
הר חומה חרדית18.03.15
אחרי שהמזרחי הקימו אותה! איפה הכרת הטוב??
דוד18.03.15
52
איך רשעים וגנבים ומושחתים מנצחים ואנשים ישרים מפסידים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רבי אברהם 18.03.15
זה העולם של עשיו הרשע!
מאמין בה'20.03.15
51
כח!! המהפכה נמשכת וש"ס עוד תעלה ותגדל!! האמת ניצחה!!
שמואל18.03.15
50
זה לא נקראה הצלחה חהביא רק את הציבור החרדי!!
הצלחה???18.03.15
49
עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה. 100 ימי החסד של כל אלו שהבטיחו שידאגו לשקופים, למחירי הדיור ליוקר המחיה. אנחנו אנשי יחד מחכים לכם בסבלנות, 100 הימים מהקמת הממשלה החדשה, נבדוק ונראה מה עשיתם ? צוחק מי שצוחק אחרון.
בנימין21.03.15
48
מה נסגר אצלכם? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תמר19.03.15
47
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מאוזבת מאריה דרעי19.03.15
46
לא עשה מה שדרעי עשה!!
נחמן18.03.15
ליצור מר"ן חדש?? שמענו ציוני ,הציונות זה שואת היהדות זועבי ב"ה מחקה את החיוך לישי ומרזל אפסים כולם יודעים ששואת הציונות זה בר מינן
הר חומה חרדית19.03.15
45
הפסד צורב.. אי אפשר להתעלם מכך.. מי שמסתכל על זה כניצחון כדאי שישקול ברצינות נטילת תרופות או משהו בסגנון.
ישראל18.03.15
44
אריה אשריך שזכית לחלל ש"ש יהי זכרך לדראון
יהודית 18.03.15
43
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מור שמואלי 18.03.15
42
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הסבר לזה שלא מבין חחח18.03.15
41
וכל מועצת החכמים ובני המרן הקודם, נשמעים לכל היוצא מפיו, וכל אשר הוא אומר הם עושים, וכל אשר הוא כותב אין להשיב.
דן סגל18.03.15
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מה זה אמיתי?!!!18.03.15
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דנה סגל18.03.15
ח"ו לפקפק באמונת חכמים שלנו בגלל כל מה שאנו שומעים ורואים בחדשות של עיתונים. ברגע שחכם שלום שליט"א יגיד משהו מיד ישמעו בקולו הוא בכלל לא טיפש והוא יודע ומכיר את השטח הרבה יותר מכולם שם. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי כהן18.03.15
40
יש 14 אלף קולות פסולים תוסיפו לזה את קולות החיילים יחד עברה בגדול .
דוד18.03.15
39
האם ניתן לערער? מי גרם לזה?
abe18.03.15
38
התבללת אדון אריה מכלוף דרעי. לרדת מ-11 מנדטים ל-7 זה לא ניצחון, זה הפסד. אני לש"ס כבר לא אצביע לעולם! עדיף כבר לשים לג' מאשר לגנבים האלה...
שרית18.03.15
עדיף 7 נאמנים מ11 עם חתרן שהוכיח סופו על תחילתו שבגד במורשת מרן והיה מוכן להוריד כל מפעליו לטמיון מפני כבודו. הרודף אחר הכבוד הכבוד בורח ממנו
דוד18.03.15
בטח שמת ליחד. ועכשיו למדת לקח, אבל לטובת לג'.
אחת18.03.15
37
לתמהים איך עבריינים זוכים להיבחר? ידוע, שאין ממנים פרנס על הציבור אלא מי שקופת שרצים תלויה מעליו. והמבין יבין... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לביא יורה18.03.15
36
איך דרך רשעים צלחה?
הבוטח בשם 18.03.15
35
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נתי18.03.15
34
אדמורי הספרדים?! יפה לנו.. הפכנו לאשכנזים לגמרי עם שם מותג ספרדי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי18.03.15
33
ברכות לדרעי שמח בשבילך,אך שריפת הגשרים שלך עם הציבור החרדלי מי ישורנו ההסתה והתקיפה הפיזית פשוט מחריד,זה ממש הניתוח הצליח אבל החולה מת.אוי עמי אני בוכיה על שבר בת עמי
יוסף18.03.15
זה שואה
הר חומה חרדית18.03.15
32
אין עליך בעולם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ישראל20.03.15
31
כשאח נגד אח המנצח תמיד מפסיד . עצוב מאוד שאנשים שקוראים לעצמם חרדים וטוענים שהם הם ממשיכי המורשת , מתנהגים כאנשי סדום - גם לי גם לך לא יהיה . והדבר היחיד שמשמח אותם הוא מפלת האחר .
מייק19.03.15
ש"ס בשיפלותה .
אני19.03.15
זאת האמת הכואבת . ההתנהגות של אנשי ש"ס צריכה לבייש את כל מי שהצביע להם .
שירה19.03.15
השמחה של דרעי ושותפיו , מראה יותר מכל את הסיבה לעזיבת ישי ומאה אלף איש כ"י את תנועת ש"ס . אין לנו חלק איתם .
יהודה19.03.15
30
אתה עבדת כל הזמן נגד שס, ובגלל שרק שס הצליחה אתה מתחנף
יוחנן כהן18.03.15
29
יש טוקבקיסטים. לא הכל שחור אלי.... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שפויה18.03.15
הציונות זה שואת היהדות זועבי ב"ה מחקה את החיוך לישי ומרזל אפסים כולם יודעים ששואת הציונות זה בר מינן
הר חומה חרדית19.03.15
28
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דני18.03.15
שמענו ציוני ,הציונות זה שואת היהדות זועבי ב"ה מחקה את החיוך לישי ומרזל אפסים כולם יודעים ששואת הציונות זה בר מינן
הר חומה חרדית19.03.15
27
יבחר לראש הממשלה הבא
אני18.03.15
26
אבל בשביל כבוד בלבד נעשו פה רמאויות של אנשי ש"ס בבחינת תמות נפשי עם פלישתים נפסיד 4 מנדטים דתיים העיקר לא אלי ישי גועל נפש
שלום18.03.15
25
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד מהפיצוחים18.03.15
24
תכלס כמה כסף דרעי שלם לתקשורת החרדית ,התקשורת החרידית פחדנית מדרעי והספרדים פריירים!!!!
מובלים 18.03.15
23
תתחילו לספור את הימים שדרעי חוזר לכלא..
ספירה לאחור18.03.15
22
זה לא חכמה לנצח אצל אנשים שלא למדו דרך ארץ והולכים כמו עדר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רבי אברהם 18.03.15
21
למחלוקות.די אסור דרעי ניצח בבחירות.בבקשה להירגע כולם.מרן התפלל עלינו מלמעלה.ברוך השם.בבקשה לא לדבר על הרב מאזוז אסור לנו להכנס לזה.הרב מזוז צדיק יסוד עולם די למחלוקות גם משס וגם מאנשי יחד בבקשה בבחירות הבאות נתאחד כולנו בע"ה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ל.ת.18.03.15
20
מספיק די עם ההסטה מעכשיו שס תתעצם בכפולות ובמספרים דו ספרתיים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דודו18.03.15
19
חבל שאלי ישי שרף ככה קולות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי18.03.15
18
כל עוד דרעי תומך בנציגים מושחתים בערים אנו נלחם בו עד חורמה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוני18.03.15
שמענו ציוני ,הציונות זה שואת היהדות זועבי ב"ה מחקה את החיוך לישי ומרזל אפסים כולם יודעים ששואת הציונות זה בר מינן
הר חומה חרדית19.03.15
17
... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד 18.03.15
16
כמה רשעות צריך ע"מ לשמוח לאיד, כשעולם התורה הפסיד לפחות 4 מנדטים הלכו לאיבוד, בשל מלחמה עקובה מליכלוך והשלכת רפש.... איומיים שקרים וכל מרעין בישין. ומה עם בנפול אוייבך.... ומה?! הניצחון ללא מרן??? האבא שמסתכל מלמעלה?????? איך אתם מעיזים?! ללא מרן הייתי מצביע ש"ס?! ואיך לאחר 11 מנדטים וגידול טבעי 7 ז
לב ישראל18.03.15
ולא לעולם התורה. שטבון ומרזל לא נציגים של עולם התורה. מפלגה שרוצה להכניס את המזרוחניקים לחרדים ראוייה להישמד גם עם הרב מזוז עמד מאחריה. ויפה שעה אחת קודם
דוד19.03.15
15
לפחות 5 מתוך ה7 אלה מנדטים של בני אלבז הגדול. חחח
roni878705018.03.15
14
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מזועזעת משס18.03.15
13
מי שהולך נגד מרן וש״ס אין לו ברכה!!! כמה דיברו והתרברבו כך וכך נעשה בכנסת.. אחחחחחחחח!!! יש בורא עולם ותודה למרן שבזכותו ובזכות תפילותיו בשמיים, יחד נמחקה וכך כולם רואים איך גדולי ישראל גדולים במותם יותר מבחייהם. אותו ביזיון היה לאמנון יצחק ולאמסלם, וכל שנה צץ מישהו בלי מוח חדש כדי לנסות להיכנס בש״ס
איפה הרבנים שלו18.03.15
12
די כבר!!! ברוך ה' לא צלחה דרככם ונמנע פילוג שיכל היה להוביל לצרות צרורות ואחריתו מי ישורנו תודו לה' על כל הטוב שעשה אתכם שמנע מכן להיות בעלי מחלוקת סך הכל חפץ ה' בטובתכם זהו הכל מאחורינו עכשיו תתרכזו בזה שהכל מאת ה' עזבו את ש"ס עזבו את אריה עזבו הכל שובו לכם לשלום וחיו בשלווה
גם זו18.03.15
11
במבחן התוצאה כל מי שהלך נגד מרן לא הצליח הגיע הזמן לחשבון נפש
יוסף18.03.15
10
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מיכאל חדד18.03.15
9
אריה דרעי לא ניצח. להפך. לראשונה הוכח שמי שבאמת הביא קולות היה הרב עובדיה ולא אף אחד אחר. דרעי חזר לראשות התנועה במרמה כשנופף ב"17 מנדטים" מ-99, שבכלל נולדו מחוק בחירה ישירה שהיתה אז, וטען שרק הוא מביא קולות. הוכח סופית: דרעי לא מביא קולות.
כמה אפשר?18.03.15
תקנא זבל ישי העביר את הקול ללפיד זוהבי מחכה לך את החיוך
הר חומה חרדית18.03.15
8
מודה לה' שלא נתתי קולי למאפיונר מושחת הארכיפושע דרקי שמעתי ממקובל אחד רבותי תרשמו פסח תשע''ו: דרקי מחוק פוליטית או פיזית או שניהם מילה שלי אריה מכלוף דרעי גימטריה ''סוף גנב לתליה''
מפי מקובל 118.03.15
רוצה גם לקבל מכה? לא כדאי לך לדבר על מה שקשור לש"ס... מרן חי וקיים
חיים18.03.15
בוחרי ישי צדיקים ובעלי דרך ארץ מרן בשמים יודע האמת
ארורה שס דרקי18.03.15
7
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הלל18.03.15
6
איבדו שליש מהמפלגה איזה ניצחון?? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הלל18.03.15
5
התוכנית היא שדרעי יהיה יו״ר ור דוד יוסף ראש מועצת. שנים שהם אחד ינהיגו התמימים! איך דרעי לא אפילו אמר תודה לח״כ של ש״ס?? הוא יחיד בדורו(להבדיל)
חיים18.03.15
4
הונה 200000 איש ברמייה השמורה למאפיונרים שקרים, שקרים ועוד פעם שקרים זה המוטו שלו. זריית חול לציבור עם איומים מכתבי קללות פישקווילים בכל פינה.
יהודה18.03.15
3
אני מתבייש להיות עם מצביעי ש"ס בעברי. שנים שהצבעתי ש"ס וכנראה הייתי עם כל המצביעים הללו. מה שהם עשו בבחירות זה חילול השם גדול רמאויות והטעיות ודיבורים בשם הרב מזוז ודיבורים שקריים בשם רבנים גדולים ועוד דברים שאפילו להגיד קשה. לחשוב שהייתי שייך לקהל הזה אני מזדעזע. שלא תהיה טעות אני שמח שבעבר הצבעתי
ש"ס לשעבר18.03.15
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איציק18.03.15
תודה לאל שניצלנו בזמן. כל מה שהשם עושה לטובה עושה. נחכה ונראה
ש"ס לשעבר18.03.15
2
שנאת חנם וקנאות של המגיבים פה זה מראה עד כמה באמת אתם פשוט מטומטמים וחסרי כבוד למי שלפחות קצת עם מה שיש שומר על החרדים בממשלה קנאות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעקב 18.03.15
1
כעת יפתחו נגדו שוב בחקירות ומזה הוא לא יצליח לצאת אלא אם כן כל מה שהרב אמנון יצחק שליט"א אמר בהרצאותיו הוא לא נכון ולא נראה מהסיבה שדרעי לא יצא נגדו בעימות ישיר על הדברים מתוך חשש שההקלטות שברשותו של הרב אמנון ימסרו לגורמי האכיפה!!! דרעי לידיעתך!!!
פרופ' יש פתרון18.03.15
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 28.04.24

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 28.04.24

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 28.04.24

ארבע שנים להסתלקותו 

נחנך בת המדרש החדש בביתו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל

חזקי שטרן | 27.04.24
ש

הצדיק הבטיח והצדיק מקיים!

הזוי: מזכיר בת"ת ניצל מחוב של מיליון שקל

כיכר בשיתוף הצדיק מיבנאל | מקודם

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

'ווסט פארק' בירושלים

הזדמנות חסרת תקדים למשפרי דיור בפארק מגורי היוקרה החדש

כיכר בשיתוף ווסט פארק | מקודם

נגיל ונשיש בזאת התורה

הרבנים ולב לבייב הוקירו את לומדי התורה מבני העדה הבוכרית | גלריה 

חיים רוזנבוים | 26.04.24

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24
ש

בזמן המסוגל

הם יהיו שם לבד ביער, במשך כל החג, רק בשביל להתפלל עליכם  במקום הקדוש

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24